Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Δε θα πάθει τιποτα. Θα κάνει πολλες διορθώσεις στο αβανς, που ίσως να γίνουν και αντιληπτές ως κόψιμο. Σοβαρή ζημια πάντως δε θα έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Δε θα πάθει τιποτα. Θα κάνει πολλες διορθώσεις στο αβανς, που ίσως να γίνουν και αντιληπτές ως κόψιμο. Σοβαρή ζημια πάντως δε θα έχεις.

Δεν θα κάνει μόνο αυτό Στεφ. Έχει κι άλλες δικλείδες ασφαλειας, όχι και τοσο ευχάριστες ή απαλές!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνει μόνο αυτό Στεφ. Έχει κι άλλες δικλείδες ασφαλειας, όχι και τοσο ευχάριστες ή απαλές!

Ας θεωρήσουμε την ιδανική περίπτωση στην οποία βάζοντας 100άρα έχουμε 0 διορθώσεις οριακα. Αν βάλουμε 95αρα, πόσες διορθώσεις θα περιμέναμε να δούμε στο 020 του vag com? Θα ήταν πάνω από 6-8? Από ποιο νούμερο και πάνω ενεργοποιούνται οι δικλείδες αυτές?

Link to comment
Share on other sites

Ας θεωρήσουμε την ιδανική περίπτωση στην οποία βάζοντας 100άρα έχουμε 0 διορθώσεις οριακα. Αν βάλουμε 95αρα, πόσες διορθώσεις θα περιμέναμε να δούμε στο 020 του vag com? Θα ήταν πάνω από 6-8? Από ποιο νούμερο και πάνω ενεργοποιούνται οι δικλείδες αυτές?

Εγω βλέπω 2-3 μοιρες διορθωση.Μεχρι τις 6 εισαι καλα.Μετα εχεις προβλημα.Νομιζω στις 12 μπαινει το safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Ας θεωρήσουμε την ιδανική περίπτωση στην οποία βάζοντας 100άρα έχουμε 0 διορθώσεις οριακα. Αν βάλουμε 95αρα, πόσες διορθώσεις θα περιμέναμε να δούμε στο 020 του vag com? Θα ήταν πάνω από 6-8? Από ποιο νούμερο και πάνω ενεργοποιούνται οι δικλείδες αυτές?

Stef, η υπόθεσή σου είναι πολύ γενική. Δεν υπάρχει απάντηση για μια τόσο γενική ερώτηση.

Πρεπει να θέσεις όρους.

Ρόλο παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες κρατώντας ίδια τη ρύθμιση του αβανς,όπως η θερμοκρασία εισαγωγής,η ψυχρότητα και η κατάσταση των μπουζί,

η πίεση λειτουργίας και η γεωμετρία του θαλάμου καύσης. Ακόμη και η ύπαρξη βρώμας στο καλάμι των βαλβιδων εισαγωγής είναι παράγοντας

που επηρεάζει την ευαισθησία του αυτοκινήτου στην ποιότητα βενζίνης.

Για αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να μάθεις αν θα πας από το 0 στο -6 ή στο -12, απλά και μόνο αλλάζοντας βενζίνη.

Σε ένα εργοστασιακό Golf V TSI140 η βενζίνη δεν έχει καμία διαφορά. Σε ένα εργοστασιακό GT170 έχει.

Σε ένα βελτιωμένο έχει ακόμα περισσοτερη, αλλά το πόσο εξαρτάται από όλα τα παραπάνω.

Οι ασφαλιστικές δικλείδες υπάρχουν για να προστατεύουν τον κινητήρα σου από τα κακά πράγματα που μπορεί να πάθει λόγω κρουστικής καύσης.

Αν ο εγκέφαλος κρίνει ότι κινδυνεύει η ακεραιότητά του, θα καταλάβεις σίγουρα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

ξέρει κάποιος να μου πει τι πίεση υπερπλήρωσης έχει το golf tsi με τα 140 ps μαμά; Απ' ότι έχω δει ανεβαίνει στο 0,9 - 1,1 bar σταθερά και over από 1,4 έως 1,5 bar μετά από πρόγραμμα.

Επίσης μαμά είναι από 150 - 155 Ps στρόφαλο και τροχό από 133 - 138ps. Ενώ μετά από πρόγραμμα (μόνο) από 190 - 205ps στρόφαλο και 146 - 151 ps τροχό. Δηλ. Στον στρόφαλο έχει διαφορά 40 - 50 ps και στον τροχό 13 άλογα. Και ρωτώ δεν είναι λίγα τα άλογα που βγάζει στον τροχό μετά από πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

ξέρει κάποιος να μου πει τι πίεση υπερπλήρωσης έχει το golf tsi με τα 140 ps μαμά; Απ' ότι έχω δει ανεβαίνει στο 0,9 - 1,1 bar σταθερά και over από 1,4 έως 1,5 bar μετά από πρόγραμμα.

Επίσης μαμά είναι από 150 - 155 Ps στρόφαλο και τροχό από 133 - 138ps. Ενώ μετά από πρόγραμμα (μόνο) από 190 - 205ps στρόφαλο και 146 - 151 ps τροχό. Δηλ. Στον στρόφαλο έχει διαφορά 40 - 50 ps και στον τροχό 13 άλογα. Και ρωτώ δεν είναι λίγα τα άλογα που βγάζει στον τροχό μετά από πρόγραμμα;

Ειναι μικρη η διαφορα στην ισχυ τροχου που δειχνει σε ενα ΜΑΗΑ dyno , αλλα αυτη η ισχυς τροχου πρακτικα ... δεν υπαρχει .

Αν κρινεις απο μετρηση στο συγκεκριμενο dyno , οι απωλειες ειναι υπερβολικες και λιγο πριν τον κοφτη αγγιζουν ακομα και το 40% . Τετοιες απωλειες δεν υπαρχουν στο δρομο , λογω διαφορετικης στηριξης . Γι αυτο και στο ΜΑΗΑ κοιταμε ΜΟΝΟ ισχυ κινητηρα και οχι τροχου .

Επειδη , το συγκεκριμενο μοτερ περνει ποσοστιαια περισσοτερη ισχυ ψηλα , οπου υπαρχουν και μεγαλες απωλειες , το νουμερο σε ισχυ τροχου εχει μικροτερη διαφορα απο το πραγματικο νουμερο ισχυος στο μοτερ . Σε αλλα δυναμομετρα που οι απωλειες ειναι κοντα στο 10-15% (πιο ρεαλιστικο νουμερο) , η διαφορα ισχυος στον τροχο ειναι αντιστοιχη ποσοστιαια , με τη διαφορα ισχυος στο μοτερ .

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά..τι κόλλημα είναι αυτό με τα νούμερα?

Και η πλάκα είναι πως αρχίζουν όλοι και κοκορεύονται οτι έχουν τα περισσότερα.

Έχω δει πολλούς που το παίζουν ιστορίες με 230 άλογα.

Όταν όμως τρώνε @@ απο άλλα tsi με 210 άλογα...ξαφνικά δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες, φταίει η βενζίνα, ο άνεμος είναι αντίθετος και ένα σωρό τέτοιες μ@λ@κίες!!! Ας γίνουμε λίγο πιό υπεύθυνει σε αυτά που λέμε κ ας μη γινόμαστε παιδάκια για το θεαθήναι...φιλικά και συμβουλευτικά πάντα.

φιλαράκι μια χαρά τα λες και εγώ μαζί σου. και εγώ έβγαλα σε maha 230hp και δεν θεωρώ απίθανο να την φάω από ένα άλλο με 210. απλά αν συμβεί αυτό θα ψάξω να βρω το λόγο και δεν θα τα βάψω maura γιατί απλούστατα η ικανοποίηση που μου προσφέρει το αμαξάκι μου είναι αυτή που μετράει για μένα. καλο είναι να αποφεύγουμε να ανεβάζουμε τους τόνους στα forum γιατί μονο τα νεύρα μας καταφέρνουμε να σπάμε έτσι

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish. Μέλος/επισκέπτης που δεν μπορεί να εφαρμόζει την ελληνική γραφή οφείλει να ενημερώσει τον διαχειριστή προκειμένου να ληφθεί υπόψη το πρόβλημα που παρουσιάζεται, διαφορετικά το μέλος/επισκέπτης μπορεί να αποβληθεί προσωρινά ή μόνιμα.

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

golf - agu ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέρει κανείς σε τι πίεση παίζει μαμά ο 140αρης; Σταθερή και over;

Link to comment
Share on other sites

φιλαράκι μια χαρά τα λες και εγώ μαζί σου. και εγώ έβγαλα σε maha 230hp και δεν θεωρώ απίθανο να την φάω από ένα άλλο με 210. απλά αν συμβεί αυτό θα ψάξω να βρω το λόγο και δεν θα τα βάψω maura γιατί απλούστατα η ικανοποίηση που μου προσφέρει το αμαξάκι μου είναι αυτή που μετράει για μένα. καλο είναι να αποφεύγουμε να ανεβάζουμε τους τόνους στα forum γιατί μονο τα νεύρα μας καταφέρνουμε να σπάμε έτσι

Συμφωνώ με τον Κώστα ....

Link to comment
Share on other sites

Να σας κανω και εγω μια ερωτηση????

Οσοι εχετε βαλει προγραμμα τι διαφορες εχετε δει στην καταναλωση????Μιλαμε βεβαια για φυσιολογικες συνθηκες(οταν το πατας ξερουμε τι γινεται...)

Για παραδειγμα σε ταξιδι εχετε δει διαφορα στην καταναλωση???

Link to comment
Share on other sites

εγω προσωπικα οχι

νομιζω και ολοι οσοι εχουν προγραμα σε εθνικη με νορμαλ ταχυτητες 130-140 δεν εχει διαφορα η καταναλωση

Edited by zil
Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλαξει κανεις δισκο-πλατω ??? αν ναι στα ποσα χλμ ... ???

Επειδή έχω αλλάξει σε αρκετά gt σετακι συμπλέχτη .. το λιγότερο που έχω δει είναι στα 58.000 χλμ .. σε νορμάλ χρίση αλλά το δίνει σε παρκαδόρο στην Αθηνά σε υπόγειο parking ????

Link to comment
Share on other sites

Να σας κανω και εγω μια ερωτηση????

Οσοι εχετε βαλει προγραμμα τι διαφορες εχετε δει στην καταναλωση????Μιλαμε βεβαια για φυσιολογικες συνθηκες(οταν το πατας ξερουμε τι γινεται...)

Για παραδειγμα σε ταξιδι εχετε δει διαφορα στην καταναλωση???

Εγω ενα λιτρακι το τσιμπησα

Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλαξει κανεις δισκο-πλατω ??? αν ναι στα ποσα χλμ ... ???

Φίλε μου και εγώ άλλαξα γύρω στα 58.000km, αλλά όχι λόγω φθοράς. Έπρεπε να αλλάξω σασμάν και θεώρησα μιας και θα γίνει όλο αυτό το πανηγύρι να αλλάξω και το δισκοπλατό. Μετά απο 35.000km με πρόγραμμα και δεν θα έλεγα με την πιο ήρεμη οδική συμπεριφορά (πριν αλλάξω σασμάν είχα τρέξει το αμάξι σε dragster!!!!) ξαφνιάστηκα με την κατάσταση του δίσκου η οποία ήταν άψογη. Υπήρχαν ακόμη και οι χαράξεις πάνω στο φερμουίτ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου και εγώ άλλαξα γύρω στα 58.000km, αλλά όχι λόγω φθοράς. Έπρεπε να αλλάξω σασμάν και θεώρησα μιας και θα γίνει όλο αυτό το πανηγύρι να αλλάξω και το δισκοπλατό. Μετά απο 35.000km με πρόγραμμα και δεν θα έλεγα με την πιο ήρεμη οδική συμπεριφορά (πριν αλλάξω σασμάν είχα τρέξει το αμάξι σε dragster!!!!) ξαφνιάστηκα με την κατάσταση του δίσκου η οποία ήταν άψογη. Υπήρχαν ακόμη και οι χαράξεις πάνω στο φερμουίτ.

μονο ηρεμα οδηγας εσυ Θωμα.......χαχαχαχαχαχα..πρεπει να πεις και τον λογο που χρειαστηκε να το αλλαξεις για να καταλαβουν ποσο χαλαρα οδηγας.... :whistling: :whistling: :whistling: .....

Link to comment
Share on other sites

Να σας κανω και εγω μια ερωτηση????

Οσοι εχετε βαλει προγραμμα τι διαφορες εχετε δει στην καταναλωση????Μιλαμε βεβαια για φυσιολογικες συνθηκες(οταν το πατας ξερουμε τι γινεται...)

Για παραδειγμα σε ταξιδι εχετε δει διαφορα στην καταναλωση???

Εγώ σε κανονική οδήγηση δεν είδα διαφορά, ρε παιδιά...

Φίλε μου και εγώ άλλαξα γύρω στα 58.000km, αλλά όχι λόγω φθοράς. Έπρεπε να αλλάξω σασμάν και θεώρησα μιας και θα γίνει όλο αυτό το πανηγύρι να αλλάξω και το δισκοπλατό. Μετά απο 35.000km με πρόγραμμα και δεν θα έλεγα με την πιο ήρεμη οδική συμπεριφορά (πριν αλλάξω σασμάν είχα τρέξει το αμάξι σε dragster!!!!) ξαφνιάστηκα με την κατάσταση του δίσκου η οποία ήταν άψογη. Υπήρχαν ακόμη και οι χαράξεις πάνω στο φερμουίτ.

sillyhorse1rb5.gif

μονο ηρεμα οδηγας εσυ Θωμα.......χαχαχαχαχαχα..πρεπει να πεις και τον λογο που χρειαστηκε να το αλλαξεις για να καταλαβουν ποσο χαλαρα οδηγας.... :D :D :( .....

worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

¶σχετο λιγο με το θέμα μας ......αλλά βρήκα αυτό .... http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html

Ρώτησα αν γίνεται σε κινητήρες Τsi με Φ.Π.Ε και απάντηση θα υπάρχει τέλη Μαίου ...επίσης ρωτώντας για την απόδοση του κινητήρα είπε ότι ίσως να είναι και καλύτερη σε σχέση με μια 100αρα.

Αν γίνει αυτό δεν θα είναι καθόλου άσχημα να κάνεις 700km με......50 euro ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.