Jump to content
Thanos1

Αγορα Μ/Τ Golf Vi Tsi

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα την γνωμη σας για αγορα μεταχειρισμένου Golf tsi Vi 122 ή 160 highline.

Όπως θα γνωριζετε οι τιμές ξεκινούν απο 11.000 Ευρώ + (*μη επιτρεπόμενο @ URL*). To bdg μου είναι εκεί κοντά (11 -11,5.000 euro).

Ποια είναι η γνώμη σας; Τί να προσέξω; Υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο στα υπόψιν;

Επίσης με 60.000 χλμ και έως 80.000 υπάρχει περίπτωση να βγούν ζημιές;

Παρακαλώ θερμά για τις απόψεις σας -γνώσεις σας και για την βοήθειά σας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Θα σου πω τι θα πρόσεχα εγώ στην αγορά ενός αυτοκινήτου.. Τυχόν ζημιές εξωτερικά οι οποίες δεν φαίνονται με μια ματιά(π.χ γρατσουνιές , τα σέρβις να έγιναν στην αντιπροσωπεία ή τουλάχιστον να έχει ένα ιστορικό το αυτοκίνητο με τα σέρβις τι αλλάχτηκε κ.τ.λ να πας και καμιά βολτούλα να δεις τυχόν τριγμούς στην μηχανή. Στα 60-80000 χλμ δεν νομίζω να έχει ζημιές, συνήθως τα "προβλήματα" αρχίζουν από τα 100-110.00 χλμ.

Για τιμές δεν ξέρω τι παίζει γιατί είμαι από Κύπρο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Θα σου πω τι θα πρόσεχα εγώ στην αγορά ενός αυτοκινήτου.. Τυχόν ζημιές εξωτερικά οι οποίες δεν φαίνονται με μια ματιά(π.χ γρατσουνιές , τα σέρβις να έγιναν στην αντιπροσωπεία ή τουλάχιστον να έχει ένα ιστορικό το αυτοκίνητο με τα σέρβις τι αλλάχτηκε κ.τ.λ να πας και καμιά βολτούλα να δεις τυχόν τριγμούς στην μηχανή. Στα 60-80000 χλμ δεν νομίζω να έχει ζημιές, συνήθως τα "προβλήματα" αρχίζουν από τα 100-110.00 χλμ.

Για τιμές δεν ξέρω τι παίζει γιατί είμαι από Κύπρο.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση,

Εξωτερικά δεν έχει γρατζουνιές   και τα service έχου γίνει σε αντιπροσωπεία ( ή για να είμαι πιο σωστός , έχει βιβλίο   service με σφραγίδα ).

Το έχει έμπορος αυτοκινήτων .

 

Μετά τα 100.000 χλμ τι προβλήματα βγαίνουν ??

Edited by Thanos1
Link to comment
Share on other sites

Ποια εκδοση ειναι φιλε?Highline trendline ,comfortline?Ως τωρα το 122 ακουγεται οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο το 160αρι καθως ειναι πιο απλος κινητηρας.Τωρα ας απαντησουν τα παιδια πως μπορεις αν υπαρχει τροπος να δεις μηπως ειχε προγραμμα παλια το αυτοκινητο και το εχουν 'σκισει'.Επισης το πας σε φανοποιο να δει αν ειναι τρακαρισμενο ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

Αν κανεις τα service στην ωρα τους και καλη χρηση του κινητηρα τιποτα δεν παθαινει μετα τις 100.000. Εμενα τωρα εχει 95.000 και σοβαρα προβληματα δεν εχει βγαλει (Golf 5 Tsi).  Eγω στη θεση σου με τα 11.500 θα επαιρνα ενα Golf 5 GT ή ΤSI λευκο με ηλιοροφη, DSG κτλ... Γενκα μια full εκδοση σε αυτα τα χρηματα βρισκεις.

Link to comment
Share on other sites

Ποια εκδοση ειναι φιλε?Highline trendline ,comfortline?Ως τωρα το 122 ακουγεται οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο το 160αρι καθως ειναι πιο απλος κινητηρας.Τωρα ας απαντησουν τα παιδια πως μπορεις αν υπαρχει τροπος να δεις μηπως ειχε προγραμμα παλια το αυτοκινητο και το εχουν 'σκισει'.Επισης το πας σε φανοποιο να δει αν ειναι τρακαρισμενο ή οχι.

Φίλε μου είναι  Highline  tsi 160 

Αν κανεις τα service στην ωρα τους και καλη χρηση του κινητηρα τιποτα δεν παθαινει μετα τις 100.000. Εμενα τωρα εχει 95.000 και σοβαρα προβληματα δεν εχει βγαλει (Golf 5 Tsi).  Eγω στη θεση σου με τα 11.500 θα επαιρνα ενα Golf 5 GT ή ΤSI λευκο με ηλιοροφη, DSG κτλ... Γενκα μια full εκδοση σε αυτα τα χρηματα βρισκεις.

Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση

Foul εκδοση είναι. Tsi 160 Highline και 4θυρο όπως το θέλω. Δεν έχει ηλιοροφή αλλά έχω το Polo που έχει ηλιοροφή.

Εγώ θα τα κάνω τα Service στην ώρα τους.

Το ερώτημα είναι εάν ο προηγούμενος είχε κάνει σωστά τα Service. Επίσης δεν ξέρω εάν τα χιλιόμετρα που αναγράφονται είναι τα πραγματικά.

Στο service book  υπάρχει σφραγίδα από γνωστό επίσημο συνεργείο της VW. Μπορώ να τηλεφωνήσω και να μάθω πληροφορίες ??

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να ειναι ατρακαριστο και ν εχει πλούσιο εξοπλισμό για να κρατήσει αξία όσο ειναι δυνατόν!οροφη οποσδήποτε!ιστορικο αυτοκινήτου.δες για φθορές σε τιμόνι καθίσματα κλπ που δηλώνουν την χρήση του αυτοκινήτου !

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση,

Εξωτερικά δεν έχει γρατζουνιές   και τα service έχου γίνει σε αντιπροσωπεία ( ή για να είμαι πιο σωστός , έχει βιβλίο   service με σφραγίδα ).

Το έχει έμπορος αυτοκινήτων .

 

Μετά τα 100.000 χλμ τι προβλήματα βγαίνουν ??

Προσωπικά στην οικογέναι υπάρχουν 4 golf 5aria.(2 tsi & 2 gt) Τα 3 έχουν αρκετά χλμ και δεν έχουν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά από εδώ μέσα ακούγονται κάτι τούρμπο σπασμένα, πολλ/στες κ.τ.λ αν κοιτάξεις στα προβλήματα θα βρείς πολλά. Το αυτοκίνητο εαν το κρατάς σε φόρμα και το περιποιήσε δεν θα σε προδώσει ποτέ οπότε ότι και να σου πουν μην μασάς, η κατάσταση του αυτοκινήτου εξαρτάται από τον ιδιοκτήτη!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να ειναι ατρακαριστο και ν εχει πλούσιο εξοπλισμό για να κρατήσει αξία όσο ειναι δυνατόν!οροφη οποσδήποτε!ιστορικο αυτοκινήτου.δες για φθορές σε τιμόνι καθίσματα κλπ που δηλώνουν την χρήση του αυτοκινήτου !

Καλησπέρα 

Ηλ. οροφή δεν έχει , αλλά είναι η έκδοση highline .

Υπάρχει book service από εξιουσιοδοτημένο  και έχει 60.000 χλμ. 

 

Εξωτερικά και εσωτερικά δεν φένεται κάτι.

Συννενοήθηκα για επίσκεψη με τον έμπορο σε εξουσιοδοτημένο για να κάνει έλεγχο.

 

Θεωρείτε ότι είναι αξιόπιστος ο έλεγχος του εξιοσιοδοτημένου συνεργείου??

Τι θα πρέπει να προσέξω - ρωτησω??

 

Ευχαριστώ

Προσωπικά στην οικογέναι υπάρχουν 4 golf 5aria.(2 tsi & 2 gt) Τα 3 έχουν αρκετά χλμ και δεν έχουν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά από εδώ μέσα ακούγονται κάτι τούρμπο σπασμένα, πολλ/στες κ.τ.λ αν κοιτάξεις στα προβλήματα θα βρείς πολλά. Το αυτοκίνητο εαν το κρατάς σε φόρμα και το περιποιήσε δεν θα σε προδώσει ποτέ οπότε ότι και να σου πουν μην μασάς, η κατάσταση του αυτοκινήτου εξαρτάται από τον ιδιοκτήτη!

Ευχαριστώ πολύ φίλε.

 

Σε εξιουσιοδοτημένο , τι θα πρέπει να ρωτήσω ?? Είναι αξιόπιστος ο έλεγχος που θα κάνουν , προκειμένου να γνωρίζω τι πρόκειται να αγοράσω??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

Ηλ. οροφή δεν έχει , αλλά είναι η έκδοση highline .

Υπάρχει book service από εξιουσιοδοτημένο  και έχει 60.000 χλμ. 

 

Εξωτερικά και εσωτερικά δεν φένεται κάτι.

Συννενοήθηκα για επίσκεψη με τον έμπορο σε εξουσιοδοτημένο για να κάνει έλεγχο.

 

Θεωρείτε ότι είναι αξιόπιστος ο έλεγχος του εξιοσιοδοτημένου συνεργείου??

Τι θα πρέπει να προσέξω - ρωτησω??

 

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ πολύ φίλε.

 

Σε εξιουσιοδοτημένο , τι θα πρέπει να ρωτήσω ?? Είναι αξιόπιστος ο έλεγχος που θα κάνουν , προκειμένου να γνωρίζω τι πρόκειται να αγοράσω??

Πολλές φορές είναι καλύτερο να το πας σε κάποιο μηχανικό δικό σου που να του έχεις εμπιστοσύνη,

γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που το "παιδί" της αντιπροσωπείας παίρνει ένα καλό δώρο για να σου

το παρουσιάσει όπως θέλει ο έμπορος...

Link to comment
Share on other sites

Για τα 1.4 μοτέρ δεν εχω εμπειρία για να σου πω.για το αμάξωμα δες τον αριθμό πλαισίου και εάν συμβαδίζει με τα επιμέρους τμήματα καπο φτερά πόρτες κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

Ηλ. οροφή δεν έχει , αλλά είναι η έκδοση highline .

Υπάρχει book service από εξιουσιοδοτημένο  και έχει 60.000 χλμ. 

 

Εξωτερικά και εσωτερικά δεν φένεται κάτι.

Συννενοήθηκα για επίσκεψη με τον έμπορο σε εξουσιοδοτημένο για να κάνει έλεγχο.

 

Θεωρείτε ότι είναι αξιόπιστος ο έλεγχος του εξιοσιοδοτημένου συνεργείου??

Τι θα πρέπει να προσέξω - ρωτησω??

 

Ευχαριστώ

Ευχαριστώ πολύ φίλε.

 

Σε εξιουσιοδοτημένο , τι θα πρέπει να ρωτήσω ?? Είναι αξιόπιστος ο έλεγχος που θα κάνουν , προκειμένου να γνωρίζω τι πρόκειται να αγοράσω??

Τα συνηθισμένα, αν το μοτέρ είναι οκ αν υπάρχει κανένα χτύπημα από κάτω. Όσο για το αν είναι αξιόπιστος θα σου πουν τα παιδιά αφού οι αντιπροσωπείες μας είναι λίγο "διαφορετικές" απ'ότι κατάλαβα.

Edited by Volkswagen1992
Link to comment
Share on other sites

Τα συνηθισμένα, αν το μοτέρ είναι οκ αν υπάρχει κανένα χτύπημα από κάτω. Όσο για το αν είναι αξιόπιστος θα σου πουν τα παιδιά αφού οι αντιπροσωπείες μας είναι λίγο "διαφορετικές" απ'ότι κατάλαβα.

thanks

Για τα 1.4 μοτέρ δεν εχω εμπειρία για να σου πω.για το αμάξωμα δες τον αριθμό πλαισίου και εάν συμβαδίζει με τα επιμέρους τμήματα καπο φτερά πόρτες κλπ.

thanks

Link to comment
Share on other sites

Λιγο προσοχη στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*. Παλια ηταν μια χαρα site πλεον εχει γεμισει απο εμπορους που το παιζουν ιδιωτες, τυπους που εχουν κανει επαγγελμα το αγοραζω τρακαρισμενο και το πουλαω καινουργιο, εμπορους που κανουν τραμπες μεταξυ τους κτλ. Οτι συνεβαινε δηλαδη και πριν στην αγορα αλλα πλεον και Online..Βεβαια υπαρχουν και ευκαιριες αλλα θελει ψαξιμο.

Να σου δωσο ενα tip οτι με το τελος του 2012 πολλες ελληνικες εταιριες leasing παρεδοσαν τα Golf που ειχαν στην κατοχη τους. Δεν ειναι απαραιτητα κακο αλλα συνηθως, τα km δεν ειναι τα πλεον πραγματικα και ειναι κριμα να πληρωσεις ενα Golf με φαινομενικα 30.000km ενω στην ουσια ειχε 120.0000km στην ελληνικη επαρχια.

Τα παραπανω στα λεω απο προσωπικη εμπειρια. Το site ειναι μια χαρα αλλα θελει πολυ ψαξιμο στο τι θα παρεις/ που θα πεσεις.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, παρά το ότι γενικά υπάρχουν ευκαιρίες, νομίζω πως είναι δύσκολο να βρεις καλοσυντηρημένο Golf 6 με λίγα Km, με 11-11.500E που αναφέρεις. Ειδικά αν έχει και κάποια extra παραπάνω. Σε online site όπως αναφέρθηκε παραπάνω βλέπεις όντως ακόμα και τέτοιες τιμές από εμπόρους, αλλά θέλει πάρα πολύ ψάξιμο. Έχω εμπειρία από S3 που έψαχνε ένας φίλος. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι βλέπαμε ή τι ανακαλύπταμε εκ των υστέρων λίγο πριν το αγοράσει. Τελικά πήρε ένα από ιδιώτη σε σχετικά καλή τιμή, αλλά πιο υψηλή σε σχέση με έμπορο.

 

Αν βρεις πάντως Highline έκδοση με λίγα Km και καλή κατάσταση (πχ άθιχτο εσωτερικό, τιμόνι να μην "γυαλίζει" κλπ) στα χρήματα αυτά, πάρτο με κλειστά τα μάτια. Το αυτοκίνητο τα αξίζει σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη θα το παρεις απο εμπορο, μην ψαρωνεις με το εσωτερικο ειναι ολα περασμενα με βιολογικο και φαινονται ολοκαινουργια.

Κοιταξε το τιμονι οπως ειπε ο φιλος, στα Golf επειδη ειναι κακης ποιοτητας δερμα εμφανιζει γυαλαδα και μετα τα 60-70.000 εχει φθορα ειδικα στο αριστερο μερος (ξεθωριασμα) οτι συντηρηση και να του κανεις.

Οπως ειπαν τα παιδια αμα παρεις τον αρ.πλαισιου και πας σε αλλη αντιπροσωπια (για σιγουρια)μπορεις να δεις τι εχει αλλαχτει μηχανικα. Αν εχεις γνωστο ασφαλιστη μπορεις με την πινακιδα να δεις αν εχει κανει καμια στουκα τελευταια.

Ρωτισε τον αν ειναι ελληνικο/εισαγωγης, και αν υπαρχει η αδεια κυκλοφοριας. Μπορεις να δεις ποιος το ειχε πριν και να το συνδιασεις με αυτα που σου εχει πει. Γενικοτερα αν σου πει πως ειναι κατασχεμενο απο δανειο μην τον πολυπιστεψεις. Εχει κανταντηση δικαιολογια του στυλ "το οδηγουσε η κορη μου μονο για να πηγαινει στην σχολη / η γυναικα μου για να πηγαινει στην λαϊκη κτλ " . Αυτα τα αυτοκινητα τα κρατανε οι ιδιες οι τραπεζες συνηθως για εταιρικη χρηση/leasing ή τα πουλανε στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* ή στα site τους με τιμες ανωτερες παντα απο το μεσο ορο.

 

ΥΓ: Δεν λεμε πως το αυτοκινητο ειναι σαπακι...Τα χειροτερα σεναρια αναφερουμε για να το εχεις στο νου σου.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το 122 ειναι πολυ καλο και παρα πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο ,το 160 εχει τον κομπρεσσορα και εχει και λιγη καταναλωση παραπανω αλλα...εχει γκαζι αρκετο φιλος περυσι πηρε Golf vi 160 με 90κ και φετος εχει 126Κ ! χωρις κανενα προβλημα απολυτως ....οπως εχεις δει οι τιμες ειναι χωμα πραγματικα ... οταν με 13-14 βρισκεις vi με dsg dcc+ηλιορoφη με 40-50Κ χιλ. 

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το 122 ειναι πολυ καλο και παρα πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο ,το 160 εχει τον κομπρεσσορα και εχει και λιγη καταναλωση παραπανω αλλα...εχει γκαζι αρκετο φιλος περυσι πηρε Golf vi 160 με 90κ και φετος εχει 126Κ ! χωρις κανενα προβλημα απολυτως ....οπως εχεις δει οι τιμες ειναι χωμα πραγματικα ... οταν με 13-14 βρισκεις vi με dsg dcc+ηλιορoφη με 40-50Κ χιλ. 

 

οντως ως προς τις τιμες πολυ κατω..... εχω βρει και με 13000 highline εκδοση 160 αλογα με 30000 του 2010 μοντελο..εδω τα 5αρια φτασανε στα 6000-8000 ευρω...αν το δωσω το πολο σκεφτομαι σοβαρα να κοιταξω για κανενα μεταχειρισμενο

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω το golf vi tsi 122 hightline πιστεψεμε δεν θες παραπανω αλογα φτανουν και με το παραπανω+ οικονομικοτατο στην καταναλωση του.... αν βρεις καλο 122αρι hightline χτιπατο.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι και εγω αναμεσα σε golf 160ps η leon 1.8 160ps για αγορα μεταχειρησμενου θα ηθελα να μου πειτε τις αποψεις σας σχετικα με τα δυο αυτοκινητα.Μου αρεσει πιο πολυ το golf αλλα με εχει προβληματισει η ενοτητα ''προβληματα'' του foroum.Seat  1.8 εχω οδηγισει εχει πολυ καλη αισθηση στο δρομο το golf δεν το εχω οδηγισει.Πιστευω οτι απο θεμα καταναλωσεις μεσα στην πολη θα ειναι το ιδιο περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι και εγω αναμεσα σε golf 160ps η leon 1.8 160ps για αγορα μεταχειρησμενου θα ηθελα να μου πειτε τις αποψεις σας σχετικα με τα δυο αυτοκινητα.Μου αρεσει πιο πολυ το golf αλλα με εχει προβληματισει η ενοτητα ''προβληματα'' του foroum.Seat  1.8 εχω οδηγισει εχει πολυ καλη αισθηση στο δρομο το golf δεν το εχω οδηγισει.Πιστευω οτι απο θεμα καταναλωσεις μεσα στην πολη θα ειναι το ιδιο περιπου.

Παιζει να ειμαστε απο τα λιγα φορουμ που εχουν χυμα και πολλαπλα ανοιγμενα προβληματα. Δεν κρυβει κανενα και ο καθενας ειναι ελευθερος να αναφερει οτι θελει. Επισης λαβε υποψην σου οτι υπαρχουν απειρα golf. Οποτε οτι βλεπεις ελαχιστοποιησε το  στα "καρφιτσωμενα θεματα". Αυτα ειναι το ζουμι.

Η αληθεια ειναι οτι ο tsi κινητηρας ειδικα ο 1.4 160αρης εχει 2 θεματα σοβαρα (τεντοτηρας καδενας,βαλβιδες). Αν τα τσεκαρεις μαζι με το γνωστο θεμα dsg που εχει το group γενικως προχωρας.

Link to comment
Share on other sites

το μονο ευκολο ειναι να μπουμε στα "προβληματα" και σε 30 λεπτα ,θα υπαρχουν 10 θεματα εκει ολα και ολα...γιοατι οπως λεει και ο φιλος απο πανω,ολο για το ιδιο θεμα λενε....

για παραδειγμα,12 θεματα για την βαλβιδα Ν75....

 

αλλα το θεμα ειναι να μην κρυβουμε κατι που μπορει να βοηθησει καποιον...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο μενα παιδια! Κατοχος golf vi 122 highline απο ιουλιο του 2010 με 75.000χιλ.Δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα μην το ματιαξω αλλα αν ηταν να παρω τωρα καποιο μεταχειρισμενο το 160αρι θα διαλεγα.Για το σκαφος του golf πιστευω ειναι το καταλληλο.το 122αρι σου δινει την αισθηση οτι ζοριζεται..

Οσο αναφορα αναμεσα ,leon και golf το ενα 1.8 t και το αλλο 1.4 t κομπρεσορα απλα παιζει ρολο και τι σου αρεσει σε ποιοτητα και ομορφια.Οδηγησε και το golf γνωμη μου !!!

Υ.Γ. Αν εβγαινε golf vi 1.8 tsi μονο turbo με 160 δεν θα υπηρχε ανταγωνισμος πιστευω.!

Edited by Πάνος46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.