azk342 Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 (edited) Γεια σας φιλοι μου. Εχο το golf 1.6 FSI με περασμένα 85000 χλμ. Το έχω αγοράσει καινουργιο. Σε τυχαίο έλεγχο στην αντιπροσωπεία βρεθηκε ότι από το πλάι του κινητήρα στάζουν λάδια. Οχι πολύ, λίγο. Σε ερώτηση που έκανα στον μηχανικό της αντιπροσωπείας γιατί δεν μου ανάβει λαμπάκι μου απάμντησε ότι είναι λίγη η ποσότητα που χάνει. Σε ερώτηση δικιά μου ότι στο γκαράζ δεν θα έβλεπα λάδια μου είπε ότι πέφτουν πάνω στη ποδιά και γι'αυτό δεν φαίνεται. Τέλος πάντων το κόιταξα και μόνος μου. ¨οντως στο δεξί πλάι του κινητήρα όπου είναι ο ιμάντας δυναμού έχει λάδια. Τον ρώτησα τι γίνεται και μου είπε: Πρέπει να κατέβει ο κινητήρας να αλαχθεί μία φλάντζα και να ξανακολλήσει το καπάκι το πλαϊνό. Επίσης μου σύστησε να αλλάξω και καδένα και το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, τον τεντοτήρα και δεν θυμαμαι και τι ακόμα. κόστος..........!!!!!! 800+ ευρώ. Έπαθα πλάκα. Που να τα βρω ρε παιδιά τόσα πολλά λεφτά; Εχω 4 ερωτήσεις 1) Όντως είναι επικύνδυνο αυτό και πρέπει να γίνει αυτή η δουλειά; 2) Γνωρίζεται κάποιο καλό μάστορα με λιγότερα λεφτά να μου κάνει την επισκευή; 3) αν το αφήσω τι γίνεται; 4) πρέπει να αλλαχθούν όλα αυτά που μου ανέφερε; Πέστε μου τι να κάνω, είναι πολλά τα λεφτά και δεν μου περισσεύουν. Περιμένω απαντήσεις σας. Αααααααα ξέχασα να σας πω οτι το πρωί με κρύο ο κινητήρας κουδουνίζει και ο μάστορας μου είπε ότι φταίει ο μεταβλητός χρονισμός Edited February 24, 2013 by azk342 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Φίλε καλύτερα να το αφήσεις αφού χρειάζονται τόσα λεφτά,και απλώς να ελέγχεις τα λάδια πιο συχνά.Αν δεις οτι χειροτερεύει βάλτο μέσα για αλλαγή.Σε ένα φίατ γκράντε πούνττο που είχα το είχα αφήσει έτσι και είχα φτάσει 200.000χλμ!Βέβαια ήταν στην τσιμούχα εκκεντροφόρου η διαρροή.Μή σε πάρω στο λαιμό μου κιόλας.Πάντως καλού κακού πήγαινε και κάνε μια γύρα σε κανα άλλο συνεργείο να δεις πόσα θα σου πούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azk342 Posted July 18, 2013 Author Report Share Posted July 18, 2013 Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 ναι αστο ετσι και απλα προσεξε τη σταθμη λαδιου..βεβαια καποια στιγμη κοιτα να το φτιαξεις μην μεγαλωσει η διαροη και ξεχαστεις και χασεις κανα μοτερ... για το μεταβλητο ειναι γνωστο προβλημα...σιγουρα οσο θα περναει ο καιρος θα εχεις και πτωση ισχυος...καποιοι λενε και για 20% ......μαζεψε λεφτα και βαλτο μεσα συνεργειο καποια στιγμη και φτιαχτα ολλα...αλαξε και καδενα.... και μετα καθε 10.000χλμ τα λαδια πεταμα....να μη σου πω και ποιο νωρις...να ξερεις ο μεταβλητος συνηθως χαλαει απο τα πολυκαιρισμενα λαδια που τον γεμιζουν καταλοιπα ...και φυσικα απο χαμηλη σταθμη λαδιου... δυστηχως με τον μεταβλητο εχουν παρα πολλες εταιριες προβλημα που χρησιμοποιουν αυτο το συστημα... φρεσκα λαδακια συχνοτερα(ποιοτικα ενοειται) και παντα σταθμη λαδιου στο φουλ.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...