Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ξέρεις πως έχουμε μερικούς καλούς παρόχους σε ποπ κορν, καναπέδες και βιομηχανικά αναψυκτικά σε μεγάλους κουβάδες για τέτοιες περιπτώσεις!

Οταν λες 300 από το 1.4..... Τι φρένα και τι ανάρτηση θα του βάλεις; Τι δέσιμο στο σασί και τι ενίσχυση ασφάλειας θα παρέχεις πριν ξεκινήσει το Project; Γιατί καλά τα άλογα, κι εγώ έχω σταματήσει το δικό μου (GTI βέβαια, αλλά δεν παίζει ρόλο) στα 300, γιατί ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με το κομμάτι ασφάλεια, και πιστεύω πως ΔΕΝ είναι συνετό να δουλέψω πάνω από τα άλογα αυτά....

Εσύ τι "δέσιμο και ενίσχυση ασφάλειας" έκανες στο gti σου πριν το κάνεις 300ps?

Από ότι λες τίποτα....

Πως υποδεικνύεις λοιπόν στους άλλους τι να κάνουν, από τη στιγμή που εσύ ο ίδιος

δεν έχεις κάνει τίποτε γι' αυτό? :):p:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Εσύ τι "δέσιμο και ενίσχυση ασφάλειας" έκανες στο gti σου πριν το κάνεις 300ps?

Από ότι λες τίποτα....

Πως υποδεικνύεις λοιπόν στους άλλους τι να κάνουν, από τη στιγμή που εσύ ο ίδιος

δεν έχεις κάνει τίποτε γι' αυτό? :):p:yahoo:

οπως ενα tsi με 200+ μπορει να ειναι μεσα στα λογικα πλαισια της ασφαλειας ετσι και ενα ανωτερο αμαξι οπως το gti μπορει να δουλεψει με 300...και μην μου πεις οτι gti-cupra ειναι σαν ενα tsi-1.8 tsi...

Link to comment
Share on other sites

οπως ενα tsi με 200+ μπορει να ειναι μεσα στα λογικα πλαισια της ασφαλειας ετσι και ενα ανωτερο αμαξι οπως το gti μπορει να δουλεψει με 300...και μην μου πεις οτι gti-cupra ειναι σαν ενα tsi-1.8 tsi...

δηλαδη το tsi - gt , 140 - 170 που παρνει μεσο ορο 70 - 40 αλογα θελει αλλαγη στησιματος ενω 1 gt 300 ιππων 100 ατια πανω απο την ονομαστικη δεν θελει ?wacko.gif

Link to comment
Share on other sites

Το τρίπτυχο κινητήρας - ανάρτηση - φρένα πρέπει πάντα να βελτιώνεται ισσοροπημένα.

Οποιαδήποτε άλλη βελτίωση είναι ελλιπής (εφόσον μιλάμε για μεγάλες αλλαγές).

Εκτός από τα παραπάνω και το θέμα πάτημα πρέπει να είναι οκ (ελαστικά).

Αεροδυναμική και εσωτερικό είναι προαιρετικά και όχι τόσο απαραίτητα όσο το τρίπτυχο.

Δείτε το παράδειγμα του Νίκου με το Passat πως έχει φροντίσει ώστε να ανέβουν επίπεδο όλοι σχεδόν οι τομείς του αυτοκινήτου με τις βελτιώσεις που έχει κάνει :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=18608&st=0

Ή το Lupo που ενδεχομένως είναι καλύτερα βελτιωμένο από πολλά άλλα :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29189&st=0

Link to comment
Share on other sites

οπως ενα tsi με 200+ μπορει να ειναι μεσα στα λογικα πλαισια της ασφαλειας ετσι και ενα ανωτερο αμαξι οπως το gti μπορει να δουλεψει με 300...και μην μου πεις οτι gti-cupra ειναι σαν ενα tsi-1.8 tsi...

Ανώτερο???

Πέρα από τον κινητήρα και το λίγο σκληρότερο setup της ανάρτησης ποιες διαφορές υπάρχουν (gti-gt)?

Στοιχηματίζω πως τα "καλά" πλαίσια τα βάζουν στα gti και την

σαβούρα στα υπόλοιπα golf...

Link to comment
Share on other sites

Ανώτερο???

Πέρα από τον κινητήρα και το λίγο σκληρότερο setup της ανάρτησης ποιες διαφορές υπάρχουν (gti-gt)?

Στοιχηματίζω πως τα "καλά" πλαίσια τα βάζουν στα gti και την

σαβούρα στα υπόλοιπα golf...

Απλα το gti κοστιζει 6χιλιαρικα παραπανω για το new look και την μεγαλυτερη μηχανη , ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .....closedeyes.gif

Τα φρενα ειναι ιδια ας μην τα ξαναλεμε , η αναρτηση λιγο πιο σκληρη αυτα ....

Link to comment
Share on other sites

Απλα το gti κοστιζει 6χιλιαρικα παραπανω για το new look και την μεγαλυτερη μηχανη , ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .....closedeyes.gif

Τα φρενα ειναι ιδια ας μην τα ξαναλεμε , η αναρτηση λιγο πιο σκληρη αυτα ....

Τα φρενα του tsi με τα 140 δεν ειναι ιδια με του gti. Το gt εχει ιδια φρενα με το gti.

Link to comment
Share on other sites

O καθένας τα δικά του. Το μακρύ και το κοντό του.

Λογικό ότι ο καθένας έχει την γνώμη του, αλλά καλό είναι να κρατάμε ένα επίπεδο. Είπαμε Ελληνάρες είμαστε και όλοι μας έχουμε τα καλύτερα, γρηγορότερα golf. ¶ποψη του καθενός και είναι δεκτή.

Η μηχανική μετατροπή - βελτίωση ενός αυτοκινήτου πρέπει να συνοδεύεται και με αλλαγές των περιφερειακών (φρένα, ανάρτηση, λάστιχα κλπ) οτιδήποτε αυτοκίνητο είναι. Είτε tsi είτε gti. Το κόστος συνήθως κυμαίνεται μεταξύ των 3000 (στην ξεφτίλα) έως 5000 και φυσικά αν δεν βγάλει ΣΥΝΤΟΜΑ πρόβλημα γιατί αργά ή γρήγορα θα βγάλει. Δεν είναι δυνατόν ένα tsi να αντέξει 210 ζώα με τα ίδια φρένα, τις ίδιες αναρτήσεις, τα ίδια λάστιχα και το ίδιο κιβώτιο. Είναι λογικό αργά ή γρήγορα θα σε αφήσουν. Turbo και να μην ζητήσει δεν υπάρχει το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα ατμοσφαιρικά αλλά σε μικρότερη κλίμακα.

Ο προγραμματιστής κάνει ότι του πει ο πελάτης! Όμως ο επαγγελματίας (δεν μπαίνω καν στο τρυπάκι του ποιος είναι αλλά είναι ελάχιστοι) σε προειδοποιεί και σε βάζει να υπογράψεις ότι δεν φέρει ευθύνη πέραν της συγκεκριμένης μετατροπής (πρόγραμμα 200 ζώα και εσύ πας και το κάνεις 250 πχ). ¶ρα και αυτοί έχουν μερίδιο ευθύνης. Ως συνήθως το γραπτό μένει ενώ το προφορικό...

Υπάρχουν αρκετοί βελτιωτές. Δυστυχώς ελάχιστοι είναι οι επαγγελματίες. Μετατροπή σημαίνει συνεχές επίσκεψη σε συνεργείο (άλλο αν δεν το παραδέχεται κανένας), συνεχές έξοδα (βάλε αυτό, βγάλε το άλλο κλπ).

Στις τόσες σελίδες έχω διαβάσει τα άπειρα. Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να παρατίθονται τα διάφορα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τις βελτιώσεις και η αξιοπιστία τους (στο μέτρο του δυνατού, γιατί όπως είπαμε κανένας δεν παραδέχεται το ελάττωμα του αυτοκινήτου του).

Τώρα από τους προγραμματιστές δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά. Είπαμε πολλοί στον χώρο λίγοι ξέρουν. Αυτοί πουλάνε, τι θα πούνε ότι το προϊόν τους είναι μάπα;

Link to comment
Share on other sites

Απλα το gti κοστιζει 6χιλιαρικα παραπανω για το new look και την μεγαλυτερη μηχανη , ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .....closedeyes.gif

Τα φρενα ειναι ιδια ας μην τα ξαναλεμε , η αναρτηση λιγο πιο σκληρη αυτα ....

δηλαδη σινεμπλοκ,ψαλιδια,βασεις μηχανης,βασεις σασμαν κλπ ειναι ιδια του tsi με του gti ε?

Link to comment
Share on other sites

ελα ενταξει μην το παρακανουμε και να μην λεμε και χαζα παντως εχουν αρκετες ομοιοτητες και στην τελικη δεν συνεπαγετε αυτη η μεγαλη χρηματικη διαφορα τεσπα παμε αλλου και δεν λεει ....

TSI ρεεεεεεεεεsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

ελα ενταξει μην το παρακανουμε και να μην λεμε και χαζα παντως εχουν αρκετες ομοιοτητες και στην τελικη δεν συνεπαγετε αυτη η μεγαλη χρηματικη διαφορα τεσπα παμε αλλου και δεν λεει ....

TSI ρεεεεεεεεεsillyhorse1rb5.gif

οχι μωρε απλα 600cc παραπανω και 60 αλογα περισσοτερα ειναι πολυ λιγη η διαφορα τους για να πεις οτι δικαιολογεις τα 6000 ευρω παραπανω του gti...

Link to comment
Share on other sites

Chilll

¶λλο αυτοκίνητο το ένα, άλλο το άλλο με ίδιο περιτύλιγμα

Η διαφορά με το GT δεν είναι τόσο μεγάλη στα λεφτά αλλά και πάλι είναι άλλο αυτοκίνητο

Γι αυτό λέω και ξαναλέω ότι το GT είναι SUPER αυτοκίνητο για όποιον ξέρει γιατί το έχει επιλέξει

Όσοι το πήραν αντι για gti απλά έκαναν λάθος επιλογή... Δεν είναι το ίδιο και κυρίως η συμπεριφορά τους

δεν έχει καμία σχέση. Πολύ πιο "βολταδικο" το gt αν και στρίβει πολύ καλά ενώ το Gti είναι σαφώς πιο sportif

Για όσους θέλουν να φαντάζονται ότι έχουν το ίδιο αμάξι απλά δεν έδωσαν τα ίδια λεφτά, τα όνειρα δεν απαγορεύονται...

Link to comment
Share on other sites

οχι μωρε απλα 600cc παραπανω και 60 αλογα περισσοτερα ειναι πολυ λιγη η διαφορα τους για να πεις οτι δικαιολογεις τα 6000 ευρω παραπανω του gti...

Εξακολουθεις να αγνοεις την υπαρξη του gt ( πρεπει να ειχες ασχημες εμπειριες δεν δικαιολογειτε) ....Να συμπληρωσω ,

Οχι μωρε απλα 600cc παραπανω και 30 - ( στο περιπου γιατι ξερουμε ποσα βγαζει το gt ) ειναι πολυ λιγη η διαφορα τους για να πεις οτι δικαιολογεις τα 6000 ευρω παραπανω του gti...thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

TIMH GTI - 6000 Ε = GT OLE OLE OLE !!!

Ρε τουρμποκομπρέσσορα, θα έρθω σε καμιά συνάντηση μα το Θεό και θα αρχίσω να σε κοπανάω με ΟΛΟ το αμάξι!!!! Ποιο GT κάνει 24000; 23 ξεκινούσε το 140 και 25500 το 170άρι! Ασε που μετά κάνανε facelift και τα βαφτίσανε GT 140 & GT 170! Οταν λέμε εξ αρχής GT εννοούμε 170, και όταν λέμε TSI εννοούμε 140 στα 5άρια! Μην κάνεις χαζές διατυπώσεις λες και είσαι άτομο που δεν ξέρει!

Link to comment
Share on other sites

Ρε τουρμποκομπρέσσορα, θα έρθω σε καμιά συνάντηση μα το Θεό και θα αρχίσω να σε κοπανάω με ΟΛΟ το αμάξι!!!! Ποιο GT κάνει 24000; 23 ξεκινούσε το 140 και 25500 το 170άρι! Ασε που μετά κάνανε facelift και τα βαφτίσανε GT 140 & GT 170! Οταν λέμε εξ αρχής GT εννοούμε 170, και όταν λέμε TSI εννοούμε 140 στα 5άρια! Μην κάνεις χαζές διατυπώσεις λες και είσαι άτομο που δεν ξέρει!

sorry master worthy.gif

ΤΟ γιαπι το gt το παιρνεις και με 24 μοντελο 2007 ετσι :)

Edit

Ποτε δεν ανεφερα τιμη αναφορας ....Αν μπορεις και αγορασεις gti με 30χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι τοτε κανεις ακριβως το ιδιο και με το gt - gt sport και π@π@ρι@ μπλε

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθεις να αγνοεις την υπαρξη του gt ( πρεπει να ειχες ασχημες εμπειριες δεν δικαιολογειτε) ....Να συμπληρωσω ,

Οχι μωρε απλα 600cc παραπανω και 30 - ( στο περιπου γιατι ξερουμε ποσα βγαζει το gt ) ειναι πολυ λιγη η διαφορα τους για να πεις οτι δικαιολογεις τα 6000 ευρω παραπανω του gti...thumbsdown.gif

ουτε απο gt ουτε απο gti εχω καποια ασχημη εμπειρια...ενα gt (170) με καποια καλα εξτρα εφτανε τα 27.000-28.000...πριν παρω fr ειχα ρωτησει και για gt-gti και θυμαμαι καποιες τιμες...εν ετη 2008 λοιπον το gt αρχικη ειχε 25.000 περιπου την στιγμη που το gti ειχε 28.000 περιπου...+-500 ευρω και για τα δυο μοντελα...τωρα αν πιστευεις εσυ οτι επειδη πηρες ενα σβελτο αμαξι το εκανες να κυνηγαει cupra και ξαφνικα εγινε καλυτερο απο gti και cupra τοτε τι να πω?απλα ξεκολλα...εχεις ενα καλο αμαξακι αλλα μεχρι εκει...

Link to comment
Share on other sites

ουτε απο gt ουτε απο gti εχω καποια ασχημη εμπειρια...ενα gt (170) με καποια καλα εξτρα εφτανε τα 27.000-28.000...πριν παρω fr ειχα ρωτησει και για gt-gti και θυμαμαι καποιες τιμες...εν ετη 2008 λοιπον το gt αρχικη ειχε 25.000 περιπου την στιγμη που το gti ειχε 28.000 περιπου...+-500 ευρω και για τα δυο μοντελα...τωρα αν πιστευεις εσυ οτι επειδη πηρες ενα σβελτο αμαξι το εκανες να κυνηγαει cupra και ξαφνικα εγινε καλυτερο απο gti και cupra τοτε τι να πω?απλα ξεκολλα...εχεις ενα καλο αμαξακι αλλα μεχρι εκει...

π@π@ρι@ καλο αμαξακι εχω απλα ξεγελαω τον εαυτο μου mf_tshirt.gif....Αλλα ηταν η καλυτερη επιλογη με το ποσο που ηθελα να δαπανησω Τι να λεμε τωρα , τα παντα ολα .

Οτι σκατα και να το κανω 14αρι θα ειναι αλλα ...ΔΥΝΑΤΟΥΤΣΙΚΟ ΧΑΧΑΧΑΑ PEACE FOLKS

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

δεν κρινω την επιλογη του καθενος προς θεου...αλλα δεν μπορω να πω εγω οτι κανω το αμαξι μου 280-290 αλογα περναω r32 και ξαφνικα το αμαξι μου ειναι καλυτερο απο το r32 η απο το r20t...η εστω οτι σε πολλα σημεια μοιαζουν...ενταξει μοιαζουν αλλα τελικα η λεπτομερεια κανει την διαφορα και δυστυχως για εμενα και την τσεπη μου στις λεπτομερειες που με ενδιαφερουν ενα cupra-r20t-s3 ειναι μακραν καλυτερα...

Link to comment
Share on other sites

δεν κρινω την επιλογη του καθενος προς θεου...αλλα δεν μπορω να πω εγω οτι κανω το αμαξι μου 280-290 αλογα περναω r32 και ξαφνικα το αμαξι μου ειναι καλυτερο απο το r32 η απο το r20t...η εστω οτι σε πολλα σημεια μοιαζουν...ενταξει μοιαζουν αλλα τελικα η λεπτομερεια κανει την διαφορα και δυστυχως για εμενα και την τσεπη μου στις λεπτομερειες που με ενδιαφερουν ενα cupra-r20t-s3 ειναι μακραν καλυτερα...

και παλι ομως εχεις cupra εχεις leon ενα μοντελο ακομα μωρο ενα seat...δεν εχεις golf....

αν νομιζεις περα απο τι πλακα οτι αν οδηγας cupra η gti οδηγας αμαξαρα δεν αξιζει να μιλαμε..

και μη βαζεις μαζι r20 και r32...την ειναι το ρ20 μωρε ενα gti με αλλο περιτιλυγμα για να σου παρουν τα λευτα....

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπαμε οτι εχουμε αμαξαρες hot hatch κατηγοριας αυτοκινητα εχουμε οχι supercars...απλα προσπαθουμε να συγκρινουμε τις μεταξυ τους διαφορες-ομοιοτητες και πως θα γινει να τα βελτιωσουμε οσο καλυτερα για να μας ικανοποιουν κατα καποιο τροπο ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπαμε οτι εχουμε αμαξαρες hot hatch κατηγοριας αυτοκινητα εχουμε οχι supercars...απλα προσπαθουμε να συγκρινουμε τις μεταξυ τους διαφορες-ομοιοτητες και πως θα γινει να τα βελτιωσουμε οσο καλυτερα για να μας ικανοποιουν κατα καποιο τροπο ;)

Παντως το ρ20 ενα cupra θα ναι περιπου....Καμια σχεση με κυρος ονομα r32

Link to comment
Share on other sites

Παντως το ρ20 ενα cupra θα ναι περιπου....Καμια σχεση με κυρος ονομα r32

το r32 ειχε τελειως διαφορετικη φιλοσοφια σαν αυτοκινητο μιας και ηταν ενα τερας 3.200 κυβικων και πραγματικα ενα αριστουργημα...αστα αποθημενο ηταν αυτο το αμαξι αλλα δυστηχως για μενα λογο κυβικων απλησιαστο...ενα r20 απο την αλλη ειναι πιο προσιτο οχι απο αποψη τιμης αλλα απο κοστος συντηρησης (ασφαλειες-τελη-σερβις) αλλιως ειναι να συντηρεις 6 κυλινδρους και αλλιως 4 με μια τουρμπινα που θα την αλλαξεις στις 100.000 χιλιομετρα (λεμε τωρα)...και εξ'αλλου οπως καταλαβαινετε και εσεις που εχετε τουρμπινες ειναι πιο fun to play αυτοκινητα οσων αφορα το tuning... sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.