Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Φιλε μου sta8or, απλα θα σου παραθεσω ενα link να κανεις συγκριση των δυναμομετρησεων και κυριως να δεις οχι τις τιμες αποδοσης του κινητηρα, αλλα τις τιμες που αφορουν τα στοιχεια περιβαλλοντος.. Εχει συζητηθει ξανα πριν καποιες σελιδες το ιδιο θεμα αλλα και στο παρακατω link που αποτελει μετρηση ενος μελους το club που εγινε πριν καποιους μηνες...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30724

Προσωπικα μου φαινονται πολυ υποπτα ολα αυτα και απαντηση δεν εχει δοθει στο ερωτημα "με ποιο κριτηριο αλλαζουν τις στανταρ τιμες σε μια δυναμομετρηση"... Εκανα zoom την δυναμομετρηση σου και ειδα 922hPa πιεση αερα.. Ισως να φανω κουραστικος γτ το εχω πει κ αλλου, αλλα τα υπολοιπα μελη δεν εχουν απορια γιατι αυτη η τιμη να αλλαζει κ μαλιστα καταρριπτοντας το ρεκορ χαμηλοτερης τιμης που εχει σημειωθει στην Ελλαδα (972hPa), ενω η τιμη της ειναι στα 1010 περιπου;;

Ευκαιρια να απαντηθει τωρα αυτο το ερωτημα απο ατομα που ειναι γνωστες του αντικειμενου...

Αυτο ακριβως θα ρωταγα κι εγω τον φιλο Sta8or . Ποια ειναι η actual ισχυς και με τι βαρομετρικο εχει διορθωθει, γιατι η χαμηλη αναλυση δεν με αφηνει να διαβασω τα λοιπα στοιχεια του διαγραμματος .

Την διορθωση την εχουν τα δυναμομετρα για να αναφερεται μια μεση τιμη ισχυος , σε σχεση με την μετρουμενη ισχυ κινητηρα που προεκυψε απο τα ραουλα .

Στην συντρηπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων , η ισχυς του κινητηρα πανω στα ραουλα του ΜΑΗΑ ειναι λιγο μικροτερη απο αυτη που εχει ο κινητηρας στο δρομο , και εξαρταται απο το φορτιο και τον αερισμο . Συνηθως , ο κινητηρας εχει διαφορετικη ισχυ αναλογα με το ποση ωρα μενει φορτισμενος , λογω θερμανσης του θαλαμου καυσης (καπακι / μπουζι , εμβολα) και του εισερχομενου αερα (intercooler) . Στα ΤSI ομως το φαινομενο αυτο ειναι μικροτερο , παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Με λαθος καλιμπραρισμα των αισθητηρων που μετρανε πιεση - θερμοκρασια , προκυπτει διαφορετικη διορθωμενη ισχυς . Οταν πχ το βαρομετρικο , αντι για 1020mbar εχει σεταριστει λαθος ή εχει προβλημα ο αισθητηρας και δειχνει 920mbar , εχουμε 10% "δωρακι" στην διορθωμενη ισχυ , εδικα με διορθωση κατα DIN70020 (πιο αισιοδοξο αποτελεσμα). ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ Η ΑCTUAL ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!

Στα ΤSI ειδικα , οταν ο κινητηρας εχει υψηλη θερμοκρασια εισερχ. αερα ή χαμηλη βαρομετρικη πιεση σηκωνει μονος του πιεση , ωστε να βρει την ροπη στρεψης που ζηταει ο εγκεφαλος . Αν οντως ειχε 922mbar , τοτε το αυτοκινητο θα σηκωνε την Ν75 του πολυ περισσοτερο σε σχεση πχ με το αν ειχε 1040mbar και το αποτελεσμα σε ισχυ στροφαλου να ηταν σχεδον κοινο , βασει του μαθηματικου μοντελου ροπης του .

Για μενα ειναι απολυτα λογικο το διαγραμμα αυτο του 1,4 GT , καθως με intercooler και πιο ελευθερο φιλτρο , μπορει να τσιμπησει λιγη δυναμη (απο τα 180 πραγματικα ΗΡ που βγαζει το μοτερ αυτο με 100αρα βενζινη). Ποση ειναι αυτη? 188ΗΡ (αν βλεπω καλα...). Υποθετωντας ακομα και οτι δεν εχει πειραχτει σκοπιμα το βαρομετρικο , αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι θα ειχε ποτε 208ΗΡ αν ηταν 1022 η εξωτερικη πιεση αντι για 922 . Γιατι τοτε ο εγκεφαλος θα χαμηλωνε τον λογο πιεσης, ωστε η ροπη να ειναι παλι η ιδια! Τοτε λοιπον θα ειχαμε 188 μετρημενη και 192 διορθωμενη , που μπορει καλλιστα να εχει ενα GT στο δρομο με 100αρα βενζινη και λιγα περιφερειακα .

Δυστυχως, ειναι αρκετα συνθετο το θεμα "δυναμομετρηση" και θελει καλη κατανοηση του τι σημαινουν ολα αυτα που αναφερονται στο χαρτι . Αυτο που μπορω να πω εναι οτι δεν υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειρισμος και , το πλεον συνηθες , λαθος συμπερασματα .

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την ισχύ, περίεργη είναι και η ροπή τόσο ως νουμερο, όσο και ως προς το ποσο χαμηλα εμφανίζεται. Ειχα την εντυπωση πως τα τουρμποκομπρεσσορατα εμφανιζουν μεγιστη ροπή αφου φουσκώσει καλα το τουρμπο δλδ μετα τις 3500 σαλ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θα ρωταγα κι εγω τον φιλο Sta8or . Ποια ειναι η actual ισχυς και με τι βαρομετρικο εχει διορθωθει, γιατι η χαμηλη αναλυση δεν με αφηνει να διαβασω τα λοιπα στοιχεια του διαγραμματος .

Την διορθωση την εχουν τα δυναμομετρα για να αναφερεται μια μεση τιμη ισχυος , σε σχεση με την μετρουμενη ισχυ κινητηρα που προεκυψε απο τα ραουλα .

Στην συντρηπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων , η ισχυς του κινητηρα πανω στα ραουλα του ΜΑΗΑ ειναι λιγο μικροτερη απο αυτη που εχει ο κινητηρας στο δρομο , και εξαρταται απο το φορτιο και τον αερισμο . Συνηθως , ο κινητηρας εχει διαφορετικη ισχυ αναλογα με το ποση ωρα μενει φορτισμενος , λογω θερμανσης του θαλαμου καυσης (καπακι / μπουζι , εμβολα) και του εισερχομενου αερα (intercooler) . Στα ΤSI ομως το φαινομενο αυτο ειναι μικροτερο , παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Με λαθος καλιμπραρισμα των αισθητηρων που μετρανε πιεση - θερμοκρασια , προκυπτει διαφορετικη διορθωμενη ισχυς . Οταν πχ το βαρομετρικο , αντι για 1020mbar εχει σεταριστει λαθος ή εχει προβλημα ο αισθητηρας και δειχνει 920mbar , εχουμε 10% "δωρακι" στην διορθωμενη ισχυ , εδικα με διορθωση κατα DIN70020 (πιο αισιοδοξο αποτελεσμα). ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ Η ΑCTUAL ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!

Στα ΤSI ειδικα , οταν ο κινητηρας εχει υψηλη θερμοκρασια εισερχ. αερα ή χαμηλη βαρομετρικη πιεση σηκωνει μονος του πιεση , ωστε να βρει την ροπη στρεψης που ζηταει ο εγκεφαλος . Αν οντως ειχε 922mbar , τοτε το αυτοκινητο θα σηκωνε την Ν75 του πολυ περισσοτερο σε σχεση πχ με το αν ειχε 1040mbar και το αποτελεσμα σε ισχυ στροφαλου να ηταν σχεδον κοινο , βασει του μαθηματικου μοντελου ροπης του .

Για μενα ειναι απολυτα λογικο το διαγραμμα αυτο του 1,4 GT , καθως με intercooler και πιο ελευθερο φιλτρο , μπορει να τσιμπησει λιγη δυναμη (απο τα 180 πραγματικα ΗΡ που βγαζει το μοτερ αυτο με 100αρα βενζινη). Ποση ειναι αυτη? 188ΗΡ (αν βλεπω καλα...). Υποθετωντας ακομα και οτι δεν εχει πειραχτει σκοπιμα το βαρομετρικο , αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι θα ειχε ποτε 208ΗΡ αν ηταν 1022 η εξωτερικη πιεση αντι για 922 . Γιατι τοτε ο εγκεφαλος θα χαμηλωνε τον λογο πιεσης, ωστε η ροπη να ειναι παλι η ιδια! Τοτε λοιπον θα ειχαμε 188 μετρημενη και 192 διορθωμενη , που μπορει καλλιστα να εχει ενα GT στο δρομο με 100αρα βενζινη και λιγα περιφερειακα .

Δυστυχως, ειναι αρκετα συνθετο το θεμα "δυναμομετρηση" και θελει καλη κατανοηση του τι σημαινουν ολα αυτα που αναφερονται στο χαρτι . Αυτο που μπορω να πω εναι οτι δεν υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειρισμος και , το πλεον συνηθες , λαθος συμπερασματα .

Επιτελους μια εμπεριστατωμενη και επιστημονικα τεκμηριωμενη απαντηση στο θεμα των δυναμομετρησεων...

Αυτο που θα κρατησω, ομως, ειναι ο επιλογος της απαντησης σου.. Θεωρω οτι ο χειρισμος αποτελει το κυριο συστατικο μιας σωστης δυναμομετρησης κι αφου, οπως πολυ σωστα σημειωσες, δεν υπαρχουν λαθος μηχανηματα αλλα λαθος χειρισμοι (σκοπιμοι ή μη, θα συμπληρωσω εγω), τα συμπερασματα που θα αντληθουν απο την δυναμομετρηση φυσικα κ θα ειναι λαθος...

Link to comment
Share on other sites

Η δηναμομετρηση έχει γίνει στην Κοζάνη ….. θα μπει αργότερα ένα παλικάρι που έχει ασχοληθεί με τα δυναμόμετρα και θα σας πει αυτός.. εγώ δεν ξέρω και πολλά από αυτά …..

Εδώ είναι το διάγραμμα σε καλύτερη ανάλυση

http://img692.imageshack.us/i/dsc01232y.jpg/

Αυτό δεν είναι βαρομετρικό είναι ατμοσφαιρική πίεση … to 940

Edited by sta8or
Link to comment
Share on other sites

Αν το δυναμόμετρο δεν είναι καλιμπραρισμένο ή ακόμα χειρότερα αν έχει πειραχτεί να διαβάζει χαμηλότερη ατμοσφαιρική πίεση από την πραγματική, όταν κάνει τη διόρθωση στα 1000 mbar προσθέτει άλογα στον κινητήρα που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Η δηναμομετρηση έχει γίνει στην Κοζάνη

Εδώ είναι το διάγραμμα σε καλύτερη ανάλυση

http://img692.imageshack.us/i/dsc01232y.jpg/

Το αυτοκινητο μετρηθηκε με ελευθερο φιλτρο - αφαιρεση πνιχτη - intercooler . Μετρηθηκε με 5η σχεση και απεδωσε 188ΗΡ .

Τα στοιχεια της διορθωσης κατα DIN (το οποιο ειναι και λιγο ευνοϊκοτερο απο IS0) μας λενε οτι ΑΝ ειχε κανονικες συνθηκες (1,01bar , 20oC) θα απεδιδε 208ΗΡ . Μονο που δεν θα τα απεδιδε ποτε καθως , εστω οτι ειμαστε στο δρομο και η ατμοσφαιρικη πιεση ειναι 1bar και ο εισερχομενος αερας ειναι 20οC , ο εγκεφαλος δεν θα επετρεπε ποτε τετοια ισχυ . Θα εκλεινε την Ν75 και θα κατεβαζε την πιεση ωστε να εχει ιδια ισχυ παλι. Απλα η τουρμπινα θα λειτουργουσε λιγο πιο ξεκουραστα .

Ειδικα το σεταρισμα της βαρομετρικης πιεσης ειναι πολυ κρισιμης σημασιας παντα ομως για την διορθωμενη ισχυ. η πραγματικη ισχυς ειναι η ιδια και κανονικα σε ολα τα LPS3000 θα βγει το ιδιο actual νουμερο , αρκει να μη γινει σε επιπεδο χειρισμου λαθος μετρηση (πχ ατελειωτο φορτιο). Απο κει και περα , το καθε ενα ειναι καλιμπραρισμενο διαφορετικα και διορθωνει διαφορετικα . Ετσι ενα LPS3000 μπορει αν δωσει στη διορθωμενη ισχυ +3ΗΡ , αλλο μπορει να δωσει +13ΗΡ . Σημασια εχει να υπαρχει ΕΝΑ δυναμομετρο για μετρο συγκρισης και να μετραει με τον ιδιο τροπο . Αυτο αλλωστε εχει νοημα σε μια δυναμομετρηση , η συγκριση του πριν με το μετα .

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο την ιστιαια ευβοιας, επειδη πολλοι εισαστε στο διλλημα που ειχα πριν μερικες μερες θα ηθελα να σας πω τα κατωθι:

επικοινωνησα με των κριτωνα απο etuners και πηγα το tsi μου για φιλτρο προγραμμ (500euro) και εξατμ. Αποτελεσμα με λιγοτερα money απ τα συμφωνηθησα εστω και 30euro και ενα καινουριο tsi 218+ με 260nm ροπη απτην ωρα που παταω γκαζι μεχρι τον κοφτη (αν δεν ανεβασουν το διαγραμμα θα το κανω εγω επωνυμα)δεν ειναι λιγα!! Χωρια το οτι μου αλλαξαν σκαστρα (οχι κατι το δυσκολο αλλα πολλοι δεν ξερουν και τα παιδια δεν ειναι υποχρεωμενα για τετοια θεματα, αλλα το κανουν γιατι σε σεβοντε και αγαπανε πανω απ όλα αυτό που κανουν) και κατι errors που εσβησαν απταμαξι μου και με πληρη υποστιριξη στο παρον και στο μελλον για μια διωρθωση σε περιπτωση που αλλάξω κατι στο μοτερ ή θελήσω να ξαναβαλω το μαμα προγραμμ. (λεμε τωρα) και χωρις καμια επιπλεον επιβαρινση για τα παραπανω, πηρα ενα αμαξι ΧΑΡΤΙ!! υποσχονται και πραγματοποιουν. Εντυπωση μου έκανε και οτι 2μερες μετα με πήρε ο ιδιος γιανα με ρωτησει αν ειναι ολα καλα ειμαι ευχαριστημενος κτλ. Απλα ήμουν διστακτικος στην αρχη και κατι που επαθα ηθελα να το μοιραστω στο club. Μακαρι αλλοι και με καλυτερες εμπειρες και προσφορες να τις μοιραστουν γιατι ατομα που δεν εχουν την πολυτελεια χρονου λογο δουλειας, απο μακρια θα ηθελαν κατι τετοιο. mitroudimitris@yahoo.com γιατι τα καλα πραγματα καλο ειναι να λεγονται επωνυμα!! ευχαριστω το club και τους e tuners.

μαγκες δεν κανω διαφημηση απλα τα club ειναι για να βγαζουν καποια ακρη και καποια ατομα που δεν πολυ ασχολουντε

βοηθηστε και εσεις με τις εμπειριες σας

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το να γράφεσαι σε ένα κλαμπ και να κάνεις το ίδιο ακριβώς post σε 3 θέματα είναι λίγο κάπως...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το να γράφεσαι σε ένα κλαμπ και να κάνεις το ίδιο ακριβώς post σε 3 θέματα είναι λίγο κάπως...

Όντος!!!

Link to comment
Share on other sites

ζητω συγγνωμη εχετε δικαιο απλος ηθελα να πω την γνωμη μου επειδη εμεινα ευχαριστιμενος, και πριν λιγες μερες εψαχνα να βρω κατι παρομοιο για να προσανατολιστω. ισως βοηθησω καποιον ή να τον παρω και στο λαιμο μου δεν ξερω ας κρινει ο κοσμος. απλα ηθελα κατι που να προσδιδει αυτο που πηρα. οσο για τα 3 Post ομολογο οτι δεν ξερω απο club το πρωτο μου ειναι και απλα δεν μπορουσα να δω αυτα που εγραφα, και δεν ηξερα και που ακριβως να το βαλω για να ειμαι εντος θεματος. (τους etuners απο το club τουσ εμαθα καθως κοιτουσα απλα ηθελα καποια παραπανω αναλυση) Δεν θα ξαναγινει δεν θελω παρεξηγησεις ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρινιση προς αποφυγη παρεξηγησεων.

Η δυναμομετρηση που ανεβασα και αναφερεται και ο Κριτωνας δεν ειναι με προγραμμα overload αλλα με revo.

Ποτε δεν ειπα οτι ηταν με overload, γι'αυτο και πριν αναρτησει καποιος κατι ας ρωτα πρωτα για να σιγουρευεται και να μην βγαινουν λαθος συμπερασματα..

Ειχα κανει και με overload,το οποιο ειχε μια καλυτερη ροπη γυρω στα 27+ κιλα απο τις 2400 απολυτα επιπεδη μεχρι τις 5000 απ΄οπου κα επεφτε σταδιακα και ειχε δειξει 192 αλογα. Αυτα με τον πνιχτη μεσα διαφορετικα θα επρεπε να ηταν τουλαχιστον +1 κιλο ροπη παραπανω και καμμια 10αρια αλογα αν κρινω απο την αναλογη συμπεριφορα/μετρηση με revo. To προγραμμα και μεχρι τοτε που αλλαχτηκε (για αλλους λογους ασχετους) δουλευε αψογα και χωρις κανενα προβλημα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζεις να στρεφεσαι εναντιον συναδελφου σου

====

Συνάδελφος θα γίνεις όταν πάρεις το κατάλληλο με το "επάγγελμα" πτυχίο, οταν μάθεις πως δουλεύει ο αλγόριθμος διαχείρησης καυσίμου στους Bosch εγκεφάλους, και να μην χρειάζεται να γράφεις 100 σελίδες δικαιολογίες για το φτωχό καύσιμο, όταν μάθεις επιτέλους να καλιμπράρεις τα μεγαλύτερα μπεκ με τον τρόπο που έχει προδιαγράθει η Bosch και όχι με την χρήση του πίνακα διόρθωσης μη γραμμικότητας και αποτέλεσμα στο περίπου. Προς το παρόν συνέχισε να κάνεις το PR σου στα forum λέγοντας στον κόσμο 90% αυτών που δεν καταλαβαίνουν. Τους αρέσει.

Και επειδή μερικά λεπτά πριν απαντήσεις ένα μέλος μου έστειλε ΠΜ λέγωντας ότι θα απαντήσεις με άσχετα πράγματα, προσπαθώντας να πας την κουβέντα αλλού, ξαναγράφω ότι έγραψα, μπας και καταλάβει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται.

Και μη βάζεις στο στόμα σου τον KIRRA διότι είχες την ΚΑΘΕ ευκαιρία να έχεις ένα σωστό αποτέλεσμα στο αυτοκίνητό του, ΔΕΝ τα κατάφερες όμως, οπότε σταμάτα.

Βασιλη , ετσι οπως το αναφερεις στο τελος θα προκυψει οτι οποιος δεν εχει safe mode ειναι ανασφαλης ! Αν και δεν εχουν σημασια για καποιον που δεν ειναι τεχνικος , καλο ειναι να προσπαθησει να κατανοησει τα παρακατω οποιον τον ενδιαφερει τι γινεται . Γενικα καλο ειναι να διαβασουν ολοι τα παρακατω για να μην λεγονται ανακριβη πραγματα .

Ενα TSI μπαινει σε safe mode oταν μηχανολογικα δυσλειτουργει ! Δεν ειναι πχ κοφτης πιεσης ή maf limit που δεν ανεβηκε o καταλληλος χαρτης απο τον προγραμματιστη , ουτε ειναι καποιο bug του προγραμματος . Αυτο αποδειχτηκε τελικα και απο τη μετρηση σε ΜΑΗΑ LPS3000 του Κirra, που ειδα σημερα και το οποιο ειχε μονο 181 μετρημενα στα ραουλα HP και το σημαντικοτερο 26kgrm ροπη max, που εκ των πραγματων με τη ροπη αυτη δεν μπαινει ποτε σε SM και με ασφαλεστατο καυσιμο. Γιατι οπως ειχα πει καποτε η αδυναμια ειναι μηχανολογικη .

Η αδυναμια της αντλιας δεν μετριεται με κριτηριο τη δυναμη , αλλα τη ροπη . Γιατι η αντλια αυτη ειναι θετικης μετατοπισης και η παλινδρομηση της ειναι αναλογη με το ρυθμο περιστροφης του κινητηρα . Με απλα λογια και για να το καταλαβει ο καθενας , η αντλια μπορει να παρεχει Χ ποσοτητα καυσιμου στις 3000σαλ και 2Χ στις 6000σαλ . Αρα με δεδομενο AFR , επαρκει και για Υ ισχυ στις 3000σαλ και 2Υ στις 6000σαλ , που σημαινει οτι επαρκει για Ζ ροπη στις 3000σαλ και Ζ ροπη στις 6000σαλ .

Μολις αδειασω και σηκωσω τη μετρηση του Panos18 , θα διαπιστωσουμε οτι το Stg1 και το Stg2 , που και τα 2 ειναι απροβληματιστα χωρις ιχνος sm , ναι μεν εχουν 20ΗΡ διαφορα ψηλα , αλλα και σχεδον ιδια ροπη , με τα διαγραμματα να ειναι "καρμπον" εως τις 5000σαλ και η ροπη να φθεινει με πιο αργο ρυθμο στο TSI που φοραει ροϊκα περιφερειακα (εισαγωγη - εξατμιση) και βοηθουν ψηλα.

Πολλη ροπη , χαμηλο AFR και διατηρηση εργοστασιακης αποκλισης πιεσης καυσιμου ειναι στοιχεια που βοηθουν στην εμφανιση της δυσλειτουργιας αυτης , που ειναι καθαρη περιπτωση μηχανολογικης ανεπαρκειας ανταλλακτικου . Γι αυτο αλλωστε , τα sm κλπ εξαφνιζονται με μεγαλυτερη αντλια .

Εστω οτι διατηρουμε την εργοστασιακη αποκλιση πιεσεων στο προγραμμα και δεν βγαζουμε τη δικλειδα αυτη απο τη μεση , που ειναι αυτονοητο οτι ειναι λαθος να βγει , αλλα και να ελαττωθει (αφου η παροχη των μπεκ μειωνεται δραματικα οταν δεν εχουν πιεση καυσιμου = καμπουμ , σε μοτερ που δεν εχει wideband για να κλεινει την πεταλουδα) . Δεν αρκει ομως μονο αυτο . Παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Ο MED17.5.1 εχει ακριβες μαθηματικο μοντελο για τη ροπη . Η ροπη στους κινητηρες αυτους ειναι πρακτικα σταθερη και ο κινητηρας θα σηκωσει πιεση πχ το καλοκαιρι για να εχει την ιδια ροπη που θα εχει και το χειμωνα ή θα μειωσει την πιεση με ενα καλο intercooler , για τον ιδιο λογο . Για να εχει τη ροπη που θελει (που οριζει ο προγραμματιστης) .

Το AFR στα αυτοκινητα αυτα δεν ειναι σταθερο και αλλαζει σε διαφορες συνθηκες . Το αυτοκινητο εχει διαφορετικο AFR οταν ανοιγουμε μια δευτερα απο 2000 μεχρι κοφτη και διφορετικο οταν ανοιγουμε μια 6η , απο 2000 μεχρι κοφτη . Και καλα κανει ! Γιατι οταν καποιος ανοιξει μια 1η με το μοτερ κρυο (πχ με 300oC στο πυρομετρο , χωρις προηγουμενα πατηματα) ειναι αχρηστο να εχει πχ 11:1 για πολλους λογους (ατελης καυση , χαμηλη θερμοκρασια μεταλλων , καταναλωση , επικαθισεις , κλπ) , ενω οταν ανοιξει μια 6η ειναι απαραιτητο να εχει χαμηλο ΑFR , καθως η διαρκης θερμικη καταπονηση (μεταφορα θερμοτητας) θα καταστρεψει τα μεταλλα .

Επισης ,οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει υψηλη διορθωση αβανς (απο χρηση απλης αμολυβδης σε προγραμμα φτιαγμενο για 100oct , απο υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια , απο πολυ φορτιο για αρκετο χρονο που ζεσταινει μπουζι / εμβολα / ΘΚ , κλπ) , o εγκεφαλος θα παρει πρωτοβουλια και θα κατεβασει οσο κρινει το AFR (σε σχεση και με το τι οριζει ο προγραμματιστης) για να προστατευσει το μοτερ . Για να γινει αυτο πρεπει ο καταλληλος χαρτης να μην μηδενιστει! . Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωσει (ή μαλλον υπολογισει) υψηλη EGT παλι κατεβαζει το AFR για να προστατευτει . Φυσικα και αυτοι οι χαρτες θερμ. καυσαεριων "κατσαβιδωνονται" με αρνητικες - κατα την αποψη μου - πιθανες συνεπειες!

Η Bosch εχει σχεδιασει καταπληκτικο SW για το μοτερ αυτο , που συνδιαζουν με τον καλυτερο τροπο δυναμη - οικονομια - ασφαλεια και δεν αξιζει να θυσιασει καποιος την ασφαλεια στο βωμο της δυναμης . O προγραμματιστης λοιπον εχει διαφορους τροπους για να περιορισει το χαμηλο AFR εκει που πραγματικα χρειαζεται ! Στο υψηλο φορτιο και με κακες συνθηκες! Το θεμα ειναι μηπως ειναι καλυτερα να περιοριστει η ροπη , αντι για το καυσιμο ? Ενα damos ειναι το μονο που χρειαζεσαι για να μηδενισεις ολες εκεινες τις "δικλειδες ασφαλειας" που κρατανε το μοτερ ασφαλες. Να μην κατεβαζει δηλαδη μιγμα οταν χρειαζεται να ψυχθει . Ειναι μαθηματικα βεβαιο ομως οτι σε πληθος περιπτωσεων το ποσοστο αστοχιων θα αυξηθει .

Οποτε πολυ υψηλη ροπη (που δινει την αισθηση - τραβηγμα) και χαμηλο AFR δεν πανε μαζι . Για την ακριβεια , αυτο που εχω δει (σε LPS3000 actual τιμες) ειναι οτι το να εχει το μοτερ αυτο 280Νm και 11.5:1 ειναι οριακο στο να κραταει σωστη την πιεση στο καυσιμο με την ΟΕΜ αντλια . Στις υψηλες στροφες (6000+) τετοιο προβλημα δεν υπαρχει καθως 280Nm στις 6200σαλ / 7000σαλ ειναι 240ΗΡ / 270ΗΡ (που δεν βγαζει τοσα σε LPS3000) , αλλα για τις 4000 - 5000 , που με την ΟΕΜ τουρμπινα μπορει να εχει και 300+Nm το μοτερ μπορει να ειναι προβλημα . Οταν λοιπον στο δρομο εχουμε 6η απο τις 3000σαλ και σανιδωσουμε , μπορει στις 5000 το AFR να ειναι ακομα και 10,7:1 ! Η σχεδον 10% αυξημενη ποσοτητα καυσιμου σε σχεση πχ με την ιδια ρεπριζ (3000-5000σαλ) με 4η σχεση που μπορει να εχουμε 11,7:1 με ιδια ή και μικροτερη καταπονηση, ειναι αυτο που κανει το sm να εμφανιζεται με 6η σχεση και οχι πχ με 4η , να εμφανιζεται με υψηλη εξωτ. θερμοκρασια (πχ καυσωνα) και οχι με 0οC ή να εμφανιζεται με κακης αντικροτικοτητας καυσιμο .

Με λιγα λογια , full δυναμη (ή μαλλον ροπη) και χαμηλα AFR δεν πανε παρεα . Για το λογο αυτο , το μοτερ που αντεχει ανετα 320+Νm ποτε με την ΟΕΜ αντλια δεν θα εχει με ασφαλεια πανω απο 280-285Nm σε μεσες συνθηκες και με 100oct καυσιμο (μιλαμε παντα για Golf V , οχι 160αρια μοτερ που μαλλον εχον αναβαθμιστει μηχανικα στο κομματι αυτο και δεν παρουσιαζουν ποτε αποκλιση ανεξαρτητως AFR - πιεσης). Γιατι σε δυσμενεις συνθηκες θα μπαινει το μοτερ σε safe mode . Και αν δεν μπαινει σε sm , σημαινει οτι εχουν αφαιρεθει δικλειδες τετοιες , που δεν συμβαδιζουν με την αξιοπιστια και μακροζωια του μοτερ . Απλα πραγματα ειναι και μετρημενα κουκια . Χιλιοειπωμενα και αποδεδειγμενα .

Κρίτωνα, αχ Κρίτωνα… :)

Στην αρχή ξεκίνησα να απαντήσω με τον κλασσικό κουνελάδικο τρόπο, κάνοντας quote την κάθε ανακρίβεια που γράφεις αλλά βγήκε 4 σελίδες και δεν πρόκειται να το διαβάσει κανένας. Μάλιστα μιλάς εσύ ο ίδιος για :

. Γενικα καλο ειναι να διαβασουν ολοι τα παρακατω για να μην λεγονται ανακριβη πραγματα .

Ενώ το πόστ σου το ίδιο έχει ανακρίβειες σχεδόν σε κάθε πρόταση.

Θα απαντήσω όμως συνολικά (και όποιος έχει όρεξη να διαβάσει την detailed έκδοση απάντησης – την περνάω με ΠΜ).

Α. Σχετικά με το safe mode.

Μηχανολογική δεν είναι η μόνη αιτία του safe mode. Η δυσλειτουργία που μπορεί να προκαλέσει το safe mode μπορεί να έχει και ηλεκτρική αιτία. Μπορεί να είναι κόφτης πίεσης, μπορεί να είναι κάποιος κατάλληλος χάρτης που δεν “ανέβηκε” και σίγουρα σε κάποιες εκδόσεις είναι από bug εργοστασιακού προγράμματος. Η αδυναμία αντλίας υψηλής είναι μηχανολογική αλλά ως ένα επίπεδο βελτιώνεται με σωστή διαχείριση της τρόμπας από τον εγκέφαλο. Επαναλαμβάνω, ΔΕΝ είναι μόνο μηχανολογική ανεπάρκεια ανταλλακτικού, είναι και σωστή ηλεκτρονική διαχείριση !!!

Β. Σχετικά με την ροπή, το καύσιμο και το AFR.

Στο παράδειγμα με την παροχή αντλίας σε διάφορες στροφές.

Το θέμα είναι ότι αυτή η ποσότητα Χ καυσίμου που λες, στις 3000 επαρκεί να έχεις μείγμα 12:1 με 1.6bar πίεσης υπερπλήρωσης τουρμπίνας.

Αρκεί να κάνεις τις σωστές ρυθμίσεις ελέγχου αντλίας στον εγκέφαλο.

Ζωντανή απόδειξη είναι το αυτοκίνητο του Jovanni. Τα 1.6bar είναι πολύ παραπάνω από τα 28 κιλά που θέτεις ως όριο ροπής λόγω παροχής.

Η παροχή της εργοστασιακής αντλίας δεν τελειώνει στα 28 κιλά ούτε στα 30.

Δεν ξέρω πως σου ήρθε να μπλέξεις τον Kirra για να βγάλεις συμπεράσματα, αλλά ο άνθρωπος έχει DSG και κρατάω ροπή χαμηλά για να είναι «γλυκές» οι αλλαγές του DSG και μόνο.

Πάμε στο AFR τώρα.

Ας πάρουμε με την ιστορική σειρά τα πράγματα.

Μέχρι να γίνει το περιστατικό με τον Jovanni μας έλεγες εδώ δημόσια για κάτι 11.5 σταθερό παντού κοκ.

Πολλάπλά quotes έγιναν για τις δηλώσεις σου αυτές, όποιος θέλει θα τα βρει μερικές σελίδες πιο πίσω.

Μόλις μετρήθηκε όμως (και από εμάς και από εσένα) το αυτοκίνητο του Jovanni με 13άρια AFR μέχρι 4500 στροφές με 1.7bar πίεση στις στροφές αυτές άρχισες να στήνεις σενάρια για να δικαιολογήσεις το φτωχό μείγμα. Σήμερα βλέπω ότι ψηλο-ολοκλήρωσες το θεωρητικό κομμάτι και μας λες λοιπόν ότι δεν χρειάζεται, ότι είναι κακό να έχουμε πλούσιο μείγμα στην περιοχή όπου η πίεση φτάνει τα μέγιστα επίπεδα και το μοτέρ βγάζει τη μέγιστη ροπή.

Έχω λοιπόν 2 παράλληλες απαντήσεις που ανατρέπουν τις θεωρίες αυτές.

1. Τι κάνει η VAG στα εργοστασιακά προγράμματα για τους κινητήρες αυτούς. Κάνει αυτό που πολύ καλά περιγράφεις. Δηλαδή – κρατάει το μείγμα στοιχειομετρικό («φτωχό» με απλά λόγια) σε όλες τις συνθήκες, και μόλις ανεβαίνει το EGT (είτε υπολογισμένο είτε μετρημένο) πνίγει το μοτέρ με καύσιμο για να ρίξει το EGT. Παραλείπεις όμως δύο πράγματα :

Α) ότι το εργοστάσιο αναγκάζεται να χρησιμοποιεί την μέθοδο αυτή μόνο και μόνο για τους λόγους οικολογικούς. Η έννοια «φτωχό» μείγμα μπήκε με την είσοδο των αυστηρών ευρωπαϊκών προδιαγραφών ρύπων. Ειδικά σε αυτό το μοτέρ, προσπαθώντας με τους φθηνούς «απλούς» (όχι wideband) αισθητήρες λάμδα να πετύχει τις EURO-4 προδιαφραφές το φτωχό μείγμα παίζει για όσο δυνατόν περισσότερο διάστημα αντέχει.

Β) ότι το εργοστασιακό πρόγραμμα δουλεύει με ψευτοπιέσεις. Ο θάλαμος καύσης παραμένει αρκετά ξεκούραστος ακόμα και με φτωχά μείγματα.

Πηγαίνοντας όμως την πίεση στο θεό, και συνεχίζοντας να κρατάς το καύσιμο φτωχό το μόνο που προκαλείς είναι άσκοπη και επικίνδυνη υπερθέρμανση του θαλάμου στις χαμηλομεσαίες στροφές. Ευτυχώς όμως τα VAG αντέχουν ( new_iloveyou.gif ). Και μη πας μακρυά, πάρε ένα εργοστασιακό EURO-1 ή EURO-2 motronic. Θα δείς φτωχό μείγμα σε σημείο μέγιστης ροπής; To nickname σου είναι golf-agu, το έχεις μετρήσει ποτέ το AGU με wideband με μαμά πρόγραμμα; Είμαι σίγουρος ότι το έχεις κάνει, αλλά δεν μιλάς. Το ξέχασες ότι έχει 11άρια από τις 3000 στροφές και με εργοστασιακές πιέσεις; Τα πρώτα S3 225άρια, με 400bb τσιπάκια και EU-2 ρύπους; Δεν έχουν και αυτά 11άρια από χαμηλά; Τι έγινε, ανακάλυψε ξαφνικά η VW τροχό και τα "στέγνωσε"; Όχι βέβαια.

2. Τι κάνει η VAG (αλλά και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία) όχι στα εργοστασιακά αλλά στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η Bosch εκτός από τους «πολιτικούς» φτιάχνει και motorsport εγκεφάλους. Που μπαίνουν σε αυτοκίνητα τα οποία τρέχουν σε circuit & rally. Επί ώρες πιέζονται. Που ούτε με εργοστασιακές ψευτοπιέσεις παίζουν, αλλά ούτε οι κινητήρες τους είναι με απλά εντόσθια. Στους κύκλους τσιπάδων κυκλοφορούν και calibration files και documents με περιγραφή λειτουργίας. Δεν θα δείς όμως πουθενά να παίζουν με μείγματα 13 στο σημείο μέγιστης ροπής! Και όμως εμείς εδώ έχουμε να κάνουμε με πολύ χειρότερες συνθήκες από αυτές του Motorsport. Έχουμε μαμά έμβολα, έχουμε χειρότερης ποιότητας καύσιμα και έχουμε τερματισμένες τουρμπίνες που γίνονται σεσουάρ. Και μας λές ότι είναι κακό να έχουμε πλούσιο μείγμα; Ποιους 300 βαθμούς EGT, μετά την τουρμπίνα; Που έχει θερμικό capacity ενός ελέφαντα; Για μέτρα EGT σε απόσταση 10cm από την βαλβίδα εξαγωγής (όπου κανονικά μετριέται το EGT). Και έλα πες μου πως από μια στιγμή σε άλλη θα 1000ρίσει το EGT μόλις σηκώσει η τουρμπίνα 1.7bar με 13 καύσιμο. Με μια γκαζιά. Λες και δεν ξέρεις και δεν έχετε κάνει πειράματα στο πανεπιστήμιο… Το μαθηματικό μοντέλλο του EGT που έχει ο συγκεκριμένος εγκέφαλος τελειώνει στο 1bar, άντε στο 1.1 Από κει και πέρα πάει τυφλά.

Σταμάτα λοιπόν να στήνεις θεωρίες για να δικαιολογήσεις τα λάθη. Τα λάθη είναι για να μαθαίνουμε πάνω σε αυτά, ότι έγινε – έγινε, γιατί συνεχίζεις να ψάχνεις δικαιολογίες.

Επιγραμματικά, τα δικά μου συμπέρασμα από το πόστ σου :

1.Προσπαθείς να δικαιολογήσεις την αδυναμία σου να ρυθμίσεις σωστά την εργοστασιακή τρόμπα. Επιβεβαιώνεται επίσης με το ότι παραδέχεσαι (έστω και άθελα) ότι για να μην έχεις προβλήματα αναγκάζεσαι και κόβεις την ροπή.

2.Προσπαθείς να γυρίσεις τον κόσμο της αυτοκίνησης και της βελτίωσης ανάποδα για να δικαιολογήσεις το φτωχό και επικίνδυνο μείγμα που έχεις σε full boost στις χαμηλομεσαίες.

Ειλικρινά, μόλις χθες έλεγα ότι ηρέμησες και μετρίασες το «ego» σου, ότι επιτέλους θα ηρεμίσουμε εδώ μέσα, αλλά πόσο λάθος ήμουν :D

Link to comment
Share on other sites

θα πρότεινα στους συντονιστές να δημιουργήσουν ένα χώρο στον οποίο να μπορούν να ξεκατινοιάζονται οι προγραμματιστές ελεύθερα χωρίς να καταστρέφουν τα θέματα μας. Ύμαρτον πλέον ούτε παιδιά του νηπιαγωγείου δεν κάνουν έτσι. Ντροπή πάρτε τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία. Για ακόμη μία φορά αποδεικνύετε ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι ποιος την έχει μακρύτερη.

ΝΤΡΟΠΗ.........

συγνώμη για το off-topic

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

οσοι βγάλατε τον πνίχτη απο το φιλτροκούτι είδατε διαφορά?

Εγώ προσωπικά είδα φίλε μου....αναπνέει καλύτερα.....αλλά η διαφορά είναι τέτοια που θα την συνηθίσεις πολύ γρήγορα :)

Link to comment
Share on other sites

θα πρότεινα στους συντονιστές να δημιουργήσουν ένα χώρο στον οποίο να μπορούν να ξεκατινοιάζονται οι προγραμματιστές ελεύθερα χωρίς να καταστρέφουν τα θέματα μας. Ύμαρτον πλέον ούτε παιδιά του νηπιαγωγείου δεν κάνουν έτσι. Ντροπή πάρτε τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία. Για ακόμη μία φορά αποδεικνύετε ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι ποιος την έχει μακρύτερη.

ΝΤΡΟΠΗ.........

συγνώμη για το off-topic

====

Να ντρέπεται αυτός που για κάθε μαμακία που κάνει λόγω άγνοιας στήνει ολόκληρες θεωρίες με δικαιολογίες και όταν τον πιάνουν από το σβέρκο και τον βούτανε στα %%% του - αλλάζει θέμα και λέει παπαδολογίες.

Εγώ δεν έχω να ντραπώ απολύτος τίποτα και αν η διαχείρηση επιτρέπει σε κάποιον να κάνει βρώμικο PR - θα υπάρχει και αντίλογος.

Και τουλάχιστον έχω την συνείδησή μου καθαρή γι'αυτά που λέω, δεν στήνω θεωρίες για να καλύψω τα λάθη μου - τα πληρώνω!

Και για την σύγκριση για το ποιός την έχει μεγαλύτερη κοίτα καλύτερα το quiz δυο σελίδες πιο πρίν.

Και αν εσείς θέλετε να ακούτε πράγματα που δεν καταλαβαίνετε - δικαίωμά σας. Εγω όταν βλέπω να λένε παραμύθια και να κάνουν θέατρο - θα απαντήσω. Έτσι κάνω από τότε που προτωέγραψα στο internet forum.

Δεν με νοιάζει ότι θα χάσω το δίκαιο μου, έχω συνηθήσει να βγαίνω κακός. Δεν πουλάω ούτε με ενδιαφέρει να πουλίσω μέσω φόρουμ, με ενδιαφέρει να συμμετέχω στην συζήτηση. Όταν βλέπω παπαδολογίες - απαντάω κατάλληλα.

Αν σε κουράζω - μι με διαβάζεις - τράβα στο επόμενο πόστ. Τα forum δεν είναι μόνο για να χαϊδευετε τα αυτάκια σας και δεν είναι όλοι "βάζω ρέβο και μιλάω στα φόρουμ μόνο για το ποιό φίλτρο να βάλω". Είναι και αυτοί που βάζουν στους σούπερ-γκουρού και έχουν προβλήματα και προσπαθούν μέσω forum να πιέσουν τους γκουρού να τα λύσουν τα προβλήματα. Όσοι μιλάνε. Γιατί είναι και άλλοι που μόνο με ΠΜ μιλάνε με τους ανταγωνιστές λέγοντας παράπωνα για δισλειτουργίες. Και για απάντηση που ακούνε δημόσια είναι 1000 παραμύθια που ουσιαστικά λένε "μα ΔΕΝ πρέπει να δουλεύει το αυτοκίνητο, μα ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κοψίματα".

Οπότε να αφήσουμε τα περί ντροπής για κανένα άλλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

ξανα βάζω το post στο οποίο ρωτούσα :

Να ρωτήσω κάτι απευθυνόμενος στους προγραμματιστές , αναφέρετε κάπου σε προηγούμενα post οτι αρχικά περνάτε το custom προγραμμα και έπειτα κάνετε ρυθμίσεις που βγαίνετε και στο δρόμο κτλ κτλ. Το custom πρόγραμμα τι είναι? ειναι δικό σας? η παίρνετε κάποιο έτοιμο απο τις εταιρίες? όπως πχ είναι το ίδιο με πχ την ΜΤΜ ?

Αν είναι δικό σας ποιός το έχει φτίαξει?

Και κάτι τελευταίο αν είναι όπως τα κονσέρβα όπως λέτε και το δίνεται σε χαμήλοτερη τιμή όπως έχω αντιληφθεί επομένως συμφέρει να το πάρουμε απο εσάς? και θα μπορούσαμε να το βάλουμε χωρίς περαιτέρω "πείραγμα" σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που επεμβαίνω. Το συμπέρασμα είναι οτι έχουμε δύο περιπτώσεις:

1. Πείραγματα με καμιά ουσιαστική διαφορά απο το μαμά πρόγραμμα, μόνο ψεύτικα νούμερα απο μαιμουδιάρικες μεθόδους μέτρησης.

2. Πείραγματα με αυξημένη δύναμη και safe mode κάθε τόσο.

Λάθος;

Πάντως απο ότι κατάλαβα αν έχει κάποιος σκοπό να του περάσει πρόγραμμα καλό είναι να το βαψεί πρώτα μπλέ να είναι έτοιμο.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που επεμβαίνω. Το συμπέρασμα είναι οτι έχουμε δύο περιπτώσεις:

1. Πείραγματα με καμιά ουσιαστική διαφορά απο το μαμά πρόγραμμα, μόνο ψεύτικα νούμερα απο μαιμουδιάρικες μεθόδους μέτρησης.

2. Πείραγματα με αυξημένη δύναμη και safe mode κάθε τόσο.

Λάθος;

Πάντως απο ότι κατάλαβα αν έχει κάποιος σκοπό να του περάσει πρόγραμμα καλό είναι να το βαψεί πρώτα μπλέ να είναι έτοιμο.

Είσαι πολύ λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν επιδιωκεις εξωφρενικά πραγματα, ένα προγραμματακι μπορει να δωσει αρκετη δύναμη χωρις παρατράγουδα.

Εγω σε tt 1.8 tfsi με σκετο προγραμμα 95αρας βενζινης και τίποτα άλλο, έριξα το χρόνο από 100-200 (στο κοντερ) από τα 22 δευτερόλεπτα στα 15...

Δε νομιζω αυτη η διαφορα να θεωρειται μαιμουδιάρικη.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν επιδιωκεις εξωφρενικά πραγματα, ένα προγραμματακι μπορει να δωσει αρκετη δύναμη χωρις παρατράγουδα.

Εγω σε tt 1.8 tfsi με σκετο προγραμμα 95αρας βενζινης και τίποτα άλλο, έριξα το χρόνο από 100-200 (στο κοντερ) από τα 22 δευτερόλεπτα στα 15...

Δε νομιζω αυτη η διαφορα να θεωρειται μαιμουδιάρικη.

καθόλου ,αλλά τι πρόγραμμα είναι αυτο το οποίο έβαλες?

Link to comment
Share on other sites

====

Να ντρέπεται αυτός που για κάθε μαμακία που κάνει λόγω άγνοιας στήνει ολόκληρες θεωρίες με δικαιολογίες και όταν τον πιάνουν από το σβέρκο και τον βούτανε στα %%% του - αλλάζει θέμα και λέει παπαδολογίες.

Εγώ δεν έχω να ντραπώ απολύτος τίποτα και αν η διαχείρηση επιτρέπει σε κάποιον να κάνει βρώμικο PR - θα υπάρχει και αντίλογος.

Και τουλάχιστον έχω την συνείδησή μου καθαρή γι'αυτά που λέω, δεν στήνω θεωρίες για να καλύψω τα λάθη μου - τα πληρώνω!

Και για την σύγκριση για το ποιός την έχει μεγαλύτερη κοίτα καλύτερα το quiz δυο σελίδες πιο πρίν.

Και αν εσείς θέλετε να ακούτε πράγματα που δεν καταλαβαίνετε - δικαίωμά σας. Εγω όταν βλέπω να λένε παραμύθια και να κάνουν θέατρο - θα απαντήσω. Έτσι κάνω από τότε που προτωέγραψα στο internet forum.

Δεν με νοιάζει ότι θα χάσω το δίκαιο μου, έχω συνηθήσει να βγαίνω κακός. Δεν πουλάω ούτε με ενδιαφέρει να πουλίσω μέσω φόρουμ, με ενδιαφέρει να συμμετέχω στην συζήτηση. Όταν βλέπω παπαδολογίες - απαντάω κατάλληλα.

Αν σε κουράζω - μι με διαβάζεις - τράβα στο επόμενο πόστ. Τα forum δεν είναι μόνο για να χαϊδευετε τα αυτάκια σας και δεν είναι όλοι "βάζω ρέβο και μιλάω στα φόρουμ μόνο για το ποιό φίλτρο να βάλω". Είναι και αυτοί που βάζουν στους σούπερ-γκουρού και έχουν προβλήματα και προσπαθούν μέσω forum να πιέσουν τους γκουρού να τα λύσουν τα προβλήματα. Όσοι μιλάνε. Γιατί είναι και άλλοι που μόνο με ΠΜ μιλάνε με τους ανταγωνιστές λέγοντας παράπωνα για δισλειτουργίες. Και για απάντηση που ακούνε δημόσια είναι 1000 παραμύθια που ουσιαστικά λένε "μα ΔΕΝ πρέπει να δουλεύει το αυτοκίνητο, μα ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κοψίματα".

Οπότε να αφήσουμε τα περί ντροπής για κανένα άλλο θέμα.

Έχεις αγγίξει τις καρδιές όλων μας και σε ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια! Χωρίς εσένα δεν ξέρω αν θα είχε πιάσει πάτο το συγκεκριμένο τόπικ. Συνέχισε έτσι και εσύ και οι υπόλοιποι του "συναφιού" σου και θα ζήσουμε ακόμα μεγαλύτερες στιγμές. Προς το παρόν, τσίμπα ένα αγαλματίδιο, γιατί το κέρδισες με την αξία σου!!!

AwardOscar.jpg

Και κάτι που θυμήθηκα, το GTI με την (ξ)αναμένη Κ04, θα το ξαναρυθμίσεις εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι απευθυνόμενος στους προγραμματιστές , αναφέρετε κάπου σε προηγούμενα post οτι αρχικά περνάτε το custom προγραμμα και έπειτα κάνετε ρυθμίσεις που βγαίνετε και στο δρόμο κτλ κτλ.

====

Όχι, στην αρχή μπαίνει το "βασικό" πρόγραμμα. "Κονσέρβα". Δηλαδή ένα πρόγραμμα το οποίο έχει ξαναδουλέψει πάνω στο αυτοκίνητο με συγκεκριμένο η παρόποιο setup.

Και μετά η "κονσέρβα" αυτή δέχεται αλλαγές σύμφωνα με τις δυνατότητες του συγκεκριμένου πλέον αυτοκινήτου που έχει συγκεκριμένο setup.

Το custom πρόγραμμα τι είναι?

====

Βλ. πάνω

ειναι δικό σας?

====

Ναι αν ρωτάς εμένα.

Δεν ισχύει για όλους όμος.

η παίρνετε κάποιο έτοιμο απο τις εταιρίες?

====

Υπάρχουν και βελτιωτές που παίρνουν έτοιμο πρόγραμμα από άλλους βελτιωτές.

Κάποιοι βελτιωτές έχουν εξειδίκευση στους Bosch εγκεφάλους, κάποιοι στους Siemens...

Μεταξύ τους ανταλλάσουν τεχνογνωσία και έτσι πάει μπροστά όλος ο τομέας chip tuning.

Και κάτι τελευταίο αν είναι όπως τα κονσέρβα όπως λέτε και το δίνεται σε χαμήλοτερη τιμή όπως έχω αντιληφθεί επομένως συμφέρει να το πάρουμε απο εσάς? και θα μπορούσαμε να το βάλουμε χωρίς περαιτέρω "πείραγμα" σωστά?

====

Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι που βάζουν χωρίς "πείραγμα" και το βαφτίζουν custom.

Η τιμή δε νομίζω να διαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.