Jump to content
polo36

Ασπρος Καπνος Help!

Recommended Posts

καλησπερα!

στο polo 1000cc του 2000 μοντελο που το πηρα πριν λιγες μερες παρατηρησα στης χαμηλες στροφες ενα μπουκωμα επισης αναβει συνεχεια το EPC,ηθελε παραπανω γκαζι να ξεκινησει και σκεφτηκα θα ειναι η πεταλουδα.την εβγαλα την καθαρισα και εκανα μια βολτα.δεν ειδα μεγαλη διαφορα αλλα εκει που ημουν σε ενα φαναρι σταματημενος οταν ξεκινησα ειδα απο το καθρεπτι κατι ασπρα τεραστια ντουμανια!!!βρηκα μια ευθεια και ανοιξα καλα την δευτερα/τριτη και το αμαξι δεν ανοιγει γκαζι κανει κατι σαν διακοπες!

τι μπορει να ειναι??

Link to comment
Share on other sites

Για να σου ανάβει συνέχεια το EPC κάποιο πρόβλημα έχει το αμάξι, δεν μπορείς απλά να το σβήσεις. Πήγαινέ το στο συνεργείο να το κοιτάξουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

αν συνδεσουν το κομπιουτερ τους διχνει απο που προερχεται η βλαβη EPC?ποσο κοστιζει ο ηλεκτρονικος ελεγχος στην αντιπροσωπεια?



παιδια βρηκα αυτο το βιντεο και ετσι κανει και το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

αν συνδεσουν το κομπιουτερ τους διχνει απο που προερχεται η βλαβη EPC?ποσο κοστιζει ο ηλεκτρονικος ελεγχος στην αντιπροσωπεια?

παιδια βρηκα αυτο το βιντεο και ετσι κανει και το δικο μου

Το polo από πάνω είναι ένα στάδιο πρίν το θάνατο!Εγω πιστεύω ότι είναι η βαλβίδα ρελαντι!Τουλαχιστον όταν το δικό μου έκανε τέτοια παράξενα ήταν αυτό.20-25 ευρώ κόστος και λιγότερο από 5 λεπτά

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα μου φαινεται εμενα...οπως εχουν τα κλαμπακια και πετανε καπνο με ξηρο παγο ετσι κανει και αυτο...και πολυ εφετζιδικο

τωρα περα απο την πλακα κανε υπομονη μεχρι αυριο το πρωι και φυγε σφαιρα σε κανενα συνεργειο μια και οτι και να πουμε εικασιες κανουμε.

και μην μας ξεχασεις να μας πεις τι σου ειπαν και τι ειχε τελικα.καλα ξεμπερδεματα

Link to comment
Share on other sites

μιλησα με ενα φιλο και θα παω στον μηχανικο του που εχει διαγνωστικο,αυριο θα παω και θα σας ενημερωσω,ευχομαι να μην ειναι ακριβη η ζημια γιατι η θα το κυκλοφορω ετσι η θα το παρατησω οπου βρω..

αυτο που διχνει στο βιντεο μου το εκανε μια φορα οταν ξεκινησα μετα δεν εβγαζε τοσο πολυ αλλα το αμαξι δεν ανοιγε και εκανε διακοπες.

Link to comment
Share on other sites

μιλησα με ενα φιλο και θα παω στον μηχανικο του που εχει διαγνωστικο,αυριο θα παω και θα σας ενημερωσω,ευχομαι να μην ειναι ακριβη η ζημια γιατι η θα το κυκλοφορω ετσι η θα το παρατησω οπου βρω..

αυτο που διχνει στο βιντεο μου το εκανε μια φορα οταν ξεκινησα μετα δεν εβγαζε τοσο πολυ αλλα το αμαξι δεν ανοιγε και εκανε διακοπες.

Η τροφοδοσία ρεύματος η βαλβίδα που σου είπα.Δεν νομίζω να ναι κατι ιδιαίτερο.Εύχομαι να ξεμπερδεύεις αύριο!

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι κατι απο αυτα θα τα διξει το διαγνωστικο?

την βαλβίδα την δείχνει σίγουρα.Λογικά θα το βγάλει ότι κ να ναι

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να μην μου κατσει κανενα "λαχειο" ακομα δεν το πηρα το αμαξι,14 χρονια με γαλλικα ολα καλα ηταν,πρωτη φορα πηρα γερμανικο ευχομαι μην μου βγει σε ξυνο.

κατα τα αλλα σαν αμαξι διχνει αρκετα στιβαρο

εγω ηξερα οτι υπαρχει μοτερ ρελαντι,υπαρχει και βαλβιδα?καποιο σαιτ να δω πως ειναι?

Edited by polo36
Link to comment
Share on other sites

παιδες νομιζω πως εχω κανει πατατα!!!

σημερα που καθαρισα την πεταλουδα ειδα κατι σωληνακια τσαπατσουλικα φτιαγμενα,επιασα να τα φτιαξω αλλα τους αλλαξα θεση!παραθετω μια φωτο οπου διχνω 2 μαυρα βελακια,αυτα τα βελακια τα συνδεσα μεταξυ τους με λαστιχενιο σωληνα.

πριν τα αλλαξω τα ειχαν:στο κατω βελακι που ειναι στο καπακι της κεφαλης ηταν χυμα ο σωληνας και κρεμοταν,το αλλο που ειναι κοντα στην πεταλουδα το ειχαν κοψει στο μηκως με αποτελεσμα οπως γυριζει εκανε γωνια και το ειχαν δεσει με δεματικα και ηταν πολυ λασκα,νομιζα τα ειχαν βαλει λαθος και τα εκανα διαφορετικα.αυτο στο καπακι της κεφαλης το πηγα στο πανω βελακι και αυτο που ειχαν εκει το αφησα χυμα.ειναι σοβαρο το λαθος?? :fool:

post-23631-0-48861200-1361736743_thumb.j

Edited by polo36
Link to comment
Share on other sites

νομιζα οτι πανε ετσι γιατι καποιος τα ειχε κακοφτιαξει,αυριο θα παρω καινουργιο σωληνα και θα τα κανω σωστα.μετα κατευθειαν στο διαγνωστικο.πιστευω απο αυτο το λαθος ηταν η καπνοι

Link to comment
Share on other sites

Θεός χαχαχαχαχαα.Συνέδεσες σωληνάκια υποπιέσεως μεταξύ τους?Βάλτα όπως πρίν και θα σαι μια χαρά.Δεν έγινε και τίποτα αλλά μην πειράζεις αν δεν ξέρεις!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω νεα!!

σημερα το πρωι πριν το βαλω μπροστα εφτιαξα τα σωληνακια σωστα,εβαλα μπροστα την μηχανη και για 1-2 λεπτα δουλεψε περιεργα και μετα που υποθετω εκαψε οτι λαδια ειχε μαζεψει απο την λαθος συνδεση το αυτοκινητο δουλεψε ρολοι!!

ξεκινησα να παω στο μηχανικο να διαγνωση γιατι αναβει το EPC αλλα εκει που πηγαινα εσβησε,τυχαια πριν φτασω στο μηχανικο ξανα αναψε αλλα το αυτοκινητο δουλευει μια χαρα μην το ματιασω ασχετα αν αναβει η οχι το EPC.

ο μηχανικος που χειριζεται το κουμπιουτερ δυστηχως απουσιαζε και δεν το συνδεσαμε,θα παω μια απο αυτες της μερες να δω τι θα βγαλει.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει κομπλέ είσαι.Απλά ανάβει γιατί υποθέτω θέλει μηδένισμα η ένδειξη με το διαγνωστικό!Μην αγχώνεσαι απλά μην μαστορέψεις ξάνα!!! =@

Link to comment
Share on other sites

:hyper:  θα μαστορεψω απλα θα προσεχω,δεν μπορω να καταλαβω πως εγινε αυτο το λαθος...

βασικα θελω να πλυνω το μηχανοστασιο,για αρχη θα βγαλω την μπαταρια μετα θα πλεινω με υγρο για καθαρισμο μοτερ,μετα καλο ξεπλυμα και φυσημα τα παντα με αερα και θα το αφησω και στον ηλιο 2 ωρες.τελος θα ριξω σε ολα τα φυσακια υγρο που βαζουν στα μπουζοκαλωδια για τυχον βραχυκυκλωμα  και μελλοντικη οξειδωση.

αν ολα πανε καλα θα παει για μηδενισμο στο κουμπιουτερ.

Link to comment
Share on other sites

:hyper:  θα μαστορεψω απλα θα προσεχω,δεν μπορω να καταλαβω πως εγινε αυτο το λαθος...

βασικα θελω να πλυνω το μηχανοστασιο,για αρχη θα βγαλω την μπαταρια μετα θα πλεινω με υγρο για καθαρισμο μοτερ,μετα καλο ξεπλυμα και φυσημα τα παντα με αερα και θα το αφησω και στον ηλιο 2 ωρες.τελος θα ριξω σε ολα τα φυσακια υγρο που βαζουν στα μπουζοκαλωδια για τυχον βραχυκυκλωμα  και μελλοντικη οξειδωση.

αν ολα πανε καλα θα παει για μηδενισμο στο κουμπιουτερ.

Αντε καλή επιτυχία και ξέγνοιαστες βόλτες!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον....

Ανεβαινω βολο χθες,40 βαθμους,Α/C και ταχυτητες 150-170.

Ολα καλα,στην πελασγια πριν το βολο ανεβαινα 160ρισμενος,και με κοβει μια νταλικα.

Ειμαι με 100,κανω kickdown κατεβαζει 3η στις 4.500rpm,το κραταω τερμα και μολις φτανω 6.500 στροφες,βλεπω καθρεφτη πισω καπνους,ασπρα ντουμανια,αφηνω,συνεχιζει αχνα να φευγουν οι κανποι.

(Ημουν κανονικα με υγραεριο.)

Η θερμοκρασια δεν κουνηθηκε απο τους 90.

Σταματαω,μαρσαρω δεν εβγαζε τιποτα.

Παω θαλασσα,το αφηνω να κρυωσει,ταπα λαδιου δεν ειχε τιποτα,τα παραφλου πεντακαθαρα.

Ξαναμαρσαρω μεχρι κοφτες τιποτα.

Το μοτερ δεν μυριζει τιποτα,δεν εχει καψει σταγονα λαδι,τα νερα στην θεση τους.

Χθες βραδυ βγηκα για ποτο και εξω απο την σουρπη στην μεγαλη κατηφορα το ειχα κολλησει με αεριο 225χλμ 6.800rpm τρενο δεν καταλαβε τιποτα,δεν εβγαζε τιποτα.

Γενικα του εριξα τρελο σκισιμο,φαινεται σαν να μην εγινε τιποτα.

Μηπως δεν ηταν απο το αμαξι μ;η αν ηταν τι μπορει να ηταν;

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Passatoukos μηπως περασες απο Αγιους Θεοδωρους; Καπου 3 ατομα πρεπει να ησασταν

Απο αγιους θεωδορους ειμαι φιλε,εκει μενω????

Ναι pipis13,το ειχα πλυνει,αλλα πριν 230 χιλιομετρα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.