Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

μου εχει τυχει και μενα σε πολλες φασεις (και οχι για το αυτοκινητο) να θεωρω κατι δεδομενο και να βγαζω λαθος συμπερασματα και νομιζω σε ολους μας συμβαινει. βεβαια επειδη ειμαστε στο forum λογω της αγαπης για τα αυτοκινητα μας, για αυτο ρωταω να μαθω αλλιως δεν θα ημουν τοσο αδιακριτος.

αρα να υποθεσω οτι μετα την τελευταια μετρηση ησυχασες απο αυτα που ειχες εκφρασει λιγες μερες πριν?

ελπιζω ναι για να ησυχασουμε και ολοι εμεις οι υπολοιποι :lol:

Link to comment
Share on other sites

τελικα JOVANNI εισαι ευχαριστημενος απο το προγραμμα σου κ το AFR σου?Αν ναι η οχι οτι κ να λεμε εμεις δεν εχει σημασια.δικο σου ειναι εσυ το πληρωνεις εσυ το οδηγεις

Link to comment
Share on other sites

μου εχει τυχει και μενα σε πολλες φασεις (και οχι για το αυτοκινητο) να θεωρω κατι δεδομενο και να βγαζω λαθος συμπερασματα και νομιζω σε ολους μας συμβαινει. βεβαια επειδη ειμαστε στο forum λογω της αγαπης για τα αυτοκινητα μας, για αυτο ρωταω να μαθω αλλιως δεν θα ημουν τοσο αδιακριτος.

αρα να υποθεσω οτι μετα την τελευταια μετρηση ησυχασες απο αυτα που ειχες εκφρασει λιγες μερες πριν?

ελπιζω ναι για να ησυχασουμε και ολοι εμεις οι υπολοιποι :lol:

Ξαναλέω οτι οι μετρησεις δεν διαφεραν πολυ.

Απλά στον κόφτη δεν υπάρχει 13. Κατα τα άλλα το AFR είναι ίδιο στις χαμηλές-μεσαίες....

Και υπήρξε η διαβαιβέωση από E-tuners ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο να δουλευει με αυτες τι ρυθμίσεις....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

τελικα JOVANNI εισαι ευχαριστημενος απο το προγραμμα σου κ το AFR σου?Αν ναι η οχι οτι κ να λεμε εμεις δεν εχει σημασια.δικο σου ειναι εσυ το πληρωνεις εσυ το οδηγεις

Τι να σας πω ρε παιδια...

Η έκρηξη μου τις προηγούμενες ημέρες οφείλετε ότι πάντα άκουγα από e-tuners ότι δουλεύουμε 11 και ξαφνικά βρέθηκα με διαφορετικές τιμές....

Σήμερα μου εξήγησαν ότι το 11 αφορά τον κόφτη και όχι τις μεσαίες....

Αν το AFR κοντα στο 13 στις 4000+ στροφες με την πίεση που δουλεύω είναι να ανησυχώ ή όχι, απάντηση πήρα απο τους E-tuners.

Σαν πρόγραμμα δεν έχω πρόβλημα.

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

δεν θελω να το παιξω και ξερολας αλλα στις μεσαιες ολοι εχουμε μεγαλο afr και εκει δεν εχει και μεγαλη σημασια για το αν θα λιωσει. οι ψηλες ειναι που μας απασχολουν. αν εκει εισαι οκ, τοτε εισαι μια χαρα.

τελικα εισαι εσυ ευχαριστημενος? γιατι στο φιναλε φιναλε αυτο ειναι που εχει αξια. να εισαι ευχαριστημενος κ να μην σπαζεις το στομαχι σου για το αυτοκινητο σου. ειναι τροπος ευχαριστησης οχι επιπλεον αγχους. απο δαυτο εχουμε ολοι μας αρκετο!!!!

Link to comment
Share on other sites

γιατι στο φιναλε φιναλε αυτο ειναι που εχει αξια. να εισαι ευχαριστημενος κ να μην σπαζεις το στομαχι σου για το αυτοκινητο σου. ειναι τροπος ευχαριστησης οχι επιπλεον αγχους. απο δαυτο εχουμε ολοι μας αρκετο!!!!

πολύ σωστό αυτό που λες....γιατι η αλήθεια είναι οτι αγχώθηκα πολυ τις τελευταίες μέρες.

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνούσες αν σου έλεγα ότι δεν βελτιώνουν όλοι τα αυτοκίνητά τους για δουλεύουν στον κόφτη?

Θα διαφωνούσες αν σου έλεγα ότι πάνω από το 75% των οδηγών βελτιωμένων αυτοκινήτων δεν δουλεύουν το τουρμπάτο (πόσο μάλλον το τουρμποκομπρεσοράτο) σαν να ήταν S2000 όλη την ώρα?

..........?

+1000

Αλοιμονο αν φτειαχναμε τα αυτοκινητα μας (και ειδικα τα tsi) για να βαραμε κοφτες οπως τα γιαπωνεζικα για να παρουμε τα αλογα που θελουμε.

Οι στροφες που κατα 95% γινεται η οποια οδηγηση σε βελτιωμενα η μη, ειναι απο ρελαντι μεχρι 5500 (και πολυ λεω για τα τουρμποκομπρεσσορατα μας).Απο κει και πανω παμε για κοντρες η καμμια προσπεραση (τι ποσοστο της καθημερινης οδηγησης αντιπροσωπευουν?). Εκτος και αν το εχουμε να το λιωνουμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ, αλλα ποσοι το κανουν χωρις να ειναι μονιμα σε συνεργεια?

Το σωστο και αξιοπιστο προγραμμα πρεπει πανω απ'ολα να δουλευει απροβληματιστα και ακινδυνα στις χαμηλες -μεσαιες στροφες. Οι κοφτες ειναι για αλλες δουλειες και για μικρο ποσοστο οδηγων, και κατ'επεκταση πελατων.

Link to comment
Share on other sites

το 75% των οδηγών βελτιωμένων αυτοκινήτων δεν δουλεύουν το τουρμπάτο (πόσο μάλλον το τουρμποκομπρεσοράτο) σαν να ήταν S2000 όλη την ώρα?

Eχεις απολυτο δικιο φιλε μου σε αυτο που λες.. Και πιστευω μεγα λαθος να μετατοπιζουν τον κοφτη προς -αρκετα- ψηλοτερα μερικοι.. (αποψη μου βεβαια)

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

kalimera sas xtes pira thlefono gia revo tsipaki 205ps iposxete gia to golf tsi 28kgm ropi me 850 euro ti lete axizi ton kopo to exi dokimasi kanis?

εντάξει μπορεί να σου βγάλει και 205 και 215 και 230. Ακόμα δεν έχουμε καταλάβει πόσα στάδια έχει η REVO. Στην αρχή λέγανε για 1 τώρα λένε και για stage 2.

οπότε υπολόγιζε απο 205 μέχρι 230 :D :D :angry:

Link to comment
Share on other sites

+1000

Αλοιμονο αν φτειαχναμε τα αυτοκινητα μας (και ειδικα τα tsi) για να βαραμε κοφτες οπως τα γιαπωνεζικα για να παρουμε τα αλογα που θελουμε.

Οι στροφες που κατα 95% γινεται η οποια οδηγηση σε βελτιωμενα η μη, ειναι απο ρελαντι μεχρι 5500 (και πολυ λεω για τα τουρμποκομπρεσσορατα μας).Απο κει και πανω παμε για κοντρες η καμμια προσπεραση (τι ποσοστο της καθημερινης οδηγησης αντιπροσωπευουν?). Εκτος και αν το εχουμε να το λιωνουμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ, αλλα ποσοι το κανουν χωρις να ειναι μονιμα σε συνεργεια?

Το σωστο και αξιοπιστο προγραμμα πρεπει πανω απ'ολα να δουλευει απροβληματιστα και ακινδυνα στις χαμηλες -μεσαιες στροφες. Οι κοφτες ειναι για αλλες δουλειες και για μικρο ποσοστο οδηγων, και κατ'επεκταση πελατων.

Πάντως ξέρω άτομα που το λιώνουν πρωί μεσημέρι βράδυ και δεν είναι στα συνεργεία.....

Το σωστό πρόγραμα είναι αυτό που θα σου επιτρέψει λόγο AFR να είσαι καλά σε ταχύτητες που ζορίζουν κατα πολύ το μηχανικό σύνολο

Σκέψου ένα TSI με 12+AFR με 5η σε φορτιο και ένα με 11....Ποιο θα είναι καλύτερο?

Κατα τεράστιο ποσοστό οι ταχύτητες που κουράζουν ένα τέτοιου είδους μοτέρ είναι μετα την 3η...Και γενικά το ίδιο συμβαίνει με όλα τα μοτέρ...Δεν λέμε "πρόσεχε τις μπιέλες σου, και μην ανεβάζεις από 1000 με 2ερα, λέμε πρόσεχε και μην ανεβάζεις από 5η-6η...."

Link to comment
Share on other sites

ΑΣΧΕΤΟ

Υπαρχει κανενας με προγραμμα overload ή revo ΜΟΝΟ ( διχως περιφερειακα) για μερικες δοκιμες;

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

ΑΣΧΕΤΟ

Υπαρχει κανενας με προγραμμα overload ή revo ΜΟΝΟ ( διχως περιφερειακα) για μερικες δοκιμες;

Revo Demo για 5 ώρες, δωρεάν!

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε,

Αυτές είναι οι προχτεσινές καμπύλες που μετρήθηκαν και ποστάρισε ο Jovanni. Πρόσθεσα τα measurement points ανά 500 στροφές.

jovanni_01_with_labels.gif

(Στην δεύτερη μέτρηση που πόσταρε, έκοψαν πριν τις 5200 οπότε δεν δείχνει τι γίνεται στον κόφτη).

Σήμερα λοιπόν, όπως φαίνεται, επιβεβαιώθηκε η ορθότητα των μετρήσεων αυτών (έστω και με ελάχιστες αποκλίσεις λόγω διαφορετικών εργαλείων αλλά και λόγω απουσίας ακριβής καταγραφής σε αρχείο, με στροφές κλπ.).

Μερικές τεχνικές πληροφορίες ακόμα.

Από το vag-com log που βλέπουμε – από τις 2600 μέχρι και τις 4700 στροφές η πίεση υπερπλήρωσης ξεπερνάει τα 1.55bar. Δεν γνωρίζουμε την ακριβής τιμή της πίεσης, απότε ας θεωρήσουμε ότι δεν ανεβαίνει άλλο (1.6, 1.7) αλλά ότι είναι 1.55000001bar.

Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται ότι μετά τις 2500στροφές ο εργοστασιακός κομπρέσσορας λόγω μικρής παροχής ουσιαστικά σταματάει την λειτουργία του και αναλαμβάνει η τουρμπίνα.

1.4tsi_pressures.gif

Οπότε, τα 1.55bar τα «κάνει» η τουρμπίνα. Η τουρμπίνα για να τα κάνει, έχει κλειστό το wastegate (από το vag-com log φαίνεται ότι η N75 είναι πάνω από 95% από τις 2000 ώς 5700) πράγμα που σημαίνει πως μετά τις 2500 ξεκινάει το «θερμικό σοκ» στο κύκλωμα εξαγωγής. Πράγμα που επιβεβαιώνεται από τον εργοστασιακό χάρτη μοντελοποίησης θερμοκρασίας εξαγωγής (για συνθήκες λ=1).

1.4tsi_ex_temps.gif

ΥπΆοψιν, ότι ο χάρτης είναι «μετρημένος» μέχρι 180% φορτίου, ενώ από τα λόγκς βλέπετε ότι από τις 2600 ως 5200 στροφές το φορτίο ξεπερνάει τα 191.7% (περιορισμός του καταγραφικού) πράγμα που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες είναι ακόμα πιο υψηλές από αυτές που αναγράφονται στον παραπάνω πίνακα.

Για να πέσουν αυτές οι θερμοκρασίες στα "λογικά" επίπεδα γίνεται εμπλουτισμός μείγματος και περιορισμός ροπής στρέψης. Στον εγκέφαλο υπάρχει και πίνακας που λέει για να πέσουν οι θερμοκρασίες κατά Χ βαθμούς πόσο έξτρα μείγμα πρέπει να προσθέσει, δεν τον ποστάρω για ευνόητους λόγους (ήδη αρκετή τροφή έδωσα στους ανταγωνιστές).

Ανακεφαλαιώνοντας, από τις 2600 που έχει 1.55bar μέχρι τις 4700 που ακόμα έχει τα 1.55bar, το καύσιμο «φλερτάρει» με την ένδειξη «13». Ένδειξη χαμηλότερη (πλουσιότερη) από το στοιχειομετρικό 14.7 κατά ~13%.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι γινετε? εχω να μπω 2-3 βδομαδες και βλεπω εναν χαμο!!

Τι παιζει? μπορει καποιος να μου στειλει ενα pm να μου πει αν υπαρχει καποιο θεμα με το προγραμμα των etuners? ειχα μπει και εγω

μια φορα σε Safemode και θελω να μαθω μηπως πρεπει να κανω κατι!

Συγνωμη που δεν μπορω να διαβασω ολα τα ποστ αλλα παιζει και εξεταστικη..

Θα το εκτιμουσα απειρα γιατι ανυσηχω!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιάννη, να με συμπαθάς αλλά ακόμη κι ένας γιδάρης σαν κι εμένα μπορεί να καταλάβει ότι σε εκμεταλλεύτηκαν για τους πορνηρούς σκοπούς τους!

Όπως και να το κάνουμε, όταν λες στον άλλο ότι θα ανατιναχθεί, ταράζεται. Όταν του δείχνεις και μετρήσεις στο Excel, ακόμη περισσότερο.

Αν του πετάξεις δε και ένα γράφημα, τότε τον έχεις ρίξει κάτω ξερό!

Edited by PAGOURISTAS
off topic
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Στέλιο, πέρνω το τελευταίο που εγραψες και το γράφω πρωτο-πρωτο....

Ναι!!! δεν χρειαζεται να μαλώνουμε και ανταλλάσουμε κακίες......ουτε προσωπικα θέλω να μπλεχτώ στο "πόλεμο" ποστ ανάμεσα στους προγραμματιστές...

Μπορει να ήμουν λίγο υπερβολικός, αλλά θέλω να καταλάβεις το σοκ που έπαθα βλέποντας

μεσαιες ~13:1 AFR ενώ περίμενα με περίσσια σιγουριά και περιγελώντας με όλους τους άλλους....αυτό:

που ειχε μονο εισαγωγη και εξατμιση και οχι αντλια βενζινης που ειναι απαραιτητη ακομα και με την ΟΕΜ τουρπινα , που δουλευε 11,8:1 ΑFR στις μεσαιες στροφες και "ξερο 11:1" στον κοφτη με τον προγραμματιστη μεσα στο αυτοκινητο και το widband στην εξατμιση , που ειχε ολες τις δικλειδες ασφαλειας (πχ να μπαινει σε safe mode οταν δεν φτανει η αντλια βενζινης να εχει την πιεση καυσιμου που πρεπει , προστατευοντας τον κινητηρα κλπ κλπ)

Ελπίζω καταλαβαίνεις...

Με εσενα και τον Κρίτωνα δεν έχω τίποτα απολύτως. Αν είπα κάτι παραπάνω ήταν της στιγμής......

Τελειώνοντας και θέλοντας να κλείσει απο όλους εδώ το θέμα (θερμή παράκληση και την OverLoad Per) έχω αποφασίσει να προχωρήσω σε αφαίρεση του προγράμματος και τοποθέτησης κάποιου άλλου.

Edited by PAGOURISTAS
Αφαιρεση off topic
Link to comment
Share on other sites

Τι να σας πω ρε παιδια...

Η έκρηξη μου τις προηγούμενες ημέρες οφείλετε ότι πάντα άκουγα από e-tuners ότι δουλεύουμε 11 και ξαφνικά βρέθηκα με διαφορετικές τιμές....

Σήμερα μου εξήγησαν ότι το 11 αφορά τον κόφτη και όχι τις μεσαίες....

Αν το AFR κοντα στο 13 στις 4000+ στροφες με την πίεση που δουλεύω είναι να ανησυχώ ή όχι, απάντηση πήρα απο τους E-tuners.

Σαν πρόγραμμα δεν έχω πρόβλημα.

Γιαννη , θυμασαι που ειπα οτι καλο ειναι ο καθε κατοχος να μην ξερει περι AFR , κλπ κλπ ? Πρεπει να γινεται ολοκληρη τεχνικη αναλυση , σε καθε κατοχο , για το πως ρυθμιζεται ασφαλως ενα μοτερ ? Φυσικα και οχι ! Γι αυτο απευθυνεσαι σε καποιον αλλον , επειδη γνωριζει αυτος !

Για την ιστορια , το AFR προφανως και δεν πρεπει να ειναι ΠΑΝΤΟΥ 11:1 . Πρεπει να ειναι εκει που χρειαζεται . Στην περιοχη που εχουμε μεγαλη ειδικη ισχυ ή οταν οι συνθηκες ειναι δυσμενεις (πχ εχουμε αρκετη διορθωση αβανς) , ο κινητηρας πρεπει να λειτουργει με τετοιο μιγμα που να εξασφαλιζεται η αξιοπιστια του. Και φυσικα ουτε στις 2500 , ουτε στις 4000 , χρειαζεται 0.74 λ , σε ενα μοτερ αμεσου ψεκασμου.

Αγχωθηκες αδικα , απο συνδιασμο ατυχων γεγονοτων . Νομιζω απλη λογικη ειναι ... Αν ηταν ανασφαλες , απο τα εκατονταδες μοτερ , εστω και ενα δεν θα ειχε προβλημα ? Τωρα αν εγω σου λεω οτι χρειαζεσαι αντλια (που δεν θα πληρωθω γι αυτο) και ο αλλος σου λεει οτι χρειαζεσαι προγραμμα (που θα πληρωθει γι αυτο) , δικια σου επιλογη ειναι τι θα κανεις , δικο σου ειναι το αυτοκινητο.

Το κακο ειναι οτι εχασα καποιον απο τον πολυτιμο χρονο μου για να βρω που ειναι το προβλημα και δεν κατεβαζει κατω απο 13:1 , οπως σου λεγανε , και τελιακ ειδα αυτα... που περιμενα να δω. Εξ αυτο και μιλησα για αδικια (ισως και λιγο προωρα , αλλα τελικα ισχυε...). Δηλαδη 12,5-12,8 μεσαιες και 11,5 στις 6200 (μεχρι εκει ανοιξαμε...) , με σχεδον μηδενικη διορθωση αβανς (που σημαινει κρυο μοτερ) . Αν ειχες και διορθωση , θα εβλεπες ακομα χαμηλοτερα νουμερα. ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΑΣΦΑΛΕΣ!!! Και αυτο πρεπει να αναφερθει , καθως το δυσφημιστικο σου ποστ , που θελω να πιστευω οτι δεν εγινε εκ προθεσεως ουτε κρυβει καποιο δολο αλλα ηταν αυθορμητισμος της στιγμης , δεν θελω να χαλασει την εικονα μας οσον αφορα στην αξιοπιστια , ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!

Edited by PAGOURISTAS
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι γινετε? εχω να μπω 2-3 βδομαδες και βλεπω εναν χαμο!!

Τι παιζει? μπορει καποιος να μου στειλει ενα pm να μου πει αν υπαρχει καποιο θεμα με το προγραμμα των etuners? ειχα μπει και εγω

μια φορα σε Safemode και θελω να μαθω μηπως πρεπει να κανω κατι!

Συγνωμη που δεν μπορω να διαβασω ολα τα ποστ αλλα παιζει και εξεταστικη..

Θα το εκτιμουσα απειρα γιατι ανυσηχω!

Τιποτα , Κωστακη , κατσε διαβασε για την εξεταστικη σου, αυτο ειναι το σημαντικο για σενα . Δεν θα παθει τιποτα το αυτοκινητο σου...

Edited by PAGOURISTAS
Link to comment
Share on other sites

Στις πρώτες μέρες του πολιτισμού, οι άνθρωποι μην μπορώντας να εξηγήσουν βασικά φυσικά φαινόμενα και εντυπωσιασμένοι από την δύναμη της άγριας τότε φύσης, δημιούργησαν με την φαντασία τους διάφορες θεότητες και απέδωσαν σε αυτούς δυνάμεις της φύσης. Έτσι γεννήθηκε ο θεός Ήλιος, ο θεός ¶νεμος, η θεά Σελήνη κ.ο.κ.

Mια μέρα όμως, επειδή οι θεοί ήταν άδικοι και δεν έκαναν τους ανθρώπους ευτυχισμένους, εμφανίστηκαν στις σελίδες της Ιστορίας, νέοι θεοί, 12 για την ακρίβεια, οι οποίοι και αυτοί κατήχαν δυνάμεις της φύσης και επιπλέον άλλες ιδιότητες που αφορούσαν ανθρώπινες αισθήσεις και δυσκολεύονταν τότε να ερμηνεύσουν οι άνθρωποι...

O κόσμος χωρίστηκε σε 2 μέρη! Το ένα μέρος πίστευε ακόμα στις παλιές θεότητες και το άλλο στις νέες. Ώσπου κάποια στιγμή, οι μεν άρχισαν να κατηγορούν τους δε, ισχυριζόμενοι ότι τα δικά τους πιστεύω ήταν σωστότερα, δικαιότερα και καλύτερα. Οι άνθρωποι, μετά από χρόνια διαμάχη με τον εσωτερικό τους κόσμο, άρχισαν να κουράζονται.

Τότε, εμφανίστηκε ο Χριστιανισμός... Και ξεχαστήκανε όλοι οι άλλοι...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Στέλιο, πέρνω το τελευταίο που εγραψες και το γράφω πρωτο-πρωτο....

Ναι!!! δεν χρειαζεται να μαλώνουμε και ανταλλάσουμε κακίες......ουτε προσωπικα θέλω να μπλεχτώ στο "πόλεμο" ποστ ανάμεσα στους προγραμματιστές...

Μπορει να ήμουν λίγο υπερβολικός, αλλά θέλω να καταλάβεις το σοκ που έπαθα βλέποντας

μεσαιες ~13:1 AFR ενώ περίμενα με περίσσια σιγουριά και περιγελώντας με όλους τους άλλους....αυτό:

Ελπίζω καταλαβαίνεις...

Με εσενα και τον Κρίτωνα δεν έχω τίποτα απολύτως. Αν είπα κάτι παραπάνω ήταν της στιγμής......

Τελειώνοντας και θέλοντας να κλείσει απο όλους εδώ το θέμα (θερμή παράκληση και την OverLoad Per) έχω αποφασίσει να προχωρήσω σε αφαίρεση του προγράμματος και τοποθέτησης κάποιου άλλου.

δεν νομιζω πως με afr της ταξης 11'΄1 - 11΄4 η και 12" θα μπορουσαμε να ειχαμε 30+ κιλα ροπης στις μεσεες...

στις μεσεες στροφες και εγω 13+ ειχα για να εχω 33 κιλα ροπης. βεβαια μπορει να λεω και μαλακιες αλλα...!

απο συνομιλια που ειχα παντως με καποιον που ειδε αυτοπροσωπως τις μπιελες του tsi μου ειπε οτι ειναι τερας αντοχης...!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.