Jump to content
Wolfy

Γίναμε Λούτσα!

Recommended Posts

Σήμερα μιας και είχε καλό καιρό είπα να περιποιηθώ το "λυκάκι" μέσα γιατί απο μαύρο είχε καταντήσει καφέ  :crazy:

 

Φτάνω λοιπόν στα πίσω πατάκια και νιώθω υγρασία.Το πασπάτευσα λιγο και μόνο που δεν κολυμπούσε το χέρι μου οταν ασκούσα πίεση!Γιατι τη ακρίβεια είναι το πίσω μέρος από τη μεριά του συνοδηγού!Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι στεγνό!Τί μπορεί να είναι;Εβγαλα όσα μπορούσα με πανιά αλλά έχει κ άλλα νερά!πρώτο αυτοκίνητο....μην με κοροιδέψετε παλι  :vava:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μιας και είχε καλό καιρό είπα να περιποιηθώ το "λυκάκι" μέσα γιατί απο μαύρο είχε καταντήσει καφέ :crazy:

Φτάνω λοιπόν στα πίσω πατάκια και νιώθω υγρασία.Το πασπάτευσα λιγο και μόνο που δεν κολυμπούσε το χέρι μου οταν ασκούσα πίεση!Γιατι τη ακρίβεια είναι το πίσω μέρος από τη μεριά του συνοδηγού!Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι στεγνό!Τί μπορεί να είναι;Εβγαλα όσα μπορούσα με πανιά αλλά έχει κ άλλα νερά!πρώτο αυτοκίνητο....μην με κοροιδέψετε παλι :vava:

Βάλε το χέρι σου μέσα στο πλαστικό αγωγό που έρχεται ο αέρας για τα πόδια να δεις αν έχει νερά...

Αν και λίγο απίθανο να φτάσει νερό εκεί κάτω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ειχε νερα και στα ποδια μπροστα;μονο πισω απο το καθισμα εχει λιμνη.ουτε στο καθισμα εχει σταξει τιποτα!μπηκα μεσα,εβαλα την γυναικα να λουζει με το λαστιχο τα παντα αλλα τιποτα....εχω τρελαθει!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ειχε νερα και στα ποδια μπροστα;μονο πισω απο το καθισμα εχει λιμνη.ουτε στο καθισμα εχει σταξει τιποτα!μπηκα μεσα,εβαλα την γυναικα να λουζει με το λαστιχο τα παντα αλλα τιποτα....εχω τρελαθει!

 

Έχω πάθει το ίδιο πράγμα στο δικό μου πριν χρόνια και έλειπε μία τάπα από κάτω (έτσι μου είπαν). Το θέμα είναι πως καλό είναι να τα ξηλώσεις όλα και να τα αφήσεις να στεγνώσουν, κάτω από τη μοκέτα έχει ένα υλικό σα σφουγγάρι. Αν το αφήσεις έτσι θα έχεις το λιγότερο θέματα με δυσοσμίες κτλ. Ειδικά αν ήταν βρωμόνερα. Φυσικά εγώ είχα μπει στους κλασσικούς ελληνικους ποταμόδρομούς μας και το έπαθα αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Ασε φιλε νυχτιατικα ετρεχα με λεοφωρεια 60 χλμ αποσταση για να δανειστω μια απο αυτες τις σκουπες υγρών!τραβηξα οσα μπορεσα με αυτη,το ξαναπιεσα τα ξανατραβηξα....μου βγηκε η παναγια!ξερω πως η μονωση απο κατω κραταει ακομα αλλα για σημερα ειμαι off!ελπιζω να ειναι αυτο και να μην χρειαστει να το ξηλωσω ολο για να βρω το προβλημα!σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!

Link to comment
Share on other sites

μετά το πλύσιμο είδες τα νερά? η απλά πέρασες πάνω από καμια λιμνούλα?

αν είναι το πρώτο αν και δεν ξέρω πως είναι τα πίσω φανάρια του Lupo (αν και δε νομίζω να έχουν διαφορετική νοοτροπία) κοίταξε μήπως δεν πατάνε η τσιμούχες και βάζει νερό από εκεί. μου έτυχε στο δικό μου.

αν είναι το δεύτερο τότε ίσως να λείπει κάποια τάπα από κάτω όπως είπε και ο archon_rc .
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο ειχα να το πλύνω κάπου στις 2 εβδομάδες!Πέρασα απο πολλά λιμνάζοντα νερά (επαρχία βλέπεις) αλλα και πρίν 2 μέρες έριξε τρελή βροχή(σε σημείο να φοβάμαι να βγώ απο το σπίτι σαν κάτι γιαγιάδες) και κάποια στιγμή έπεσε και χαλάζι ψιλό!Σε συνεργείο να το πάω ή σε λαμαρινάδικο;

Link to comment
Share on other sites

σε πρωτη φαση οπως σου ειπαν πιο πανω και αν πιανει το χερι σου βγαλε καθησματα μοκετα και μονωση αστα να λιαστουν να στεγνωσουν καλα (αασε που ειναι καλη ευκερια να πλυνει και ολη την μοκετα οπως πρεπει :give_rose: ) μετα βλεπεις ανλειπει ταπα και πας παιρνεις και αντικαθιστας......το να πας σε συνεργειο μαλλον τσαμπα λευτα το βλεπω

Link to comment
Share on other sites

τα φανάρια τα πίσω για να αλλάξεις λάμπα βγαίνουν ολόκληρα? αν ναι τσέκαρε και αυτό που έγραψα πιο πάνω.

φυσικά δεν υπάρχει λόγος να το πας σε κάποιο συνεργείο,λίγο αν ασχοληθείς πιστεύω θα το βρείς το πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

Giannis307 τι εννοεις τσαμπα λεφτα;Φοβαμαι να βγαλω τη μοκετα μην κανω καμια μαλακια!οσο κι αν πιανει το χερι....η γνωση χρειαζεται.

 

Shadowman κοιταξα τα φωτα τιποτα!

 

Τωρα υποψιαζομαι αλλη αιτια!Ειπα να δοκιμασω το πισω πιτσιλιστιρι και ενω ακουγοταν δεν εβγαζε σταλα!Μπας και βγηκε κανενα σωληνακι και περναει απο εκεινο το σημειο;

Link to comment
Share on other sites

Karamba!!!

 

Έτσι πλημμύρισε το Lacetti του πεθερού μου. Του αποσυνδέθηκε το σωληνάκι του πίσω πλυστικού και κάθε φορά που επιχειρούσε να καθαρίσει το πίσω παρμπρίζ...

Link to comment
Share on other sites

Μονο που εγω δεν επιχειρησα ποτε μου να πλυνω το πισω παρμπριζ!Σημερα το επλυνα με πιεση απο κατω και στους θολους να δω αν θα ποτισει μεσα καθολου!πρωτη φορα ειδα να σηκωνουν αυτοκινητο για να το πλυνουν....και το εκανα εγω  :hyper: !Αν ειναι ταπα θα φανει αυριο πρωι πρωι....Ελπιζω να την γλιτωσω φτηνα!Σας εχω ζαλισει ε;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μπάζει από το παράθυρο του πίσω επιβάτη; Μια μικρή ρωγμή σε ένα λάστιχο αρκεί να γίνει η ζημιά. Όχι δεν μας ζάλισες, άλλωστε ένα φόρουμ εκτός από τις υπηρεσίες ψυχικής αποφόρτισης που προσφέρει μέσω της αντιμετώπισης προβλημάτων με άλλους (πες το και μαζική ψυχοθεραπεία), την ψυχαγωγία που προσφέρει μέσω της ανταλλαγής σκέψεων κι απόψεων, είναι μια τεράστια βάση δεδομένων προβλημάτων και τρόπων αντιμετώπισής τους.

 

Το κουραστικό σε ένα φόρουμ είναι να υπάρχει κάποιος χρήστης με πρόβλημα, να υπάρχει ανταπόκριση από τα υπόλοιπα μέλη στην αντιμετώπιση του προβλήματος, αλλά να μην υπάρχει ποτέ ανατροφοδότηση από τον αρχικό ενδιαφερόμενο όσον αφορά στην επίλυση του προβλήματος του.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηταν η ταπα που εμπαζε...Λοιπανε 2!Η αλλη ηταν πισω στη ρεζερβα,παρεπιπτοντως εκει δεν μπηκε νερο ουτε υγρασια ειχα!τωρα μενει να ξαναριξει καρεκλοποδαρα για να δοκιμαστει αν φτιαχτηκε!Σας ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσατε στο να με βοηθησετε! :bow:

 

 

Υ.Γ. Δυστυχως δεν ημουν μπροστα οταν αλλαχτηκανε οι ταπες...Ευτυχως δεν πληρωσα τιποτα μιας και βγηκαμε ξαδερφια με τον μαστορα  :thumbsu:

Ξεκινα η αποταμιευση για χαμηλωμα,λαστιχα(πραγμα που με εχει ζαλισει απο τωρα) και μπαρες για αυξηση της ακαμψιας!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το ίδιο προβλημα είχε στο Lupo η κοπέλα μου.

Έβρεχε και το κλείναμε στο γκαράζ γιατί έμπαζε απο παντού το ρημάδι.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω νεο θεμα αναρτω εδω!Περιεργος ηχος απο την περιοχη του ιμαντα!Σαν σιγανο στριγκλισμα θα το ελεγα (μου το εκανε μετα απο 60 χλμ σκισιματος καθως γυρνουσα απο Λαρισα με 4000 στροφες και 140+ χλμ).Επισης παρατηρησα σημερα το απογευμα εναν ηχο καπου στα 100 με 2500 στροφες που εμοιαζε με σφυριγμα.Και παλι μου ερχοταν απο το ιδιο μερος!Οταν επεσε η ταχυτητα σταματησε!

Υποψιαζομαι τρομπα νερου...Μιας και το σημειο ειναι στον ιμαντα ο οποιος ειναι για αλλαγη σε 3000 χλμ.

 

Τα φωτα σας λοιπον.

 

Υ.Γ. καποια αξιοπιστη λυση σε τρομπα και ιμαντα;continental ή SKF;

Link to comment
Share on other sites

Ο θόρυβος είναι από τα λουριά.Η τρόμπα δεν κάνει θόρυβο κ σπάνια εμφανίζει πρόβλημα αλλά αλλάζεται προληπτικά σε κάθε αλλαγή ιμάντων.Είσαι επειγόντως για αλλαγή ιμάντα για να μην έχεις παρατράγουδα.Μην το καθυστερείς.

Στρίγλισμα=ξερός κ πολυκαιρισμένος ιμάντας

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει σαλιο ομως και στον οριζοντα βλεπω στο βαθος μια μικρη χλεπουλα...

Αν το καθυστερησω 20 μερες και δεν ζωριζω το αυτοκινητο λες να εχω προβλημα;

Μην αρχισω να παιρνω μηχανακι χειμωνιατικα για να παω απο το χωριο στην πολη 7 το πρωι!Και το κρατος ακομα να πληρωσει οσα επρεπε πριν κανενα 2μηνο!Ολα στραβα...

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα δεν το ξέρω να σου πω με σιγουριά αν θα γίνει ζημιά η όχι!Απλά να ξέρεις ότι τα ταλαιπωρημένα λουριά συνήθως σφυρίζουν!

Τουλάχιστον φρόντισε να πηγαίνεις χαλαρά....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηταν η ταπα που εμπαζε...Λοιπανε 2!Η αλλη ηταν πισω στη ρεζερβα,παρεπιπτοντως εκει δεν μπηκε νερο ουτε υγρασια ειχα!τωρα μενει να ξαναριξει καρεκλοποδαρα για να δοκιμαστει αν φτιαχτηκε!Σας ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσατε στο να με βοηθησετε! :bow:

 

 

Υ.Γ. Δυστυχως δεν ημουν μπροστα οταν αλλαχτηκανε οι ταπες...Ευτυχως δεν πληρωσα τιποτα μιας και βγηκαμε ξαδερφια με τον μαστορα  :thumbsu:

Ξεκινα η αποταμιευση για χαμηλωμα,λαστιχα(πραγμα που με εχει ζαλισει απο τωρα) και μπαρες για αυξηση της ακαμψιας!

 

Περασε τις ταπες με ενα πινελο βενζινοκολα απο εξω, ΑΦΟΥ τις βαλεις και ασε τις να στεγνωσουν, Τις στεγανοποιει και τις συγκρατει ταυτοχρονα και δεν ξεκολανε ευκολα, ειδικα οταν οδηγεις σε χαλικια. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους, εχω το ιδιο προβλημα με το παιδι που ανοιξε το θεμα.Εχω ενα golf V fsi.Σπουδαζω λαρισα και τις τελευταιες μερες εριξε πολυ πραμα.Μπηκα χθες στο αμαξι και κατι μου μυριζε ασχημα.Εχω παρατηρησει πως οταν βρεχει καπου απο το πισω δεξια τζαμι βαζει λιγο νερα αλλα σε σημειο να βρεξει ελαχιστο το ακριανο μερος του καθισματος και τιποτα αλλο.Αφου μυριζε κατι εντονα εψαξα να δω τι γινετε και δεξια πισω στο πατωμα λιμνη τα νερα.Πολυ ποσοτητα με λαστιχο αμα ειχα ριξει δεν θα ειχε τοσα.Εχουν φτασει μεχρι και λιγο μπροστα στον συνοδηγο.Το περιεργο ειναι πως το καθισμα ειναι τελειως στεγνο !Αρα αποκλειετε να μπηκαν απο εκει που ειχα διαπιστωσει οτι βρεχετε λιγο το καθισμα.Παλεψα με πανια να βγαλω τα πολλα σε πρωτη φαση και θα συνεχισω αυριο.Τα φωτα σας στο τι πρεπει να κανω και πως να το αντιμετοπισω γιατι πραγματικα δνε εχω ιδεα.Απο τις προαναφερθεντες λυσεις δεν καταλαβαινω και πολλα, οτι συμβουλη εχετε ευπροσδεκτη γιατι εχω λαλησει!

Edited by sozon_golf
Link to comment
Share on other sites

φανοποιειο να λυσει καθησματα και να ξλωσει ταπετσαριες να στεγνωσει..μετα ευρεση απο που μπαζει νερα....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.