Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Να ανάψει πάλι η συζήτηση γιατί πέσαμε λίγο.. (το topic απο 140 σε 170 είναι πλέον παρελθόν!!!)

Πολλοί διαφημίζουν για tsi (140hp), στάδιο ΙΙ αλλά ποιοί είναι αυτοί που το έχουν κάνει?

Ο Μπουλέκος το διαφημίζει εδώ και καιρό.

Οι etuners σήκωσαν πρόσφατα το project στο site με αναλυτικά στοιχεία.

Στην αντιπροσωπία ακούγονται βρωμιές για mtm 213hp αλλά δε το δίνουν

παραέξω...

Έ!!! οι ήρωες εκει έξω που έχουν περάσει το ξεπερασμένο κατώφλι των 170hp....μιλήστε!

Δεν είμαστε GT... αλλά μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Να ανάψει πάλι η συζήτηση γιατί πέσαμε λίγο.. (το topic απο 140 σε 170 είναι πλέον παρελθόν!!!)

Πολλοί διαφημίζουν για tsi (140hp), στάδιο ΙΙ αλλά ποιοί είναι αυτοί που το έχουν κάνει?

Ο Μπουλέκος το διαφημίζει εδώ και καιρό.

Οι etuners σήκωσαν πρόσφατα το project στο site με αναλυτικά στοιχεία.

Στην αντιπροσωπία ακούγονται βρωμιές για mtm 213hp αλλά δε το δίνουν

παραέξω...

Έ!!! οι ήρωες εκει έξω που έχουν περάσει το ξεπερασμένο κατώφλι των 170hp....μιλήστε!

Δεν είμαστε GT... αλλά μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι?

Θεωρώ τον κινητήρα του TSI επίφοβο για τέτοιες μετατροπές.

Προτιμώ λοιπόν να έχω ένα αυτοκίνητο με 140 αλογάκια (157) και να το έχω για ακόμα 3-4- χρονάκια άρτιο..

παρά ένα αμάξι που θα σκάβει και να φοβάμαι αναπάσα στιγμή μη σκάψει και το λάκο του και πέσει μέσα...

και αυτό και εγώ.

Θεωρώ λοιπόν πως εάν θέλει κάποιος τρελές επιδόσεις...ας πάει απευθείας στα πολλά άλογα...

Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει αρκετά...το εμπιστεύεσαι στον έναν και στον άλλο???

Προσωπική μου άποψη...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ υπάρχει το διάγραμμα του Μπουλέκου κι εδώ των e-tuners.

Του Μπουλέκου φαίνεται ψόφιο κάτω από τις 2400 σαν να καταργείται ο κομπρέσσορας και μετά έρχεται το ξέσπασμα της τουρμπίνας. Μεγάλο lag φαντάζομαι. Χαλάει τον χαρακτήρα των TSI (δηλαδή ροπή από χαμηλά) αντι να τον συμπληρώνει εκεί στα ψηλά. Το διάγραμμα των etuners φαίνεται πιο ολκληρωμένο. Στο Drive Μαϊου παρουσιάζει το πρόγραμμα του Μπουλέκου με τίτλο "TSάI στα GTI" και χαρακτηριστικά αναφέρει ότι φεύγει στο GTI σε όλες τις μετρήσεις από 120 και πάνω! Όποιος θέλει να το διαβάσει PM me. Ποιό θα διαλέγατε?

Link to comment
Share on other sites

Να ανάψει πάλι η συζήτηση γιατί πέσαμε λίγο.. (το topic απο 140 σε 170 είναι πλέον παρελθόν!!!)

Πολλοί διαφημίζουν για tsi (140hp), στάδιο ΙΙ αλλά ποιοί είναι αυτοί που το έχουν κάνει?

Ο Μπουλέκος το διαφημίζει εδώ και καιρό.

Οι etuners σήκωσαν πρόσφατα το project στο site με αναλυτικά στοιχεία.

Στην αντιπροσωπία ακούγονται βρωμιές για mtm 213hp αλλά δε το δίνουν

παραέξω...

Έ!!! οι ήρωες εκει έξω που έχουν περάσει το ξεπερασμένο κατώφλι των 170hp....μιλήστε!

Δεν είμαστε GT... αλλά μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι?

φιλε,οι αναβαθμισεις γινονται απο τον ιανουαριο.εχουν φτιαχτει πολλα gt στα 200+ αλογα,αλλα και πολλα tsi 140, στα 180 και 200 αλογα. στο γειτονικο forum vwgolfclub αν μπεις θα δεις ολες τις βελτιωσεις.και δν μιλαμε μονο για προγραμμα,αλλα και για περιφερειακα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θελω να πιστευω παιδες οτι μεχρι τα 200 αλογα δεν νομιζω να εχουν προβληματα τα μοτερακια, απο εκει και πανω ο θεος και η ψυχη του,

μην ξεχναμε οτι το GT με 170 ιππους κατα αλλους λιγο πανω απο 180 δεν εχει καμια διαφορα απο το tsi των 140 ιππους σαν μοτερ,

δηλαδη μιλαμε για ενα προγραμμα που ουσιαστηκα σου δεινει 30 με 40 αλογα, πιστευω οτι εχουν προβλεψει αυτες τις ανοχες στο μοτερ του TSI και δεν θα εχει προβλημα.

Βεβαια ειναι προτιμοτερα τα πειραγματα σε μονο TURBO μοτερ (1,4:122hp 1,8:160hp 2,0:200hp) σε αυτα δεν παιζει κομπρεσορας και ειναι πιο ευκολα τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Του Μπουλέκου φαίνεται ψόφιο κάτω από τις 2400 σαν να καταργείται ο κομπρέσσορας και μετά έρχεται το ξέσπασμα της τουρμπίνας. Μεγάλο lag φαντάζομαι.

:rolleyes: ε,οχι και μεγαλο lag ρε παιδια επειδη ανοιγει απο τις 2000 στροφες και κατι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι Golf-κηδες. Έχω ένα χρόνο τώρα το Golf Tsi 140ps και του έχω πιεί το αίμα! σε λιγότερο από ένα χρόνο έχω 20.000 χλμ και δεν είχα απολύτος κανένα πρόβλημα ουτε σταγόνα λαδάκι δεν έχει κάψει το εργαλείο με λίγα λόγια είμαι ευχαριστημένος! Έλα όμως που τα 140ps ποια είναι λίγα! Έτσι λοίπον από μήνες ψαξίματος και αφού έχω πάει σε δεκάδες μαγαζιά που κάνουν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου για το συγκεκριμένο μοντέλο κατέληξα σε μια εταιρεία από την Νέα Σμύρνη με την επωνυμία Overload-Performance (www.overload-performance.gr) η οποία συνεργάζεται με ένα γνωστό Αυστριακό οίκο βελτιώσεων την Digitune ( www.digitune.at ). Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν υπόσχεται να μου κάνει το εργαλείο 200ps στην τιμή των 740ευρώ. Έτσι λοιπόν και εγώ πήρα την απόφαση και την τετάρτη έκλεισα ραντεβού για τον ''γιατρό''. Παίδες θα έχετε νεότερα για το πως πάει το αυτοκίνητο αλλά και δυναμομέτρηση από εβδομάδα .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι Golf-κηδες. Έχω ένα χρόνο τώρα το Golf Tsi 140ps και του έχω πιεί το αίμα! σε λιγότερο από ένα χρόνο έχω 20.000 χλμ και δεν είχα απολύτος κανένα πρόβλημα ουτε σταγόνα λαδάκι δεν έχει κάψει το εργαλείο με λίγα λόγια είμαι ευχαριστημένος! Έλα όμως που τα 140ps ποια είναι λίγα! Έτσι λοίπον από μήνες ψαξίματος και αφού έχω πάει σε δεκάδες μαγαζιά που κάνουν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου για το συγκεκριμένο μοντέλο κατέληξα σε μια εταιρεία από την Νέα Σμύρνη με την επωνυμία Overload-Performance (www.overload-performance.gr) η οποία συνεργάζεται με ένα γνωστό Αυστριακό οίκο βελτιώσεων την Digitune ( www.digitune.at ). Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν υπόσχεται να μου κάνει το εργαλείο 200ps στην τιμή των 740ευρώ. Έτσι λοιπόν και εγώ πήρα την απόφαση και την τετάρτη έκλεισα ραντεβού για τον ''γιατρό''. Παίδες θα έχετε νεότερα για το πως πάει το αυτοκίνητο αλλά και δυναμομέτρηση από εβδομάδα .

Αντε ρε με το καλο, :D να παρουμε και εμεις καμμια ιδεα, μπας και δουμε φως :D

Link to comment
Share on other sites

200 άλογα? απο 140?.... καλο ακούγετε αλλα γίνετε?

Link to comment
Share on other sites

:D :D ;):lol: :lol: :lol::rolleyes: Την ξερεις καλα αυτην την εταιρια πολυ παραξενο μου ακουγετε εμενα ολο αυτο.
Link to comment
Share on other sites

φιλε,οι αναβαθμισεις γινονται απο τον ιανουαριο.εχουν φτιαχτει πολλα gt στα 200+ αλογα,αλλα και πολλα tsi 140, στα 180 και 200 αλογα. στο γειτονικο forum vwgolfclub αν μπεις θα δεις ολες τις βελτιωσεις.και δν μιλαμε μονο για προγραμμα,αλλα και για περιφερειακα. :D

Οι αναβαθμισεις στους MED17.5 ομως τωρα ξεκινησαν.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ υπάρχει το διάγραμμα του Μπουλέκου κι εδώ των e-tuners.

Του Μπουλέκου φαίνεται ψόφιο κάτω από τις 2400 σαν να καταργείται ο κομπρέσσορας και μετά έρχεται το ξέσπασμα της τουρμπίνας. Μεγάλο lag φαντάζομαι. Χαλάει τον χαρακτήρα των TSI (δηλαδή ροπή από χαμηλά) αντι να τον συμπληρώνει εκεί στα ψηλά. Το διάγραμμα των etuners φαίνεται πιο ολκληρωμένο. Στο Drive Μαϊου παρουσιάζει το πρόγραμμα του Μπουλέκου με τίτλο "TSάI στα GTI" και χαρακτηριστικά αναφέρει ότι φεύγει στο GTI σε όλες τις μετρήσεις από 120 και πάνω! Όποιος θέλει να το διαβάσει PM me. Ποιό θα διαλέγατε?

Μπορεί να έχεις δίκαιο σε αυτό που λές αλλά υπάρχει μια μικρή διαφορά!

Ο μπουλέκος σου υπόσχεται 200 άλογα με chiptuning και φίλτρο...

Οι etuners σου τα αλλάζουν όλα...πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση, ιντερκουλέρ...και μόνο 200 άλογα??

Προσωπικά δε με εντυπωσιάζει η ροπή και η ιπποδύναμη στο τροχό.

157 άλογα στο τροχό???? (etuners)

Μιλάμε για 43 άλογα απώλεια χαμένη στο..... διάστημα!!

Στο εξωτερικό έχω δεί προγράμματα που υπόσχονται ροπή 30..

Εδώ η trip team όσο έκανε διαφιμήσεις στο Power, με 3000Ε στο έκανε κόντα 230 άλογα!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχεις δίκαιο σε αυτό που λές αλλά υπάρχει μια μικρή διαφορά!

Ο μπουλέκος σου υπόσχεται 200 άλογα με chiptuning και φίλτρο...

Οι etuners σου τα αλλάζουν όλα...πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση, ιντερκουλέρ...και μόνο 200 άλογα??

Προσωπικά δε με εντυπωσιάζει η ροπή και η ιπποδύναμη στο τροχό.

157 άλογα στο τροχό???? (etuners)

Μιλάμε για 43 άλογα απώλεια χαμένη στο..... διάστημα!!

Στο εξωτερικό έχω δεί προγράμματα που υπόσχονται ροπή 30..

Εδώ η trip team όσο έκανε διαφιμήσεις στο Power, με 3000Ε στο έκανε κόντα 230 άλογα!!!

Όντως περίεργη η τιμή στο τροχό αλλά δες και στο τελευταίο διάγραμμα τη βελτίωση σε σχέση με το GT.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα maha ποτέ δεν βγάζουν σωστα τον τροχό αυτο να το ξέρετε.οτι δυναμομετρήσεις έχω δει απο maha πάντα έβγαζε αλλα ντάλον σε τροχό.μόνο στρόφαλο βγάζουν αυτα.

επίσης ανάμεσα σε μπουλέκο και το etuners (αν και δεν τρελένομαι ) θα προτιμούσα το δεύτερο γιατι πιστεύω για την "υγεία " του αυτοκινήτου θα ήταν πολύ καλο μια εξατμισούλα φίλτρο και πρόγραμμα.οσο για το i/c για μένα είναι ανάλογα με τον ιδιοκτήτη οποιος το θέλει ας το βάζει.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα maha ποτέ δεν βγάζουν σωστα τον τροχό αυτο να το ξέρετε.οτι δυναμομετρήσεις έχω δει απο maha πάντα έβγαζε αλλα ντάλον σε τροχό.μόνο στρόφαλο βγάζουν αυτα.

επίσης ανάμεσα σε μπουλέκο και το etuners (αν και δεν τρελένομαι ) θα προτιμούσα το δεύτερο γιατι πιστεύω για την "υγεία " του αυτοκινήτου θα ήταν πολύ καλο μια εξατμισούλα φίλτρο και πρόγραμμα.οσο για το i/c για μένα είναι ανάλογα με τον ιδιοκτήτη οποιος το θέλει ας το βάζει.

Πέρα όμως απο τις προτιμήσεις του καθενός, ας μην παραλείπουμε και το κόστος!

Πόσο στοιχίζει ενα απλό chiptuning (Μπουλέκος) και πόσο μια πλήρη βελτίωση 1ου σταδίου (etuners)?

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι και του μπουλεκου και των e-tuners είναι λίγη η ροπή. Έχω δει δυναμομετρηση jetta tsi 200hp 30kg ροπή με προγραμμα μεσαίο τελικό μόνο...

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι και του μπουλεκου και των e-tuners είναι λίγη η ροπή. Έχω δει δυναμομετρηση jetta tsi 200hp 30kg ροπή με προγραμμα μεσαίο τελικό μόνο...

Με τόσα περιφεριακά στο πακέτο etuners περιμένεις περισσότερα πράγματα.

Ίσως όμως να κάνω και λάθος.

Ίσως η φιλόσοφία του όλου εγχειρήματος είναι να αναβαθμίσουν εξολοκλήρου ένα αυτοκίνητο

χωρίς όμως να το φτάσουν στα όρια του.

200 αξιόπιστα άλογα! Χωρίς πίεση και βογκίγματα....

Απο αυτή την άποψη, η πλάστιγγα γέρνει προς etuners ή τελος πάντων όποιον προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση!

Link to comment
Share on other sites

Την εταιρεία δεν την ξέρω καλα η αλήθεια αλλά πήρα στο αυστριακό τηλέφωνο να επιβεβαιόσω ότι όντος έχουν συνεργάτη στην Ελλάδα και οτι είναι η Overload-Performance και μου είπαν ότι όντως γινεται 200ps από την στιγμή που έχει τον ίδιο κινητήρα με το GT με τα 170 απλά την συγκεκριμένη λύση την εφαρμόζουν στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες που επιτρέπεται αλλά όχι στην Αυστρία λόγο του φορολογικού καθεστώτος εκεί. Πάντως η εταιρίες που προσφέρουν +60 αλογα είναι και άλλες πολλές όπως θα έχετε δει απλά η συγκεκριμένη είναι η ποιο φθηνή και την επέλεξα γιατον λόγο επίσης οτι την εξέλιξη του προγράμματος την έχει κάνει αυτή η Αυστριακή εταιρεία και όχι κάποιος μηχανολόγος εν Ελλάδι(χωρίς να θέλω να μειώσω τους δικούς μας μηχανολόγους). Γιαυτους που έχουν και τον φόβο αν θα αντέξει η δεν θα αντέξει το μοτεερ τα 200 άλογα υπάρχει και μια άλλη εταιρεία στο Παλαιό Φάληρο που συνεργάζεται με τον Γερμανικό βελτιωτικό οίκο SKN (www.skn-tuning.de) και η οποία υπόσχεται οτι το μετατρέπει από 140 σε 173ps και 27.5 nm ροπή με κόστος 1.000 ευρώ με την διαφορά ότι οι συγκεκριμένοι δίνουν και εγγύηση στο μοτερ μέχρι τα 60.000 χλμ (όχι οτι αν έχεις 60.000χλμ η εγγυήση ισχύει μέχρι τα 120.000χλμ αλλά σου λέει ότι αν εχεις 10.000 έχεις εγγύηση για άλλα 50.000χλμ) για πληροφορίες δέστε εδώ SKN Griechenland 15 Dedalou str. P.Faliro tel. 2109819055.

Link to comment
Share on other sites

βρέ παιδία δεν είναι στραγάλια τα άλογα! εντάξι μπορεί με το Turbo να ανεβάζεις έτσι γρήγορα άλογα... αλλά σκευτίτε και το θέμα αξιοπιστίας μετα... μετά απο μερικα χιλιόμετρα τέρμα μηχανή?

Μπορεί να κάνω και λάθος έτσι... εγώ την γνώμη μου λέω :D

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Με τόσα περιφεριακά στο πακέτο etuners περιμένεις περισσότερα πράγματα.

Ίσως όμως να κάνω και λάθος.

Ίσως η φιλόσοφία του όλου εγχειρήματος είναι να αναβαθμίσουν εξολοκλήρου ένα αυτοκίνητο

χωρίς όμως να το φτάσουν στα όρια του.

200 αξιόπιστα άλογα! Χωρίς πίεση και βογκίγματα....

Απο αυτή την άποψη, η πλάστιγγα γέρνει προς etuners ή τελος πάντων όποιον προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση!

To να δειξεις 210+ΗΡ ΜΟΝΟ με προγραμμα δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο... απλα βαζεις τερμα την Ν75.

Το να εχεις ομως μηδενικη διορθωση αβανς (ουτε μιση μοιρα πανω σε ΜΑΗΑ), ασφαλες καυσιμο (Λ=0.75-0.76) και την τουρμπινα μακρια απο το οριο της ειναι απαραιτητο και να εχεις μικρο περιορισμο σε δυναμη και να χρησιμοποιησεις περιφερειακα για να το πετυχεις. Ολα αυτα για ενα μοτερ που δεν εχουμε δει ακομα ανοιγμενο, δεν ξερουμε καν τι εμβολα ή μπιελες φοραει! Ποιος θα λαβει την ευθυνη να το ρυθμισει πρωτος στο οριο? (πχ 95% Ν75 , Λ=0.8.1-0.82 κλπ αναλογα με τα ΤFSI, που ομως γνωριζουμε οτι εχουν σφυρηλατα εμβολα Mahle και πολυ καλες μπιελες).

Επισης ειναι αδυνατον να συγκριθουν παραλληλα εγκεφαλακια με επαναπρογραμματισμο εγκεφαλων (τελειως διαφορετικη λειτουργια και δυνατοτητες), ουτε και δυναμομετρησεις απο εγκυρα δυναμομετρα με διαγραμματα σε υπολογιστη.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνδυασμό πάντα με το πρόγραμμα αν τοποθετηθεί downpipe αγωνιστικός καταλύτης ενδιάμεσο και τελικό καζανάκι κάποιας επώνυμης εταιρείας(πχ miltek συνολικό κόστος 1,900ευρώ) υπόσχονται αρκετές εταιρείες 225 άλογα. Τώρα θα μου πείτε πόσο θα αντέξει? πρέπει κάποιος να αρχίζει να δοκιμάζει τελικά να ακούμε και γνώμες ατόμων πού έχουν προχωρήσει σε κάποιες βελτιώσεις ετσί για να δούμε επιτέλους ποια είναι τα όρια αυτου του μοτέρ γιατι πολλά ακούμε θεωρητικά αλλά στην πράξη λίγα έχουν γίνει εξάλου χωρίς να σπάσεις μερικά αυγά ομελέτα δεν κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.