Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

fanis kai aktivious με το golf 6 160 hp,και με προγραμμα απο e-tuners για 95αρα εβγαλα δυναμομετρημενα 195 hp kai 28kg ροπη.. πλ καλα νουμερα πιστευω και στην κριση που υπαρχει αξιζει..

τη δυναμομετρηση την εκανες με 95αρα βενζινη ή με 100αρα? (σε MAHA?)

Link to comment
Share on other sites

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=224 γι αυτό εδώ θα εννοεί μάλλον

ναι η ρυθμιση του προγραμματος ειναι για 95αρα βενζινη,αλλα η δυναμομετρηση με τι βενζινη έγινε με 95αρα ή με 100αρα?

Αν ειναι με 95αρα ειναι παρα πολυ καλα νουμερα!!!

Link to comment
Share on other sites

με 100αρα την εκανα..αλλα μετα εβαζα μονο 95αρα και να σ πω την αληυεια δεν καταλαβα καποια διαφορα..και ο κριτωνασ μου ειπε πωσ με 100αρα στο δικο μ προγραμμα τα νουμερα δε θα ειναι πλ καλυτερα σε σχεση με 95αρα..

Link to comment
Share on other sites

ναι η ρυθμιση του προγραμματος ειναι για 95αρα βενζινη,αλλα η δυναμομετρηση με τι βενζινη έγινε με 95αρα ή με 100αρα?

Αν ειναι με 95αρα ειναι παρα πολυ καλα νουμερα!!!

Φανη , με το συγκεκριμενο file , η διορθωση αβανς ειναι μηδενικη . Αυτο , συν το οτι τα 2 καυσιμα - 95oct / 100oct - εχουν ιδια θερμογονο δυναμη ( ΚJ/Kg ) , σημαινει οτι δεν υπαρχει απολυτως κανενας λογος ο οδηγος να πληρωνει το ακριβο καυσιμο , αφου δεν θα υπαρχει και κανενα κερδος σε ισχυ . Το αντιτιμο ειναι η χαμηλοτερη αποδοση , απο αυτη που θα μπορουσε να εχει το μοτερ , με την προϋποθεση ομως οτι θα γινεται χρηση 100αρας , κατα βαση . ( Αν και με την τιμη που βλεπω να εχουν τα καυσιμα σε λιγο , μας βλεπω να βαζουμε υγραεριο ... ) .

Link to comment
Share on other sites

( Αν και με την τιμη που βλεπω να εχουν τα καυσιμα σε λιγο , μας βλεπω να βαζουμε υγραεριο ... ) .

Γίνεται αυτό? Σε μια εταιρία που βάζει στη Θεσσαλονίκη υγραέριο έχουν περάσει και σε tsi την εγκατάσταση και λειτουργεί κανονικά αλλά δεν ξέρω στην περίπτωση που φοράει πρόγραμμα τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται αυτό? Σε μια εταιρία που βάζει στη Θεσσαλονίκη υγραέριο έχουν περάσει και σε tsi την εγκατάσταση και λειτουργεί κανονικά αλλά δεν ξέρω στην περίπτωση που φοράει πρόγραμμα τι γίνεται.

Tεχνικα , γινεται . Αλλα πρεπει να γινει και ελεγχος των συνθηκων καυσης (EGT , διορθωση αβανς κλπ ) ωστε το μοτερ να συνεχιζει να λειτουργει με ασφαλεια . Λογικα θα θελει ψαξιμο στη ρυθμιση .

Link to comment
Share on other sites

τελικα τα f5dpor λειτουργουν καλυτερα απο τα μαμα?θελουν καποια ρυθμιση?τα f6 κ αυτα καλυτερα?

για προγραμμα παντα...

μπορει να προκαλεσουν κακο?

Link to comment
Share on other sites

τελικα τα f5dpor λειτουργουν καλυτερα απο τα μαμα?θελουν καποια ρυθμιση?τα f6 κ αυτα καλυτερα?

για προγραμμα παντα...

μπορει να προκαλεσουν κακο?

Φοράω τα F5DPOR, έχω να δηλώσω καλύτερα από τα μαμά με επικάλυψη πλατίνας.

Για αυτοκίνητο Full Stage 1

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Φοράω τα F5DPOR, έχω να δηλώσω καλύτερα από τα μαμά με επικάλυψη πλατίνας.

Για αυτοκίνητο Full Stage 1

τι καλυτερο εχεις δει?στα ποσα κμ ειναι καλο να αλλαξουμε πρωτη φορα μπουζι?30.000?

Link to comment
Share on other sites

τι καλυτερο εχεις δει?στα ποσα κμ ειναι καλο να αλλαξουμε πρωτη φορα μπουζι?30.000?

κάθε 25,000 αλλάζω. έκανα κι ένα λογκάρισμα γιατί άλλαξα μπουζί πριν 3 μέρες. Ο μοίρες διόρθωση και κάτι μικρο κοψίματα τώρα δεν υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από update στην αντιπροσωπεία πέρασα και ξαναπερασα το revo. Η αλήθεια είναι πως έχω την εντύπωση ότι το adaptation μου φάνηκε μεγαλύτερο χρονικά. Κατα τα αλλά πάλι δυνατό αλλά οι ζεστές νομίζω ότι δεν του ταιριάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από update στην αντιπροσωπεία πέρασα και ξαναπερασα το revo. Η αλήθεια είναι πως έχω την εντύπωση ότι το adaptation μου φάνηκε μεγαλύτερο χρονικά. Κατα τα αλλά πάλι δυνατό αλλά οι ζεστές νομίζω ότι δεν του ταιριάζουν.

μπορεί το adaptation να ήταν όντως μεγαλύτερο λόγο της ζέστης ....πιστεύω αν το έκανες χειμώνα, θα είχε ολοκληρώσει στο μισό χρόνο !!

Link to comment
Share on other sites

Φανη , με το συγκεκριμενο file , η διορθωση αβανς ειναι μηδενικη . Αυτο , συν το οτι τα 2 καυσιμα - 95oct / 100oct - εχουν ιδια θερμογονο δυναμη ( ΚJ/Kg ) , σημαινει οτι δεν υπαρχει απολυτως κανενας λογος ο οδηγος να πληρωνει το ακριβο καυσιμο , αφου δεν θα υπαρχει και κανενα κερδος σε ισχυ . Το αντιτιμο ειναι η χαμηλοτερη αποδοση , απο αυτη που θα μπορουσε να εχει το μοτερ , με την προϋποθεση ομως οτι θα γινεται χρηση 100αρας , κατα βαση . ( Αν και με την τιμη που βλεπω να εχουν τα καυσιμα σε λιγο , μας βλεπω να βαζουμε υγραεριο ... ) .

Κριτωνα μπορει η ρυθμιση να γινει, και μεχρι τις 4000στρ.να ειναι ίδιο με το μαμα (ή και ακομα πιο οικονομικό) και μετα τις 4ις να δινει έστω και με σκαλοπάτι στην καμπυλη?! Η αντιπροσωπεια λεει πως αν μπει κακης ποιοτητας 95 διορθωνει το αμαξι και δεν εχει προβλημα,με το προγραμμα ισχυει το ίδιο ή η 95αρα πρεπει να ειναι τέλεια? (Καταλαβες περιμενω να κλεισουν τα σχολεια να μου μεινει χρονος για να περασω!)

-Το ακουσατε οτι 1/7 αυξηση συν 2% στα καυσιμα... εκτος αυτο που λεει ο Παπακωνσταντινου για τα τελη και περετερω αυξηση της βενζινης!!! Το 2ευρω στην 95αρα συντομα δεν θα ειναι φημες αλλα πραγματικοτητα fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα μπορει η ρυθμιση να γινει, και μεχρι τις 4000στρ.να ειναι ίδιο με το μαμα (ή και ακομα πιο οικονομικό) και μετα τις 4ις να δινει έστω και με σκαλοπάτι στην καμπυλη?! Η αντιπροσωπεια λεει πως αν μπει κακης ποιοτητας 95 διορθωνει το αμαξι και δεν εχει προβλημα,με το προγραμμα ισχυει το ίδιο ή η 95αρα πρεπει να ειναι τέλεια? (Καταλαβες περιμενω να κλεισουν τα σχολεια να μου μεινει χρονος για να περασω!)

-Το ακουσατε οτι 1/7 αυξηση συν 2% στα καυσιμα... εκτος αυτο που λεει ο Παπακωνσταντινου για τα τελη και περετερω αυξηση της βενζινης!!! Το 2ευρω στην 95αρα συντομα δεν θα ειναι φημες αλλα πραγματικοτητα fire.gif

και εγώ σου λέω πως θα έχεις και 2¤ την απλή και σήμα κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

- Κριτωνα μπορει η ρυθμιση να γινει, και μεχρι τις 4000στρ.να ειναι ίδιο με το μαμα (ή και ακομα πιο οικονομικό) και μετα τις 4ις να δινει έστω και με σκαλοπάτι στην καμπυλη?!

- Η αντιπροσωπεια λεει πως αν μπει κακης ποιοτητας 95 διορθωνει το αμαξι και δεν εχει προβλημα,με το προγραμμα ισχυει το ίδιο ή η 95αρα πρεπει να ειναι τέλεια?

-Το ακουσατε οτι 1/7 αυξηση συν 2% στα καυσιμα... εκτος αυτο που λεει ο Παπακωνσταντινου για τα τελη και περετερω αυξηση της βενζινης!!! Το 2ευρω στην 95αρα συντομα δεν θα ειναι φημες αλλα πραγματικοτητα fire.gif

- Γινεται αυτο που λες Φανη . Η πλειοψηφια των χαρτων (πληρωσης , αβανς , κλπ ) ειναι συναρτησει και των σαλ . Ειναι ανεξαρτητο το πως θα δουλευει πχ στις 4000σαλ , σε σχεση με τις 6200σαλ .

- Και κακο να ειναι σε αντικροτικοτητα το καυσιμο , ο εγκεφαλος αναλαμβανει να φερει το αβανς - κυριως - εκει που πρεπει , για να μην εχουμε knocking . Eιναι απο τις βασικες δικλειδες ασφαλειας . Αν γινεται ομως απλκλειστικη χρηση απλης αμολυβδης (δηλαδη το καυσιμο να ειναι 95 RON στην καλυτερη περιπτωση ) πρεπει η optimal ρυθμιση να ειναι χαμηλη , αλλιως η διορθωση αβανς θα ειναι υψηλη . Αυτο σηαινει οτι οποτε χρησιμοποιειται 100RON , το κερδος θα ειναι απο ελαχιστο εως μηδενικο .

- Περαστικα μας !!! knife.gif

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα

μια ερωτηση.πως loggαρουμε Ν249 και Ν75?

μου εχει παρουσιασει το εξης προβλημα.απο τις 1500 στροφες ακουω εκκενωση αερα αρκετα δυνατα

σε autoscan με vag com δεν εδειξε τιποτα.πως να το ελεγξω?

Ευχαριστω

P.S: το αμαξι ειναι 200+ με forge induction kit

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

τι καλυτερο εχεις δει?στα ποσα κμ ειναι καλο να αλλαξουμε πρωτη φορα μπουζι?30.000?

Πρώτη φορά αλλάζουμε στα 60.000 χλμ (by the book). Αλλά αν έχεις πρόγραμμα καλό θα ήταν να τα αλλάξεις νωρίτερα. Τα μπουζί της bosh που λέτε έχω την εντύπωση ότι είναι για 40.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά αλλάζουμε στα 60.000 χλμ (by the book). Αλλά αν έχεις πρόγραμμα καλό θα ήταν να τα αλλάξεις νωρίτερα. Τα μπουζί της bosh που λέτε έχω την εντύπωση ότι είναι για 40.000 χλμ.

Τα μπουζί της Bosch είναι σαφώς καλύτερα από τα μαμά. (Ειδικά για βελτιωμένο Tsi,Tfsi,20VT) Άλλωστε τα έχουν προτείνει πολλές φορές εδώ .....

Όπως σωστά αναφέρεις για τα μαμά η VW προτείνει αλλαγές στα 60,000.

Εαν όμως λάβουμε υπόψη ότι τα Bosch θα τα βάλεις σε ένα "μη μαμά όχημα" τουλάχιστο ΦΠΕ πας για λιγότερα χιλιόμετρα. (όπως άλλωστε και αν είχες μαμά μπουζί για λόγους ασφαλείας)

Το λιγότερα το καθορίζουν πολλοί παράγοντες. Εγώ όρισα αυστηρά τα 25,000χλμ στο δικό μου αμάξι. Σαφώς και τα Bosch μπορούν να βγάλουν πολλά περισσότερα είναι πλατίνας και όχι επικάλυψης όπως τα μαμά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς βελτιωτές γνώστες κλπ.....

Αντλία από Golf VI Tsi μπαίνει σε 5άρι ?

ή καλύτερα σωθικά αντλίας ?

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς βελτιωτές γνώστες κλπ.....

Αντλία από Golf VI Tsi μπαίνει σε 5άρι ?

ή καλύτερα σωθικά αντλίας ?

+1 μπορει να μπε αντλια?χωρις καποια μετατροπη σε προγραμμα κτλ θα χουμε μεγαλυτερη αξιοπηστια?τι τιμη εχει?

Link to comment
Share on other sites

Αφου υπαρχουν aftermarket αντλίες γιατι να μπει η μαμα απο το 6αρι?

γιατι θα ειναι κατι στα μετρα του αμαξιου..εγω θελω να βαλω αντλια π.χ χωρις να πειραξω το προγραμμα μου μιας και δεν εχω costum.και να ξερω οτι μονο καλο κανω με μια αντλια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.