Jump to content
Andritsos

Μετανιώσατε Που Πήρατε Το Polo Σας Σε Λευκό ? Candy White Vs Pepper Grey

Recommended Posts

Μιας και κατέληξα τι έκδοση και με τι κινητήρα θα αγοράσω το Polo έχω κολλήσει στο χρώμα.

Είμαι ανάμεσα στο κλασικό λευκό , το οποίο είναι απλό και φορεμένο αρκετά στην Ελλάδα αν όχι στον κόσμο , και σε ένα μεταλλικό pepper grey.

Δέν με χαλάει καθόλου το το λευκό απλά φοβάμαι μην το μετανιώσω αργότερα και λέω τι μακάκας ημουν που δεν το πείρα μεταλλικό .......

 

Να πληρώσω 400 ευρώ περισσότερα για το χρώμα?

 

Ή μιας και είναι χωρίς extra χρέωση το λευκό να συμβιβαστώ με αυτό....?

Candy white?

4411316164-e7ce2c67e8-o-27888.jpg

 

Ή Pepper grey ?

polo-dreituerer-2009-06.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι καθαρά θέμα γούστου.

 

Εγώ που είμαι του πιο σκουρόχρωμου (έχω μαύρο) ψηφίζω γκρι. Το άσπρο βέβαια λόγω χρώματος έχει πολλά ατού (δεν φαίνεται λερωμένο, δεν ζεσταίνεται τόσο κλπ.) ειδικά το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πω ότι το γκρι δεν λερώνεται ποιο εύκολα. Παρόμιο με το δικό μου χρώμα. Το αφήνω λερομένο και το βράδυ στα φώτα γυαλίζει. 

Το λευκό που έχουμε από την άλλη λερώνεται πανεύκολα και φαίνεται κατευθείαν... Στο άσπρο άμα πέσει σκόνη το αμάξι θα γίνει γκρι. Στο γκρι άμα πέσει σκόνη? Ούτε που θα του φαίνεται καλά καλά. Οπότε πάρε μετάλικό.

Link to comment
Share on other sites

Το άσπρο είναι πολύ ωραίο το καλοκαίρι. Βοηθάει πολύ το A/C να αποδίδει. Απο την άλλη έχει φορεθεί πολύ και λερώνει εύκολα. 

Link to comment
Share on other sites

Λόγω κρίσης το λευκό είναι το μαύρο του 21ου αιώνα. Το δικό μου το βανάκι το πήρα συνειδητά λευκό γιατί το 2004 είχα αγοράσει ένα 106 λευκό για τη σύζυγο. Μετά εμφανίστηκαν κάποιες γρατσουνιές στον προφυλακτήρα (όχι από τη σύζυγο, αλλά από τους γείτονες) τις οποίες "έσβηνα" με διάφορους τρόπους , μέχρι και με blanco. Αργότερα όταν ένα πρωί βρήκαμε τον προφυλακτήρα σπασμένο στη μέση και κάτω από το αυτοκίνητο, και μιας και θα το δίναμε, απλά είπα του λαμαρινά να τον κολλήσει και να τον βάψει. Παρόλο που είχαν περάσει 12 χρόνια από την πρώτη του κυκλοφορία η διαφορά στο χρώμα ήταν απειροελάχιστη.

 

Σε αντίθεση με το μαύρο μου Octavia που το έπλενα και σε τρία λεπτά ήταν άσπρο από τη ψιλή σκόνη της πόλης. Όπως και η όποια μικρογρατζουνιά φαινόταν.

 

Το καλύτερο χρώμα ήταν το ασημί που είχε το Fabia που αντικατέστησε το Pug. Εκεί πραγματικά δεν φαινόταν η βρωμιά. Φαινόταν όμως επίσης οι γρατσουνιές.

 

Εγώ αγαπώ το λευκό γιατί :

 

Δεν δίνεις 400 - 500 ευρώ για μεταλλική βαφή, που ούτως ή άλλως αν μείνει επάνω κουτσουλιά τη χαιρετάς. Το έπαθα στο Octavia.

 

Δεν ξεθωριάζει, αλλά ακόμη κι αν συμβεί γίνεται πάλι ομοιόμορφα και σε ελάχιστο βαθμό (μετά από 10 χρόνια και βάλε)

 

Είναι πιο εύκολο στις μικροδιορθώσεις.

 

Τείνει να γίνει μόδα.

 

Ταιριάζει σε όλα τα αμαξώματα.

 

Συνδυάζεται με όλους τους εσωτερικούς χρωματισμούς αλλά και ζάντες.

 

Έχω παρατηρήσει ότι τα πουλιά το λερώνουν πολύ λιγότερο από το μαύρο που είχα. (Περίεργο κι όμως αληθινό)

 

Σύμφωνα με έρευνα το λευκό είναι πιο ασφαλές (  :crazy: )

http://www.iefimerida.gr/news/44715/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%AC-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE

 

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα χρώματα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/109055.asp

 

Άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο για τα χρώματα.

http://www.auto*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?option=com_content&task=view&id=1387&Itemid=294

 

Όχι ότι το pepper gray είναι άσχημο, αλλά εγώ είμαι του λευκού. Πάντως το Octavia το είχα πάρει μαύρο γιατί ήταν το μόνο που ερχόταν σε μια εβδομάδα όταν όλα τα υπόλοιπα χρώματα ήθελαν τουλάχιστον δυο μήνες.  

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Eγω πριν το παραγγειλω ημουν στο ιδιο διλημμα με σενα.Ειχα αποφασισει ασπρο αλλα την ημερα που εκανα την παραγγελια αλλαξα γνωμη και το πηρα σε γκρι.Σαν χρωμα το συγκεκριμενο γκρι τα σπαει.Η μονη βλακεια ειναι οτι σε περιπτωση χτυπηματος ειναι δυσκολο να σου βγαλει ο βαφεας την ιδια αποχρωση επειδη εχει πολυ περλα .Εγω γι αυτο το λογο θα το επαιρνα σε ασπρο αν το ηξερα.

Βεβαια σου λεω κατι που μπορει να μη σ ενδιαφερει καν,εγω στο αναφερω πληροφοριακα.

 
Link to comment
Share on other sites

Eγω πριν το παραγγειλω ημουν στο ιδιο διλημμα με σενα.Ειχα αποφασισει ασπρο αλλα την ημερα που εκανα την παραγγελια αλλαξα γνωμη και το πηρα σε γκρι.Σαν χρωμα το συγκεκριμενο γκρι τα σπαει.Η μονη βλακεια ειναι οτι σε περιπτωση χτυπηματος ειναι δυσκολο να σου βγαλει ο βαφεας την ιδια αποχρωση επειδη εχει πολυ περλα .Εγω γι αυτο το λογο θα το επαιρνα σε ασπρο αν το ηξερα.

Βεβαια σου λεω κατι που μπορει να μη σ ενδιαφερει καν,εγω στο αναφερω πληροφοριακα.

 

Αυτό που λές οτι σε περίπτωση χτυπήματος είναι δύσκολο δεν το είχα σκεφτεί και μιας και θα το έχω σαν εκπαιδευτικό αυτοκίνητο είναι αρκετά σημαντικό...........

Δεν υπάρχει όμως συγκεκριμένος κωδικός για το χρώμα απο την VW? Το fabia που έχω τώρα σε ασημί μεταλλικό που περλιζει και αυτό ότι ψιλο γρατσουνιές έχω βάψει δεν φένεται πουθενά διαφορά........

Link to comment
Share on other sites

να αναφερω κατι με τα χρωματα μιας και βαφω μοτοσυκλετες.

ολα μα ολα τα χρωματα (εκτος τα πολυ σκουρα) εαν δεν γινει σωστη δουλεια μπορει να διαφερουν και ας ειναι ολοκαινουργιο το αμαξι και το χρωμα ειναι απο κωδικο.

εαν δεν μπει σωστο χρωμα ασταρι απο κατω η δεν περαστει τα χερια που χρειαζεται το χρωμα θα διχνει διαφορετικο,επισης παιζει ρολο και με τα χρονια αν εχει ξεθωριασει το χρωμα.

 

οσο για το λευκο η γκρι ειναι γουστα και εγω θα ειχα κολλησει σε πιο να παρω,το λευκο εχει υπερ στον ηλιο και διχνει πιο μεγαλο το αμαξι,επισης οσο και να λερωθει δεν φαινεται τοσο.

το γκρι εχει αυτη την διαστημικη ομορφια και το κανει σοβαρο το αμαξι.

χωρις να θελω να επιρεασω την αποφαση σου ειμαι 65% λευκο και 35% γκρι.

 

:hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

κανονικα θα επρεπε να ρωτας αν μετανιωνουν που δεν το πηραν λευκο. :db:

καταρχας ποιος ειπε οτι το λευκο λερωνει πιο ευκολα.βαλε μαζι ενα λευκο και ενα μαυρο γεματα με σκονη.το μαυρο θα φαινεται πολυ πιο χαλια απο οτι το μαυρο.βασικα ειναι κανονας οτι το μαυρο λερωνει πιο πολυ.

επισης το λευκο κανει το αμαξωμα να φαινεται πιο μεγαλο απο οτι το μαυρο στο ματι.

ακομα το λευκο οταν πλενεται δειχνει πιο πολυ ομορφα στο ματι απο οτι το μαυρο και τελος ειναι πιο νεανικο απο οτι το μαυρο.

εγω οπως καταλαβες το εχω σε ασπρο και επισης ειχα και σκουτερ ασπρο.

 

κατι οφ τοπικ

polo36 

μιας και βαφεις μοτοσυκλετες θελω να μου πεις ποσο κοστιζει να βαψω τα πλαστικα απο ενα χτχ που εχω.ειναι μαυρα και θελω να δω αν με συμφερει να τα βαψω ασπρα η μαυρα η να τα γορασω καινουργια.μιλαμε για 2 πλαινα φτερα μπροστα λασποτηρα πισω φτερο και μασκα αλλα σε περιπτωση που τα αφησω μαυρα θελω ενα φρεσκαρισματακι μιας και το μαυρο που εχει τωρα πανω εχει θαμπωσει λιγο απο την παροδο του χρονου.στειλε μου πμ να μην χαλασουμε το ποστ εδω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κανονικα θα επρεπε να ρωτας αν μετανιωνουν που δεν το πηραν λευκο. :db:

καταρχας ποιος ειπε οτι το λευκο λερωνει πιο ευκολα.βαλε μαζι ενα λευκο και ενα μαυρο γεματα με σκονη.το μαυρο θα φαινεται πολυ πιο χαλια απο οτι το μαυρο.βασικα ειναι κανονας οτι το μαυρο λερωνει πιο πολυ.

επισης το λευκο κανει το αμαξωμα να φαινεται πιο μεγαλο απο οτι το μαυρο στο ματι.

ακομα το λευκο οταν πλενεται δειχνει πιο πολυ ομορφα στο ματι απο οτι το μαυρο και τελος ειναι πιο νεανικο απο οτι το μαυρο.

εγω οπως καταλαβες το εχω σε ασπρο και επισης ειχα και σκουτερ ασπρο.

 

κατι οφ τοπικ

polo36 

μιας και βαφεις μοτοσυκλετες θελω να μου πεις ποσο κοστιζει να βαψω τα πλαστικα απο ενα χτχ που εχω.ειναι μαυρα και θελω να δω αν με συμφερει να τα βαψω ασπρα η μαυρα η να τα γορασω καινουργια.μιλαμε για 2 πλαινα φτερα μπροστα λασποτηρα πισω φτερο και μασκα αλλα σε περιπτωση που τα αφησω μαυρα θελω ενα φρεσκαρισματακι μιας και το μαυρο που εχει τωρα πανω εχει θαμπωσει λιγο απο την παροδο του χρονου.στειλε μου πμ να μην χαλασουμε το ποστ εδω

Καταρχάς το παιδί ρωτάει ανάμεσα σε άσπρο και σκούρο γκρι οχι άσπρο η μαύρο.

Όλοι ξέρουμε οτι το μαύρο λερώνει.

Link to comment
Share on other sites

Το λευκό στο polo μου αρέσει και το γκρί όμως ειναι μια χαρα. Στα υπέρ του γκρί ειναι οτι δε φαίνονται γρατζουνιές (και κυρίως αράχνες απο πλυσίματα) Στο μαύρο, κόκκινο και λιγότερο ίσως στο λευκό φαίνονται οι ατέλειες. Επίσης στο λευκό αν απο μέσα είναι μαύρο πχ προφυλακτήρες, με το παραμικρό θα φαίνονται όλα τα σημαδάκια. Προτείνω γκρί!

Link to comment
Share on other sites

Με έναν φίλο φανοποιό που μίλησα μου είπε οτί απο την στιγμή που το χρώμα υπάρχει με κωδικό δεν παίζει πρόβλημα.... από ένα σημείο και μετά είναι και θέμα φανοποιού ..... 

Link to comment
Share on other sites

Ειχε τυχει να δω ενα 3θυρο γκρι με φιμε μεμβρανες στα παραθυρα... Απλα τελειο!

Αν θελεις κατι να ξεχωριζει σιγουρα το γκρι.

Link to comment
Share on other sites

Το λευκό στο polo μου αρέσει και το γκρί όμως ειναι μια χαρα. Στα υπέρ του γκρί ειναι οτι δε φαίνονται γρατζουνιές (και κυρίως αράχνες απο πλυσίματα) Στο μαύρο, κόκκινο και λιγότερο ίσως στο λευκό φαίνονται οι ατέλειες. Επίσης στο λευκό αν απο μέσα είναι μαύρο πχ προφυλακτήρες, με το παραμικρό θα φαίνονται όλα τα σημαδάκια. Προτείνω γκρί!

 

Κι αν κάτω από το γκρί έχει άσπρο... το ίδιο αποτέλεσμα έχεις. Ξέρω γιατι το Octavia που ήταν μαύρο οι γρατσουνιές ήταν άσπρες και το αντίθετο με το άσπρο. Περίεργο αλλά συμβαίνει.

Με έναν φίλο φανοποιό που μίλησα μου είπε οτί απο την στιγμή που το χρώμα υπάρχει με κωδικό δεν παίζει πρόβλημα.... από ένα σημείο και μετά είναι και θέμα φανοποιού ..... 

 

Είναι θέμα βαφέα, αν είναι κουλομαρίας ότι κωδικό και να έχει το αυτοκίνητο, όσο καλό υπολογιστή χρωμάτων και να έχει, τη διχρωμία σου θα την έχεις σε όποιο χρώμα.

 

Υπάρχει κι ο τεμπέλης βαφέας (ο κακός επαγγελματίας) που έχει να βάψει δυο λευκά αυτοκίνητα άλλης μάρκας κι απλά βάζει "διπλή δόση", οπότε έχεις τη διχρωμία.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λές οτι σε περίπτωση χτυπήματος είναι δύσκολο δεν το είχα σκεφτεί και μιας και θα το έχω σαν εκπαιδευτικό αυτοκίνητο είναι αρκετά σημαντικό...........

Δεν υπάρχει όμως συγκεκριμένος κωδικός για το χρώμα απο την VW? Το fabia που έχω τώρα σε ασημί μεταλλικό που περλιζει και αυτό ότι ψιλο γρατσουνιές έχω βάψει δεν φένεται πουθενά διαφορά........

To αυτοκινητο εχει συγκεκριμενο κωδικο χρωματος,αλλα απ οτι ξερω(μπορει να κανω και λαθος) ενας κωδικος μπορει να  δινει 2,3 η και παραπανω αποχρωσεις.Γι αυτο το λογο οι βαφεις βγαζουν ενα κομματι του αυτοκινητου(χερουλι,πορτακι βενζινης), το πανε στο χρωματοπωλειο και συμφωνα μ αυτο βγαζει την αποχρωση ο χρωματοπωλης.Περα απο αυτο τα χρωματα-βερνικια του εργοστασιου δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα του εμποριου.Στο εργοστασιο το αυτοκινητο μπαινει στο φουρνο για πολυ λιγα λεπτα στους 100+ βαθμους ενω στο φουρνο του βαφεα μπαινει το πολυ για 50-60 λεπτα και μεχρι 60 βαθμους το πολυ(παραπανω καιγεται το βερνικι).Επισης στο εμποριο κυκλοφορουν πολλες εταιρειες παραγωγης χρωματων των οποιων τα προιοντα ακομα και με ιδιο κωδικο εχουν διαφορετικες ιδιοτητες, αποχρωσεις και ποιοτητες.Ολα αυτα που σου ανεφερα παιζουν ρολο στο αποτελεσμα που θα εχεις και γι αυτο σου ειπα πως το ασπρο δεν ειναι ιδιοτροπο σαν το συγκεκριμενο γκρι και ειναι πιο ευκολο να εχεις ενα καλο αποτελεσμα μετα απο καποια επισκευη(χτυπα ξυλο :) ).Το συγκεκριμενο γκρι το κοιτας απο διαφορετικες γωνιες η πεφτει ηλιος πανω του και αλλαζει χιλιες δυο αποχρωσεις.

Αλλα περα απο αυτο επειδη γραφεις πως το θελεις για εκπαιδευτικο.Μηπως να κοιταζες για καποιο αλλο αυτοκινητο?Φιλικα στο λεω επειδη τα vw και ιδιαιτερα τα polo δεν ειναι και πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα και λογο της δουλειας σου πιστευω πως κατι σε toyota η γενικοτερα σε ιαπωνεζικο ειναι πιο καλη και αξιοπιστη επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

chris polo, on 25 Feb 2013 - 22:05, said:

To αυτοκινητο εχει συγκεκριμενο κωδικο χρωματος,αλλα απ οτι ξερω(μπορει να κανω και λαθος) ενας κωδικος μπορει να δινει 2,3 η και παραπανω αποχρωσεις.Γι αυτο το λογο οι βαφεις βγαζουν ενα κομματι του αυτοκινητου(χερουλι,πορτακι βενζινης), το πανε στο χρωματοπωλειο και συμφωνα μ αυτο βγαζει την αποχρωση ο χρωματοπωλης.Περα απο αυτο τα χρωματα-βερνικια του εργοστασιου δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα του εμποριου.Στο εργοστασιο το αυτοκινητο μπαινει στο φουρνο για πολυ λιγα λεπτα στους 100+ βαθμους ενω στο φουρνο του βαφεα μπαινει το πολυ για 50-60 λεπτα και μεχρι 60 βαθμους το πολυ(παραπανω καιγεται το βερνικι).Επισης στο εμποριο κυκλοφορουν πολλες εταιρειες παραγωγης χρωματων των οποιων τα προιοντα ακομα και με ιδιο κωδικο εχουν διαφορετικες ιδιοτητες, αποχρωσεις και ποιοτητες.Ολα αυτα που σου ανεφερα παιζουν ρολο στο αποτελεσμα που θα εχεις και γι αυτο σου ειπα πως το ασπρο δεν ειναι ιδιοτροπο σαν το συγκεκριμενο γκρι και ειναι πιο ευκολο να εχεις ενα καλο αποτελεσμα μετα απο καποια επισκευη(χτυπα ξυλο :) ).Το συγκεκριμενο γκρι το κοιτας απο διαφορετικες γωνιες η πεφτει ηλιος πανω του και αλλαζει χιλιες δυο αποχρωσεις.

Αλλα περα απο αυτο επειδη γραφεις πως το θελεις για εκπαιδευτικο.Μηπως να κοιταζες για καποιο αλλο αυτοκινητο?Φιλικα στο λεω επειδη τα vw και ιδιαιτερα τα polo δεν ειναι και πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα και λογο της δουλειας σου πιστευω πως κατι σε toyota η γενικοτερα σε ιαπωνεζικο ειναι πιο καλη και αξιοπιστη επιλογη.

Η αλήθεια είναι οτί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο δεν πρόκειται να ξαναγίνει.Όχι μόνο το χρώμα αλλά ακόμη και το κούμπωμα μιας κόπτσας..........

Όσον αφορά για την επιλογή μου στο polo σαν εκπαιδευτικό ...

Καταρχάς θα το πάρω σε 1.6 tdi οπου μιλάμε για έναν diesel κινητήρα με συμπίεση 16,.. / 1 με 90hp ( τον οποίο δουλεύουν στην Γερμανία ''χρόνια'' τώρα στην μορφή των 105hp σε Golf, Polo, Cross polo πάντα σαν εκπαιδευτικά) σε σχέση με τον τρικύλινδρο 1,2 που έχει 16,5 / 1 με 75hp άρα μιλάμε για έναν απλά ακούραστο μοτέρ με 230 nm ροπής πράγμα πάρα πολύ βολικό για την δουλεια μου. Το yaris σου πετάει 1.4 με 90 άλογα επίσης με 16/1 συμπίεση.

Έχει ένα πολύ καλό μεταξόνιο στα 2,47 μέτρα σε σχέση με το yaris που έχει 2,51 .......

Δέν πληρώνω τέλη.... Πίστεψε με και τα 100+ ευρώ που είναι το χρόνο μετράνε πολύ αν σκεφτείς οτί σαν σχολή τα τέλη των οχημάτων μου ήταν φέτος 1300 ευρώ............. και κάθε Δεκέμβριο κάνω το σκ@το μου παξιμάδι να τα πληρώσω :notfair:

Hill assist (το οποίο δεν έχεις ιδέα πόσο με βοηθάει .....) σαν στάνταρ στο polo ενώ στην toyota ακόμη και στην ακριβή έκδοση των 17620 ερώ δεν στο δίνει , το πληρώνεις extra.

Ποιότητα κύλισης απλά ασύγκριτη του polo . . . . . .

Ορατότητες άριστες μιας και είναι ένα ''τετραγωνισμένο'' σχετικά αμάξωμα.

Και τέλος θές να σου πώ γιατί έχει γεμίσει η Ελλάδα με yaris εκπαιδευτικά ? Μέχρι και το προηγούμενο yaris μας το δίνανε με - 3000 ευρώ κάτω. Οπότε καταλαβαίνεις................. Όχι οτι δέν είναι καλό.........

Αν ήταν για βενζίνη τότε θα το σκεφτόμουν αλλιώς

Το μοτέρ αυτό το χρησιμοποιούν και στα επαγγελματικά της vw, αλλά και τον φοράνε και τα audi Α1 και Α3 σε έκδοση και με τα 90hp και με ta 105hp

Sorry που ψιλοχάλασα το post.

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Γιατί έγινε έτσι το post μου πιο πάνω? Η μήπως μόνο εγώ το βλέπω έτσι? Έκανα καμιά βλακεία? mods heelp .......

 

Και είχα γράψει ένα κάρο ........ :geek:

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

To αυτοκινητο εχει συγκεκριμενο κωδικο χρωματος,αλλα απ οτι ξερω(μπορει να κανω και λαθος) ενας κωδικος μπορει να  δινει 2,3 η και παραπανω αποχρωσεις.Γι αυτο το λογο οι βαφεις βγαζουν ενα κομματι του αυτοκινητου(χερουλι,πορτακι βενζινης), το πανε στο χρωματοπωλειο και συμφωνα μ αυτο βγαζει την αποχρωση ο χρωματοπωλης.Περα απο αυτο τα χρωματα-βερνικια του εργοστασιου δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα του εμποριου.Στο εργοστασιο το αυτοκινητο μπαινει στο φουρνο για πολυ λιγα λεπτα στους 100+ βαθμους ενω στο φουρνο του βαφεα μπαινει το πολυ για 50-60 λεπτα και μεχρι 60 βαθμους το πολυ(παραπανω καιγεται το βερνικι).Επισης στο εμποριο κυκλοφορουν πολλες εταιρειες παραγωγης χρωματων των οποιων τα προιοντα ακομα και με ιδιο κωδικο εχουν διαφορετικες ιδιοτητες, αποχρωσεις και ποιοτητες.Ολα αυτα που σου ανεφερα παιζουν ρολο στο αποτελεσμα που θα εχεις και γι αυτο σου ειπα πως το ασπρο δεν ειναι ιδιοτροπο σαν το συγκεκριμενο γκρι και ειναι πιο ευκολο να εχεις ενα καλο αποτελεσμα μετα απο καποια επισκευη(χτυπα ξυλο :) ).Το συγκεκριμενο γκρι το κοιτας απο διαφορετικες γωνιες η πεφτει ηλιος πανω του και αλλαζει χιλιες δυο αποχρωσεις.

Αλλα περα απο αυτο επειδη γραφεις πως το θελεις για εκπαιδευτικο.Μηπως να κοιταζες για καποιο αλλο αυτοκινητο?Φιλικα στο λεω επειδη τα vw και ιδιαιτερα τα polo δεν ειναι και πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα και λογο της δουλειας σου πιστευω πως κατι σε toyota η γενικοτερα σε ιαπωνεζικο ειναι πιο καλη και αξιοπιστη επιλογη.

 

 

Μιας και στην πρώτη μου απάντηση κάτι έγινε και τα έκανα μαντάρα συνοπτικά λέω

 

Με τα χρώματα δέν τα πάω καλά αλλά όσο το συζήτησα δέν υπάρχει πρόβλημα τέτοιο. Το πολύ πολύ να το πηγαίνω στον βαφέα μεχρι να το κάνει να είναι σωστό....... :acute: 

 

Όσον αφορά για την επιλογή μου ( η οποία είναι 1.6 tdi) και σαν κινητήρας με βολεύει μιας και είναι περπατημένος στα εκπαιδευτικά της Γερμανίας σε polo , golf , audi A1- A3 και στην μορφή των 105hp και όχι μόνο στα 90hp που είναι εδώ στην Ελλάδα.

 

Επίσης επειδή είναι σχετικά ''ορθογώνιο'' το σχήμα του έχει άριστες ορατότητες 

 

Έχει πολύ καλό μεταξόνιο 

 

Hill assist στανταρ και όχι να το χρυσοπληρώσεις

 

Ποιότητα κύλισης 

 

Και σχετικά καλή τιμή.

 

Δυνατό με 230nm ροπής και χωρίς τέλη. Και όταν σου έρχονται κάθε χρόνο 1300 ευρώ τα τέλη κάθε Δεκέμβρη να τα πληρώσεις .....και τα 100 ευρώ λιγότερα είναι θέμα τέτοια εποχή με τόσο αβέβαιο μέλλον.

 

Ακόμη το yaris (που φαντάζομαι εννοείς) μέχρι το προηγούμενο μοντέλο το πούλαγε στις σχολές η τουοτα 3000 κάτω απο την κανονική τιμή και τότε δεν υπήρχε απόσυρση για αυτό και γέμισε η Ελλάδα..... Καλό αμαξάκι και αυτό αλλά το παλιό ήταν ποίο μαζεμένο και βολικό για μας. Σκέψου οτι έιναι λίγο ποιο μικρό απο το polo αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο.

 

Αν κοίταγα για βενζίνη τότε ίσως δεν κοιταγα για polo

 

Επέκταση εγγύησης στα 4 και βλέπουμε....... Πάντως απο το fabia που έχω απο τον πατέρα μου 13 ολόκληρα χρόνια εκπαιδευτικό μείναμε πάρα πολύ ευχαριστημένοι .............. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το χρώμα που δε θα είναι ίδιο άμα γίνει καμιά στραβή δεν το καταλαβαίνω.Πριν 2 χρόνια έπεσε ένας πάνω στο πασσάτ του πατέρα μου (b6) σε γαλάζιο μεταλλικό (arctic blue) κατά vw.Το χειρότερο ήταν ότι έπεσε στο πίσω φτερό και η δουλειά ήταν κόψε-ράψε.Σε 1 εβδομάδα που πήραμε πίσω το αυτοκίνητο από την Καρέντα Βουλιαγμένης παρακαλώ,δεν υπήρχε καμιά μα καμία διαφορά στο χρώμα,ούτε υπάρχει μέχρι σήμερα κάποια διαφορά ή κάποιο ''θέμα'' με εκείνο το κομμάτι.Και σκεφτείτε ότι πολλοί τους θάβουν και ότι σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι σε αυτή τη δουλειά.Οπότε πολύ απλά παίρνεις αυτό που σου αρέσει εσένα περισσότερο και τέλος.

Τώρα για το καλοκαίρι.Έχω μπει στο δικό μου που το είχα παρκαρισμένο στον Πειραια,στον ήλιο από τις 8 το πρωί μέχρι 5 η ώρα το απόγευμα και έβραζε όπως είναι φυσικό.Έβαλα φιμέ μπρος πίσω όμως και η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά.Επειδή όμως την ίδια περίοδο είχα μπει και σε φίλου συμφοιτητή που το είχε αφήσει ίδιες ώρες κάτω από τον ήλιο και το είχε σε άσπρο,μπορώ να πω πως δεν είδα διαφορά.Προσωπικά πιστεύω όμως πως το ότι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία στην καμπίνα,βοηθάει και πάλι πολύ σε ότι έχει να κάνει με τα πλαστικά.Από κει και πέρα επειδή είδα να γράφει κάποιος ότι θα κλαις τα λεφτά σου άμα αφήσει στάμπα καμιά κουτσουλιά.Και τα 2 χρώματα μπορεί να γεμίσουν με στάμπες άμα δεν τα προσέχουμε.Δε χρειάζεται να άσχολείσαι συνέχεια με κεριά και ιστορίες.Το μόνο που θα κάνεις σε όποιο χρώμα και αν το επιλέξεις,είναι να βρέξεις μια χαρτοπετσέτα όσο αντέχει και να την τοποθετήσεις επάνω για 10 λεπτά.Δεν ρίχνεις συνέχεια νερό,ούτε τρίβεις!Μόνο αυτό που σου είπα.Μάλιστα τα μεταλλικά χρώματα είναι πιο ανθεκτικά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το χρώμα που δε θα είναι ίδιο άμα γίνει καμιά στραβή δεν το καταλαβαίνω.Πριν 2 χρόνια έπεσε ένας πάνω στο πασσάτ του πατέρα μου (b6) σε γαλάζιο μεταλλικό (arctic blue) κατά vw.Το χειρότερο ήταν ότι έπεσε στο πίσω φτερό και η δουλειά ήταν κόψε-ράψε.Σε 1 εβδομάδα που πήραμε πίσω το αυτοκίνητο από την Καρέντα Βουλιαγμένης παρακαλώ,δεν υπήρχε καμιά μα καμία διαφορά στο χρώμα,ούτε υπάρχει μέχρι σήμερα κάποια διαφορά ή κάποιο ''θέμα'' με εκείνο το κομμάτι.Και σκεφτείτε ότι πολλοί τους θάβουν και ότι σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι σε αυτή τη δουλειά.Οπότε πολύ απλά παίρνεις αυτό που σου αρέσει εσένα περισσότερο και τέλος.

Τώρα για το καλοκαίρι.Έχω μπει στο δικό μου που το είχα παρκαρισμένο στον Πειραια,στον ήλιο από τις 8 το πρωί μέχρι 5 η ώρα το απόγευμα και έβραζε όπως είναι φυσικό.Έβαλα φιμέ μπρος πίσω όμως και η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά.Επειδή όμως την ίδια περίοδο είχα μπει και σε φίλου συμφοιτητή που το είχε αφήσει ίδιες ώρες κάτω από τον ήλιο και το είχε σε άσπρο,μπορώ να πω πως δεν είδα διαφορά.Προσωπικά πιστεύω όμως πως το ότι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία στην καμπίνα,βοηθάει και πάλι πολύ σε ότι έχει να κάνει με τα πλαστικά.Από κει και πέρα επειδή είδα να γράφει κάποιος ότι θα κλαις τα λεφτά σου άμα αφήσει στάμπα καμιά κουτσουλιά.Και τα 2 χρώματα μπορεί να γεμίσουν με στάμπες άμα δεν τα προσέχουμε.Δε χρειάζεται να άσχολείσαι συνέχεια με κεριά και ιστορίες.Το μόνο που θα κάνεις σε όποιο χρώμα και αν το επιλέξεις,είναι να βρέξεις μια χαρτοπετσέτα όσο αντέχει και να την τοποθετήσεις επάνω για 10 λεπτά.Δεν ρίχνεις συνέχεια νερό,ούτε τρίβεις!Μόνο αυτό που σου είπα.Μάλιστα τα μεταλλικά χρώματα είναι πιο ανθεκτικά.

οτι δέν θέλει τρίψιμο το έχω ξανακούσει και μου έχουν πει οτι ισχύει για την κουτσουλιά.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.