Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι είσαι ο μόνος που έχω δει με revo να έχει βγάλει αυτά τα άλογα μονο με πρόγραμμα.

Εντάξει απο εισαγωγή δεν παίρνεις και τίποτα οπότε δεν το υπολογίζω καν

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα το αμάξι του Νίκου όπως και του emilio κάποτε θυμάμαι ότι μπαίνανε σε safe mode όμως.

Ακόμα και έτσι όμως να είναι, γιατί υπάρχουν TSi με αντλία που δύσκολα φτάνουν 230 ;;; Μιλάω για τον φίλο μου τον Κώστα.

Γιωργο , δεν γινεται ολα τα μοτερ να ρυθμιστουν με 13.5+:1 AFR , με 5η σχεση @ 4800σαλ , με 99% Ν75 παντου (που δεν κανει safe mode) , και 12,5:1 στον κοφτη με full φορτιο , με οριακο αβανς , απλα για να βγαλουν 10 ΗΡ ακομα . Δεν σημαινει οτι το πολυ γερο αυτο μοτερ θα χαλασει , αλλα αν ρυθμιστουν πχ 1000 μοτερ μ αυτον τον τροπο και 1000 μοτερ με ηπιοτερες ρυθμισεις , η 2η χιλιαδα θα εχει μικροτερο ποσοστο αστοχιων .

Πχ εαν το δικο σου μοτερ , που ειναι ευαισθητο , ειχαμε επιλεξει να εχεις αλλα 10ΗΡ με μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης ( αφου το turbo ψηλα ειναι ηδη σχεδον τερμα σε παροχη ) , μπορει να ειχες την τυχη της πλειοψηφιας που θελουν επιθετικες ρυθμισεις με τον Z16LET ... μπορει και να μην παθαινες και τιποτα βεβαια ! Αλλα οπως εισαι τωρα , ειναι πιο πιθανο να παραμεινεις ακεραιος .

Παλι βλεπω οτι η συζητηση παει στο ποιος βγαζει 5 ακομα αλογα ή 2kgrm ροπη ... δεν ειναι μονο η αποδοση το προβλημα , αλλα το ποσα μοτερ θα αντεξουν σε βαθος χρονου . Κριτηριο της ρυθμισης δεν μπορει να ειναι μονο η αποδοση , αλλα - κατα την αποψη μου - πρωτα η αξιοπιστια , μετα οι δυσλειτουργιες και τελος η αποδοση .

Link to comment
Share on other sites

αρα το συμπερασμα ειναι οτι το εν λογω TSI του φιλου Αποστολη ΔΕΝ ειναι 325 αλογα οπως λεει αυτος αλλα 242 πραγματικα οπως λεει ο βελτιωτης του ...εκτος και εχει γινει κατι καινουργιο στο αυτοκινητο που δεν εγινε στους e tuners...το μονο προβλημα ειναι οτι το εν λογω αυτοκινητο εχει περασει M3 e46 που δεν νομιζω να δινεται με 242 αλογα...αρα κατι αλλο παιζει που δεν λεγεται...

Δεν νομιζω ποτε οτι ο Αποστολης ειπε οτι το αυτοκινητο του ειναι 325ΗΡ . Η καλυτερη μετρηση του Αποστολη ηταν 253ΗΡ στο Φωτεινελη , και μετρημενη δεν εχει ξεπερασει τα 250ΗΡ ποτε , απο οσο γνωριζω , αφου το αυτοκινητο ειναι υπο την εποπτεια μας .

Το M3 αποδιδει περιπου 320 actual HP σε LPS3000 και ειναι 150kgr βαρυτερο . Θεωρητικα πρεπει να ειναι μπροστα . Αλλα σε ενα πατημα , εξαρταται πως πατησαν , τι προσφυση βρηκαν , μεχρι που πατησαν , και πολλοι αλλοι παραγοντες που αλλοιωνουν το λογικο αποτελεσμα . Προσωπικα , εχω δει με τα ματια μου τον Νικο με το 1.4ΤSI , που εχει γραψει 239ΗΡ ΜΑΗΑ , να περναει μεχρι τις 4ες Leon II Cupra stg1 ( =300+HP /45+kgrm ) , αλλα σε πατημα υπο συνθηκες που παιζει περισσοτερο ρολο η προσφυση και ο οδηγος , παρα η δυναμη .

Γενικα , σε πατηματα , ειδικα σε λιγα μετρα / μικρες ταχυτητες δεν ειναι ακριβης η οποια αναγωγη σε ισχυ . Την ισχυ την δειχνει το δυναμομετρο και πολλοι αλλοι παραγοντες καθοριζουν αν επαρκει για να ειναι "οπλο" και στο δρομο .

Link to comment
Share on other sites

o peolinio τα εστησε με αλλο αυτοκινητο στα 230 αλογα κ πηγαινανε κοπιες.επισης κ με κουπρα φυσικα εχασε αλλα εχει κ βιντεακινα δειτε πως πηγε.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια πως θα βγαλει 230 και 250 αλογα οταν η εργοστασιακη τουρμπινα Κ03 εχει παροχη 210-220 το πολυ, αν ειναι η Κ03s και η Κ04 εχει παροχη μεχρι 250-260 βαρια βαρια? Πλακα κανουμε?

Αν δεν αλλαξει η τουρμπινα να εχει μεγαλυτερη παροχη αερα δεν ανεβαινεις.

Και ξυραφιασμα να εγινε ποσο μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης να εβαλε παραπανω απο Κ04 δεν χωραει. Αντε να ειδε 250-260 αν τερματισε την παροχη της. Για 325 θες 28αρα και με 1.4 κυβικα θες τουλαχιστον 1.5 bar για να τα δεις και θα τα δεις μετα τις 4000-4500 στροφες. Με μανισιο μπλοκ θα σκορπισει. Θες και εμβολα και μπιελες και σιγουρα μπλοκ απο χυτοσιδηρο για να αντεξει θερμοκρασιες κοντα στους 900-1000 βαθμους.

Μη σου πω οτι εχει υπερκυβισει και το δηλωνει 1.4 μαμα και δεν εχει ανοιχτει μοτερ και τετοια δρακουλιαρικα, γιατι η κασα ειναι ιδια, απο το στροφαλο παιρνουν διαδρομη τα vw καθοτι υποτετραγωνα.

Γιατι 4500 χιλιαρικα που ειπε δεν δικαιολογουν το κοστος της μετατροπης αν δεν εχει παρεμβει στο μπλοκ.

Link to comment
Share on other sites

250-260 το όριο της k04?? Και πως όλα τα δίλιτρα έχουν προσεγγίσει και τα 400 με δαύτην?

όσο για θερμοκρασίες κτλ, το μπλοκ δεν έχει κανένα ζόρι αφού ποτε δεν έρχεται σε επαφή με καυσαέριο. Τα πιστόνια και η τουρμπίνα είναι τα πρώτα που θα την ακούσουν από θερμοκρασία αλλά μη νομίζεις ότι το μαμα μοτερ έχει χαμηλο πυρόμετρο, οποτε όλα τα υλικα είναι ανθεκτικα.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια πως θα βγαλει 230 και 250 αλογα οταν η εργοστασιακη τουρμπινα Κ03 εχει παροχη 210-220 το πολυ, αν ειναι η Κ03s και η Κ04 εχει παροχη μεχρι 250-260 βαρια βαρια? Πλακα κανουμε?

Αν δεν αλλαξει η τουρμπινα να εχει μεγαλυτερη παροχη αερα δεν ανεβαινεις.

Και ξυραφιασμα να εγινε ποσο μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης να εβαλε παραπανω απο Κ04 δεν χωραει. Αντε να ειδε 250-260 αν τερματισε την παροχη της. Για 325 θες 28αρα και με 1.4 κυβικα θες τουλαχιστον 1.5 bar για να τα δεις και θα τα δεις μετα τις 4000-4500 στροφες. Με μανισιο μπλοκ θα σκορπισει. Θες και εμβολα και μπιελες και σιγουρα μπλοκ απο χυτοσιδηρο για να αντεξει θερμοκρασιες κοντα στους 900-1000 βαθμους.

Μη σου πω οτι εχει υπερκυβισει και το δηλωνει 1.4 μαμα και δεν εχει ανοιχτει μοτερ και τετοια δρακουλιαρικα, γιατι η κασα ειναι ιδια, απο το στροφαλο παιρνουν διαδρομη τα vw καθοτι υποτετραγωνα.

Γιατι 4500 χιλιαρικα που ειπε δεν δικαιολογουν το κοστος της μετατροπης αν δεν εχει παρεμβει στο μπλοκ.

Πανω απο 2mm μεγαλυτερη φτερωη εισαγωγης ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ , οπως εχουμε δοκιμασει - διαπιστωσει στην πραξη εδω και 2 χρονια . Γιατι θα ανοιξει τοσο το αλουμινιο απο το reprofiling , που θα κοπει ... το μισο . Δεν εχει αλλο υλικο . Επισης , μεγαλυτερος αξονας δεν μπαινει , αφου πρεπει να κοπει το μαντεμι , για να γινει reprofiling . Το ξυραφιασμα δινει ελαχιστα , αφου το χαρακτηριστικο ολων των ΚΚΚ πααγωγης ειναι το "λιλιπουτειο" ακροφυσιο στην εξαγωγη ( γι αυτο εχουν και τελειο στροφαρισμα , για την παροχη τους ολες οι ΚΚΚ ) .

Για να βγαλεις απο το 14αρι μοτερ 325ΗΡ , πρεπει να εχεις ειδικη ισχυ 233.8ΗΡ/lt . Ειναι ακριβως σαν να εχεις τον 2.0TFSI και να ζητας να αποδωσει 467ΗΡ , δηλαδη αυτο : http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=207

Ουσιαστικα θες 1.7bar @ 7300σαλ , με ανετη εξαγωγη καυσαεριων και περιφερειακα - τροφοδοσια , που να επαρκουν . Επισης , η ροπη θα ειναι 320+Nm στις 7300σαλ , που οι μπιελες σε τετοια ροπη δειχνουν να αντεχουν ( βεβαια τετοια ροπη εχουμε προς το παρον στις μεσαιες , οχι και στον κοφτη , που η καταπονηση ειναι ακομα μεγαλυτερη ) .

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Κριτωνα σε ολα σχεδον που αναφερει απο την σελιδα 307 και μετα.

Αυτη ειναι η εικονα του 1400αρη TSI, προσοχη μιλαμε για τα 140αρια/170αρια ΟΧΙ για τα 160αρια

που ειναι διαφορετικα και βγαζουν ανετα αλλα νουμερα και ειδικα σε ροπη που τα 140/170 δεν ακουμπουν παρα μονο με επεμβασεις τυπου Αποστολη.

Ας βαλουμε κατι στο μυαλο μας μια για παντα.

Τα 140/170 εχουν οριο βελτιωσης απο προγραμμα και απο ΟΛΟΥΣ τους βελτιωτες (επωνυμους η μη) τα 205 αλογα και 26-27 ροπη δουλευοντας σχεδον πανω στις εργοστασιακες πιεσεις με ασφαλεις ρυθμισεις.

Το να εχω 1.8+ οβερ και 1.3+ σταθερη δεν θεωρειται βεβαια ασφαλες ασχετα αν μπορει να λεει καποιος οτι δεν εχει χαλασει κατι με τετοιες ρυθμισεις. Δεν ειναι πολλοι που θα επερναν τετοιο ρισκο ειδικα οταν εισαι ακομα μεσα σε εγγυηση, γιατι ολα διαβαζονται μεσω του εγκεφαλου αν κατι τυχει στο μοτερ.

Αν δεν σε νοιαζει δεν υπαρχει βεβαια θεμα.

Οτιδηποτε πιο πανω απο αυτα τα νουμερα (αλογα/ροπη) με μονο προγραμμα απλα δεν ισχυει εκτος και αν το δυναμομετρο (γιατι ετσι πρεπει να μιλαμε και οχι με το τι ισχυριζεται ο καθενας) ειναι πειραγμενο η ανακριβες, οχι κατ'αναγκη σκοπιμα, αλλα ολοι ξερουμε οτι μας αρεσει να βλεπουμε καλα νουμερα και αυτο μερικοι το εκμεταλλευονται.

Απο κει και περα παλι αν βαλεις εισαγωγη (που δεν δινει και τιποτα) και εξατμιση αντε να ανεβεις 5-10 αλογα και αυτο παιζεται παλι. Συνολο μετα βιας 210-215 πραγματικα. Οτιδηποτε παραπανω ειτε θα ειναι η εξαιρεση στον κανονα (για ποιο λογο λεγεται οτι μερικοι κινητηρες μπορει να βγαινουν απο το εργοστασιο λιγο 'καλυτεροι', παλι δεν ξερω το γιατι, αλλα μιλαμε παντα για διαφορα 1-2 αλογα και αν) ειτε θα ειναι λογω διαφοερετικων παραμετρων μετρησης και αυτοι υπαρχουν αρκετοι.

Ειχα την ευκαιρια και οπως ξερουν οι περισσοτεροι να εχω δοκιμασει τρια προγραμματα και μπορω να τα λεω αυτα γιατι εκανα σε ολα δυναμομετρησεις πριν-μετα και παντα στο ιδιο δυναμομετρο.

Το σωστοτερο θα ηταν να μετρηθουν αυτοκινητα την ιδια μερα στο ιδιο δυναμομετρο και με ιδιες συνθηκες για να βγαλεις ενα συμπερασμα πιο αντικειμενικο και να μην ψαχνεις τα 2,3,5 αλογα παραπανω που ουτε καν φαινονται στο δρομο.

Με ασφαλεις ρυθμισεις για να μην εχεις κοψιματα και να μην χρειαζεσαι αντλιες κλπ και για να δουλευεις στις εργοστασιακες πιεσεις ωστε και κατι στραβο να γινει να μπορεις να τα μπαλωσεις με την εγγυηση, τα νουμερα που βγαζουν τα 140/170 ειναι αυτα που ειπα πιο πανω και τα οποια

εχουν πλεον, για μενα καλως, υιοθετησει ακομα και οι καστοματζιδες.

Οτιδηποτε παραπανω θελει και πιο βαθια το χερι στην τσεπη και μονο 100αρα βενζινη.Αξιζει αραγε?

Γιατι να μην παρω ενα gti μεταχειρισμενο και να ειμαι εκει με το καλημερα?

Το να λεμε του ταδε ειναι 242 του ταδε ειναι 240, 230 κλπ δεν εχει κανενα νοημα αν δεν βαλεις διπλα και το κοστος αλλα προπαντων αν δεν εχουν μετρηθει με τις ιδιες συνθηκες.

Οι δε 'μετρησεις' που βγαινουν απο κοντρες συγκρινοντας το ταδε με το ταδε ειναι μονο περιστασιακες με οτι νοημα εχει αυτη η λεξη.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Κριτωνα σε ολα σχεδον που αναφερει απο την σελιδα 307 και μετα.

Αυτη ειναι η εικονα του 1400αρη TSI, προσοχη μιλαμε για τα 140αρια/170αρια ΟΧΙ για τα 160αρια

που ειναι διαφορετικα και βγαζουν ανετα αλλα νουμερα και ειδικα σε ροπη που τα 140/170 δεν ακουμπουν παρα μονο με επεμβασεις τυπου Αποστολη.

Ας βαλουμε κατι στο μυαλο μας μια για παντα.

Τα 140/170 εχουν οριο βελτιωσης απο προγραμμα και απο ΟΛΟΥΣ τους βελτιωτες (επωνυμους η μη) τα 205 αλογα και 26-27 ροπη δουλευοντας σχεδον πανω στις εργοστασιακες πιεσεις με ασφαλεις ρυθμισεις.

Το να εχω 1.8+ οβερ και 1.3+ σταθερη δεν θεωρειται βεβαια ασφαλες ασχετα αν μπορει να λεει καποιος οτι δεν εχει χαλασει κατι με τετοιες ρυθμισεις. Δεν ειναι πολλοι που θα επερναν τετοιο ρισκο ειδικα οταν εισαι ακομα μεσα σε εγγυηση, γιατι ολα διαβαζονται μεσω του εγκεφαλου αν κατι τυχει στο μοτερ.

Αν δεν σε νοιαζει δεν υπαρχει βεβαια θεμα.

Οτιδηποτε πιο πανω απο αυτα τα νουμερα (αλογα/ροπη) με μονο προγραμμα απλα δεν ισχυει εκτος και αν το δυναμομετρο (γιατι ετσι πρεπει να μιλαμε και οχι με το τι ισχυριζεται ο καθενας) ειναι πειραγμενο η ανακριβες, οχι κατ'αναγκη σκοπιμα, αλλα ολοι ξερουμε οτι μας αρεσει να βλεπουμε καλα νουμερα και αυτο μερικοι το εκμεταλλευονται.

Απο κει και περα παλι αν βαλεις εισαγωγη (που δεν δινει και τιποτα) και εξατμιση αντε να ανεβεις 5-10 αλογα και αυτο παιζεται παλι. Συνολο μετα βιας 210-215 πραγματικα. Οτιδηποτε παραπανω ειτε θα ειναι η εξαιρεση στον κανονα (για ποιο λογο λεγεται οτι μερικοι κινητηρες μπορει να βγαινουν απο το εργοστασιο λιγο 'καλυτεροι', παλι δεν ξερω το γιατι, αλλα μιλαμε παντα για διαφορα 1-2 αλογα και αν) ειτε θα ειναι λογω διαφοερετικων παραμετρων μετρησης και αυτοι υπαρχουν αρκετοι.

Ειχα την ευκαιρια και οπως ξερουν οι περισσοτεροι να εχω δοκιμασει τρια προγραμματα και μπορω να τα λεω αυτα γιατι εκανα σε ολα δυναμομετρησεις πριν-μετα και παντα στο ιδιο δυναμομετρο.

Το σωστοτερο θα ηταν να μετρηθουν αυτοκινητα την ιδια μερα στο ιδιο δυναμομετρο και με ιδιες συνθηκες για να βγαλεις ενα συμπερασμα πιο αντικειμενικο και να μην ψαχνεις τα 2,3,5 αλογα παραπανω που ουτε καν φαινονται στο δρομο.

Με ασφαλεις ρυθμισεις για να μην εχεις κοψιματα και να μην χρειαζεσαι αντλιες κλπ και για να δουλευεις στις εργοστασιακες πιεσεις ωστε και κατι στραβο να γινει να μπορεις να τα μπαλωσεις με την εγγυηση, τα νουμερα που βγαζουν τα 140/170 ειναι αυτα που ειπα πιο πανω και τα οποια

εχουν πλεον, για μενα καλως, υιοθετησει ακομα και οι καστοματζιδες.

Οτιδηποτε παραπανω θελει και πιο βαθια το χερι στην τσεπη και μονο 100αρα βενζινη.Αξιζει αραγε?

Γιατι να μην παρω ενα gti μεταχειρισμενο και να ειμαι εκει με το καλημερα?

Το να λεμε του ταδε ειναι 242 του ταδε ειναι 240, 230 κλπ δεν εχει κανενα νοημα αν δεν βαλεις διπλα και το κοστος αλλα προπαντων αν δεν εχουν μετρηθει με τις ιδιες συνθηκες.

Οι δε 'μετρησεις' που βγαινουν απο κοντρες συγκρινοντας το ταδε με το ταδε ειναι μονο περιστασιακες με οτι νοημα εχει αυτη η λεξη.

+10000

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως ειναι .... και ας μην πεφτουν καποιοι απο τα συννεφα

4μισι χρονια τα λεμε και τα ξαναλεμε ... αλλα ..... μη μου χαλας το ονειρο!!!

YΓ υποτιθεται οτι στη revo μετα απο την αγορα του προγραμματος , ολες οι αναβαθμησεις ειναι δωρεαν

Τωρα περνει και 100 ευρο για το "performance, stage X και τα λοιπα ;

Ωχ ...... αναδουλειες !!

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως ειναι .... και ας μην πεφτουν καποιοι απο τα συννεφα

4μισι χρονια τα λεμε και τα ξαναλεμε ... αλλα ..... μη μου χαλας το ονειρο!!!

YΓ υποτιθεται οτι στη revo μετα απο την αγορα του προγραμματος , ολες οι αναβαθμησεις ειναι δωρεαν

Τωρα περνει και 100 ευρο για το "performance, stage X και τα λοιπα ;

Ωχ ...... αναδουλειες !!

εγω δεν θα ελεγα αναδουλειες, αφου ειναι μεγαλη εταιρια,κ αν ειναι να εχει κ η revo αναδουλειες...τοτε οι άλλες εταιριες θα επρεπε να τα βάψουν μάυρα!

εμενα παντως αυτο που μου έκανε εντυπωση (πέρα απο το ότι πληρωνεις την αναβαθμιση ενω άλλες εταιριες την κάνουν δωρεαν) ειναι οτι σου φτιαχνουν το προγραμμα συμφωνα με τα περιφεριακα που φορας δλδ είναι custom!!!???

ενω την εχω σε μεγαλη εκτιμηση σαν εταιρια τα τελευταια post μελων μεχουν μπερδεψει λίγο!!!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια χαλαρώστε , δεν αξίζει να χαλιόμαστε- σήμερα ήμουν cargate -μου εξήγησαν ότι έκανα το stage 2 , το performance είναι μέρος του κάθε stage ή κάπως έτσι - τεσπα μην σας μπερδεψω παραπάνω- έκανα αυτο που λενε στο site τους το οποίο ταιριάζει τα περιφερειακα και "προσαρμοζει" το προγραμμα με τα νεα δεδομένα- δεν ανεβάζει πίεση παραπάνω από stage 1- τώρα εάν κατάλαβα εγώ λάθος την πρώτη φορά ,τι να πω.. ζητάω συγνώμη για την αναστάτωση-μάλλον παρανόησα ή δεν μου τα είχαν ξεκαθαρίσει καλά ..

Καλό είναι να μην κρίνουμε βιαστικά λοιπόν τους άλλους...

Καλά χιλιόμετραnew_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Κριτωνα σε ολα σχεδον που αναφερει απο την σελιδα 307 και μετα.

Αυτη ειναι η εικονα του 1400αρη TSI, προσοχη μιλαμε για τα 140αρια/170αρια ΟΧΙ για τα 160αρια

που ειναι διαφορετικα και βγαζουν ανετα αλλα νουμερα και ειδικα σε ροπη που τα 140/170 δεν ακουμπουν παρα μονο με επεμβασεις τυπου Αποστολη.

Ας βαλουμε κατι στο μυαλο μας μια για παντα.

Τα 140/170 εχουν οριο βελτιωσης απο προγραμμα και απο ΟΛΟΥΣ τους βελτιωτες (επωνυμους η μη) τα 205 αλογα και 26-27 ροπη δουλευοντας σχεδον πανω στις εργοστασιακες πιεσεις με ασφαλεις ρυθμισεις.

Το να εχω 1.8+ οβερ και 1.3+ σταθερη δεν θεωρειται βεβαια ασφαλες ασχετα αν μπορει να λεει καποιος οτι δεν εχει χαλασει κατι με τετοιες ρυθμισεις. Δεν ειναι πολλοι που θα επερναν τετοιο ρισκο ειδικα οταν εισαι ακομα μεσα σε εγγυηση, γιατι ολα διαβαζονται μεσω του εγκεφαλου αν κατι τυχει στο μοτερ.

Αν δεν σε νοιαζει δεν υπαρχει βεβαια θεμα.

Οτιδηποτε πιο πανω απο αυτα τα νουμερα (αλογα/ροπη) με μονο προγραμμα απλα δεν ισχυει εκτος και αν το δυναμομετρο (γιατι ετσι πρεπει να μιλαμε και οχι με το τι ισχυριζεται ο καθενας) ειναι πειραγμενο η ανακριβες, οχι κατ'αναγκη σκοπιμα, αλλα ολοι ξερουμε οτι μας αρεσει να βλεπουμε καλα νουμερα και αυτο μερικοι το εκμεταλλευονται.

Απο κει και περα παλι αν βαλεις εισαγωγη (που δεν δινει και τιποτα) και εξατμιση αντε να ανεβεις 5-10 αλογα και αυτο παιζεται παλι. Συνολο μετα βιας 210-215 πραγματικα. Οτιδηποτε παραπανω ειτε θα ειναι η εξαιρεση στον κανονα (για ποιο λογο λεγεται οτι μερικοι κινητηρες μπορει να βγαινουν απο το εργοστασιο λιγο 'καλυτεροι', παλι δεν ξερω το γιατι, αλλα μιλαμε παντα για διαφορα 1-2 αλογα και αν) ειτε θα ειναι λογω διαφοερετικων παραμετρων μετρησης και αυτοι υπαρχουν αρκετοι.

Ειχα την ευκαιρια και οπως ξερουν οι περισσοτεροι να εχω δοκιμασει τρια προγραμματα και μπορω να τα λεω αυτα γιατι εκανα σε ολα δυναμομετρησεις πριν-μετα και παντα στο ιδιο δυναμομετρο.

Το σωστοτερο θα ηταν να μετρηθουν αυτοκινητα την ιδια μερα στο ιδιο δυναμομετρο και με ιδιες συνθηκες για να βγαλεις ενα συμπερασμα πιο αντικειμενικο και να μην ψαχνεις τα 2,3,5 αλογα παραπανω που ουτε καν φαινονται στο δρομο.

Με ασφαλεις ρυθμισεις για να μην εχεις κοψιματα και να μην χρειαζεσαι αντλιες κλπ και για να δουλευεις στις εργοστασιακες πιεσεις ωστε και κατι στραβο να γινει να μπορεις να τα μπαλωσεις με την εγγυηση, τα νουμερα που βγαζουν τα 140/170 ειναι αυτα που ειπα πιο πανω και τα οποια

εχουν πλεον, για μενα καλως, υιοθετησει ακομα και οι καστοματζιδες.

Οτιδηποτε παραπανω θελει και πιο βαθια το χερι στην τσεπη και μονο 100αρα βενζινη.Αξιζει αραγε?

Γιατι να μην παρω ενα gti μεταχειρισμενο και να ειμαι εκει με το καλημερα?

Το να λεμε του ταδε ειναι 242 του ταδε ειναι 240, 230 κλπ δεν εχει κανενα νοημα αν δεν βαλεις διπλα και το κοστος αλλα προπαντων αν δεν εχουν μετρηθει με τις ιδιες συνθηκες.

Οι δε 'μετρησεις' που βγαινουν απο κοντρες συγκρινοντας το ταδε με το ταδε ειναι μονο περιστασιακες με οτι νοημα εχει αυτη η λεξη.

Συμφωνω απολυτως σε ολα !

Link to comment
Share on other sites

Κυρίως η τρόμπα βενζίνης Σαράντη. Αν και κάπου είχα διαβάσει για συνολικά 30 βελτιώσεις σε σχέση με το μοτέρ 140-170 ps.

Επί του θέματος, πόσα χλμ θέλει adaptation το πρόγραμμα? Και τι στυλ οδήγησης θέλει?

Link to comment
Share on other sites

Ο εγκεφαλος προσαρμοζεται γρηγορα, θα ελεγα 100 χλμ αλλα με γρηγορη οδηγηση για να φυγει απο το mode του εργοστασιακου. Οσο πιο χαλαρα το πας τοσο πιο πολυ χρονο θα θελησει για να φτασει στο max του προγραμματος. Εχουν μνημη και συμφωνα με τον τροπο οδηγησης ρυθμιζουν τις εκαστοτε παραμετρους για να προσαρμοζεται στον οδηγικο χαρακτηρα του καθενος.

Εγω επειδη τελευταια λογω κοστους βενζινης κλπ εχω υοιοθετησει ενα πιο χαλαρο τροπο οδηγησης καταλαβαινω οτι οταν χρειαστει να το τρεξω δεν εχω αμεσως την αποκριση που θα ηθελα και θελει λιγο πιεση για ενα μικρο χρονικο διαστημα για να μπορεσω να εκμεταλλευτω το προγραμμα πληρως.

Τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω εγω.

Link to comment
Share on other sites

Λες ε? Αυτό το ήξερα για τα αυτόματα σασμάν, ότι δηλαδή υιοθετούν το στυλ οδήγησης. Και εγώ σαν εσένα οδηγώ, χαλαρές αλλαγές κτλ, και άντε μία στο τόσο κάνα άνοιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Όσα αυτοκίνητα έχουν αυτόματο κιβώτιο ή DSG, ίδια διαδικασία συμβαίνει και με τον εγκέφαλο του κιβωτίου.

Εις διπλούν δηλαδή.

Ήρεμη οδήγηση = ήρεμες, αργές κι απρόθυμες αλλαγές.

Γρήγορη οδήγηση = γρήγορες αλλαγές με σκοπό τη μέγιστη επιτάχυνση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.