Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

λλα στην 1η επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο σερβις της VW, το VAS θα αναβοσβηνει σα Χριστουγεννιατικο δεντρο!

Κι αυτο γιατι το μηχανημα θα διαβαζει τον εγκεφαλο, αλλα δε θα βρισκει συμβατοτητα με το πλαισιο του αυτοκινητου.

====

Είναι και αυτο !

(αλλά πές ότι τα κακά παιδιά αλλάζουν και το VIN και κάνουν αμάξι-κλώνο :D )

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε η ωρα της αλλαγης των μπουζι ....

Τι προτεινετε τα εργοστασιακα ?? ή κατι αλλο ??? (φυσικα για TSI ανω των 200 hp) ;)

Αν θες ενα αναβαθμισμενο μπουζι , σου προτεινω τα Bosch F5DPOR που ειναι εξαιρετικα , αλλα δυστυχως τα παρακριβιναν τελευταια .

Δεν εχω δει καλυτερο μπουζι , ειδικα δε θεμα δυνατοτητας αναφλεξης . Ειναι και πολυ ανθεκτικα στη θερμοκρασια.

To αντιστοιχο της NGK ειναι το PFR7B , δεν θυμαμαι να τα εχω δοκιμασει , αλλα θα ξεκινησω , λογω κοστους.

Ιριδιου κλπ καλυτερα απεφυγε τα...

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Βασίλη!

Κι εγώ σκεφτόμουν να΄αλλάξω τα μπουζάκια αν και δεν έχω ακόμα 60.000

(είμαι στα 47.000 αλλά με το πρόγραμμα εδώ και 20.000..... δε ξέρω τι γίνεται οπότε για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο....)

Ρώτησα σε ένα συνεργείο έξω και μου είπε ότι βάζει μόνο της αντιπροσωπείας (τα FGK platin, δε θυμάμαι κωδικό) με τιμή.......

18,25 Ε το ένα!!! ;):wacko::wacko::wacko:

και το 2ο καλό είναι ότι όταν πήγε να βγάλει τα μπουζοκαλώδια με το ειδικό εργαλειάκι μου λέει:

"Με τη δύναμη που έβαλα έπρεπε να έχει βγει, αν βάλω παραπάνω μπορεί να σπάσει ο πολλαπλασιαστής που έχει, γιατί δεν είναι σκέτα καλώδια, ο οποίος κάνει 45 Ε ο ένας!!"

"Κάνανε μ@λακία στην αρχή και δε βάλανε λίγο γρασάκι την πρώτη φορά και τώρα....." :)

Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιό; withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν θες ενα αναβαθμισμενο μπουζι , σου προτεινω τα Bosch F5DPOR που ειναι εξαιρετικα , αλλα δυστυχως τα παρακριβιναν τελευταια .

Δεν εχω δει καλυτερο μπουζι , ειδικα δε θεμα δυνατοτητας αναφλεξης . Ειναι και πολυ ανθεκτικα στη θερμοκρασια.

To αντιστοιχο της NGK ειναι το PFR7B , δεν θυμαμαι να τα εχω δοκιμασει , αλλα θα ξεκινησω , λογω κοστους.

Ιριδιου κλπ καλυτερα απεφυγε τα...

Kαι αυτα τα Bosch F5DPOR ιριδιου ειναι ??? δηλ ποσα χλμ σε βγαζουν ??? και με την τιμη τι παιζει περιπου ???

Link to comment
Share on other sites

Αν θες ενα αναβαθμισμενο μπουζι , σου προτεινω τα Bosch F5DPOR που ειναι εξαιρετικα , αλλα δυστυχως τα παρακριβιναν τελευταια .

Δεν εχω δει καλυτερο μπουζι , ειδικα δε θεμα δυνατοτητας αναφλεξης . Ειναι και πολυ ανθεκτικα στη θερμοκρασια.

To αντιστοιχο της NGK ειναι το PFR7B , δεν θυμαμαι να τα εχω δοκιμασει , αλλα θα ξεκινησω , λογω κοστους.

Ιριδιου κλπ καλυτερα απεφυγε τα...

Τα φοραω εδω και καιρο τα F5DPOR αρκετα ευχαριστημενος δοκιμασμενα και αποδοτικα , και τα πηρα 40Ε πριν 5μηνες ... Μικρο το κοστος για την δουλεια που κανουν ενα κλικ πιο ψυχρα απο μανισια ...

Link to comment
Share on other sites

@BillVWRuleZ

Βασίλη κι εγώ τα Bosch F5DPOR έχω στο αμάξι μου εδώ και περίπου 10.000 χλμ και έχω να πω τα καλύτερα. Τα είχα πάρει γύρω στα 55 ευρώ .

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Βασίλη!

Κι εγώ σκεφτόμουν να΄αλλάξω τα μπουζάκια αν και δεν έχω ακόμα 60.000

(είμαι στα 47.000 αλλά με το πρόγραμμα εδώ και 20.000..... δε ξέρω τι γίνεται οπότε για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο....)

Ρώτησα σε ένα συνεργείο έξω και μου είπε ότι βάζει μόνο της αντιπροσωπείας (τα FGK platin, δε θυμάμαι κωδικό) με τιμή.......

18,25 Ε το ένα!!! ;):whistling::D:D

και το 2ο καλό είναι ότι όταν πήγε να βγάλει τα μπουζοκαλώδια με το ειδικό εργαλειάκι μου λέει:

"Με τη δύναμη που έβαλα έπρεπε να έχει βγει, αν βάλω παραπάνω μπορεί να σπάσει ο πολλαπλασιαστής που έχει, γιατί δεν είναι σκέτα καλώδια, ο οποίος κάνει 45 Ε ο ένας!!"

"Κάνανε μ@λακία στην αρχή και δε βάλανε λίγο γρασάκι την πρώτη φορά και τώρα....." ;)

Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιό; withstupid.gif

Εγώ φίλε μου που δούλευα μέσα σε αντιπροσωπείες, άλλαξα τα μπουζί του Golf tsi 140 (χωρίς πρόγραμμα) στα 30,000 χλμ και μου έσπασαν και τους 4 πολλαπλασιαστές παρόλο που τους έβγαζαν με το ειδικό εργαλείο της VW. Ευτυχώς που είχα ακόμα εγγύηση τότε (Αύγουστος 2008) και δεν τους πλήρωσα. Να φανταστείς εγώ επέμενα να τα αλλάξω τα μπουζί μου νωρίτερα από τα 60,000χλμ που λέει η VW ότι αντέχουν γιατί (υποψιαζόμουν ότι):

1) βρήκα ότι ήταν μαύρα και με μεγαλύτερο κενό από το επιτρεπτό στην ακίδα τους, και

2) δεν θα είχα εγγύηση στα 60,000χλμ οπότε θα χρυσοπλήρωνα τους πολλ/στες

Και επέκταση εγγύησης να είχα δεν θα μου τους κάλυπτε η Allianze βάση συμβολαίου.

Προσοχή λοιπόν γιατί η VW, τα πλατινένια μπουζί που βάζει σε τέτοια αμάξια σαν τα δικά μας, λέει ότι αντέχουν μέχρι τα 60,000χλμ και όχι οτι πρέπει να αλλαχθούν στα 60,000χλμ. Δηλαδή δεν αποκλείει στα λεγόμενά της οτι μπορούμε να τα αλλάξουμε νωρίτερα εφόσον χρειαστεί αφού στα σέρβις υποτίθεται οτι γίνεται έλεγχος και των μπουζί!

Γενική ερώτηση:

Τα Bosch F5DPOR που προτείνει και ο φίλος μας ο golf-agu είναι κατάλληλα για τους TSI 140? Θα υπάρχει κάποιο όφελος καλύτερης καύσης στον κύλινδρο? Μήπως υπάρχει θέμα υψηλότερης θερμοκρασίας στον κύλινδρο? Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω, και θέλω να μάθω από κάποιους γνώστες, και δεν αμφισβητώ κανέναν!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε μου που δούλευα μέσα σε αντιπροσωπείες, άλλαξα τα μπουζί του Golf tsi 140 (χωρίς πρόγραμμα) στα 30,000 χλμ και μου έσπασαν και τους 4 πολλαπλασιαστές παρόλο που τους έβγαζαν με το ειδικό εργαλείο της VW. Ευτυχώς που είχα ακόμα εγγύηση τότε (Αύγουστος 2008) και δεν τους πλήρωσα. Να φανταστείς εγώ επέμενα να τα αλλάξω τα μπουζί μου νωρίτερα από τα 60,000χλμ που λέει η VW ότι αντέχουν γιατί (υποψιαζόμουν ότι):

1) βρήκα ότι ήταν μαύρα και με μεγαλύτερο κενό από το επιτρεπτό στην ακίδα τους, και

2) δεν θα είχα εγγύηση στα 60,000χλμ οπότε θα χρυσοπλήρωνα τους πολλ/στες

Και επέκταση εγγύησης να είχα δεν θα μου τους κάλυπτε η Allianze βάση συμβολαίου.

Προσοχή λοιπόν γιατί η VW, τα πλατινένια μπουζί που βάζει σε τέτοια αμάξια σαν τα δικά μας, λέει ότι αντέχουν μέχρι τα 60,000χλμ και όχι οτι πρέπει να αλλαχθούν στα 60,000χλμ. Δηλαδή δεν αποκλείει στα λεγόμενά της οτι μπορούμε να τα αλλάξουμε νωρίτερα εφόσον χρειαστεί αφού στα σέρβις υποτίθεται οτι γίνεται έλεγχος και των μπουζί!

Γενική ερώτηση:

Τα Bosch F5DPOR που προτείνει και ο φίλος μας ο golf-agu είναι κατάλληλα για τους TSI 140? Θα υπάρχει κάποιο όφελος καλύτερης καύσης στον κύλινδρο? Μήπως υπάρχει θέμα υψηλότερης θερμοκρασίας στον κύλινδρο? Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω, και θέλω να μάθω από κάποιους γνώστες, και δεν αμφισβητώ κανέναν!

Δηλαδη επειδη ειναι αχρηστοι και δεν ξερουν να κανουν την δουλεια τους, καθε φορα που θα αλλαζουν μπουζι θα πληρωνουμε και πολλαπλασιαστες????? Ημαρτον!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη επειδη ειναι αχρηστοι και δεν ξερουν να κανουν την δουλεια τους, καθε φορα που θα αλλαζουν μπουζι θα πληρωνουμε και πολλαπλασιαστες????? Ημαρτον!!!

Στη δικιά μου περίπτωση οι παλαιοί πολλαπλασιαστές είχαν άλλο "σώμα" σε σχέση με τους καινούριους και ίσως γι' αυτό και έσπασαν όλοι. Οι καινούριοι ήταν βελτιωμένοι να μην ραγίζουν εύκολα σε απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας!

Ήμουν από πάνω τους την ώρα που τους αλλάζανε -αφού δούλευα στην αντιπροσωπεία- και ήταν αρκετά προσεχτικοί, καθώς τους αφαιρούσαν ακριβώς όπως έλεγαν οι οδηγίες από ELSA-WIN για τις οποίες δεν είχαν ιδέα ότι υπάρχουν, καθώς τις βρήκα εγώ και τους τις τύπωσα.

Οι μηχανικοί είναι οι περισσότεροι άσχετοι στις αντιπροσωπείες όχι γιατί το θέλουν αλλά γιατί 1)είναι ¶πειροι και 2)δεν έχουν καθοδήγηση.

Μέχρι την ώρα που τους έδωσα τις οδηγίες και τις διάβασαν, αυτοί οι μηχανικοί στην αντιπροσωπεία που δούλευα έβγαζαν τους πολλαπλασιαστές με πένσα και σύρμα :D

Φαντάσου να μην τους έδειχνα τις οδηγίες τι ζημιά θα μου κάνανε???

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι, το φιλτρο που εχει το βαρελακι της forge καθε ποτε το αλλαζουμε και πως???η μηπως το καθαριζουμε??

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι ξερω το καθαριζεις οπως ολα τα αγτερμαρκετ φιλτρα.

Πηρα σημερα τα μπουζι απο την Bosch, 69 ευρο... και περνο και αποσωστα.. οσο πανε ανεβαινει η τιμη σε αυτα? δε παν καλα.. :)

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι ξερω το καθαριζεις οπως ολα τα αγτερμαρκετ φιλτρα.

Πηρα σημερα τα μπουζι απο την Bosch, 69 ευρο... και περνο και αποσωστα.. οσο πανε ανεβαινει η τιμη σε αυτα? δε παν καλα.. :D

Δυστυχώς η τιμή των F5DPOR έχει ανέβει κατακόρυφα τους τελευταίους 2 μήνες για άγνωστο λόγο.

Λες και κατασκευάζονται εξολοκλήρου από πλατίνα!

Το πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές είναι ότι:

1) Οι περισσότεροι πάνε να τους αλλάξουν όσο το καπάκι είναι ζεστό. Το πλαστικό σώμα τους διαστέλλεται περισσότερο

από το μέταλλο με αποτέλεσμα να σφηνώνουν μέσα στις φωλιές τους.

Έτσι ακόμη και με το σωστό εργαλείο, μερικές φορές σπάνε κατά την αφαίρεση.

2) Από την πολυκαιρία, σκόνες κλπ γίνονται ένα σώμα με το ψευτοκάπακο. έτσι ό,τι και να κάνεις είναι χαμένη υπόθεση από την αρχή.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τους βγάζετε ανά 20.000χλμ για να δείτε ότι όλα είναι ΟΚ.

Έτσι κι αλλιώς ακόμη και τα F5DPOR δεν αντέχουν περισσότερο από 40.000χλμ...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι, το φιλτρο που εχει το βαρελακι της forge καθε ποτε το αλλαζουμε και πως???η μηπως το καθαριζουμε??

Aνοιγεις το βαρελακι και το καθαριζεις. καλο ειναι να γινεται καθε 20000χλμ max. Δυστυχως εχουμε πολλη σκονη...

Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/cat...e96a8146f8c0a1b

Bosch Super Spark Plug F5DP0R

[VSP563 F5DP] £10.01

Price indicated is for a single spark plug. You may select quantities of 1, 4, 5, 6 or 10 for further discounts below.

Available Options:

Quantity: 14 (£34.50)5 (£42.55)6 (£50.37)10 (£80.50)

Απο εδω πηρα τα δικα μου.

Τα 10 κοστισαν 104 ευρω με τα μεταφορικα μεσα δηλ 10 ευρω το ενα περιπου.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Στη δικιά μου περίπτωση οι παλαιοί πολλαπλασιαστές είχαν άλλο "σώμα" σε σχέση με τους καινούριους και ίσως γι' αυτό και έσπασαν όλοι. Οι καινούριοι ήταν βελτιωμένοι να μην ραγίζουν εύκολα σε απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας!

Ήμουν από πάνω τους την ώρα που τους αλλάζανε -αφού δούλευα στην αντιπροσωπεία- και ήταν αρκετά προσεχτικοί, καθώς τους αφαιρούσαν ακριβώς όπως έλεγαν οι οδηγίες από ELSA-WIN για τις οποίες δεν είχαν ιδέα ότι υπάρχουν, καθώς τις βρήκα εγώ και τους τις τύπωσα.

Οι μηχανικοί είναι οι περισσότεροι άσχετοι στις αντιπροσωπείες όχι γιατί το θέλουν αλλά γιατί 1)είναι ¶πειροι και 2)δεν έχουν καθοδήγηση.

Μέχρι την ώρα που τους έδωσα τις οδηγίες και τις διάβασαν, αυτοί οι μηχανικοί στην αντιπροσωπεία που δούλευα έβγαζαν τους πολλαπλασιαστές με πένσα και σύρμα :blink:

Φαντάσου να μην τους έδειχνα τις οδηγίες τι ζημιά θα μου κάνανε???

πως θα γινει να ανεβασεις τις οδηγιες στο φορουμ για να τις εχουμε και εμεις που θα παμε για μπουζι;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η τιμή των F5DPOR έχει ανέβει κατακόρυφα τους τελευταίους 2 μήνες για άγνωστο λόγο.

Λες και κατασκευάζονται εξολοκλήρου από πλατίνα!

η τιμη ανεβηκε κατακορυφα γιατι το συνολο ολων των tsi φτανει πανω κατω τα 60000χλμ οποτε μεγαλυτερη ζητηση

Link to comment
Share on other sites

ποσα μπουζι χρειαζομαστε; Μηπως να κοιταγαμε για ενα group by; ο KIRRA τα πηρε καλη τιμη, ισως μας βοηθησει

Link to comment
Share on other sites

πως θα γινει να ανεβασεις τις οδηγιες στο φορουμ για να τις εχουμε και εμεις που θα παμε για μπουζι;

Αυτό είχε γίνει πριν πολύ καιρό και δεν κράτησα κάποιο αντίγραφο. Μόλις βάλω το elsa στο pc μου θα το ψάξω πάντως!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη τα 5 ειναι για μας ε?και γω μεσα για ομαδικη...

τα πιο ψυχρα μπουζι μηπως ειναι κακο που μεταφερουν περισσοτερη θερμοτητα στο κινητηρα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.