Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Όσο πιο μικρή είναι η πίεση τόσο πιο ευνοϊκή διόρθωση σου κάνει και σου δείχνει παραπάνω άλογα.

====

Δεν μηλάμε για διόρθωση, μιλάμε για πραγματική απόδοση του κινητήρα υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Ξαναδιάβασε αν θές πως ξεκίνησε η κουβέντα και τι απάντησα για τις διορθώσεις.

SP.POWER ????? :(:(

====

Μάλλον Παζαρόπουλος/Θεολογίτης

κάποιος θέλει να τον κοροϊδέψει με αυτόν τον τρόπο

====

¶ρα κοροϊδεύει μόνιμα;;; Διότι μια δυναμομέτρηση από το δυναμόμετρο αυτό να γράφει πάνω από 990mbar δεν έχω δεί.

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε το δυναμόμετρο δε δουλεύει έτσι, δεν είναι τουρμπίνα ούτε ramair.

Όσο πιο μικρή είναι η πίεση τόσο πιο ευνοϊκή διόρθωση σου κάνει και σου δείχνει παραπάνω άλογα.

Στο 1000 με 1010 υποτίθεται πως ανταποκρίνεται περισσότερο στη πραγματικότητα και η διόρθωση είναι μικρότερη και το νούμερο της ιπποδύναμης πιό αξιόπιστο.

Εγω ποτε δεν παιρνω την διορθωση ως αξιοπιστη ένδειξη.....και κυριως στα τουρμπάτα......μονο την πραγματικη (μετρουμενη) και οχι την διορθωμενη με τους χιλιους μυριους παραμετρους.....απλα πραγματα.

Οσο για την ατμοσφαιρικη πιεση οσο πιο μεγαλη τοσο πιο καλα.....απο αποδοση μιλαμε

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση στο block 140 σε στοκ μοτέρ ,δείχνει ενα ''ταβανιασμα'' στα 120bar για μεγάλο ευρος στροφών.

Ειναι όντως έτσι η ρυθμιση η για κάποιο λόγο το vag com δεν μπορει να μετρησει παραπάνω ?

Στα βελτιωμένα μέχρι πόσα Bar φτάνει η πίεση καυσίμου?Ξέρουμε το θεωρητικό όριο της αντλίας?

fuelpressure.jpg

Link to comment
Share on other sites

SP.POWER ????? :D:o

πραγματι ειναι ο κυριος Θεολογιτης που φτιαχνει τα προγραμματα για τον Παζαροπουλο ο οποιος ειναι και πολυ καλος στη δουλεια του και με αρκετη εμπειρια

Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger.. θα περάσουμε από πιστά μεγάρων, θα τα οδηγήσουμε το κάθε ένα ξεχωριστά σε γρήγορους ρυθμούς... και θα πάρουμε δεδομένα

και μετά από την χρονομέτρηση και την καταπόνεση του κάθε κινητήρα θα παμε στην η λίμνη δόξας εκεί θα είμαστε δικαβαλοι με 5 vagcom.. και θα κάνουμε ότι κάναμε και στην πιστά... ανοίγματα από repriz .. κόντρα από στάση , και με 4η από 2000 rpm – κόφτη

έτσι θα λυθούν απορίες ,, πιο είναι το πιο γρήγορο , πιο είναι safe γιατί παει , γιατί δεν παει .. γιατί σπάει??

Video δεν ξέρω εάν πρέπει να το σηκώσουμε ,, εγώ παντός είμαι εκτεθειμένος στον φίλο που αντιπροσωπεύει την εταιρία μου γιατί του έχω δόση γραπτή εγγύηση

Και σίγουρα με το παραμικρό θα είμαι υπόλογος στην ζημία εάν γίνει...τα αυτοκίνητα θα τα κουράσω μέσα στη πιστά ... όποιος έχει δει το video με το golf και το Mazda θα καταλάβει ..

Από την άλλη εβδομάδα θα ξέρουμε

Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger.. θα περάσουμε από πιστά μεγάρων, θα τα οδηγήσουμε το κάθε ένα ξεχωριστά σε γρήγορους ρυθμούς... και θα πάρουμε δεδομένα

και μετά από την χρονομέτρηση και την καταπόνεση του κάθε κινητήρα θα παμε στην η λίμνη δόξας εκεί θα είμαστε δικαβαλοι με 5 vagcom.. και θα κάνουμε ότι κάναμε και στην πιστά... ανοίγματα από repriz .. κόντρα από στάση , και με 4η από 2000 rpm – κόφτη

έτσι θα λυθούν απορίες ,, πιο είναι το πιο γρήγορο , πιο είναι safe γιατί παει , γιατί δεν παει .. γιατί σπάει??

Video δεν ξέρω εάν πρέπει να το σηκώσουμε ,, εγώ παντός είμαι εκτεθειμένος στον φίλο που αντιπροσωπεύει την εταιρία μου γιατί του έχω δόση γραπτή εγγύηση

Και σίγουρα με το παραμικρό θα είμαι υπόλογος στην ζημία εάν γίνει...τα αυτοκίνητα θα τα κουράσω μέσα στη πιστά ... όποιος έχει δει το video με το golf και το Mazda θα καταλάβει ..

Από την άλλη εβδομάδα θα ξέρουμε

Να και μια σωστη κινηση επιτελους..μπραβο Νικο.τα αυτοκινητα θα ειναι μονο προγραμμα??ή 1το σταδιο..και που βρηκες τοσα διαφορετικα αυτοκινητα με προγραμματα..ιδιωτες ειναι??

Link to comment
Share on other sites

Να και μια σωστη κινηση επιτελους..μπραβο Νικο.τα αυτοκινητα θα ειναι μονο προγραμμα??ή 1το σταδιο..και που βρηκες τοσα διαφορετικα αυτοκινητα με προγραμματα..ιδιωτες ειναι??

Τα τρία από τα 5 είναι δεύτερο χέρι μοντέλα του 07 . το κόλπο το σκέφτηκαν 2 αδέρφια που έχουν 2 ίδια με διαφορετικό πρόγραμμα.. τα υπόλοιπα είναι πελάτες από το μαγαζί .. οι οποίοι δεν είναι τόσο κοντράκιδες παρά πιστακιές..

Εγώ παντός προτείνω να το εφαρμόσουμε και σαν club να συναντηθούμε να κάνουμε μια εκδρομή με παϊδάκια και logarisma …

Edited by nick2009
Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger.. θα περάσουμε από πιστά μεγάρων, θα τα οδηγήσουμε το κάθε ένα ξεχωριστά σε γρήγορους ρυθμούς... και θα πάρουμε δεδομένα

Νίκο, πολύ καλή ιδέα. Αλλά αδικείς τους υπόλοιπους βελτιωτές που δεν εμφανίζονται στη λίστα σου.

Δοκίμασε να ζητήσεις ένα από καθένα (τουλάχιστον όσους γνωρίζετε).

και μετά από την χρονομέτρηση και την καταπόνεση του κάθε κινητήρα θα παμε στην η λίμνη δόξας εκεί θα είμαστε δικαβαλοι με 5 vagcom.. και θα κάνουμε ότι κάναμε και στην πιστά... ανοίγματα από repriz .. κόντρα από στάση , και με 4η από 2000 rpm – κόφτη

έτσι θα λυθούν απορίες ,, πιο είναι το πιο γρήγορο , πιο είναι safe γιατί παει , γιατί δεν παει .. γιατί σπάει??

Στην πίστα των Μεγάρων; Για να έχεις αντικειμενικά αποτελέσματα θα πρέπει:

1) Τα αυτοκίνητα να είναι πανομοιότυπα από πλευράς ελαστικών. Ίδια μάρκα, κατάσταση και πίεση αέρα.

2) Να είναι η ανάρτησή τους ίδια και στην ίδια κατάσταση

3) Οι δοκιμές να γίνουν με τον ίδιο οδηγό, ο οποίος θα πρέπει να γνωρίζει την πίστα απέξω και ανακατωτά!

Ακόμη και όταν τα καταφέρετε και τα κάνετε όλα αυτά, γίνουν τα logs κλπ, θα δυσκολευτείτε να θέσετε τα κριτήρια.

Γιατί; Γιατί δεν ρισκάρουν τέτοιες αξιολογήσεις ούτε τα οργανωμένα περιοδικά του εξωτερικού.

Video δεν ξέρω εάν πρέπει να το σηκώσουμε ,, εγώ παντός είμαι εκτεθειμένος στον φίλο που αντιπροσωπεύει την εταιρία μου γιατί του έχω δόση γραπτή εγγύηση

Και σίγουρα με το παραμικρό θα είμαι υπόλογος στην ζημία εάν γίνει...τα αυτοκίνητα θα τα κουράσω μέσα στη πιστά ... όποιος έχει δει το video με το golf και το Mazda θα καταλάβει ..

Ανέβασε video, είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις μπροστά το κοντροκρατούμενο κατεστημένο.

Ειλικρινά προτιμώ 1000 φορές να βλέπω video από πίστες παρά από δρόμους!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυ καλη κινηση. Σιγουρα δεν μπορουν να βγουν απολυτα συμπερασματα, πλην ομως θα προκυψει μια καλη ενδειξη.

Σαφως καλυτερα απο τις π@π@ριες που κατα καιρους εχουν γραφτει σ αυτο το topic...

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger.. θα περάσουμε από πιστά μεγάρων, θα τα οδηγήσουμε το κάθε ένα ξεχωριστά σε γρήγορους ρυθμούς... και θα πάρουμε δεδομένα

και μετά από την χρονομέτρηση και την καταπόνεση του κάθε κινητήρα θα παμε στην η λίμνη δόξας εκεί θα είμαστε δικαβαλοι με 5 vagcom.. και θα κάνουμε ότι κάναμε και στην πιστά... ανοίγματα από repriz .. κόντρα από στάση , και με 4η από 2000 rpm – κόφτη

έτσι θα λυθούν απορίες ,, πιο είναι το πιο γρήγορο , πιο είναι safe γιατί παει , γιατί δεν παει .. γιατί σπάει??

Video δεν ξέρω εάν πρέπει να το σηκώσουμε ,, εγώ παντός είμαι εκτεθειμένος στον φίλο που αντιπροσωπεύει την εταιρία μου γιατί του έχω δόση γραπτή εγγύηση

Και σίγουρα με το παραμικρό θα είμαι υπόλογος στην ζημία εάν γίνει...τα αυτοκίνητα θα τα κουράσω μέσα στη πιστά ... όποιος έχει δει το video με το golf και το Mazda θα καταλάβει ..

Από την άλλη εβδομάδα θα ξέρουμε

Τι εγγύηση δίνεις?Για τα μηχανικά μέρη?

Το video στο οποίο αναφέρεσαι ποιό ειναι?Για δώσε κανενα λίνκ....

Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger..

Ωραία κίνηση!

Μήπως να φωνάζατε και κάποιο περιοδικό ? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Με τα παιδία που θα κάνουμε αυτό το τεστ είναι καθαρά για την πάρτι μας ..

δεν μας ενδιαφέρει αν το χ πρόγραμμα είναι πιο αργό η πιο γρήγορο .. εδώ και καιρό υπάρχει η ελληνική τεχνογνωσία το να αντιγράφεις τον άλλων .. και μετά να το παίζεις έξυπνος..

ο Ανδρέας είναι φίλος μου εδώ και 6 χρόνια φοράει revo εδώ και 1 χρόνο περίπου.. ο λόγος που εμπιστευτικέ την revo ήταν καθαρά για την δύναμη ..τώρα ο αδερφός του έχει ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο γιατί το βρήκε σε χαμηλή τιμή δεύτερο χέρι, και του ρίχνει μισό αυτοκίνητο ενώ φοράει πρόγραμμα από την αντιπροσωπεία.. οκ

εγώ δεν του λεω βαλε σε μένα πρόγραμμα.. το μόνο που του είπα στο χαβαλέ .. έλα να πας με ένα δικό μου .. το οδήγησε και μου είπε κανόνισε πίστα.. δεν μου είπε κανόνισε κόντρα υπάρχει διάφορα

εγώ έχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα μέσα σε πίστα και βλέπω πράγματα τα οποία δεν υπάρχουν στην κόντρα ,, εμφανίζονται δυσλειτουργίες μόνο σε πιστά , σε ανάβαση και σε ταξίδι που κυνηγάς τον θάνατο..

δεν θέλω να παρεξηγηθώ με κανέναν αντιπρόσωπο και βελτιωτή.. εάν γραφτεί κάτι θα είναι πολύ low profile ..

εάν θέλετε το ξανά λεω κανονίστε εσείς οι βελτιωτές κανένα log meeting .. ??? αλλά θα κωλώσετε standard ..

εγώ από Δευτέρα μαζεύω τους ενδιαφερόμενους και σε φιλικό κλίμα, θα παμε για κλέφτικο στη λίμνη δόξας και οποίος θέλει ας έρθει

ΠΙΣΤΑ , LOGARISMA .. ΚΑΙ ΧΑΒΑΛΕ ... ΟΛΕ ΟΛΕ . ΟΛΕ

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση στο block 140 σε στοκ μοτέρ ,δείχνει ενα ''ταβανιασμα'' στα 120bar για μεγάλο ευρος στροφών.

Ειναι όντως έτσι η ρυθμιση η για κάποιο λόγο το vag com δεν μπορει να μετρησει παραπάνω ?

Στα βελτιωμένα μέχρι πόσα Bar φτάνει η πίεση καυσίμου?Ξέρουμε το θεωρητικό όριο της αντλίας?

fuelpressure.jpg

Aυτο το διαγραμμα ειναι ιδανικο οσον αφορα στη λειτουργια της αντλιας υψηλης πιεσης.

Η Ν276 ρυθμιζει συνεχως την λειτουργια της αντλιας , ωστε να ακολουθει παντα η πραγματικη πιεση τη ζητουμενη . Σε ενα εργοστασιακο αυτοκινητο η actual τιμη με την requested ταυτιζονται (εκτος κι αν υπαρξει μηχανολογικη βλαβη).

Τα εργοστασιακα TSI (140ΗP) και GT (170HP) λειτουργουν στα 130bar (οπως και τα Tiguan 150HP), τα 160αρια TSI στα 120bar ενω τα πρωτα GT , με το αρχικο λογισμικο και εγκεφαλο ΜΕD9.5 , δουλευαν στα 150bar . Aπ οσο εχουμε διαπιστωσει , με 150bar τα μπεκ επαρκουν ακομα και για 250+ΗΡ με 11,1:1 AFR. Oποτε η υπερβολικη αυξηση πιεσης στην μπεκιερα ειναι καπως ασκοπη , για μοτερ με ισχυ 200-230ΗΡ. Αν υπαρξει μηχανικη ανεπαρκεια της αντλιας στο να κρατησει την πιεση (τα μεγεθη που οριοθετουν την ικανοτητα της αντλιας ειναι ουσιαστικα η ροπη και το AFR ) , υπαρχει η καταλληλη προστασια απο το management (κλεισιμο πεταλουδας για λιγα δευτερολεπτα) .

Τo vagcom μετραει κανονικα και υψηλοτερες τιμες πιεσης , αλλα το αυτοκινητο σου δεν ζηταει κατι τετοιο. Aπ οσο θυμαμαι (απο του Μιχαλη (doc) το GT ... το 2007 - φτιαχνονταν και τοτε TSI :wacko: ...) η πιεση μπορει να ανεβει μεχρι τα 163bar. (Λογικα σ αυτη την πιεση ανοιγει η ασφαλιστικη βαλβιδα της μπεκιερας). Κατι τετοιο ομως (τουλαχιστον στο 99.9% των περιπτωσεων) δεν χρειαζεται.

Link to comment
Share on other sites

Η εκδρομή μέσο 5 φίλων και γνωστών όπου δεν είναι forumistes.. έχει σαν σκοπό μια κόντρα login ??

5 αυτοκίνητα tsi 140 hp .. όλων εναντίον όλων... revo , skn , e-tuners , mtm pazaropoylos , oenttiger.. θα περάσουμε από πιστά μεγάρων, θα τα οδηγήσουμε το κάθε ένα ξεχωριστά σε γρήγορους ρυθμούς... και θα πάρουμε δεδομένα

και μετά από την χρονομέτρηση και την καταπόνεση του κάθε κινητήρα θα παμε στην η λίμνη δόξας εκεί θα είμαστε δικαβαλοι με 5 vagcom.. και θα κάνουμε ότι κάναμε και στην πιστά... ανοίγματα από repriz .. κόντρα από στάση , και με 4η από 2000 rpm – κόφτη

έτσι θα λυθούν απορίες ,, πιο είναι το πιο γρήγορο , πιο είναι safe γιατί παει , γιατί δεν παει .. γιατί σπάει??

Video δεν ξέρω εάν πρέπει να το σηκώσουμε ,, εγώ παντός είμαι εκτεθειμένος στον φίλο που αντιπροσωπεύει την εταιρία μου γιατί του έχω δόση γραπτή εγγύηση

Και σίγουρα με το παραμικρό θα είμαι υπόλογος στην ζημία εάν γίνει...τα αυτοκίνητα θα τα κουράσω μέσα στη πιστά ... όποιος έχει δει το video με το golf και το Mazda θα καταλάβει ..

Από την άλλη εβδομάδα θα ξέρουμε

MTM PAZAROPOYLOS ??? -_-:blink:

Link to comment
Share on other sites

Aυτο το διαγραμμα ειναι ιδανικο οσον αφορα στη λειτουργια της αντλιας υψηλης πιεσης.

Η Ν276 ρυθμιζει συνεχως την λειτουργια της αντλιας , ωστε να ακολουθει παντα η πραγματικη πιεση τη ζητουμενη . Σε ενα εργοστασιακο αυτοκινητο η actual τιμη με την requested ταυτιζονται (εκτος κι αν υπαρξει μηχανολογικη βλαβη).

Τα εργοστασιακα TSI (140ΗP) και GT (170HP) λειτουργουν στα 130bar (οπως και τα Tiguan 150HP), τα 160αρια TSI στα 120bar ενω τα πρωτα GT , με το αρχικο λογισμικο και εγκεφαλο ΜΕD9.5 , δουλευαν στα 150bar . Aπ οσο εχουμε διαπιστωσει , με 150bar τα μπεκ επαρκουν ακομα και για 250+ΗΡ με 11,1:1 AFR. Oποτε η υπερβολικη αυξηση πιεσης στην μπεκιερα ειναι καπως ασκοπη , για μοτερ με ισχυ 200-230ΗΡ. Αν υπαρξει μηχανικη ανεπαρκεια της αντλιας στο να κρατησει την πιεση (τα μεγεθη που οριοθετουν την ικανοτητα της αντλιας ειναι ουσιαστικα η ροπη και το AFR ) , υπαρχει η καταλληλη προστασια απο το management (κλεισιμο πεταλουδας για λιγα δευτερολεπτα) .

Τo vagcom μετραει κανονικα και υψηλοτερες τιμες πιεσης , αλλα το αυτοκινητο σου δεν ζηταει κατι τετοιο. Aπ οσο θυμαμαι (απο του Μιχαλη (doc) το GT ... το 2007 - φτιαχνονταν και τοτε TSI -_- ...) η πιεση μπορει να ανεβει μεχρι τα 163bar. (Λογικα σ αυτη την πιεση ανοιγει η ασφαλιστικη βαλβιδα της μπεκιερας). Κατι τετοιο ομως (τουλαχιστον στο 99.9% των περιπτωσεων) δεν χρειαζεται.

Καταρχην ευχαριστώ για την απάντηση.

Κατα δευτερον αυτό που μας νοιάζει ειναι να μην υπαρχει απόκλιση μεταξύ requested και actual pressure,αν καταλαβα καλα ,ανεξάρτητα απο το τι πίεση ζητάμε απο την αντλία.Σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην ευχαριστώ για την απάντηση.

Κατα δευτερον αυτό που μας νοιάζει ειναι να μην υπαρχει απόκλιση μεταξύ requested και actual pressure,αν καταλαβα καλα ,ανεξάρτητα απο το τι πίεση ζητάμε απο την αντλία.Σωστά?

Bασικα , την πιεση την ζηταμε απο την αντλια οταν την χρειαζομαστε . Οσο μεγαλυτερη ειναι η πιεση καυσιμου με την οποια τροφοδοτουμε ενα μπεκ , τοσο αυξανεται και η παροχη του μπεκ . Αν πχ μας καλυπτει το μπεκ και με μικροτερη πιεση δεν χρειαζεται να απαιτουμε πολυ γιατι 1) ζοριζουμε το κυκλωμα καυσμιου και τα parts τροφοδοσιας και 2) αυξανουμε την πιθανοτητα για safe mode αδικα (πχ αν σε δεδομενη ρυθμιση ροπης-AFR το κυκλωμα μπορει να εχει 100bar και του ζηταμε 130bar , εχουμε αποκλιση 30bar , αν ζηταμε 150bar - μηχανολογικα δεν μπορει να παρεχει πανω απο 100- εχουμε 50 bar αποκλιση ).

Το ιδανικο ειναι με την οποια αντλια να εχουμε την μεγιστη ροπη παντα , με λογικο AFR και χωρις αποκλιση μεταξυ actual - requested R.P.

Link to comment
Share on other sites

δεν μας ενδιαφέρει αν το χ πρόγραμμα είναι πιο αργό η πιο γρήγορο .. εδώ και καιρό υπάρχει η ελληνική τεχνογνωσία το να αντιγράφεις τον άλλων .. και μετά να το παίζεις έξυπνος..

worthy.gifworthy.gif

ειναι πολυ ενθαρυντικο να βλεπουμε τετοιες κινησεις, μπραβο παιδια.

Link to comment
Share on other sites

Θα σοβαρευτω το πηρα αποφαση! Εχω αγορασει ενα Golf 6 1.4 με 160 αλογατα ζωντανα και ψαχνομαι για προγραμμα. Απο τωρα σας το λεω στον ακατανόμαστο δεν παω! Θα μου λεει για μπεκιερες για Ν75 και Gπαπαρια και τρομπες βενζινης, θα γινει χριστουγεννίατικο παλι. Ετσι το εχω παρει αποφαση να παω σε σοβαρη εταιρεία.

Τηλεφωνο 1. ΜΤΜ....

Προδρομος, το φτιαχνει με laser ετσι μου ειπε, Star trek κατασταση. Θα μου εξηγησει καποιος τι εννοει? Ενιωσα πως μου εκανε χαρη που μου μιλουσε στο τηλεφωνο και εκει φτιαχνουν μονο διαστημοπλοια οποτε η δικη μου η παντοφλα θεση δεν ειχε. Δινει εγγυηση παντος οποτε θα εχω διαστημοπλοιο με εγγυηση χεχεχε.

Τηλεφωνο 2. Revo....

Κουκουμελιδης, εχουμε την απολυτη ιπποδυναμη, μου το ειπε ισα και με 5 φορες. Εγω για εγγυηση ελεγα αυτος για αλογα μου ελεγε. Τον ρωτησα που δουλευει το προγραμμα (σε τι πιεση) και γιατι πλασαρετε ως το καλυτερο της αγορας, παλι για αλογα μου ελεγε. Δεν το κοβω να συννενοουμε με δαυτον.

Τηλεφωνο 3 BSR....

Δεν παταω που να με πληρωσουν. Ο χοντρος και ο λιγνος φερτω να στο φτιαξω να ειναι εργαλειο. Ουτε τι θα φτιαξει, ουτε τι θα κανει, καταλαβα. Μονο οτι θα τα ισοπεδωνει ολα! Τον αναστασιολογο μου θυμιζει, βεγγαλικα κι ετσι.

Τηλεφωνο 4 SKN...

Καραφλας... Δεν του ειπα ποιος ειμαι γιατι δεν θα μου εφτιαχνε αμα του ελεγα! Αυτος βγαζει τα λιγοτερα αλογα χωρις περιφεριακα και δεν μου ειπε για εργαλεια και για οδοστρωτηρες. Δινει εγγυηση μεχρι να συμπληρωσει το αμαξι 60.000 χιλιομετρα. Αμα τον προτιμησω θα στειλω το αμαξι με αλλον, χεχεχε.

Τηλεφωνο 5 APR...

Αυτός ειναι ο τελευταίος και δεν τον εχω παρει ακομα. Ξερω πως ειναι σοβαρη εταιρεια οποτε πιστευω πως θα ειναι και αυτος υποψηφιος.

Τα γραφω αυτα γιατι εχω διαβασει πως ο καραφλας σκοπευει να μαζεψει καμποσα tsi για ενα συγκρητικο login τεστ. Θα περιμενω να δω και απο εκει τα αποτελεσματα οποτε παιζει να ριξω ενα φασκελο σε ολους του παραπανω και να παω στο παζαροπουλο!

εγώ έχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα μέσα σε πίστα και βλέπω πράγματα τα οποία δεν υπάρχουν στην κόντρα ,, εμφανίζονται δυσλειτουργίες μόνο σε πιστά , σε ανάβαση και σε ταξίδι που κυνηγάς τον θάνατο..

Οτι πας με συνοδηγο τον χαρο ειναι γνωστο. Μου εξηγεις λιγακι τι εννοεις γιατι δεν καταλαβαινω. Τι δυσλειτουργιες βγαζει αναλυσε το?

Edited by OuzoPower
Link to comment
Share on other sites

Θα σοβαρευτω το πηρα αποφαση! Εχω αγορασει ενα Golf 6 1.4 με 160 αλογατα ζωντανα και ψαχνομαι για προγραμμα. Απο τωρα σας το λεω στον ακατανόμαστο δεν παω! Θα μου λεει για μπεκιερες για Ν75 και Gπαπαρια και τρομπες βενζινης, θα γινει χριστουγεννίατικο παλι. Ετσι το εχω παρει αποφαση να παω σε σοβαρη εταιρεία.

Τηλεφωνο 1. ΜΤΜ....

Προδρομος, το φτιαχνει με laser ετσι μου ειπε, Star trek κατασταση. Θα μου εξηγησει καποιος τι εννοει? Ενιωσα πως μου εκανε χαρη που μου μιλουσε στο τηλεφωνο και εκει φτιαχνουν μονο διαστημοπλοια οποτε η δικη μου η παντοφλα θεση δεν ειχε. Δινει εγγυηση παντος οποτε θα εχω διαστημοπλοιο με εγγυηση χεχεχε.

Τηλεφωνο 2. Revo....

Κουκουμελιδης, εχουμε την απολυτη ιπποδυναμη, μου το ειπε ισα και με 5 φορες. Εγω για εγγυηση ελεγα αυτος για αλογα μου ελεγε. Τον ρωτησα που δουλευει το προγραμμα (σε τι πιεση) και γιατι πλασαρετε ως το καλυτερο της αγορας, παλι για αλογα μου ελεγε. Δεν το κοβω να συννενοουμε με δαυτον.

Τηλεφωνο 3 BSR....

Δεν παταω που να με πληρωσουν. Ο χοντρος και ο λιγνος φερτω να στο φτιαξω να ειναι εργαλειο. Ουτε τι θα φτιαξει, ουτε τι θα κανει, καταλαβα. Μονο οτι θα τα ισοπεδωνει ολα! Τον αναστασιολογο μου θυμιζει, βεγγαλικα κι ετσι.

Τηλεφωνο 4 SKN...

Καραφλας... Δεν του ειπα ποιος ειμαι γιατι δεν θα μου εφτιαχνε αμα του ελεγα! Αυτος βγαζει τα λιγοτερα αλογα χωρις περιφεριακα και δεν μου ειπε για εργαλεια και για οδοστρωτηρες. Δινει εγγυηση μεχρι να συμπληρωσει το αμαξι 60.000 χιλιομετρα. Αμα τον προτιμησω θα στειλω το αμαξι με αλλον, χεχεχε.

Τηλεφωνο 5 APR...

Αυτός ειναι ο τελευταίος και δεν τον εχω παρει ακομα. Ξερω πως ειναι σοβαρη εταιρεια οποτε πιστευω πως θα ειναι και αυτος υποψηφιος.

Τα γραφω αυτα γιατι εχω διαβασει πως ο καραφλας σκοπευει να μαζεψει καμποσα tsi για ενα συγκρητικο login τεστ. Θα περιμενω να δω και απο εκει τα αποτελεσματα οποτε παιζει να ριξω ενα φασκελο σε ολους του παραπανω και να παω στο παζαροπουλο!

Οτι πας με συνοδηγο τον χαρο ειναι γνωστο. Μου εξηγεις λιγακι τι εννοεις γιατι δεν καταλαβαινω. Τι δυσλειτουργιες βγαζει αναλυσε το?

Ολα αυτα τα προγραμματα που ρωτησες ειναι με περιφερειακα?Στην ABT γιατι δεν ρωτησες?Λογω κοστους?(δεν υποννοω κατι).Εχεις dsg?

Συγνωμη που ρωταω, αλλα παραλαμβανω κι εγω 20-25/11 και με ενδιαφερει πολυ η βελτιωση του αυτοκινητου μου!!

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα τα προγραμματα που ρωτησες ειναι με περιφερειακα?Στην ABT γιατι δεν ρωτησες?Λογω κοστους?(δεν υποννοω κατι).Εχεις dsg?

Συγνωμη που ρωταω, αλλα παραλαμβανω κι εγω 20-25/11 και με ενδιαφερει πολυ η βελτιωση του αυτοκινητου μου!!

Φιλικα.

Η ΑΒΤ ειναι μια πολυ καλη εταιρεια αλλα το καινουργιο κτιριο πηγε πολλααααα και εγω δεν φταιω. Η αληθεια ειναι πως δεν τους εχω παρει τηλεφωνο αλλα εχω ακουσει για τιμες φευγα, οποτε και εγω φευγα. Το εργαλειο το πηρα με χειροκινητο γιατι για το dsg του golf 6 δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα, οποτε το φοβηθηκα λιγο.

Ολοι δινουν την ιπποδυναμη χωρις περιφερειακα πλην του καραφλα που την δινει σκετη. Γενικα ειναι μια κατασταση αγοραστε, παρε παρε εχω, αφου για προγραμμα ελεγα για φιλτρο και αναρτηση μου ελεγαν!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε malamatinapower παρακολουθουμε τις κινησεις σου στο θεμα του προγραμματος με κομμενη την ανασα ......

Παιζει να εισαι και ο πιο απαιτητικος πελατης , Αληθεια ποιος ειναι ο ακατανομαστος ?

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οτι πας με συνοδηγο τον χαρο ειναι γνωστο. Μου εξηγεις λιγακι τι εννοεις γιατι δεν καταλαβαινω. Τι δυσλειτουργιες βγαζει αναλυσε το?

Θα προσπαθήσω με απλά λόγια να σου πω τι εννοώ δυσλειτουργίες ??

Καταρχήν όταν παίρνεις μια απόφαση να βάλεις πρόγραμμα θέλοντας και μη προκαλείς παρενέργειες στο αυτοκίνητο, της οποίες εσύ δεν μπορείς να τις καταλάβεις . μόνο τα υλικά τριβείς ξέρουν τι παθαίνουν.. εάν εσύ τα βάλεις να δουλέψουν σε θερμοκρασίες 90 βαθμών και η ροπή που ασκείς στον κίνητρα είναι πέρα από αυτή που λεει ο κατασκευαστής τότε το σωστό πρόγραμμα ρίχνει τον κινητήρα σε safe mound … αλλά το ελληνικό δαιμόνιο παρεμβαίνει λόγο του ότι δεν ελέγχετε απο tuv (κτεο και iso) .. άρα ο βελτιωτής που έχει το ελεύθερο να κάνει με ορολογία λέξεων ... afr , λ , avance..over , stay pressure κτλ . έχει την δυνατότητα να ξεπεράσει τα όρια του κινητήρα χωρίς επιπτώσεις σε μια νορμάλ βόλτα η σε κόντρα η οποία είναι 1500 μέτρα. .και συνήθως βράδυ

Δια ταύτα.. σε χρίση που οι στροφές του κινητήρα είναι στον κόφτη και οι αλλαγές ακαριαίες βλέπε video megara … και η θερμοκρασία είναι σύμμαχος στο να ανεβάσει απότομα.. τότε μπορεί

να περάσει νερό στον χώρο καύσης , λόγο μη αντοχής υλικού ,

να πέσει η ακίδα του μπουζί στον κύλινδρο και να καταστραφεί ο κινητήρας.. λόγο κρούσης αέριων και μη γνώση του οδηγού να ακούσει τα Πειράκια ( κρούση αέριων )

οι περισσότερες δυσλειτουργίες ouzo power γίνονται βάση κονσέρβας επιθετικού προγραμματισμού του εγκέφαλου σε λάθος πελάτη ο οποίος δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο του ότι θέλει προσοχή σε κάποια σημεία χρίσεις

δεν ξέρω αν σε βοήθησα σε κάτι .. παντός με τα λεγόμενα σου σε προηγούμενα post είχες πρόβλημα με το αυτοκίνητο σου και όχι με τον προγραμματιστή σου ..

φιλικά καράφλας όπως με αποκαλείς..

Link to comment
Share on other sites

Θα σοβαρευτω το πηρα αποφαση! Εχω αγορασει ενα Golf 6 1.4 με 160 αλογατα ζωντανα και ψαχνομαι για προγραμμα. Απο τωρα σας το λεω στον ακατανόμαστο δεν παω! Θα μου λεει για μπεκιερες για Ν75 και Gπαπαρια και τρομπες βενζινης, θα γινει χριστουγεννίατικο παλι. Ετσι το εχω παρει αποφαση να παω σε σοβαρη εταιρεία.

Τα γραφω αυτα γιατι εχω διαβασει πως ο καραφλας σκοπευει να μαζεψει καμποσα tsi για ενα συγκρητικο login τεστ. Θα περιμενω να δω και απο εκει τα αποτελεσματα οποτε παιζει να ριξω ενα φασκελο σε ολους του παραπανω και να παω στο παζαροπουλο!

Για να καταλαβω δηλ η εταιρεια "SP.POWER" με προγραμματιστη τον Θεολογιτη (ουτε την εταιρεια εχω ακουστα , ουτε τον προγραμματιστη)

Ειναι πιο σοβαρη απο αυτες που αναφερες παραπανω ??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.