Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Αν τα βάλεις δίπλα δίπλα θα δεις ότι τα Bosch είναι περίπου ένα πόντο κοντύτερα

Εχω τσι 140 με revo , catback Miltek 70mm και φιλτρο αερος Κ&Ν εδω και 10000 χλμ το αμαξι εχει 48000 χλμ να βαλω λες τα μαμα και να τα αλλαζω συχνοτερα???

Link to comment
Share on other sites

οχι φυσικα μη ακουω κουλα, ειναι απο τα πιο δοκιμασμενα και απαραιτητα σε καθε μη μαμα τσι , δεν εχει σχεση το μεγεθος και το υψος αλλα ο βαθμος ψυχροτητας τους ....

Link to comment
Share on other sites

οχι φυσικα μη ακουω κουλα, ειναι απο τα πιο δοκιμασμενα και απαραιτητα σε καθε μη μαμα τσι , δεν εχει σχεση το μεγεθος και το υψος αλλα ο βαθμος ψυχροτητας τους ....

Peolinio δεν παιζει ρολο ο βαθμος ψυχροτητας στο αβανς κτλπ και αν το revo εχει ρυθμισεις για μαμα μπουζι?Παντως δωσε κωδικο για Bosch σου εχω εμπιστοσυνη!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 300 σελιδες διαβασμα ,ενταξει καταλαβα πως τα 140αρια με ασφαλεια τσιμπανε max 210-220hp ισως και λιγο ποιο κατω με φιλτρα εισαγωγες,τελικα. Σιγουρα το σκεφτομαι να βαλω και εγω προγραμμα να το παω περιπου στα 170hp-180hp.Γνωριζω βεβαια οτι το αμαξι μετα δεν θα πουλιεται αφου με τετοιες παρεμβασεις ειναι λιγο δυσκολο και να το δωσεις σε τιμη επιθυμητη που θα ηθελες απ'οτι αν το ειχες μαμα. Αληθεια ποσοι απο εμας θα το γυρισουμε σε stock τον εγκεφαλο για το πουλησουμε? Θα μας αρεσε να μας εκαναν το ιδιο αραγε σαν υποψηφιοι αγοραστες?Ξερω ξεφυγα λιγο απλα διαβαζοντας ολα αυτα μου δημιουργηθηκε το ερωτηματικο αυτο..!

Link to comment
Share on other sites

Peolinio δεν παιζει ρολο ο βαθμος ψυχροτητας στο αβανς κτλπ και αν το revo εχει ρυθμισεις για μαμα μπουζι?Παντως δωσε κωδικο για Bosch σου εχω εμπιστοσυνη!! blum.gif

jimara γραψε VW/Audi Bosch F5DPOR Spark plugs εγγυηση τα φοραει ακετος κοσμος γρηγορος δοκιμασμενα χροοονια. εγω αυτα εχω απο τοτε που εβαλα revo

Link to comment
Share on other sites

.... Αληθεια ποσοι απο εμας θα το γυρισουμε σε stock τον εγκεφαλο για το πουλησουμε? Θα μας αρεσε να μας εκαναν το ιδιο αραγε σαν υποψηφιοι αγοραστες?....

Τουλάχιστον οι μισοι απο εμας θα το πουλήσουν για εντελώς μαμα το αυτοκινητο.Ειτε μας αρεσει σαν αγοραστες είτε σαν πωλητες ,ετσι ειναι.....

Αλλωστε το ξέρεις οτι οταν παιρνεις ενα γρηγορο αμαξι ,ο προηγούμενος δεν το είχε πάρει για να πηγαινει κολιατσου-πατησια στην κινηση!!Αλλο αν όλα τα μεταχειρισμενα τα ειχε πριν γιατρος/γυναικα/η κορη μου για να μαθει να οδηγει κτλ.....

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 300 σελιδες διαβασμα ,ενταξει καταλαβα πως τα 140αρια με ασφαλεια τσιμπανε max 210-220hp ισως και λιγο ποιο κατω με φιλτρα εισαγωγες,τελικα. Σιγουρα το σκεφτομαι να βαλω και εγω προγραμμα να το παω περιπου στα 170hp-180hp.Γνωριζω βεβαια οτι το αμαξι μετα δεν θα πουλιεται αφου με τετοιες παρεμβασεις ειναι λιγο δυσκολο και να το δωσεις σε τιμη επιθυμητη που θα ηθελες απ'οτι αν το ειχες μαμα. Αληθεια ποσοι απο εμας θα το γυρισουμε σε stock τον εγκεφαλο για το πουλησουμε? Θα μας αρεσε να μας εκαναν το ιδιο αραγε σαν υποψηφιοι αγοραστες?Ξερω ξεφυγα λιγο απλα διαβαζοντας ολα αυτα μου δημιουργηθηκε το ερωτηματικο αυτο..!

Φιλε ειναι σαν τα χλμ...περνεις ενα αμαξι κ δεν ξερεις αν τα χλμ που λεει ειναι τα πραγματικα (αληθεια για τα δικα μας εχει βρεθει τροπος μειωσης των χλμ???αλλα και να μην εχει γίνει σύντομα θα γίνει!)το μεταχειρισμενο σιγουρα θελει προσοχη και αρκετο ψάξιμο... και σίγουρα οι περισσοτεροι απο μας θα τα γυρισουν stock πριν το δώσουν...

Αν και πολλες φορες ενας ''συνειδητα ανησυχος'' οδηγος εχει το αμαξι του σε καλυτερη κατασταση (αφου το προσεχει κ το συντηρει σχολαστικά) απο την κυρία/γιατρο/παππου που δεν ξερει τι ειναι το ζεσταμα - κρυωμα κ δεν θυμάται καν ποτε εχει αλλαξει λάδια... κ φυσικα μπουζι κ όλα τα άλλα!!!

Edited by FANIS-TSI-
Link to comment
Share on other sites

Εχω τσι 140 με revo , catback Miltek 70mm και φιλτρο αερος Κ&Ν εδω και 10000 χλμ το αμαξι εχει 48000 χλμ να βαλω λες τα μαμα και να τα αλλαζω συχνοτερα???

φιλαρακι για μενα βαλε τα ιδια και αντι για 60 αλαξετα 40.... δεν αξιζει να ριχνεις τζαμπα λεφτα ;)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά έχει ένα δίκιο ο Βασίλης σαυτό που λέει... Αν θες το κάτι παραπάνω βάλε τα Bosch. Πιστεύω ότι τα Bosch είναι καλύτερα..Αν μπορείς να τα πάρεις και από Internet μια χαρά η τιμή

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

ερωτηση ασχετη...

ξερει κανεις αν το τιμονι απο το golf 6 tsi μπαινει στο golf 5?????

μπαινει :)

δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=37052

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Γενικά έχει ένα δίκιο ο Βασίλης σαυτό που λέει... Αν θες το κάτι παραπάνω βάλε τα Bosch. Πιστεύω ότι τα Bosch είναι καλύτερα..Αν μπορείς να τα πάρεις και από Internet μια χαρά η τιμή

Εβαλα σημερα τα Bosch. Με παραξενεψε ι διαφορα που ειχαν απο τα μαμα μπουζι. Ειναι ελαχιστα πιο κοντα. Δεν υπαρχει κανενα προβλημα ε???

Link to comment
Share on other sites

καποια αλλη διαφορα?

Μια μικρη διαφορα εχουν και στο στυλ τις ακιδας. Μολις μπορεσω θα ανεβασω φωτο.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη διαφορα εχουν και στο στυλ τις ακιδας. Μολις μπορεσω θα ανεβασω φωτο.

ρε δεν μη σε νοιαζουν αυτα ας ειναι και μεγαλα σαν αγκουρια..απο αποδοση!!!!sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα το προγραμμα μου απο σετάπ για 95αρα σε 100αρα.

Σταθερά etuners :yahoo:

εξαρχής ειπα στον Κρίτωνα και στο Στέλιο οτι θελω ενα πρόγραμμα να κρατάει την δύναμη απο τις 2000 μεχρι κοφτη χωρις κατσαρώματα, βουνά και πεδιάδες. Ροπή τραπέζι

Το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα 100οκτανίων, εισαγωγή custom pipercross και καζάνια απο 2λιτρο. Ουσιαστικά φίλτρο Πρόγραμμα.

Η μέτρηση έγινε στο ΜΑΗΑ 0-1000

Ορίστε η δυναμομέτρηση με θερμοκρασία εισαγωγής και αβάνς.

21102010456.jpg

21102010458.jpg

21102010457.jpg

Ζήτησα απο τον Κρίτωνα να σηκώσει λίγο αβάνς παραπάνω αλλα δεν... 8)

επίσης μου είπε οτι ενα κατσάρωμα στις 5900 οφείλεται στην 95αρα που δεν αφησα να τελειώσει και οτι μπορεί να βλέπαμε επιπλέον 2-3 αλογα, με καθαρή 100αρα

Ειμαι πολύ ευχαριστημένος και απο τα νούμερα που ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ, αλλα και απο το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Ειναι ακριβώς οπως το ήθελα με δύναμη απο χαμηλά μεχρι και κοφτη!!, χωρίς να νιώθεις οτι πέφτει η δύναμη κάπου.

στο δρόμο σε λογκάρισμα το λαμδα απο το πάτημα του γκαζιού, ειναι στο 0.8-0.81 και μετά τις 6000 πέφτει για ασφάλεια στο 0.75, οταν το πυρόμετρο ανέβει πάνω απο 700-750.

τα σχολιά σας :D

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πράγμα με τι ροπή είναι απλά απίστευτο... Δεν τη ρίχνει ποτε???!!!

Πολύ καλές καμπύλες και πολύ δύναμη!!! Να το χαίρεσαι φιλε!

P.S. sry gia ta greeklish gia ligo den exw ellinika!

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι εντυπωσιακό και στο δρόμο.

φαινεται λες και δεν λαχανιάζει πουθενά.. εως κόφτη τραβάει λυσσασμένα..xaxaxa

συντομα θα μπει foul εξάτμιση και s3 ic να δουμε που θα φτάσει!!!

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

αλλαξα το προγραμμα μου απο σετάπ για 95αρα σε 100αρα.

Σταθερά etuners :yahoo:

εξαρχής ειπα στον Κρίτωνα και στο Στέλιο οτι θελω ενα πρόγραμμα να κρατάει την δύναμη απο τις 2000 μεχρι κοφτη χωρις κατσαρώματα, βουνά και πεδιάδες. Ροπή τραπέζι

Το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα 100οκτανίων, εισαγωγή custom pipercross και καζάνια απο 2λιτρο. Ουσιαστικά φίλτρο Πρόγραμμα.

Η μέτρηση έγινε στο ΜΑΗΑ 0-1000

Ορίστε η δυναμομέτρηση με θερμοκρασία εισαγωγής και αβάνς.

http://img695.imageshack.us/img695/6057/21102010456.jpg

http://img819.imageshack.us/img819/7973/21102010458.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/5426/21102010457.jpg

Ζήτησα απο τον Κρίτωνα να σηκώσει λίγο αβάνς παραπάνω αλλα δεν... 8)

επίσης μου είπε οτι ενα κατσάρωμα στις 5900 οφείλεται στην 95αρα που δεν αφησα να τελειώσει και οτι μπορεί να βλέπαμε επιπλέον 2-3 αλογα, με καθαρή 100αρα

Ειμαι πολύ ευχαριστημένος και απο τα νούμερα που ειναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ, αλλα και απο το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Ειναι ακριβώς οπως το ήθελα με δύναμη απο χαμηλά μεχρι και κοφτη!!, χωρίς να νιώθεις οτι πέφτει η δύναμη κάπου.

στο δρόμο σε λογκάρισμα το λαμδα απο το πάτημα του γκαζιού, ειναι στο 0.8-0.81 και μετά τις 6000 πέφτει για ασφάλεια στο 0.75, οταν το πυρόμετρο ανέβει πάνω απο 700-750.

τα σχολιά σας :D

Mλκ Σαράντη, δεν έστειλες ένα πμ!

Μπράβο ρε, φοβερά νούμερα.

Υ.Γ. Μόνο εγώ δεν έχω δυναμομετρηθεί εδώ μέσα. new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

πολυ καλα νουμερα και φοβερες καμπυλες και ροπη. οχι τοσο σαν νουμερο αλλα στο μεχρι που την κραταει.

πως εχει γινει αυτο?

κρατα πιεση μεχρι ψηλα?

Link to comment
Share on other sites

στο scangauge που εχω βλεπω 1.45 οβερ και κρατάει 1.2+ μεχρι ψηλά.

ακριβώς δεν εχω δει γιατι μαζευει χλμ γρήγορα πλεον.. μη γινουμε τροπέτο :)

θα το λογκάρω μολις βρώ ευκαιρία να δώ και πιέσεις ακριβώς..

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζω και το ζηλεύω πολύ το προγραμμα σου! Πολλά μπράβο στον Κρίτωνα και το Στέλιο!!!

Πες τους να το δουλέψουν λίιιιιγο ακόμα να πειράξουν κι ένα κλικ το αβανς να γίνει ακόμα πιο γραμμικό!

Καλoγκάζοτο! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.