Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Εγώ θεωρώ το revo πιο επίφοβο γιατί μπαίνει στο αμάξι σου και όπως δουλεύει... Γενικά τα revo δουλεύουν σε μεγάλο ποσοστό safe και αρκετά "πλούσια" σε κάυσιμο, το οποίο είναι κακό. Γενικώς βάζεις κάτι που δε θα δουλεύει όπως θα έπρεπε και το πληρώνεις και χρυσό. Βέβαια ο καθένας ότι θέλει βάζει :D

Τουλάχιστον να θεωρείς επίφοβο κάτι που καταλαβαίνεις πώς δουλέυει.

Φράσεις όπως ,"τα revo δουλεύουν σε μεγάλο ποσοστό safe και αρκετά "πλούσια" σε κάυσιμο, το οποίο είναι κακό" δείχνουν ότι προφανώς δέν έχεις ιδέα τί και πώς..."

Κατόπιν αυτού το τί θεωρείς εσύ "επίφοβο", πάει περίπατο...

Γίνομαι για μία φορά ακόμα ωμός, αλλά τουλάχιστον να έχουμε κάποια βάση σε αυτά που λέμε.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον να θεωρείς επίφοβο κάτι που καταλαβαίνεις πώς δουλέυει.

Φράσεις όπως ,"τα revo δουλεύουν σε μεγάλο ποσοστό safe και αρκετά "πλούσια" σε κάυσιμο, το οποίο είναι κακό" δείχνουν ότι προφανώς δέν έχεις ιδέα τί και πώς..."

Κατόπιν αυτού το τί θεωρείς εσύ "επίφοβο", πάει περίπατο...

Γίνομαι για μία φορά ακόμα ωμός, αλλά τουλάχιστον να έχουμε κάποια βάση σε αυτά που λέμε.... :rolleyes:

Πρώτον δεν είπα ότι είμαι σχετικός, πες ότι είμαι άσχετος αλλά δε θα κάτσω να βάλω ρεβο στο αμάξι μου να πληρώσω και 900-1000¤ και να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά. Όσο για πριν άλλο ήθελα να πω αλλά χρησιμοποίησα το επίφοβο χωρίς " " ...

Επίσης πληροφορικά αυτά που είπα πριν για το ρεβο ισχύουν στο ακέραιο :D

Edited by twincharged
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον δεν είπα ότι είμαι σχετικός, πες ότι είμαι άσχετος αλλά δε θα κάτσω να βάλω ρεβο στο αμάξι μου να πληρώσω και 900-1000¤ και να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά. Όσο για πριν άλλο ήθελα να πω αλλά χρησιμοποίησα το επίφοβο χωρίς " " ...

Επίσης πληροφορικά αυτά που είπα πριν για το ρεβο ισχύουν στο ακέραιο :D

Μάλιστα...

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι η VW όταν βάζει πρόγραμμα στα αυτοκίνητά της τα βγάζει πρώτα στον δρόμο με laptop;;

Αφού λοιπόν όπως λές είσαι άσχετος, γιατί κάνεις τέτοιου είδους δηλώσεις ;;

Έχεις ιδέα τί σημαίνει πλούσιο και τί φτωχό;;Έχεις logs απο το αμάξι αυτό για να αποδείξεις τί και πώς δουλεύει;;;

Όσο για το "να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά", άστο καλύτερα για κανα WRC, και όχι για τον 1.4...

Έλεος παίδες...Μαζευτείτε λιγάκι....

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι η VW όταν βάζει πρόγραμμα στα αυτοκίνητά της τα βγάζει πρώτα στον δρόμο με laptop;;

Αφού λοιπόν όπως λές είσαι άσχετος, γιατί κάνεις τέτοιου είδους δηλώσεις ;;

Έχεις ιδέα τί σημαίνει πλούσιο και τί φτωχό;;Έχεις logs απο το αμάξι αυτό για να αποδείξεις τί και πώς δουλεύει;;;

Όσο για το "να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά", άστο καλύτερα για κανα WRC, και όχι για τον 1.4...

Έλεος παίδες...Μαζευτείτε λιγάκι....

Η vw τα βγάζει με 1 πρόγραμμα "universal" και μετά από αρκετές ώρες δοκιμών σε διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας το οποίο είναι ασφαλές κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Όταν όμως "τσιτώνεις" το μοτέρ με το πρόγραμμα ώστε να πάρεις απόδοση αρκετά μεγαλύτερη από την εργοστασιακή το θεωρώ απαραίτητο και νιώθω και περισσότερο ασφαλής να βγει το αμάξι στο δρόμο με laptop ώστε να παραμετροποιηθεί το πρόγραμμα.

Επειδή δε δηλώνω "ειδήμων" δε σημαίνει ότι δεν έχω και απόψη. Και ναι γνωρίζω τι σημαίνει πλούσιο και φτωχό μίγμα (αναλογία αέρα καυσίμου) είναι από τις βασικές γνώσεις που πρέπει να έχει κανείς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως και δε θα κάτσω να σου κάνω ανάλυση εδώ.

Η αλήθεια είναι ότι από tsi δεν έχω logs αλλά έχω ικανό δείγμα από άλλα αυτοκίνητα vw-seat κτλ και εικάζω πως έτσι θα είναι και στο tsi. Αυτό βέβαια μένει να το δούμε στη πράξη...

Είτε είναι wrc είτε πατίνι αν είναι να το πειράξω θα το κάνω σωστά είναι αρχή μου αυτό :D

Link to comment
Share on other sites

Η vw τα βγάζει με 1 πρόγραμμα "universal" και μετά από αρκετές ώρες δοκιμών σε διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας το οποίο είναι ασφαλές κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Όταν όμως "τσιτώνεις" το μοτέρ με το πρόγραμμα ώστε να πάρεις απόδοση αρκετά μεγαλύτερη από την εργοστασιακή το θεωρώ απαραίτητο και νιώθω και περισσότερο ασφαλής να βγει το αμάξι στο δρόμο με laptop ώστε να παραμετροποιηθεί το πρόγραμμα.

Οπότε δηλαδή αυτό που σου χρειάζεται εσένα για να νοιώσεις "ασφαλής" όπως λές, είναι κάποιος που α)ξεκίνησε τον "προγραμματισμό" πρίν απο μερικά χρόνια, β)με ένα laptop δίπλα σου, και γ)για 2-3 ώρες να αλλάζει κάτι νούμερα δοκιμαστικά,ενώ εσύ γκαζώνεις, σε αντίθεση με μία μεγάλη εταιρία που έχει να αντιμετωπίσει ΧΙΛΙΑΔΕΣ αυτοκίνητα και κινητήρες, και γι'αυτό σπαταλάει εκαντονταπλάσιες ώρες δοκιμών ώστε να σιγουρευτεί ότι όλα δουλέυουν ρολοί...

Μάλλον αγαπητέ μου έχεις λάθος αίσθηση....σιγουριάς.... :D

Επειδή δε δηλώνω "ειδήμων" δε σημαίνει ότι δεν έχω και απόψη. Και ναι γνωρίζω τι σημαίνει πλούσιο και φτωχό μίγμα (αναλογία αέρα καυσίμου) είναι από τις βασικές γνώσεις που πρέπει να έχει κανείς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως και δε θα κάτσω να σου κάνω ανάλυση εδώ.

¶ποψη μπορεί να έχεις.Επειδή όμως διαβάζουν και άτομα που ίσως πρώτη φορά μπαίνουν στο φόρουμ, ΕΙΔΙΚΑ άμα είναι λάθος, καλύτερα να την κρατάς για τον εαυτό σου....Επείση όταν έχεις λίγο χρόνο, θα ήθελα να διαβάσω την ανάλυσή σου....

Η αλήθεια είναι ότι από tsi δεν έχω logs αλλά έχω ικανό δείγμα από άλλα αυτοκίνητα vw-seat κτλ και εικάζω πως έτσι θα είναι και στο tsi. Αυτό βέβαια μένει να το δούμε στη πράξη...

Ναι...είδες ποιά είναι η αλήθεια;;Όταν λοιπόν δέν έχεις logs, μήν πετάς καλύτερα ότι "νομίζεις".Και αυτό γιατί μέχρι τώρα η Revo κατηγορούνταν ότι δουλέυει με φτωχό μίγμα, αλλά βέβαια εσύ με την πείρα που έχεις διαπίστωσες το αντίθετο...Μάλιστα....Και φυσικά, όταν τα παλιότερα δουλέυουν έτσι, και τα νεότερα πάλι "έτσι" πρέπει να δουλεύουν.Αυτό λέει ο νόμος της....συνήθειας....

Είτε είναι wrc είτε πατίνι αν είναι να το πειράξω θα το κάνω σωστά είναι αρχή μου αυτό :rolleyes:

¶ααα...όμορφα....

Link to comment
Share on other sites

Οπότε δηλαδή αυτό που σου χρειάζεται εσένα για να νοιώσεις "ασφαλής" όπως λές, είναι κάποιος που α)ξεκίνησε τον "προγραμματισμό" πρίν απο μερικά χρόνια, β)με ένα laptop δίπλα σου, και γ)για 2-3 ώρες να αλλάζει κάτι νούμερα δοκιμαστικά,ενώ εσύ γκαζώνεις, σε αντίθεση με μία μεγάλη εταιρία που έχει να αντιμετωπίσει ΧΙΛΙΑΔΕΣ αυτοκίνητα και κινητήρες, και γι'αυτό σπαταλάει εκαντονταπλάσιες ώρες δοκιμών ώστε να σιγουρευτεί ότι όλα δουλέυουν ρολοί...

Μάλλον αγαπητέ μου έχεις λάθος αίσθηση....σιγουριάς.... :rolleyes:

Το ποιον εμπιστεύομαι και ποιον όχι το κρίνω εγώ κ όχι εσύ. Επίσης δε κατηγορώ το ρεβο (αν δεις και προηγούμενο ποστ είχα πει ότι σαν διάγραμμα μου φάνηκε πολύ καλό) όπως επίσης και δεν υποστηρίζω και κανένα προγραμματιστή που άρχισε να προγραμματίζει χτες. Απλά είμαι ανοιχτός σε όλα και παραθέτω τις 2 όψεις του νομίσματος. Τώρα αν έχεις προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες με διάφορους δεν έχω λόγο να ασχοληθώ μαζί σου.
¶ποψη μπορεί να έχεις.Επειδή όμως διαβάζουν και άτομα που ίσως πρώτη φορά μπαίνουν στο φόρουμ, ΕΙΔΙΚΑ άμα είναι λάθος, καλύτερα να την κρατάς για τον εαυτό σου....Επείση όταν έχεις λίγο χρόνο, θα ήθελα να διαβάσω την ανάλυσή σου....
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά δε θα με κρίνεις εσύ. :lol:
Ναι...είδες ποιά είναι η αλήθεια;;Όταν λοιπόν δέν έχεις logs, μήν πετάς καλύτερα ότι "νομίζεις".Και αυτό γιατί μέχρι τώρα η Revo κατηγορούνταν ότι δουλέυει με φτωχό μίγμα, αλλά βέβαια εσύ με την πείρα που έχεις διαπίστωσες το αντίθετο...Μάλιστα....Και φυσικά, όταν τα παλιότερα δουλέυουν έτσι, και τα νεότερα πάλι "έτσι" πρέπει να δουλεύουν.Αυτό λέει ο νόμος της....συνήθειας....
Αυτό μένει να αποδειχτεί στη πράξη ότι και να λέμε τώρα είναι εικασίες. Επίσης περιμένω τα δικά σου logs που λένε το αντίθετο.

¶ααα...όμορφα....
Είδες τι ωραία που τα λέω :D
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα ένιωθα πολύ ασφαλέστερα με ένα πρόγραμμα κονσέρβα της REVO ή του οποιουδήποτε άλλου μεγάλου επώνυμου κατασκευαστή απ ότι με ένα πρόγραμμα κάποιου έλληνα βελτιωτή : ΕΚΤΟΣ εάν ο ιδιώτης βελτιωτής είχε τις κατάλληλες συστάσεις, δηλαδή:

#1. Μεγάλο πελατολόγιο και μακρόχρονη παρουσία στην αγορά (τα 20-30 αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι μεγάλο πελατολόγιο).

#2. Εμπειρία και ειδίκευση στον προγραμματισμό του συγκεκριμένου τύπου μοτέρ (κάποιος που "ρυθμίζει" από S2000 μέχρι Golf & EVO δεν μου γεμίζει το μάτι)

#3. Ρυθμίζει το αυτοκίνητο σε δρόμο και δυναμόμετρο με χρήση μετρητικού εξοπλισμού ΠΕΡΑΝ του laptop (Α/F Analyzer κτλ) σε 2 τουλάχιστον φάσεις - με διαφορετικό τύπο καυσίμου κάθε φορά (πχ 2 τεπόζιτα 100άρας από διαφορετικά βενζινάδικα).

#4. Επανελέγχει δωρεάν το αυτοκίνητο για πιθανά σφάλματα μετά την τοποθέτηση του προγράμματος ώστε να εντοπίσει έγκαιρα πιθανά προβλήματα (πχ 6 μήνες μετά, με διαφορετικές θερμοκρασίες).

#5. Παρέχει γραπτή εγγύηση για την δουλειά του.

... Και επειδή αυτά είναι μάλλον δυσεύρετα προτιμώ την οποιαδήποτε Revo με τα 3-4 test-mules ανά τύπο αυτοκινήτου, τα ιδιόκτητα δυναμόμετρα τροχού και πάγκου, τις 100άδες ώρες R&D ανά πρόγραμμα, την ?ειδική σχέση? με την Bosch και το VAG, και τους 10άδες χιλιάδες πελάτες ...

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα ένιωθα πολύ ασφαλέστερα με ένα πρόγραμμα κονσέρβα της REVO ή του οποιουδήποτε άλλου μεγάλου επώνυμου κατασκευαστή απ ότι με ένα πρόγραμμα κάποιου έλληνα βελτιωτή : ΕΚΤΟΣ εάν ο ιδιώτης βελτιωτής είχε τις κατάλληλες συστάσεις, δηλαδή:

#1. Μεγάλο πελατολόγιο και μακρόχρονη παρουσία στην αγορά (τα 20-30 αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι μεγάλο πελατολόγιο).

#2. Εμπειρία και ειδίκευση στον προγραμματισμό του συγκεκριμένου τύπου μοτέρ (κάποιος που "ρυθμίζει" από S2000 μέχρι Golf & EVO δεν μου γεμίζει το μάτι)

#3. Ρυθμίζει το αυτοκίνητο σε δρόμο και δυναμόμετρο με χρήση μετρητικού εξοπλισμού ΠΕΡΑΝ του laptop (Α/F Analyzer κτλ) σε 2 τουλάχιστον φάσεις - με διαφορετικό τύπο καυσίμου κάθε φορά (πχ 2 τεπόζιτα 100άρας από διαφορετικά βενζινάδικα).

#4. Επανελέγχει δωρεάν το αυτοκίνητο για πιθανά σφάλματα μετά την τοποθέτηση του προγράμματος ώστε να εντοπίσει έγκαιρα πιθανά προβλήματα (πχ 6 μήνες μετά, με διαφορετικές θερμοκρασίες).

#5. Παρέχει γραπτή εγγύηση για την δουλειά του.

... Και επειδή αυτά είναι μάλλον δυσεύρετα προτιμώ την οποιαδήποτε Revo με τα 3-4 test-mules ανά τύπο αυτοκινήτου, τα ιδιόκτητα δυναμόμετρα τροχού και πάγκου, τις 100άδες ώρες R&D ανά πρόγραμμα, την ?ειδική σχέση? με την Bosch και το VAG, και τους 10άδες χιλιάδες πελάτες ...

πολυ σωστος μαζι σου
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Όσο για το "να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά", άστο καλύτερα για κανα WRC, και όχι για τον 1.4...

Έλεος παίδες...Μαζευτείτε λιγάκι....

+1 Πολυ F1 βλεπουμε :lol:

Οσο για την REVO ρε παιδια να μην τα ισοπεδωνουμε ολα . Δε μπορουμε τωρα να συγκρινουμε τι REVO με προγραμματα Ελληνων την ιδια τεχνογνωσια εχουν?

Link to comment
Share on other sites

στο site της revo μου άρεσε η εξής πρόταση:

“We are particularly pleased that the new software is fully switchable between stock and performance modes, working with both our Select and Select Plus switches”

Link to comment
Share on other sites

+1 Πολυ F1 βλεπουμε :lol:

Οσο για την REVO ρε παιδια να μην τα ισοπεδωνουμε ολα . Δε μπορουμε τωρα να συγκρινουμε τι REVO με προγραμματα Ελληνων την ιδια τεχνογνωσια εχουν?

και ομως μερικοι ελληνες βελτιωτες ειναι πολυ καλυτεροι απο την ρεβο και την καθε ρεβο... και τα ποιο δυνατα αυτοκινητα φορανε custom προγραμματα και οχι κονσερβες... απο κει και περα ειναι τι θελει ο καθενας για το αυτοκινητο του και αν η ρεβο σου εγγυαται 27 κιλα ροπης και 205+ αλογα... γιατι μεχρι στιγμης οι περισσοτερες δυναμομετρησεις της βγαζουνε λιγοτερα... και μην νομιζεις οτι θα βγαλεις τα αλογα που σου λεει η ρεβο μονο με ενα προγραμμα με μαμα εξατμισεις κλπ κλπ!

Link to comment
Share on other sites

Ένα **σωστό** custom πρόγραμμα είναι πάντοτε καλύτερο από ένα πρόγραμμα-κονσέρβα. Και, ναι, κανένα από τα προγράμματα κονσέρβα που έχω μετρήσει σε διάφορα αυτοκίνητα δεν προσεγγίζει κάν τις ονομαστικές τιμές που δίνει ο κατασκευαστής του όταν μετρηθεί σε αυστηρό δυναμόμετρο τροχού (πχ Mustang Δημητριάδη, σε σωστά ρυθμισμένο MAHA κτλ), άλλωστε τα 205 άλογα που αναφέρει η REVO αφορούν τιμή στροφάλου - που είναι αδύνατο να μετρηθεί με ακρίβεια από δυναμόμετρο τροχού.

Επειδή όμως το **σωστό** πρόγραμμα (από πλευράς συνδυασμού επιδόσεων/ασφάλειας/μακροχρόνιας αξιοπιστίας/παραχωρήσεων σε ποιότητα καυσίμου/κατανάλωσης) είναι εξαιρετικά δύσκολο να το βρει κανείς σε μια μικρή αγορά όπως η Ελληνική από εγχώριους βελτιωτές, η εγγύηση του ονόματος του κατασκευαστή της κονσέρβας (και το R&D πίσω από αυτό) είναι συχνά η συμφερότερη επιλογή (συνολικά και όχι μόνο στον τομέα των επιδόσεων).

Επιπρόσθετα σε ένα κόσμο όπου τα 6κιλά/ίππο είναι λίγο-πολύ το άτυπο όριο (με τα σημερινά μέτρα της πιάτσας) για την μόλις και μετά βίας εισαγωγή του οποιουδήποτε βελτιωμένου αυτοκινήτου στην κατηγορία των "τσικό" (δηλ. των στοιχειωδώς "γρήγορων") είναι μάλλον υπερβολικό να μιλάει κανείς για οριακό tuning στα 140άρια TSi αφού - στην καλύτερη περίπτωση - θα παίξουν 4η εθνική κατηγορία (παρέα με τον Απόλλωνα Κρύας Βρύσης και των Ολυμπιακό Γαλατάδων).

Tα TSi είναι εξαιρετικά για την κατηγορία και το χαρακτήρα τους, αλλά δεν προορίζονται για street-racing καταστάσεις (εκτός αν κάποιος είναι αποφασισμένος να φτιάξει κάποιο Project Car). Ένα προγραμματάκι και το πολύ-πολύ κανένα ποιο ελεύθερο μεσαίο-τελικό για περισσότερο βρούμ-βρούμ και είναι ΟΚ. Ποιος ο λόγος λοιπόν να ρισκάρει κανείς την ασφάλεια του μοτέρ με υπερβολικό φούσκωμα και να ξοδέψει ένα κάρο λεφτά, αφού τελικά στη γενική κατάταξη θα βρίσκεται μονίμως στη πίσω σελίδα?

Τα TSi Golfάκια είναι top στην κατηγορία τους για τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους και τις επιδόσεις τους, αυτα - μαζί με ένα light-tuning - είναι περισσότερα από αρκετά πιστεύω ...

Link to comment
Share on other sites

Ένα **σωστό** custom πρόγραμμα είναι πάντοτε καλύτερο από ένα πρόγραμμα-κονσέρβα. Και, ναι, κανένα από τα προγράμματα κονσέρβα που έχω μετρήσει σε διάφορα αυτοκίνητα δεν προσεγγίζει κάν τις ονομαστικές τιμές που δίνει ο κατασκευαστής του όταν μετρηθεί σε αυστηρό δυναμόμετρο τροχού (πχ Mustang Δημητριάδη, σε σωστά ρυθμισμένο MAHA κτλ), άλλωστε τα 205 άλογα που αναφέρει η REVO αφορούν τιμή στροφάλου - που είναι αδύνατο να μετρηθεί με ακρίβεια από δυναμόμετρο τροχού.

Επειδή όμως το **σωστό** πρόγραμμα (από πλευράς συνδυασμού επιδόσεων/ασφάλειας/μακροχρόνιας αξιοπιστίας/παραχωρήσεων σε ποιότητα καυσίμου/κατανάλωσης) είναι εξαιρετικά δύσκολο να το βρει κανείς σε μια μικρή αγορά όπως η Ελληνική από εγχώριους βελτιωτές, η εγγύηση του ονόματος του κατασκευαστή της κονσέρβας (και το R&D πίσω από αυτό) είναι συχνά η συμφερότερη επιλογή (συνολικά και όχι μόνο στον τομέα των επιδόσεων).

Επιπρόσθετα σε ένα κόσμο όπου τα 6κιλά/ίππο είναι λίγο-πολύ το άτυπο όριο (με τα σημερινά μέτρα της πιάτσας) για την μόλις και μετά βίας εισαγωγή του οποιουδήποτε βελτιωμένου αυτοκινήτου στην κατηγορία των "τσικό" (δηλ. των στοιχειωδώς "γρήγορων") είναι μάλλον υπερβολικό να μιλάει κανείς για οριακό tuning στα 140άρια TSi αφού - στην καλύτερη περίπτωση - θα παίξουν 4η εθνική κατηγορία (παρέα με τον Απόλλωνα Κρύας Βρύσης και των Ολυμπιακό Γαλατάδων).

Tα TSi είναι εξαιρετικά για την κατηγορία και το χαρακτήρα τους, αλλά δεν προορίζονται για street-racing καταστάσεις (εκτός αν κάποιος είναι αποφασισμένος να φτιάξει κάποιο Project Car). Ένα προγραμματάκι και το πολύ-πολύ κανένα ποιο ελεύθερο μεσαίο-τελικό για περισσότερο βρούμ-βρούμ και είναι ΟΚ. Ποιος ο λόγος λοιπόν να ρισκάρει κανείς την ασφάλεια του μοτέρ με υπερβολικό φούσκωμα και να ξοδέψει ένα κάρο λεφτά, αφού τελικά στη γενική κατάταξη θα βρίσκεται μονίμως στη πίσω σελίδα?

Τα TSi Golfάκια είναι top στην κατηγορία τους για τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους και τις επιδόσεις τους, αυτα - μαζί με ένα light-tuning - είναι περισσότερα από αρκετά πιστεύω ...

θα συμφωνησω σε ολα εκτος απο το light tuning που αναφερεις. ειναι πολυ νωρις ακομα για να λεμε οτι δεν αντεχει δεν κανει το ενα δεν κανει το αλλο... το tsi εχει δυνατοτητες ακομα και για 250+ αλογα και χωρις κινδυνο να παρεις το μοτερ στο χερι... οι γερμανοι που εχουνε βελτιωσει τετοια λες να μην ξερουνε? βεβαιως βεβαιως ειναι ενα κοστος που αν το τολμισει καποιος αγγιζει gti αλλα προσωπικα εμενα το gti δεν μου κανει κλικ δεν με πειθει απεναντι στους ανταγωνιστες του. αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ρε παιδια ειπατε ειπατε ειπατε, ομως απο ολες αυτες τις εταιριες που βαζουν προγραμματα στα tsi, εχει βαλει κανεις να μας πει εντυπωσεις, κοστος, αν θα προτεινε και για κανεναν αλλο ετσι για να προετοιμαζομαστε και εμεις. Και παρακαλω ελεος :thumbsup::thumbsup: μην πιαστειτε μεταξυ σας, γιατι ακουω κτ καμπανες απο το βαθος :lol: και δεν νομιζω να ειναι της ενοριας μου. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ρε παιδια ειπατε ειπατε ειπατε, ομως απο ολες αυτες τις εταιριες που βαζουν προγραμματα στα tsi, εχει βαλει κανεις να μας πει εντυπωσεις, κοστος, αν θα προτεινε και για κανεναν αλλο ετσι για να προετοιμαζομαστε και εμεις. Και παρακαλω ελεος :thumbsup::thumbsup: μην πιαστειτε μεταξυ σας, γιατι ακουω κτ καμπανες απο το βαθος :lol: και δεν νομιζω να ειναι της ενοριας μου. :thumbsup:

εγω ειμαι full stage 1 εδω και καιρο...

δεν εχω κανενα παραπονο μεχρι στιγμης και το αμαξι δεν εχει κανει κιχ...! βεβαια το προγραμμα εχει ακομα περιθωρια και για ποιο ψηλα αλλα λογω καλοκαιριου δεν το πιεζω...! απο χειμωνα παμε για stage 2

Link to comment
Share on other sites

εγω ειμαι full stage 1 εδω και καιρο...

δεν εχω κανενα παραπονο μεχρι στιγμης και το αμαξι δεν εχει κανει κιχ...! βεβαια το προγραμμα εχει ακομα περιθωρια και για ποιο ψηλα αλλα λογω καλοκαιριου δεν το πιεζω...! απο χειμωνα παμε για stage 2

εταιριας ή custom made και ποσο το μαλλι αν επιτρεπεται?

Link to comment
Share on other sites

Βάσει ενημέρωσης από την http://www.cargate.gr/ το REVO για τα Golf V TSI 140hp θα είναι πιθανότατα εμπορικά διαθέσιμο από Σεπτέμβρη στην τιμή των περίπου 900-1000 ευρώ (δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα).

Το πρόγραμμα υπάρχει ήδη στην Ελλάδα και αυτή την στιγμή κάνουν κάποιες δοκιμές/προσαρμογές στις Ελληνικές συνθήκες (ποιότητα καυσίμου και θερμοκρασίες). Απ ότι φαίνεται θα καταλήξουν σε μια ελαφρά τροποποιημένη έκδοση η οποία θα παίζει τόσο με 95άρα όσο και με 100άρα βενζίνη.

Προσωπικά θα περιμένω μέχρι τουλάχιστον τα τέλη Σεπτέμβρη και μάλλον θα προτιμήσω την αγορά και του SPS2 χειριστηρίου - ελπίζοντας ότι μέχρι τότε θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων (μαμά, χάρτης για 95RON και χάρτης για 100RON καύσιμο).

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον δεν είπα ότι είμαι σχετικός, πες ότι είμαι άσχετος αλλά δε θα κάτσω να βάλω ρεβο στο αμάξι μου να πληρώσω και 900-1000¤ και να δουλεύει όπως του καθενός και όχι όπως το θέλω εγώ ρυθμισμένο στο δρόμο πρακτικά.

Πιστευεις φιλε πως εχεις την ''εμπειρια'' με οτι αυτο συνεπαγεται, να μπορεις νε σεταρεις ενα προγραμμα στο δρομο στα μετρα σου??? :lol: Δεν οδηγουμε καμια Mc Laren Mercedes...( α ρε πουτ....Hamilton μας τρελανες παλι... :thumbsup: )

Δεν θελω να το παιξω ειδικος ουτε να παινεψω την REVO και την καθε REVO που βγαζει προγραμμα....αλλα να λεμε οτι ενα προγραμμα κονσερβα που βγαζει 200+ αλογα δεν μας κανει και θελουμε προγραμμα κομμενο και ραμμενο στα μετρα μας λες και θα αγορασουμε κοστουμακι για το γαμο του ξαδερφου της θειας μας.....τι να πω, μπορει να τα βλεπω εγω υπερβολικα τα πραγματα... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πιστευεις φιλε πως εχεις την ''εμπειρια'' με οτι αυτο συνεπαγεται, να μπορεις νε σεταρεις ενα προγραμμα στο δρομο στα μετρα σου??? :lol: Δεν οδηγουμε καμια Mc Laren Mercedes...( α ρε πουτ....Hamilton μας τρελανες παλι... :thumbsup: )

Δεν θελω να το παιξω ειδικος ουτε να παινεψω την REVO και την καθε REVO που βγαζει προγραμμα....αλλα να λεμε οτι ενα προγραμμα κονσερβα που βγαζει 200+ αλογα δεν μας κανει και θελουμε προγραμμα κομμενο και ραμμενο στα μετρα μας λες και θα αγορασουμε κοστουμακι για το γαμο του ξαδερφου της θειας μας.....τι να πω, μπορει να τα βλεπω εγω υπερβολικα τα πραγματα... :thumbsup:

ο καθενας μπορει να κανει το προγραμμα στο αμαξι του να δουλευει οπως εκεινος θελει αρκει να ξερει τις αντοχες του αυτοκινητου... δεν μπορει να ζητησεις απο τον προγραμματιστη σου να δουλεψει το tsi σε 1.8 οβερ ασ πουμε και 1.4 σταθερη και με 35 κιλα ροπη. αλλα μπορεις να το δουλεψεις "τερμα" με 1.7 οβερ και 1.1 σταθερη στα 27-28 κιλα ροπη! επισης δεν ξερω κατα ποσο το ρεβο τα πειραζει την ηλεκτροβαλβιδα και στο ποσο % θα δουλεψει... και επισης η ρεβο ΟΥΔΕΠΟΤΕ εδωσε πηροφοριες σε ποσα bar δουλευει. αν ειναι να παρω με το ρεβο ενα οβερ της ταξεως του 1.7 ασ πουμε και να παιζω με 0.7 στις ψηλες τι να το κανω? και αν ειναι να δουλευει η ηλεκτροβαλβιδα στο 80% και παλι τι να το κανω...!

Link to comment
Share on other sites

το tsi εχει δυνατοτητες ακομα και για 250+ αλογα και χωρις κινδυνο να παρεις το μοτερ στο χερι... οι γερμανοι που εχουνε βελτιωσει τετοια λες να μην ξερουνε?

Αυτο που το διαβασες??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

ο καθενας μπορει να κανει το προγραμμα στο αμαξι του να δουλευει οπως εκεινος θελει αρκει να ξερει τις αντοχες του αυτοκινητου... δεν μπορει να ζητησεις απο τον προγραμματιστη σου να δουλεψει το tsi σε 1.8 οβερ ασ πουμε και 1.4 σταθερη και με 35 κιλα ροπη. αλλα μπορεις να το δουλεψεις "τερμα" με 1.7 οβερ και 1.1 σταθερη στα 27-28 κιλα ροπη! επισης δεν ξερω κατα ποσο το ρεβο τα πειραζει την ηλεκτροβαλβιδα και στο ποσο % θα δουλεψει... και επισης η ρεβο ΟΥΔΕΠΟΤΕ εδωσε πηροφοριες σε ποσα bar δουλευει. αν ειναι να παρω με το ρεβο ενα οβερ της ταξεως του 1.7 ασ πουμε και να παιζω με 0.7 στις ψηλες τι να το κανω? και αν ειναι να δουλευει η ηλεκτροβαλβιδα στο 80% και παλι τι να το κανω...!

Το θεμα αποστολη ειναι οτι εσυ εχεις τον χρονο και την διαθεση να ψαχτεις να διαβασεις ακομα και να ρισκαρεις, ολα αυτα που λες ειναι σωστα-εξειδηκευμενα και σεβαστα...

Αυτο ομως δεν μπορουν να το κανουν ολλοι οι ιδιοκτητες TSI... :lol:

Link to comment
Share on other sites

στην αγγλια υπαρχει ηδη tsi με Κ03 απο gti πανω 250+ αλογα... το ειχε παρουσιαση πριν κανα μηνα περιπου σε ξενο περιοδικο...!

Ρε αποστολη με υποχρεωσες....

Εγω νομιζα 250+ με full stage 1, χωρις αλαγες σε τουρμπο κτλ...ειπα και εγω... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.