Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

milisa me kati paidia pou kanoun anaba8miseis kai mou eipan gia 6xiliades kai oti prepei na perimenw. ti kindinos iparxei???

Αστειευομενος το ειπα...Κρατο το λιγο ακομα να του κανεις ενα καλο στρωσιμο γτ αν βαλεις προγραμμα ειναι οπως ο διαολος!Θα θες να το πατας συνεχεια...Βαλε μετα απο λιγα Km!Υπομονη!!!! tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia, exw kai egw ena tsi 140ps kai skeutomai na tou balw programmataki, filtro kai cutback apo gti. to autokinito exei 2.500 xiliometra, sta posa na to balw???

Φιλος μου πηρε το TSI 140 με προγραμμα κατευθειαν απο την αντιπροσωποια ... (REVO) με λιγα λογια στα 0 χλμ εβαλε προγραμμα :D:D

Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου πηρε το TSI 140 με προγραμμα κατευθειαν απο την αντιπροσωποια ... (REVO) με λιγα λογια στα 0 χλμ εβαλε προγραμμα :rolleyes::rolleyes:

Για μένα πολύ κακώς έκανε!! :lol:

Πρώτα έπρεπε να "στρώσει" το αμάξι με χαμηλές πιέσεις (μαμά δλδ) και ελάχιστο γκάζι που μετά από κάποια χλμ θα άνοιγε στδιακά μέχρι να ανοίξει όλες τις ταχύτητες στο μέγιστο πίανοντας σταδιακά όλα τα χλμ.

Και πάλι αυτό μετά τα 2.000 χλμ (που για μένα είναι λίγα) όπως λέει και το manual και αφού περάσει τα 5.000 "χαλαρά" χλμ και κάπου εκεί αλλάξει και τα πρώτα λαδάκια, τότε να βάλει ότι πρόγραμμα θέλει ^_^ .

Νομίζω ότι βιάστηκε πολύ ο φίλος σου!

Edited by Tallman
Link to comment
Share on other sites

Κ επισις δ προκειτε να περιμενει να στρωθει το αμαξι, (που τετοια υπομονη)

Εγω μεχρι να το βαλω 7.500 χλμ σπανια το πατουσα γιατι απλα το αμαξι δεν πηγαινε, ενω τωρα sillyhorse1rb5.gif

Να ξερεις οτι παει κ να μην το πατας δυσκολα το βλεπω, κ για μενα κακος το'βαλε αλλα δικο του το εργαλειο το κανει οτι θελει

Edited by attnos
Link to comment
Share on other sites

Κ επισις δ προκειτε να περιμενει να στρωθει το αμαξι, (που τετοια υπομονη)

Εγω μεχρι να το βαλω 7.500 χλμ σπανια το πατουσα γιατι απλα το αμαξι δεν πηγαινε, ενω τωρα sillyhorse1rb5.gif

Να ξερεις οτι παει κ να μην το πατας δυσκολα το βλεπω, κ για μενα κακος το'βαλε αλλα δικο του το εργαλειο το κανει οτι θελει

Συμφωνώ σε όλα :lol:

Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορούμε να το φέρουμε σαν παράδειγμα για να το ακολουθήσουν κι άλλοι!! :lol:

Δηλαδή αν κάποιος το πάρει και του βάλει φωτιά έξω από το μαγαζί δε πάει να πει ότι είναι και καλό να το κάνουν

κι άλλοι! :lol:

Από τη στιγμή που μιλάμε για το τι είναι "καλό" (μέσα σε κάποια όρια πάντα, γιατί εδώ που τα λέμε ένα πρόγραμμα σαν

αυτό που βάζουμε στα τουτού μας δεν μπορεί να είναι και ότι καλύτερο από θέμα μακροζωίας), δεν μπορούμε να πούμε

ότι υπάρχει και η περίπτωση που κάποιος του έβαλε πρόγραμμα πριν ακόμα το στρώσει!! :lol:

Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός :lol:

Link to comment
Share on other sites

prwta ap ola ti autokinito odigousate prin to golfaki kai lete pws dn to patousate gt htan argo. deuteron to tsi kai to gt einai ta idia autokinita me diafora sth xartografisi kai ta diskofrena, epomenos pws 2 idia autokinita pou exoun diaforetiki xartografisi apo 0 xiliometra dn exoun problimata, an e3eresoume kapoia ladakia pou ekaigan orismena gt. egw to autokinito to pataga meta ta 950 xiliometra, oxi koftes alla 4.5xiliades strofes aneta, ti mporei na pa8ei??? as simeiwthei pws to autokinito dn 8a to kratisw panw apo 4 xronia...

soz gia ta agglika, alla gia kapoio logo dn allazei se ellinika...

Link to comment
Share on other sites

prwta ap ola ti autokinito odigousate prin to golfaki kai lete pws dn to patousate gt htan argo. deuteron to tsi kai to gt einai ta idia autokinita me diafora sth xartografisi kai ta diskofrena, epomenos pws 2 idia autokinita pou exoun diaforetiki xartografisi apo 0 xiliometra dn exoun problimata, an e3eresoume kapoia ladakia pou ekaigan orismena gt. egw to autokinito to pataga meta ta 950 xiliometra, oxi koftes alla 4.5xiliades strofes aneta, ti mporei na pa8ei??? as simeiwthei pws to autokinito dn 8a to kratisw panw apo 4 xronia...

soz gia ta agglika, alla gia kapoio logo dn allazei se ellinika...

Φίλε μου δεν μιλάμε για να βάλεις πρόγραμμα να πας στα 170 άλογα (εκτός και αν αυτό εννοούσε ο Βασίλης και δεν κατάλαβα εγώ καλά).

Όταν βάζεις ένα πρόγραμμα πας στα 200+ hp (για να αξίζει κιόλας ;) . Αυτό με τα 170 το έκαναν παλιά στο Τέξας που λένε tongue.gif )

¶ρα μιλάμε για 30hp πάνω από το μαμά (ή έστω και για 20hp αφού λένε ότι τα GT ήταν παραπάνω από 170 αλόγατα) σε ένα κινητήρα μικρό

που έχει ήδη αρκετή πίεση από μόνο του και είναι ΑΣΤΡΩΤΟ -_-

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν μιλάμε για να βάλεις πρόγραμμα να πας στα 170 άλογα (εκτός και αν αυτό εννοούσε ο Βασίλης και δεν κατάλαβα εγώ καλά).

Όταν βάζεις ένα πρόγραμμα πας στα 200+ hp (για να αξίζει κιόλας ;) . Αυτό με τα 170 το έκαναν παλιά στο Τέξας που λένε tongue.gif )

¶ρα μιλάμε για 30hp πάνω από το μαμά (ή έστω και για 20hp αφού λένε ότι τα GT ήταν παραπάνω από 170 αλόγατα) σε ένα κινητήρα μικρό

που έχει ήδη αρκετή πίεση από μόνο του και είναι ΑΣΤΡΩΤΟ -_-

8a i8ela na mou apantiseis kiolas sto ti mporei na pa8ei ena autokinito an dn to strwseis kl..

Link to comment
Share on other sites

8a i8ela na mou apantiseis kiolas sto ti mporei na pa8ei ena autokinito an dn to strwseis kl..

Πλεον τα νεα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα θεωρητικα απο το εργοστασιο...ΑΛΛΑ....

Υπαρχει ενα ΑΛΛΑ...καποιος που του κανει ενα καλο στρωσιμο 2000-3000 θεωρητικα ειναι καλυτερο για το μοτερ και δν σου βγαζει πιθανα προβληματα απο νωρις!Ειναι βεβαια να πεσεις και στην περιπτωση...

Link to comment
Share on other sites

Πλεον τα νεα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα θεωρητικα απο το εργοστασιο...ΑΛΛΑ....

Υπαρχει ενα ΑΛΛΑ...καποιος που του κανει ενα καλο στρωσιμο 2000-3000 θεωρητικα ειναι καλυτερο για το μοτερ και δν σου βγαζει πιθανα προβληματα απο νωρις!Ειναι βεβαια να πεσεις και στην περιπτωση...

dld gia ena autokinito pou 8a to kratisw 4 xronia to pl, 8a ipar3ei kanena xodro problima??? dn sou lew na mou apadiseis me sigouria, apo empiria lew...

Link to comment
Share on other sites

dld gia ena autokinito pou 8a to kratisw 4 xronia to pl, 8a ipar3ei kanena xodro problima??? dn sou lew na mou apadiseis me sigouria, apo empiria lew...

Aν περιμενεις να σου πω εμπειρικα εγω βρηκες τον λαθος ανθρωπο εγω ειμαι της μετατροπης δν εχω παρει ποτε καινουργιο... tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Aν περιμενεις να σου πω εμπειρικα εγω βρηκες τον λαθος ανθρωπο εγω ειμαι της μετατροπης δν εχω παρει ποτε καινουργιο... tongue.giftongue.gif

xaxa, ok thx padws gia thn boi8ia kai to endiaferon...

Link to comment
Share on other sites

8a i8ela na mou apantiseis kiolas sto ti mporei na pa8ei ena autokinito an dn to strwseis kl..

Πρακτικα εγω πιστευω οτι το αμαξι δε παθαινει τιποτα ... Απλα ειναι και θεμα ψυχολογικο... (Αραγε γραφει πουθενα το βιβλιαρακι για το στρωσιμο ??)

Εγω προσωπικα το αμαξι το εστρωσα... και το προγραμμα το εβαλα στα 25.000 km και δε προκειτε να το εβαζα πριν τα 5.000 km ( για να μη το παιζω εξυπνος ) Απλα εγω προσωπικα λυπαμαι να το γα@&σω το αμαξι απο τα 0 km ή να βαλω προγραμμα κατευθειαν...

Απο την αλλη ομως πιστευω οτι το αμαξι ειτε το στρωσεις ειτε οχι δε παθαινει τιποτα.. ειτε βαλεις το προγραμμα την πρωτη μερα ειτε μετα απο 10.000km παλι το ιδιο ... Ειναι περισσοτερο ψυχολογικο ..

Link to comment
Share on other sites

8a i8ela na mou apantiseis kiolas sto ti mporei na pa8ei ena autokinito an dn to strwseis kl..

Κατ' αρχήν δοκίμασε να πατήσεις shift+alt μπας και καταφέρεις και αλλάξεις σε ελληνικά.

Κάθε φορά που τα πατάς αλλάζεις από αγγλικά σε ελληνικά και το αντίθετο (πατάς και αλλάζεις, πατάς και αλλάζεις ;) )

Λοιπόν, δεν είμαι και μηχανικός αλλά νομίζω ότι τα μέταλα αλλαζουν (δηλαδή επιρεάζονται οι δεσμοί των μοριών) κάτω από πιέσεις και θερμοκρασίες.

Αυτό συμβαίνει και μέσα στον κινητήρα. Όσο λοιπόν πιό χαλαρές είναι οι πρώτες αλλάγες τόσο πιο καλό είναι για τη "μνήμη" του μετάλου.

Αν π.χ. γίνουν βίαια οι πρώτες διαστολές των μετάλων μέσα στον κινητήρα και κάτω από μεγάλες πιέσεις, υπάρχει η πιθανότητα να μην γίνει

σωστή επάγωγή της θερμότητας με αποτέλεσμα κάποια σημεία να έχουν "ψηθεί" περισσότερο και κάποια άλλα λιγότερο.

Κάτι τέτοιο όμως μπορεί να οδηγήσει μετά από μακροχρόνια χρήση σε ραγισματάκια των μετάλων κτλ κτλ κτλ...

Επίσεις με τα πρώτα χλμ γίνονται και οι πρώτες τριβές στα μέταλα μεταξύ τους. Έτσι όσο πιο μαλάκα γίνουν οι πρώτες τριβες τόσο πιο μικρά θα

είναι τα γρεζάκια που θα δημιουργηθούν, τα οποιά με τη σειρά τους θα τα παρασύρει το λάδι και κάποια στιγμη θα μπουν και ανάμεσα σε επιφάνειες

που δέχονται μεγάλες τριβές (όπως ανάμεσα σε πιστόνι και χιτώνιο) πράγμα που σημαίνει όπως καταλαβαίνεις ζημιά με τον καιρό.

Αυτός είναι και ένας λόγος που τα πρώτα λαδάκια τα αλλάζουμε και νωρίς -_-

Τώρα αν έχω κάνει κάπου λάθος ή δεν είναι έτσι ακριβώς, ας το πει κάποιος που είναι πιο γνώστης από εμένα.

Ελπίζω να βοήθησα, αν όχι καλύτερα ρώτα τον μηχανικό σου.

Συγνώμη για το off-topic :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικα εγω πιστευω οτι το αμαξι δε παθαινει τιποτα ... Απλα ειναι και θεμα ψυχολογικο... (Αραγε γραφει πουθενα το βιβλιαρακι για το στρωσιμο ??)

Αφού δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις μερικά ποστ πιο πριν φίλε Βασίλη, θα κάνω εγώ τον κόπο να σου δείξω τι έχω γράψει!

Πρώτα έπρεπε να "στρώσει" το αμάξι με χαμηλές πιέσεις (μαμά δλδ) και ελάχιστο γκάζι που μετά από κάποια χλμ θα άνοιγε στδιακά μέχρι να ανοίξει όλες τις ταχύτητες στο μέγιστο πίανοντας σταδιακά όλα τα χλμ.

Και πάλι αυτό μετά τα 2.000 χλμ (που για μένα είναι λίγα) όπως λέει και το manual και αφού περάσει τα 5.000 "χαλαρά" χλμ και κάπου εκεί αλλάξει και τα πρώτα λαδάκια, τότε να βάλει ότι πρόγραμμα θέλει :lol: .

Υ.Γ. Αυτό με τα λάδια στα 5.000 χλμ δεν το λέει το manual, είναι προσωπική μου άποψη και πιστεύω οτι συμφωνούν οι περισσότεροι για κάπου εκεί.

Απο την αλλη ομως πιστευω οτι το αμαξι ειτε το στρωσεις ειτε οχι δε παθαινει τιποτα.. ειτε βαλεις το προγραμμα την πρωτη μερα ειτε μετα απο 10.000km παλι το ιδιο ... Ειναι περισσοτερο ψυχολογικο ..

Ακόμα και έτσι να είναι, το ρισκάρεις να δεις αν ισχύει ή όχι;

Και βάλε μέσα στις πιθανότητες και την περίπτωση της "αστοχίας υλικού" σε κάποιο σημείο, που μπορεί να σε πάει συνεργειό πιο σύντομα απ' ότι υπολόγιζες..... ;)-_-:lol::lol: μακριά από εμάς!!!

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω πάντως πως ο κινητήρας έιναι απο τους πλέον αξιόπιστους και μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει για ζημιά ή σπάσιμο από πρόγραμμα.

Μακάρι να μέινει έτσι.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα με πρόγραμμα (και σε πίστα!) και δεν εχουν κάνει κιχ!

Αυτό έιναι ένα γεγονός! ;)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω πάντως πως ο κινητήρας έιναι απο τους πλέον αξιόπιστους και μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει για ζημιά ή σπάσιμο από πρόγραμμα.

Μακάρι να μέινει έτσι.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα με πρόγραμμα (και σε πίστα!) και δεν εχουν κάνει κιχ!

Αυτό έιναι ένα γεγονός! ;)

+1 Μετά από χιλιάδες μοτέρια που έχουν κυκλοφορήσει εδώ και 3 χρόνια στην Ελλάδα που σίγουρα κάποια από αυτά σίγουρα δεν έχουν στρωθεί (ενοικιαζόμενα, εταιρικά, κουλοί οδηγοί ;) ) όλα πάνε κάλα μην το γρουσουζέψω κιόλας!

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από μένα! Ξέρω ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά επειδή θέλω να είμαι 100% σίγουρος θέλω να ρωτήσω:Επειδή πρόκειται να βάλω πρόγραμμα e-tuners θα μπορούσατε να μου πείτε ενδεικτικά κάποια άτομα πόσα χλμ έχετε κάνει με πρόγραμμα και πόσο καιρό φοράτε πρόγραμμα; Είναι γενικά αξιόπιστα; Είχατε κανένα πρόβλημα μηχανικό ή κάτι άλλο; Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.