Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια, αφου δεν ξερω τα ορια του καθε κινητηρα και πόσο πουσαρισμένος είναι, αν και τα 260 ακουγονται πολλα για 14άρι κινητήρα.

Αυτο που είναι σίγουρο είναι πως οι παρατεταμένες τελικές δεν ενδείκνυνται για κανένα τούρμπο κινητήρα.

Θεωρώ πως όταν το μαμά αμάξι πάει σχετικά εύκολα 230 και με ρέβο πολύ εύκολα ακόμη και 240 αν βγάλω τον κόφτη ίσως δω και 250 ή 260. Τώρα από κει και πέρα αν όντως είναι τόσο επιβλαβές ίσως να μην προβώ σε αφαίρεση του κόφτη.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως όταν το μαμά αμάξι πάει σχετικά εύκολα 230 και με ρέβο πολύ εύκολα ακόμη και 240 αν βγάλω τον κόφτη ίσως δω και 250 ή 260. Τώρα από κει και πέρα αν όντως είναι τόσο επιβλαβές ίσως να μην προβώ σε αφαίρεση του κόφτη.

Στα 230 είναι στον κόφτη το αυτοκίνητο?? Τα πιάνει αυτά τα χλμ, το "σχετικά εύκολα" είναι σχετικό...

Γενικά οι ρυθμοί επιτάχυνσης του κινητήρα  1,4 Tsi από τα 180χλμ κ πάνω, πέφτουν δραματικά (και είναι λογικό)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι ρυθμοί επιτάχυνσης του κινητήρα 1,4 Tsi από τα 180χλμ κ πάνω, πέφτουν δραματικά (και είναι λογικό)

Άμα βάλεις revo και βγάλεις τον πνίχτη δεν πέφτουν καθόλου δραματικά...

Στο 6άρι πρέπει να είναι στα 230 ο κόφτης νομίζω.

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

αν βγάλω τον κόφτη ίσως δω και 250 ή 260. Τώρα από κει και πέρα αν όντως είναι τόσο επιβλαβές ίσως να μην προβώ σε αφαίρεση του κόφτη.

............η αποψή μου για αυτό ....

Link to comment
Share on other sites

¶μα βάλεις revo και βγάλεις τον πνίχτη δεν πέφτουν καθόλου δραματικά...

Στο 6άρι πρέπει να είναι στα 230 ο κόφτης νομίζω.

Ενδεχομένως... Αν το συγκρίνεις με πριν, σίγουρα δε θα πέφτουν τόσο (πάλι θα πέφτουν)

Είναι και λίγο σχετικό, ανάλογα τι έχεις να συγκρίνεις πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως όταν το μαμά αμάξι πάει σχετικά εύκολα 230 και με ρέβο πολύ εύκολα ακόμη και 240 αν βγάλω τον κόφτη ίσως δω και 250 ή 260. Τώρα από κει και πέρα αν όντως είναι τόσο επιβλαβές ίσως να μην προβώ σε αφαίρεση του κόφτη.

Aρχικα θεωρω αδυνατον να δεις πανω απο 250 χλμ.... Απο την αλλη οταν βαζεις προγραμμα REVO ποιος σου ειπε οτι εχεις κοφτει...??

Link to comment
Share on other sites

"Παντός οποίος αλλάζει λαδιά κάθε 10.000 .. μην αρχίσουμε τι λαδιά να βάλουμε .. 5-30."...

φιλε Nick2009 ποιο ειναι η αποψη σου για το Long-life service? το ρωταω γιατι η VW βαζει σφραγιδα σε ολα golf6/scirocco για

service στα 30000χλμ...και φυσικα σε καλυπτει η εγγυηση αν κανεις service καθε 30000χλμ...

Edited by dionisof
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια να ρωτησω κατι ... ενας φιλος αγορασε το cupra ibiza tsi ...πλεον τωρα στρωμενο με 8000 χιλ σημερα καθως ειμασταν βολτα με το scirocco ενως φιλου το οποιο φοραει προγραμμα ... ειδαμε και παθαμε να βγουμε μπροστα απο το διαολο που λεγεται ibiza ...παρα πολυ δυνατο μου φανηκε ειδικα μετα 140 εδινε πολυ καλα. Το εκανα βολτα και ανοιξα μια 4η ...και εντυπωσιαστικα ...φοραει τιποτα διαφορετικο εκτος απο την χαρτογραφιση πανω και το dsg ? Σε σχεση με τα 160 μας?

Οσο για το φιλο με τα 240 και τα 260 ....φιλε gολφ πηραμε οχι mercedes cl500 , η θερμικη καταπονηση του κινητηρα ειναι τρομερη σε τετοια χιλιομετρα ακομα και στα 200 σε κοφτη ...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

φίλε δεν ξέρω αν έχουν καμμία διαφορά τα οχήματα στην χαρτογράφηση, το μόνο που ξέρω είναι οτι το cupra είναι 1.169 κιλά και το scirocco 1.341. Αυτό νομίζω λέει πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Το cupra βγαζει πανω απο 190 πραγματικα άλογα. Αν το σιρόκο με το πρόγραμμα είχε γύρω στα 210 και ήσασταν και δυο ατομα μεσα, η διαφορά βάρους είναι πολύ μεγάλη για να καλυφθει από τη διαφορά δύναμης.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου με tsi 140 θα βαλει προγραμμα revo σε αντιπροσωπεια,εχει στο αυτοκινητο ελευθερο φιλτρο,μεσαιο και τελικο καζανακι,πρεπει να βαλει το σταδιο 1 η μπορει να βαλει και το σταδιο 2?Ρωταω εδω γιατι στην αντιπροσωπεια μετα απο ερωτηση εαν θα εχει αισθητη διαφορα στις επειδωσεις του απαντησαν οτι θα του φευγει το τιμονι απο τα χερια :good: και πλεον δεν ειναι σιγουρος για την επιλογη που θα του κανουν....

Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου με tsi 140 θα βαλει προγραμμα revo σε αντιπροσωπεια,εχει στο αυτοκινητο ελευθερο φιλτρο,μεσαιο και τελικο καζανακι,πρεπει να βαλει το σταδιο 1 η μπορει να βαλει και το σταδιο 2?Ρωταω εδω γιατι στην αντιπροσωπεια μετα απο ερωτηση εαν θα εχει αισθητη διαφορα στις επειδωσεις του απαντησαν οτι θα του φευγει το τιμονι απο τα χερια :good: και πλεον δεν ειναι σιγουρος για την επιλογη που θα του κανουν....

Γενικά για το 2ο στάδιο δεν παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η εισαγωγή ή ακόμη και το i/c. Βοηθάνε πολύ μεν αλλά το πρωτεύων είναι η ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Και προσωπικά συμβουλεύω τον φίλο σου αν δεν έχει βάλει ολόσωμη εξάτμιση με τουλάχιστον 200άρι ποιοτικό καταλύτη να μείνει στο 1ο στάδιο.

Εγώ έχω πρώτο στάδιο. Το αμάξι έχει βελτιωθεί πολύ, και κάθε φορά που πατάω το γκάζι το απολαμβάνω αλλά σε καμία περίπτωση δεν φεύγει το τιμόνι. Ας προβεί άφοβα στο 1ο στάδιο!

Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου με tsi 140 θα βαλει προγραμμα revo σε αντιπροσωπεια,εχει στο αυτοκινητο ελευθερο φιλτρο,μεσαιο και τελικο καζανακι,πρεπει να βαλει το σταδιο 1 η μπορει να βαλει και το σταδιο 2?Ρωταω εδω γιατι στην αντιπροσωπεια μετα απο ερωτηση εαν θα εχει αισθητη διαφορα στις επειδωσεις του απαντησαν οτι θα του φευγει το τιμονι απο τα χερια :lol: και πλεον δεν ειναι σιγουρος για την επιλογη που θα του κανουν....

Tα περιφερειακα αυτα (catback - panel φιλτρο) δημιουργουν μικρη διαφορασ τη ροϊκοτητα ψηλα (+3-4%) .

Απο τη στιγμη που βαζει κατι ετοιμο , μπορει να δοκιμασει και τα 2 και κραταει αυτο με το οποιο θα δουλεψει καλυτερα το αυτοκινητο Δεν νομιζω ωστοσο να του φευγει το τιμονι απο τα χερια με ενα προγραμμα ...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

παιδες εχει κανεις golf 5, μονο προγραμμα, να_____ ; ( θα προτειμουσα e-tuners, αλλα εαν παιχτει και κατι αλλο, καλως)

(στις παυλες βαλε -->να πιουμε κανα καφε η τσαι θα το πιασουν ολοι τι εννοεις καθως στα μηνύματα απαγορεύεται να περιέχουν σημεία που μπορούν να εκθέσουν τον «δικτυακό τόπο» και τα μέλη αυτού καθώς επίσης και να οδηγούν σε πράξεις αξιόποινες ή αντίθετες προς την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και των διεθνών συμβάσεων

ευχαριστω για την κατανοηση

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Να διευκρινισω οτι στην αντιπροσωπεια του ειπαν οτι θα του φευγει το τιμονι απο τα χερια και το ανεφερα για να δειξω ποσο παπατζηδες ειναι!!Ευχαριστω για της απαντησεις!Μηπως εχει βαλει κανεις custom προγραμμα στην Πατρα να μου πει εντυπωσεις και μαγαζι?

Link to comment
Share on other sites

Να διευκρινισω οτι στην αντιπροσωπεια του ειπαν οτι θα του φευγει το τιμονι απο τα χερια και το ανεφερα για να δειξω ποσο παπατζηδες ειναι!!Ευχαριστω για της απαντησεις!Μηπως εχει βαλει κανεις custom προγραμμα στην Πατρα να μου πει εντυπωσεις και μαγαζι?

νομιζω βαζει overload ο Λατσης δεν εχω ρωτησει βαζει και ο peteformance που εχω ρωτησει και custom και κονσερβα νομιζω ETS...

Link to comment
Share on other sites

νομιζω κοντα στο 500αρι αλλα δν ρωτας κλτρ μηπως εχει αλλαξει κατι??

καλη τιμη απο εγγυηση ξερεις???οι γενικως τι αλλα προσφερουν μετα??

Link to comment
Share on other sites

νομιζω βαζει overload ο Λατσης δεν εχω ρωτησει βαζει και ο peteformance που εχω ρωτησει και custom και κονσερβα νομιζω ETS...

Για τον peteformance εχω ακουσει οτι ειναι καλος στα vw,ξερεις εαν εχει φτιαξει custom σε tsi και εαν δουλευει σωστα?Και απο δυναμη τη λεει?Ειχα φτιαξει ολοσωμη εξατμηση στον Καραγιαννη και μου ειχε πει εαν εβαζα και προγραμμα απο τον peteformance θα πηγενα στα 200ps,πριν εναμιση χρονο περιπου αυτα

Link to comment
Share on other sites

Να διευκρινισω κατι με το θεμα των εγγυησεων... κανωντας απλα service σε μια αντιπροσωπεια, κ οτι εχεις προγραμμα να τους πεις δεν τους συμφερει να σου πουν κατι (οτι εισαι εκτος εγγυησης)γιατι απλα θα πας αλλου κ θα σε χασουν απο πελατη!Αν το αμαξι σου παρουσιασει καποιο ''απλο''προβλημα,που το εχουν ξανασυνατησει,δεν θα ασχολιθουν με το αν εχεις προγραμμα κ θα στο περασουν στην εγγυηση!Αν το προβλημα ειναι σοβαροτερο ειναι θεμα αρχιμηχανικου,το πως θα το χειριστει!οτι το αμαξι εχει προγραμμα φαινεται (κ των etuners κ το ρεβο αποσο ξερω)αλλα κ να μην φαινοταν με το που θα το οδηγησοουν θα το καταλαβουν αμεσως!Το προβλημα θα υπαρξει αν το αμαξι σου εχει κατι περιεργο κ ζητησουν τα κεντρικα να λογκαριστει το αμαξι κ να σταλουν τα δεδομενα στο τμημα εξελιξης της vw,για να κανουν ερευνα γιατι εγινε αυτο κτλ εκει αμεσως θα φανει το προγραμμα κ εισαι αυτοματος εκτος εγγυησης! (αν ειναι εκτος τοπικ το ποστ ας σβηστει,απλα μια κ αναφερθηκε!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.