Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Νομίζω ναι. Αλλά ό,τι και να πεις εδώ μέσα είσα με το μέρος του ενός ή του άλλου.

Επειδή όμωε δεν έχω αγοράσει προσωπικά κανένα προιόν μπορώ να πω χωρίς να κακοχαρακτηριστώ sillyhorse1rb5.gif

η Overload ήταν η εταιρεία

Απλός ήταν ο λόγος που δεν το ανέφερα όπως βλέπεις Nik Gt...

Πιάστηκαν κλέφτες από το χέρι, προσβάλλονται διάφοροι επειδή κάποιος έκανε μια φράση Bold

Ούτε υπονοήθηκε ρε Κύριλλε πουθενά και από κανέναν ότι κάποιος είναι κλέφτης, ούτε ότι

κάποια εταιρεία αρνήθηκε να επιστρέψει χρήματα, όποια κι αν ήταν αυτή. Το ότι δεν κατάλαβες το

λόγο του ότι έγινε θέμα "moneyback" είναι άλλο θέμα. Όπως κι εγώ ή κάποιος άλλος δεν καταλαβαίνει

γιατί αναλωνόμαστε σε διάφορα άσχετα σε αυτό το τόπικ.

Από τη στιγμή που αναφέρθηκε κάτι για επιστροφή χρημάτων, εγώ μια εμπειρία είχα και την ανέφερα.

Θα μπορούσα να είχα αναφέρει και ότι δε δούλεψε ποτέ ένα "εύκολο" project με απλά ένα πρόγραμμα,

κάτι που δεν είχα κανένα λόγο να κάνω, κυρίως από τη στιγμή που το aftersales ήταν ΑΨΟΓΟ (άσχετα

με το αν βρεθηκε ή όχι λύση) μια και θα καταφερόμουν άδικα εναντίον κάποιας εταιρείας.

Θέλω να πιστεύω ότι τώρα είδες και το 1ο ποστ με τα Bold, όπως και την απάντησή μου και ότι δεν

απάντησες απλά τώρα που δημοσιοποιήθηκε το όνομα.

--

iasonas

Link to comment
Share on other sites

Απλός ήταν ο λόγος που δεν το ανέφερα όπως βλέπεις Nik Gt...

Πιάστηκαν κλέφτες από το χέρι, προσβάλλονται διάφοροι επειδή κάποιος έκανε μια φράση Bold

Ούτε υπονοήθηκε ρε Κύριλλε πουθενά και από κανέναν ότι κάποιος είναι κλέφτης, ούτε ότι

κάποια εταιρεία αρνήθηκε να επιστρέψει χρήματα, όποια κι αν ήταν αυτή. Το ότι δεν κατάλαβες το

λόγο του ότι έγινε θέμα "moneyback" είναι άλλο θέμα. Όπως κι εγώ ή κάποιος άλλος δεν καταλαβαίνει

γιατί αναλωνόμαστε σε διάφορα άσχετα σε αυτό το τόπικ.

Από τη στιγμή που αναφέρθηκε κάτι για επιστροφή χρημάτων, εγώ μια εμπειρία είχα και την ανέφερα.

Θα μπορούσα να είχα αναφέρει και ότι δε δούλεψε ποτέ ένα "εύκολο" project με απλά ένα πρόγραμμα,

κάτι που δεν είχα κανένα λόγο να κάνω, κυρίως από τη στιγμή που το aftersales ήταν ΑΨΟΓΟ (άσχετα

με το αν βρεθηκε ή όχι λύση) μια και θα καταφερόμουν άδικα εναντίον κάποιας εταιρείας.

Θέλω να πιστεύω ότι τώρα είδες και το 1ο ποστ με τα Bold, όπως και την απάντησή μου και ότι δεν

απάντησες απλά τώρα που δημοσιοποιήθηκε το όνομα.

--

iasonas

Sorry αν με παρεξηγήσες με αυτά που έγραψα. Ούσε στο δικό σου πόστ απάντησα ούτε να σε θήξω ήθελα.

Ήθελα να πώ ΜΟΝΟ ότι είναι αυτονόητο ότι σήμερα σε όποια εταιρεία και να πάει - αν κάτι δεν γίνει όπως έπρεπε - θα πάρει τα χρήματα πίσω.

Το moneyback ΠΑΝΤΑ όμως είναι η πιο εύκολη λύση.

Δεν οδηγεί πουθενά όμως, γιατι τελικά και ο πελάτης ταλαιπωρήθηκε και το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Sorry αν με παρεξηγήσες με αυτά που έγραψα. Ούσε στο δικό σου πόστ απάντησα ούτε να σε θήξω ήθελα.

Ήθελα να πώ ΜΟΝΟ ότι είναι αυτονόητο ότι σήμερα σε όποια εταιρεία και να πάει - αν κάτι δεν γίνει όπως έπρεπε - θα πάρει τα χρήματα πίσω.

Το moneyback ΠΑΝΤΑ όμως είναι η πιο εύκολη λύση.

Δεν οδηγεί πουθενά όμως, γιατι τελικά και ο πελάτης ταλαιπωρήθηκε και το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Συμφωνούμε...

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακουγοντας ολα αυτα εδω μεσα περι προγραμματων κτλπ, ηθελα να δω και εγω αν το αυτοκινητο μου δουλευει κανονικα (δλδ στα αλογα που μου υποσχεθηκαν τα παιδια-etuners) και αν εχω safe mode... λοιπον χθες το βραδυ βγηκα μια βολτα και στην ανοδο της κατεχακης πατησα με 6η (2 φορες) απο 3χιλ στροφες μεχρι 5-5.5 και δν ειδα τπτ... επιπλεον σημερα πηγα για δυναμομετρηση στο maha στα σπατα και εβγαλα 209,4 με 285nm ροπη.. θα ανεβει απο τον κριτονα και η μετρηση!!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακουγοντας ολα αυτα εδω μεσα περι προγραμματων κτλπ, ηθελα να δω και εγω αν το αυτοκινητο μου δουλευει κανονικα (δλδ στα αλογα που μου υποσχεθηκαν τα παιδια-etuners) και αν εχω safe mode... λοιπον χθες το βραδυ βγηκα μια βολτα και στην ανοδο της κατεχακης πατησα με 6η (2 φορες) απο 3χιλ στροφες μεχρι 5-5.5 και δν ειδα τπτ... επιπλεον σημερα πηγα για δυναμομετρηση στο maha στα σπατα και εβγαλα 209,4 με 285nm ροπη.. θα ανεβει απο τον κριτονα και η μετρηση!!

Πως γινεται σε καποια αυτοκινητα να με το ιδιο προγραμμα να μπαινουν σε Safe Mode και αλλα οχι ?? Αναφερθηκε οτι το Safe Mode μπαινει γιατι δεν εχει αφαιρεθει η δικλειδα ασφαλειας και ετσι το Safe Mode ειναι υποχρεωτικο για την προστασια του κινητηρα ...

Δηλ εσυ που δεν εχεις Safe Mode εχεις προβλημα??? Τελικα πρεπει να μπαινει ενα ακαξι σε Safe Mode ή οχι πχ οταν ανοιγεις με 6η και τo AFR ειναι πλουσιο ???

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Πως γινεται σε καποια αυτοκινητα να με το ιδιο προγραμμα να μπαινουν σε Safe Mode και αλλα οχι ?? Αναφερθηκε οτι το Safe Mode μπαινει γιατι δεν εχει αφαιρεθει η δικλειδα ασφαλειας και ετσι το Safe Mode ειναι υποχρεωτικο για την προστασια του κινητηρα ...

Δηλ εσυ που δεν εχεις Safe Mode εχεις προβλημα??? Τελικα πρεπει να μπαινει ενα ακαξι σε Safe Mode ή οχι πχ οταν ανοιγεις με 6η και τo AFR ειναι πλουσιο ???

σε εμενα υπαρχει αυτη η δικλειδα ασφαλειας αλλα δν εχει ενεργοποιηθει ποτε μεχρι στιγμης.. τι να σου πω ισως να ναι και το στρωσιμο, η βενζινη, το καθε ποτε το λιωνεις κτλπ... παντως εμενα βγηκε και πλ γραμμικο και η δυναμη κραταει μεχρι τον κοφτη σχεδον!!!

Edited by panos18
Link to comment
Share on other sites

Πως γινεται σε καποια αυτοκινητα να με το ιδιο προγραμμα να μπαινουν σε Safe Mode και αλλα οχι ?? Αναφερθηκε οτι το Safe Mode μπαινει γιατι δεν εχει αφαιρεθει η δικλειδα ασφαλειας και ετσι το Safe Mode ειναι υποχρεωτικο για την προστασια του κινητηρα ...

Δηλ εσυ που δεν εχεις Safe Mode εχεις προβλημα??? Τελικα πρεπει να μπαινει ενα αμαξι σε Safe Mode ή οχι πχ οταν ανοιγεις με 6η και τo AFR ειναι πλουσιο ???

Βασιλη , ετσι οπως το αναφερεις στο τελος θα προκυψει οτι οποιος δεν εχει safe mode ειναι ανασφαλης ! Αν και δεν εχουν σημασια για καποιον που δεν ειναι τεχνικος , καλο ειναι να προσπαθησει να κατανοησει τα παρακατω οποιον τον ενδιαφερει τι γινεται . Γενικα καλο ειναι να διαβασουν ολοι τα παρακατω για να μην λεγονται ανακριβη πραγματα .

Ενα TSI μπαινει σε safe mode oταν μηχανολογικα δυσλειτουργει ! Δεν ειναι πχ κοφτης πιεσης ή maf limit που δεν ανεβηκε o καταλληλος χαρτης απο τον προγραμματιστη , ουτε ειναι καποιο bug του προγραμματος . Αυτο αποδειχτηκε τελικα και απο τη μετρηση σε ΜΑΗΑ LPS3000 του Κirra, που ειδα σημερα και το οποιο ειχε μονο 181 μετρημενα στα ραουλα HP και το σημαντικοτερο 26kgrm ροπη max, που εκ των πραγματων με τη ροπη αυτη δεν μπαινει ποτε σε SM και με ασφαλεστατο καυσιμο. Γιατι οπως ειχα πει καποτε η αδυναμια ειναι μηχανολογικη .

Η αδυναμια της αντλιας δεν μετριεται με κριτηριο τη δυναμη , αλλα τη ροπη . Γιατι η αντλια αυτη ειναι θετικης μετατοπισης και η παλινδρομηση της ειναι αναλογη με το ρυθμο περιστροφης του κινητηρα . Με απλα λογια και για να το καταλαβει ο καθενας , η αντλια μπορει να παρεχει Χ ποσοτητα καυσιμου στις 3000σαλ και 2Χ στις 6000σαλ . Αρα με δεδομενο AFR , επαρκει και για Υ ισχυ στις 3000σαλ και 2Υ στις 6000σαλ , που σημαινει οτι επαρκει για Ζ ροπη στις 3000σαλ και Ζ ροπη στις 6000σαλ .

Μολις αδειασω και σηκωσω τη μετρηση του Panos18 , θα διαπιστωσουμε οτι το Stg1 και το Stg2 , που και τα 2 ειναι απροβληματιστα χωρις ιχνος sm , ναι μεν εχουν 20ΗΡ διαφορα ψηλα , αλλα και σχεδον ιδια ροπη , με τα διαγραμματα να ειναι "καρμπον" εως τις 5000σαλ και η ροπη να φθεινει με πιο αργο ρυθμο στο TSI που φοραει ροϊκα περιφερειακα (εισαγωγη - εξατμιση) και βοηθουν ψηλα.

Πολλη ροπη , χαμηλο AFR και διατηρηση εργοστασιακης αποκλισης πιεσης καυσιμου ειναι στοιχεια που βοηθουν στην εμφανιση της δυσλειτουργιας αυτης , που ειναι καθαρη περιπτωση μηχανολογικης ανεπαρκειας ανταλλακτικου . Γι αυτο αλλωστε , τα sm κλπ εξαφνιζονται με μεγαλυτερη αντλια .

Εστω οτι διατηρουμε την εργοστασιακη αποκλιση πιεσεων στο προγραμμα και δεν βγαζουμε τη δικλειδα αυτη απο τη μεση , που ειναι αυτονοητο οτι ειναι λαθος να βγει , αλλα και να ελαττωθει (αφου η παροχη των μπεκ μειωνεται δραματικα οταν δεν εχουν πιεση καυσιμου = καμπουμ , σε μοτερ που δεν εχει wideband για να κλεινει την πεταλουδα) . Δεν αρκει ομως μονο αυτο . Παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Ο MED17.5.1 εχει ακριβες μαθηματικο μοντελο για τη ροπη . Η ροπη στους κινητηρες αυτους ειναι πρακτικα σταθερη και ο κινητηρας θα σηκωσει πιεση πχ το καλοκαιρι για να εχει την ιδια ροπη που θα εχει και το χειμωνα ή θα μειωσει την πιεση με ενα καλο intercooler , για τον ιδιο λογο . Για να εχει τη ροπη που θελει (που οριζει ο προγραμματιστης) .

Το AFR στα αυτοκινητα αυτα δεν ειναι σταθερο και αλλαζει σε διαφορες συνθηκες . Το αυτοκινητο εχει διαφορετικο AFR οταν ανοιγουμε μια δευτερα απο 2000 μεχρι κοφτη και διφορετικο οταν ανοιγουμε μια 6η , απο 2000 μεχρι κοφτη . Και καλα κανει ! Γιατι οταν καποιος ανοιξει μια 1η με το μοτερ κρυο (πχ με 300oC στο πυρομετρο , χωρις προηγουμενα πατηματα) ειναι αχρηστο να εχει πχ 11:1 για πολλους λογους (ατελης καυση , χαμηλη θερμοκρασια μεταλλων , καταναλωση , επικαθισεις , κλπ) , ενω οταν ανοιξει μια 6η ειναι απαραιτητο να εχει χαμηλο ΑFR , καθως η διαρκης θερμικη καταπονηση (μεταφορα θερμοτητας) θα καταστρεψει τα μεταλλα .

Επισης ,οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει υψηλη διορθωση αβανς (απο χρηση απλης αμολυβδης σε προγραμμα φτιαγμενο για 100oct , απο υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια , απο πολυ φορτιο για αρκετο χρονο που ζεσταινει μπουζι / εμβολα / ΘΚ , κλπ) , o εγκεφαλος θα παρει πρωτοβουλια και θα κατεβασει οσο κρινει το AFR (σε σχεση και με το τι οριζει ο προγραμματιστης) για να προστατευσει το μοτερ . Για να γινει αυτο πρεπει ο καταλληλος χαρτης να μην μηδενιστει! . Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει (ή μαλλον υπολογισει) υψηλη EGT παλι κατεβαζει το AFR για να προστατευτει . Φυσικα και αυτοι οι χαρτες θερμ. καυσαεριων "κατσαβιδωνονται" με αρνητικες - κατα την αποψη μου - πιθανες συνεπειες!

Η Bosch εχει σχεδιασει καταπληκτικο SW για το μοτερ αυτο , που συνδιαζουν με τον καλυτερο τροπο δυναμη - οικονομια - ασφαλεια και δεν αξιζει να θυσιασει καποιος την ασφαλεια στο βωμο της δυναμης . O προγραμματιστης λοιπον εχει διαφορους τροπους για να περιορισει το χαμηλο AFR εκει που πραγματικα χρειαζεται ! Στο υψηλο φορτιο και με κακες συνθηκες! Το θεμα ειναι μηπως ειναι καλυτερα να περιοριστει η ροπη , αντι για το καυσιμο ? Ενα damos ειναι το μονο που χρειαζεσαι για να μηδενισεις ολες εκεινες τις "δικλειδες ασφαλειας" που κρατανε το μοτερ ασφαλες. Να μην κατεβαζει δηλαδη μιγμα οταν χρειαζεται να ψυχθει . Ειναι μαθηματικα βεβαιο ομως οτι σε πληθος περιπτωσεων το ποσοστο αστοχιων θα αυξηθει .

Οποτε πολυ υψηλη ροπη (που δινει την αισθηση - τραβηγμα) και χαμηλο AFR δεν πανε μαζι . Για την ακριβεια , αυτο που εχω δει (σε LPS3000 actual τιμες) ειναι οτι το να εχει το μοτερ αυτο 280Νm και 11.5:1 ειναι οριακο στο να κραταει σωστη την πιεση στο καυσιμο με την ΟΕΜ αντλια . Στις υψηλες στροφες (6000+) τετοιο προβλημα δεν υπαρχει καθως 280Nm στις 6200σαλ / 7000σαλ ειναι 240ΗΡ / 270ΗΡ (που δεν βγαζει τοσα σε LPS3000) , αλλα για τις 4000 - 5000 , που με την ΟΕΜ τουρμπινα μπορει να εχει και 300+Nm το μοτερ μπορει να ειναι προβλημα . Οταν λοιπον στο δρομο εχουμε 6η απο τις 3000σαλ και σανιδωσουμε , μπορει στις 5000 το AFR να ειναι ακομα και 10,7:1 ! Η σχεδον 10% αυξημενη ποσοτητα καυσιμου σε σχεση πχ με την ιδια ρεπριζ (3000-5000σαλ) με 4η σχεση που μπορει να εχουμε 11,7:1 με ιδια ή και μικροτερη καταπονηση, ειναι αυτο που κανει το sm να εμφανιζεται με 6η σχεση και οχι πχ με 4η , να εμφανιζεται με υψηλη εξωτ. θερμοκρασια (πχ καυσωνα) και οχι με 0οC ή να εμφανιζεται με κακης αντικροτικοτητας καυσιμο .

Με λιγα λογια , full δυναμη (ή μαλλον ροπη) και χαμηλα AFR δεν πανε παρεα . Για το λογο αυτο , το μοτερ που αντεχει ανετα 320+Νm ποτε με την ΟΕΜ αντλια δεν θα εχει με ασφαλεια πανω απο 280-285Nm σε μεσες συνθηκες και με 100oct καυσιμο (μιλαμε παντα για Golf V , οχι 160αρια μοτερ που μαλλον εχον αναβαθμιστει μηχανικα στο κομματι αυτο και δεν παρουσιαζουν ποτε αποκλιση ανεξαρτητως AFR - πιεσης). Γιατι σε δυσμενεις συνθηκες θα μπαινει το μοτερ σε safe mode . Και αν δεν μπαινει σε sm , σημαινει οτι εχουν αφαιρεθει δικλειδες τετοιες , που δεν συμβαδιζουν με την αξιοπιστια και μακροζωια του μοτερ . Απλα πραγματα ειναι και μετρημενα κουκια . Χιλιοειπωμενα και αποδεδειγμενα .

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη , ετσι οπως το αναφερεις στο τελος θα προκυψει οτι οποιος δεν εχει safe mode ειναι ανασφαλης ! Αν και δεν εχουν σημασια για καποιον που δεν ειναι τεχνικος , καλο ειναι να προσπαθησει να κατανοησει τα παρακατω οποιον τον ενδιαφερει τι γινεται . Γενικα καλο ειναι να διαβασουν ολοι τα παρακατω για να μην λεγονται ανακριβη πραγματα .

Ενα TSI μπαινει σε safe mode oταν μηχανολογικα δυσλειτουργει ! Δεν ειναι πχ κοφτης πιεσης ή maf limit που δεν ανεβηκε o καταλληλος χαρτης απο τον προγραμματιστη , ουτε ειναι καποιο bug του προγραμματος . Αυτο αποδειχτηκε τελικα και απο τη μετρηση σε ΜΑΗΑ LPS3000 του Κirra, που ειδα σημερα και το οποιο ειχε μονο 181 μετρημενα στα ραουλα HP και το σημαντικοτερο 26kgrm ροπη max, που εκ των πραγματων με τη ροπη αυτη δεν μπαινει ποτε σε SM και με ασφαλεστατο καυσιμο. Γιατι οπως ειχα πει καποτε η αδυναμια ειναι μηχανολογικη .

Η αδυναμια της αντλιας δεν μετριεται με κριτηριο τη δυναμη , αλλα τη ροπη . Γιατι η αντλια αυτη ειναι θετικης μετατοπισης και η παλινδρομηση της ειναι αναλογη με το ρυθμο περιστροφης του κινητηρα . Με απλα λογια και για να το καταλαβει ο καθενας , η αντλια μπορει να παρεχει Χ ποσοτητα καυσιμου στις 3000σαλ και 2Χ στις 6000σαλ . Αρα με δεδομενο AFR , επαρκει και για Υ ισχυ στις 3000σαλ και 2Υ στις 6000σαλ , που σημαινει οτι επαρκει για Ζ ροπη στις 3000σαλ και Ζ ροπη στις 6000σαλ .

Μολις αδειασω και σηκωσω τη μετρηση του Panos18 , θα διαπιστωσουμε οτι το Stg1 και το Stg2 , που και τα 2 ειναι απροβληματιστα χωρις ιχνος sm , ναι μεν εχουν 20ΗΡ διαφορα ψηλα , αλλα και σχεδον ιδια ροπη , με τα διαγραμματα να ειναι "καρμπον" εως τις 5000σαλ και η ροπη να φθεινει με πιο αργο ρυθμο στο TSI που φοραει ροϊκα περιφερειακα (εισαγωγη - εξατμιση) και βοηθουν ψηλα.

Πολλη ροπη , χαμηλο AFR και διατηρηση εργοστασιακης αποκλισης πιεσης καυσιμου ειναι στοιχεια που βοηθουν στην εμφανιση της δυσλειτουργιας αυτης , που ειναι καθαρη περιπτωση μηχανολογικης ανεπαρκειας ανταλλακτικου . Γι αυτο αλλωστε , τα sm κλπ εξαφνιζονται με μεγαλυτερη αντλια .

Εστω οτι διατηρουμε την εργοστασιακη αποκλιση πιεσεων στο προγραμμα και δεν βγαζουμε τη δικλειδα αυτη απο τη μεση , που ειναι αυτονοητο οτι ειναι λαθος να βγει , αλλα και να ελαττωθει (αφου η παροχη των μπεκ μειωνεται δραματικα οταν δεν εχουν πιεση καυσιμου = καμπουμ , σε μοτερ που δεν εχει wideband για να κλεινει την πεταλουδα) . Δεν αρκει ομως μονο αυτο . Παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Ο MED17.5.1 εχει ακριβες μαθηματικο μοντελο για τη ροπη . Η ροπη στους κινητηρες αυτους ειναι πρακτικα σταθερη και ο κινητηρας θα σηκωσει πιεση πχ το καλοκαιρι για να εχει την ιδια ροπη που θα εχει και το χειμωνα ή θα μειωσει την πιεση με ενα καλο intercooler , για τον ιδιο λογο . Για να εχει τη ροπη που θελει (που οριζει ο προγραμματιστης) .

Το AFR στα αυτοκινητα αυτα δεν ειναι σταθερο και αλλαζει σε διαφορες συνθηκες . Το αυτοκινητο εχει διαφορετικο AFR οταν ανοιγουμε μια δευτερα απο 2000 μεχρι κοφτη και διφορετικο οταν ανοιγουμε μια 6η , απο 2000 μεχρι κοφτη . Και καλα κανει ! Γιατι οταν καποιος ανοιξει μια 1η με το μοτερ κρυο (πχ με 300oC στο πυρομετρο , χωρις προηγουμενα πατηματα) ειναι αχρηστο να εχει πχ 11:1 για πολλους λογους (ατελης καυση , χαμηλη θερμοκρασια μεταλλων , καταναλωση , επικαθισεις , κλπ) , ενω οταν ανοιξει μια 6η ειναι απαραιτητο να εχει χαμηλο ΑFR , καθως η διαρκης θερμικη καταπονηση (μεταφορα θερμοτητας) θα καταστρεψει τα μεταλλα .

Επισης ,οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει υψηλη διορθωση αβανς (απο χρηση απλης αμολυβδης σε προγραμμα φτιαγμενο για 100oct , απο υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια , απο πολυ φορτιο για αρκετο χρονο που ζεσταινει μπουζι / εμβολα / ΘΚ , κλπ) , o εγκεφαλος θα παρει πρωτοβουλια και θα κατεβασει οσο κρινει το AFR (σε σχεση και με το τι οριζει ο προγραμματιστης) για να προστατευσει το μοτερ . Για να γινει αυτο πρεπει ο καταλληλος χαρτης να μην μηδενιστει! . Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει (ή μαλλον υπολογισει) υψηλη EGT παλι κατεβαζει το AFR για να προστατευτει . Φυσικα και αυτοι οι χαρτες θερμ. καυσαεριων "κατσαβιδωνονται" με αρνητικες - κατα την αποψη μου - πιθανες συνεπειες!

Η Bosch εχει σχεδιασει καταπληκτικο SW για το μοτερ αυτο , που συνδιαζουν με τον καλυτερο τροπο δυναμη - οικονομια - ασφαλεια και δεν αξιζει να θυσιασει καποιος την ασφαλεια στο βωμο της δυναμης . O προγραμματιστης λοιπον εχει διαφορους τροπους για να περιορισει το χαμηλο AFR εκει που πραγματικα χρειαζεται ! Στο υψηλο φορτιο και με κακες συνθηκες! Το θεμα ειναι μηπως ειναι καλυτερα να περιοριστει η ροπη , αντι για το καυσιμο ? Ενα damos ειναι το μονο που χρειαζεσαι για να μηδενισεις ολες εκεινες τις "δικλειδες ασφαλειας" που κρατανε το μοτερ ασφαλες. Να μην κατεβαζει δηλαδη μιγμα οταν χρειαζεται να ψυχθει . Ειναι μαθηματικα βεβαιο ομως οτι σε πληθος περιπτωσεων το ποσοστο αστοχιων θα αυξηθει .

Οποτε πολυ υψηλη ροπη (που δινει την αισθηση - τραβηγμα) και χαμηλο AFR δεν πανε μαζι . Για την ακριβεια , αυτο που εχω δει (σε LPS3000 actual τιμες) ειναι οτι το να εχει το μοτερ αυτο 280Νm και 11.5:1 ειναι οριακο στο να κραταει σωστη την πιεση στο καυσιμο με την ΟΕΜ αντλια . Στις υψηλες στροφες (6000+) τετοιο προβλημα δεν υπαρχει καθως 280Nm στις 6200σαλ / 7000σαλ ειναι 240ΗΡ / 270ΗΡ (που δεν βγαζει τοσα σε LPS3000) , αλλα για τις 4000 - 5000 , που με την ΟΕΜ τουρμπινα μπορει να εχει και 300+Nm το μοτερ μπορει να ειναι προβλημα . Οταν λοιπον στο δρομο εχουμε 6η απο τις 3000σαλ και σανιδωσουμε , μπορει στις 5000 το AFR να ειναι ακομα και 10,7:1 ! Η σχεδον 10% αυξημενη ποσοτητα καυσιμου σε σχεση πχ με την ιδια ρεπριζ (3000-5000σαλ) με 4η σχεση που μπορει να εχουμε 11,7:1 με ιδια ή και μικροτερη καταπονηση, ειναι αυτο που κανει το sm να εμφανιζεται με 6η σχεση και οχι πχ με 4η , να εμφανιζεται με υψηλη εξωτ. θερμοκρασια (πχ καυσωνα) και οχι με 0οC ή να εμφανιζεται με κακης αντικροτικοτητας καυσιμο .

Με λιγα λογια , full δυναμη (ή μαλλον ροπη) και χαμηλα AFR δεν πανε παρεα . Για το λογο αυτο , το μοτερ που αντεχει ανετα 320+Νm ποτε με την ΟΕΜ αντλια δεν θα εχει με ασφαλεια πανω απο 280-285Nm σε μεσες συνθηκες και με 100oct καυσιμο (μιλαμε παντα για Golf V , οχι 160αρια μοτερ που μαλλον εχον αναβαθμιστει μηχανικα στο κομματι αυτο και δεν παρουσιαζουν ποτε αποκλιση ανεξαρτητως AFR - πιεσης). Γιατι σε δυσμενεις συνθηκες θα μπαινει το μοτερ σε safe mode . Και αν δεν μπαινει σε sm , σημαινει οτι εχουν αφαιρεθει δικλειδες τετοιες , που δεν συμβαδιζουν με την αξιοπιστια και μακροζωια του μοτερ . Απλα πραγματα ειναι και μετρημενα κουκια . Χιλιοειπωμενα και αποδεδειγμενα .

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου... Το TSI 160 εχει αναβαθμισμενη αντλια (υπαρχουν tsi 160 που με προγραμμα εχουν δειξει πανω απο 32 κιλα ροπη!!!) και αν ναι θα μπορουσε λεω εγω να μπει στο V ??

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου... Το TSI 160 εχει αναβαθμισμενη αντλια (υπαρχουν tsi 160 που με προγραμμα εχουν δειξει πανω απο 32 κιλα ροπη!!!) και αν ναι θα μπορουσε λεω εγω να μπει στο V ??

πρεπει καποιος να το δοκιμασει αυτο, αν εχει καποιος γνωστο με tsi 160 θα μπορουσε να δοκιμασει!!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου... Το TSI 160 εχει αναβαθμισμενη αντλια (υπαρχουν tsi 160 που με προγραμμα εχουν δειξει πανω απο 32 κιλα ροπη!!!) και αν ναι θα μπορουσε λεω εγω να μπει στο V ??

Με ακριβεια δεν μπορω να απαντησω , γιατι δεν την εχω λυσει .

Το μονο που μπορω να σου πω , ειναι οτι μπορεις να εχεις 2500mbar και η πιεση μπεκιερας να ειναι 120bar , μεχρι stg2 Scirocco που εχω δει στην πραξη .

Οπτικα φαινονται ομοιες και πρεπει να κουμπωνει ακριβως στο καπακι. Ο κωδικος των αντλιων αλλαζει , αλλα δεν γνωριζω αν η διαφορετικη παροχη οφειλεται στον εκκεντροφορο ή στην αντλια. Συντομα θα λυσουμε ενα 160αρι (για STG3) οποτε και θα ξερουμε ακριβως τι παιζει .

Παντως το θεμα με τις αντλιες στα golf V αντιμετωπιζεται με τη "μαζεμενη" ροπη . Απλα δεν θα εχουμε 32kgrm σ αυτα ...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι απευθυνόμενος στους προγραμματιστές , αναφέρετε κάπου σε προηγούμενα post οτι αρχικά περνάτε το custom προγραμμα και έπειτα κάνετε ρυθμίσεις που βγαίνετε και στο δρόμο κτλ κτλ. Το custom πρόγραμμα τι είναι? ειναι δικό σας? η παίρνετε κάποιο έτοιμο απο τις εταιρίες? όπως πχ είναι το ίδιο με πχ την ΜΤΜ ?

Αν είναι δικό σας ποιός το έχει φτίαξει?

Και κάτι τελευταίο αν είναι όπως τα κονσέρβα όπως λέτε και το δίνεται σε χαμήλοτερη τιμή όπως έχω αντιληφθεί επομένως συμφέρει να το πάρουμε απο εσάς? και θα μπορούσαμε να το βάλουμε χωρίς περαιτέρω "πείραγμα" σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Ενα TSI μπαινει σε safe mode oταν μηχανολογικα δυσλειτουργει ! Δεν ειναι πχ κοφτης πιεσης ή maf limit που δεν ανεβηκε o καταλληλος χαρτης απο τον προγραμματιστη , ουτε ειναι καποιο bug του προγραμματος . Αυτο αποδειχτηκε τελικα και απο τη μετρηση σε ΜΑΗΑ LPS3000 του Κirra, που ειδα σημερα και το οποιο ειχε μονο 181 μετρημενα στα ραουλα HP και το σημαντικοτερο 26kgrm ροπη max, που εκ των πραγματων με τη ροπη αυτη δεν μπαινει ποτε σε SM και με ασφαλεστατο καυσιμο. Γιατι οπως ειχα πει καποτε η αδυναμια ειναι μηχανολογικη .

Ολα καλα Κριτωνα, αν και μου 'εφαγες' 22 αλογακια. Εκτος και αν δεν εχουν σημασια!

Η μετρηση ηταν 203.4 αλογα και 260.04 Nm ( που ειναι κοντα 27 σε Kgrm και οχι max 26).

Ελπιζω οτι απλα εκανες ενα λαθος η ειδες λαθος εκτος και αν απο την αποχωρηση μου απο το δυναμομετρο

τα νουμερα συνεχιζουν να μεταβαλονται.

Η μετρηση ειναι στην διαθεση σου αν θελεις, δεν χρειαζεται πιστευω να την ανεβασω εδω για να δεις.

Link to comment
Share on other sites

κοβει γκαζι-ριχνει τις στροφες στις 3

Το Safe Mode δεν κοβει απλα το γκαζι, το καταργει, για 3-4 δευτερολεπτα τουλαχιστον, πατας και απλα δεν κανει τιποτα,

οποτε αν εισαι σε προσπεραση βγαλε ποδι, σπρωχνε και προσευχησου, γι'αυτο και το θεωρω επικινδυνο.

Εμενα δεν μου το εκανε τους πρωτους δυο-τρεις μηνες που ειχα το προγραμμα, αρχισε με τα πρωτα ταξειδια μου και τις πρωτες ζεστες τον Ιουνιο και δεν το εκανε και παντα.

Link to comment
Share on other sites

Ολα καλα Κριτωνα, αν και μου 'εφαγες' 22 αλογακια. Εκτος και αν δεν εχουν σημασια!

Η μετρηση ηταν 203.4 αλογα και 260.04 Nm ( που ειναι κοντα 27 σε Kgrm και οχι max 26).

Ελπιζω οτι απλα εκανες ενα λαθος η ειδες λαθος εκτος και αν απο την αποχωρηση μου απο το δυναμομετρο

τα νουμερα συνεχιζουν να μεταβαλονται.

Η μετρηση ειναι στην διαθεση σου αν θελεις, δεν χρειαζεται πιστευω να την ανεβασω εδω για να δεις.

Παντελη , μιλαω για την μετρημενη - πραγματικη ισχυ , οχι διορθωμενη που αλλαζει αναλογα με τις συνθηκες , και μαλιστα σε δυναμομετρο που ειναι αμεροληπτο και δεν πουλαει προγραμματα ο ιδιοκτητης του. Ειληκρινα δεν ειδα κατι τετοιο , αλλα για να το λες το πιστευω . Δεν καθισα να ψαξω και τι ακριβως εγινε .

Αυτο που ειδα σε ενα plot ηταν 181 μετρημενα - 192 διορθωμενα ΗΡ , δηλαδη 6 μετρημενα ΗΡ περισσοτερα απο το πρωτο προγραμμα πυο φορεσες , που δεν ειχε SM και ηταν για 95αρα! Αν ειχες και 190 μετρημενα ΗΡ σε αλλη μετρηση , δεν ειχα καμια προθεση να σου κοψω 10ΗΡ (22 μετρημενα δεν πιστευω να ειναι με τιποτα...) καθως ειληκρινα δεν το ειδα. Αν θες σηκωσε το δυνατο dynoplot , καλο ειναι για σχολιασμο μετρησης , καπυλων , κλπ.

Σε καθε περιπωση , αυτο που μετραει για την υπαρξη ή οχι SM ειναι η ροπη και με 260Νm εισαι σιγουρα ΟΚ . Αλλα δεν ειναι 285 , ουτε 320 , οπου θα ειχες σιγουρα προβλημα . Σημασια δεν εχει αν κερδισες 10-12 πραγματικα αλογα με το πρωτο προγραμμα που ειχες (που δεν ειχες προβλημα sm και ηταν χτισμενο για 95αρα βενζινη και μου ζητησες να το σηκωσω γιατι ειδες λιγη ισχυ - λογικο) , αλλα να γνωριζει ο καθενας οτι οπως αποδειχτηκε δεν υπαρχει καποιο bug στην πιεση καυσιμου , που το απενεργοποιεις και εχεις οτι πιεση θες (δηλαδη ροπη), με σωστο AFR. Γιατι αυτο ειχε ειπωθει καποτε και σημαινει αυτοματως οτι ο προγραμματιστης ειναι αδιαβαστος και δεν γνωριζει τον κωδικα (= ουσιαστικα ειναι αχρηστος και δεν αξιζει να βαλεις σ αυτον προγραμμα) . Γιατι αν συμβει μια δυσλειτουργια μηχανολογικη , με συνενοηση λυνεται . Αν ειναι αδιαβαστος , και 25 φορες να το παιδεψει δεν δεν θα μπορει να κανει κατι . Γι αυτο εκανα και την αναφορα στη μετρηση σου και οχι για να κρινω την οποια επιλογη σου, που δεν ειναι η δουλεια μου.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Το Safe Mode δεν κοβει απλα το γκαζι, το καταργει, για 3-4 δευτερολεπτα τουλαχιστον, πατας και απλα δεν κανει τιποτα,

οποτε αν εισαι σε προσπεραση βγαλε ποδι, σπρωχνε και προσευχησου, γι'αυτο και το θεωρω επικινδυνο.

Εμενα δεν μου το εκανε τους πρωτους δυο-τρεις μηνες που ειχα το προγραμμα, αρχισε με τα πρωτα ταξειδια μου και τις πρωτες ζεστες τον Ιουνιο και δεν το εκανε και παντα.

Ρε Παντελη δεν σε ξερω ετσι..ουτε αυτα που θα πω τα κανω για να παρω το μερος του Κριτωνα..Εφ οσον αλλαξες προγραμματιστη και διορθωθηκε το θεμα που ειχες και εισαι ευχαριστημενος,γτ αναλλωνεσαι στα ιδια και ιδια..Ωραια καταλαβαμε οτι δεν σου αρεσε το προγραμμα των Ε-tuners και δεν δουλεψε στο αμαξι σου και αλλα σου ειχε ταξει ο Κριτωνας και αλλα ειδες εσυ...αλλα εχω βαρεθει δεν ξερω αν οχι και οι αλλοι να αντιδικεις συνεχεια με τον Κριτωνα με την καθε ευκαιρια που βρισκεις..

Κοψτε το εδω να τελειεωνουμε ή κανε ενα αλλο θεμα εναντιον των E-tuners..

πιστευω και αλλα παιδια εχουν την ιδια αποψη με μενα αλλα ντρεπονται να το πουν στα ισια..

Link to comment
Share on other sites

Ρε Παντελη δεν σε ξερω ετσι..ουτε αυτα που θα πω τα κανω για να παρω το μερος του Κριτωνα..Εφ οσον αλλαξες προγραμματιστη και διορθωθηκε το θεμα που ειχες και εισαι ευχαριστημενος,γτ αναλλωνεσαι στα ιδια και ιδια..Ωραια καταλαβαμε οτι δεν σου αρεσε το προγραμμα των Ε-tuners και δεν δουλεψε στο αμαξι σου και αλλα σου ειχε ταξει ο Κριτωνας και αλλα ειδες εσυ...αλλα εχω βαρεθει δεν ξερω αν οχι και οι αλλοι να αντιδικεις συνεχεια με τον Κριτωνα με την καθε ευκαιρια που βρισκεις..

Κοψτε το εδω να τελειεωνουμε ή κανε ενα αλλο θεμα εναντιον των E-tuners..

πιστευω και αλλα παιδια εχουν την ιδια αποψη με μενα αλλα ντρεπονται να το πουν στα ισια..

Φιλε Shaddow, δεν καταλαβαινω τι εννοεις.

Κατ'αρχην κανεις quote το ποσταρισμα μου για SM (λεω κατι λαθος? αν ναι διορθωσε με)και μετα αναφερεσαι σε μια υποτιθεμενη κοντρα που εχω με τον Κριτωνα και οτι με αυτο ασχολουμαι συνεχεια.Εχω κοντρα εγω με τον Κριτωνα? Απο που φαινεται? Επειδη του λεω οτι τα στοιχεια που εγραψε ειναι λαθος?

Που αντιδικω φιλε μου, οταν λεει οτι με το προγραμμα που εχω εχω βγαλει 181 και οχι 203 οπως ειναι πραγματικα?

Αυτο για σενα ειναι αντιδικια? Δηλ αν διορθωσεις καποιον που δινει λαθος στοιχεια ειναι αντιδικια και φταιει αυτος που εχει τα σωστα στοιχεια και οχι αυτος που λεει τα λαθος?

Αν αυτο εννοεις τοτε πρεπει να αλλαξουμε την ορολογια των λεξεων.

Ποια ευκαιρια βρηκα να τα χωσω και γιατι? Νομιζεις οτι δεν εχω αλλη δουλεια απο το να ασχολουμαι με το θεμα?

Εσυ αν ο Κωστας/ Ο Κυριλλος η ο οποιοσδηποτε αλλος εβγαινε και ελεγε οτι ειδα σε μετρηση το αυτοκινητο του Shaddow στα 180 αλογα (απο τα 220 που λει) τι θα εκανες, δεν θα απαντουσες για να διορθωσεις? Και μαλιστα χωρις να εχω δωσει εγω το δικαιωμα να δει καποιος τα δικα μου μετρηματα και να αναφερει, το οποιο μαλιστα το περασα αβλεπι για να μην κανω θεμα!

Το ποιος ειναι μεροληπτικος υπερ του οποιοδηποτε φαινεται καθαρα. Δεν καταλαβαινω ομως γιατι εσυ χωρις να εχεις κανενα λογο στο συγκεκριμενο μιλας για 'ντροπες', οτι σε καθε ευκαιρια αναφερω το θεμα, οτι ολοι οι αλλοι πρεπει να εχουν την ιδια αποψη με σενα, οτι πρεπει ΕΓΩ να κοψω το θεμα, κλπ λες και εγω εχω οφελος.

Το ποιος εχει οφελος πιστευω το γνωριζεις.

Εγω μονο χασουρα εχω, οπως και οι περισσοτεροι απο εμας αν το καλοκοιταξεις.

Αλλα την τρελα μας κανουμε και δεν μας πολυνοιαζει (τουλαχιστον εμενα) το κοστος οσο το

να μην μας πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες, και αυτο δεν παει σε κανενα συγκεκριμενο αλλα γενικα για να μην υπαρχει παρεξηγηση, αν και δυσκολο το βλεπω με την νοοτροπια που κυριαρχει.

Δυστυχως τα πραγματα πρεπει να λεγονται με το ονομα τους και οσοι ενοχλουνται ας μην διαβαζουν, δεν ειναι εξ'αλλου υποχρεωτικο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Shaddow, δεν καταλαβαινω τι εννοεις.

Οτι εχω κοντρα εγω με τον Κριτωνα? Απο που φαινεται? Επειδη του λεω οτι τα στοιχεια που εγραψε ειναι λαθος?

Που αντιδικω φιλε μου, οταν λεει οτι με το προγραμμα που εχω εχω βγαλει 181 και οχι 203 οπως ειναι πραγματικα?

Αυτο για σενα ειναι αντιδικια? Δηλ αν διορθωσεις καποιον που δινει λαθος στοιχεια ειναι αντιδικια και φταιει αυτος που

εχει τα σωστα στοιχεια και οχι αυτος που λεει τα λαθος?

Αν αυτο εννοεις τοτε πρεπει να αλλαξουμε την ορολογια των λεξεων.

Ποια ευκαιρια βρηκα? Νομιζεις οτι δεν εχω αλλη δουλεια απο το να ασχολουμαι με το θεμα?

Εσυ αν ο Κωστας/ Ο Κυριλλος η ο οποιοσδηποτε αλλος εβγαινε και ελεγε οτι ειδα σε μετρηση το αυτοκινητο του Shaddow στα 180 αλογα (απο τα 220 που λει) τι θα εκανες, δεν θα απαντουσες? Και μαλιστα χωρις να εχω δωσει εγω το δικαιωμα να δει καποιος τα δικα μου μετρηματα, το οποιο μαλιστα το περασα αβλεπι για να μην κανω θεμα!

Το ποιος ειναι μεροληπτικος υπερ των etuners φαινεται καθαρα, οταν εσυ χωρις να εχεις κανενα λογο μιλας για 'ντροπες'

οτι σε καθε ευκαιρια αναφερω το θεμα, οτι ολοι οι αλλοι πρεπει να εχουν την ιδια αποψη με σενα, οτι πρεπει ΕΓΩ να κοψω το θεμα, λες και εγω εχω οφελος κλπ,κλπ.

Δυστυχως τα πραγματα πρεπει να λεγονται με το ονομα τους και οσοι ενοχλουνται ας μην διαβαζουν, δεν ειναι εξ'αλλου υποχρεωτικο.

Κατα αρχας δλδ εσυ πιστευεις οτι εγω μεροληπτω υπερ των E-tuners με αυτο το ποστ που εκανα??ακου να δεις φιλε ωραια απαντησες για τα αλογα δεν λεω οτι δεν εχεις δικιο..αλλα καθε 3και λιγο λες τα ιδια και τα ιδια και τπτ καινουργιο..τα βγαλλαμε τα συμπερασματα μας αο αυτο που ηθελες να περασεις το ειπες μια,δυο,δεκα..οκ φτανει αυτο εννοω..στο κατω κατω σου λεω εδω ειναι Θεμα΄''Εφτασαν τα 200αρια''....

εχεις να πεις κατι πανω σε αυτο καινουργιο??ή θα λεμε παλι το ιδια και τα ιδια..και δεν μιλαω για αυτο το ποστ σου..απλα τοσο καιρο σε αυτο το θεμα οποτε ποσταρεις λες τα πραγμτα που σου ανεφερα..κανε αλλο θεμα απλα και γραψτα παλι..εγω δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια απο σενα σε αυτο το θεμα δεν καταλαβαινω..και στο ξαναλεω δεν ειμαι τπτ με τους E-tunerς,απλα ετυχε να γινω πελατης τους γτ οταν εβαλλα προγραμμα δεν ειχε αλλος για τον εγκεφαλο μου(δεν το μετανιωσα βεβαια στο ελαχιστο μεχρι σημερα)..και Revo να ειχα τα ιδια θα σου ελεγα..

Φιλικα Γιωργος.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου... Το TSI 160 εχει αναβαθμισμενη αντλια (υπαρχουν tsi 160 που με προγραμμα εχουν δειξει πανω απο 32 κιλα ροπη!!!) και αν ναι θα μπορουσε λεω εγω να μπει στο V ??Βασιλη ποση ροπη σου βγαζει το προγραμμα που φορας?

Link to comment
Share on other sites

Κατα αρχας δλδ εσυ πιστευεις οτι εγω μεροληπτω υπερ των E-tuners με αυτο το ποστ που εκανα??ακου να δεις φιλε ωραια απαντησες για τα αλογα δεν λεω οτι δεν εχεις δικιο..αλλα καθε 3και λιγο λες τα ιδια και τα ιδια και τπτ καινουργιο..τα βγαλλαμε τα συμπερασματα μας αο αυτο που ηθελες να περασεις το ειπες μια,δυο,δεκα..οκ φτανει αυτο εννοω..στο κατω κατω σου λεω εδω ειναι Θεμα΄''Εφτασαν τα 200αρια''....

εχεις να πεις κατι πανω σε αυτο καινουργιο??ή θα λεμε παλι το ιδια και τα ιδια..και δεν μιλαω για αυτο το ποστ σου..απλα τοσο καιρο σε αυτο το θεμα οποτε ποσταρεις λες τα πραγμτα που σου ανεφερα..κανε αλλο θεμα απλα και γραψτα παλι..εγω δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια απο σενα σε αυτο το θεμα δεν καταλαβαινω..και στο ξαναλεω δεν ειμαι τπτ με τους E-tunerς,απλα ετυχε να γινω πελατης τους γτ οταν εβαλλα προγραμμα δεν ειχε αλλος για τον εγκεφαλο μου(δεν το μετανιωσα βεβαια στο ελαχιστο μεχρι σημερα)..και Revo να ειχα τα ιδια θα σου ελεγα..

Φιλικα Γιωργος.

Γιωργο,

αν νομιζεις (και εχεις δει πραγματικα) οτι τα ποστς μου δεν ειναι επι του θεματος (για προγραμματα στα tsi και οτιδηποτε καλο/κακο επι του ζητηματος δεν ειναι το αντικειμενο?) παω πασο, δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.

Δεν μπορεις ομως να μιλας εκ μερους και των υπολοιπων που διαβαζουν εκτος αν ξερεις κατι που δεν ξερω εγω.

Τελος παντων, βλεπεις δημιουργειται ενα θεμα ασχετο και εκ του μηδενος, που δεν νοιαζει και κανεναν αλλο στο κατω κατω.

Αστο να παει να μην χαλαμε και τις καρδιες μας χωρις λογο.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο,

αν νομιζεις (και εχεις δει πραγματικα) οτι τα ποστς μου δεν ειναι επι του θεματος (για προγραμματα στα tsi και οτιδηποτε καλο/κακο επι του ζητηματος δεν ειναι το αντικειμενο?) παω πασο, δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο.

Δεν μπορεις ομως να μιλας εκ μερους και των υπολοιπων που διαβαζουν εκτος αν ξερεις κατι που δεν ξερω εγω.

Τελος παντων, βλεπεις δημιουργειται ενα θεμα ασχετο και εκ του μηδενος, που δεν νοιαζει και κανεναν αλλο στο κατω κατω.

Αστο να παει να μην χαλαμε και τις καρδιες μας χωρις λογο.

Σορρυ και απο μενα τοτε..δεν ειπα οτι μιλαω εκ μερους αλλων.ας το ληξουμε..

Link to comment
Share on other sites

Παντελη , μιλαω για την μετρημενη - πραγματικη ισχυ , οχι διορθωμενη που αλλαζει αναλογα με τις συνθηκες , και μαλιστα σε δυναμομετρο που ειναι αμεροληπτο και δεν πουλαει προγραμματα ο ιδιοκτητης του. Ειληκρινα δεν ειδα κατι τετοιο , αλλα για να το λες το πιστευω . Δεν καθισα να ψαξω και τι ακριβως εγινε .

Αυτο που ειδα σε ενα plot ηταν 181 μετρημενα - 192 διορθωμενα ΗΡ , δηλαδη 6 μετρημενα ΗΡ περισσοτερα απο το πρωτο προγραμμα πυο φορεσες , που δεν ειχε SM και ηταν για 95αρα! Αν ειχες και 190 μετρημενα ΗΡ σε αλλη μετρηση , δεν ειχα καμια προθεση να σου κοψω 10ΗΡ (22 μετρημενα δεν πιστευω να ειναι με τιποτα...) καθως ειληκρινα δεν το ειδα. Αν θες σηκωσε το δυνατο dynoplot , καλο ειναι για σχολιασμο μετρησης , καπυλων , κλπ.

Σε καθε περιπωση , αυτο που μετραει για την υπαρξη ή οχι SM ειναι η ροπη και με 260Νm εισαι σιγουρα ΟΚ . Αλλα δεν ειναι 285 , ουτε 320 , οπου θα ειχες σιγουρα προβλημα . Σημασια δεν εχει αν κερδισες 10-12 πραγματικα αλογα με το πρωτο προγραμμα που ειχες (που δεν ειχες προβλημα sm και ηταν χτισμενο για 95αρα βενζινη και μου ζητησες να το σηκωσω γιατι ειδες λιγη ισχυ - λογικο) , αλλα να γνωριζει ο καθενας οτι οπως αποδειχτηκε δεν υπαρχει καποιο bug στην πιεση καυσιμου , που το απενεργοποιεις και εχεις οτι πιεση θες (δηλαδη ροπη), με σωστο AFR. Γιατι αυτο ειχε ειπωθει καποτε και σημαινει αυτοματως οτι ο προγραμματιστης ειναι αδιαβαστος και δεν γνωριζει τον κωδικα (= ουσιαστικα ειναι αχρηστος και δεν αξιζει να βαλεις σ αυτον προγραμμα) . Γιατι αν συμβει μια δυσλειτουργια μηχανολογικη , με συνενοηση λυνεται . Αν ειναι αδιαβαστος , και 25 φορες να το παιδεψει δεν δεν θα μπορει να κανει κατι . Γι αυτο εκανα και την αναφορα στη μετρηση σου και οχι για να κρινω την οποια επιλογη σου, που δεν ειναι η δουλεια μου.

Κριτωνα,

αυτη ειναι η μετρηση.

Εσυ αυτη που ειδες ειχε γινει αλλη μερα και δεν αφορουσε αυτο το προγραμμα.

Οσο για το διορθωμενη/πραγματικη, γνωστον, αλλα τα νουμερα που ΟΛΟΙ αναφερουμε σαν σημειο αναφορας (ακομα πιστευω και στα δυο που ρυθμισες τελευταια εσυ εκει με 220-230 αλογα αν θυμαμαι και αναρτησες τις μετρησεις, αν και δεν θυμαμαι αν ησουν εσυ η τα παιδια με τα αυτοκινητα που τις ανεβασαν) ειναι της διορθωμενης ισχυος/ροπης.

Αν κανω λαθος διορθωσε με αλλα νομιζω οτι ολοι εχουμε αυτα τα νουμερα σαν αναφορα.

Ρε Κριτωνα, μην αρχιζουμε παλι τα ιδια, σε παρακαλω, με το πρωτο δικο σου που ελεγες για μινιμουμ 200 ειχα 181 μηχανης και 176 διορθωμενα η δε ροπη ηταν 242.3 Nm (δηλ 24.8 kgr περιπου) παντα με 100αρα, το οποιο μου ειχες πει εξαρχης και δεν ειχε αναφερθει καμμια 95αρα για χρηση.Στην δευτερη μετα την ρυθμιση εβγαλε 191 αλογα μηχανης και 203 διορθωμενα με 282.9 ροπη (δηλ περιπου 29+ κιλα) που ειχα και τα κοψιματα.

Διαλεξε και πες μου τι πραγματικα πρεπει να κοιταμε, οχι μονο εγω αλλα ολοι.

Διορθωμενη η οχι?

Και μετα να βαλουμε κατω τα νουμερα.

Εχω ολες τις μετρησεις απο μαμα μεχρι και καθε προγραμμα μπροστα μου, και ειναι στην διαθεση σου (αν και τις εχεις δει και στις εχω στειλει, αλλα μπορει να εχουν χαθει)και οποιου αλλου θελει.Ειναι χαζο να τραβαει τοσο ακομα μια τελειωμενη ιστορια.

Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ στον Shaddow και σε οσους βαρεθηκαν αυτο το παρε-δωσε και που υποσχεθηκα να μην δωσω συνεχεια αλλα δεν φταιω εγω αν τα πραγματα συνεχιζουν να λεγονται λαθος.

Ειναι παντως η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ μου αναφορα στο ζητημα.

Οποιος μπορεσε και καταλαβε, καταλαβε.

Και με τον Κριτωνα οπως ημασταν απο την πρωτη μερα ειμαστε και τωρα.Κανενα προβλημα προσωπικο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ στον Shaddow και σε οσους βαρεθηκαν αυτο το παρε-δωσε και που υποσχεθηκα να μην δωσω συνεχεια αλλα δεν φταιω εγω αν τα πραγματα συνεχιζουν να λεγονται λαθος.

Ειναι παντως η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ μου αναφορα στο ζητημα.

Οποιος μπορεσε και καταλαβε, καταλαβε.

Γιαυτο ειναι το Forum να λεμε τα καλα, τα ασχημα, τις εμπειριες, τα θετικα, τα αρνητικα και τα παραπονα μας ....

Το θεμα σου δεν ειναι καθολου κουραστικο και καθολου off topic ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.