Jump to content
sakiskar

Revo Σε Golf 6 Gti

Recommended Posts

Γειά σε όλους.

Σκέφτομαι για τοποθέτηση προγράματος revo-stage 1, στο gti 6 που έχω. Θα ήθελα άν γίνεται,την άποψη όσων έχουν την εμπειρία και τη γνώση, σχετικά με το ποιά θα είναι τα θετικά και ποιά τα αρνητικά απο αυτή την αλλαγή.

Κυρίως, άν υπάρχουν κίνδυνοι γιά εμφάνιση προβλημάτων. Το λέω επειδή έχω αλλάξει τρία golf χωρίς καμμία μετατροπή (golf 4 1,6 - golf 5 1,6 - golf 6 gti) και τα προβλήματα που εμφάνισαν, ήταν αρκετά.

Ευχαριστώ, γειά σας.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι τον κατατρόμαξες τον άνθρωπο.. Από τη στιγμή που θα προβεί σε τοποθέτηση προγράμματος revo δηλαδή τύπου κονσέρβας δεν πιστεύω ότι θα έχει κάποιο θέμα.. Κ όλοι ξέρουμε πως αλλάζει συμπεριφορά ένα αμάξι με επαναπρογραμματισμό!

Link to comment
Share on other sites

Υπερ: Παθος για ταχυτητα-επιδοσεις

 

Κατα: Ειναι σαν το βαρελι που δεν εχει πατο. Eρχονται προβληματα νωριτερα απο οτι με μαμα.

 

Αν ειναι να μεινεις μεχρι stage 1 τρωγετε, απο εκει και περα θελει χρημα.

 

Γνωμη μου μεινε μαμα.

 

xaxaxaxaxaxaxaxaaxxaaxxaxaxaaxxa

 

Τι λες του ανθρώπου ρε??? ΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑ :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι υπάρχουν αμάξια με ρέβο κ σωστή συντήρηση (δεν λέω υπερβολική αλλά την προβλεπόμενη) που έχουν κάνει πάνω από 200.000χλμ χωρίς προβλήματα!

Σίγουρα αν δεν προσέχεις το αμάξι σου και εργοστασιακό να είναι θα παρουσιάσει προβλήματα!

Μη το φοβάσαι μέχρι full stg1 (εισαγωγή, εξάτμιση, i/c, πρόγραμμα)!

Link to comment
Share on other sites

Ρε Methana θα μας τρελανεις εχει προβλημα golf GTI με μονο προγραμμα.Κανενα βαλτο αγορι μου.Απλα να κανεις τα σερβις σου σωστα και καλη βενζινη.Οπως και καλο ζεσταμαι κρυωμα+προσοχη στα λαδια(αλλαγες,θερμοκρασιες κ.τ.λ).

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους. Σκέφτομαι για τοποθέτηση προγράματος revo-stage 1, στο gti 6 που έχω. Θα ήθελα άν γίνεται,την άποψη όσων έχουν την εμπειρία και τη γνώση, σχετικά με το ποιά θα είναι τα θετικά και ποιά τα αρνητικά απο αυτή την αλλαγή. Κυρίως, άν υπάρχουν κίνδυνοι γιά εμφάνιση προβλημάτων. Το λέω επειδή έχω αλλάξει τρία golf χωρίς καμμία μετατροπή (golf 4 1,6 - golf 5 1,6 - golf 6 gti) και τα προβλήματα που εμφάνισαν, ήταν αρκετά. Ευχαριστώ, γειά σας.

Προχώρα άφοβα, μένα προγραμμα θα δεις πραγματικό Gti.

Link to comment
Share on other sites

    Χαιρετώ και πάλι και ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Θέλω να εκφράσω κάποιες απόψεις, απο τη μικρή πείρα που έχω και να ρωτήσω λίγα ακόμη.

1) Το καύσιμο είναι οποσδήποτε πρόβλημα και στο μαμά αυτοκίνητο. Για το 7,3 λ. που δίνουν σαν ελάχιστη τιμή, λένε μεγάλο ψέμα. Για να κάψει κανείς τόσο, πρέπει να πηγαίνει με 4η ταχ. και 60km, δηλ. όχι turbo δεν δουλεύει, αλλά θα χαλάσει  και το αμάξι. Δεν μπορεί κανείς να πάει με αυτό τον τρόπο, και να απολαύσει αυτό το ωραίο αυτοκίνητο. Έχω 26.000km και δεν ξέρω άν αργότερα μειώσει, απο αυτό που καίει τώρα (αν γνωρίζει κανείς σχετικά ας απαντήσει σε αυτό το θέμα). Στα μικρότερου κυβισμού, μπορεί κανείς να γκαζώσει άφοβα, και το εργοστάσιο λέει αλήθεια στις τιμές καυσίμου που δίνει.

2) Κάνω τη σκέψη για πρόγγραμα, επειδή κάποιες αντιπροσωπείες vw που τα τοποθετούν, μου είπαν ότι είναι καλύτερα για τον κινητήρα. Για το καύσιμο όμως άκουσα αντιφατικά πράγματα. Άλλοι είπαν ότι είναι περίπου στα ίδια με το μαμά καύσιμο, άλλοι ότι σε μεγάλες ταχύτητες και ανοιχτό δρόμο θα έχει και 8% μείωση(με ρύθμιση για καύσιμο 95 οκτ.) και άλλοι ότι θα καίει 1λ. περισσότερο απο ότι δίνει η μαμά.

3) Και εσείς, βέβαια όλοι μου είπατε για πολυ καύσιμο. Αν θέλει κάποιος, ας το κάνει αυτό ποιό συγκεκριμένο. Δεν οδηγώ ποτέ επικύνδινα (στα κόκκινα), απο εκεί και πέρα, που ? θα αυξήσει καύσιμο, εντός πόλεως ? εκτός ? και με ποιό τρόπο οδήγησης, αλλάζοντας ταχύτητες στις 4.000 στροφές ? (Συνήθως περίπου, εδώ αλλάζω ταχύτητες, για οικονομία) στις 5.000? όπου νομίζω ότι είναι και η ροπή του. Στις 5.000, πάντως πάει πολύ γρήγορα και το καύσιμο είναι πολύ. Υπάρχει τρόπος, έχοντας πρόγγραμα να οδηγήσουμε με οικονομία κααυσίμου ? (δηλ. να πετύχουμε τουλάχιστο τις εργοστασιακές τιμές).

4) Κατα τη γνώμη μου, βέβαια το αμάξι το πρώτο που θέλει, είναι ανάρτηση (άλλο δύσκολο θέμα), μέσω (έμμεσα) της οποίας, μπορεί να αυξήσει, κανείς και την ιπποδύναμη.

     Όλοι σας γνωρίζετε περρισότερα πάνω στα θέματα, και συγγνώμη άν σε κάποια απο αυτά που αναφέρω κάνω λάθος. (κάντε διόρθωση).

                  Ευχαριστώ και χαιρετώ όλους.  

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που θελει το αμαξι ειναι

1 ΦΡΕΝΑ ( εαν εχεις 18")

2 Προγραμμα

3 Εξατμιση

4 Φιλτρο στον παπα

και εαν θελεις να συνεχισεις

5 ιντερκουλερ

6 βαλβιδα ανακουφισης

7 σκουποφιλτρο

8 προγραμμα 2

9 αναρτηση

Καταναλωση εμενα μου ανεβηκε 0,4 λιτρα μεσα στην πολη. Τα ιδια εκτος με πριν και λιγο καλυτερα οταν δεν μπαινει το τουρμπο.

Οταν το εχεις και το γκαζι ξερεις το πατας.

Για οικονομια αλλαζε στις 2000-2500 οχι στις 4000 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

     Φίλε methana δεν χάλασαν οι αναρτήσεις, αλλά η αίσθηση που δίνουν δεν είναι τόσο καλή (αίσθημα ανασφάλειας,κυρίως σε στροφές). Το αμάξι είναι σαν να <χοροπηδάει> σε μερικές ανωμαλίες των δρόμων. Οχι ότι θα φύγει από το δρόμο, αλλά όπως είπα,τέτοια αίσθηση δίνει. Δεν έχει διαφορά στην ταχύτητα που μπαίνει σε στροφή με παλαιό golf 4  1,6 στο οποίο είχα bilstein+hr.Είναι καλά στημένο, αλλά θα ήθελα, αυτό που οι περισσότεροι γυρεύουν, ποιό σφηχτές  αναρτήσεις και χωρίς να χαθεί η άνεση.

     Φίλε patrokle, 1) Δεν φοράω 18΄΄ (βρήκα καλές εργοστασιακές, αλλά μου είπαν ότι θα έχω πολλούς κραδασμούς, με τους δρόμους που έχουμε). Θα ήθελα και τη δική σου γνώμη, πάνω σε αυτό. 2) Αλλαγή στις 2500 στροφές, το  αμάξι πάει πολύ κομένο (ψόφιο). Μήπως επηβαρύνεται με αυτό τον τρόπο οδήγησης και μας βγάλει προβλήματα. 3) Τα φρένα καλή πρόταση, για να υπάρχει ασφάλεια (πρότεινέ μου ,άν θές καλές μάρκες φρένων).4) Δεν θα μπώ σε πίστα για να κάνω όλες αυτές τις αλλαγές που αναφέρεις.

  Ευχαριστώ,  γειά.

Link to comment
Share on other sites

απο αυτα που διαβαζω μου δειχνεις οτι εισαι της πολυ οικονομικης οδηγησης,γιατι ψαχνεσαι για προγραμμα?

να σου προτεινω και εγω κατι εφοσον σκεφτεις να το προχωρισεις,γιατι δε βαζεις APR και οποτε γουσταρεις να το ενεργοποιεις-απενεργοποιεις?η χαμηλωτερη καταναλωση που εχω δει ποτε ειναι 8.4 με τον αυτοματο στα 120χ.α.ω και σε αποσταση 160 χιλιομετρα μετα απ την αφετηρια.μεσα στη πολη ποτε δεν μου εγραψε κατω απο 9,0.

καπου διαβασα παραπανω οτι το μονο που θελει το αμαξι ειναι φρενα,ε ημαρτον ρε παιδια που δεν πιανουν τα φρενα στο GTI,θα ακουσω και αλλα τετοια?? :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Τόλη, 1) Ανέφερα παραπάνω, ότι οι αντιπροσωπείες προτύνουν πρόγραμμα, γιατι είναι κολύτερα για τον συγκεκριμένο κινητήρα ( χωρίς να εξηγούν  καλά τι σημαίνει αυτό). με ελάχιστη αύξηση καυσίμου. Γι αυτό ρωτώ, όσους έχουν. Είναι έτσι ή λέν για να πουλήσουν ?

2) Νομίζω, ότι οι περισσότεροι, δεν οδηγούν ή συνεχώς με γκάζια ή συνεχώς πολύ σιγά. Κάποιες φορές θες λίγο να τρέξεις άλλες να πας σιγά.  Από όλα λοιπόν. Δεν ξέρω αγγλικά για να διαβάσω στη σύνδεση που δίνεις (αν θές με δύο λόγια εξήγησε τι είναι το APR).Απο τις τιμές που δίνεις, μπορώ να πετύχω , αν θέλω καλύτερες και χωρίς το APR.

3) Προσωπικά, δεν θεωρώ ότι τα φρένα ή η ανάρτηση είναι άχρηστα. Απλά όλοι, κατα τη γνώμη μου, ως ανήσηχοι οδηγοί που ασχολούνται και αγαπούν το αυτοκίνητο θέλουν βελτιώσεις σε κάποια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

για θεμα οικονομιας δεν ειμαι ο καταλληλος να σου απαντησω για το GTI,σπανια θα το παω οικονομικα,δεν εχει ουσια.για να γλυτωνω καυσιμα εχω το lupo.τωρα για αντιπροσωπειες που προτεινουν προγραμμα για καλυτερη λειτουργεια του κινητηρα μου θυμιζει τα αθωα προβατακια που βγαινουν βολτα αλλα πανε για σφαγη...

η APR ειναι μια εταιρια οπως η REVO,τον ιδιο σκοπο εχουν...

χωρις προγραμμα και εγω μπορω να πετυχω καλυτερες τιμες απο αυτες που εχω αναρτησει.χειροκινητο η DSG ειναι το αμαξι σου;

Link to comment
Share on other sites

Να το βάλεις, μέχρι και χαρακτήρα θα αλλάξεις , θα γίνεις πιο....χαρούμενος. Όσο για την κατανάλωση σε αστικές διαδρομές θα καίς λίγο παραπάνω , σε διαδρομές εθνικής θα καις λιγότερο με τα ίδια χιλιόμετρα, βέβαια ένα θέμα είναι αν θα μπορείς να πηγαίνεις με τα ίδια χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

Να το βάλεις, μέχρι και χαρακτήρα θα αλλάξεις , θα γίνεις πιο....χαρούμενος. Όσο για την κατανάλωση σε αστικές διαδρομές θα καίς λίγο παραπάνω , σε διαδρομές εθνικής θα καις λιγότερο με τα ίδια χιλιόμετρα, βέβαια ένα θέμα είναι αν θα μπορείς να πηγαίνεις με τα ίδια χιλιόμετρα

+1

Link to comment
Share on other sites

1) Για τον Τόλη.  Είναι χειροκίνητο. Έχω ερευνήσει λίγο για  APR ή SR (Κάπως έτσι το λέει η revo) και δεν χρειάζεται να μπεί, όταν γίνεται ρύθμιση του προγγράματος για καύσιμο 95 οκτ. Έχουμε δηλ. stage 1, αλλά όχι στο full.

2) Για τον Στάμο. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Tολη το GTI εχει τα ιδια φρενα με το δικο μου το 160 εμπρος ετσι????

Με προγραμμα πρωτου σταδιου θα παει στα 250-260 αρα το αμαξι θα εχει προβλημα και το ξερω απο πρωτο χερι.

Δεν θελει φρενα μαμα αυτο ειναι σιγουρο εχεις δικιο ισως δεν το εξεφρασα σωστα.Παντως τα Φρενα του GTI δεν ειναι ανταξια του αυτοκινητου.Προσωπικη γνωμη απο GTI DSG ισως φταιει το DSG ισως να επειδη οδηγουσα πριν το Clio rs να μου χαλαει την αισθηση.

Τα φρενα λοιπον ειναι η αρχη μιας βελτιωσης που σκοπο εχει να βαλεις και προγραμμα εαν δεν βαλεις τοτε δεν χρειαζεται να ξεκινησεις καν.

Η οικονομικη οδηγηση ειναι να γινονται εκει που εχεις την μεγιστη ροπη αρα περιπου 1700-1800 στροφες αρα 2500 που σου λεω εγω ειναι υπεραρκετο.

Για 17 αρες οι λυσεις ειναι δυστυχως λιγες,Μπορεις να δεις στην επιλογη φρενων για να διαβασεις.Με 18αρες παρα πολλες και καλες επιλογες

Τωρα για προγραμμα ο καθενας εδω μεσα θα σου προτεινει αυτο που εχει βαλει και πιστευει οτι ειναι το καλυτερο.

Μην κοιταξεις μονο εταιρια αλλα πηγαινε να δεις τι κανει ο καθενας και τι μαγαζια-συνεργεια εχουν και αποφασισε.

Επειδη ο τιτλος λεει Revo θα σου πω οτι εγω ειμαι ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ παρα πολυ ευχαριστημενος με την εν λογω εταιρια.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγω εχω unitronic1+ νομίζω 260-270 άλογα ειναι δεν θυμάμαι τ νούμερα.καταναλωση σε διαδρομές με μέση ταχύτητα 130-140 εχω 6,8-7,3 μέσα στην πόλη 8,5-9,5.σε γενικές γραμμές ειναι πολυ οικονομικό για αυτα που προσφέρει .απο φρένα δεν νομίζω να τα εχει τόσο ανάγκη.εγω βέβαια εχω βάλει απο το r20 εμπρός και νομίζω ειναι υπέρ αρκετά!απο ανάρτηση έχεις απλή η dcc.εγω εχω dcc και στην αρχή ακομα και στην σπορ λειτουργία μου φαινοτανε οτι σαν να χόρευε το αμάξι!!το πρόβλημα σταμάτησε με την τοποθέτηση ελατηριων χαμηλωματοςapex 4ποντων!ακομα και στην comfort ρύθμιση εμπνέει σιγουριά!ρυθμισε και το xds τέρμα και θα με θυμηθεις!

Link to comment
Share on other sites

1) Για Πάτροκλο.  α)Ευχαριστώ και συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Δεν κολάω στη revo, η οποία δεν κάνει λόγω για φρένα σε stage 1. Έχω δει και την mtm, που λέει ότι πρέπει να μπούν και φρένα (τα φθηνότερα είναι 3500 ευρ.). β) Για 17άρες, να ψάξω φρένα στη revo ?

γ) Για τη ροπή και τις αλλαγές ταχυτήτων, έχεις δίκαιο. Εγώ είχα λάθος αντίληψη θεωρώντας το 1700 ως την ελάχιστη ροπή και το 5200 τη μέγιστη. Ωστόσο πέρα από τη οικονομία, θεωρώ (απο δική μου αίσθηση, αλλά και απόψεις άλλων) ότι πρέπει(είναι πιό σωστό)  το αμάξι να πάει <γεμάτα> στις αλλαγές ταχυτήτων από 4000 και πάνω ως 5000  Αλλά αυτά βέβαια όταν το αμάξι ζεσταθεί,μετά από κάποια χιλιόμετρα ή σε μεγάλες ταχύτητες κ.λ. και όχι βέβαια μέσα στη πόλη με μικρές ταχύτητες ή κρύα μηχανή.

2) Για Fastrabbit. α) Οι χαμηλές τιμές που δίνεις, είναι αδύνατο να επιτευχθούν (από εμένα τουλάχιστο) . β) Έχω απλή ανάρτηση , δεν έχω ακούσει από κανένα να ρυθμίζεται το xds, και γνώμη μου ότι είναι λάθος(υπερβολικό) το χαμήλωμα 4cm  και μάλιστα με μαμά αμορτισέρ (θα φθαρούν γρήγορα).

Link to comment
Share on other sites

1000 like στον nikdev που λεει την γνωμη του χωρις να ασχολειτε τι λενε οι "αλλοι"

Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

:friends:

 

Ε να μην βάλει το παιδί να δει τι αγόρασε.. τι λέμε τώρα :diablo:

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά ειναι αδύνατο να επιτευχθούν απο εσένα οταν λες οτι αλλάζεις ταχύτητα στις 4000στροφες!εγω σου μιλάω για στρωτη οδήγηση.Μαλλον πρεπει να αποφασίσεις αν θελεισ οικονομια η ταχητητα με συνεπακολουθο την καταναλωση.Και η πιτα ολοκληρη και ο σκυλοσ χορτατος ειναι δύσκολο να το πετύχεις στο αμάξι αυτο!Ομολογω οτι με μπερδεψες ομως γιατι μια μιλάς για οικονομία και μια οτι δεν μπορείς να οδηγησεις οικονομικά! Η ανάρτηση dcc οταν την χαμηλώνεις την ρυθμίζεις ανάλογα ηλεκτρονικά για βασική ρύθμιση κλπ.Δεν εχει πρόβλημα 60000χλμ εχει κανει ετσι..τωρα το υπερβολικό η οχι νομίζω ειναι λιγο υποκειμενικό!το 5αρι gti που είχα πριν το είχα χαμηλωσει 5 πόντους.Xds..το οτι δεν έχεις ακούσει απο κάποιον να ρυθμίζεται δεν σημαίνει οτι δεν γίνετε κι ολας!Να μην βασιζεσαι σε οτι σου λενε οι ΑΛΛΟΙ!Αν έχεις ενα vag com δοκίμασε το δεν θυμάμαι κανάλι αλλα με ενα search στο google θα βρεις οτι χρειαστείς!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.