Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Λοιπον ... Εγω η δικια μου "version"

Το αμαξι πανω στο πατημα που εκανα ξαφνικα αρχησε να πεζει με τις ροπες/Αναβει EPC / Check Engine services Στην οθονη /check engine το σηματακι

Η εξατμηση μου ακουγοταν σαν WRX STi ... και εναν θορυβο το μοτερ σαν να σου λεει ΣΒΗΣΕ ΜΕ θΑ ΚΑΝΟ ΜΠΑΜ.

Μετα απο 1χλμ το εσβησα το ξανα αναψα και ολα κομπλε. Αυτο μου ειχαν ΠΕΙ οτι ειναι εξαιτιας βενζινης!

Καλό θα είναι αν βάζεις 95 να μην το πιέζεις το αμάξι!!!Αν όμως βάζεις 100άρα και σου τύχει κάτι τέτοιο είναι θέμα βενζίνης νομίζω!!!Οπότε προσοχή στα πρατήρεια!!! :good:

Link to comment
Share on other sites

Με 100αρα μου το εκανε.. δεν ξερω κατα ποσο 100αρα ηταν παντως..

Και σβησε και κανα μεσατζ να σου στηλη και κανας αλλος τπτ..!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Πριν πάρω το gti my2006, είχα πάρει test drive το νέο τότε gt. Τίμιο αυτοκίνητο, γρήγορο, με τιμή 5000 ευρώ κάτω από το gti και τέλη κυκλοφορίας τα μισά.Δεν μου κανε όμως το "κλικ" σε σχέση με το gti. Οι διαφορές για όποιον θέλει να τις δει είναι ορατές πριν καλά καλά το βάλλεις μπροστά. Είναι ο τρόπος που κάθεσαι στα καλύτερα ίσως εργοστασιακά backet και ε΄χοντας στα χέρια σου ένα από τα καλύτερα σε εργονομία και όψη τιμόνια. Μόλις το βάλλεις μπροστά και κάνεις τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνεις ότι είσαι σε ένα διαφορετικό σε σχέση με το gt αυτοκίνητο.

Δεν έχει να κάνει μόνο με τη δύναμη (και το gt έχει αρκετή) αλλά με το τρόπο που κινείσαι.Αποπνέει έναν σπορτιφ χαρακτήρα που το gt δεν έχει και δεν ξέρω αν μπορεί να τον αποκτήσει και με ποιο κόστος.

Και για να είμαι on topic προτείνω ως την καλύτερη κίνηση για τα 200 άλογα την αντικατάσταση του gt με ένα gti. Αυτό πάει περισσότερο σε κείνους που αφού αγόρασαν το gt στη συνέχεια το κάναν με πρόγραμμα 200άρι, του άλλαξαν το τιμόνι, τον μπροστά, πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες με του gti και στο τέλος προκαλούν τους κατόχους του gti για να αποδείξουν στον εαυτό τους ότι έχουν, μετά από όλα αυτά, ενα γρηγορότερο αυτοκίνητο από το gti.

Διαφωνώ φίλε μαζί σου. Καλό χρυσό το GTI αλλά και το GT 170 όταν είχε πρωτοβγει ψάρωνε πολύ κόσμο. Και οι περισσότεροι ασχολιόντουσαν με το GT που ήταν και ένα μικρό θαύμα με τον κινητήρα που φόραγε παρά με το GTI.

Και το λέω γιατί τότε δεν είχα καν VW και τα έβλεπα τόσο εγώ όσο και οι φίλοι μου αντικειμενικά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα είναι αν βάζεις 95 να μην το πιέζεις το αμάξι!!!Αν όμως βάζεις 100άρα και σου τύχει κάτι τέτοιο είναι θέμα βενζίνης νομίζω!!!Οπότε προσοχή στα πρατήρεια!!! :good:

Εμενα προσωπικα μου το εκανε με 100αρα βεβαια του κωλου 100αρα ... ητανε σαν μπουκομενο, η εξατμιση πισω ακουγοταν σαν Vtec που βαραει κοφτη και κλωτσαγε new_grrrr.gifnew_grrrr.gif

Link to comment
Share on other sites

Ε ιδια πραγματα ειχα και γω με την διαφορα οτι η εξατμιση μου ακουγοταν σαν Subaru WRX STi

Link to comment
Share on other sites

Οι επιλογές που έχουμε εμείς με αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης ποιες είναι. Είδα σε άλλο topic για κάποια kmd υπάρχει κάποια άλλη. Όσοι εχουν mkv θα μπορούσαν να βάλουν του mkvi η θέλει πατέντα για να μπει;

Link to comment
Share on other sites

Χθες μπήκε και το downpipe (63,5) της milltek...το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλύτερο από ικανοποιητικό. :thumbsup:

Το αυτοκίνητο πήρε δύναμη ειδικά χαμηλά...... έπεται tuning on dyno για να "κολλήσει" όλο το πάζλ σε ένα.

Έχουν απομείνει τα φρένα για να κλείσει ο κύκλος, αλλά θα τοποθετηθούν περίπου στα μέσα Ιανουαρίου.....σκέφτομαι για S3 αλλά ξέρω ότι είναι βαριά, όμως αποτελεσματικά.......είδομεν !!

Link to comment
Share on other sites

Οι επιλογές που έχουμε εμείς με αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης ποιες είναι

Μπορεί να συνεργαστεί όμως η αντλία με το Revo φίλε μου ?

υπάρχει κάποια άλλη

http://www.autotech.com/prod_engine_fuelinj.htm

Όσοι εχουν mkv θα μπορούσαν να βάλουν του mkvi η θέλει πατέντα για να μπει;

καλή ερώτηση !!

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να συνεργαστεί όμως η αντλία με το Revo φίλε μου ?

http://www.autotech.com/prod_engine_fuelinj.htm

καλή ερώτηση !!

Δεν χρειαζεται αντλια ... απο τι εχω καταλαβει περα απο ΦΠΕ δεν αξιζει περεταιρω βελτιωση ...

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται αντλια ... απο τι εχω καταλαβει περα απο ΦΠΕ δεν αξιζει περεταιρω βελτιωση ...

Βασίλη έχεις δίκιο. Δεν χρειάζεται αντλία υψηλής πίεσης όταν δεν έχεις ροπή στις μεσαίες.

Αν όμως θέλεις να έχεις γεμάτη καμπύλη ροπής σε ολόκληρο το φάσμα στροφών μετά τον κομπρέσσορα, τότε είναι μονόδρομος.

Ίδιο ακριβώς φαινόμενο με ό,τι συνέβαινε στα 2.0TFSI. Ένας κινητήρας που λειτουργεί γραμμικά, χωρίς ροπή, δεν τη χρειάζεται.

Τί εννοώ: Κοιτάξτε την καμπύλη ροπής! Χωρίς αντλία δεν θα υπήρχε όλη αυτή η ροπή.

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=164

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

:)

Βασίλη έχεις δίκιο. Δεν χρειάζεται αντλία υψηλής πίεσης όταν δεν έχεις ροπή στις μεσαίες.

Αν όμως θέλεις να έχεις γεμάτη καμπύλη ροπής σε ολόκληρο το φάσμα στροφών μετά τον κομπρέσσορα, τότε είναι μονόδρομος.

Ίδιο ακριβώς φαινόμενο με ό,τι συνέβαινε στα 2.0TFSI. Ένας κινητήρας που λειτουργεί γραμμικά, χωρίς ροπή, δεν τη χρειάζεται.

Τί εννοώ: Κοιτάξτε την καμπύλη ροπής! Χωρίς αντλία δεν θα υπήρχε όλη αυτή η ροπή.

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=164

Στέλιο πές οτι το δικό μου βγάζει τα ίδια άλογα με full περιφερειακά άνευ αντλίας όμως.

Τι πρόκειται να βελτιώσω βάζοντας την αντλία?

Ξέρω πως πλέον θα σταματήσω να εχω το φόβο μήπως σε κάποιο σκάσιμο λιώσει η εξαγωγή μαζί με τη τουρμπίνα fire.gif γιατί θα έχω πιο πλούσιο μείγμα και επίσης θα καταφέρω να δώσω ροπή σε μεγάλο φάσμα στροφών.

Υπάρχουν περιθώρια να εκμεταλλευτώ και άλλο το εργοστασιακό turbo?

Αν κρατήσω την ιπποδύναμη στα ίδια επίπεδα βάζοντας αντλία και βελτιώσω λίγο την οδηγική μου συμπεριφορά (γίνομαι κάγκουρας αρκετες φορές....οι άλλοι με κάνουν!!! :D ) δίνω μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα μου?

Link to comment
Share on other sites

:)

Στέλιο πές οτι το δικό μου βγάζει τα ίδια άλογα με full περιφερειακά άνευ αντλίας όμως.

Τι πρόκειται να βελτιώσω βάζοντας την αντλία?

Ξέρω πως πλέον θα σταματήσω να εχω το φόβο μήπως σε κάποιο σκάσιμο λιώσει η εξαγωγή μαζί με τη τουρμπίνα fire.gif γιατί θα έχω πιο πλούσιο μείγμα και επίσης θα καταφέρω να δώσω ροπή σε μεγάλο φάσμα στροφών.

Υπάρχουν περιθώρια να εκμεταλλευτώ και άλλο το εργοστασιακό turbo?

Αν κρατήσω την ιπποδύναμη στα ίδια επίπεδα βάζοντας αντλία και βελτιώσω λίγο την οδηγική μου συμπεριφορά (γίνομαι κάγκουρας αρκετες φορές....οι άλλοι με κάνουν!!! :D ) δίνω μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα μου?

Ξέρεις, τα άλογα δεν μετρώνται ως απόλυτη τιμή. Σημασία έχει να έχεις πολλά άλογα σε μεγάλο εύρος στροφών για να μπορείς να είσαι ο γρηγορότερος.

Με την αντλία υψηλής πίεσης μπορείς να έχεις μεγάλη πίεση στις μεσαίες, χωρίς φόβο για στεγνώματα και προβλήματα με την αντλία υψηλής.

Έτσι όπως είναι οι ρυθμίσεις μας, αποκλείεται να καταφέρεις να λιώσεις το παραμικρό στο μοτέρ σου. Αν είχες όμως αντλία, θα είχες και μεγαλύτερο φάσμα ισχύος γιατί

θα σήκωνες περισσότερη πίεση (=ροπή) στις μεσαίες.

Η πολιτισμένη οδήγηση σίγουρα δίνει μεγαλύτερη ζωή στον κινητήρα. Ωστόσο δύσκολα θα δεις το τέλος του, εκτος κι αν κάνεις τίποτα περίεργο στο κιβώτιο ταχυτήτων πάνω στη χαρά σου!

Στην επόμενη έκδοση του κινητήρα TSI - εκείνη με τους 160 ίππους- η αντλία έχει βελτιωθεί και φαίνεται να αντέχει αρκετά περισσότερη ροπή στις μεσαίες χωρίς να παρουσιάζει πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις, τα άλογα δεν μετρώνται ως απόλυτη τιμή. Σημασία έχει να έχεις πολλά άλογα σε μεγάλο εύρος στροφών για να μπορείς να είσαι ο γρηγορότερος.

Με την αντλία υψηλής πίεσης μπορείς να έχεις μεγάλη πίεση στις μεσαίες, χωρίς φόβο για στεγνώματα και προβλήματα με την αντλία υψηλής.

Έτσι όπως είναι οι ρυθμίσεις μας, αποκλείεται να καταφέρεις να λιώσεις το παραμικρό στο μοτέρ σου. Αν είχες όμως αντλία, θα είχες και μεγαλύτερο φάσμα ισχύος γιατί

θα σήκωνες περισσότερη πίεση (=ροπή) στις μεσαίες.

Η πολιτισμένη οδήγηση σίγουρα δίνει μεγαλύτερη ζωή στον κινητήρα. Ωστόσο δύσκολα θα δεις το τέλος του, εκτος κι αν κάνεις τίποτα περίεργο στο κιβώτιο ταχυτήτων πάνω στη χαρά σου!

Στην επόμενη έκδοση του κινητήρα TSI - εκείνη με τους 160 ίππους- η αντλία έχει βελτιωθεί και φαίνεται να αντέχει αρκετά περισσότερη ροπή στις μεσαίες χωρίς να παρουσιάζει πρόβλημα.

Στελιο για ποση πιεση αναφερεις στις μεσαιες??και ποσο οβερ??να δω σε σχση με μενα τωρα δλδ..

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη έχεις δίκιο. Δεν χρειάζεται αντλία υψηλής πίεσης όταν δεν έχεις ροπή στις μεσαίες.

Αν όμως θέλεις να έχεις γεμάτη καμπύλη ροπής σε ολόκληρο το φάσμα στροφών μετά τον κομπρέσσορα, τότε είναι μονόδρομος.

Ίδιο ακριβώς φαινόμενο με ό,τι συνέβαινε στα 2.0TFSI. Ένας κινητήρας που λειτουργεί γραμμικά, χωρίς ροπή, δεν τη χρειάζεται.

Τί εννοώ: Κοιτάξτε την καμπύλη ροπής! Χωρίς αντλία δεν θα υπήρχε όλη αυτή η ροπή.

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=164

Σιγουρα με την αντλια βλεπεις καποια διαφορα, απο την αλλη ομως η εγκατασταση της αντλιας νομιζω χρειαζεται μια "πατεντα" θελω να πω δεν ειναι ΟΕΜ αλλα θελει καποια μοντιφα... απο την αλλη συμφωνα με αυτην την δυναμομετρηση απο το δικο σας site http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=173 βλεπουμε ενα TSI 140 μονο με προγραμμα να φτανει τα 29 κιλα ροπη και με καλη καμπυλη.. χωρις εισαγωγη! και χωρις εξατμιση!! Αν συμπεριλαβουμε και το κοστος προσωπικα δεν νομιζω να αξιζει η παραπανω αναβαθμιση (παντα προσωπικη μου γνωμη), τωρα σε περιπτωση που αναβαθμισουμε την τουρμπινα ισως να ειναι απαραιτητη η αλλαγη της τουρμπινας.. βεβαια τοτε μιλαμε για πολυ "hardcore" βελτιωση :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις, τα άλογα δεν μετρώνται ως απόλυτη τιμή. Σημασία έχει να έχεις πολλά άλογα σε μεγάλο εύρος στροφών για να μπορείς να είσαι ο γρηγορότερος.

Με την αντλία υψηλής πίεσης μπορείς να έχεις μεγάλη πίεση στις μεσαίες, χωρίς φόβο για στεγνώματα και προβλήματα με την αντλία υψηλής.

Έτσι όπως είναι οι ρυθμίσεις μας, αποκλείεται να καταφέρεις να λιώσεις το παραμικρό στο μοτέρ σου. Αν είχες όμως αντλία, θα είχες και μεγαλύτερο φάσμα ισχύος γιατί

θα σήκωνες περισσότερη πίεση (=ροπή) στις μεσαίες.

Η πολιτισμένη οδήγηση σίγουρα δίνει μεγαλύτερη ζωή στον κινητήρα. Ωστόσο δύσκολα θα δεις το τέλος του, εκτος κι αν κάνεις τίποτα περίεργο στο κιβώτιο ταχυτήτων πάνω στη χαρά σου!

Στην επόμενη έκδοση του κινητήρα TSI - εκείνη με τους 160 ίππους- η αντλία έχει βελτιωθεί και φαίνεται να αντέχει αρκετά περισσότερη ροπή στις μεσαίες χωρίς να παρουσιάζει πρόβλημα.

η αντλια απο το 6αρι μπορει να μπει στο 5αρι,για να μη χρειαστει να παμε σε after market λύσεις?

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη έχεις δίκιο. Δεν χρειάζεται αντλία υψηλής πίεσης όταν δεν έχεις ροπή στις μεσαίες.

Αν όμως θέλεις να έχεις γεμάτη καμπύλη ροπής σε ολόκληρο το φάσμα στροφών μετά τον κομπρέσσορα, τότε είναι μονόδρομος.

Ίδιο ακριβώς φαινόμενο με ό,τι συνέβαινε στα 2.0TFSI. Ένας κινητήρας που λειτουργεί γραμμικά, χωρίς ροπή, δεν τη χρειάζεται.

Τί εννοώ: Κοιτάξτε την καμπύλη ροπής! Χωρίς αντλία δεν θα υπήρχε όλη αυτή η ροπή.

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=164

βασικα εγω εχω την εξης απορια, το ενα βγαζει πιο γραμμικα τη δυναμη απ το αλλο???

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=168

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=164

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις, τα άλογα δεν μετρώνται ως απόλυτη τιμή. Σημασία έχει να έχεις πολλά άλογα σε μεγάλο εύρος στροφών για να μπορείς να είσαι ο γρηγορότερος.

Με την αντλία υψηλής πίεσης μπορείς να έχεις μεγάλη πίεση στις μεσαίες, χωρίς φόβο για στεγνώματα και προβλήματα με την αντλία υψηλής.

Έτσι όπως είναι οι ρυθμίσεις μας, αποκλείεται να καταφέρεις να λιώσεις το παραμικρό στο μοτέρ σου. Αν είχες όμως αντλία, θα είχες και μεγαλύτερο φάσμα ισχύος γιατί

θα σήκωνες περισσότερη πίεση (=ροπή) στις μεσαίες.

Η πολιτισμένη οδήγηση σίγουρα δίνει μεγαλύτερη ζωή στον κινητήρα. Ωστόσο δύσκολα θα δεις το τέλος του, εκτος κι αν κάνεις τίποτα περίεργο στο κιβώτιο ταχυτήτων πάνω στη χαρά σου!

Στην επόμενη έκδοση του κινητήρα TSI - εκείνη με τους 160 ίππους- η αντλία έχει βελτιωθεί και φαίνεται να αντέχει αρκετά περισσότερη ροπή στις μεσαίες χωρίς να παρουσιάζει πρόβλημα.

Έχεις μεγάλο δίκαιο όσον αφορά το ζήτημα της ιπποδύναμης αντιλαμβανόμενου ως αριθμού.Δε παίζει ρόλο δηλαδή, το πόσο αλλά το πώς.

Η πλάκα είναι πως στα όσα ανέφερες παραπάνω δεν έπεσες και πολύ έξω.....

...πάνω στη χαρά μου έχω κάνει 2 περίεργα με το κιβώτιο ταχυτήτων, παρεπιμπτόντως έχω αλλάξει ενα κιόλας!!!! και λόγω ενός προβλήματος με το κλαπέτο της εισαγωγής έχω αλλάξει και αντλία και φοράω του 2009!

Όσον αφορά την ασφάλεια του κινητήρα...αυτό το έχω διαπιστώσει εδώ και 35.000km που φοράω πρόγραμμα!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μεγάλο δίκαιο όσον αφορά το ζήτημα της ιπποδύναμης αντιλαμβανόμενου ως αριθμού.Δε παίζει ρόλο δηλαδή, το πόσο αλλά το πώς.

Η πλάκα είναι πως στα όσα ανέφερες παραπάνω δεν έπεσες και πολύ έξω.....

...πάνω στη χαρά μου έχω κάνει 2 περίεργα με το κιβώτιο ταχυτήτων, παρεπιμπτόντως έχω αλλάξει ενα κιόλας!!!! και λόγω ενός προβλήματος με το κλαπέτο της εισαγωγής έχω αλλάξει και αντλία και φοράω του 2009!

Όσον αφορά την ασφάλεια του κινητήρα...αυτό το έχω διαπιστώσει εδώ και 35.000km που φοράω πρόγραμμα!

σωστος.. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καποιος με προγραμμα και εξατμιση(απο μεση και πισω) και ενα απλο φιλτρο ελευθερας μεσα στο μαμα κουτι???

αν υπαρχει ποσα αλογα το εχει μοτερ,τροχο και ποση ροπη???

και με τι πιεση αερα ???

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καποιος με προγραμμα και εξατμιση(απο μεση και πισω) και ενα απλο φιλτρο ελευθερας μεσα στο μαμα κουτι???

αν υπαρχει ποσα αλογα το εχει μοτερ,τροχο και ποση ροπη???

και με τι πιεση αερα ???

Εγω οταν ειχα κανει δυναμομετρηση ειχα προγραμμα REVO, εξατμιση απο μεση και πισω, αλλα χωρις ελευθερο φιλτρο, ειχα το μαμα φιλτροκουτι δεν ειχα πειραξει τιποτα...

210 στροφαλο

192 τροχο

27.5 κιλα

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις...αν το κιτακι twincooler της forge ειναι ίδιο με αυτο του gti ή εχει καποια διαφορά???

Με την ιδια λογικη μπορει να μπει και το ic της apr σαν πιο ακραια λύση??? (αν και μάλλον θα lagαρει!!!)

Link to comment
Share on other sites

Εγω οταν ειχα κανει δυναμομετρηση ειχα προγραμμα REVO, εξατμιση απο μεση και πισω, αλλα χωρις ελευθερο φιλτρο, ειχα το μαμα φιλτροκουτι δεν ειχα πειραξει τιποτα...

210 στροφαλο

192 τροχο

27.5 κιλα

με τι πιεση αερα εκανες την δυναμομετρηση φιλε μου???εχεις foto???

φορας 16αρες ζαντες ή 17???

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.