Jump to content
apoelara89

Αλλαγη Σκαστρας Σε Golf Gt 170Ps 2007

Recommended Posts

Παιδια σας χερετω μιας και ειμαι καινουργιος στο φορουμ...8α η8ελα μια βοη8εια αμα μπορείτε να βοη8ησετε....μπορει καποιος να μου εξηγησει η να μου παραθεσει κανενα βιντεακι η οδηγιες για το πως μπορω να αλλαξω την σκαστρα στο golf gt 170ps... βασικα πηρα ένα εξάρτημα απο την FORGE και θεώ να το βάλω πανω στην σκαστρα..

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σας χερετω μιας και ειμαι καινουργιος στο φορουμ...8α η8ελα μια βοη8εια αμα μπορείτε να βοη8ησετε....μπορει καποιος να μου εξηγησει η να μου παραθεσει κανενα βιντεακι η οδηγιες για το πως μπορω να αλλαξω την σκαστρα στο golf gt 170ps... βασικα πηρα ένα εξάρτημα απο την FORGE και θεώ να το βάλω πανω στην σκαστρα..

 

ευχαριστω

 

Εαν είσαι από Βόρεια, Θεσσαλονίκη, έλα να το περάσουμε.

Αν και ο οδηγός του Κώστα είναι πολύ καλός!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

φιλε κωστα 1000 ευχαριστω...και επειδη βλεπω οτι το κατεχεις γενικα θελω να σε ρωτησω εμενα δεν μου εκανε καποιο προωλημα ακομα και θτε εχω υπολογιστη για να μου βγαλει σφαλμα η κατι τετοιο απλα 8ελω να την βγαλω και να βαλω αυτο '' http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=260308&product=FMDV14TSI '' απο πανω... 8α υπαρξει καποιο προβλημα αμα ακολου8ησω της διαδικασιες χωρισ καποιο υπολογιστη ? απλα να τν κσεβιδωσω να την αλαξω και να την βαλω ξανα...

 

σε ευχαριστω παντος

 

 

***** επισεις να επισημανω οτι μονο την Ν249 βαλβιδα εχω σκοπο να αλλαξω

Edited by apoelara89
Link to comment
Share on other sites

Η σκαστρα forge δεν εχει καμια σχεση με την εργαστασιακη που ειναι βγαλε βαλε

 

 

οχι φιλε δεν ειναι ετσι....αυτη εδω  http://www.forgemoto...oduct=FMDV14TSI απλα κουμπωνει πανω στην εργοστασιακη ...την εχω στα χερια μου αυτη την στιγμη και σου λεω με σιγουρια...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι σκάστρα!!!Αυτό είναι αντάπτορας για να λειτουργεί σαν ανοιχτού τύπου, καμιά σχέση φίλε...

Link to comment
Share on other sites

φιλε κωστα δεν μου απαντησες ομως...αμα βγαλω την βαλβιδα και βαλω μια αλλη στην 8εση της 8α 8ελει ρυ8μισμα με υπολογιστη η οτιδιποτε τετοιο??? περιμενω την απαντησησ σου να αρχισω δουλειά!! :)

Link to comment
Share on other sites

για ποιο λόγο να βάλεις οτι πιο άχρηστο έχει βγει για ΄΄βελτιωση''?
Ολος ο κόσμος σου λεει να μην το βάλεις ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και επίσης δεν δουλεύει και σωστά η σκάστρα . Η τουρμπίνα μας είναι ετσι σχεδιασμένη ωστε ο αέρας μετά την τουρμπίνα μέσω της σκάστρας να επιστρέφει πάλι πριν την τουρμπίνα για συμπίεση , γίνεται ανακυκλωση δηλαδη .
 

Link to comment
Share on other sites

για ποιο λόγο να βάλεις οτι πιο άχρηστο έχει βγει για ΄΄βελτιωση''?

Ολος ο κόσμος σου λεει να μην το βάλεις ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και επίσης δεν δουλεύει και σωστά η σκάστρα . Η τουρμπίνα μας είναι ετσι σχεδιασμένη ωστε ο αέρας μετά την τουρμπίνα μέσω της σκάστρας να επιστρέφει πάλι πριν την τουρμπίνα για συμπίεση , γίνεται ανακυκλωση δηλαδη .

 

Αν και Off Topic, αυτό που λες δεν ισχύει,έτσι όπως το γράφεις. Αν θες σε άλλο τόπικ το αναλύουμε.

 

 

Στον θεματοθέτη τώρα:

 

Συμφωνώ ότι ο αντάπτορας είναι κάτι "άχρηστο" καλύτερα να προχωρήσει σε κανονική σκάστρα Forge.

8db4470c55445151fb2603d7ac760f41.png

 

1. Υπάρχει σκάστρα Forge (FMDVRTSI)  κλειστού τύπου

2. Σκάστρα Forge (FMDVATSI) ανοιχτού τύπου

Υπάρχουν ήδη ανοιχτά 2 θέματα στα οποία μπορείς να διαβάσεις και αναλυτικά τι προσφέρουν.

8dc3f0d55462ce323b539364695e7976.png

 

Σου προτείνω να μαζέψεις χρήματα και να πας σε σκάστρα Forge ανοιχτού αν θες να εκτονώνει και να ακούγεται και κλειστού για πιο ήσυχες καταστάσεις.

Θα σου προσφέρουν καλύτερη αντοχή σε μεγαλύτερες πιέσεις, καλύτερο κράτημα πίεσης, αντοχή στο χρόνο, στη θερμότητα και σιγουριά για τη σωστή λειτουργία τους.

Σαν κάτοχος και των 2 σκαστρών σου προτείνω άφοβα να προχωρήσεις, δεν βγάζουν κανένα απολύτως σφάλμα και λειτουργουν χωρίς πρόβλημα.

 

ΥΓ. Έδωσα την ανοιχτού και πήγα σε κλειστού γιατί δεν μπορούσα το θόρυβο και τα τσαφ τσουφ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

παντως εγω που εχω πανω τον ανταπτορα εδω και 2 χρονια δεν εχω καποιο προβλημα σιγουρα το καλυτερο απο ολα ειναι να πας σε αλλαγη σκαστρας.

Link to comment
Share on other sites

Αν και Off Topic, αυτό που λες δεν ισχύει,έτσι όπως το γράφεις. Αν θες σε άλλο τόπικ το αναλύουμε.

 

 

Στον θεματοθέτη τώρα:

 

Συμφωνώ ότι ο αντάπτορας είναι κάτι "άχρηστο" καλύτερα να προχωρήσει σε κανονική σκάστρα Forge.

8db4470c55445151fb2603d7ac760f41.png

 

1. Υπάρχει σκάστρα Forge (FMDVRTSI)  κλειστού τύπου

2. Σκάστρα Forge (FMDVATSI) ανοιχτού τύπου

Υπάρχουν ήδη ανοιχτά 2 θέματα στα οποία μπορείς να διαβάσεις και αναλυτικά τι προσφέρουν.

8dc3f0d55462ce323b539364695e7976.png

 

Σου προτείνω να μαζέψεις χρήματα και να πας σε σκάστρα Forge ανοιχτού αν θες να εκτονώνει και να ακούγεται και κλειστού για πιο ήσυχες καταστάσεις.

Θα σου προσφέρουν καλύτερη αντοχή σε μεγαλύτερες πιέσεις, καλύτερο κράτημα πίεσης, αντοχή στο χρόνο, στη θερμότητα και σιγουριά για τη σωστή λειτουργία τους.

Σαν κάτοχος και των 2 σκαστρών σου προτείνω άφοβα να προχωρήσεις, δεν βγάζουν κανένα απολύτως σφάλμα και λειτουργουν χωρίς πρόβλημα.

 

ΥΓ. Έδωσα την ανοιχτού και πήγα σε κλειστού γιατί δεν μπορούσα το θόρυβο και τα τσαφ τσουφ.

φιλε Nikdev ευχαριστω για την αναλυτικη περιγραφη σου...μπορεις να μου κανεις copy paste εδω τα 2 θεματα για τις σκαστρες για τον λογο οτι εβαλα στο search αλα δεν μου εβγαλε κατι...αμα σου ειναι ευκολο 

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω που εχω πανω τον ανταπτορα εδω και 2 χρονια δεν εχω καποιο προβλημα σιγουρα το καλυτερο απο ολα ειναι να πας σε αλλαγη σκαστρας.

Αν κάνει μετρήσεις ΜΕ και ΧΩΡΊΣ τον αντάπτορα θα δεις πως με τον αντάπτορα χάνεις πίεση και δεν δουλεύει σωστά το αμάξι! Τα έχουμε πει αυτά!

Χωρίς τον αντάπτορα η ζητούμενη πίεση έρχεται πολύ πιο κοντά στην πραγματική!

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω όμως οτι θέλουν κ συντήρηση κ οτι δεν έχουν ουσιαστική διάφορα με τη μαμα που εχει κ καλύτερη απόκριση και επισης πας σε μηχανική ενώ το αμάξι σου εχει ηλεκτρική τσάμπα λευτα φίλε κακο θ κανείς καλο όχι

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνει μετρήσεις ΜΕ και ΧΩΡΊΣ τον αντάπτορα θα δεις πως με τον αντάπτορα χάνεις πίεση και δεν δουλεύει σωστά το αμάξι! Τα έχουμε πει αυτά!

Χωρίς τον αντάπτορα η ζητούμενη πίεση έρχεται πολύ πιο κοντά στην πραγματική!

σωστος αλλα νομιζω πως δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

σωστος αλλα νομιζω πως δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα.

Ισχύει πιο πολύ για ψείρες το λέω που αναρωτιούνται γιατί είναι 233 και όχι 236! :p

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει πιο πολύ για ψείρες το λέω που αναρωτιούνται γιατί είναι 233 και όχι 236! :p

+1 και στους δυο.

Και το εφε καλο ( γουστα ειναι αυτα)

Αλλα και οποιος ζητα το απολυτο δεν βαζει ανταπτορα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.