Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Και το καλο: Εγγυηση 2 χρονων για εγκεφαλο και μηχανικα μερη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτό το πιστοποιώ και εγώ ρώτησα και μου είπαν το ίδιο .

που είναι αυτό που λές το parking ;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πιστοποιώ και εγώ ρώτησα και μου είπαν το ίδιο .

που είναι αυτό που λές το parking ;;

Εχεις ΠΜ

Link to comment
Share on other sites

Αρε οργανωτή! Είμαι μέσα αλλά έχε το νου σου και καμία έκθεση!

Ναι ρε φιλε, πρεπει να το ψαχνουμε σιγα-σιγα

Την τεταρτη θα ειναι μαζι μας και ο GIANNIS_KAN

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πιστοποιώ και εγώ ρώτησα και μου είπαν το ίδιο .

που είναι αυτό που λές το parking ;;

Σου είπαν τιμή?

Μπορώ να μάθω και εγώ το πάρκινγ? Δεν πιστεύω να πειράζει να φέρω και κάτι φίλους μου με μπλέ καπελάκια :D :D :D :D :D :D :D

Οχι άμα πειράζει να μου το πείτε :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Σου είπαν τιμή?

Μπορώ να μάθω και εγώ το πάρκινγ? Δεν πιστεύω να πειράζει να φέρω και κάτι φίλους μου με μπλέ καπελάκια :D :D :D :D :D :D :D

Οχι άμα πειράζει να μου το πείτε :D :D :D :D :D :D

Στην παρέα μας έχουμε παιδιά με τον παραπάνω χαρακτηρισμό..... :D

Link to comment
Share on other sites

τωρα που κανει κρυο το δικομου 122αρι γιατι σηκωνει λιγοτερο πιεση;

σηκωνει αποτωμα κανει over 1,05 και πεφτει αμεσως κατω απο 0,9 μεχρι τις 3800 οπου εκει πεφτει κιαλο..

επισης στην λειτουργεια cold start στο ρελαντυ αντι να ειναι στο μηδεν η πιεση πεφτει και ξανασηκωνεται 0 -> -0,4 -> -0,2 -> 0 και παλι το ιδιο..

σαν να χανει πιεση..

Link to comment
Share on other sites

τωρα που κανει κρυο το δικομου 122αρι γιατι σηκωνει λιγοτερο πιεση;

σηκωνει αποτωμα κανει over 1,05 και πεφτει αμεσως κατω απο 0,9 μεχρι τις 3800 οπου εκει πεφτει κιαλο..

επισης στην λειτουργεια cold start στο ρελαντυ αντι να ειναι στο μηδεν η πιεση πεφτει και ξανασηκωνεται 0 -> -0,4 -> -0,2 -> 0 και παλι το ιδιο..

σαν να χανει πιεση..

Αδερφέ, μπες στον κόπο να κάνεις μια ερώτηση στους ανθρώπους που εμπιστεύτηκες το αυτοκίνητό σου.

Θα ξέρουν σίγουρα να σου απαντήσουν και είναι οι πρώτοι που πρέπει να ερωτηθούν. Υπάρχει λόγος για καθετί που συμβαίνει σε ένα αυτοκίνητο.

Με το να ζητάς γνώμες σε ένα φόρουμ, είναι κομματάκι δύσκολο να πάρεις μια σωστή/ολοκληρωμένη απάντηση.

Εδώ υπάρχουν μέλη που δε γνωρίζουν πόσα μπουζί παίρνει το αυτοκίνητό τους,

τί σε κάνει να πιστεύεις ότι θα έχουν τεκμηριωμένη γνώμη στο γιατί σου συμβαίνουν τα παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

μα για αυτο δεν ειναι τα φορουμ για λυνουμε αποριες και ερωτηματα;

ασχετα τι εχω κανει εγω και αν εχω ρωτησει τους ανθρωπους που εμπιστευτηκα θελω να δω τι θα πουν και οι λιποι συμφορουμιτες αδερφε.

αλιως με την ιδια λογικη θα εμενα και σε αυτα που μου ειπε η vw για αλλα θεματα..

γενικα ο λογος συμετοχης μου εδω ειναι αυτος. γνωμες - αποψεις απο ατωμα που ισως γνωριζουν και μπορουν να απαντησουν σε πιθανα προβληματα. αν δεν εχεις να μου πεις κατι σχετικα με αυτο που ρωτησα καλο θα ηταν να μην τσιμπας την ευκαιρια για μια φορα ακωμη να ριξεις σποντα για τον κυριλο. απο οτι βλεπω και ο κυριλος και ο συνεργατης σου εχουν ριξει τους τονους και η κατασταση ειναι αρκετα καλη μετα απο καιρο.

να ξερεις οτι δεν περνω αυτη τη θεση ως overload παπαγαλακι αφου παιζει πολυ αυτη η ατακα σε αυτο το τοπικ αλλα ως user.

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

Πάνο απ' όσο ξέρω (θα απαντήσουν και οι γνώστες) λόγω χαμηλής θερμοκρασίας ο κινητήρας πιάνει αυκολότερα το στόχο ροπής και έτσι δε χρειάζεται να σηκώσει άλλο πίεση η τουρμπίνα. Δηλαδή ενώ το καλοκαίρι με 30 βαθμούς χρειάζεται 1,15 bar για να πιάσει τα 260ΝΜ το χειμώνα με 15-20 βαθμούς πιάνει την ίδια ροπή με 1- 1,05 bar. Από τα λίγα που ξέρω... ;)

Link to comment
Share on other sites

Kaταρχήν ο Πάνος είναι 100% ευστοχος. Ο λόγος για τις μειωμένες πιέσεις είναι ακριβώς αυτός.

poenstar μάλλον τα έμπλεξες. Σε ό,τι έγραψα δεν υπήρχε το παραμικρό ίχνος σπόντας, ειρωνίας ή εμπάθειας.

Δεν με ενδιαφέρει τί πρόγραμμα φοράς, ακόμη και δικό μας να φορούσες θα άκουγες τον ίδιο εξάψαλμο για τον τρόπο σκέψης σου.

Σχολίασα την τακτική σου να μπεις σε ένα ευλογημένο φόρουμ και να γράψεις ό,τι σου φάνηκε περίεργο, χωρίς να κάνεις τον κόπο να

σηκώσεις το τηλέφωνο και να πάρεις τους συνευλογημένους που σου έχουν φτιάξει το αυτοκίνητο.

Εκείνοι που το έχουν ρυθμίσει ξέρουν ακριβώς το γιατί ναι και γιατί όχι.

Ο βελτιωτής/προγραμματιστής ξέρει να σου απαντήσει με το Ν και με το Σ. Με το να ζητάς από ένα μεγάλο αριθμό άσχετων ατόμων τη γνώμη τους,

που δεν έχουν καν πρόγραμμα σαν το δικό σου -ή ούτε αυτοκίνητο σαν το δικό σου- σίγουρα δεν πρόκειται να βγάλεις κάτι χρήσιμο.

Στην ουσία εσύ ζήτησες τεχνική υποστήριξη για ένα προιόν όχι από την εταιρεία του, αλλά από μια online κοινότητα.

Οι online κοινότητες δεν υπάρχουν για αυτό το λόγο. Υπάρχουν για να στηρίζουν τους χρήστες τους, όχι για να υποκαταστήσουν τη

τεχνική υποστήριξη των εταιρειών.

Συν τοις άλλοις, αν δεν απατώμαι, αυτό το τόπικ είναι για τα 200άρια, όχι τα 122άρια. Επομένως ακόμη κι αν υπήρχε κάποιος που να μπορεί

να βοηθήσει πραγματικά, έστειλες την ερώτησή σου σε λάθος τόπικ.

Link to comment
Share on other sites

Aπό κατανάλωση πως πάνε τα τσιπαρισμένα 200αρια σε νορμαλ οδήγηση και με το γκάζι στο πάτωμα? Μπορεί να μας πει κάποιος, για να δούμε αν αξίζει τον κόπο να κάνω τη μετατροπή, καθώς πρώτη μου προτεραιότητα είναι η χαμηλή κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

αρχικα ποσταρα εδω γιατι ειδα μια κουβεντα πιο πανω σχετικα με πιεσεις και κατι αναφερθηκε για το 122.

δευτερον δεν με επισες καθολου με την απαντιση σου περι μη εμπαθιας κλπ.

εχω κανει τον κοπο να ερθω σε επαφη με τους υπευθυνους-αρμοδιους.

κατα τη γνωμη μου το φορουμ μπορει να προσφερει καπιο ειδος ον λινε τεχικης υποστιριξης αν και δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου παρα μονο κουβεντα περι του θεματος. αλιως οτι θεμα ειχε ο καθενας θα το ελινε η μονος του η με τον προγραμματιστη του η το μηχανικο του. δεν θα υπηρχε το section προβληματα ουτε θα γινοταν κουβεντα περι «τεχνικων» θεματων ωταν τα τοπικ δεν ειναι γεματα ιντριγκες και flames με αποτερο σκοπο..

τι αλλο; τσαμπα διαφιμιση!

τελος δεν γουσταρω καθολου το υφακι σου και δεν θα σου απαντησω αλλο.

μπορουσες απο την αρχη να μην αναφερεις τπτ αφου δεν ειχες κατι ουσιαστικο να πεις

καλο weekend

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

Aπό κατανάλωση πως πάνε τα τσιπαρισμένα 200αρια σε νορμαλ οδήγηση και με το γκάζι στο πάτωμα? Μπορεί να μας πει κάποιος, για να δούμε αν αξίζει τον κόπο να κάνω τη μετατροπή, καθώς πρώτη μου προτεραιότητα είναι η χαμηλή κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες

Η καταναλωση καυσιμου δεν εχει αμεση σχεση με την μεγιστη ισχυ , που αποδιδει το μοτερ , αλλα με τις απωλειες που εχει να υπερνικησει το αυτοκινητο σου.

Αν το αυτοκινητο πχ για να κινηθει με 160kmh χριεαζεται 60ΗΡ , ειτε εχεις προγραμμα aftermarket ειτε εχεις ,το εργοστασιακο , η καταναλωση θα ειναι η ιδια , γιατι το μοτερ πρεπει να υπερνικησει τις ιδιες απωλειες , οποτε θα αποδιδει και την ιδια ισχυ , και μαλιστα θα λειτουγει και υπο ιδιες συνθηκες (ιδιο λ) . Οριακα μικροτερη η καταναλωση , ισως να ειναι με το προγραμμα , καθως το περισσοτερο αβανς ισοδυναμει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης . Αυτο για να ισχυει προϋποθετει οτι το καυσιμο μπορει να αντεξει , χωρις προαναφλεξη , αρα σημαινει οτι θα γινεται χρηση καλης ποιοτητας καυσιμου πχ 100oct , που συνηθως ειναι και ακριβοτερο . Οποτε ερχεται μια η αλλη απο αποψη κοστους . Aν η πρωτη προτεραιοτητα σου ειναι η καταναλωση , αυτο σημαινει οτι επιθυμεις να βαζεις και απλη αμολυβδη (οπως προβλεπεται και απο το κατασκευαστη). Το συμπερασμα ειναι οτι σε κανονικη χρηση το απαιτουμενο καυσιμο μετα το προγραμμα ειναι ιδιο .

Με το γκαζι στο πατωμα , ομως , η καταναλωση ως προς το χρονο (lt/h) ειναι αρκετα αυξημενη . Το εργοστασιακο μοτερ που αποδιδει περιπου 150ΗΡ και δουλευει με 13:1 σε σχεση με το προγραμματισμενο που αποδιδει 200ΗΡ με 11,3:1 , σημαινει οτι το μοτερ εχει 35% περισσοτερο αερα , που μπαινει μεσα του , ενω το μιγμα ειναι και κατα 15% πιο πλουσιο , σε συνθηκες πληρους ισχυος , προκειμενου να προστατευτει. Αυτο σημαινει περισσοτερο απο 50% αυξημενη αταναλωση ως προς τον χρονο. Αλλα θα χρειαστει πολυ λιγοτερος χρονος με το γκαζι στο πατωμα για να φτασουμε σε ταχυτητα Α απο ταχυτητα Β . Αρα , ενω η καταναλωση σε lt/km ειναι πολυ λιγοτερο αυξημενη , απο την καταναλωση σε lt/h (που τελικα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια, αφου σε μικροτερο χρονο παιρνουμε την ιδια κινητικη ενεργεια με το δυνατοτερο μοτερ) .

Αυτο που εχει σημασια για την καταναλωση ειναι η βενζινη που θα καψουμε , να την κανουμε κινητικη ενεργεια στο οχημα και οχι θερμοτητα στα φρενα (συνεχεις και ανουσιες επιταγχυνσεις και φρεναρισματα) , αεροδυναμικες απωλειες (οι οποιες αυξανονται γεωμετρικα σε σχεση με την ταχυτητα, δηλαδη αν χρειαζομαστε 110ΗΡ για να κiνουμαστε με 200kmh , χρειαζομαστε 400ΗΡ για να κινουμαστε με 300kmh , οποτε η υψηλη ταχυτητα επηρρεαζει πολυ αρνητικα σε καταναλωση) , τριβες κυλισης (οχι ξεφουσκωτα λαστιχα) , κλπ .

Link to comment
Share on other sites

ηθελα να ρωτησω!!πιο σκληρη βαση μηχανης π.χ powerflex για tsi-gt θα ταν καλη αλλαγη?υπαρχουν σοβαρα μειονεκτηματα?

Η πιο σκληρη βαση κινητηρα σαν πλεονεκτημα εχει οτι μειωνει το wheel-hopping (ειδικα σπιναρισμα σε βρεγμενο) και με την μειωμενη κινηση του κινητηρα , οι ταχυτητες κουμπωνουν ευκολοτερα . Επισης , δεν τραβιωνται σωληνακια , καλωδια κλπ που πολλες φορες μπορει να χαλασουν προωρα .

Το μειονεκτημα ειναι οτι οι σκληρες βασεις μεταφερουν κραδασμους μεσα στην καμπινα .

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα τελικα οτι τα f5 της bosch αν οχι σιγουρα λιγο καλο!εισαι σιγουρος οτι δεν κανουν κακο στα μοτερ μας?

Δεν εχουμε διαπιστωσει καμια δυσλειοτυργια με τετοια μπουζι σε TSI .

Link to comment
Share on other sites

Παλιοπαιδα ξέρατε ότι έχει βάλει προσφορά ηcargate για τα tsi και δεν λέγατε τίποτα ε; Θα σας μαλωσω

Που το λέει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

αλλα ρε παιδαι αληθευει?οτι το καλυτερο μη costum προγραμμα αν εχεις και περιφερειακα ειναι το revo?

Αν κρίνω από τη χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure, ναι!

Το πρόγραμμα βγάζει 219 άλογα τα οποία θέλουν να δείξουν τα δόντια τους αλλά δεν μπορούν. Πιστεύω πως με εισαγωγή-βαρελάκι-εξάτμιση θα βαράει τουλάχιστον 240(!)...

Link to comment
Share on other sites

αλλα ρε παιδαι αληθευει?οτι το καλυτερο μη costum προγραμμα αν εχεις και περιφερειακα ειναι το revo?

Αν κρίνω από τη χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure, ναι!

Το πρόγραμμα βγάζει 219 άλογα τα οποία θέλουν να δείξουν τα δόντια τους αλλά δεν μπορούν. Πιστεύω πως με εισαγωγή-βαρελάκι-εξάτμιση θα βαράει τουλάχιστον 240(!)...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.