Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Εγω είμαι μεσα.....

Χθες εγινε μια πολυ ωραια συνάντηση....με πολυ σουβλακι tongue.gif

Δυστηχώς οτι γράψω μπορει να παρεξηγηθει.......αλλα δεν γαμ@@@@ται....

Λοιπον : NickGT, Shaddow20, George80, BillVWrulez, InfectedMush, Jovanni

Εγιναν αρκετα ανοιγματα και τ συμπερασματα αρκετα.....

Το αμαξι σου Γιώργο (Shaddow20) είναι κορυφή......ενα απο τα πιο γρήγορότερα TSi που τα έχω βάλει.....πυραυλος....μπράβο..

Overload (JOV) Vs Overload (GEORGE80) σημειώσατε Χ

Γατούλι! tongue.gif

Το ευχαριστο.......δεν έχω καθόλου SF, το αυτοκίνητο πάει πολυ καλά.....

Αυτά.....

Έτσι ακριβώς έγιναν χθές του Γιώργου το αυτοκίνητο πολύ καλο, είχε όβερ 1.8 πολύ καλό νούμερο πράγμα που του έδινε και ένα καλο ξεκινημα στην κόντρα μας από ρολαριστές, η διαφορά ήταν σίγουρα ένα αυτοκίνητο, με το jovanni οντως x με το μονο που έκανε την διαφορά ήταν η αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Κωστα , νομιζω κανει μεγαλο λαθος. Μη σε παρασυρει το "συναισθημα", παρακατω θα καταλαβεις γιατι .

Ποτε δεν εγραψα οτιδηποτε για την εταιρια στην οποια εργαζεσαι , ουτε εχω κανει σχολιασμο για το πως δουλευουν τα προγραμματα σας (λ , safe mode rail pressure, κλπ), γιατι πολυ απλα δεν μ ενδιαφερει. Μαλλον με αλλον προγραμματιστη με μπερδευεις ! Αν ασχοληθηκα καποτε (που ηταν και λαθος μου στην τελικη , αφου ετσι κι αλλιως σε βαθος χρονου τα γεγονοτα θα "μιλουσαν"...) βρισκομουν ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ , οταν εκανες το τραγικο λαθος (που σιγουρα το εχεις καταλαβει, γι αυτο και η συμπεριφορα σου ειναι διαφορετικη σε τετοιο επιπεδο...) , προπερσι , που με εθιξες οταν εφτιαξα το αυτοκινητο του ΤοΜ , που στην τελικη δεν μπορουσατε να φτιαξετε (και τα πιστονια του οποιου απ οσο διαπιστωσα απο τις φωτογραφιες βγηκαν σαν καινουρια , μετα απο 100000+χλμ , εκ των οποιων τα 50000+ με big turbo και 2bar. Αυτα περι "βαθους χρονου". Και δεν ειναι μονο αυτο ετσι , αλλα ΟΛΑ. Aπο Stg1 μεχρι Stg10...)

Περα απο το οτι δεν σχολιασα δημοσιως τιποτα (ουτε λογκαρισματα δεν σηκωσα , ουτε "λαμδοαναλυσεις", ανεπιτρεπο επαγγελματικα) , πρεπει να εκτιμησεις οτι ποτε δεν ανεφερα καμια παρομοια περιπτωση με του ΤοΜ για να προβληθω (ακομα και οταν αναφερθηκε περιπτωση απο τον ιδιοκτητη , δεν εκανα ουτε ποστ, κρινοντας το αντιδεοντολογικο...) , οπως επισης πρεπει να εκτιμησεις και την σταση μου στο πολυπαθο θεμα των misfires , που εχετε με τα K04 μοτερ (που ουσιαστικα σας καλυψα στο seatclub , και να ξερεις οτι δεν το εκανα για κανεναν αλλο λογο περα απο το οτι ηταν αδικια να κατηγορειται ο κωδικας σας , τη στιγμη που φταιει το hardware . Αλλοι προγραμματιστες δεν νομιζω οτι φερθηκαν ετσι...

Οσον αφορα για το ποιος φευγει απο καπου και παει αλλου , το θεμα ειναι οτι πρεπει να κοιταμε και να κανουμε πρωτα στον εαυτο μας αυτοκριτικη , για να μην μας φταιει ο αλλος μετα αδικα . Αν πχ εχεις ενα GTI με κοψιματα , και απο κακη εκτιμηση στελνεις τον πελατη σου για φιλτρο βενζινης , μετα για αντλια ΥΠ , μετα για αντλια πισω , μετα για μπουζι , μετα για πολλαπλασιαστες και στο τελος , κουρασμενος και σε απογνωση παει σε αλλον , διαπιστωνοντας οτι απλα με αλλο προγραμμα λειτουργει τελεια , το λογικο ειναι να τα χωσεις σ αυτον που σε εξεθεσε, στελνοντας σου ελλειπη κωδικα , ή τον μηχανικο σου , για λανθασμενη διαγνωση , και οχι στον ανταγωνιστη , που το εφτιαξε! Νομιζω αυτο λεει η απλη λογικη . Και αυτο ισχυει και για σενα που θεωρεισαι "επωνυμος" και για μενα που θεωρουμαι "ανωνυμος" . Ειναι απολυτα κατανοητο οτι οταν το πληθος αυτοκινητων ειναι μεγαλο (πχ στην εταιρια που εργαζεσαι) καποια , εστω και ελαχιστα , να δυσλειτουργουν ή και να χαλασουν . Και ειναι επισης λογικο , εστω και ελαχιστοι , να μην μεινουν ικανοποιημενοι. Το θεμα ειναι να υπαρχει σωστη κατανομη ευθυνων και υποχρεωσεων . Πχ Ισχυριζεσαι οτι το GTI δεν παει καλα επειδη δεν επαρκει ή εχει χαλασει η αντλια βενζινης . Ο ιδιοκτητης , που μπορει να ειναι πχ ζαχαροπλαστης και δεν γνωριζει , πρεπει να την αλλαξει . Δυστυχως ομως το προβλημα παραμενει . Αρα δεν ηταν θεμα αντλιας . Δυστυχως "βελτιωτη" την χρεωνεσαι ! Ή τελικα εφταιγε η αντλια , για τα κοψιματα . Και χρειαστηκες και βοηθεια μηχανικου για να το λυσεις . Περνεις τα χρηματα του προγραμματος σου, αλλα και καποια εξτρα χρηματα για την αμοιβη μηχανικου ! Νομιζω οτι τοσο απλα ειναι τα πραγματα .

Τελικα ενισχυεις ολο και περισσοτερο την αποψη μου πως εισαι το λιγοτερο "επικινδυνος" και εχω πολυ μεγαλη συναισθηση αυτου που γραφω.

Μπορω να βρω τουλαχιστον μερικες δεκαδες ποστ σου, οπου κατηγορεις εντελως απροκαλυπτα οχι μονο τη revo, αλλα πολλες μεγαλες εταιριες του χωρου, χωρις να εχεις ουτε το εκατομμυριοστο του χιλιοστου την εμπειρια τους ή την τεχνογνωσια και τα μεσα που διαθετουν.

Και πιστεψε με, δεν με εχει κυριευσει κανενα "συναισθημα", αλλα τα γραφω ορμομενος κυριως απο το παληκαρι που εχει πληρωσει ενα κατεστραμενο κινητηρα, επειδη καποιος δεν εκανε -μαλλον- σωστα τη δουλεια του ή δεν τον υποστηριξε οσο ή οπως επρεπε και τωρα βγαινει και γραφει "ειστε ολοι λαμογια, οποιος τρωγεται για βελτιωση, ας αγορασει ενα μοντελο παραπανω σε κυβικα".

Γι αυτο και ποτε δεν εχω αναφερθει απαξιωτικα για τη δουλεια κανενως επαγγελματια του χωρου, γιατι πραγματικα πιστευω πως ο καθενας προσπαθει να κανει το καλυτερο δυνατο για τον πελατη του, ενω με λυπει αφανταστα οταν βλεπω ενα "ανταγωνιστικο" με τη revo προϊον, να παθαινει ζημια.

Γιατι ξερω πως ο συγκεκριμενος ανθρωπος δε θα πει "μου εσπασε το αυτοκινητο η ταδε εταιρια", αλλα θα αφορισει ολο αυτο το χωρο που λεγεται βελτιωση.

Εσυ αντιθετα, θα μας γραψεις για το "Cupra απο τα Γιαννενα", το αυτοκινητο του ΤΟΜ που εκανε κοψιματα και αλλα διαφορα που νομιζεις πως κανουν εσενα μαγκα και ολους τους υπολοιπους ηλιθιους και ασχετους.

Εχτες ελεγες : φτωχα τα revo, ραγιζουν μαντεμια, τουρμπινες, καπακια, λεκανες και σημερα: "Ποτε δεν εγραψα οτιδηποτε για την εταιρια στην οποια εργαζεσαι , ουτε εχω κανει σχολιασμο για το πως δουλευουν τα προγραμματα σας (λ , safe mode rail pressure, κλπ)".

Με ολα αυτα απλα ενισχυεις την αποψη μου πως εισαι απλως ενας "κομητης", που σημερα λαμπει, αλλα αυριο θα χαθει καπου στα βαθη του συμπαντως....

Γι αυτο και ποτε δεν σας εξελαβα σαν "ανταγωνιστες".

Και ξερεις γιατι;

Γιατι αυτο που κανεις το κανεις καθαρα απο χομπυ και δεν εχεις επενδυσει σε τιποτα παραπανω απο ενα λαπτοπ και εξοπλισμο read & shoot.

Σε ποιον λοιπον εχεις να λογοδοτησεις εαν σημερα λες "μπορδ@@@ η ΜΤΜ και η revo" και αυριο ξαφνικα λες πως ειναι "μεγαλες εταιριες";

Σε ποιον εχεις να λογοδοτησεις εαν σημερα λες "επικινδυνο το ΧΧΧ AFR" και αυριο βρεθουν μερικα αυτοκινητα σου να δουλευουν ετσι;

Σε ποιον εχεις να λογοδοτησεις εαν σημερα λες "ξερω τι φταει για τα misfire και λυνεται απο προγραμμα" και αυριο λες πως "το προβλημα ειναι το hardware και οχι ο κωδικας";

Σαμπως μεθαυριο θα κανεις την ιδια δουλεια;

Μαγκια σου, δε λεω, μακαρι να με επαιρνε κι εμενα, αλλα τουλαχιστον μην προσβαλεις τη νοημοσυνη μας!

Link to comment
Share on other sites

Το trace κλήσεων το έχουν αναλάβει οι αρμόδιοι. Και δεν το είπα εγώ, το είπε το παπαγαλάκι σου, και εσύ χρησιμοποιείς συνέχεια τα «αποσπάσματα» και μάλιστα ειρωνευόμενος. Εδώ σε ένα μήνα άλλαξε κυβέρνηση ολόκληρη, λες δεν γίνετε να βάλουν έναν πιτσιρικά στην θέση του;

Ασχετο, αλλα αποκλειεται να εχεις ακολουθησει νομιμη οδο για το trace των κλησεων. :)

Link to comment
Share on other sites

καπου εκει !! Εσυ ησουν με το GT που κολαγε διπλα στα ανοιγματα εεεε ;;;;;;

οχι ημουν με ενα λευκο gti (μαυρες ζαντες) και εβλεπα που ερχοσασταν και φευγατε συνεχεια μαλλον για ανοιγματα

Link to comment
Share on other sites

Λάθος μίγμα δηλ. τα μπεκ ψεκάζανε ότι γουστάρανε κοινώς...

...Η ζημιά που είδες έγινε στα 20.000 χλμ, το δε αυτοκινητάκι μου για 3,5 χρόνια μέχρι να συναντήσω τον "περίφημο" βελτιωτή ήταν μια χαρά.

Μετά τα ξήλωσα όλα, τους έφτυσα, άλλαξα μοτερ (μου τα πήρανε 2η φορά) κ το πούλησα.

Η εγγύηση ήταν ψιλά γράμματα που ξέχασαν να μου αναφέρουν.

Αυτά... ...από το φημισμένο Γερμανικό πρόγραμμα!!

Καλό είναι να μην βλέπουμε μόνο το τυράκι (πρόγραμμα +20 άλογα) αλλά και την φάκα (3.000-5.000 για άλλο μοτέρ)

Φιλε "J.P." αντιλαμβανομαι πληρως την πικρια σου μεσα απο αυτο που σου συνεβη, αλλα να ξερεις πως το προβλημα που αντιμετωπισες δεν μπορει να οριοθετηθει αποκλειστικα και μονο στο προγραμμα ή την οποια βελτιωση ειχες κανει στο αυτοκινητο σου.

Δεν στο αναφερω για να υπερασπιστω τη δουλεια μου, αλλα γιατι απλα ειναι λαθος να βγαινει σαν συμπερασμα.

Δε θα σταθω ουτε θα σου παραθεσω νουμερα (π.χ. πως το 80% των τουρμπο αυτοκινητων του γκρουπ {βαση επισημων στατιστικων} "σκαλιζεται"), αλλα στο γεγονος πως αυτα συμβαινουν, οσο κι αν αυτο σου ακουγεται εξοργιστικο ή μηδενιστικο.

Εαν με καποιο τροπο καταφερνες να δεις τις στατιστικες σε θεματα βλαβων ολων των αυτοκινητοεταιριων, θα καταλαβαινες απολυτα αυτο που σου αναφερω και θα αντιλαμβανοσουνα ποσο χρησιμη ειναι πολλες φορες η βελτιωση, οσο κι αν αυτο σου ακουγεται ειρωνικο.

Οταν δηλαδη εχεις ενα ελλατωματικο προϊον στα χερια σου, το οποιο θα καταστραφει μετα απο ΧΧΧ χιλιομετρα, πολλες φορες ενα προϊον βελτιωσης θα μειωσει το χρονο ζωης του και θα φερει την οποια "καταστροφη" νωριτερα και μεσα στα πλαισια της εγγυησης του κατασκευαστη!

Φυσικα και μια αντιστοιχη βελτιωση (π.χ. προγραμμα αναβαθμισης) μειωνει το χρονο ζωης του κινητηρα. (οποιος υποστηριζει το αντιθετο απλα λεει ψεμματα)

Αυτος ο χρονος μειωσης ομως ισως δεν πεσει ποτε στην αντιληψη του ιδιοκτητη, καθως αυτη η μειωση μπορει να αναφερεται σε 200.000, αντι για 250.000χλμ.

Επισης, κατι που πολλες φορες παραγνωριζεται ή ερμηνευεται λαθος, ειναι ο χρονος ζωης ενος προϊοντως (στην προκειμενη κινητηρας), οταν αυτος δουλευει πολυ κοντα στο ορια του, για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα.

Εαν δηλαδη παρουμε π.χ. ενα TSi και το εχουμε απο το πρωϊ μεχρι το βραδυ να δουλευει στα κοκκινα, ποσο νομιζεις πως θα αντεξει μεχρι να καταστραφει;

Γιατι το ιδιο αντικειμενο θα πρεπει να ζησει για παντα, εαν ηδη το εχουμε και πουσαρισμενο; (λιγο ή πολυ)

Καταλαβαινω πως ολα αυτα σου ακουγονται πιθανων σαν "τραγουδια", μετα απο αυτο που επαθες και σε καμια περιπτωση δεν μπορει καποιος να σου προσαψει το οτιδηποτε οταν αφοριζεις ολο το χωρο της βελτιωσης, αλλα δυστυχως η αληθεια και η πραγματικοτητα πολλες φορες δεν ειναι "ασπρο ή μαυρο", αλλα "γκρι".

Συγνωμη για ακομα ενα μεγαλο ποστ, αλλα μερικα πραγματα δεν μπορουν να γραφτουν απλα σε 2 γραμμες...

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Κώστα είσαι ζώο…… :lol: :lol: :lol:

Εν αντιθέσει με τον Κρίτωνα (και τον συγχαίρω για αυτο) ο κύριος Salex έχει επιδοθεί σε ανελέητο πόλεμο προπαγάνδας σε αρκετούς απο έμας και κυρίως σε εμένα.....

Με έχει σε περίοπτη θέση στο carinspections forum και μου σύρει ένα σωρό....

Φυσικά ανήκω και εγώ στο ζωικό βασίλειο κατά την άποψη του.....

.....γιατί σε μια στιγμή αγανάκτησης εξέφρασα την άποψη μου για αυτά που είδα....

Αν είναι κάτι αρνητικό δεν πρέπει να το πούμε αλλά τα θετικά που έλεγα τόσο καιρό δεν βγήκε να πει "Γιάννη στοπ, δεν μας χρειάζεται η διαφήμιση, η δουλειά μας είναι η διαφήμιση"

Ο πελάτης του έγινε δυσφημιστής στο δευτερόλεπτο και αμέσως στο εκτελεστικό χωρίς να εξετάσει βασικές αρχές......το μόνο που τον νοιάζει είναι η υπόληψη του.....

Η προπαγάνδα σου έχει ξεπεράσει κάθε όριο και το μονο επιχειρημα σου είναι τα τρακτέρ και τα ζώα......

Link to comment
Share on other sites

@J.P. Εγώ επιμένω πως πρέπει να αναφέρεις το πρόγραμμα σου. Αν επιμένεις να μην το κάνεις τότε θα σε παρακαλούσα να μου το στείλεις σε pm.

Ευχαριστώ.

Δεν έχει νόημα φίλε μου να σου πω ποια εταιρεία είναι & ούτε έχω όρεξη να ασχολούμαι πλέον, ειδικότερα τώρα 1 χρόνο μετά που έχω ξεμπλέξει με τους μπελάδες που μου έτυχαν.

¶λλο ήταν το νόημα της συμβουλής μου κ όχι να μαυρίσω ή να καταδικάσω κανέναν κ να γίνει λαικό δικαστήριο (δεν έχω τέτοιες προθέσεις).

¶σε που από ότι είδα σε κάποιες σελίδες ήδη το θέμα αυτό παίρνει φωτιά για πλάκα.

Πάντως δεν είναι καμία από τις εταιρείες ABT, MTM, BSR, REVO που θεωρώ ότι είναι πιο σοβαρές, ειδικότερα για VW.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα φίλε μου να σου πω ποια εταιρεία είναι & ούτε έχω όρεξη να ασχολούμαι πλέον, ειδικότερα τώρα 1 χρόνο μετά που έχω ξεμπλέξει με τους μπελάδες που μου έτυχαν.

¶λλο ήταν το νόημα της συμβουλής μου κ όχι να μαυρίσω ή να καταδικάσω κανέναν κ να γίνει λαικό δικαστήριο (δεν έχω τέτοιες προθέσεις).

¶σε που από ότι είδα σε κάποιες σελίδες ήδη το θέμα αυτό παίρνει φωτιά για πλάκα.

Πάντως δεν είναι καμία από τις εταιρείες ABT, MTM, BSR, REVO που θεωρώ ότι είναι πιο σοβαρές, ειδικότερα για VW.

ε δεν μείνανε και πολλές επώνυμες γερμανικές τότε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τα tsi εχουν PCV? Ο λογος που ρωταω ειναι επειδη εχω ιχνη λαδιου στο καπακι που βαζεις το λαδι και γυρω απο αυτο, διαβασα και τα ποστ στο golf Vi gti tuning με τις σπασμενες PCV και σκεφτηκα μηπως εχω το ιδιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Τα tsi εχουν PCV? Ο λογος που ρωταω ειναι επειδη εχω ιχνη λαδιου στο καπακι που βαζεις το λαδι και γυρω απο αυτο, διαβασα και τα ποστ στο golf Vi gti tuning με τις σπασμενες PCV και σκεφτηκα μηπως εχω το ιδιο προβλημα.

Οι ευαισθητες PCVs ηταν αυτες που βρισκονταν στα ΑΧΧ . Σχεδον ολες εχουν χαλασει και εχουν αντικατασταθει . Tα TSI , απ οσο εχω δει μεχρι τωρα , δεν εχουν τετοιο θεμα . Ωστοσο ενας ελεγχος για διαρροες - αναθυμιασεις δεν ειναι κακος απο καιρο εις καιρο .

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς έγιναν χθές του Γιώργου το αυτοκίνητο πολύ καλο, είχε όβερ 1.8 πολύ καλό νούμερο πράγμα που του έδινε και ένα καλο ξεκινημα στην κόντρα μας από ρολαριστές, η διαφορά ήταν σίγουρα ένα αυτοκίνητο, με το jovanni οντως x με το μονο που έκανε την διαφορά ήταν η αλλαγές.

Οντως ετσι εγιναν τα πραγματα..η διαφορα μας καπου εκει ητανε..αντε την αλλη φορα να ερθουν και αλλα παιδια με αλλα προγραμματα να κανουμε και αλλεσ δοκιμες.. :D

Eυχαριστω τους Ε-tuners για το προγραμμα στο αμαξι μου χωρις να εχω προβληματα.

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

Τα καλα και τα στραβα του καθε προγραμματος , βελτιωτη θα λεγονται μεσα εδω ειτε το αμαξι του Shaddow ειναι πριονι και απροβληματιστο ειτε το αμαξι του iovvani που δουλευε με AFR στο θεο και safe modes

Κυριοι προγραμματιστες-βελτιωτες

Το συγκεκριμενο τοπικ εχει δημιουργηθει απο κατοχους κυρίως TSI που ενδιαφερονται να βελτιωσουν τα αυτοκινητα τους , να μαθουν καποια τεχνικα ( οχι να γινουμε μηχανικοι ), να βρουν πια προιοντα δουλευουν καλυτερα για τον συγκεκριμενο κινητηρα και προπάντων με ασφαλεια.

Ομως ο πολεμος αυτος μεταξυ σας , πραγματικα μας εχει κουρασει !!! Ο καθενας απο εμας εχει βγαλει τα συμπερασματα του, το ξερουμε οτι κανεις δεν ειναι τελειος και οι αστοχιες θα υπαρχουν ( ελπιζουμε να ειναι οσο το δυνατον λιγοτερες ) ειτε το προγραμμα ειναι custom ειτε ειναι επωνυμο. ( Σε ολα τα προγραμματα που χρησιμοποιουμε εχουν αναφερθει προβληματα ειτε μικρα, ειτε μεγαλα . Προχτες ειχαμε και περιστατικα ( Safe mode και κοψιματα ))

Το γνωριζουμε πολυ καλα οτι μεσα απο αυτη την κοινοτητα πολλοι κονομησανε και πολυ καλα μαλιστα, γι αυτο απο τα μαρκετιστικα που ξεκινησατε στην αρχη, τωρα εχετε ξεκινησει συγκρουση κατα μετωπο και οποιος αντεξει

Κυριοι μας αφηνουν παγερα αδιαφορους οι κοκκορομαχιες σας, ριξτε λιγο την μυτη σας λοιπον, κοιταξτε να διορθωσεται τα λαθη σας, ασχοληθητε με την εξελιξη των προιοντων σας προς το δικο μας οφελος ( αφου εμεις σας τα ακουμπαμε ) και ο καλυτερος θα ανταμειβεται

Τελος θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι εδω μεσα θα γραφονται τα ΠΑΝΤΑ, ειτε καλα ειτε κακα οποτε το νου σας

Συγχωρεστε με για την εκταση του ποστ μου, αλλα ο κομπος εφτασε στο χτενι και αν το συνεχισεται θα δημιουργησουμε νεο τοπικ, και καθηστε εδω εσεις να παιζεται μπουνιες

Αυτα

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

οχι ημουν με ενα λευκο gti (μαυρες ζαντες) και εβλεπα που ερχοσασταν και φευγατε συνεχεια μαλλον για ανοιγματα

Ειδαμε ενα λευκο με μαυρες ζαντες, μαλλον edition 30 που πηγαινε τον κ@λο του

Μπραβο φίλε , πολυ δυναμη το εργαλειο σου !!

Link to comment
Share on other sites

Τα καλα και τα στραβα του καθε προγραμματος , βελτιωτη θα λεγονται μεσα εδω ειτε το αμαξι του Shaddow ειναι πριονι και απροβληματιστο ειτε το αμαξι του iovvani που δουλευε με AFR στο θεο και safe modes

Κυριοι προγραμματιστες-βελτιωτες

Το συγκεκριμενο τοπικ εχει δημιουργηθει απο κατοχους κυρίως TSI που ενδιαφερονται να βελτιωσουν τα αυτοκινητα τους , να μαθουν καποια τεχνικα ( οχι να γινουμε μηχανικοι ), να βρουν πια προιοντα δουλευουν καλυτερα για τον συγκεκριμενο κινητηρα και προπάντων με ασφαλεια.

Ομως ο πολεμος αυτος μεταξυ σας , πραγματικα μας εχει κουρασει !!! Ο καθενας απο εμας εχει βγαλει τα συμπερασματα του, το ξερουμε οτι κανεις δεν ειναι τελειος και οι αστοχιες θα υπαρχουν ( ελπιζουμε να ειναι οσο το δυνατον λιγοτερες ) ειτε το προγραμμα ειναι custom ειτε ειναι επωνυμο. ( Σε ολα τα προγραμματα που χρησιμοποιουμε εχουν αναφερθει προβληματα ειτε μικρα, ειτε μεγαλα . Προχτες ειχαμε και περιστατικο ( Safe mode ))

Το γνωριζουμε πολυ καλα οτι μεσα απο αυτη την κοινοτητα πολλοι κονομησανε και πολυ καλα μαλιστα, γι αυτο απο τα μαρκετιστικα που ξεκινησατε στην αρχη, τωρα εχετε ξεκινησει συγκρουση κατα μετωπο και οποιος αντεξει

Κυριοι μας αφηνουν παγερα αδιαφορους οι κοκκορομαχιες σας, ριξτε λιγο την μυτη σας λοιπον, κοιταξτε να διορθωσεται τα λαθη σας, ασχοληθητε με την εξελιξη των προιοντων σας προς το δικο μας οφελος ( αφου εμεις σας τα ακουμπαμε ) και ο καλυτερος θα ανταμειβεται

Τελος θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι εδω μεσα θα γραφονται τα ΠΑΝΤΑ, ειτε καλα ειτε κακα οποτε το νου σας

Συγχωρεστε με για την εκταση του ποστ μου, αλλα ο κομπος εφτασε στο χτενι και αν το συνεχισεται θα δημιουργησουμε νεο τοπικ, και καθηστε εδω εσεις να παιζεται μπουνιες

Αυτα

Σωστος Νικο..ετσι πρεπει να γινονται..κατα αρχας δεν μπορουμε να μιλησουμε αντικειμενικα με τον τροπο που δουλευει το φορουμ τωρα..

Link to comment
Share on other sites

Αφου λεγοντε τα ΠΑΝΤΑ εδω μεσα γιατι δεν λετε κ τα αποτελεσματα των μεταξυ σας ανοιγματων?

πληροφοριακα

Link to comment
Share on other sites

Αφου λεγοντε τα ΠΑΝΤΑ εδω μεσα γιατι δεν λετε κ τα αποτελεσματα των μεταξυ σας ανοιγματων?

πληροφοριακα

Μα τα εγραψαν τα παιδια, τα overload ισοπαλια μεταξι τους ,το e-tuners τους εκανε μια καροτσα ( τα αυτοκινητα διαφερουν στα περιφεριακα που παιζουν Πολυ μεγαλο ρολο )( την διαφορα την ξερουν καλυτερα τα παιδια που ανοιξαν )

Για τον αποστολη με την μεγαλη τουρμπινα τι να γραψουμε.....ξερεις !!

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Αφου λεγοντε τα ΠΑΝΤΑ εδω μεσα γιατι δεν λετε κ τα αποτελεσματα των μεταξυ σας ανοιγματων?

πληροφοριακα

Καταρχας τα γραψανε..ανοιγαμε απο 2ρες και πεταγομουνα και ειχαμε μια διαφορα γυρω στο 1μιση αμαξι..αυτα..

Link to comment
Share on other sites

Μα τα εγραψαν τα παιδια, τα overload ισοπαλια μεταξι τους ,το e-tuners τους εκανε μια καροτσα

Για τον αποστολη με την μεγαλη τουρμπινα τι να γραψουμε.....ξερεις !!

O Αποστολης μου ελεγε οτι πρεπει εγω να πηγαινω μαζι του μεχρι3τες..και στις 4τες θα μου εκανε οτι διαφορα θα μου εκανε..με τον αποστολη δεν ανοιξα εγω τολεω εκ των προτερων.. :D

Link to comment
Share on other sites

Ειδαμε ενα λευκο με μαυρες ζαντες, μαλλον edition 30 που πηγαινε τον κ@λο του

Μπραβο φίλε , πολυ δυναμη το εργαλειο σου !!

gti ειναι απλα εχω βαμενους προφυλακτηρες.αν σου πω οτι ειναι μαμα και οτι εχει μονο εισαγωγη θα με πιστεψεις?

βεβαια θελω πολυ να βαλω προγραμμα αλλα εκει που ειμαι ετοιμος αρχιζουν οι μαχες και με βαζουν σε σκεψεις.

και ερχομαι και ρωταω εγω ολους τους βελτιωτες που γραφουν εδω μεσα με καποιους απο τους οποιους εχω μιλησει και απο το τηλεφωνο για να μαθω τιμες τι δινουν και τι οχι.

το πρωτο πραγμα που τους λεω ειναι τον τροπο οδηγησης μου ωστε να ξερουν με τι εχουν να κανουν ωστε να προστατεψουν και εμενα και τους εαυτους τους και τι εννοω με αυτο:

προσφατα λοιπον μιλησα με καποιον και του λεω ''θελω ενα προγραμμα και το αμαξι αυτη την στιγμη εχει μονο εισαγωγη ποση περιπου θα ειναι η βελτιωση?'' μου απανταει θα πας στα 270 αλογα.

του λεω ''θα ηθελα επισης να σε ενημερωσω οτι δινω περισσοτερη βαση στην αξιοπιστια και αν ειναι να μου κοψεις και 10 αλογα δεν εχω κανενα προβλημα και επισης να ξερεις οτι εγω το αμαξι μου του πεταω τα ματια εξω και ιδιαιτερα στο στροφονησι δεν το λυπαμαι καθολου''

μου απαντει ''μην ανησυχεις δεν θα παθει το παραμικρο''

και ερχομαι τωρα εγω και λεω, απο την στιγμη που του δινω στοιχεια για την χρηση του αυτοκινητου δεν θα επρεπε να προστατεψει και τους 2 μας λεγοντας μου οτι π.χ αν ειναι ετσι να κανουμε πιο ηπιες ρυθμισεις?γιατι αν εγω το παρω και μου μεινει στα χερια και βγω και το πω τοτε με την σειρα του θα βγει και θα πει οτι η χρηση ηταν κακη ,οτι με νοιαζανε τα αλογα κλπ.

Edited by tsoupra
Link to comment
Share on other sites

Φιλε "J.P." αντιλαμβανομαι πληρως την πικρια σου μεσα απο αυτο που σου συνεβη, αλλα να ξερεις πως το προβλημα που αντιμετωπισες δεν μπορει να οριοθετηθει αποκλειστικα και μονο στο προγραμμα ή την οποια βελτιωση ειχες κανει στο αυτοκινητο σου.

Δεν στο αναφερω για να υπερασπιστω τη δουλεια μου, αλλα γιατι απλα ειναι λαθος να βγαινει σαν συμπερασμα.

Δε θα σταθω ουτε θα σου παραθεσω νουμερα (π.χ. πως το 80% των τουρμπο αυτοκινητων του γκρουπ {βαση επισημων στατιστικων} "σκαλιζεται"), αλλα στο γεγονος πως αυτα συμβαινουν, οσο κι αν αυτο σου ακουγεται εξοργιστικο ή μηδενιστικο.

Εαν με καποιο τροπο καταφερνες να δεις τις στατιστικες σε θεματα βλαβων ολων των αυτοκινητοεταιριων, θα καταλαβαινες απολυτα αυτο που σου αναφερω και θα αντιλαμβανοσουνα ποσο χρησιμη ειναι πολλες φορες η βελτιωση, οσο κι αν αυτο σου ακουγεται ειρωνικο.

Οταν δηλαδη εχεις ενα ελλατωματικο προϊον στα χερια σου, το οποιο θα καταστραφει μετα απο ΧΧΧ χιλιομετρα, πολλες φορες ενα προϊον βελτιωσης θα μειωσει το χρονο ζωης του και θα φερει την οποια "καταστροφη" νωριτερα και μεσα στα πλαισια της εγγυησης του κατασκευαστη!

Φυσικα και μια αντιστοιχη βελτιωση (π.χ. προγραμμα αναβαθμισης) μειωνει το χρονο ζωης του κινητηρα. (οποιος υποστηριζει το αντιθετο απλα λεει ψεμματα)

Αυτος ο χρονος μειωσης ομως ισως δεν πεσει ποτε στην αντιληψη του ιδιοκτητη, καθως αυτη η μειωση μπορει να αναφερεται σε 200.000, αντι για 250.000χλμ.

Επισης, κατι που πολλες φορες παραγνωριζεται ή ερμηνευεται λαθος, ειναι ο χρονος ζωης ενος προϊοντως (στην προκειμενη κινητηρας), οταν αυτος δουλευει πολυ κοντα στο ορια του, για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα.

Εαν δηλαδη παρουμε π.χ. ενα TSi και το εχουμε απο το πρωϊ μεχρι το βραδυ να δουλευει στα κοκκινα, ποσο νομιζεις πως θα αντεξει μεχρι να καταστραφει;

Γιατι το ιδιο αντικειμενο θα πρεπει να ζησει για παντα, εαν ηδη το εχουμε και πουσαρισμενο; (λιγο ή πολυ)

Καταλαβαινω πως ολα αυτα σου ακουγονται πιθανων σαν "τραγουδια", μετα απο αυτο που επαθες και σε καμια περιπτωση δεν μπορει καποιος να σου προσαψει το οτιδηποτε οταν αφοριζεις ολο το χωρο της βελτιωσης, αλλα δυστυχως η αληθεια και η πραγματικοτητα πολλες φορες δεν ειναι "ασπρο ή μαυρο", αλλα "γκρι".

Συγνωμη για ακομα ενα μεγαλο ποστ, αλλα μερικα πραγματα δεν μπορουν να γραφτουν απλα σε 2 γραμμες...

Καλημέρα & ευχαριστώ για τις απόψεις.

Ωστόσο οφείλω να ενημερώσω ότι για την γνωμάτευση περί προγράμματος, είχαν δει το αυτοκίνητο 2 μηχανικοί, 1 ηλεκτρολόγος κ 1 φίλος μηχανολόγος - μηχανικός, στέλεχος μεγάλης εταιρείας με χρόνια εμπλοκής στους αγώνες.

Να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο Alfa Romeo με κινητήρα 1,6 twin spark 120 ίππων.

Η δε βελτίωση περιελάμβανε τα εξής (2-3 είναι όλοι και όλοι οι βελτιωτές της Alfa Romeo) :

1. Φίλτρο αέρος Autodelta.

2. Δίχαλο Autodelta.

3. Τελικό εξάτμισης Remus.

4. Εκκεντροφόρους Colombo Bariani (με ήπιο προφίλ).

5. Αναπρογραμματισμό.

6. Sprint booster.

Τα παραπάνω είχαν σαν αποτέλεσμα 139 άλογα στην δυναμομέτρηση (από 117-118 που ήταν αρχικά).

Όπως καταλαβαίνεις όταν βλέπεις ατμοσφαιρικό μοτέρ με τόσο ήπιες παρεμβάσεις κ με τα καλύτερα διαθέσιμα υλικά της αγοράς να σπάει, πόσο εύκολα αποφασίζεις να πουσάρεις επιπλέον ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ όπως τα TSI?

ΦΙΛΙΚΑ,

J.P.

Link to comment
Share on other sites

O Αποστολης μου ελεγε οτι πρεπει εγω να πηγαινω μαζι του μεχρι3τες..και στις 4τες θα μου εκανε οτι διαφορα θα μου εκανε..με τον αποστολη δεν ανοιξα εγω τολεω εκ των προτερων.. ;)

shaddow με REVO ανοιξες ποτε?με αυτα που βγαζουνε 230 οπως λενε

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα & ευχαριστώ για τις απόψεις.

Ωστόσο οφείλω να ενημερώσω ότι για την γνωμάτευση περί προγράμματος, είχαν δει το αυτοκίνητο 2 μηχανικοί, 1 ηλεκτρολόγος κ 1 φίλος μηχανολόγος - μηχανικός, στέλεχος μεγάλης εταιρείας με χρόνια εμπλοκής στους αγώνες.

Να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο Alfa Romeo με κινητήρα 1,6 twin spark 120 ίππων.

Η δε βελτίωση περιελάμβανε τα εξής (2-3 είναι όλοι και όλοι οι βελτιωτές της Alfa Romeo) :

1. Φίλτρο αέρος Autodelta.

2. Δίχαλο Autodelta.

3. Τελικό εξάτμισης Remus.

4. Εκκεντροφόρους Colombo Bariani (με ήπιο προφίλ).

5. Αναπρογραμματισμό.

6. Sprint booster.

Τα παραπάνω είχαν σαν αποτέλεσμα 139 άλογα στην δυναμομέτρηση (από 117-118 που ήταν αρχικά).

Όπως καταλαβαίνεις όταν βλέπεις ατμοσφαιρικό μοτέρ με τόσο ήπιες παρεμβάσεις κ με τα καλύτερα διαθέσιμα υλικά της αγοράς να σπάει, πόσο εύκολα αποφασίζεις να πουσάρεις επιπλέον ένα ήδη πιεσμένο μοτέρ όπως τα TSI?

ΦΙΛΙΚΑ,

J.P.

Συγγνώμη αλλά δε νομίζω πως μπορεί να συγκριθεί ένας TSI τελευταίας γενιάς με έναν Alfa 1.6 Twin spark όσον αφορά την αντοχή των μηχανικών τους μερών... Οι TSI έχουν φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν πολύ υψηλές πιέσεις. Αλλά καλυτερα ας μας το αναλύσει κάποιος τεχνικός αυτό το θέμα. Πραγματικά λυπάμαι γι' αυτό που έγινε στο αμάξι σου, αλλά μην ξεχνάμε πως πλέον κυκλοφορούν εκατοντάδες χιλιάδες TSI χωρίς προβλήματα και πολλά από αυτά είναι και με πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.