Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ισως δεν κερνάει καφεδάκι, αλλά γενικότερα το όνομα αυτό δεν είναι συνδεδεμένο και τόσο με το θέμα ποιότητα, αξιοπιστία, και σωστό after sales...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο που να μπορώ να μιλήσω με κάποιον για το REVO?Ας μου το στείλετε pm...ευχαριστώ...

γιατί έχω φάει σκάλωμα....δεν ξέρω τι να κάνω...e-tuners 650 χωρίς εγγύηση ή 800-900 REVO και 2 χρόνια εγγύηση....

Link to comment
Share on other sites

Vag lover δηλ πιστευεις οτι φθανει το προγραμμα για το αμαξι? Με μια εξατμιση και μια καλυτερη εισαγωγη τιθεται θεμα αξιοπιστειας? Γιατι σκεφτομαι μετα το προγραμμα (REVO) να βελτιωσω την εισαγωγη και την εξατμιση και μετα τελος .. (αντε και μια αναβαθμιση STAGE 2 tongue.gif) Tι πιστευεις ??

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Vag lover δηλ πιστευεις οτι φθανει το προγραμμα για το αμαξι? Με μια εξατμιση και μια καλυτερη εισαγωγη τιθεται θεμα αξιοποιστειας? Γιατι σκεφτομαι μετα το προγραμμα (REVO) να βελτιωσω την εισαγωγη και την εξατμιση και μετα τελος .. (αντε και μια αναβαθμιση STAGE 2 tongue.gif) Tι πιστευεις ??

Κοιταξε, ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι 1.400cc και τα νουμερα που μπορει να φτασει ειναι πολυ οριακα.

Πιστευω πως 225-230 αλογα, με προσεγμενα περιφερειακα, νομιζω οτι ειναι -οριακα- εφικτα, αλλα εγω προσωπικα δεν θα αισθανομουνα πολυ ανετα να εχω εναν τετοιο κινητηρα κατω απο το καπο μου και να τον πιεζω συνεχως στα ορια. (οπως καλη ωρα κανω με αυτο που εχω τωρα --> 2,0L TFSi stg2)

1.400cc ειναι παιδες, ακομα και τα -καλα- σιδερα εχουν καποιο οριο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον... 1000Ε το προγραμμα και επιπλεον 350 το μπουτον για επιλογη 205 η τα εργοστασιακα 140. Το περασα στην αντιπροσωπεια και ειμαι καλυμμενος απο εγγυηση. Κατα καποιο τροπο ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπειας ειναι αφεντικο μου(εχει και αλλα μαγαζια). Μολις το δοκιμασα με seat leon tsi 1.8 160 και ειμουν κατι παραπανω μπροστα. Ειδικα οταν το αμαξι γεμισει τοτε απογειωνεται. Ολα τα λεφτα το τουρμπο το οποιο πλεον οταν γεμιζει οχι απλα ακουγεται αλλα σε πορωνει!!! Μεχρι και το φιλαρακι απο λεον διπλα το ακουγε δυνατα. Και το αμαξι ακομη με τα εργοστασιακα ειναι(15 Τασι και ουτε καν μπουρια να φαινονται).

P.S. δυναμομετρημενο το λεον ειχε 183 αλογα αν θυμαμαι καλα

Edited by tzogas69
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη...... ΠΟΙΟ κουμπί;;;;;

Υπαρχει ενας μηχανισμος με κουμπι με το οποιο μπορεις να επιλεξεις αν θελεις το αμαξι να εχει τα 140 η τα 205 αλογα. Αν πχ εισαι μεσα στην πολη ποιος ο λογος να εχεις τα 205 και να σου καιει διπλα. Βεβαια αν θελεις το βαζεις. Και αν θες βαζεις το προγραμμα και το περνας και αργοτερα χωρις προβληματα και φασαριες.

Ειμαι σιγουρος οτι τα ξες καλυτερα απο μενα.

Edited by tzogas69
Link to comment
Share on other sites

Το select plus λέει ¶ρη

Link to comment
Share on other sites

Mη το πιεζεις πολυ φιλε μου μη το παρεις στο χερι

καλο θα ηταν να το στρωσεις καπως , λεω εγω τωρα.....

Φίλε G.P.

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σήμερα που το ξανασκέφτηκα ήταν σαν να το έστρωνα πάλι , σιγά σιγά τα ανοίγματα και όχι μέχρι τέρμα στο στροφόμετρο. Σκέφτομαι σταδιακό άνοιγμα σε όλο το φάσμα στροφών ανά ταχύτητα. ΣΕΒΑΣΜΟΣ.

μιας και χθές δεν σκεφτόμουν καθόλου από τον ενθουσιασμό μου , έχει μεγάλη διαφορά στο άνοιγμα - ειδικά μετά τις 4.000 rpm.

Με λίγη υπομονή πιστεύω να το "εντάξω" σιγά σιγά στα νέα δεδομένα, ώστε να το απολάυσω καλύτερα, χωρίς προβλήματα και ενοχές-τύψεις και για περισσότερα ευχάριστα χιλιόμετρα.

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή.

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Φίλε G.P.

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σήμερα που το ξανασκέφτηκα ήταν σαν να το έστρωνα πάλι , σιγά σιγά τα ανοίγματα και όχι μέχρι τέρμα στο στροφόμετρο. Σκέφτομαι σταδιακό άνοιγμα σε όλο το φάσμα στροφών ανά ταχύτητα. ΣΕΒΑΣΜΟΣ.

μιας και χθές δεν σκεφτόμουν καθόλου από τον ενθουσιασμό μου , έχει μεγάλη διαφορά στο άνοιγμα - ειδικά μετά τις 4.000 rpm.

Με λίγη υπομονή πιστεύω να το "εντάξω" σιγά σιγά στα νέα δεδομένα, ώστε να το απολάυσω καλύτερα, χωρίς προβλήματα και ενοχές-τύψεις και για περισσότερα ευχάριστα χιλιόμετρα.

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή.

Η αληθεια ειναι οτι οταν μπαινει προγραμμα πανω στο αμαξι, ειναι σαν να το παιρνεις σημερα απο την αντι/πεια. Για αυτο και θελει στρωσιμο απο την αρχη. Ειναι @@@@@@, αλλα προκειμενου να παρεις μπιελες και τουρμπο στο ενα χερι και κομπρεσσορα στον αλλο, θα πρεπει να υπαρχει υπομονη και συνεση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τώρα με το πρόγραμμα μπορούμε να βάζουμε και 95άρα βενζίνη και το πρόγραμμα θα προσαρμοστεί ανάλογα , γιατί απ'όσο ξέρω το καλό καύσιμο παίζει ρόλο...ή 100άρα for ever...?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τώρα με το πρόγραμμα μπορούμε να βάζουμε και 95άρα βενζίνη και το πρόγραμμα θα προσαρμοστεί ανάλογα , γιατί απ'όσο ξέρω το καλό καύσιμο παίζει ρόλο...ή 100άρα for ever...?

Εμένα μου είπαν 100 (Ο θεός να την κάνει...)

Χθές όμως που έβαλα το πρόγραμμα, είχα μισό ντεπόζιτο 95 και μου είπαν να αδειάσει λιγάκι και μετά να βάλω 100

Βέβαια μια χαρά πάει με 95 αλλα σίγουρα θα απαντήσω όταν γεμίσω τουλάχιστον 2-3 φορές 100

Αυτά από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν 100 (Ο θεός να την κάνει...)

Χθές όμως που έβαλα το πρόγραμμα, είχα μισό ντεπόζιτο 95 και μου είπαν να αδειάσει λιγάκι και μετά να βάλω 100

Βέβαια μια χαρά πάει με 95 αλλα σίγουρα θα απαντήσω όταν γεμίσω τουλάχιστον 2-3 φορές 100

Αυτά από εμένα.

100αααααααααααααααααααααααααααρα :D:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τα προγράμματα συστήνουν 97+ οκτάνια (όπως είναι η σούπερ αμόλυβδη της Αγγλίας...), αλλά συστήνεται η 100άρα εδώ, γιατί μόνο η Shell έχει 98άρα που να καλύπτει τις προδιαγραφές, και η 100άρα επίσης δεν είναι σίγουρο πως θα είναι καθαρά και ανόθευτα 100 οκτάνια.....

Link to comment
Share on other sites

1) H Shell έχει 95άρα με ενισχυτικά. Καμία σχέση με 98οκτανίων.

2) Το πρόγραμμα δεν θέλει στρώσιμο. Θέλει λίγα χιλιόμετρα να κάνει adaptation (=να το διαβάσει καλά ο εγκέφαλος και να προσαρμοστεί στις νέες ρυθμίσεις ) και μετά δεν έχεις κανέναν λόγο για να μην το χαίρεσαι.

3) Μόνο 100άρα, όχι γιατί είναι η καλύτερη σε απόδοση, αλλά γιατί και νοθευμένη, σίγουρα έχει περισσότερα οκτάνια από την 95άρα.

Link to comment
Share on other sites

2) Το πρόγραμμα δεν θέλει στρώσιμο. Θέλει λίγα χιλιόμετρα να κάνει adaptation (=να το διαβάσει καλά ο εγκέφαλος και να προσαρμοστεί στις νέες ρυθμίσεις ) και μετά δεν έχεις κανέναν λόγο για να μην το χαίρεσαι.

Πόσα περίπου δηλαδή και με τι οδηγική συμπεριφορα?

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι οταν μπαινει προγραμμα πανω στο αμαξι, ειναι σαν να το παιρνεις σημερα απο την αντι/πεια. Για αυτο και θελει στρωσιμο απο την αρχη. Ειναι @@@@@@, αλλα προκειμενου να παρεις μπιελες και τουρμπο στο ενα χερι και κομπρεσσορα στον αλλο, θα πρεπει να υπαρχει υπομονη και συνεση.

Ρε παιδια τι στρωσιμο λετε <_< ? Που το ακουσατε αυτο ?!! Προγραμμα βαλατε δε κανατε ρεκτιφιε :lol::lol::lol: Απλα για να δωσει το 100% το προγραμμα πρεπει να γινουν καποια χλμ (και γνωμη μου ειναι να γινουν με τερμα το γκαζι ... :mellow: )

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο που να μπορώ να μιλήσω με κάποιον για το REVO?Ας μου το στείλετε pm...ευχαριστώ...

γιατί έχω φάει σκάλωμα....δεν ξέρω τι να κάνω...e-tuners 650 χωρίς εγγύηση ή 800-900 REVO και 2 χρόνια εγγύηση....

Διαβασε προσεκτικα τι εγραψε ο Κωστας:

"Οι εγγυησεις που καλυπτουμε εμεις, εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο και το λογισμικο. (2 χρονια και εφ'ορου ζωης αντιστοιχα)

Οι επισημοι αντιπροσωποι VW, καλυπτουν με εγγυηση και τα μηχανικα μερη, τουλαχιστον οσο βρισκεται σε ισχυ η εργοστασιακη εγγυηση ή μερικες φορες, ακομα και παραπανω.

Με απλα λογια, κανεις αναβαθμιση και το αυτοκινητο συνεχιζει να ειναι σε εγγυηση..."

Και ρωταω εγω: Εγκεφαλος δεν χαλαει. Αλλα και να χαλασει, ειναι δυνατον να χαλασει ο εγκεφαλος σου σε 2 χρονια (και 3 μηνες ακομα λεω εγω...) και να μην στον καλυψει ο βελτιωτης σου, τη στιγμη που εκεινος ασχοληθηκε με αυτον και εξ αιτιας του χαλασε ή και το λογισμικο (που δεν αλλοιωνεται!) αντιστοιχα? Αυτο ουτε χαρτια ουτε τιποτα δεν χρειαζεται αφου ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που μπορει να κανει και θα ειναι η "ταφοπλακα" του ειδικα με τη δυναμη των φορουμ, περα απο το οτι ειναι ανεντιμο.

Απο κει και περα, εγγυηση εχεις απο το εργοστασιο και ισχυει κανονικα και αυτοι θα πληρωσουν , οπως ετυχε και σε καποιο δικο μου αυτοκινητο που χαλασε το σασμαν. Το θεμα ειναι βεβαια και να μην προκαλεις! Να εχεις μη ανιχνευσιμο στο διαγνωστικο προγραμμα, να μη λες οτι εχεις 200+ΗΡ, αν εχεις εισαγωγη να βαζεις το ΟΕΜ φ/κουτι (2 βιδες ειναι...) για να κανεις χωρις προβληματα τη δουλεια σου, αν τυχον χρειαστει και να μη σου πουνε "το εκανες δυνατο γι αυτο χαλασε το σασμαν...". Απο κει και περα ακρες σε αντιπροσωπειες εχουν και οι ιδιωτες, οι επαγγελματιες εχουν ακομα μεγαλυτερες και γι αυτο μπορουν να καλυψουν και ακομα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Vag lover δηλ πιστευεις οτι φθανει το προγραμμα για το αμαξι? Με μια εξατμιση και μια καλυτερη εισαγωγη τιθεται θεμα αξιοπιστειας? Γιατι σκεφτομαι μετα το προγραμμα (REVO) να βελτιωσω την εισαγωγη και την εξατμιση και μετα τελος .. (αντε και μια αναβαθμιση STAGE 2 tongue.gif) Tι πιστευεις ??

Η εξατμιση και η εισαγωγη δινουν περιπου 15ΗΡ (σημερα μετρησα 218ΗΡ ΜΑΗΑ Σπατα με ΦΠΕ GT= 225-230 ΜΑΗΑ Φωτεινελη).

Αν σκεφτεις οτι με το προγραμμα παιρνεις +30ΗΡ (+50 τα 140αρια) και η εξατμιση με την εισαγωγη δινουν τα μισα με περισσοτερα χρηματα, δεν αξιζει. Αλλα αν θες να το εχεις οσο παιρνει, πρεπει να τα βαλεις. ωστοσο , για να μην μπλεξεις με safe modes κλπ, ρωτα τον Κωστα για συμβατοτητα των περιφερειακων με το λογισμικο σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.