Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Μην υποτιμας το hondaki Αποστόλη... :D

όσο για το LCR MK2 ούτε στα πιο τρελά όνειρα... fire.giffire.giffire.gif

Link to comment
Share on other sites

Μην υποτιμας το hondaki Αποστόλη... :D

όσο για το LCR MK2 ούτε στα πιο τρελά όνειρα... fire.giffire.giffire.gif

δεν το υτποτιμησα απλα το χω :) χιχιχιχι. σεβαστο το ταπερ αλλα εκει που το παιρνει... και το καινουριο δεν παει τοσο καλα οσο το παλιο...

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να κανεις πλακα οτι το εχεις ετσι?

το ταπερ το καινουριο? δεν κανω πλακα! πατησα ενα στην μεσογειων και ο ιδιοκτητης του ειχε σκυλιασει... που ειναι το περιεργο...?????

Link to comment
Share on other sites

το ταπερ το καινουριο? δεν κανω πλακα! πατησα ενα στην μεσογειων και ο ιδιοκτητης του ειχε σκυλιασει... που ειναι το περιεργο...?????

η φαση ειναι να το πετυχεις σε καμμια ανηφοριά!Εκει να δεις γλεντια!!!

Link to comment
Share on other sites

αν θεωρησουμε οτι το ταπερ εχει ιδια γκαζια πανω κατω με το GTi (απο περιοδικα) και το TSI 200 εχει σχεδον ιδια γκαζια με το GTI ( απο περιοδικά) τοτε βαζοντας και τον παραγοντα οδηγο, και την ροπη στις μεσαιες που σου δινει πλεονεκτημα δεν ειναι παραλογο...

αρκει να μην πεις οτι τον αφησες και κανα χιλιομετρο πισω...

Link to comment
Share on other sites

αν θεωρησουμε οτι το ταπερ εχει ιδια γκαζια πανω κατω με το GTi (απο περιοδικα) και το TSI 200 εχει σχεδον ιδια γκαζια με το GTI ( απο περιοδικά) τοτε βαζοντας και τον παραγοντα οδηγο, και την ροπη στις μεσαιες που σου δινει πλεονεκτημα δεν ειναι παραλογο...

αρκει να μην πεις οτι τον αφησες και κανα χιλιομετρο πισω...

:):D

Link to comment
Share on other sites

αν θεωρησουμε οτι το ταπερ εχει ιδια γκαζια πανω κατω με το GTi (απο περιοδικα) και το TSI 200 εχει σχεδον ιδια γκαζια με το GTI ( απο περιοδικά) τοτε βαζοντας και τον παραγοντα οδηγο, και την ροπη στις μεσαιες που σου δινει πλεονεκτημα δεν ειναι παραλογο...

αρκει να μην πεις οτι τον αφησες και κανα χιλιομετρο πισω...

ασε τα περιοδικα φιλος... το ταπερ το καινουριο... δεν δεν δεν δεν παει... απλα! ακομα και το gti σε μαμα καταστασεις το εχει για πλακα το ταπερ...!

μιλαμε για 9 ολοκληρα κιλα ροπης διαφορα... + το πλεονεκτημα που σου δινει ο κομπρεσσορας στις χαμηλες στροφες + το οβερμπουστ που βαρας πολυ χαμηλα... μεχρι να φορτωσει ο βιτεξ φεξε μου και γλυστρισα... εδω ειχε γινει πατημα κατω παραλιακη ενα τσι με 190 αλογα με s2000 δικαβαλο το τσι μονοκαβαλο το s2000 και το honda εφυγε στην 4η... απο ρολαριστες 2ες... και το τσι φορουσε μονο προγραμμα και υπαρχουνε και μαρτυρες για αυτο το πατημα...!

Link to comment
Share on other sites

πρώτον μαμα GTi με μαμα Typer δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα.

Δευτερον εσυ αποστόλη είσαι 1foul στάδιο ενώ το typer μπορεί και μαμα.

Τριτον είδα εχθες απο στάση Astra OPC με φτιαγμένο ταπερ και πηγαίνανε μαζί

τέταρτο επειδί έχω ράψει 2 TSi με πρόγραμα εξάτμιση για πλάκα άνοιξα στην εθνική με s2000 και μου έκανε ενας έρωτα όλο τρέλα.γι αυτο ας είμαστε λίγο χαλαροί.

Link to comment
Share on other sites

ασε τα περιοδικα φιλος... το ταπερ το καινουριο... δεν δεν δεν δεν παει... απλα! ακομα και το gti σε μαμα καταστασεις το εχει για πλακα το ταπερ...!

δεν θυμαμαι νουμερα αλλα το 60-160 με αλλαγες το θεωρω αξιοπιστη μετρηση για κοντρα...

και σε αυτο το νουμερο το GTi ηταν ελαχιστα πιο γρηγορο απο το honda...

τωρα αν πετυχεις κανα καθυστερημενο που θα επιταχυνει απο τα 60 με τριτη, τοτε θα μιλησει η ροπη του GTI....

δεν δεν δεν δεν παει

το εχουμε γειωσει γενικα το ταπερ η ειναι ιδεα μου?

Link to comment
Share on other sites

το εχουμε γειωσει γενικα το ταπερ η ειναι ιδεα μου?

χαχαχαχαααχα μα βασικα περαν του οτι παει χειροτερα απο το προηγουμενο και αυτον ειναι 100% αποδεδειγμένο,προσωπικα το βρισκω και ασχημο σαν σουλουπι :)

Επομενως groundIT! :D:o :o

Αυτο που ειναι πραγματικα ωραιο ειναι το S2000 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ γενικά με τον φίλο twoface...

Πάντως μαρέσει που υπάρχει πάθος για βελτίωση και συζήτηση...

το ταπεινό μας 1.4 απέκτησε δύναμη και έχει επιτυχίες τελικά.. :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ειναι πραγματικα ωραιο ειναι το S2000

Ειναι ωραιο αλλα ειναι ωραιο εδω και...9 χρονια....

αντε να βγει κανα καινουργιο επιτελους....

Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορα εχει ο κινητηρας του Tiguan tsi 150 με τον κινητηρα του Golf tsi?Ο λογος που ρωταω ειναι γιαι η ABT βελτιωνει το Tiguan με αλλαγη τουρμπινας στα 240 αλογα.Αλλα για το γκολφ δεν εχει κατι παρομοιο...

Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορα εχει ο κινητηρας του Tiguan tsi 150 με τον κινητηρα του Golf tsi?Ο λογος που ρωταω ειναι γιαι η ABT βελτιωνει το Tiguan με αλλαγη τουρμπινας στα 240 αλογα.Αλλα για το γκολφ δεν εχει κατι παρομοιο...

:huh: 240???

ΟΟΟ παναιτσαμου!!! :lol: Ειναι οτι πρεπει για τους καμικαζι! :lol:

Μηπως δεν υπαρχει χωρος?Το Tiguan βασιζεται στο Golf plus ετσι δεν ειναι?

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορα εχει ο κινητηρας του Tiguan tsi 150 με τον κινητηρα του Golf tsi?Ο λογος που ρωταω ειναι γιαι η ABT βελτιωνει το Tiguan με αλλαγη τουρμπινας στα 240 αλογα.Αλλα για το γκολφ δεν εχει κατι παρομοιο...

το tsi με τα 140 το εχει φθασει ηδη στα 240 η b&b εδω και καιρο...! και υπαρχει και gt φιλου με 230...! η μαλλον υπηρχε...!

Link to comment
Share on other sites

πρώτον μαμα GTi με μαμα Typer δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα.

Δευτερον εσυ αποστόλη είσαι 1foul στάδιο ενώ το typer μπορεί και μαμα.

Τριτον είδα εχθες απο στάση Astra OPC με φτιαγμένο ταπερ και πηγαίνανε μαζί

τέταρτο επειδί έχω ράψει 2 TSi με πρόγραμα εξάτμιση για πλάκα άνοιξα στην εθνική με s2000 και μου έκανε ενας έρωτα όλο τρέλα.γι αυτο ας είμαστε λίγο χαλαροί.

α) gti μαμα με ταπερ (κανουριο) μαμα τα πραγματα ειναι ευκολα για το gti

β) μαμα ηταν το ταπερ σιγουρα

γ) μαμα οπσ με ταπερ καινουριο? η το παλιο? γιατι αν ειναι το παλιο παει τον κολο του και ειδικα φτιαγμενο...

δ) ανοιξες με s2000 και σου εκανε ερωτα? εχε χαρη που σε ξερω και δεν μπορω να σε πω και αχρηστο... :huh: ο γιατρος που ειχε ανοιξει παντως παραλιακη με ενα τσι με προγραμμα με s2000 τον περασε το s2000 στην 4η...

επισης ο τσι κινητηρας ειναι πολυ καινουριος... κατσε να βγουνε τα προγραμματακια και απο ρεβο να σοθ βαλουνε 29 κιλακια ροπη στο τσι... και θα δεις τι καλα πουθ θα ειναι... κατσε να βγουνε και τπτ τουρμπο κιτ υπαρχει μελλον ακομα... ασ τολμησει και κανεις να αλλαξει την τροχαλια απο τον κομπρεσσορα η να βαλει και καμια Κ03 πανω στο τσι να παει τπτ 270-280 (μπορει και να το κανω) χεχε! και μετα να δουμε ποιος θα ραβει ποιον και που θα μενει το s2000 και το ταπερ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ γενικά με τον φίλο twoface...

Πάντως μαρέσει που υπάρχει πάθος για βελτίωση και συζήτηση...

το ταπεινό μας 1.4 απέκτησε δύναμη και έχει επιτυχίες τελικά.. :huh:

ρε ποιο ταπεινο... μην λεμε οτι ναναι... αν λεω αν το τσι δεν ηταν 1400 + κιλα και ηταν καμια 1200αρα σε φουλ πρωτο σταδιο θα εραβε πολυ κοσμο...

ασχετο προχθες μπηκα σε ibiza fr με vf34 πανω καπου στα 420 αλογακια... οκ τα λογια ειναι περιττα....!

Link to comment
Share on other sites

αναφερόμουν στο παλιό ταπερ.επίσης το καινουργιο typer εχει 0-100 σε 6.6. Δες πόσο έχει το GTi.επίσης σε πίστα που έχουν τρέξει (που εκεί έχουν καταφάξει το OPC) το ταπερ βγήκε σε χρόνο καλύτερο απο το GTi έστω και για λίγο και ποιό αργό και απο το παλιό ταπερ.

Επίσης ενα s2000 0-100 έχει 6.2...

Βρες ένα S2000 αυτός απο πρώτες στις 6.000 στροφές και εσύ με δευτέρα...

Επίσης μην πέρνεις πολύ θάρος με το TSi γιατι με πρόγραμμα δυναμομετρήθηκε Corsa OPC 230 και 31 ροπή μόνο με πρόγραμμα.και τωρα παει για εξάτμιση i/c...

(απάντηση στον αποστόλη).

οσο για το s2000 που είχα ανοίξει για πλάκα πέρασα δίπλα του για να τον τσιγλίσω και τελικά ήθελα κυάλια...

Επίσης ενα καλο ταπερ με σωστά πράγματα πάνω γύρω στα 240HP τότε είναι πολύ δύσκολα και για Astra OPC και για GTi πρόγραμμα.ούτε εγώ γουστάρω την φιλοσοφία του ιάπωνα αλλα και έτσι ράβουν.

Επίσης το s2000 έχει και 21 ροπή ενώ εσύ με πρόγραμα και τουρμπάτος 25!

Και έχω και φίλο με ibiza cupra που το πάει 400 ρόδα και φοβάμαι να μπώ.Το ibiza αμάξι για κόντρες.Και για ΚΑΤ ή κυπαρισάκια tongue.gif

Edited by twoface
Link to comment
Share on other sites

αναφερόμουν στο παλιό ταπερ.επίσης το καινουργιο typer εχει 0-100 σε 6.6. Δες πόσο έχει το GTi.επίσης σε πίστα που έχουν τρέξει (που εκεί έχουν καταφάξει το OPC) το ταπερ βγήκε σε χρόνο καλύτερο απο το GTi έστω και για λίγο και ποιό αργό και απο το παλιό ταπερ.

Επίσης ενα s2000 0-100 έχει 6.2...

Αυτοί οι χρόνοι για να γίνουν πρέπει να το έχεις λιώσει το αυτοκίνητο. Δε γίνεται να μπεις μέσα και να κάνεις αυτό το χρόνο. Και μη συγκρίνεις χρόνους πίστας. Για ευθείες μιλανε.

Επίσης μην πέρνεις πολύ θάρος με το TSi γιατι με πρόγραμμα δυναμομετρήθηκε Corsa OPC 230 και 31 ροπή μόνο με πρόγραμμα.και τωρα παει για εξάτμιση i/c...

(απάντηση στον αποστόλη)

Αυτό τώρα τι σχέση έχει? tongue.giftongue.gif

οσο για το s2000 που είχα ανοίξει για πλάκα πέρασα δίπλα του για να τον τσιγλίσω και τελικά ήθελα κυάλια...

Αν ανοίξατε από μεγάλες ταχύτητες, λογικό.

Επίσης ενα καλο ταπερ με σωστά πράγματα πάνω γύρω στα 240HP τότε είναι πολύ δύσκολα και για Astra OPC και για GTi πρόγραμμα.ούτε εγώ γουστάρω την φιλοσοφία του ιάπωνα αλλα και έτσι ράβουν.

230 πάνε. Μετά θέλουν πολλά για να ανέβουν. Και δε νομίζω ένα 230 τάπερ να είναι μπροστά από 1ο στάδιο OPC.

Xθες το ταπερ με το ΟΠΣ δεν άνοιξε από στάση. :lol:

Αποστόλη, τι την ήθελες ρε την ηλιοροφή? Προσθέτει αρκετό βάρος!!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

To κορσα πότε είπαμε κάνει μπάμ?

Θα ακολουθήσει τον ύμνο απόψε κάνεις Μπάμ?

Τουλάχιστον ας μας πεί κάποιος που θα είναι να δούμε κανα βεγγαλικό...

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι να μην ξεφευγουμε.οταν θελουμε κατι παρα πολυ,τοτε βαζουμε τον εαυτο μας να τα πιστεψει στο τελος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.