Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

τιποτα παιδια.αυτο που ξερω γενικα ειναι οτι σε αυτοκινητα με turbo ειδικα κανει πολυ καλο.τωρα για τον tsi δεν ξερω γιατι δεν το εχω δει σε κανενα.παντος φιλος που το εχει βαλει σε subaru sti 2003 ειναι πολυ καλο και δεν επηρεαζεται καθολου απο την ζεστη το αμαξι.επισεις στο water injection μπορει να μπει για ακομα καλυτερα αποτελεσματα και δικο του εγκεφαλακι.για δοχειο νερου ξερω οτι οι περισσοτερη χρησιμοποιουν το δοχειο για τους υαλοκαθαριστηρες αλλιως βαζεις ενα δοχειο στο πορπαγκαζ.το μονο <<μειωνεκτημα>> και καλα του συστηματος ειναι οτι μαζει με την βενζινη πρεπει να συμπληρωνης και το δοχειο νερου του water injection.γνωμη μου ειναι οτι αξιξει καποιος να το βαλει.

Link to comment
Share on other sites

τιποτα παιδια.αυτο που ξερω γενικα ειναι οτι σε αυτοκινητα με turbo ειδικα κανει πολυ καλο.τωρα για τον tsi δεν ξερω γιατι δεν το εχω δει σε κανενα.παντος φιλος που το εχει βαλει σε subaru sti 2003 ειναι πολυ καλο και δεν επηρεαζεται καθολου απο την ζεστη το αμαξι.επισεις στο water injection μπορει να μπει για ακομα καλυτερα αποτελεσματα και δικο του εγκεφαλακι.για δοχειο νερου ξερω οτι οι περισσοτερη χρησιμοποιουν το δοχειο για τους υαλοκαθαριστηρες αλλιως βαζεις ενα δοχειο στο πορπαγκαζ.το μονο <<μειωνεκτημα>> και καλα του συστηματος ειναι οτι μαζει με την βενζινη πρεπει να συμπληρωνης και το δοχειο νερου του water injection.γνωμη μου ειναι οτι αξιξει καποιος να το βαλει.

+100000

θα μπει συντομα χεχεχε

Link to comment
Share on other sites

Το ψινω και εγω! στο κρυο βοηθαει και εκει? γενικα θα μας επιτρεψει περαιτερω προγραμματισμο??

Τι νερο θα βαζουμε? αυτο για το σιδερο??? λιγο η μανα μου για την Stirella και λιγο εγω για το golf??? xexexe!

Link to comment
Share on other sites

Το ψινω και εγω! στο κρυο βοηθαει και εκει? γενικα θα μας επιτρεψει περαιτερω προγραμματισμο??

Τι νερο θα βαζουμε? αυτο για το σιδερο??? λιγο η μανα μου για την Stirella και λιγο εγω για το golf??? xexexe!

ψιστω.... δεν ξερω αν επιτρεπει περαιτερω προγραματισμο ρωτα τον προγραμματιστη σου. κυριος στην ζεστη βοηθαει.γενικα κραταει τον κινητηρα οσο γινεται σε χαμηλοτερη θερμοκρασια.το subaru sti που ξερω μεχρι και σε καυσονα δεν ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο 95 βαθμους..ναι απο οσο ξερω απιονισμενο νερο παιρνει. θα λες στην μανα σου παρε και σε εμενα νερο για stirela.θα σου πει θα σιδεροσης;ναι τους δρομους....

Link to comment
Share on other sites

Το ψινω και εγω! στο κρυο βοηθαει και εκει? γενικα θα μας επιτρεψει περαιτερω προγραμματισμο??

Αυτο που κερδιζουμε με το water injection ειναι χαμηλοτερη θερμοκρασια καυσης , με αποτελεσμα να μπορουμε να εχουμε περισσοτερο αβανς με την ιδια ποιοτητα καυσιμου!

Water injection χωρις επαναπρογραμματισμο , εφοσον το αυτοκινητο φοραει ασφαλες προγραμμα (μικρη διορθωση αβανς) δεν κανει καμια διαφορα. Απο τη στιγμη ομως που θα προγραμματιστει για χρηση WI καλο ειναι να χρησιμοποιειται σχεδον παντα...

Σε 2.0 TFSI με GT3076R και 1.75bar κοφτη , η χρηση WI (ή μαλλον WMI) , σε αυτοκινητο που ειναι χαρτογραφημενο για τετοια χρηση , προσφερει περιπου 20whp (Το CF στο αβανς ειναι περιπου στο -1.5 , απο ... -10.5 χωρις (που δεν ενδυκνειται τετοια χρηση...)!!!)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά επειδή στη θεματική ενότητα γίνεται χαμός (200 σελίδες) και δεν μπορώ να βγάλω άκρη ας βοηθήσει όποιος δε βαριέται να μου απαντήσει στα εξής:

1. Τι πρόγραμμα υπάρχει για EOS TSI 160?? Φαντάζομαι το ίδιο που παίρνει το αντίστοιχο golf.

2. Υπάρχει κάτι σχετικά επίσημο να βγαίνει από αντοπροσωπεία?? Κόστος?

3. Αξίζει τον κόπο? Πόσα άλογα και ροπή ανεβάζει? Δυναμομετρημένα αποτελέσματα?

4. Έχουν παρατηρηθεί προβλήματα.

Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως κάποια απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά επειδή στη θεματική ενότητα γίνεται χαμός (200 σελίδες) και δεν μπορώ να βγάλω άκρη ας βοηθήσει όποιος δε βαριέται να μου απαντήσει στα εξής:

1. Τι πρόγραμμα υπάρχει για EOS TSI 160?? Φαντάζομαι το ίδιο που παίρνει το αντίστοιχο golf.

2. Υπάρχει κάτι σχετικά επίσημο να βγαίνει από αντοπροσωπεία?? Κόστος?

3. Αξίζει τον κόπο? Πόσα άλογα και ροπή ανεβάζει? Δυναμομετρημένα αποτελέσματα?

4. Έχουν παρατηρηθεί προβλήματα.

Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως κάποια απάντηση.

Ο κινητηρας 140-150-160-170 στα διαφορα μοντελα της VW (Golf-EOS-Tiguan...) ειναι πρακτικα ο ιδιος.

Ολες οι αντιπροσωπειες εχουν και απο καποιον προγραμματιστη ή οικο βελτιωσης που συνεργαζονται.

Αξιζει , ειδικα στα μικροτερα μοντελα ειναι μεγαλη η διαφορα (αφου μοιραζονται τα ιδια μηχανικα μερη).

Ολοι οι κινητηρες φτανουν περιπου στα 200-210ΗΡ , με προγραμμα μονο.

Απο προβληματα , σε μικρο ποσοστο , εχουν παρατηρηθει στα περιφερειακα (κυριοτερα Ν75 , πολλαπλασιαστες και σκαστρα) και ποτε ( <0.1% αστοχιες...) στον ιδιο τον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu

ρε παιδια επειδη κ μενα μ φαινεται τεραστια ενοτητα και στις πρωτεσ π ειδα λεει για γκολφ 5 κ εγωεχωγκολφ 6 160 πορειται να με βοηθησεται στα εξεις

με μια δυνατη εξατμιση(μαλλον milltek),φιλτροχοανη(προτεινεται εσεις κατι οσο καλυτερο γινεται),intercooler(τ ιδια) κ προγραμμα(τ ιδια) ποσο θα φτασει τ golfaki μου????θελω κατι αλλο??η καταναλωση θα φτασει στο θεο???

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια επειδη κ μενα μ φαινεται τεραστια ενοτητα και στις πρωτεσ π ειδα λεει για γκολφ 5 κ εγωεχωγκολφ 6 160 πορειται να με βοηθησεται στα εξεις

με μια δυνατη εξατμιση(μαλλον milltek),φιλτροχοανη(προτεινεται εσεις κατι οσο καλυτερο γινεται),intercooler(τ ιδια) κ προγραμμα(τ ιδια) ποσο θα φτασει τ golfaki μου????θελω κατι αλλο??η καταναλωση θα φτασει στο θεο???

Βασιλη, ο κινητήρας σου είναι ο ίδιος με εκείνους του Golf 5. Αλλάζει η ηλεκτρονική του διαχείριση μόνο.

Πρακτικά, με τα περιφερειακά που γράφεις, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 220 άλογα χωρίς προβλήματα. Από εκεί και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα, αλλά γίνεται και κάπως πιο ειδική η αναβάθμιση.

Η κατανάλωση θα αυξηθεί λιγάκι για λόγους ασφάλειας, ειδικά όταν το πατάς, αλλά δεν θα είναι κάτι παράλογο. Είναι της τάξεως του 1λίτρου/100χλμ στη μικτή κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu
Βασιλη, ο κινητήρας σου είναι ο ίδιος με εκείνους του Golf 5. Αλλάζει η ηλεκτρονική του διαχείριση μόνο.

Πρακτικά, με τα περιφερειακά που γράφεις, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 220 άλογα χωρίς προβλήματα. Από εκεί και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα, αλλά γίνεται και κάπως πιο ειδική η αναβάθμιση.

Η κατανάλωση θα αυξηθεί λιγάκι για λόγους ασφάλειας, ειδικά όταν το πατάς, αλλά δεν θα είναι κάτι παράλογο. Είναι της τάξεως του 1λίτρου/100χλμ στη μικτή κατανάλωση.

οχι παραπανω απο 220 ειναι υπερβολικα πιστευω...παντως καταναλωση +1λιτρο στα 100 ειναι μια χαρα!εκτος απ αυτα π ανεφερα παραπανω θα χρειαστω τπτ αλλο??τ intercooler ειναι απαραιτητο???

Link to comment
Share on other sites

αν σκεφτεις οτι φοραμε cooler ιδιο με Gti (ισως και CUPRA) δεν το κρινω απαραιτητο..

ΓΕΝΙΚΑ αν βαλεις προγραμμα να το δοκιμασεις βραδυ..

πρωι θα κλαις tongue.gif (οχι οτι φταιει το προγραμμα)

Γενικα εγω απο τοτε που εβαλα το προγραμμα ειναι σαν να εβαλα ενα ξυπνητηρι και το αυτοκινητο ξαναξυπναει στις 4.500 και μου χαριζει χαμογελα :(

Αξιζει να το βαλεις.. πρεπει να φορας (golf 6) και εξατμιση παρομοια με του Gt οποτε δεν χρειαζεσαι τιποτα σπουδαιο! (ενα φιλτρακι ελευθερο ισως)

Γνωμη μου ειναι οτι αξιζει με 1000 :)

Επισης πιστευω οτι μεχρι εκει ειναι και πιο σιγουρο και πιο Value For Money...

μετα ψαχνεις αλογακι και τα σκας χοντρα tongue.gif ενω μεχρι εκει ερχονται μονα τους και οικονομικα!

Εχω δωσει 150(cat-back Gti V) + 50 (pipercross φιλτρο ελευθερας) + 400 (κριτωνας Etuners) = 600e και πηγα απο 140 (η 168 οπως λενε) στα 210 (τωρα αν ειμαι 208 η 212 δεν με πολυ νοιαζει) δηλαδη μπακαλικα 10ευρω το αλογο

Να δωσω 400 ευρω για μια εισαγωγη ας πουμε ποσο παραπανω να παρω?? >80 ευρω το αλογο tongue.gif

ασε που θα κανει ακομα πιο πολυ θορυβο και με ζαλιζει tongue.gif

Μονο για το WaterInjection ψηνομαι να μην ψοφαω στις ζεστες! αλλα και αυτο δεν με καιει!

Επισης η επομενη βελτιωσω που θα κανω ειναι (αναλογη με την τοποθετηση carbon καπο) η αφαιρεση της ρεζερβας και οτι εχει εκει μεσα tongue.gif τουλαχιστον οταν κυκλοφορω για καγκουριες... μαλλον οχι σε ταξιδι

Τελος μπορει να χασω και 4-5 κιλακια tongue.gif και να σωθω...

(συγνωμη για το post αλλα με εχει κτυπησει η ζεστη και θελω να ξεσπασω)

Edited by kostakisSs
Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu
αν σκεφτεις οτι φοραμε cooler ιδιο με Gti (ισως και CUPRA) δεν το κρινω απαραιτητο..

ΓΕΝΙΚΑ αν βαλεις προγραμμα να το δοκιμασεις βραδυ..

πρωι θα κλαις tongue.gif (οχι οτι φταιει το προγραμμα)

Γενικα εγω απο τοτε που εβαλα το προγραμμα ειναι σαν να εβαλα ενα ξυπνητηρι και το αυτοκινητο ξαναξυπναει στις 4.500 και μου χαριζει χαμογελα :(

Αξιζει να το βαλεις.. πρεπει να φορας (golf 6) και εξατμιση παρομοια με του Gt οποτε δεν χρειαζεσαι τιποτα σπουδαιο! (ενα φιλτρακι ελευθερο ισως)

Γνωμη μου ειναι οτι αξιζει με 1000 :)

Επισης πιστευω οτι μεχρι εκει ειναι και πιο σιγουρο και πιο Value For Money...

μετα ψαχνεις αλογακι και τα σκας χοντρα tongue.gif ενω μεχρι εκει ερχονται μονα τους και οικονομικα!

Εχω δωσει 150(cat-back Gti V) + 50 (pipercross φιλτρο ελευθερας) + 400 (κριτωνας Etuners) = 600e και πηγα απο 140 (η 168 οπως λενε) στα 210 (τωρα αν ειμαι 108 η 212 δεν με πολυ νοιαζει) δηλαδη μπακαλικα 10ευρω το αλογο

Να δωσω 400 ευρω για μια εισαγωγη ας πουμε ποσο παραπανω να παρω?? >80 ευρω το αλογο tongue.gif

ασε που θα κανει ακομα πιο πολυ θορυβο και με ζαλιζει tongue.gif

Μονο για το WaterInjection ψηνομαι να μην ψοφαω στις ζεστες! αλλα και αυτο δεν με καιει!

Επισης η επομενη βελτιωσω που θα κανω ειναι (αναλογη με την τοποθετηση carbon καπο) η αφαιρεση της ρεζερβας και οτι εχει εκει μεσα tongue.gif τουλαχιστον οταν κυκλοφορω για καγκουριες... μαλλον οχι σε ταξιδι

Τελος μπορει να χασω και 4-5 κιλακια tongue.gif και να σωθω...

(συγνωμη για το post αλλα με εχει κτυπησει η ζεστη και θελω να ξεσπασω)

208 ή 212 θες να πεις...αν μπορουσες ν μ εξηγησεις και τ ειναι τ water injection θ σουν αρχηγος!!!!ευχαριστω παντως

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu

ρε παιδια σημερα κερκυρα εχει 41βαθμους και εκει που πιεζα το γκολφακι μου (6 160hp) ειδα τη θερμοκρασια λαδιου να δειχνει μεχρι 99.ειναι λογικο????

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σημερα κερκυρα εχει 41βαθμους και εκει που πιεζα το γκολφακι μου (6 160hp) ειδα τη θερμοκρασια λαδιου να δειχνει μεχρι 99.ειναι λογικο????

Βασίλη καλησπέρα!!!

Εάν πρόκειται για το λάδι η θερμοκρασία είναι οκ!

Μια ερώτηση : από που είδες την θερμοκρασία λαδιού??? Έχεις βάλει αντίστοιχο όργανο???

¶ααα και μην ξεχνιόμαστε...Να Σε Δούμε και σε καμιά Συνάντηση....εντός Νησιού... ;)

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σημερα κερκυρα εχει 41βαθμους και εκει που πιεζα το γκολφακι μου (6 160hp) ειδα τη θερμοκρασια λαδιου να δειχνει μεχρι 99.ειναι λογικο????

Αν το πιέζεις παρατεταμένα στην εθνική με 200+ θα δεις και πάνω από 110.

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu
Βασίλη καλησπέρα!!!

Εάν πρόκειται για το λάδι η θερμοκρασία είναι οκ!

Μια ερώτηση : από που είδες την θερμοκρασία λαδιού??? Έχεις βάλει αντίστοιχο όργανο???

¶ααα και μην ξεχνιόμαστε...Να Σε Δούμε και σε καμιά Συνάντηση....εντός Νησιού... :thumbsup:

ναι εχω πανω στο τιμονι κατι χειριστηρια(εργοστασιακα)και μου δειχνει πολλα(π.χ. καταναλωση,ψηφιακο ταχυμετρο,θερμ λαδιου,ποσα χμ μπορω να κανω ακομα κλπ)εκτος των κλασσικων ενδειξεων(εξωτ θερμ κλπ).για συναντηση μεσα ειμαι απλα δουλευω 4-12 καθε μερα κ για κανα μηνα ακομα κ γ αυτο δν μπορουσα τισ προαλλες....τ λεμε φιλε!

Link to comment
Share on other sites

ναι εχω πανω στο τιμονι κατι χειριστηρια(εργοστασιακα)και μου δειχνει πολλα(π.χ. καταναλωση,ψηφιακο ταχυμετρο,θερμ λαδιου,ποσα χμ μπορω να κανω ακομα κλπ)εκτος των κλασσικων ενδειξεων(εξωτ θερμ κλπ).για συναντηση μεσα ειμαι απλα δουλευω 4-12 καθε μερα κ για κανα μηνα ακομα κ γ αυτο δν μπορουσα τισ προαλλες....τ λεμε φιλε!

Μάλιστα... Δηλαδή το GOLF VI έχει εργοστασιακή ένδειξη για την θερμοκρασία λαδιού!!! :thumbsup: Καλόοοοοο!!!

Bill εάν δουλεύεις σε κάνα baraki κι έτσι στείλε μου pm να έρθω!!!

Καλά να περνάς φιλαράκι :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Golf V Tsi με πρόγραμμα e-tuners απο τα 40000χλμ,τώρα περίπου 80000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα εκτός απο κάτι που παρουσίαζει τις τελευταίες μέρες..Ενώ ανεβάζει κανονικά μέχρι τις 3000,απο 3 εως 4-4.5 μερικές φορές κάνει κοψίματα-τραντάγματα κυρίως με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο..Απο 4 κ πάνω ανεβάζει κανονικά μέχρι τον κόφτη ακόμη κ με εξωτερική θερμοκρασία 40oC,ΑC,Full φορτωμένο κτλπ..Καμιά ιδέα?(βρίσκομαι εξωτερικό γι αυτό ρωτάω απο εδώ,κατα τ'άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα και με μέτριο γκάζι δν κάνει καθόλου κοψίματα)....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.