Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Το αμάξι το οποίο έβγαλε πρόβλημα στον κινητήρα ήταν του peolinio και τη μοιραία στιγμή φορούσε etuners. Το θέμα είναι πως προτού περάσει σε etuners φορούσε Revo! Οι etuners δεν έχουν "σκάσει" ποτέ κινητήρα, η Revo το ίδιο...

Τα συμπεράσματα για τον οδηγό δικά σας! closedeyes.gif

Αυτο το γεγονος ειχε γινει πριν κανα 3μηνο ... και o puck λεει πως δεν αναφερεται σε αυτο το περαστικο ...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως έχει νόημα να σχολιάσουμε τον οδηγό σε αυτή την περίπτωση. Πότε πρόλαβε να άλλαξε πρόγραμμα όμως? Πόσες μέρες φορεσε προγραμμα e-tuners?

Επισης, στην αλλη περιπτωση σπασμενου κινητηρα είχε γίνει το αντίστροφο, το παιδι φορουσε για καιρο e-tuners και περασε σε Revo και εσπασε αλλα δε βγηκε άκρη τελικα.

Μπερδεψαμε τα μπουτια μας .... Αναφερεστε για το ιδιο περιστατικο που ειχε γινει πριν 3 μηνες .... Ο puck λεει οτι υπαρχει πιο προσφατο ....

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεψαμε τα μπουτια μας .... Αναφερεστε για το ιδιο περιστατικο που ειχε γινει πριν 3 μηνες .... Ο puck λεει οτι υπαρχει πιο προσφατο ....

Ρε μην μπερδεύεστε, ο κάφρος geoBAN αποκάλυψε τις πληροφορίες τις φρέσκιες...

Τα άλλα του Ηλία , είναι άλλα... music.gif

Link to comment
Share on other sites

Το GTI είναι του Τάσου, παλιό μέλος που είχε κάνει χρόνια τώρα ένα S3 σετάπ στο αυτοκίνητο του. Για την ρύθμιση του είχε εμπιστευτεί τα παιδιά από την overload και μετά από 30.000χλμ περίπου, η τουρμπίνα του χρειάζεται επισκευή και νέο άξονα. Το αυτοκίνητο ήταν από τα πλέον αργά και ο οδηγός του φυσιολογικός.

Για το ΤSI, δεν ξέρω ακριβώς τι παίχτηκε, αλλά ξέρω ότι και αυτό είχε πρόγραμμα από την overload και επισκευάστηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

Αυτά γνωρίζω εγώ. Το πρώτο σαν γεγονός είναι σίγουρο, το 2ο θα δείξει.

geo εισαι σιγουρος για αυτο?

ο puck μιλαει για τσι με οβερλοαντ?

Link to comment
Share on other sites

Το GTI είναι του Τάσου, παλιό μέλος που είχε κάνει χρόνια τώρα ένα S3 σετάπ στο αυτοκίνητο του. Για την ρύθμιση του είχε εμπιστευτεί τα παιδιά από την overload και μετά από 30.000χλμ περίπου, η τουρμπίνα του χρειάζεται επισκευή και νέο άξονα. Το αυτοκίνητο ήταν από τα πλέον αργά και ο οδηγός του φυσιολογικός.

Για το ΤSI, δεν ξέρω ακριβώς τι παίχτηκε, αλλά ξέρω ότι και αυτό είχε πρόγραμμα από την overload και επισκευάστηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

Αυτά γνωρίζω εγώ. Το πρώτο σαν γεγονός είναι σίγουρο, το 2ο θα δείξει.

Geo απλα ακουσες κατι η εισαι σιγουρος ?

τι ακριβως ξερεις? οτι εσπασε? τι και γιατι?

ειναι τσι μελους? ορ γουατ?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν λέτε το περιστατικό.

Εγώ αυτό το καινούργιο δεν το ξέρω και θέλω να το μάθω.

Εδώ δεν τίθεται ποιος έχει @@ να το πει, εδώ παίζεται το μέλλον των αυτοκινήτων μας. Σε λίγο θα μας κλέψουν κανένα αμάξι και κάποιος που θα έχει δει τον θύτη δεν θα το λέει... Μα δεν μπορώ να καταλάβω παιδιά είμαστε;

Δηλαδή τα στοιχειώδη ρε γαμώτο... Σιγά μη θέλει @@ να κάνει κάποιος αναφορά ενός περιστατικού. Φαντάσου να συμβεί και κάτι που θέλει @@ τι θα γίνει... Έλεος πια αγανάκτησα thumbsdown.gif Παίζεται με τα αμάξια μας!

EDIT: Μόλις πρόσεξα τα γραφόμενα του Geo. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας το πει. Ευχαριστώ.

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.

Με το "εγω εμαθα" η "εγω ειδα" και με αλλα υποννοουμενα

χωρις συγκεκριμενα στοιχεια δεν γινεται τιποτα...

Με αυτον το τροπο δεν αξιζει να αναφερεται τιποτα!

Γνωμη μου...

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δεν προκειται να βγαλω τα ματια μου περιμενοντας να δω κατι που δεν θα πει κανεις,

ας ρωτησω τουλαχιστον εαν τελικα το παιδι με το τσι που εσπασε θα το αλαξει

με εγγυηση?

Η εγγυηση θα ειναι της αντιπροσοποιας ή της εταιρειας που το εσπασε?

Παντος εαν ειναι της εταιρειας (περαν οτι το σπασαν) μπραβο τους για την εγγυηση.

Επισης δεν εχω δει μεχρι στιγμης κανεναν να λεει Ναι παιδεια εγινε αυτο μπλα μπλα μπλα.. Ολο κατι υπονοουμενα!

Να αρχισω να χαιρομαι που εβαλα καστομ και οχι κονσερβα? :D

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω πανω απο ενα χρονο κονσερβοποιημενο προγραμματακι και δυστυχως ρε γαμοτο δεν εχω δει Safe mode .... και το ανησυχητικοτερο ειναι οτι το αμαξι δουλευει μια χαρα και δε χρειαστηκε να παω οτυτε μια φορα στον προγραμματιστη μου να του κανω παραπονα... Νομιζα οτι πρεπει να σκεφτω σοβαρα να αλλαξω προγραμμα ... :D

¶σε φίλε και εγώ κονσέρβα είχα στο Alfa Romeo και έσπασε.

Και μάλιστα ήμουν ανάμεσα στις 2 καλύτερες εταιρείες γιατί δεν τα λυπόμουνα τα χρήματα, που η μία ήταν η AUTODELTA και η άλλη ήταν εκείνη που δυστυχώς για εμένα επέλεξα.

Σαν να λέμε ΑΒΤ & ΜΤΜ στα VW.

Και το πρόγραμμα on line μπήκε με Γερμανία και on line βγήκε πριν πουλήσω το αυτοκίνητο.

Και κυκλοφορούν άπειρα twinspark με custom από Plex tuning κλπ άθικτα.

Link to comment
Share on other sites

Geo απλα ακουσες κατι η εισαι σιγουρος ?

τι ακριβως ξερεις? οτι εσπασε? τι και γιατι?

ειναι τσι μελους? ορ γουατ?

Κοίταξε, είμαι όσο σίγουρος μπορεί κάποιος να είναι όταν φτάνει μια τέτοια είδηση στα αυτιά του και όχι στα μάτια του. Το πόσο έγκυρη είναι "η πηγή" αυτό δεν το ξέρω και μέχρι αποδείξεως του εναντίον, έχω κάθε λόγο να την πιστεύω! Σε μια κουβέντα που είχαμε, αναφέρθηκε και εγώ μη θέλωντας να γίνω ούτε αδιάκριτος αλλά ούτε να τον πιέσω, δεν έμαθα τπτ παραπάνω. Το Τσι μπήκε για αλλαγή μπλοκ και εμβόλων και μάλιστα περάστηκε κανονικά στην εγγύηση με την αιτιολογία αστοχίας υλικού. Και αυτός είναι και ο λόγος που θάφτηκε το όλο θέμα.

Ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν λέτε το περιστατικό.

Εγώ αυτό το καινούργιο δεν το ξέρω και θέλω να το μάθω.

Εδώ δεν τίθεται ποιος έχει @@ να το πει, εδώ παίζεται το μέλλον των αυτοκινήτων μας. Σε λίγο θα μας κλέψουν κανένα αμάξι και κάποιος που θα έχει δει τον θύτη δεν θα το λέει... Μα δεν μπορώ να καταλάβω παιδιά είμαστε;

Δηλαδή τα στοιχειώδη ρε γαμώτο... Σιγά μη θέλει @@ να κάνει κάποιος αναφορά ενός περιστατικού. Φαντάσου να συμβεί και κάτι που θέλει @@ τι θα γίνει... Έλεος πια αγανάκτησα thumbsdown.gif Παίζεται με τα αμάξια μας!

EDIT: Μόλις πρόσεξα τα γραφόμενα του Geo. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας το πει. Ευχαριστώ.

Θα σου απαντήσω εγώ σε όλες σου τις απορίες. Εγώ αυτό το ήξερα εδώ και καιρό. Αλλά και να μιλούσα, θα έτρεχαν πολλοί να με κακοχαρακτηρίσουν όπως έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν. Εφόσον λοιπόν ο Puck δεν μπορεί να κρατήσει το στόμα του κλειστό, μπορώ να σου πω ότι όταν κάποιος πετάει μια "φήμη" στον αέρα, δεν το κάνει γιατί δεν έχει τα @@ να το πει ξεκάθαρα, αλλά επειδή έχει ακριβώς τα @@, δεν εκθέτει τους ανθρώπους που του έχουν πει 1-2 κουβέντες παραπάνω.

Το μέλλον του αυτοκίνητου σου, του δικού μου και του καθενός, το αποφασίζουμε εμείς οι ίδιοι. Υπάρχουν όλες οι κατάλληλες πληροφορίες παντού τριγύρω μας για να σε βοηθήσουν σε μια σωστή κατα σε απόφαση. Ούτε ο Geopan ο κακός και το φίδι θα σε βοηθήσει να κατασταλάξεις, ούτε ο Κρίτωνας, ούτε ο Κώστας και πάει λέγοντας. Διαβάζεις, φλιτράρεις, σκέφτεσαι, αποφασίζεις. Και όλη η ευθύνη βαραίνει εσένα και εμένα και τον καθένα μας.

Αυτά από μένα και τα υπόλοιπα, μπορούν να σας τα πουν και τα παιδιά που έχουν περισσότερη σχέση.

Link to comment
Share on other sites

geo με υπερκαλυψες για αλλη μια φορα.

κυριος!

για εμενα το θεμα ειναι να μαθω/με τι προκαλεσε το προβλημα και επισης ποιο προγραμμα φορουσε σιγουρα.

αν θεωριτικα ηταν σε νορμαλ ρυθμιση μη επιθετικη και φυλαγμενο γενικα η αν ηταν ενα απο τα πολλα που κυκλοφορουν που ανα πασα στιγμη μπορει να καψουν το συμπαν με γνωση και ευθυνη του κατοχου τους..

ξερω αρκετα ατομα που ειναι σε αυτη τη φαση και παιζουν λιγο με τη φωτια. βεβαια θα μου πεις ολοι παιζουμε απλα ισως μερικοι παραπανω απο οσο πρεπει!

δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος

Link to comment
Share on other sites

Είναι να γελάει κανείς με αυτά που βρίσκει καμιά φορά στο forum.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27987&mode=linearplus

Μακρυά και αγαπημένοι από εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Πριν 1 μήνα περίπου είχα γράψει ότι θα έκανα μια δόκιμη 4 gt με διαφορετικό πρόγραμμα ..

τα 2 από τα 4 αυτοκίνητα είναι από δεύτερο χέρι .. βάλαμε λοιπών όλοι τα μαμά περιφερειακά και πήγαμε δυναμόμετρο .. με λίγα λόγια κανένα αυτοκίνητο δεν ξεπέρασε τα 186 hp ..

Και το πιο δυνατό σε ιπποδύναμη… e- tuners ελάχιστα από τα υπόλοιπα , με revo , skn ,pazaropoulos ,

Περνάμε σε κόντρα στην εθνική .... με ίδιο καύσιμο .. από χαμηλά με Δευτέρες το skn φεύγει μισό αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα και η διάφορα μένει εκεί ως 220 που έγινε η κόντρα .. εκεί όμως παίζει ρόλο ο οδηγός,, είναι αδύνατον να είμαι 1 αυτοκίνητο μπροστά μέχρι τα 200.. η συγκεκριμένη κόντρα έγινε 10 φορές περίπου και το αποτέλεσμα ήταν ίδιο.. όμως ήρθε η ώρα της αλλαγής οδηγών.. βάλαμε τα κλειδιά σε μια σακούλα τα ανακατέψαμε και οδηγήσαμε ο καθένας το αυτοκίνητο του άλλου.. εγώ έπεσε να οδηγήσω του Δημήτρη που φόραγε παζαρόπουλος.. πάλι έφυγα μπροστά αλλά για λίγο ..μέχρι την τρίτη που revo & skn .. έφυγαν μπροστά περίπου μισό αυτοκίνητο... με το e tuners ήμασταν σχεδόν τα ίδια...

Κατανάλωση ,,, χεχεχεεεεεεε .. ξεκινήσαμε με full καύσιμο .. στην κόντρα και e- tuners 14.6

Revo 14.2 , pazaropoulos 14. 1 . skn 14 .1.. οι κόντρες στην εθνική βγήκαν 120 χιλιόμετρα ...με on , off το γκάζι.. όποτε οι μέτρησης είναι λίγο φλου ..

Η ώρα της ανάβασης ,,,, δεν μπορώ να γράψω γιατί θα εκτεθούμε .. ας γράψει οποίος το κρίνει απαραίτητο.. από τα παιδία που ήταν στο τεστάκι ,, .. μόνο μια παράκληση οποίος γράψει.. ας γράψει με όνομα ..και χι ο φίλος του φίλου . μόνο οι κάτοχοι των αυτοκινήτων και πάλι εάν είναι απαραίτητο..

Εγώ το μόνο που έχω να γράφω σαν ως Νίκος Γκίκας, και οποίος θέλει ας σεβαστή την γνώμη μου , είναι ότι κανένα πρόγραμμα καμιάς εταιρίας δεν σπάει τους κινητήρες , είτε είναι επώνυμη είτε είναι ελληνική .. ο λόγος που το γράφω αυτό είναι ότι εταιρία δυνατή στον χώρο βασίζετε σε κώδικα ελληνικής προέλευσης.. και όχι το ανάποδο .. επίσης τα προγράμματα είναι για χρίση δρόμου .. και όχι αναβάσεις η πίστας..

Αυτά είχα να πω από το τεστάκι ..

Link to comment
Share on other sites

Πες όμως και καμιά άλλη λεπτομέρεια. Στην ανάβαση, μπήκε κάποιο σε safe mode; Είχατε κανένα laptop μαζί να λογκάρετε τα δεδομένα οn line να δείτε πως δουλεύει το κάθε πρόγραμμα ξεχωριστά;

Link to comment
Share on other sites

Πες όμως και καμιά άλλη λεπτομέρεια. Στην ανάβαση, μπήκε κάποιο σε safe mode; Είχατε κανένα laptop μαζί να λογκάρετε τα δεδομένα οn line να δείτε πως δουλεύει το κάθε πρόγραμμα ξεχωριστά;

Λες και δεν φαντάζεσαι τι έγινε , ... δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν ,, γιατί δεν γνωρίζω εάν έχουν δώσει κάποιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την κάθε εταιρία..

Βασικό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι όπιο πρόγραμμα είχε πίεση στο 1.7-1.8 .. και επιθετικό avans .. απλά.. μετά τα 2 χιλιόμετρα ανάβασης σε ρυθμό αγώνα με κλειστό δρόμο.. σταμάταγα για να μην χαλάσω την περιούσια του άλλου .. θερμοκρασία και πειράκια μέχρι εκεί που δεν παει ...

Εάν θυμάσαι κάποτε σε πιστά που ήμασταν μαζί, σου είχα πει ότι έχω πρόβλημα με την θεοκρασία νερού σε gti ,, δεν είχα βάλει skn .. είχα πειραματιστεί μονος μου .. αλλά πειράκια δεν άκουγα .. εε στο βουνό δεν την παλεύουν τα tsi .. φαντάσου σε πίστα τι θα γίνει

Δεν θέλω να αναφέρω πιο πρόγραμμα είναι λίγο επικνδινο .. γιατί κανείς δεν πρόκειται να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο και δεύτερον ποίος είμαι εγώ που θα το παίξω προγραμματιστής και θα κρίνω την δουλεία της καθε revo , skn , e- tuners . pazaropoulos ..

Link to comment
Share on other sites

Πριν 1 μήνα περίπου είχα γράψει ότι θα έκανα μια δόκιμη 4 gt με διαφορετικό πρόγραμμα ..

τα 2 από τα 4 αυτοκίνητα είναι από δεύτερο χέρι .. βάλαμε λοιπών όλοι τα μαμά περιφερειακά και πήγαμε δυναμόμετρο .. με λίγα λόγια κανένα αυτοκίνητο δεν ξεπέρασε τα 186 hp ..

Και το πιο δυνατό σε ιπποδύναμη… e- tuners ελάχιστα από τα υπόλοιπα , με revo , skn ,pazaropoulos ,

Περνάμε σε κόντρα στην εθνική .... με ίδιο καύσιμο .. από χαμηλά με Δευτέρες το skn φεύγει μισό αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα και η διάφορα μένει εκεί ως 220 που έγινε η κόντρα .. εκεί όμως παίζει ρόλο ο οδηγός,, είναι αδύνατον να είμαι 1 αυτοκίνητο μπροστά μέχρι τα 200.. η συγκεκριμένη κόντρα έγινε 10 φορές περίπου και το αποτέλεσμα ήταν ίδιο.. όμως ήρθε η ώρα της αλλαγής οδηγών.. βάλαμε τα κλειδιά σε μια σακούλα τα ανακατέψαμε και οδηγήσαμε ο καθένας το αυτοκίνητο του άλλου.. εγώ έπεσε να οδηγήσω του Δημήτρη που φόραγε παζαρόπουλος.. πάλι έφυγα μπροστά αλλά για λίγο ..μέχρι την τρίτη που revo & skn .. έφυγαν μπροστά περίπου μισό αυτοκίνητο... με το e tuners ήμασταν σχεδόν τα ίδια...

Κατανάλωση ,,, χεχεχεεεεεεε .. ξεκινήσαμε με full καύσιμο .. στην κόντρα και e- tuners 14.6

Revo 14.2 , pazaropoulos 14. 1 . skn 14 .1.. οι κόντρες στην εθνική βγήκαν 120 χιλιόμετρα ...με on , off το γκάζι.. όποτε οι μέτρησης είναι λίγο φλου ..

Η ώρα της ανάβασης ,,,, δεν μπορώ να γράψω γιατί θα εκτεθούμε .. ας γράψει οποίος το κρίνει απαραίτητο.. από τα παιδία που ήταν στο τεστάκι ,, .. μόνο μια παράκληση οποίος γράψει.. ας γράψει με όνομα ..και χι ο φίλος του φίλου . μόνο οι κάτοχοι των αυτοκινήτων και πάλι εάν είναι απαραίτητο..

Εγώ το μόνο που έχω να γράφω σαν ως Νίκος Γκίκας, και οποίος θέλει ας σεβαστή την γνώμη μου , είναι ότι κανένα πρόγραμμα καμιάς εταιρίας δεν σπάει τους κινητήρες , είτε είναι επώνυμη είτε είναι ελληνική .. ο λόγος που το γράφω αυτό είναι ότι εταιρία δυνατή στον χώρο βασίζετε σε κώδικα ελληνικής προέλευσης.. και όχι το ανάποδο .. επίσης τα προγράμματα είναι για χρίση δρόμου .. και όχι αναβάσεις η πίστας..

Αυτά είχα να πω από το τεστάκι ..

και οταν τα μετραμε πως βγαζουν 200+ αλογα??? καποιος παιζει με τα δυναμομετρα???

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσε! Στην κόντρα πάνω, μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο οδηγός και μετά το αμάξι, ειδικά σε αυτοκίνητα που είναι πολύ κοντά σε ιπποδυνάμεις. Το δυναμόμετρο θα σου δείξει απόλυτες τιμές. Μετά κοιτάς τις καμπύλες και το πως φτάνει μέχρι την μέγιστη δύναμη.

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσε! Στην κόντρα πάνω, μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο οδηγός και μετά το αμάξι, ειδικά σε αυτοκίνητα που είναι πολύ κοντά σε ιπποδυνάμεις. Το δυναμόμετρο θα σου δείξει απόλυτες τιμές. Μετά κοιτάς τις καμπύλες και το πως φτάνει μέχρι την μέγιστη δύναμη.

δν μιλησα για τη δυναμη στο δρομο, μιλησα για το γεγονος πως ολοι μας οταν παμε σε ενα δυναμομετρο βλεπουμε 200+ ασχετως βελτιωτη... πως γντ αυτο??? καποιος αλλαζει τις ρυθμισεις και μας λεει ψεματα???

Link to comment
Share on other sites

Τα δυναμόμετρα διαφέρουν μεταξύ τους. Για αυτό και προσπαθούν όλοι να έχουν ένα κοινό δυναμόμετρο για να έχουν ένα αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης. Υπάρχουν τα αισιόδοξα δυναμόμετρα και τα απαισιόδοξα. Οπότε κάποιος στα μεν μπορεί να είναι 210 και στα δε 195

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Λες και δεν φαντάζεσαι τι έγινε , ... δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν ,, γιατί δεν γνωρίζω εάν έχουν δώσει κάποιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την κάθε εταιρία..

Βασικό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι όπιο πρόγραμμα είχε πίεση στο 1.7-1.8 .. και επιθετικό avans .. απλά.. μετά τα 2 χιλιόμετρα ανάβασης σε ρυθμό αγώνα με κλειστό δρόμο.. σταμάταγα για να μην χαλάσω την περιούσια του άλλου .. θερμοκρασία και πειράκια μέχρι εκεί που δεν παει ...

Εάν θυμάσαι κάποτε σε πιστά που ήμασταν μαζί, σου είχα πει ότι έχω πρόβλημα με την θεοκρασία νερού σε gti ,, δεν είχα βάλει skn .. είχα πειραματιστεί μονος μου .. αλλά πειράκια δεν άκουγα .. εε στο βουνό δεν την παλεύουν τα tsi .. φαντάσου σε πίστα τι θα γίνει

Δεν θέλω να αναφέρω πιο πρόγραμμα είναι λίγο επικνδινο .. γιατί κανείς δεν πρόκειται να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο και δεύτερον ποίος είμαι εγώ που θα το παίξω προγραμματιστής και θα κρίνω την δουλεία της καθε revo , skn , e- tuners . pazaropoulos ..

συγγνωμη αλλα εγω θα σε ρωτησω το αλλο...και ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις αν καποιος απο εδω μεσα του πινει το αιμα του αυτοκινητου του και το πιεζει η δεν το πιεζει παραπανω απο το φυσιολογικο?καλο ειναι να αναφερεις πιο ειναι αυτο το επικινδυνο προγραμμα αλλιως οι πληροφοριες που μας δινεις κατ'εμε ειναι ψιλοαχρηστες...τουλαχιστον για μενα!!! new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, είμαι όσο σίγουρος μπορεί κάποιος να είναι όταν φτάνει μια τέτοια είδηση στα αυτιά του και όχι στα μάτια του. Το πόσο έγκυρη είναι "η πηγή" αυτό δεν το ξέρω και μέχρι αποδείξεως του εναντίον, έχω κάθε λόγο να την πιστεύω! Σε μια κουβέντα που είχαμε, αναφέρθηκε και εγώ μη θέλωντας να γίνω ούτε αδιάκριτος αλλά ούτε να τον πιέσω, δεν έμαθα τπτ παραπάνω. Το Τσι μπήκε για αλλαγή μπλοκ και εμβόλων και μάλιστα περάστηκε κανονικά στην εγγύηση με την αιτιολογία αστοχίας υλικού. Και αυτός είναι και ο λόγος που θάφτηκε το όλο θέμα.

Mπορεις να μας πεις αν αναφερεσαι στο γεγονος που ειχε λαβει χωρα πριν κανα τριμηνο με Etuners-Revo ή για κατι καινουριο ??

Αν προκειτε για αλλο περιστατικο μπορεις να μας πεις τι προγραμμα φοραγε το αυτοκινητο ??

Δε θελω να απαντησεις εγω δε ξερω, αλλος μου ειπε, δεν εχω αποδειξεις ... κτλ Πες μας οτι ακουσες ...

Link to comment
Share on other sites

Λες και δεν φαντάζεσαι τι έγινε , ... δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν ,, γιατί δεν γνωρίζω εάν έχουν δώσει κάποιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την κάθε εταιρία..

Βασικό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι όπιο πρόγραμμα είχε πίεση στο 1.7-1.8 .. και επιθετικό avans .. απλά.. μετά τα 2 χιλιόμετρα ανάβασης σε ρυθμό αγώνα με κλειστό δρόμο.. σταμάταγα για να μην χαλάσω την περιούσια του άλλου .. θερμοκρασία και πειράκια μέχρι εκεί που δεν παει ...

Εάν θυμάσαι κάποτε σε πιστά που ήμασταν μαζί, σου είχα πει ότι έχω πρόβλημα με την θεοκρασία νερού σε gti ,, δεν είχα βάλει skn .. είχα πειραματιστεί μονος μου .. αλλά πειράκια δεν άκουγα .. εε στο βουνό δεν την παλεύουν τα tsi .. φαντάσου σε πίστα τι θα γίνει

Δεν θέλω να αναφέρω πιο πρόγραμμα είναι λίγο επικνδινο .. γιατί κανείς δεν πρόκειται να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο και δεύτερον ποίος είμαι εγώ που θα το παίξω προγραμματιστής και θα κρίνω την δουλεία της καθε revo , skn , e- tuners . pazaropoulos ..

Ωραιο το τεστακι, ενδιαφερον... εβγαλες πολλα συμπερασματα και σιγουρα ηταν χρηισιμο για σενα ομως μονο ...

Αλλα σε μας δε μας λες κατι καινουριο... και το παραπανω σου post ειναι τελειως αχρηστο στο forum και για μας ...

Αν μπορουσες να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος... θα ηταν και πιο χρησιμο για μας το τεστ σου ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το μόνο που έχω να γράφω σαν ως Νίκος Γκίκας, και οποίος θέλει ας σεβαστή την γνώμη μου , είναι ότι κανένα πρόγραμμα καμιάς εταιρίας δεν σπάει τους κινητήρες , είτε είναι επώνυμη είτε είναι ελληνική .. ο λόγος που το γράφω αυτό είναι ότι εταιρία δυνατή στον χώρο βασίζετε σε κώδικα ελληνικής προέλευσης.. και όχι το ανάποδο .. επίσης τα προγράμματα είναι για χρίση δρόμου .. και όχι αναβάσεις η πίστας..

Αυτά είχα να πω από το τεστάκι ..

Σεβαστή η γνώμη σου αλλά η άποψη μου είναι διαφορετική (εκτός αν εννοείς ότι κανένα πρόγραμμα δεν σπάει τα VAG Group αυτοκίνητα). Και μιλάω σαν παθών αφού το Alfa Romeo που είχα έσπασε. Χωρίς να μαυρίζω όλες τις εταιρείες αφού είχα στο παρελθόν και Fiat Punto φτιαγμένο στην AVC Weber που δεν είχε βγάλει το παραμικρό.

Και η πλάκα είναι ότι το Punto το είχα στα 22 και το έσκιζα, ενώ το Alfa Romeo συνήθως το οδηγούσα πολύ πιο ήπια.

Εκτός όλων των άλλων το αυτοκίνητο το συντηρούσα άψογα.

Επομένως κανένα πρόγραμμα δεν σπάει τους κινητήρες δεν υφίσταται (για εμένα τουλάχιστον).

Sorry για το off topic, στο θέμα των TSI.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.