Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Εννοώ ότι για να είναι συγκρίσιμα τα βαρομετρικά αποτελέσματα που δίνονται από τα weather sites η Χ τιμή ατμοσφαιρικής πίεσης που δημοσιεύουν δεν είναι η απόλυτη/πραγματική τιμή πίεσης που μέτρησε ο αντίστοιχος μετεωρολογικός σταθμός στην περιοχή ενδιαφέροντος αλλά μία "κανονικοποιημένη" τιμή από την οποία "αφαιρείται" η όποια επίδραση του υψόμετρου και που αντιστοιχεί στο τι θα μετρούσε ο συγκεκριμένος σταθμός αν βρισκόταν στο επίπεδο της θάλασσας.

Όταν δηλαδή γράφουν ότι σε μια πόλη με υψόμετρο 620 m η ατμοσφαιρική πίεση είναι 1006 mbar δεν σημαίνει ότι ο μετεωρολογικός σταθμός μέτρησε 1006 αλλά ότι η πραγματική τιμή Χ που μέτρησε (και που είναι σημαντικά μικρότερη πχ 930 mbar) αντιστοιχεί σε 1006 mbar στο επίπεδο της θάλασσας.

Σε ότι έχει σχέση με τα δυναμόμετρα το τρίκ στο οποίο αναφέρονται οι συνφορουμίστες παραπάνω είναι το εξής απλό: Αν αναγκάσω με κάποιο τρόπο το πρόγραμμα του δυναμόμετρου να πιστέψει ότι ο αέρας είναι πιο αραιός (=χαμηλότερη ατμοσφαιρική πίεση = λιγότερο οξυγόνο ανά λίτρο εισερχόμενου αέρα) τότε αυτό θα υπολογίσει μια “διορθωμένη στο επίπεδο της θάλασσας” τιμή ροπής (και άρα ιπποδύναμης) που θα είναι μεγαλύτερη των πραγματικών δυνατοτήτων του μοτέρ.

Ευχαριστω φιλε μου για την διευκρινιση.

Καπως ετσι το ειχα καταλαβει.

Δηλαδη, γιατι να αφαιρειται οπως λες η επιδραση 'υψομετρου' αφου αυτο ειναι το ζητουμενο, δηλ να δουμε σε αυτο το επιπεδο ποια ειναι η βαρομετρικη πιεση και οχι στο επιπεδο της θαλασσας που ουτως η αλλως ειναι γνωστη.

Με αυτη τη λογικη οπουδηποτε και ανεξαρτητα απο υψομετρο θα πρεπει τα sites να δινουν την ιδια τιμη (θαλασσης), αφου αφαιρειται ο παραγοντας υψομετρο.

Η λογικη λεει οτι με βαση την βαρομετρικη πιεση σε επιπεδο θαλασσης στην συγκεκριμενη περιοχη και αλγοριθμικα συναρτιζοντας το υψομετρο στην περιοχη ενδιαφεροντος βγαινει η θεωρητικη (και κατα μεγαλη προσεγγιση) βαρομετρικη πιεση πχ στην Κοζανη.

Εκτος και αν γινεται κατι διαφορετικο/αντιθετο, δεν θα ειχα προβλημα να πιστεψω αυτα τα νουμερα.

Τελος παντων αρκετα βγηκαμε εκτος θεματος.

Αυτο για τα δυναμομετρα συμφωνω οπως και προειπα.

Περαν απο τον τυπο/συντηρηση/καλιμπραρισμα β κλπ τεχνικα, καλλιστα μπορει καποιος ειτε να 'παιξει', ειτε απο μη επαρκη γνωση να μεταβαλλει τις διορθωτικες παραμετρους και να εχουμε ανακριβη αποτελεσματα.

Link to comment
Share on other sites

θα διαφωνισω σε αυτο που εχω μαρκαρει...πχ το giac που φοραω εγω ειναι πολυ πιο γραμμικο απο το αντιστοιχο revo και το βλεπω και στην πραξη και με οργανα (μπαρομετρο πχ) το giac στην 2α ανεβαζει 1.2 over με 1.0 σταθερη ενω το revo φιλου 1.0 οβερ με 0.95-0.9 σταθερη!!!αυτο δεν νομιζω να ειναι το ιδιο προγραμμα απο τον ιδιο προγραμματιστη!!!

Τα μηχανήματα τα φτιάχνει ένας...

Link to comment
Share on other sites

θα διαφωνισω σε αυτο που εχω μαρκαρει...πχ το giac που φοραω εγω ειναι πολυ πιο γραμμικο απο το αντιστοιχο revo και το βλεπω και στην πραξη και με οργανα (μπαρομετρο πχ) το giac στην 2α ανεβαζει 1.2 over με 1.0 σταθερη ενω το revo φιλου 1.0 οβερ με 0.95-0.9 σταθερη!!!αυτο δεν νομιζω να ειναι το ιδιο προγραμμα απο τον ιδιο προγραμματιστη!!!

Είναι εύκολο να ποστάρεις μια δυναμομέτρηση να δούμε;

Link to comment
Share on other sites

θα διαφωνισω σε αυτο που εχω μαρκαρει...πχ το giac που φοραω εγω ειναι πολυ πιο γραμμικο απο το αντιστοιχο revo και το βλεπω και στην πραξη και με οργανα (μπαρομετρο πχ) το giac στην 2α ανεβαζει 1.2 over με 1.0 σταθερη ενω το revo φιλου 1.0 οβερ με 0.95-0.9 σταθερη!!!αυτο δεν νομιζω να ειναι το ιδιο προγραμμα απο τον ιδιο προγραμματιστη!!!

Γιατι το 1,2 over με 1 σταθερό είναι πιο γραμμικό απο το 1 over με 095 σταθερο? Πως ορίζεις το γραμμικό?

Επίσης, αν δεν κάνω λάθος έχει διλιτρο έτσι? Φιλαράκι με Golf V Gti και Revo έχει over πάνω από 1,6... μου φαίνεται πολυ λιγο το 1 bar overboost για Revo.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το 1,2 over με 1 σταθερό είναι πιο γραμμικό απο το 1 over με 095 σταθερο? Πως ορίζεις το γραμμικό?

Επίσης, αν δεν κάνω λάθος έχει διλιτρο έτσι? Φιλαράκι με Golf V Gti και Revo έχει over πάνω από 1,6... μου φαίνεται πολυ λιγο το 1 bar overboost για Revo.

στην 2α μιλαω για αυτες τις πιεσεις...αλλες πιεσεις στις μικρες ταχυτητες και αλλες πιεσεις δουλευει απο 3η και μετα ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα μηχανήματα τα φτιάχνει ένας...

Σωστο.

Μονο που η revo εχει εξελιξει δικα της (με οτι κι αν σημαινει αυτο), ενω εχω την εντυπωση πως και καποια αλλη μεγαλη εχει κανει κατι αντιστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

Απο παιδι που εχει παει και στα δυο με ακριβως τα ιδια πραγματα γιατι στα Σπατα του φανηκαν λιγωτερα απο οτι περιμενε.

Και στο αλλο βεβαια δεν ειδε αυτο που περιμενε αλλα ηταν τα νουμερα λιγο καλυτερα.

Δεν ειναι και τυχαιο οτι οι πιο πολλοι 'βελτιωτες' εκει τα πανε για μετρημα/ρυθμιση, χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλο. Ισως παλι να βολευει επειδη ειναι πανω στην Εθνικη.Απλως στα Σπατα τα νουμερα ειναι πιο σφιχτα,κατα την γνωμη μου παντα γιατι εχω δει εκει και αλλες μετρησεις περιμενοντας και απο αλλα αυτοκινητα (rally, A4 DTM, EVO) που περιμεναν καλυτερα νουμερα, χωρις βεβαια να ξερω/λεω ποιο ειναι το πιο ακριβες απο τα δυο.

Συγνωμη φιλε Παντελη, αλλα "Απο παιδι που εχει παει και στα δυο με ακριβως τα ιδια πραγματα", δεν πιστευω πως βγαινει αξιοπιστο συμπερασμα πως το ενα ή το αλλο ειναι αξιοπιστο ή μαπα ή αισιοδοξο ή οτι αλλο.

Προσωπικα θεωρω πως τα συγκεκριμενα ΜΑΗΑ (για αλλα εχω καποιες αμφιβολιες γιατι δεν εχω ακριβη δεδομενα), μετρανε πανω κατω τα ιδια και σε καμια περιπτωση δεν θα χαρακτηριζα καποιο απο τα δυο αισιοδοξο ή μη.

Στη revo χρησιμοποιουμε συνηθως το ΜΑΗΑ της Εθνικης οδου, απλα γιατι ειναι πολυ κοντα μας και (το εχω ξαναγραψει) συμπαθουμε πολυ τον κ. Φωτεινελη, ο οποιος ειναι εξαιρετος επαγγελματιας.

Και ο Αγγελιδης στα Σπατα ειναι μια χαρα παιδι, αλλα δυστυχως ειναι πολυ μακρια για να κανουμε τις οποιες δοκιμες θελουμε.

Δυστυχως το παραπανω καποιοι το βαφτισανε "μαγειρεμα", "αισιοδοξο" και δεν ξερω και γω τι αλλο, ενω τα καταγεραμμενα δεδομενα ειναι εντελως διαφορετικα.

Μαλιστα δε σου κρυβω πως απο την αρχη που ξεκινησαμε να κανουμε τις δοκιμες στα TFSi, διαλεξαμε το συγκεκριμενο δυναμομετρο στην Εθνικη γιατι ειχε τη φημη του σκληρου και απαισιοδοξου.

Εαν ανεβασω δυναμομετρησεις απο δυναμομετρα "η καλη καρδια", θα γελασει και ο καθε πικραμενος.

Απλα για την ιστορια εχω σε αρχειο: (και ειναι στη διαθεση του καθε ενδιαφερομενου)

Leon Cupra stage2+ 434ps

AUDI S3 ΤFSI 355ps, με φιλτροχοανη και εξατμιση. (χωρις προγραμμα)

VW Golf TSi 140ps 228ps τροχο (προγραμμα-φιλτρο)

SKODA VRS TFSi (to μπλε της CARGATE) stage2 298ps 47kg ροπη (ο τυπος μας ελεγε πως εχουμε βαλει τουρμποκιτ)

Porsche Carrera 2S 379ps ([ατμοσφαιρικο] εργοστασιακα εχει 320 -ψοφια- αλογα και ειχαμε βαλει προγραμμα-φιλτρο)

και (the best) new_sugkrotima.gif

SEAT Leon 1,8TSI 245ps τροχο (ΦΠΕ) στις 14.000σαλ (!!!!)

Ειδικα το Octavia της CARGATE, το εχουμε δυναμομετρησει σε τουλαχιστον 15 δυναμομετρα και στο ΜΑΗΑ βλεπουμε τα μικροτερα νουμερα απο ολα!

Φυσικά η γνωστή "παρέα" κάτι θα σκαρφιστεί πάλι ώστε να τα φέρει στα μέτρα της και να αναιρέσει για άλλη μια φορά αυτά που βλέπουμε με τα μάτια μας.

Κι εγω με τη σειρα μου αναμενω με αγωνια μια (ακομα) αναλυτικη επεξηγηση περι βαρομετρικου, περι διορθωσης κατα ISO-DIN-TEFAL-STIRELLΑ και πως αυτη επηρεαζεται απο το φαινομενο του θερμοκηπιου, ωστε να σκισω αυριο το πρωϊ τις περιπου 300-400 δυναμομετρησεις που εχουμε κανει στα μισα δυναμομετρα της Ελλαδας...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω με τη σειρα μου αναμενω με αγωνια μια (ακομα) αναλυτικη επεξηγηση περι βαρομετρικου, περι διορθωσης κατα ISO-DIN-TEFAL-STIRELLΑ και πως αυτη επηρεαζεται απο το φαινομενο του θερμοκηπιου, ωστε να σκισω αυριο το πρωϊ τις περιπου 300-400 δυναμομετρησεις που εχουμε κανει στα μισα δυναμομετρα της Ελλαδας...

:hi::yahoo:B):clapping:worthy.gifnew_lol.gif:lol:

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω με τη σειρα μου αναμενω με αγωνια μια (ακομα) αναλυτικη επεξηγηση περι βαρομετρικου, περι διορθωσης κατα ISO-DIN-TEFAL-STIRELLΑ και πως αυτη επηρεαζεται απο το φαινομενο του θερμοκηπιου, ωστε να σκισω αυριο το πρωϊ τις περιπου 300-400 δυναμομετρησεις που εχουμε κανει στα μισα δυναμομετρα της Ελλαδας...

Αδερφέ, αν μέχρι σήμερα δεν έχεις καταλάβει τί είναι όλα αυτά τα ISO-DIN και τα μπερδεύεις με τη Stirella τα Tefal, ή τί σημαίνει βαρομετρικο τότε

ξέρω τί θα σου κάνει δώρο ο Άγιος Βασίλης τα Χριστούγεννα:

shredder-guideline.jpg

Η σε μια πιο οικολογική έκδοση, με χαμστεράκι

hamster_shredder.jpg

BTW Η συγκεκριμένη Porsche όντως αποδίδει αρκετά λιγότερα άλογα από τα εργοστασιακά δηλωμένα. Απλώς δεν το ξέρατε! withstupid.gif

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πω ότι φοραω revo ποτέ δεν υπάρχει σκοπιμότητα για αυτά που θα γράψω.

Μερικούς τους έχει πιάσει μια μανία με τους etuners σε βαθμό που μάλλον δεν δικαιολογείται. Μπορεί να είναι καλοί , οι καλύτεροι η κακοί η ακόμα και οι χειρότεροι αλλά άχρηστοι δεν νομίζω ότι είναι και δεν νομίζω ότι αξίζει να τους μηδενιζουμε. Άλλωστε Απο ότι διαβάζω εδώ μέσα είναι και αυτοί που έχουν εκτεθεί στον μεγαλύτερο κίνδυνο παραθέτοντας άποψη αλλά προτινοντας και συγκεκριμένες αλλαγές (αντλία υψηλής , δικό τους κιτ εισαγωγής κλπ) . Επίσης όσο και να εψαξα στο συγκεκριμένο θέμα είναι οι μοναδικοί βελτιωτες που μίλησαν για Ασφαλεια και συγκεκριμένα για αλλαγή ελαστικών στα tsi. Απο την άλλη δεν είναι και λίγες οι φορές που μεταξύ τους έχουν και διαφορετική άποψη.

Απο την άλλη ο φίλος που μιλάει για την overload μπορεί να είναι καλός καλύτερος κακός η ο χειρότερος αλλά σίγουρα δεν είναι αχρηστος. Αλλά αυτό που εισπρατω εγώ είναι ότι λυσσαει ειδικά με τους etuners και μου δίνει την εντύπωση ότι μιλάει για ΔΥΟ βελτιωτες και όχι μόνο για τον εαυτό του.

Προτιμώ λοιπόν το εξής εξωφρενικό. Μαζευεστε όσοι Απο τους βελτιωτες θέλετε. Ελεγχετε το αυτοκίνητο μου ότι είναι καθαρό Απο βλάβες ( όπως και είναι ) . Παίρνετε το προγραμμα σας με την σειρά και το δυναμομετρητε στο ίδιο δυναμομετρο μετρώντας και τα στοιχεία λειτουργίας με wideband. Η υποχρέωση που έχετε είναι στο τέλος να επανατοποθετησετε το προγραμμα που ήδη έχω. Αφού τελειώσουμε ελέγχουμε το αυτοκίνητο ότι δεν έχει βλάβη και αν προκύψει την καλυπτετε ισομερως . Για τον λόγο αυτό θεματοφύλακας θα οριστεί Απο εσάς και στον οποίο θα δώσετε ίσα ποσοστά Απο το πόσο των 2000€ ( που είναι ο μέσος όρος μιας βλάβης ) και τα οποία αν δεν χρειαστούν θα τα πάρετε ασφαλώς πίσω . Ο έλεγχος για βλάβη θα γίνει σε αντιπροσωπεία δικής μου επιλογής στην οποία θα πάω αμέσωςετα το αυτοκίνητο μου για πλήρες service (εννοείται με δικά μου έξοδα.

Αν τώρα δεν συμφωνήσετε που κατα την άποψη μου θα είναι αντιεπαγγελματικο και μειωτικο για εσάς να συμφωνήσετε σας παρακαλώ παρά πολύ να χρησιμοποιείτε το φόρουμ για να διαφημισετε τα προϊόντα σας και όχι για να δυσφημισετε τα προϊόντα των άλλων.

Και επειδή δεν κρυβομαι πίσω Απο την ανωνυμία ενός φόρουμ όσοι Απο εσάς θέλετε με πμ σας στέλνω και το τηλέφωνο μου για να πιούμε έναν καφέ και να τα πούμε Απο κοντά. Αν όμως ούτε αυτό θέλετε τουλάχιστον μην αυτόμειωνεστε με διαμάχες και παιξτε fair play

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πω ότι φοραω revo ποτέ δεν υπάρχει σκοπιμότητα για αυτά που θα γράψω.

Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι η επιλογή προγράμματος πρέπει να σε χαρακτηρίσει ως άνθρωπο; Η έστω να προδιαθέσει τους άλλους αρνητικά.

Στο πηγάδι κατούρησες;

Άλλωστε Απο ότι διαβάζω εδώ μέσα είναι και αυτοί που έχουν εκτεθεί στον μεγαλύτερο κίνδυνο παραθέτοντας άποψη αλλά προτινοντας και συγκεκριμένες αλλαγές (αντλία υψηλής , δικό τους κιτ εισαγωγής κλπ) . Επίσης όσο και να εψαξα στο συγκεκριμένο θέμα είναι οι μοναδικοί βελτιωτες που μίλησαν για Ασφαλεια και συγκεκριμένα για αλλαγή ελαστικών στα tsi.

Χρυσόστομε!

Απο την άλλη δεν είναι και λίγες οι φορές που μεταξύ τους έχουν και διαφορετική άποψη.

Αυτό που διαβάζεις είναι οι προβληματισμοί μας. Πειράζει που το ψάχνουμε όσο περισσότερο γίνεται; Προφανώς ο ένας κάνει το δικηγόρο του διαβόλου για τον άλλο αλλά

πάντα υπάρχει ταύτιση απόψεων σε ό,τι αφορά τη δουλειά προς τους πελάτες μας.

Προτιμώ λοιπόν το εξής εξωφρενικό. Μαζευεστε όσοι Απο τους βελτιωτες θέλετε. Ελεγχετε το αυτοκίνητο μου ότι είναι καθαρό Απο βλάβες ( όπως και είναι ) . Παίρνετε το προγραμμα σας με την σειρά και το δυναμομετρητε στο ίδιο δυναμομετρο μετρώντας και τα στοιχεία λειτουργίας με wideband. Η υποχρέωση που έχετε είναι στο τέλος να επανατοποθετησετε το προγραμμα που ήδη έχω. Αφού τελειώσουμε ελέγχουμε το αυτοκίνητο ότι δεν έχει βλάβη και αν προκύψει την καλυπτετε ισομερως . Για τον λόγο αυτό θεματοφύλακας θα οριστεί Απο εσάς και στον οποίο θα δώσετε ίσα ποσοστά Απο το πόσο των 2000€ ( που είναι ο μέσος όρος μιας βλάβης ) και τα οποία αν δεν χρειαστούν θα τα πάρετε ασφαλώς πίσω . Ο έλεγχος για βλάβη θα γίνει σε αντιπροσωπεία δικής μου επιλογής στην οποία θα πάω αμέσωςετα το αυτοκίνητο μου για πλήρες service (εννοείται με δικά μου έξοδα.

Τρομερή ιδέα! Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο.

Θα σε πληρώσουμε, θα σου βάλουμε πρόγραμμα, θα το δοκιμάσεις, θα το κρατήσεις και για λίγο (αν θέλεις).

Αδερφέ (επίσης και ξάδερφε του ανωτέρω με το χαμστεράκι), μήπως να σου κάνουμε και μια πεολιχία (aka pipa) επί τη ευκαιρία;

Τον τελευταίο καιρό φαίνεται να πληθύνονται αυτοί που νομίζουν ότι τους το χρωστάμε!

Αν τώρα δεν συμφωνήσετε που κατα την άποψη μου θα είναι αντιεπαγγελματικο και μειωτικο για εσάς να συμφωνήσετε σας παρακαλώ παρά πολύ να χρησιμοποιείτε το φόρουμ για να διαφημισετε τα προϊόντα σας και όχι για να δυσφημισετε τα προϊόντα των άλλων.

Μισό λεπτό. Δηλαδή αν δεν κάνουμε όσα προτείνεις θα είμαστε κακοί και αντιεπαγγελματίες. Μου αρέσουν τα κριτήρια που θέτεις!

No pipa, νο χάνει!

Βλέπεις να μειώνουμε κανένα ή να δυσφημιζουμε κάποιο συνάδελφο; Ελπίζω όχι, διαφορετικά αν κάτι τέτοιο έχει γίνει θα είναι χωρίς να το θέλουμε.

Και επειδή δεν κρυβομαι πίσω Απο την ανωνυμία ενός φόρουμ όσοι Απο εσάς θέλετε με πμ σας στέλνω και το τηλέφωνο μου για να πιούμε έναν καφέ και να τα πούμε Απο κοντά. Αν όμως ούτε αυτό θέλετε τουλάχιστον μην αυτόμειωνεστε με διαμάχες και παιξτε fair play

Να στείλεις το τηλέφωνο, να τα πούμε και για καφέ γιατί σε τελική ανάλυση πρέπει να υπάρχει συναίσθημα σε μια σχέση. Δεν μπορούμε να σου το βάλουμε και μετά να φύγεις.

Χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο, ένα γράμμα βρε αδερφέ!

Μιας βραδιάς σχέση δεν γίνεται, πολύ περισσότερο με τους βελτιωτές σου, γιατί στο τέλος ξέρεις σίγουρα ποιός βγαίνει ζημιωμένος.

Θα αρχίσει να κάνει λίγο κρύο παραπάνω, θα ανάψει ένα λαμπάκι και μετά ποιόν θα πάρεις τηλέφωνο μια κρύα νύχτα του χειμώνα;

Δεστο λίγο πιο σοβαρά. Ακόμη κι αν περάσεις το δύσμοιρο αυτοκινητάκι σου από την διαδικασία που προτείνεις, έστω ότι σπάει ένα πιστόνι μετά από λίγο καιρό. Πιστεύεις ότι οποιοσδήποτε από τους συμμετάσχοντες στο πείραμα θα αναλάβει την ευθύνη;

Είναι σαν να συμμετέχεις σε π@ρτούζα και να ψάχνεις να βρεις από ποιόν κόλλησες AIDS στο τέλος!

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

δεν κατάλαβες η ρίχνεις επίτηδες το επίπεδο. Όπως γράφω φοραω ήδη προγραμμα και το μόνο που θέλω τελειώνοντας είναι να είμαι όπως ήμουν πριν μπω σε αυτή την διαδικασία δηλαδή να φοραω το revo που φοραω ΤΩΡΑ και όχι κάποιο άλλο. Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα περί πνευστων νομίζω ότι αν το σκεφτείς λίγο πιο ηρεμα θα καταλάβεις ότι εκφραζεσαι λάθος

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τις απόψεις είναι πως είναι σαν τους κώλους, όπως έχω ξαναπεί.... Ολοι έχουν κι από έναν.

Αυτό δε σημαίνει πως είναι ανάγκη να κάνετε κώλο και τα τόπικ στα οποία συμμετέχετε.

Μπορεί κι εγώ να μη φοράω Revo, eTuners, Overload, ΜΤΜ, Giac, Unitronic, ή όποιο άλλο, και να φοράω GT Innovation. Επιλογές του καθενός. Το Revo μου προκάλεσε προβλήματα, που παίζει και να ήταν συμπτωματικό, παίζει και να ήταν και Stage 2+ σε αμάξι που εκείνη τη στιγμή ήθελε απλό Stg 2 και το 2+ το μπούκωνε κι έκοβε... Πάντως από όλες τις εταιρίες, μόνο η REVo δύναται να δώσει εγγύηση 2 ετών γραπτώς για τον ΕΓΚΕΦΑΛΟ. Καμία άλλη δε δίνει εγγύηση για τίποτα εκτός από προφορικά, παρά η ΜΤΜ που τις κάνεις ποδαρικό με 3χίλιαρο, οπότε σου προσφέρει και καφεδάκι όσο περιμένεις για το νέο εγκέφαλο... Γιατί κι εγώ αν μου έδιναν 3000 για ένα προγραμματισμό ανωτέρου επιπέδου, θα έβαλα τα 1500 στην τσέπη, τα 300 για τα credit που θέλει ο server για κάθε canned ecu upgrade, και τα 1200 για έναν εγκέφαλο καβάτζα... Αν είχα και 10 πελάτες με το ίδιο αμάξι, θα αγόραζα 4 εγκεφάλους, ήτοι 4800 ευρώ, και μέχρι τα 12.000, τα υπόλοιπα 7200, θα πήγαιναν επίσης στην τσέπη!

Τέσπα, η λογική είναι τετράγωνη. Κι όσο και να παινεύετε και να θάβετε την κάθε εταιρία, η π...τσα σας δε γίνεται πιο μεγάλη όσο πιο πολλά άλογα βγάλετε. Η πιθανότητα όμως να πάτε να σκοτωθείτε αν σκέφτεστε πολλά άλογα από λίγα κυβικά, και με φρένα διαστάσεων 286 και 252, αυξάνετε. Συνεπώς αρχίστε να τρώγεστε για το ποια φρένα είναι καλύτερα, γιατί αλλιώς είναι ζόρικα τα πράγματα για τους συγγενείς σας στο μέλλον. Και το απεύχομαι για όλους, αλλά με τέτοια νοοτροπία που κουβαλάτε μερικοί, ελπίζω να μη βγω σε κανέναν αληθινός.

Και τώρα πάω να κοιμηθώ και λίγο, γιατί αύριο έχω δουλειά.

δεν κατάλαβες η ρίχνεις επίτηδες το επίπεδο. Όπως γράφω φοραω ήδη προγραμμα και το μόνο που θέλω τελειώνοντας είναι να είμαι όπως ήμουν πριν μπω σε αυτή την διαδικασία δηλαδή να φοραω το revo που φοραω ΤΩΡΑ και όχι κάποιο άλλο. Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα περί πνευστων νομίζω ότι αν το σκεφτείς λίγο πιο ηρεμα θα καταλάβεις ότι εκφραζεσαι λάθος

Αν ήσουν υπάλληλος της ΚΟΣΜΟΚΑΡ, και η ΚΟΣΜΟΚΑΡ ήθελε να αποφασίσει για μια εταιρία που θα την έβαζε ως επίσημη εταιρία βελτιώσεων (βλέπε SEAT-REVo), τότε ευχαρίστως να στο έκαναν αυτό. Τώρα για ποιο λόγο να το κάνουν για έναν ιδιώτη, που όπως λέει φοράει ήδη πρόγραμμα, και θέλει να το πάει και σε ΔΙΚΟ ΤΟΥ συνεργείο; Εγώ να σου πω να μου το φέρεις Θεσσαλονίκη σε δικό μου θα το δεχτείς που δεν έχω πρόγραμμα καμίας εταιρίας; ή θες ΜΟΝΟ σε δικιά σου επιλογή;

Δυστυχώς εδώ είσαι στην Ελλάδα. Κι εδώ οι μαγκιές του πελάτη δεν περνάνε. Εδώ ο πελάτης είναι ΠΕΛΑΤΗΣ, κι ο έμπορος το νταβατζιλίκι. Και σόρρυ αν θίγονται κάποιοι, αλλά όταν αποκτήσει ο έλληνας έμπορος ή/και αντιπρόσωπος τη δυνείδηση του ξένου, τότε θα αλλάξουν πολλά στην αγορά.

Edited by White V GTI
Link to comment
Share on other sites

Αν σου κάνει φίλε η κουβέντα και ο τρόπος που γίνεται ειδικά σε αυτό το τοπικ πάω πάσο. Αν εγώ είμαι ο μόνος που με κουράζουν οι ολόκληρες σελίδες Απο κράξιμο του ένα βελτιωτη Παλι sorry

Εγώ ήξερα οτι φόρουμ είναι χώρος υποδοχής μεταξύ μας και όχι μεταξύ των βελτιωτων

Τέλος πάντων ο καθένας βγάζει συμπεράσματα

απλά έχω την εντύπωση πως το παιχνίδι εδώ μέσα το κάνουν οι βελτιωτες και όχι εμείς ως καταναλωτές

Link to comment
Share on other sites

Μερικούς τους έχει πιάσει μια μανία με τους etuners σε βαθμό που μάλλον δεν δικαιολογείται. Μπορεί να είναι καλοί , οι καλύτεροι η κακοί η ακόμα και οι χειρότεροι αλλά άχρηστοι δεν νομίζω ότι είναι και δεν νομίζω ότι αξίζει να τους μηδενιζουμε. ¶λλωστε Απο ότι διαβάζω εδώ μέσα είναι και αυτοί που έχουν εκτεθεί στον μεγαλύτερο κίνδυνο παραθέτοντας άποψη αλλά προτινοντας και συγκεκριμένες αλλαγές (αντλία υψηλής , δικό τους κιτ εισαγωγής κλπ) . Επίσης όσο και να εψαξα στο συγκεκριμένο θέμα είναι οι μοναδικοί βελτιωτες που μίλησαν για Ασφαλεια και συγκεκριμένα για αλλαγή ελαστικών στα tsi.

Φιλε , Σταμο , εδω μεσα υπαρχουν πολλοι επαγγελματιες και επισης υπαρχει η αισθηση και για συμμαχιες επαγγελματιων. Φυσικα , οι ατυπες αυτες συμμαχιες ειναι αναγκαστικες , μη νομιζεις οτι οι αλλοι ανταγωνιστες που στρεφονται ως συμμαχοι εναντον μας "αγαπιουνται" μεταξυ τους.

Θελει καταρχην μια στρατηγικη να φας αυτον που κανει την μεγαλυτερη "ζημια" , τον πρωτο . Σ αυτον που εχουν παει τα περισσοτερα , που εχει φτιαξει το δυνατοτερο και που δεν εχει χαλασει κανενα . Και οταν δεν μπορεις να τον φας μονος σου , γιατι εισαι πολυ "λιγος" , δανειζεσαι και την βοηθεια αλλων , για να γινεις "περισσοτερος" . Οταν τιποτα τελικα δεν ειναι επαρκες , ξεκιναει η "σαπιλα" . Υπαρχουν πολλα σημεια "σαπιλας" που μπορει να φτασει καποιος , με μοναδικο σκοπο την συντριβη συναδελφου. Το αισχατο σημειο "σαπιλας" ειναι να στηνονται nicknames ... 1 ωρας , απο ενα IP ενος netcafe και να προσπαθουν να πεισουν εστω και τον πλεον αφελη οτι οντως ενας Θρασυβουλος απο τις Κουκουβαουνες κατεστρεψε το μοτερ του στους E-tuners (τουλαχιστον ο Κριτωνας ηταν καλο παιδι και το πληρωσε... πραγματικα μου γυρισαν τα ματια μου , οταν το διαβασα αυτο πριν καμια εβδομαδα και σε τι σημειο απογνωσης μπορει να φτασει καποιος - ιδιωτης , επαγγελματιας , δεν ξερω ουτε μ ενδιαφερει - που δε σε γουσταρει... Αυτες φυσικα ειναι γελοιοτητες !

Γενικα πολλα ποστ στο τοπικ αυτο ειναι στα ορια της γελοιοτητας και ειναι μονο για Pop-corn και coca-cola . Κριμα κυριοι !

Κριμα , γιατι το τοπικ αυτο πρεπει να αφορα στη βελτιωση των twincharged 1.4 κινητηρων και εδω και δεκαδες σελιδες δεν υπαρχει ουτε ενα σοβαρο ποστ για τη βελτιωση του μοτερ αυτου . Ουτε ενα για δειγμα !!! Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα απο το νεο Project που ξεκιναμε (με στοχο 300ΗΡ) , γιατι σχεδον ολα τα αλλα που αναφερονται ειναι Γ.Τ.Π. ! Για να μην πω Γ.Τ.Π.Κ. !

Link to comment
Share on other sites

Το κάνατε μπουρδ... το forum και καλά να μιλήσουν κάποιοι και να γράψουν σελίδες τουλάχιστον έχει και ενδιαφέρον άλλα αυτό το σύστημα να απαντάτε σε κάθε παράγραφο και μάλιστα με τέτοιο τρόπο και χαρακτηρισμούς είναι το λίγοτερο απαράδεκτο ,οκ μπορεί να είπε κάτι "εξωφρενικό" αλλα το έθεσε μεσα στο όρια που πρέπει δεν χρειαζόταν να απαντήσει κανείς έτσι άλλωστε μια ιδέα είναι δεν παίρνει κανενός το κεφάλι , για άλλη μια φορά μπράβο και στους administrators & moderators για τις ποινές και τα warms που έδωσαν!!

Link to comment
Share on other sites

τα 300 δεν πιστευω να τα επιχειρησετε με νορμαλ σωθικα ε?συγγνωμη αλλα ειμαι καπως δυσπιστος με το ολο θεμα των 300ων του Κριτωνα ( new_iloveyou.gif ) οχι για ασχετους λογους και απαντησεις του στυλ δεν ειναι σοβαρος βελτιωτης η εχει σπασει 10-20-300 αυτοκινητα απλα απο μονο του σαν μοτερ δεν μου δινει την εντυπωση οτι μπορει να βγαλει αυτα τα αλογα και να ειναι ενα αμαξι για everyday use...

Link to comment
Share on other sites

Το κάνατε μπουρδ... το forum και καλά να μιλήσουν κάποιοι και να γράψουν σελίδες τουλάχιστον έχει και ενδιαφέρον άλλα αυτό το σύστημα να απαντάτε σε κάθε παράγραφο και μάλιστα με τέτοιο τρόπο και χαρακτηρισμούς είναι το λίγοτερο απαράδεκτο ,οκ μπορεί να είπε κάτι "εξωφρενικό" αλλα το έθεσε μεσα στο όρια που πρέπει δεν χρειαζόταν να απαντήσει κανείς έτσι άλλωστε μια ιδέα είναι δεν παίρνει κανενός το κεφάλι , για άλλη μια φορά μπράβο και στους administrators & moderators για τις ποινές και τα warms που έδωσαν!!

καλα τωρα τα επιασες τα λεφτα σου εσυ...ενα μπ@υρδελ@ ειμαστε εδω μεσα τωρα το καταλαβες?και κοιτα να δεις που εγω κι εσυ θα φαμε warn... sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Γενικα πολλα ποστ στο τοπικ αυτο ειναι στα ορια της γελοιοτητας και ειναι μονο για Pop-corn και coca-cola . Κριμα κυριοι !

Κριμα , γιατι το τοπικ αυτο πρεπει να αφορα στη βελτιωση των twincharged 1.4 κινητηρων και εδω και δεκαδες σελιδες δεν υπαρχει ουτε ενα σοβαρο ποστ για τη βελτιωση του μοτερ αυτου . Ουτε ενα για δειγμα !!! Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα απο το νεο Project που ξεκιναμε (με στοχο 300ΗΡ) , γιατι σχεδον ολα τα αλλα που αναφερονται ειναι Γ.Τ.Π. ! Για να μην πω Γ.Τ.Π.Κ. !

Το θέμα να υπάρξει ένα project που να είναι εμπορικό και λειτουργικό ώστε να μπορει να προχωρήσει και η εφαρμογή του και σε αλλά 1.4 tsi και όχι να μένει σε ένα και μοναδικό αυτοκίνητο - σαν τα πρωτότυπα που βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για διαφημιστικους λόγους και ποτέ δεν βγαίνουν στην αγορά - προσωπικά project που δεν είναι εφαρμόσιμο στην ευρεία αγορά απλά δεν είναι project, τι να το κάνω αν το φοράει μόνο ένας;

Link to comment
Share on other sites

Προς golf-agu: συμφωνώ και σου εύχομαι καλή επιτυχία στο project των 300 αλλά μήπως το τελευταίο τοπικ πρέπει να το τυπωσεις και να το δώσεις στον συνεταιρο σου να το διαβάζει κάθε πρωί μήπως και μάθει να μιλάει με άλλον τροπο. Εκτός αν είναι 19 χρόνων οπότε πάω πάσο η νομίζει ότι είναι όλοι εδώ μέσα 19 χρόνων ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

Link to comment
Share on other sites

Γενικα πολλα ποστ στο τοπικ αυτο ειναι στα ορια της γελοιοτητας και ειναι μονο για Pop-corn και coca-cola . Κριμα κυριοι !

Κριμα , γιατι το τοπικ αυτο πρεπει να αφορα στη βελτιωση των twincharged 1.4 κινητηρων και εδω και δεκαδες σελιδες δεν υπαρχει ουτε ενα σοβαρο ποστ για τη βελτιωση του μοτερ αυτου . Ουτε ενα για δειγμα !!! Ελπιζω να εχουμε συντομα νεα απο το νεο Project που ξεκιναμε (με στοχο 300ΗΡ) , γιατι σχεδον ολα τα αλλα που αναφερονται ειναι Γ.Τ.Π. ! Για να μην πω Γ.Τ.Π.Κ. !

Ξέρεις πως έχουμε μερικούς καλούς παρόχους σε ποπ κορν, καναπέδες και βιομηχανικά αναψυκτικά σε μεγάλους κουβάδες για τέτοιες περιπτώσεις!

Οταν λες 300 από το 1.4..... Τι φρένα και τι ανάρτηση θα του βάλεις; Τι δέσιμο στο σασί και τι ενίσχυση ασφάλειας θα παρέχεις πριν ξεκινήσει το Project; Γιατί καλά τα άλογα, κι εγώ έχω σταματήσει το δικό μου (GTI βέβαια, αλλά δεν παίζει ρόλο) στα 300, γιατί ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με το κομμάτι ασφάλεια, και πιστεύω πως ΔΕΝ είναι συνετό να δουλέψω πάνω από τα άλογα αυτά, που και πάλι πολλά είναι, για μαμά φρενάρτηση (φρένα κι ανάρτηση), και μόνο με μια Powerflex στη μηχανή... Μόλις φτιάξω το κομμάτι αυτό, θα προχωρήσω και στα 340-350-360. ΜΗΝ κολλήσεις στα άλογα. Πιάσε το γενικό μου Concept.

Αν ήμουν πατέρας δηλαδή ρε άνθρωπε, γιατί να έδινα στο γιο μου το μαλάκα τα χρήματα για να βάλει πρόγραμμα, αν πρώτα δεν ενίσχυε την ασφάλειά του;; Κι εσύ κι ο κάθε εσύ, γιατί να μην έχετε το μυαλό να πείτε στο κάθε *μη επιτρεπόμενη λέξη*ένο που έρχεται "Τι; Εχεις μαμά φρένα; 400 ευρώ τα φρένα του GTI μπροστά, 312 δίσκοι και μεγαλύτερη δαγκάνα, και μετά το πρόγραμμα". Γι αυτό μετά μαζεύουν οικόπεδα και οι βελ΄τιωτές μαζεύουν χρήματα...

Και σου λέω. Πες μου έναν. ΕΝΑΝ στην αγορά (την εγχώρια) που να το κάνει αυτό το πράγμα... Πιθανόν να θυμάσαι πως το καλοκαίρι πήγα στο GTI International στην Αγγλία.. Οταν μίλησα με την εκεί REVo, άτομα που γνωρίζονται με τα παιδιά της Ελλάδας, εκτός της διαφορετικής τιμής που παίζει εκεί (θα μου πεις εκεί είναι η πατρίδα, οπότε ΟΚ! Και είναι λογικό), λέγοντάς τους για Stage 3 πρόγραμμα (Κ04), η πρώτη ερώτηση ήταν: Τι φρένα φοράς; Τίποτα. Ανάρτηση; τίποτα επίσης. Ωραία. Αντλία έχεις; ναι. ΟΚ! Stage 2+, και στη συνέχεια με μια μικρή διαφορά όταν βελτιώσεις το στήσιμο, μπαίνει και το 3ο στάδιο.

Ελα πες μου πως το κάνεις κι εσύ, και ο Κώστας και ο κάθε βελτιωτής, κι εγώ μετά μαζί σας.

Αλλά όπως σωστά προειπώθηκε... Φόρουμ αυτοκινήτου είναι, και πολλοί μπαίνουν είτε για το χαβαλέ τους, είτε για να δείξουν πόσο μεγάλη την έχουν, είτε για να σπύρουν διχόνοια και να χαζεύουν μετά, είτε γιατί είναι ανεγκέφαλοι και νομίζουν πως κάνοντας το 14άρι τους 400 άλογα με μπιελοπίστονα, ελαφρώματα κλπ, κι αφήνοντας το αμάξι με τα στοκ φρένα, έχουν το υπεράμαξο. Ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε λίγο out of the box, γιατί μας διαβάζουν και μικρά παιδιά και θα πάρετε κανέναν στο λαιμό σας, και μετά δε θα κλαίτε εσεις, αλλά οι γονείς τους.

Αυτά. Μπορεί να με πείτε γραφικό, μπορεί να με πείτε golfRS για το ψιλοειρωνικό, μπορεί να με πείτε Στοϊλα, αλλά χέστηκα. Ετσι είναι τα πράγματα, και κάποιες φορές καλό είναι κάποιοι να τα υπενθυμίζουν τουλάχιστον.....

Link to comment
Share on other sites

+1 με τον προηγούμενο συν ότι ξέχασα να αναφερθώ στο κόστος ενός τέτοιου προτζεκτ που το κάνει από μόνο του απαγορευτικό με λίγα λόγια πολλά τα λεφτά για ένα αυτοκίνητο τον 20.000 ευρώ (ποια ούτε τόσο κάνει).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τη λογική της ολικής βελτίωσης που είναι απαραίτητη όταν μιλάμε για διπλασιασμό της εργοστασιακης ιπποδυναμης.

Εκει που δε συμφωνω ειναι στο οτι ειναι ευθυνη του εκαστοτε προγραμματιστη. Η δουλεια του προγραμματιστη είναι πανω στον εγκεφαλο και αυτο πληρωνεται να κάνει. Δεν τον αφορά τιποτε άλλο. Αν ο ιδιοκτητης δεν εχει τη στοιχειωδη λογική να προφυλαξει τον εαυτο του και τους γυρω του δε θα τον σωσει ουτε ο Κρίτωνας ουτε κανεις βελτιωτης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.