Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

δεν ειπαμε οτι εχουμε αμαξαρες hot hatch κατηγοριας αυτοκινητα εχουμε οχι supercars...απλα προσπαθουμε να συγκρινουμε τις μεταξυ τους διαφορες-ομοιοτητες και πως θα γινει να τα βελτιωσουμε οσο καλυτερα για να μας ικανοποιουν κατα καποιο τροπο ;)

Raven μην συνεχιζεις την συγκριση μεταξυ 14αριων και 2λιτρων γιατι και εγω εδω μεσα εξεφρασα μια αποψη και μονο κλωτσιες δεν εφαγα...

Λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει...

Link to comment
Share on other sites

Raven μην συνεχιζεις την συγκριση μεταξυ 14αριων και 2λιτρων γιατι και εγω εδω μεσα εξεφρασα μια αποψη και μονο κλωτσιες δεν εφαγα...

Λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει...

φιλε μου κλωτσιες δεν προκειται να φαω απο κανεναν αν δεν τους αρεσει η αποψη μου συγκρινοντας αυτα τα δυο ας μην με διαβαζουν....τα 1.4 εμενα προσωπικα μου αρεσουν παρα πολυ γι'αυτο που κανουν αλλα μου θυμιζουν τα punto gt της εποχης μας...ισως λογο κυβικων ισως λογο βελτιωσιμοτητας ισως του οτι οντως διλιτρα και τα δυσκολευουν πολυ δεν ξερω...απλα να αναφερω οτι τα punto gt τοτε δεν τολμαγαν να σταθουν διπλα σε sierra cosworth...αξιοσεβαστο αμαξι το 1.4tsi και βελτιωσιμο....μεχρι ενα οριο ομως...τα 300 σαν project γι αυτα τα μοτερακια δεν ειναι ανελπιστα αλλα θελει πολυ δουλεια πολυ χρημα και σιγουρα το αμαξι να βγει all around tuned και να μην εστιασουν μονο στο μοτερ-σασμαν...αυτο προσπαθουμε να πουμε εν ολιγοις....ας παρω και παραδειγμα του peolinio...το αμαξι ειναι 230 αλογα...με μαμα αναρτησεις-φρενα δεν την κανει την δουλεια του?ετσι λοιπον και ενα gti με stage 2 (φπε) κοντα στα 280 δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα με τα υπολοιπα μερη που απαρτιζουν το αυτοκινητο...δεν νομιζω η vw να μην ηξερε οταν εβγαζε τα tfsi οτι θα τα πειραξουν οι ιδιοκτητες τους...

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθουμε στο θέμα "Έφτασαν τα 200άρια?" διάβασα αυτό το άρθρο http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Volkswagen-Polo/243273/ στο οποίο λέει ότι οι μηχανικοί της VW κατάφεραν να βγάλουν 280 άλογα από τον 1.4 twin-charge κινητήρα νέου Polo GTI. ;):thumbsup::pardon: :pardon: :rolleyes:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον να τα παρουμε απο την αρχη TSI-GT δεν εχουν σχεση με το GTI και δε πρεπει να συγκρινοντε.. γιατι πολυ απλα το ενα ειναι διλιτρο και τα αλλα 1.4 και σιγουρα δικαιολογει και τα 5.000Ε με το GT αλλα και τα 10.000Ε!!!! με τα TSI 140...

για μενα δεν δικαιολογητε η διαφορα των 5.000 GT-TSI αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα... (απλα πιστευω οτι με 20.000 που κοστιζε το TSI ηταν ενα "θαυμα" για τα λεφτα του και γιαυτα που προσφερει το αμαξι) τωρα αυτα που ακουω οτι τα GT-TSI μοιαζουν με τα pounto μου ακουγετε πολυ χαζο (τι GTI τι GT τι TSI ολα golf ειναι) δηλ αν παρω ενα TSI και του βαλω PSS10 και τετραπιστονα Brembo ακομα Pounto θα μοιαζει το TSI ???

Οσο αφορα για αυτα που υποθηκαν για βελτιωση και ασφαλεια.... Η ασφαλεια εινα στο μυαλο... δε μπα να εχεις golf με 75 αλογα αν το μυαλο ειναι γαλοτυρι παλι θα σακατεφτεις... ολοι ενηλικοι ειμαστε και υπευθυνοι για τις πραξεις μας ...

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθουμε στο θέμα "Έφτασαν τα 200άρια?" διάβασα αυτό το άρθρο http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Volkswagen-Polo/243273/ στο οποίο λέει ότι οι μηχανικοί της VW κατάφεραν να βγάλουν 280 άλογα από τον 1.4 twin-charge κινητήρα νέου Polo GTI. ;):thumbsup::pardon: :pardon: :rolleyes:

πως αραγε???

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα δεν μπορεί να θεωρείτε 6000 ευρω gt - gti εκτος και αν στο εξωτερικο μένει σταθερά εκεί (Δεν νομιζω). Μην ξεχνάτε οτι με την μειωση του φορου το καλοκαιρι το gti ειχε 27000 και οχι 32000 και η μειωση σε 1.4 ήτανε κοντα στα 1000 ευρω. Ουσιαστικα η τιμή του gti ειναι πολυ κοντα στην τιμη του gt , αλλα η Ελλαδιτσα μας κάνει θαυματα στους φορους που εχει θεσπισει...

Link to comment
Share on other sites

<...>

Αν ήμουν πατέρας δηλαδή ρε άνθρωπε, γιατί να έδινα στο γιο μου το μαλάκα τα χρήματα για να βάλει πρόγραμμα, αν πρώτα δεν ενίσχυε την ασφάλειά του;; Κι εσύ κι ο κάθε εσύ, γιατί να μην έχετε το μυαλό να πείτε στο κάθε *μη επιτρεπόμενη λέξη*ένο που έρχεται "Τι; Εχεις μαμά φρένα; 400 ευρώ τα φρένα του GTI μπροστά, 312 δίσκοι και μεγαλύτερη δαγκάνα, και μετά το πρόγραμμα". Γι αυτό μετά μαζεύουν οικόπεδα και οι βελ΄τιωτές μαζεύουν χρήματα...

Και σου λέω. Πες μου έναν. ΕΝΑΝ στην αγορά (την εγχώρια) που να το κάνει αυτό το πράγμα... Πιθανόν να θυμάσαι πως το καλοκαίρι πήγα στο GTI International στην Αγγλία.. Οταν μίλησα με την εκεί REVo, άτομα που γνωρίζονται με τα παιδιά της Ελλάδας, εκτός της διαφορετικής τιμής που παίζει εκεί (θα μου πεις εκεί είναι η πατρίδα, οπότε ΟΚ! Και είναι λογικό), λέγοντάς τους για Stage 3 πρόγραμμα (Κ04), η πρώτη ερώτηση ήταν: Τι φρένα φοράς; Τίποτα. Ανάρτηση; τίποτα επίσης. Ωραία. Αντλία έχεις; ναι. ΟΚ! Stage 2+, και στη συνέχεια με μια μικρή διαφορά όταν βελτιώσεις το στήσιμο, μπαίνει και το 3ο στάδιο.

<...>

Φρένα και ανάρτηση και άλλοι 2345 τρόποι να γίνουν πλουσιότεροι οι επαγγελματίες του είδους …

#1. Η απόσταση ακινητοποίησης 120-0 χαω του Golf GTi E30 είναι γύρω στα 54 μέτρα ενώ του Golf Tsi 122hp γύρω στα 58. Τι περισσότερο χρειάζεται το TSi από μια τετράδα fast road τακάκια αν φτάσει σε ιπποδυνάμεις 200+ ίππων – τουλάχιστον στα χέρια κάποιου που δεν ανεβοκατεβαίνει τον ¶γιο Μερκούριο 4 φορές στο καπάκι για λόγους αναψυχής?

#2. Με ποιο κριτήριο μια aftermarket ανάρτηση τοποθετημένη από το ράφι του εμπόρου στα Golf Gti ή σε όσα Tsi φοράνε την sport εκδοχή της μαμά ανάρτησης είναι ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη από την εργοστασιακή? Αν έχω 400 άλογα κάτω από το καπω στο Χ Golfaκι, τότε μια σκληρότερη ανάρτηση είναι πιθανότερο να με σκοτώσει στο τυπικά γλιστερό και ανώμαλο ελληνικό οδόστρωμα ή μια 2 κλίκ περισσότερο μαλακή?

#3. Στο ίδιο υποθετικό Golfάκι των 400αλόγων θα ήμουν ασφαλέστερος με μια τετράδα high performance ελαστικά (πχ Continental Sport Contact 3) ή με μια τετράδα Semi-Slick (πχ Toyo R888 ) ΕΑΝ ήθελα να κάνω το Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε 3 ώρες με 60 βαθμούς θερμοκρασία οδοστρώματος Αυγουστιάτικα και επιστρέφοντας με πετύχαινε καλοκαιρινή καταιγίδα?

Ορειβασία και μπαλέτο με τα ίδια παπούτσια δεν κάνεις – για αυτό συνήθως επιλέγεις ένα ζευγαράκι κυριλέ σπόρ που τα κάνει όλα μέτρια. Αν κάποιος δεν είναι πρόθυμος να ξοδέψει αρκετά χρήματα για να αγοράσει και να ρυθμίσει σωστά, ανάλογα με την εποχή και τους δρόμους που κινείται, μια ρυθμιζόμενη aftermarket ανάρτηση, τότε στο 90% των περιπτώσεων η εργοστασιακή απλή σπόρ επιλογή είναι η καλύτερη συμβιβαστική λύση – για τα ελεεινά ελληνικά οδοστρώματα τουλάχιστον – ενώ παραπλήσια ισχύουν και για τα λάστιχα.

Οι αναρτήσεις κούτσουρο, τα χαμηλώματα, οι 12πίστονες, τα αγωνιστικά τακάκια, οι σλικαδούρες και οι λοιπές fast & furious καταστάσεις (με μόνη εξαίρεση τα μηχανικά 1-way LSDs & Quaife) είναι καλές για τον χομπίστα και για όποιον δεν προτίθεται να ζήσει μαζί τους επί μακρόν (πχ συντάκτες περιοδικών/ειδικού τύπου) … αν κάποιος δεν είναι η μετενσάρκωση του πατέρα βιλνέβ κινδυνεύει να σκοτωθεί πολύ ευκολότερα με ένα απόλυτα στημένο αυτοκίνητο που αν του “φύγει” θα του φύγει άτσαλα, απότομα και με “πολλά” παρά με ένα που βρίσκεται στην “περιοχή ευθύνης” των αντίστοιχων σπόρ εργοστασιακών εκδοχών.

Με μια κουβέντα, του εκ γενετής ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΚΟΥ και Porsche GT3-RS να του δώσεις, την ΜΑLAKIA θα την κάνει - θα σκοτώσει ή/και θα σκοτωθεί … O έμπορος βρίσκεται εκεί για να πουλήσει, δεν οφείλει ούτε να εκπαιδεύσει, ούτε να συνετίσει τον κάθε παπάρα που νομίζει ότι τα 10 secs στα 60-160 αποτελούν την πεμπτουσία της σπορ οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα δεν μπορεί να θεωρείτε 6000 ευρω gt - gti εκτος και αν στο εξωτερικο μένει σταθερά εκεί (Δεν νομιζω). Μην ξεχνάτε οτι με την μειωση του φορου το καλοκαιρι το gti ειχε 27000 και οχι 32000 και η μειωση σε 1.4 ήτανε κοντα στα 1000 ευρω. Ουσιαστικα η τιμή του gti ειναι πολυ κοντα στην τιμη του gt , αλλα η Ελλαδιτσα μας κάνει θαυματα στους φορους που εχει θεσπισει...

Κατι ήξεραν που έριξαν τις τιμες στα διλιτρα, τριλιτρα και παει λέγοντας... Αλλα γιατί να το έκαναν αυτό????

Γιατί πολύ απλά τώρα ήρθαν τα τέλη για να ασελγήσουν γερά...Και όχι μόνο για ενα καλοκαίρι αλλά για κάθε χρονιά από εδώ και στο εξής όπως σιγα σιγά το ίδιο θα κάνουν και οι ασφάλειες....

Link to comment
Share on other sites

Φρένα και ανάρτηση και άλλοι 2345 τρόποι να γίνουν πλουσιότεροι οι επαγγελματίες του είδους …

#1. Η απόσταση ακινητοποίησης 120-0 χαω του Golf GTi E30 είναι γύρω στα 54 μέτρα ενώ του Golf Tsi 122hp γύρω στα 58. Τι περισσότερο χρειάζεται το TSi από μια τετράδα fast road τακάκια αν φτάσει σε ιπποδυνάμεις 200+ ίππων – τουλάχιστον στα χέρια κάποιου που δεν ανεβοκατεβαίνει τον ¶γιο Μερκούριο 4 φορές στο καπάκι για λόγους αναψυχής?

#2. Με ποιο κριτήριο μια aftermarket ανάρτηση τοποθετημένη από το ράφι του εμπόρου στα Golf Gti ή σε όσα Tsi φοράνε την sport εκδοχή της μαμά ανάρτησης είναι ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη από την εργοστασιακή? Αν έχω 400 άλογα κάτω από το καπω στο Χ Golfaκι, τότε μια σκληρότερη ανάρτηση είναι πιθανότερο να με σκοτώσει στο τυπικά γλιστερό και ανώμαλο ελληνικό οδόστρωμα ή μια 2 κλίκ περισσότερο μαλακή?

#3. Στο ίδιο υποθετικό Golfάκι των 400αλόγων θα ήμουν ασφαλέστερος με μια τετράδα high performance ελαστικά (πχ Continental Sport Contact 3) ή με μια τετράδα Semi-Slick (πχ Toyo R888 ) ΕΑΝ ήθελα να κάνω το Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε 3 ώρες με 60 βαθμούς θερμοκρασία οδοστρώματος Αυγουστιάτικα και επιστρέφοντας με πετύχαινε καλοκαιρινή καταιγίδα?

Ορειβασία και μπαλέτο με τα ίδια παπούτσια δεν κάνεις – για αυτό συνήθως επιλέγεις ένα ζευγαράκι κυριλέ σπόρ που τα κάνει όλα μέτρια. Αν κάποιος δεν είναι πρόθυμος να ξοδέψει αρκετά χρήματα για να αγοράσει και να ρυθμίσει σωστά, ανάλογα με την εποχή και τους δρόμους που κινείται, μια ρυθμιζόμενη aftermarket ανάρτηση, τότε στο 90% των περιπτώσεων η εργοστασιακή απλή σπόρ επιλογή είναι η καλύτερη συμβιβαστική λύση – για τα ελεεινά ελληνικά οδοστρώματα τουλάχιστον – ενώ παραπλήσια ισχύουν και για τα λάστιχα.

Οι αναρτήσεις κούτσουρο, τα χαμηλώματα, οι 12πίστονες, τα αγωνιστικά τακάκια, οι σλικαδούρες και οι λοιπές fast & furious καταστάσεις (με μόνη εξαίρεση τα μηχανικά 1-way LSDs & Quaife) είναι καλές για τον χομπίστα και για όποιον δεν προτίθεται να ζήσει μαζί τους επί μακρόν (πχ συντάκτες περιοδικών/ειδικού τύπου) … αν κάποιος δεν είναι η μετενσάρκωση του πατέρα βιλνέβ κινδυνεύει να σκοτωθεί πολύ ευκολότερα με ένα απόλυτα στημένο αυτοκίνητο που αν του “φύγει” θα του φύγει άτσαλα, απότομα και με “πολλά” παρά με ένα που βρίσκεται στην “περιοχή ευθύνης” των αντίστοιχων σπόρ εργοστασιακών εκδοχών.

Με μια κουβέντα, του εκ γενετής ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΚΟΥ και Porsche GT3-RS να του δώσεις, την ΜΑLAKIA θα την κάνει - θα σκοτώσει ή/και θα σκοτωθεί … O έμπορος βρίσκεται εκεί για να πουλήσει, δεν οφείλει ούτε να εκπαιδεύσει, ούτε να συνετίσει τον κάθε παπάρα που νομίζει ότι τα 10 secs στα 60-160 αποτελούν την πεμπτουσία της σπορ οδήγησης.

Ναι μωρέ, η Galfer και η BREMBO είναι απατεώνες και μ4λ4κες που βγάζουνε τρυπητούς δίσκους για καλύτερη απομάκρυνση θερμότητας και 345x32mm αντί για τα μαμά 312x25... Ιδια καταπόνηση έχει μια διπλή δισκόπλακα των 32 χιλιοστών με μια των 25, και ίδια πέδηση ακριβώς!! Βάλε λοιπόν 4 τακάκια Ferodo Silver κι εσύ για να σωθείς! Μπορείς!!!!!!

Και μόνο που θεωρείς λαστιχάρα τα Sport Contact 3, κρίνεσαι ή άσχετος με ελαστικά, ή απλά δεν έχεις δοκιμάσει τα Sport Contact 2 που ήταν ΚΛΑΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑ από τα 3άρια, αλλά ούτε και τα Good Year Eagle F1 Asymmetric... Βέβαια για τους π4π4ρες που βγαίνουν με 4 888άρια καλοκαίρι και χειμώνα και κάνουν ολόκληρα δρομολόγια, δεν το σχολιάζω καν... Κι εγώ έκανα το Θεσ/νίκη Αθήνα, αλλά με 2 για να έχω τη δυνατότητα αλλαγής σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Και σίγουρα αυτοί που δεν ξέρουν, πάνε και βάζουν συμμετρικά (τύπου V που λένε) σε 5άρια golf, και τα αμάξια δεν άνε βήμα. Χαρακτηριστικότατο: Φόραγα τα ZZ3 & ZV3 στο 4άρι μου και στο Χοντάκι που είχα πιο παλιά. Τα δοκίμασα και τα 2. 30% χειρότερο κράτημα σε σχέση με τα Sport Contact 3, 20% μειωμένη ταχύτητα, 5% πιο αυκημένος θόρυβος σε σχέση με τα Sport Contact 3 που κάνουν και θόρυβο (κάτι που δεν κάνει το Sport Contact 2).

Οσο για την ακινητοποίηση του Ε30, που φοράει ίδια δισκοπλακακοτακάκια με το απλό GTI, δε θα το αναλύσω, καθώς έχει ίδια πέδηση και 30 επιπλέον άλογα. Και ξέρεις πόσο αντιστρόφως ανάλογα πάνε αυτά, καθώς και πόσο ανάλογα πάει η αύξηση της ιπποδύναμης με την αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης... Κι εγώ δηλαδή όταν το είχα το αμάξι μου 204 άλογα στοκ, γιατί ακινητοποιούνταν στα 50 μέτρα με τα Sport Contact 3, στα 42 με τα Sport Contact 2, στα 43 με τα Good Year Eagle F1 Asymmetric, και τώρα ακινητοποιούμαι στα 49 με 300 άλογα και πάλι τα τελευταία λάστιχα;

Οσοι με ξέρουν, ξέρουν πόσα αμάξια έχω αλλάξει, και πίστεψέ με... Τα χρήματα που έχω δώσει για να καταλήξω να έχω το αμάξι που έχω τώρα, τα έχω μελετήσει σε άλλα 2 που πούλησα. Ενα απλά ακόμα GTI με μοτέρ ΑΧΧ, και σε ένα Edition 30 με μοτερ BYD... Οπότε μην την ψάχνεις για λάστιχα κλπ ιδέες, γιατί τα πάντα παίζουν το ρόλο τους...

Link to comment
Share on other sites

Ρε τουρμποκομπρέσσορα, θα έρθω σε καμιά συνάντηση μα το Θεό και θα αρχίσω να σε κοπανάω με ΟΛΟ το αμάξι!!!! Ποιο GT κάνει 24000; 23 ξεκινούσε το 140 και 25500 το 170άρι! Ασε που μετά κάνανε facelift και τα βαφτίσανε GT 140 & GT 170! Οταν λέμε εξ αρχής GT εννοούμε 170, και όταν λέμε TSI εννοούμε 140 στα 5άρια! Μην κάνεις χαζές διατυπώσεις λες και είσαι άτομο που δεν ξέρει!

γιατι ρε αρη τα 140Gt sport με τα 170GT τι διαφορα εχουν μηχανολογικα?εκτος την χαρτογραφηση

γενικα εχουν αλλο μεσσαιο καζανακι και οι μπουκες φαινονται + 17ρες(που ειναι ασχημες να ειναι καλα αυτες του GTI) + μεγαλυτερους μπροστινους δισκους

οσο για τις πολυ συζητημενες αναρτησεις στο golf club ποσταρανε με ετκα οτι ειναι ιδιες

ΥΓ το e30 που ειχες πολυ κριμα που το εδωσες.ειναι κορυφη αλλα κ τωρα το ασπρο κορυφη εγινε

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

γιατι ρε αρη τα 140Gt sport με τα 170GT τι διαφορα εχουν μηχανολογικα?εκτος την χαρτογραφηση

γενικα εχουν αλλο μεσσαιο καζανακι και οι μπουκες φαινονται + 17ρες(που ειναι ασχημες να ειναι καλα αυτες του GTI) + μεγαλυτερους μπροστινους δισκους

οσο για τις πολυ συζητημενες αναρτησεις στο golf club ποσταρανε με ετκα οτι ειναι ιδιες

ΥΓ το e30 που ειχες πολυ κριμα που το εδωσες.ειναι κορυφη αλλα κ τωρα το ασπρο κορυφη εγινε

του gt οι 17 αρες ειναι πολυ πιο ωραιες...και κατι που θα σε πληγωσει....ελαφρυτερες!

Link to comment
Share on other sites

Ναι μωρέ, η Galfer και η BREMBO είναι απατεώνες και μ4λ4κες που βγάζουνε τρυπητούς δίσκους για καλύτερη απομάκρυνση θερμότητας και 345x32mm αντί για τα μαμά 312x25... Ιδια καταπόνηση έχει μια διπλή δισκόπλακα των 32 χιλιοστών με μια των 25, και ίδια πέδηση ακριβώς!! Βάλε λοιπόν 4 τακάκια Ferodo Silver κι εσύ για να σωθείς! Μπορείς!!!!!!

Και μόνο που θεωρείς λαστιχάρα τα Sport Contact 3, κρίνεσαι ή άσχετος με ελαστικά, ή απλά δεν έχεις δοκιμάσει τα Sport Contact 2 που ήταν ΚΛΑΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑ από τα 3άρια, αλλά ούτε και τα Good Year Eagle F1 Asymmetric... Βέβαια για τους π4π4ρες που βγαίνουν με 4 888άρια καλοκαίρι και χειμώνα και κάνουν ολόκληρα δρομολόγια, δεν το σχολιάζω καν... Κι εγώ έκανα το Θεσ/νίκη Αθήνα, αλλά με 2 για να έχω τη δυνατότητα αλλαγής σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Και σίγουρα αυτοί που δεν ξέρουν, πάνε και βάζουν συμμετρικά (τύπου V που λένε) σε 5άρια golf, και τα αμάξια δεν άνε βήμα. Χαρακτηριστικότατο: Φόραγα τα ZZ3 & ZV3 στο 4άρι μου και στο Χοντάκι που είχα πιο παλιά. Τα δοκίμασα και τα 2. 30% χειρότερο κράτημα σε σχέση με τα Sport Contact 3, 20% μειωμένη ταχύτητα, 5% πιο αυκημένος θόρυβος σε σχέση με τα Sport Contact 3 που κάνουν και θόρυβο (κάτι που δεν κάνει το Sport Contact 2).

Οσο για την ακινητοποίηση του Ε30, που φοράει ίδια δισκοπλακακοτακάκια με το απλό GTI, δε θα το αναλύσω, καθώς έχει ίδια πέδηση και 30 επιπλέον άλογα. Και ξέρεις πόσο αντιστρόφως ανάλογα πάνε αυτά, καθώς και πόσο ανάλογα πάει η αύξηση της ιπποδύναμης με την αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης... Κι εγώ δηλαδή όταν το είχα το αμάξι μου 204 άλογα στοκ, γιατί ακινητοποιούνταν στα 50 μέτρα με τα Sport Contact 3, στα 42 με τα Sport Contact 2, στα 43 με τα Good Year Eagle F1 Asymmetric, και τώρα ακινητοποιούμαι στα 49 με 300 άλογα και πάλι τα τελευταία λάστιχα;

Οσοι με ξέρουν, ξέρουν πόσα αμάξια έχω αλλάξει, και πίστεψέ με... Τα χρήματα που έχω δώσει για να καταλήξω να έχω το αμάξι που έχω τώρα, τα έχω μελετήσει σε άλλα 2 που πούλησα. Ενα απλά ακόμα GTI με μοτέρ ΑΧΧ, και σε ένα Edition 30 με μοτερ BYD... Οπότε μην την ψάχνεις για λάστιχα κλπ ιδέες, γιατί τα πάντα παίζουν το ρόλο τους...

H brembo – της οποίας τα προϊόντα είναι αδικαιολόγητα ακριβά στην aftermarket αγορά για την απόδοση τους – πουλάει φρένα γιατί αυτή είναι η δουλειά της. Το ζήτημα είναι ποιό είναι το όριο και η χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας, χρηστικότητας, επιδόσεων και κόστους για τον καθένα υποψήφιο αγοραστή. Και η χρυσή τομή σίγουρα δεν είναι να φοράει κανείς πχ 4 πίστονες και δίσκους 370mm μπροστά με 18άρες ζάντες σε ένα Golf Gti με 350-400 άλογα όπως κάποιοι βελτιωτάδες προτείνουν για να τα κονομήσουν - εκτός άν έχουμε να κάνουμε με χομπίστα γκαζόκαβλο (οπότε κακώς αγόρασε Golf).

Η απόσταση ακινητοποίησης εξαρτάται αποκλειστικά από την κλίση του οδοστρώματος, την μάζα του οχήματος, την πρόσφυση ελαστικού/οδοστρώματος και τις συνολικές τριβές τακακιών/δισκόπλακας – συνεπώς είναι απολύτως ανεξάρτητη από την ιπποδύναμη του κάθε αυτοκινήτου. Σε απλή γρήγορη οδήγηση το ταπεινό Tsi 122hp με aftermarket τακάκια της κατηγορίας του DS2500 φρενάρει καλύτερα από το “πολλά βαρύ και όχι” μαμά Golf V GTi E30 (μην αρχίσουμε τώρα τις ιστορίες για απαγωγές θερμότητας, κατανομές πέδης κτλ – δεν έχουν νόημα - άσε που μπορώ να κάνω την εξής απλή ερώτηση: Τι συμβαίνει σε μια ερυθροπυρομένη τρυπητή δισκόπλακα άν αυτή πιτσιλιστεί από τα νερά μιας λακούβας που βρέθηκε στη μέση του δρόμου?).

Το Sport Contact 3 είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο – το άν είναι καλύτερο ή όχι από το Χ high performance ελαστικό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου (πχ στο δικό μου το Potenza RE50A ταίριαζε καλύτερα).

Αποστάσεις ακινητοποίησης κάτω από 50 μέτρα για τα 120-0 χαω απλά δεν υπάρχουν σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής με πολιτικά ελαστικά – συναντώνται αποκλειστικά σε exotic supercars & αγωνιστικά κατηγορίας kit-car και πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ρε τουρμποκομπρέσσορα, θα έρθω σε καμιά συνάντηση μα το Θεό και θα αρχίσω να σε κοπανάω με ΟΛΟ το αμάξι!!!! Ποιο GT κάνει 24000; 23 ξεκινούσε το 140 και 25500 το 170άρι! Ασε που μετά κάνανε facelift και τα βαφτίσανε GT 140 & GT 170! Οταν λέμε εξ αρχής GT εννοούμε 170, και όταν λέμε TSI εννοούμε 140 στα 5άρια! Μην κάνεις χαζές διατυπώσεις λες και είσαι άτομο που δεν ξέρει!

Βασικα το TSI ξεκιναγε απο της 20.700 με το κλειδι στο χερι και μιλαμε για την Sportline εκδοση (δηλ την πιο πλουσια)..

Και το GT απο της 24.700 ...

Βασικα δε βαφτισανε το TSI140 GT, αλλα το TSI170 βαφτισανε GT :D Αφου αρχικα TSI θεωρουνταν ο κινητηρας ο οποιος ηταν 1.4 τουρμποκομπρεσσορας...

Πλεον ολοι οι κινητηρες της VW βαφτηστικαν TSI ακομα και ο 2.0TFSI

Link to comment
Share on other sites

του gt οι 17 αρες ειναι πολυ πιο ωραιες...και κατι που θα σε πληγωσει....ελαφρυτερες!

βασικα τις θεωρω ασχημες κ μεγαλη καταρα να εχεις 17ρες κ να μην ειναι εμφανισημες οσο για το βαρος αν ηθελα να γλυτωσω ξεκουμπωνω την ρεζερβα η πολυ απλα βγαζω μια βαλιτσα απο τον χωρο αποσκευων που εχει μεσα οτι μπορεις να φανταστεις.καμια 15ρα κιλα ειναι....

Link to comment
Share on other sites

βασικα τις θεωρω ασχημες κ μεγαλη καταρα να εχεις 17ρες κ να μην ειναι εμφανισημες οσο για το βαρος αν ηθελα να γλυτωσω ξεκουμπωνω την ρεζερβα η πολυ απλα βγαζω μια βαλιτσα απο τον χωρο αποσκευων που εχει μεσα οτι μπορεις να φανταστεις.καμια 15ρα κιλα ειναι....

Σ' Ευχαριστώ Πολύ Για Τα Καλά Σου Λόγια Mourh.

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε σε χαλανε οι πολυ ακτινες ενω του gti Που ειναι λες και τις κοψαν με το τροχο παλουκια ειναι καλυτερα :drinks:

γι αυτο ολοι δινουν του gti και βαζουν ultralegera κτλ..η ζαντα απλα ειναι πολυ πιο σπορ εμφανιση...

και αν δεν ειχα gt και ηθελα 17αρα αν εβαζα μαμα που δεν...θα βαζα 18αρα...

το μονο που θα με προβληματιζε να βαλω του gt θα ηταν το Πλυσιμο....

γουστα παντως αυτα;p

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Φρένα και ανάρτηση και άλλοι 2345 τρόποι να γίνουν πλουσιότεροι οι επαγγελματίες του είδους …

#1. Η απόσταση ακινητοποίησης 120-0 χαω του Golf GTi E30 είναι γύρω στα 54 μέτρα ενώ του Golf Tsi 122hp γύρω στα 58. Τι περισσότερο χρειάζεται το TSi από μια τετράδα fast road τακάκια αν φτάσει σε ιπποδυνάμεις 200+ ίππων – τουλάχιστον στα χέρια κάποιου που δεν ανεβοκατεβαίνει τον ¶γιο Μερκούριο 4 φορές στο καπάκι για λόγους αναψυχής?

#2. Με ποιο κριτήριο μια aftermarket ανάρτηση τοποθετημένη από το ράφι του εμπόρου στα Golf Gti ή σε όσα Tsi φοράνε την sport εκδοχή της μαμά ανάρτησης είναι ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη από την εργοστασιακή? Αν έχω 400 άλογα κάτω από το καπω στο Χ Golfaκι, τότε μια σκληρότερη ανάρτηση είναι πιθανότερο να με σκοτώσει στο τυπικά γλιστερό και ανώμαλο ελληνικό οδόστρωμα ή μια 2 κλίκ περισσότερο μαλακή?

#3. Στο ίδιο υποθετικό Golfάκι των 400αλόγων θα ήμουν ασφαλέστερος με μια τετράδα high performance ελαστικά (πχ Continental Sport Contact 3) ή με μια τετράδα Semi-Slick (πχ Toyo R888 ) ΕΑΝ ήθελα να κάνω το Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε 3 ώρες με 60 βαθμούς θερμοκρασία οδοστρώματος Αυγουστιάτικα και επιστρέφοντας με πετύχαινε καλοκαιρινή καταιγίδα?

Ορειβασία και μπαλέτο με τα ίδια παπούτσια δεν κάνεις – για αυτό συνήθως επιλέγεις ένα ζευγαράκι κυριλέ σπόρ που τα κάνει όλα μέτρια. Αν κάποιος δεν είναι πρόθυμος να ξοδέψει αρκετά χρήματα για να αγοράσει και να ρυθμίσει σωστά, ανάλογα με την εποχή και τους δρόμους που κινείται, μια ρυθμιζόμενη aftermarket ανάρτηση, τότε στο 90% των περιπτώσεων η εργοστασιακή απλή σπόρ επιλογή είναι η καλύτερη συμβιβαστική λύση – για τα ελεεινά ελληνικά οδοστρώματα τουλάχιστον – ενώ παραπλήσια ισχύουν και για τα λάστιχα.

Οι αναρτήσεις κούτσουρο, τα χαμηλώματα, οι 12πίστονες, τα αγωνιστικά τακάκια, οι σλικαδούρες και οι λοιπές fast & furious καταστάσεις (με μόνη εξαίρεση τα μηχανικά 1-way LSDs & Quaife) είναι καλές για τον χομπίστα και για όποιον δεν προτίθεται να ζήσει μαζί τους επί μακρόν (πχ συντάκτες περιοδικών/ειδικού τύπου) … αν κάποιος δεν είναι η μετενσάρκωση του πατέρα βιλνέβ κινδυνεύει να σκοτωθεί πολύ ευκολότερα με ένα απόλυτα στημένο αυτοκίνητο που αν του “φύγει” θα του φύγει άτσαλα, απότομα και με “πολλά” παρά με ένα που βρίσκεται στην “περιοχή ευθύνης” των αντίστοιχων σπόρ εργοστασιακών εκδοχών.

Με μια κουβέντα, του εκ γενετής ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΚΟΥ και Porsche GT3-RS να του δώσεις, την ΜΑLAKIA θα την κάνει - θα σκοτώσει ή/και θα σκοτωθεί … O έμπορος βρίσκεται εκεί για να πουλήσει, δεν οφείλει ούτε να εκπαιδεύσει, ούτε να συνετίσει τον κάθε παπάρα που νομίζει ότι τα 10 secs στα 60-160 αποτελούν την πεμπτουσία της σπορ οδήγησης.

H brembo – της οποίας τα προϊόντα είναι αδικαιολόγητα ακριβά στην aftermarket αγορά για την απόδοση τους – πουλάει φρένα γιατί αυτή είναι η δουλειά της. Το ζήτημα είναι ποιό είναι το όριο και η χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας, χρηστικότητας, επιδόσεων και κόστους για τον καθένα υποψήφιο αγοραστή. Και η χρυσή τομή σίγουρα δεν είναι να φοράει κανείς πχ 4 πίστονες και δίσκους 370mm μπροστά με 18άρες ζάντες σε ένα Golf Gti με 350-400 άλογα όπως κάποιοι βελτιωτάδες προτείνουν για να τα κονομήσουν - εκτός άν έχουμε να κάνουμε με χομπίστα γκαζόκαβλο (οπότε κακώς αγόρασε Golf).

Η απόσταση ακινητοποίησης εξαρτάται αποκλειστικά από την κλίση του οδοστρώματος, την μάζα του οχήματος, την πρόσφυση ελαστικού/οδοστρώματος και τις συνολικές τριβές τακακιών/δισκόπλακας – συνεπώς είναι απολύτως ανεξάρτητη από την ιπποδύναμη του κάθε αυτοκινήτου. Σε απλή γρήγορη οδήγηση το ταπεινό Tsi 122hp με aftermarket τακάκια της κατηγορίας του DS2500 φρενάρει καλύτερα από το “πολλά βαρύ και όχι” μαμά Golf V GTi E30 (μην αρχίσουμε τώρα τις ιστορίες για απαγωγές θερμότητας, κατανομές πέδης κτλ – δεν έχουν νόημα - άσε που μπορώ να κάνω την εξής απλή ερώτηση: Τι συμβαίνει σε μια ερυθροπυρομένη τρυπητή δισκόπλακα άν αυτή πιτσιλιστεί από τα νερά μιας λακούβας που βρέθηκε στη μέση του δρόμου?).

Το Sport Contact 3 είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο – το άν είναι καλύτερο ή όχι από το Χ high performance ελαστικό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου (πχ στο δικό μου το Potenza RE50A ταίριαζε καλύτερα).

Αποστάσεις ακινητοποίησης κάτω από 50 μέτρα για τα 120-0 χαω απλά δεν υπάρχουν σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής με πολιτικά ελαστικά – συναντώνται αποκλειστικά σε exotic supercars & αγωνιστικά κατηγορίας kit-car και πάνω.

+1000 σε όλα! Δεν οδηγούμε σε πίστες, ούτε τα πορτοφόλια εξασφαλίζουν και ένα καλό ζευγάρι χέρια. Καλά όλα τα aftermarket προιόντα, καλά όμως για τον οδηγό που ξέρει τι κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Σ' Ευχαριστώ Πολύ Για Τα Καλά Σου Λόγια Mourh.

αντε ολο το αυτοκινητο ειναι gti οι ζαντες εμειναν κ αφου θα παει στα 200+ εμαθα με το προγραμμα επιβαλλεται

ναι ρε σε χαλανε οι πολυ ακτινες ενω του gti Που ειναι λες και τις κοψαν με το τροχο παλουκια ειναι καλυτερα :drinks:

γι αυτο ολοι δινουν του gti και βαζουν ultralegera κτλ..η ζαντα απλα ειναι πολυ πιο σπορ εμφανιση...

και αν δεν ειχα gt και ηθελα 17αρα αν εβαζα μαμα που δεν...θα βαζα 18αρα...

το μονο που θα με προβληματιζε να βαλω του gt θα ηταν το Πλυσιμο....

γουστα παντως αυτα;p

play σε λιγο θα μας πεις οτι τα ασπρα ασημενια φωτα που εχει το gt ειναι κ τα πιο ομορφα

εσυ να βαλεις 18 εγω πηγα ρωτησα ποιες προτεινει η VW για το αυτοκινητο μου κ οι 18ρες δεν ηταν μεσα

αν ειχα 250 αλογα ναι θα εβαζα αλλα κα παλι με μιση καρδια γιατι οι δρομοι στην θεσσαλονικη ειναι ναρκοπεδιο τοσο που εχω φαει το μπροστινο πλαστικο κ πηγα το αλλαξα

ενω φιλος του εσκασε το λαστιχο (18ρια φοραει) απο λακουβα

Link to comment
Share on other sites

18αρες δεν βαζω με τιποτα οσα αλογα κι αν ειναι το αμαξι...

Εγω παντως με τις 18αρες ειμαι super!!!Ομορφη κυλιση χωρις κοπανημα και απιστευτο κρατημα!Δεν μιλαω για ομορφια γιατι σιγουρα ειναι πιο ομορφες...Προσεχω μονο λιγακι στις μεγαλες λακουβες!Απο μειωμενη αποδοση κινητηρα και τετοιες βλακειες δεν εχω καθολου!!!

Δεν το μετανιωσα καθολου που τις επελεξα!

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες 300 από το 1.4..... Τι φρένα και τι ανάρτηση θα του βάλεις;

Σιγουρα , με αναβαθμιση ισχυος της ταξης του 100% ειναι σχεδον αδυνατον να χρησιμοποιηθουν τα εργοστασιακα φρενα / αναρτηση / τροχοι κλπ, παρα μονο οταν το αυτοκινητο προοριζετι για ειδικη χρηση (πχ μονο dragster κλπ) .

Ηδη , η αναρτηση ειναι η PSS9 της Bilstein (σχετικα σφιχτα ρυθμισημενη) και δουλευει αψογα , ενω οι τροχοι εχουν ανεβει σε διασταση (17" απο 16" , με λαστιχα 225/45 , Fulda Exelero - μαλακα σχετικα , για να ζεσταινονται γρηγορα) . Αυτα κρινονται επαρκη , για την γραμμικοτητα που θα βγει η δυναμη με περιορισμενη ροπη απο τον 1,4TSI , και δεν θα αναβαθμιστουν .

Στα φρενα , εχουν χρησιμοποιηθει καλυτερης ποιοτητας τακακια , αλλα στο αμεσο μελλον θα αναβαθμιστουν με αυτα που φοραει το GTI , φυσικα με καλης ποιοτητας τακακια , σωληνακια και υγρα .

---------------------------------------------------------

Eπισης , να ενημερωσω οτι , οπως ειχαμε υποσχεθει για διαπιστωση της οποιας πιθανης δυσλειτουργιας, εχθες πηγαμε δυναμομετρο με το 1.4TSI του Φανη , οπου και απεδωσε 202ΗΡ/6700rpm και 279Nm/3700rpm (MAHA LPS3000 / ISO corr.) , με "ομαλες" καμπυλες. Σε πρωτη ευκαιρια θα σηκωθει και η δυναμομετρηση , ενω στο αμεσο μελλον θα γινει update με το τελευταιο λογισμικο και επαναχαρτογραφηση του κινητηρα (πιστευουμε να κερδισει +1,5-2kgrm στις 4500-5000σαλ , οπου τωρα εχει 25kgrm εκει , σκοπιμως , καθως ειναι ευαισθητο σε αποκλιση rail pressure) .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

το θεμα θα παει για κλειδωμα κ καθαρισμο οπως τα καταφερατε

αν συνεχιστει να γραφετε μονο off τοτε θα παει για γενικο κλειδωμα

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

το θεμα θα παει για κλειδωμα κ καθαρισμο οπως τα καταφερατε

αν συνεχιστει να γραφετε μονο off τοτε θα παει για γενικο κλειδωμα

Πάρε την πρωτοβουλία και κλείδωσε το 2-3 μέρες ή όσο χρειαστεί και καθαρίστε το!

Είναι καλή ιδέα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.