Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Γι' αυτό οι απορίες μου... Ψάξ'το λίγο! :whistling:

Oχι φιλε μου,το προγραμμα της overload τοσο κοστιζει. και το επισιμο site τοσο το δινει,τοσα παιδια εχουν βαλει απο δω μεσα,και εχουν δωσει γι αυτο 450.οπως και των etuners 500 εχει. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ίσως... Τότε πάντως 1.300 μου είχαν ζητήσει! Χωρίς πλάκα! Κ στο καπάκι πήρα τηλέφωνο στην CARGATE να τους ρωτήσω αν το γνωρίζουν...

Και ποια ήταν η απάντηση της CARGATE ???

Link to comment
Share on other sites

Oχι φιλε μου,το προγραμμα της overload τοσο κοστιζει. και το επισιμο site τοσο το δινει,τοσα παιδια εχουν βαλει απο δω μεσα,και εχουν δωσει γι αυτο 450.οπως και των etuners 500 εχει. :whistling:

Όχι... Το κατάλαβα! Το γνωρίζω! Απλά σε αυτό το post σου αιτιολόγησα τα προηγούμενα ερωτήματα! Μήπως κ άλλαζε κάτι, όπως στην Revo! :whistling:

Και ποια ήταν η απάντηση της CARGATE ???

Δεν θυμάμαι κατά λέξη, αλλά πάνω - κάτω ότι μπορούν να βάλουν οποιαδήποτε τιμή στην VW Ιωαννίδη! Αλλά κι εγώ δεν είχα πάρει να διαμαρτυρηθώ, αλλά για να μου λυθεί η απορία! ;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι... Το κατάλαβα! Το γνωρίζω! Απλά σε αυτό το post σου αιτιολόγησα τα προηγούμενα ερωτήματα! Μήπως κ άλλαζε κάτι, όπως στην Revo! ;)

Δεν θυμάμαι κατά λέξη, αλλά πάνω - κάτω ότι μπορούν να βάλουν οποιαδήποτε τιμή στην VW Ιωαννίδη! Αλλά κι εγώ δεν είχα πάρει να διαμαρτυρηθώ, αλλά για να μου λυθεί η απορία! :)

Διαπίστωση: απ’ όλες τις δυναμομετρήσεις που έχω δει (όλων των βελτιωτών) μπορεί να διαφέρουν τα άλογα στον στρόφαλο και στην απόδοση στον τροχό, αλλά κανένα δεν υπερβαίνει τα 160ps και σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 30 χλμ ροπής.

Ερώτηση: Αν δεν κάνω λάθος το golf 6 μαμά βγάζει τροχό 158ps. ¶ρα με πρόγραμμα βελτίωσης θα βγάζει τουλάχιστον 20 ps παραπάνω στον τροχό από το 5;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ειχα ποσταρει αλλου σε ενα θεμα για το ρουλεμαν που ειχε χαλασει στον εκκεντροφορο.τελος παντων φτιαχτηκε αυτο αλλα το αμαξι δεν τσουλαει στα χαμηλα του καθολου απο τοτε και η αποκριση του γκαζιου χαλια.Το πηγα αντιπροσωπεια και μου ειπανε οτι ητανε καποιες Versions στα updates που οντως στα χαμηλα ητανε πιο ηπια και μου περασανε καποιο αλλο update.Ελα ομως που τωρα εχει γινει ακομα πιο χαλια.Εχετε καποια ιδεα το τι να κανω?Τα παιδια μεσα μου ειπανε οτι εχουνε πανω απο 15 Updates..Λετε να μην φταιει το Update και να μην εχει γινει κατι σωστα οταν επισκευαστηκε το ρουλεμαν? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

Καλησπέρα παιδιά είμαι κάτοχος TSI-140 και ψηνόμουν τρελά να το αναβαθμίσω στην Overload, μέχρι που άκουσα κάποια παράπονα κάποιων οι οποίοι μου συστήνουν Δημητριάδη-www.popovits.gr,

Λέγονται γενικά τα καλύτερα, ξέρει κανείς τίποτα,γιατι έκανα scan στο Forum και τίποτα.Κοστίζει περίπου 600€ και δίνει 170Hp με 27KgrNm,not bad...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι κάτοχος TSI-140 και ψηνόμουν τρελά να το αναβαθμίσω στην Overload, μέχρι που άκουσα κάποια παράπονα κάποιων οι οποίοι μου συστήνουν Δημητριάδη-www.popovits.gr,

Λέγονται γενικά τα καλύτερα, ξέρει κανείς τίποτα,γιατι έκανα scan στο Forum και τίποτα.Κοστίζει περίπου 600¤ και δίνει 170Hp με 27KgrNm,not bad...

Τι παράπονα έχεις ακούσει για την overload φίλε μου?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι κάτοχος TSI-140 και ψηνόμουν τρελά να το αναβαθμίσω στην Overload, μέχρι που άκουσα κάποια παράπονα κάποιων οι οποίοι μου συστήνουν Δημητριάδη-www.popovits.gr,

Λέγονται γενικά τα καλύτερα, ξέρει κανείς τίποτα,γιατι έκανα scan στο Forum και τίποτα.Κοστίζει περίπου 600¤ και δίνει 170Hp με 27KgrNm,not bad...

Με 729¤ για Αθήνα και 600¤ για Θεσσαλονίκη βάζεις Revo που δίνει 205+ άλογα και 28+ Nm. Διαλέγεις και παίρνεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Με κάποιες διορθώσεις στο πρόγραμμα (OVERLOAD) πλέον είμαι στα 226 άλογα με 29,0 κιλά ροπής! sillyhorse1rb5.gif

Έγιναν κάποια δοκιμαστικά κ το αυτοκίνητο πάει κάτι παραπάνω από πολύ καλά!!! ...Κ εκτός από πρόγραμμα, δεν έχω ούτε πιο ελευθερο φίλτρο!!! :)

Πρέπει να βρώ καιρό να ανεβάσω κ την δυναμομέτρηση! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

200+ δινουν σχεδό όλοι που αντιμετωπίζουν τα άλογα σαν στραγάλια ! ! !

ΤΟ GT DEN EINAI OYTE GINETAI GTI!

Θέλω να αναβαθμίσω την δύναμή του (Ροπή-Ρεμπρίζ) όχι μετά τις 5000στροφές που θα έχει μεγάλο αντίχτοιπο σε κόστος βενζίνης αλλά και στη μακροβιωσιμότητά και ως εκ τούτου στην μεταπωλητική του αξία. thumbsdown.gif;)

Είπαμε τα γούστα πληρώνονται,μην χάσουμε ομως και την ισορροπία, γι'αυτό ρωτάω για αυτόν τον μυστήριο κύριο Δημητριάδη-Popovits? :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου και η Overload σου το κάνει από 140 - 160 άλογα... Τι πάει να πει αυτό? Επειδή ο άλλος ανακοινώνει λιγότερα άλογα είναι και πιο safe το πρόγραμμα? Επειδή βλέπω ότι είσαι νέος στο φόρουμ καλό θα είναι να διαβάσεις "κάποιες" από τις 285 σελίδες αυτού του τόπικ και θα καταλάβεις τι παίζεται και τι ισχύει με τη βελτίωση του 1.4 TSI 140/150/160/170 ps.

Link to comment
Share on other sites

200+ δινουν σχεδό όλοι που αντιμετωπίζουν τα άλογα σαν στραγάλια ! ! !

ΤΟ GT DEN EINAI OYTE GINETAI GTI!

Θέλω να αναβαθμίσω την δύναμή του (Ροπή-Ρεμπρίζ) όχι μετά τις 5000στροφές που θα έχει μεγάλο αντίχτοιπο σε κόστος βενζίνης αλλά και στη μακροβιωσιμότητά και ως εκ τούτου στην μεταπωλητική του αξία. thumbsdown.gif;)

Είπαμε τα γούστα πληρώνονται,μην χάσουμε ομως και την ισορροπία, γι'αυτό ρωτάω για αυτόν τον μυστήριο κύριο Δημητριάδη-Popovits? :)

εισαι λαθος σε αυτο κατα την γνωμη μου παντα

ποτε θελεις να δινει το αμαξι σου (tsi twincharged να υποθεσω) μετα απο ποιες στροφες δλδ?

5000 σαλ εχεις κοφτη?εχεις δει ποση πιεση δουλευεις εκει?

βαλε μια εταιρια δοκιμασμενη κ μην ψαχνεις με το μικροσκοπιο εστω κ εναν

αν εχεις 200 αλογα ειπε κανεις οτι εισαι GTI?απλα θα παρεις τις επιδοσεις του οσον αφορα τις ρεπριζ γιατι σε τελικες δε μπορεις ουτε σε οδηγικη συμπεριφορα τουλαχιστον οχι μονο με το προγραμμα

κανεις δεν υποστηριζει οτι με προγραμμα αποκτας αλλο αυτοκινητο οποτε αστοχη η παρατηρηση σου καθως εχουν γινει ΠΑΡΑ πολλες συζητησεις περι του θεματος

Link to comment
Share on other sites

200+ δινουν σχεδό όλοι που αντιμετωπίζουν τα άλογα σαν στραγάλια ! ! !

ΤΟ GT DEN EINAI OYTE GINETAI GTI!

Θέλω να αναβαθμίσω την δύναμή του (Ροπή-Ρεμπρίζ) όχι μετά τις 5000στροφές που θα έχει μεγάλο αντίχτοιπο σε κόστος βενζίνης αλλά και στη μακροβιωσιμότητά και ως εκ τούτου στην μεταπωλητική του αξία. thumbsdown.gif:p

Είπαμε τα γούστα πληρώνονται,μην χάσουμε ομως και την ισορροπία, γι'αυτό ρωτάω για αυτόν τον μυστήριο κύριο Δημητριάδη-Popovits? :whistling:

Δε νομίζω ότι εταιρείες σαν την OVERLOAD θα έφτιαχναν αυτοκίνητα για να σπάσουν!!! Θα ήταν μεγάλο πλήγμα... Φαντάζεσαι να βγαίναν 10 άνθρωποι με σπασμένα αυτοκίνητα!; Θα έκλεινε η εταιρεία! Γνώμη μου!

Κ απ' ό,τι μου είπαν τα παιδιά, που ήταν πάνω από το αυτοκίνητο επί 7 ώρες σχεδόν, το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι!

Φίλε μου και η Overload σου το κάνει από 140 - 160 άλογα... Τι πάει να πει αυτό? Επειδή ο άλλος ανακοινώνει λιγότερα άλογα είναι και πιο safe το πρόγραμμα? Επειδή βλέπω ότι είσαι νέος στο φόρουμ καλό θα είναι να διαβάσεις "κάποιες" από τις 285 σελίδες αυτού του τόπικ και θα καταλάβεις τι παίζεται και τι ισχύει με τη βελτίωση του 1.4 TSI 140/150/160/170 ps.

+φωνώ!!!

Μην το πάρεις στραβά! Απλά ψάξ'το, όπως κάναμε όλοι μας! :)

Να διευκρινήσω ότι το πρόγραμμα το έβαλα πρίν από 1+ χρόνο κ ήμουν στα 215 με 28,1 κιλά ροπής μέχρι πρίν από 2 εβδομάδες!

Καλή απόφαση, Θανάση! ;)

Link to comment
Share on other sites

πανω απο το αυτοκινητο σου 7 ωρες !!!!ΕΛΕΟΣ. Μηπως το αυτοκινητο ηταν στην εντατικη και ηταν χειρουργοι οι τυποι ?Εμενα δεν μου πηρε να μπει το προγραμμα πανω απο 10 λεπτακια μετα βολτουλα διαγνωστικο και εφυγα με 1 μαντρι αλογα ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εννοει ο Rzoo πιο πανω ειναι μαλλον οτι αυτες οι 7 ωρες (αν ειναι ετσι) εγιναν για να παρει τα εξτρα 20 αλογα και 1 κιλο ροπη παραπανω απο το κανονικο προγραμμα που ειχε.

Εχει καποια λογικη, οχι βεβαια και τοσες ωρες, γιατι για αυτα τα λιγο παραπανω χρειαζεται καποια λεπτομερης δουλεια και δοκιμες, διαφορετικα θα το εκαναν εξ'αρχης σε ολα τα αυτοκινητα.Ξεροντας δε και τα παιδια ειμαι σιγουρος οτι πρεπει να εγινε καλη δουλεια και προπαντων οχι σε βαρος του αυτοκινητου.

Εμεις με Ρεβο εχουμε αυτο που πηραμε (στα 10 λεπτα οπως ειπες) αλλα απο κει και περα δεν υπαρχει, τουλαχιστον οσο ξερω, περιπτωση να αναβαθμιστει προς το καλυτερο το προγραμμα καθοτι κονσερβα. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι το ενα ειναι καλυτερο του αλλου. Ο καιρος τελικα θα δειξει αν και οπως εχω διαπιστωσει ολοι πλεον ξερουνε και κοιτανε προπαντων την ασφαλη λειτουργια του αυτοκινητου και οποιοες επισημες αναβαθμισεις χρειαστει να γινουν αυτο πιστευω θα εχουν σαν βαση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εννοει ο Rzoo πιο πανω ειναι μαλλον οτι αυτες οι 7 ωρες (αν ειναι ετσι) εγιναν για να παρει τα εξτρα 20 αλογα και 1 κιλο ροπη παραπανω απο το κανονικο προγραμμα που ειχε.

Εχει καποια λογικη, οχι βεβαια και τοσες ωρες, γιατι για αυτα τα λιγο παραπανω χρειαζεται καποια λεπτομερης δουλεια και δοκιμες, διαφορετικα θα το εκαναν εξ'αρχης σε ολα τα αυτοκινητα.Ξεροντας δε και τα παιδια ειμαι σιγουρος οτι πρεπει να εγινε καλη δουλεια και προπαντων οχι σε βαρος του αυτοκινητου.

Εμεις με Ρεβο εχουμε αυτο που πηραμε (στα 10 λεπτα οπως ειπες) αλλα απο κει και περα δεν υπαρχει, τουλαχιστον οσο ξερω, περιπτωση να αναβαθμιστει προς το καλυτερο το προγραμμα καθοτι κονσερβα. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι το ενα ειναι καλυτερο του αλλου. Ο καιρος τελικα θα δειξει αν και οπως εχω διαπιστωσει ολοι πλεον ξερουνε και κοιτανε προπαντων την ασφαλη λειτουργια του αυτοκινητου και οποιοες επισημες αναβαθμισεις χρειαστει να γινουν αυτο πιστευω θα εχουν σαν βαση.

οταν εχουν ξοδευτει χιλιαδες εργατοωρες απο την revo σε δοκιμες πειραματα και researching πανω σε αυτοκινητα δικα τους μισθωμενα ( και οχι πελατων ) πιστευω πως και τα 10 λεπτα για να μπει 1 προγραμμα ειναι απλα αρκετα . Επισης αν αναφερεσαι σε αναβαθμισεις αυτες προυπαρχουν γιατι τα δεδομενα απλα δεν αλλαζουν απο μονα τους οποτε επιλογες stage 1. 2 και 3 παιζουν σε πιο μεγαλα μοτερ αλλα ολο και κατι υπαρχει και για το δικο μας 14αρι whistling.gif

Edited by peolinio
Link to comment
Share on other sites

Με 7 ώρες πάνω στο δυναμόμετρο θα μαρτύραγε και που είναι και τα υπόλοιπα άλογα. ;):D

Καλά δεν το λυπήθηκες το αμαξάκι σου, έχει τύχη να δώ δυναμομετρήσεις και πόναγε η ψυχή μου σα βασσανιστήριο για αυτοκίνητα είναι, άσε που ο καθένας σου πετάει ενα κολ-χαρτο και εσυ μετά φουσκώνεις σα παγώνι..... ¶σε το καλύτερο δυναμόμετρο για μένα είναι ο εαυτός μου, και ο "δρόμος" πολύ κλισέ το τελευταίο :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων (και ως πρώην κάτοχος v GTi 200Hp),αυτό που ζητάω είναι μεγαλύτερη δύναμη απο 140,αλλά ομαλά χωρίς να αναγκάζομαι να πιάνω κόφτες και να τρέχω σε βενζινάδικα και όλα αυτά να γίνουν αξιόπιστα,ομαλά και σε ένα κόστος λογικό.Tί προτείνετε σε έναν που με 500€ περίπου,θέλει ομαλά 26+ΚgrNm σε ένα φάσμα 3000-5000στρ ?

Τυποποιημένο ή custom tuning ?

Οverload/GIAG/POPOVITS(DIMITRIADIS) ?

Για τον Δημητριαδη ξέρει κανείς τίποτε εμπειρικά ?

Link to comment
Share on other sites

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων (και ως πρώην κάτοχος v GTi 200Hp),αυτό που ζητάω είναι μεγαλύτερη δύναμη απο 140,αλλά ομαλά χωρίς να αναγκάζομαι να πιάνω κόφτες και να τρέχω σε βενζινάδικα και όλα αυτά να γίνουν αξιόπιστα,ομαλά και σε ένα κόστος λογικό.Tί προτείνετε σε έναν που με 500€ περίπου,θέλει ομαλά 26+ΚgrNm σε ένα φάσμα 3000-5000στρ ?

Τυποποιημένο ή custom tuning ?

Οverload/GIAG/POPOVITS(DIMITRIADIS) ?

Για τον Δημητριαδη ξέρει κανείς τίποτε εμπειρικά ?

Άμα θες λίγα άλογα και επώνυμο βάζεις SKN : http://www.skn-tuning.de/product.aspx?productid=98310860&TabID=3331 αλλιώς πας σε Revo, MTM κτλ. που έχουν περισσότερα άλογα.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

¶μα θες λίγα άλογα και επώνυμο βάζεις SKN : http://www.skn-tuning.de/product.aspx?productid=98310860&TabID=3331 αλλιώς πας σε Revo, MTM κτλ. που έχουν περισσότερα άλογα.

Λογικό κόστος ??????Η SKN πλησιάζει τα ζητούμενά μου αλλά 850 ;) !?
Link to comment
Share on other sites

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων (και ως πρώην κάτοχος v GTi 200Hp),αυτό που ζητάω είναι μεγαλύτερη δύναμη απο 140,αλλά ομαλά χωρίς να αναγκάζομαι να πιάνω κόφτες και να τρέχω σε βενζινάδικα και όλα αυτά να γίνουν αξιόπιστα,ομαλά και σε ένα κόστος λογικό.Tί προτείνετε σε έναν που με 500€ περίπου,θέλει ομαλά 26+ΚgrNm σε ένα φάσμα 3000-5000στρ ?

Τυποποιημένο ή custom tuning ?

Οverload/GIAG/POPOVITS(DIMITRIADIS) ?

Για τον Δημητριαδη ξέρει κανείς τίποτε εμπειρικά ?

Πάντως όταν πήγα Etuners με ρώτησαν οι ανθρωποι πώς θα ήθελα το αυτοκίνητό μου, απλά εγώ τους είπα οτι θέλω max απόδοση. Απ ότι κατάλαβα σε ένα custom πρόγραμμα μπορείς να διαλέξεις εσύ πώς το θές. Εγώ πάντως έδωσα 450€ στα παιδιά και μεχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος όχι μόνο από μεριάς απόδωσης αλλά και αντιμετώπισης. Δεν χάνεις τπτ να κάνεις ένα τηλέφωνο σε όλους και να αποφασίσεις και αν μπορείς καλύτερα πήγαινε από εκεί να μιλήσεις με όλους από κοντά.

Edited by KostasVITSI
Link to comment
Share on other sites

Λογικό κόστος ??????Η SKN πλησιάζει τα ζητούμενά μου αλλά 850 ;) !?

Τα επώνυμα είναι πάντα πιο ακριβά.

Δες και το πρόγραμμα της BSR : http://en.bsr.se/products/t1323/

Δες και το πρόγραμμα της MTM : http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-5/1-4-TSI-103-kW-140hp-Front-ATLKomp?FZID=GOLF5103&KIT=mgo5140170fc

Υ.Γ. Πάρε τηλ. στους αντιπροσώπους για τιμές. Εκτός από την τιμή πρέπει να σκεφτείς και την εγγύηση.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει κ το sp power αλλα κ αυτο ειναι υπερτσιμπημενο καπου στα 900 ζητουσανε για να στο κανουν 174-175 αλογα με 24.5 ροπη... η μτμ νομιζω το κανει με 750 η abt με 1200...κ παει λεγοντας απλα να εχεις στο μυαλο σου οτι δεν πρεπει να πουσαριστει ο κομπρεσορας γιατι αυτος δεν αντεχει ηδη δουλευει ψηλα..κ να ξερεις την περιοχη λειτουργιας του πριν προβεις σε καποιο custom(θελω να πω οτι καλο ειναι να βγαινει εντελως εκτος κ μετα να δινει το προγραμμα την δυναμη του)

Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

Bsr (Σουηδική Εταιρία που σέβεται το ονομά της)1000€,ομοίως ΜΤΜ.

Σε αυτό το σημείο θέλω να προσθέσω ότι μετά την επικοινωνία -email- με Overload & popovits,h men overload απάντησε άμεσα και επεξηγηματικά ενώ οι υπόλοιποι με συνδέσανε απλά...closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

πανω απο το αυτοκινητο σου 7 ωρες !!!!ΕΛΕΟΣ. Μηπως το αυτοκινητο ηταν στην εντατικη και ηταν χειρουργοι οι τυποι ?Εμενα δεν μου πηρε να μπει το προγραμμα πανω απο 10 λεπτακια μετα βολτουλα διαγνωστικο και εφυγα με 1 μαντρι αλογα ...

ο κ.Κουκουμελίδης στο αναβάθμισε 230Hp ?

Eγινε δηλαδη πολυβόλο rocket.gif stage 2 (revo tecknik&miltek)να υποθέσω ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.