Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Αυτο ισχυει απο τοτε που πρωτοπαρουσιαστηκε ο Tsi και ειδικα αναφερεται στο GT καθοτι τοτε δεν υπηρχε ακομα ο 140αρης. Οχι οτι μηχανικα εχουν καμμια διαφορα, εξαλλου γι'αυτο και βελτιωνονται στα ιδια νουμερα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Καλό μοτέρ αντέχει αλλα θεωρώ κάτι πολύ υπερβολικό.

Καταρχήν κατασκευάστηκε ένα νέο, υψηλής αντοχής σώμα από χυτοσίδηρο, ικανό να αντέχει σε πιέσεις 21,7 bar για μεγάλο χρονικό διάστημα
Link to comment
Share on other sites

Καλό μοτέρ αντέχει αλλα θεωρώ κάτι πολύ υπερβολικό.

Έχω την εντύπωση πως η πίεση που αντέχει το μοτέρ δεν συγχέεται με την πίεση της τουρμπίνας.

Οπότε μην παρεξηγείς το 21,7 με το 1,2bar.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως η πίεση που αντέχει το μοτέρ δεν συγχέεται με την πίεση της τουρμπίνας.

Οπότε μην παρεξηγείς το 21,7 με το 1,2bar.

Σίγουρα δεν είναι η πίεση που μπορεί να ανεχθεί η τουρμπίνα αν και καλά θα ήταν χιχι :lol: . το έχω διαβάσει και εγώ αυτό το νούμερο πολλές φορές σε διάφορα δημοσιεύματα όποτε δεν νομίζω να το έχουν βγάλει από το μυαλό τους... απλά δεν γνωρίζω πώς μετριέται αυτή η πίεση που ασκείται στο μοτέρ από ποιους παράγοντες εξαρτάται?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, παιδια χθες το αμαξι εκανε πολλα χλμ να δω τελικα τι κανει με το βαρελακι Κ&Ν. Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο βαρελακι ειναι Κ&Ν apollo http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm και υπηρχε στην αποθηκη μου χρονια (το ειχα παρει το 2005 για Golf IV γυρω στα 280 Ε απο Ελλαδα φυσικα) Στην ουσια, στο δρομο αισθανομαι το αμαξι να πηγαινει καλυτερα.. Για καλη μου τυχη πετυχαινω ενα πεζο ραλη 1.6 μοντελο το κλασικο 2003 (καπου εκει) το οποιο οπως ολα τα ραλη εκανε πολυ βαβουρα :lol::lol: στεκομαστε στο φαναρι διπλα διπλα ξεκιναμε μεχρι το επομενο γυρω στα 600 μετρα, 1 κολωνα μπροστα εγω :lol:B) τρελενεται ο τυπος στο επομενο φαναρη κατεβαζει το παραθυρο και μοθ λεει "φιλε παμε αλλη μια" με σιγουρια.. παμε του λεω ξεκιναμε στο χλμ τρωει πανω απο 1.5 κολωνα :lol::lol: γυρω στο χλμ ειχα καπου 210 .. Σταματαμε μετα και μου λεει ρε αδερφε τι ειναι ?? γεματος απορεια.. Eγω του λεω εσενα τι εχει και μου λεει ΦΠΕ και οτι εχει το ραλη το 1.6 16V μετα εγω του λεω οτι εχω το 1.4 ΤΣΙ 140 αλλα εχω και προγραμμα και αυτος μετα γεματος αγανακτησει σηκωνεται και φευγει λεγωντας ασε ρε φιλε GTI με προγραμμα ειναι αυτο, ποιον κοροιδευεις .. Παιδια επρεπε να δειτε το βλεμα που ειχε οταν του ειπα οτι ειναι το 1.4 με τα 140 :lol::lol:

Βεβαια ηθελα να μου πει κανεις αν γνωριζει ενα ραλη 1.6 με ΦΠΕ ποσα ειναι ...

Παντως πολυ ευχαριστημενος απο το βαρελακι της Κ&Ν :D ...

πολυ ωραιος φιλε καλα τον εκανες....εγω εχω καει απο ραλι 1.6 τετραπεταλουδο...μου εριξε πολες κολονες δεν θελω να θυμαμαι.....στο θεμα μας ενα ραλι φπε ειναι απο 140-150 αλογα..αλλα τα περισσοτερα εχουν πειραγμενο σασμαν..οποιος καταλαβε καταλαβε...

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιος φιλε καλα τον εκανες....εγω εχω καει απο ραλι 1.6 τετραπεταλουδο...μου εριξε πολες κολονες δεν θελω να θυμαμαι.....στο θεμα μας ενα ραλι φπε ειναι απο 140-150 αλογα..αλλα τα περισσοτερα εχουν πειραγμενο σασμαν..οποιος καταλαβε καταλαβε...

και οι υπολοιποι ρε Ανέστη...τι να κανουμε ? Να το παιξουμε 1-2-Χ για να καταλαβουμε? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
και οι υπολοιποι ρε Ανέστη...τι να κανουμε ? Να το παιξουμε 1-2-Χ για να καταλαβουμε? :lol:

Ναι ρε Ανέστη πες μας εσύ που έχεις καταλάβει.

1. Short shift.

2. Πειραγμένα γρανάζια και κοντά σασμάν που τελικιάζουν 5η στα 180. (και δίνουν 0-100 sillyhorse1rb5.gif).

Τι άλλο?

Θα ήθελα να τεστάρω ένα τέτοιο ρημάδι πάντως....

Link to comment
Share on other sites

Tα 1ου σταδίου είναι κάτω από 140 πραγματικά άλογα. Με εκκεντροφόρους φτάνουν 150, άντε 155 άλογα. Μετά θέλουν πιστόνια, φλάτζα...Αν κάποιος έχει βάλει και μικρό κορονοπύνιο, από 1400 ας πούμε, τότε τα σκασμένα δεν πιάνονται πουθενά. Μπορεί να τελικιάζουν στα 170-180 αλλά μέχρι εκεί γαζώνουν.

Να ξέρετε πάντως ότι όταν λέει ένας Rallakias ότι είναι μαμά, εννοεί σκούπα-πρόγραμμα-εξάτμιση. Και 140 άλογα σε 800 κιλά αμάξι, είναι ένα θέμα. Από στάση!

Link to comment
Share on other sites

Tα 1ου σταδίου είναι κάτω από 140 πραγματικά άλογα. Με εκκεντροφόρους φτάνουν 150, άντε 155 άλογα. Μετά θέλουν πιστόνια, φλάτζα...Αν κάποιος έχει βάλει και μικρό κορονοπύνιο, από 1400 ας πούμε, τότε τα σκασμένα δεν πιάνονται πουθενά. Μπορεί να τελικιάζουν στα 170-180 αλλά μέχρι εκεί γαζώνουν.

Να ξέρετε πάντως ότι όταν λέει ένας Rallakias ότι είναι μαμά, εννοεί σκούπα-πρόγραμμα-εξάτμιση. Και 140 άλογα σε 800 κιλά αμάξι, είναι ένα θέμα. Από στάση!

Και αν ειναι και 65 κιλα οπως εγω :lol: τοτε αντε πιαστον!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Tα 1ου σταδίου είναι κάτω από 140 πραγματικά άλογα. Με εκκεντροφόρους φτάνουν 150, άντε 155 άλογα. Μετά θέλουν πιστόνια, φλάτζα...Αν κάποιος έχει βάλει και μικρό κορονοπύνιο, από 1400 ας πούμε, τότε τα σκασμένα δεν πιάνονται πουθενά. Μπορεί να τελικιάζουν στα 170-180 αλλά μέχρι εκεί γαζώνουν.

Να ξέρετε πάντως ότι όταν λέει ένας Rallakias ότι είναι μαμά, εννοεί σκούπα-πρόγραμμα-εξάτμιση. Και 140 άλογα σε 800 κιλά αμάξι, είναι ένα θέμα. Από στάση!

o geopan ειπε ακριβος οτι θα σας ελεγα...απλα να προσθεσω οτι πολλα ραλι κανουν και την αλλη μοντα..βαζουν γραναζι 1η,2α απο 1,4 ισως και απο1.1(το εχω δει και αυτο) 3η απο 1,4 και αφηνουν 4η και 5η ως εχει....αυτο τους χαριζει εκπληκτικο χρονο στο 400αρι...και εχουν και καποια τελικη...ολα αυτα σε συνδυασμο με short shift το χαμηλο βαρος τους αφου πολλα αν κοιταξε μεσα κυκλοφορουν με 2 καθισματα...και την πολυ καλη αναλογια κιλα ανα ιππο τα κανει να πυροβολανε αρκετα αμαξια μεγαλυτερης κατηγοριας...τωρα ενα εκκεντροφορατο το ανγνωριζετε συνηθος απο τις αριθμιες που εχει στο ρελαντι..υπ οψην τωρα τελευταια κυκλοφορουν κατι εξυπνοι με ραλι που λενε οτι τα εχουν πρωτο σταδιο και περνουν σε κοντρες αρκετα τερατα...αληθεια λενε πρωτο σταδιο τα εχουν!!αυτο που δεν λενε ομως ειναι οτι το μοτερ που φορανε ειναι το 2.0 απο 306 ραλι η gti η απο xsara vts και ειναι πρωτο σταδιο..και οχι το 1,6 :);)-_- -_- σε καθε περιπτωση να ανοιγετε καπο πριν απο καθε κοντρα και να ελεγχετε το μοτερ που φοραει ειδικα αν ειναι να βαλετε κοντρα με χρηματα...η συμβουλη μου ομως γενικα ειναι να ειστε μακρια απο ραλι και vts saxo γιατι ειναι υπουλα φτιαγμενα τα περισσοτερα και συνηθος οι ιδιοκτητες τους δεν λενε τι εχουν πειραξει παρα μονο την κλασικη απαντηση φ.π.ε....κλεινοντας θελω να προσθεσω και κατι ακομα...οτι και να κανουν οι ραλακιδες και φερραρι να περασουν ενα ειναι το σιγουρο...golf δεν θα γινει ποτε το αμαξι τους μια κατσαρολα με ροδες θα παραμεινει...την οδηγηση που απολαμβανουμε καθημερινα με τα αμαξια μας την καταλαβαινουν μονο οταν οδηγησουν το golf...γι αυτο μην αγχονεστε με τον καθε καγκουρλεο που κοτσαρε την group n και κανει θορυβο περισσοτερο και απο σπαστηρα βραχων... ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε καθε περιπτωση βεβαια πρεπει να παραδεχτουμε οτι το rallye ηταν και ειναι σημειο αναφορας σε ολες τις κατηγοριες. Φοβερο αυτοκινητο, ασχετα με κοντρες κλπ..στιφτερο και κυριως αμεσο και παιχνιδιαρικο. Σιγουρα δεν εχει την ανεση του γκολφ, αλλα και το γκολφ δεν εχει την αμεσοτητα του Rallye. Αλλα αυτοκινητα. Δυσκολο να συγκριθουν, μια και δε στοχευαν ποτε στο ιδιο αγοραστικο κοινο..

Link to comment
Share on other sites

Σε καθε περιπτωση βεβαια πρεπει να παραδεχτουμε οτι το rallye ηταν και ειναι σημειο αναφορας σε ολες τις κατηγοριες. Φοβερο αυτοκινητο, ασχετα με κοντρες κλπ..στιφτερο και κυριως αμεσο και παιχνιδιαρικο. Σιγουρα δεν εχει την ανεση του γκολφ, αλλα και το γκολφ δεν εχει την αμεσοτητα του Rallye. Αλλα αυτοκινητα. Δυσκολο να συγκριθουν, μια και δε στοχευαν ποτε στο ιδιο αγοραστικο κοινο..

ναι σημειο αναφορας για ολους τους καγκουρες.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ετσι πληροφοριακα ... πρως κατοχους ΤΣΙ! στο αντρο του βασιλια ΤΣΙ , οι etuners εβγαλαν μπροστα μ σε TSI στο maha στα σπατα Αγγελιδη 240hp.... τα 200 ειναι παρελθον ποσο μαλλον τα 230..... με εξατμιση , χωανη δεν θυμαμαι τι αλλο... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ετσι πληροφοριακα ... πρως κατοχους ΤΣΙ! στο αντρο του βασιλια ΤΣΙ , οι etuners εβγαλαν μπροστα μ σε TSI στο maha στα σπατα Αγγελιδη 240hp.... τα 200 ειναι παρελθον ποσο μαλλον τα 230..... με εξατμιση , χωανη δεν θυμαμαι τι αλλο... tongue.gif

Δουλευει ομως σωστα ?? Γιατι κατι πηρε το αυτι μου οτι εμεινε απο αντλια..

Και μετα εχω την αλλη απορεια αν πριν, για να βγαλει την αποδωσει τον 210 hp, η τουρμπινα δουλευε 1.1 και 1.7 over, τωρα για να βγαλει 240 hp με την μαμα τουρμπινα, σε τι πιεσεις θα δουλευει :wacko: ??

Link to comment
Share on other sites

Δουλευει ομως σωστα ?? Γιατι κατι πηρε το αυτι μου οτι εμεινε απο αντλια..

Και μετα εχω την αλλη απορεια αν πριν, για να βγαλει την αποδωσει τον 210 hp, η τουρμπινα δουλευε 1.1 και 1.7 over, τωρα για να βγαλει 240 hp με την μαμα τουρμπινα, σε τι πιεσεις θα δουλευει :wacko: ??

ναι εμενε απο αντλια.... θα σ πω το εξης.... δουλευε αμαξι ΤΣΙ (και οχι TSI tongue.gif ) με 1.9 οver για 1-2 μηνες μετα απο πιεση του ιδιοκτιτη στους προγραμματιστες και δεν επαθε τπτ...μετα φοβηθηκε ο εν λογο κυριος και το εβγαλε. τωρα για πληροφοριες δεν εχεις παρα να ρωτησεις τον Κρητωνα και τον Στελιο... (etuners) www.carsinspections.com

Link to comment
Share on other sites

ναι σημειο αναφορας για ολους τους καγκουρες.. tongue.gif

Αν και ειμαι οff, αν το λες σοβαρα μαλλον εχεις χασει τελειως το νοημα αυτου ειπα. Και ναι, συμφωνω απολυτα για τους καγκουρες. Αυτο ομως με τπτ δε μειωνει την αναμφισβητητη αξια του αυτοκινητου σε συγκεκριμενα πραγματα και τομεις. Φυσικα και ειναι γυφτικο, ασχημο, παλιο, μικρο, με αθλιο εσωτερικο ακομα και για την εποχη του και ο,τι αλλο θες, αλλα στριβει και σε κανει να χαμογελας...

Φυσικα και το εχουν τυποι με αμανικα και φραχτη μαλλι, μισοκατεβασμενο τζαμι και Full ενταση "my neck, my back" αλλα και παλι αυτο δεν το κανει να μην πετυχαινει αυτα για τα οποια σχεδιαστηκε...χεχε

Ασε που τετοιοι ειναι κ αυτοι με τα ibiza..και υπαρχουν και τετοιοι με mercedes tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν και ειμαι οff, αν το λες σοβαρα μαλλον εχεις χασει τελειως το νοημα αυτου ειπα. Και ναι, συμφωνω απολυτα για τους καγκουρες. Αυτο ομως με τπτ δε μειωνει την αναμφισβητητη αξια του αυτοκινητου σε συγκεκριμενα πραγματα και τομεις. Φυσικα και ειναι γυφτικο, ασχημο, παλιο, μικρο, με αθλιο εσωτερικο ακομα και για την εποχη του και ο,τι αλλο θες, αλλα στριβει και σε κανει να χαμογελας...

Φυσικα και το εχουν τυποι με αμανικα και φραχτη μαλλι, μισοκατεβασμενο τζαμι και Full ενταση "my neck, my back" αλλα και παλι αυτο δεν το κανει να μην πετυχαινει αυτα για τα οποια σχεδιαστηκε...χεχε

Ασε που τετοιοι ειναι κ αυτοι με τα ibiza..και υπαρχουν και τετοιοι με mercedes tongue.giftongue.gif

συμφορουμιτη για χαβαλε το ειπα..οχι οτι με το χαβαλε δεν λεμε κ αληθειες...

κ εαν θελεις κ τον εαυτο μου καγκουρα τον θεωρω tongue.gif (ετσι να βαλω κ τον εαυτο μου μεσα για να μην την βλεπουμε κ αφ'υψηλου tongue.gif )

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Καλό μοτέρ αντέχει αλλα θεωρώ κάτι πολύ υπερβολικό.

μπορει να φενεται λιγο υπερβολικο οντως αλλα δεν νομιζω οτι θα φτασουμε ποτε σε τετοια επιπεδα πιεσεων οποτε δεν εχουμε λογο να ανυσηχουμε :D

Link to comment
Share on other sites

ναι εμενε απο αντλια.... θα σ πω το εξης.... δουλευε αμαξι ΤΣΙ (και οχι TSI tongue.gif ) με 1.9 οver για 1-2 μηνες μετα απο πιεση του ιδιοκτιτη στους προγραμματιστες και δεν επαθε τπτ...μετα φοβηθηκε ο εν λογο κυριος και το εβγαλε. τωρα για πληροφοριες δεν εχεις παρα να ρωτησεις τον Κρητωνα και τον Στελιο... (etuners) www.carsinspections.com

Μακη, καταρχην πολυ ωραια τα "φωτιστικα", αν και ειδα κατι και θελω να σε ρωτησω....θα σε παρω τηλ.

Νομιζω οτι θα υπαρξουν προβληματα με 240 μονο φιλτρο, εξατμιση. Ισως η αντλία...

Στο site τα παιδια εχουν GT με 218 max.

Υπαρχει κατι στα σκαρια? γιατι σιγουρα εχει ενδιαφερον.....

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι θα υπαρξουν προβληματα με 240 μονο φιλτρο, εξατμιση. Ισως η αντλία...

γιατι να υπαρχει προβλημα?

του παιδιου του κλεισε 2 φορες πεταλουδα στην 5η επειδη δεν ειχε αλλο η αντλια να δωσει και στεγνωνε... με αναβαθμισμενη αντλια δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα...!

Link to comment
Share on other sites

συμφορουμιτη για χαβαλε το ειπα..οχι οτι με το χαβαλε δεν λεμε κ αληθειες...

κ εαν θελεις κ τον εαυτο μου καγκουρα τον θεωρω tongue.gif (ετσι να βαλω κ τον εαυτο μου μεσα για να μην την βλεπουμε κ αφ'υψηλου tongue.gif )

:Dtongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μακη, καταρχην πολυ ωραια τα "φωτιστικα", αν και ειδα κατι και θελω να σε ρωτησω....θα σε παρω τηλ.

Νομιζω οτι θα υπαρξουν προβληματα με 240 μονο φιλτρο, εξατμιση. Ισως η αντλία...

Στο site τα παιδια εχουν GT με 218 max.

Υπαρχει κατι στα σκαρια? γιατι σιγουρα εχει ενδιαφερον.....

γιαννη μ λενε 218 ασφαλες προγραμμα κλπ....αν εεισαι ενα πορωμενο κοντριδιο... δουλευει απιθανα στο δρομο... στο δυναμομετρο μονο κλεινει απο αντλια...

παρε με οποτε θες να σε διαφωτισω τεκνο μ!

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε κανείς Injen - Aem - Evoms σε tsi?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα! Παρακολουθώ σχεδόν καθημερινώς τα νέα του club αλλά γράφω σπάνια. Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

1. Έχει αντιμετωπίσει κανένας πρόβλημα με το πρόγραμμά του α) λόγω προβλήματος του προγράμματος ή β) πρόβλημα με την εγγύηση της αντιπροσωπείας λόγω προγράμματος; π.χ. να έπαθε κάτι η τουρμπίνα ή το σασμάν κτλ και να του είπαν δεν σε καλύπτει η εγγύηση γιατί "το έχεις πειράξει;"

2. Ενδιαφέρομαι να βάλω cat-back εξάτμιση από Exhaust-center ή GP Exhaust ή Giannakas Exhaust( τί γνώμη έχετε για αυτές; κοστίζουν περίπου 350-500 ευρώ) ή κάποιον να μου προτείνετε εσείς που να έχετε μείνει ευχαριστημένοι από ήχο και εργασία-τιμή.(papadopoulo δεν μπορώ να βρώ καθώς δεν λειτουργούν τα τηλ του).

Και στο θέμα της εξάτμισης θέτω και τα α) και β) ερωτήματα που έθεσα και για τα προγράμματα, π.χ. στο α)να ανάβει το check και στο β) να σου λένε έχεις πειράξει την εξάτμιση χάνεις εγγύηση.

Sorry για το μέγεθος αλλά θέλω να βάλω τόσο πρόγραμμα όσο και εξάτμιση στο αυτοκίνητό μου (Golf GT 170,μοντέλο 01/2008) και με προβληματίζουν όλα τα παραπάνω καθώς έχω κάνει και επέκταση εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.