Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Χρειαζεται πολυ δουλεια στο software ακομα , αφου η καμπυλη ροπης ειναι απλα απαραδεκτη !

Το αυτοκινητο εχει compressor και στις 3100 σαλ εχει μολις ... 215ΝM , με κοιλια απο τις 2800 μεχρι τις 4000 .

Πιστευω οτι αν εχουμε κι ενα ωραιο "τραπεζι" ροπης στα 35 - 36kgrm απο τις 2000-2500 εως τις 4000 το αποτελεσμα θα ειναι εξαιρετικο , αφου δυναμη ψηλα εχει .

Θεμα σπινιαρισματος δεν τιθεται , καθως οι απωλειες ειναι γραμμικες και το αυτοκινητο πατησε κανονικα . Αν αφησεις το γκαζι στο ΜΑΗΑ θα σταματησει η μετρηση . Αν το μετριασεις , δεν ξερουμε τι ακριβως κανει το μοτερ ( μαγκωματα , κοψιματα , κλπ ) .

Φυσικά και δεν ειναι σπινιάρισμα... απλά το μετριάζεις το γκάζι οσο χρειάζεται να μην σπινάρει.

το εχεις κανει και εσύ πολλές φορές στον Τάσο...

Logs την ώρα του dyno:

g5_1400_dyno.gif

Logs στον δρόμο:

g5_1400_road_1.gif

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζεται πολυ δουλεια στο software ακομα , αφου η καμπυλη ροπης ειναι απλα απαραδεκτη !

Το αυτοκινητο εχει compressor και στις 3100 σαλ εχει μολις ... 215ΝM , με κοιλια απο τις 2800 μεχρι τις 4000 .

Πιστευω οτι αν εχουμε κι ενα ωραιο "τραπεζι" ροπης στα 35 - 36kgrm απο τις 2000-2500 εως τις 4000 το αποτελεσμα θα ειναι εξαιρετικο , αφου δυναμη ψηλα εχει .

Θεμα σπινιαρισματος δεν τιθεται , καθως οι απωλειες ειναι γραμμικες και το αυτοκινητο πατησε κανονικα . Αν αφησεις το γκαζι στο ΜΑΗΑ θα σταματησει η μετρηση . Αν το μετριασεις , δεν ξερουμε τι ακριβως κανει το μοτερ ( μαγκωματα , κοψιματα , κλπ ) .

=====

Μουχαχαχαχα. new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Απάντησε και η ντροπή του ελληνικού tuning LOL.

Βρε ασχετούλη που το παίζεις και πτυχιούχος ΕΜΠ, ποιές απώλειες και πράσινα άλογα, απώλειες μετριούνται με τους τροχούς να περιστρεφονται ελεύθερα, χωρίς την συμμετοχή του μοτέρ.

Λες να σπινιάρει με το μοτέρ στο ρελαντι;

Μουχαχαχα διδάκτωρα τις αρπαχτής...

Ακόμα και τώρα, από την ζήλεια σου και μόνο πας να παραπλανήσεις τον κόσμο με τις δηθεν προφεσορογνώμες.

Δε πα να βάλεις καμια μπαροβαλβίδα PuntoGT σε κανένα δίλιτρο αμάξι του 2010 των 30.000 ευρώ, που κάθεσαι και ασχολείσαι με τα 1400άρια...

Δεν πειράζει. Εφ'οσον σε πόνεσε τώρα που δεν έχει και καλή καμπύλη, φαντάζομαι τι κολοτούμπες θα φέρεις όταν καταφέρει και πατήσει σωστά στο ντυνο....

Προς το παρόν προφεσσοράκο κάτσε στα αυγά σου και θαυμάζε τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ αποτελέσματα vs τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ...

apat_stg3_vs_over_stg2.jpg

Μουχαχαχα εγώ τουλάχιστον έχω 215Nm, εσένα γιατί σε βλέπω κάτω από τα 200; new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Πές ότι τελικά ΚΑΝΕΝΑ από τα δυο σου προτζεκτς hybrid 1400 δεν έχουν δουλέψει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΩΣΤΑ. Κάτι κοψίματα, κάτι safe modes, κάτι καντράν με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια new_lol.gifnew_lol.gif

¨

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν ειναι σπινιάρισμα... απλά το μετριάζεις το γκάζι οσο χρειάζεται να μην σπινάρει.

το εχεις κανει και εσύ πολλές φορές στον Τάσο...

====

Με την διαφορά ότι ο κρικρικας το κάνει και για να ΚΡΥΨΕΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ που έχει λόγω της άγνοιας να σετάρει σωστά τον αλγόριθμο ελέγχου πίεσης.

Οι μισές δυναμομετρήσεις που ποστάρει για τα αμάξια με τους καινούργιους εγκεφάλους έχουν πάτημα από την περιοχή που δεν θα κάνει κοψίματα ο εγκέφαλος.

upyours.gifupyours.gifupyours.gif

**Μη πας μακρυά, κοίτα κάτι κολωτούμπες που τρώει η αχνή γραμμή ροπής στο διάγραμμα που πόσταρα !

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

παιδια οποιος εχει Decat του βγαζει λαμπακι μεσα??

καρτα καυσαεριων δεν βγαζουμε ουτε για πλακα ε?

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

σαν απόλυτη δύναμη το αποτέλσμα ειναι καλό.

Βεβαια 290+ δεν ειναι στο ΜΑΗΑ που μετράμε συνήθως με καμια παναγια.

πρώτον η διόρθωση δεν ειναι ISO, δευτερον οι απώλειες ειναι διαφορετικές για ίδια σχεδόν αυτοκίνητα..

στο δυναμόμετρο στα Σπάτα ειναι 75 σχεδόν ενω το κυπριακό ειναι 55

δεν μπορεις να συγκρίνεις δυο αποτελέσματα σε διαφορετικά dyno.

εκτός αν θές να μας δώσεις λογκς απο μέτρηση ροπής με βαγκ κομ.

ωστε να έχουμε μια γενική ιδέα σε "ιδιο software"

και ξαναλέω σαν μέγιστη ιποδύναμη φαίνεται καλο.

Με το καλό να το τελειώσετε και να γίνει και σε κανενα ελληνικό αυτοκινητο το σετάπ αυτό.

Link to comment
Share on other sites

=====

Μουχαχαχαχα. new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Απάντησε και η ντροπή του ελληνικού tuning LOL.

Βρε ασχετούλη που το παίζεις και πτυχιούχος ΕΜΠ, ποιές απώλειες και πράσινα άλογα, απώλειες μετριούνται με τους τροχούς να περιστρεφονται ελεύθερα, χωρίς την συμμετοχή του μοτέρ.

Λες να σπινιάρει με το μοτέρ στο ρελαντι;

Μουχαχαχα διδάκτωρα τις αρπαχτής...

Ακόμα και τώρα, από την ζήλεια σου και μόνο πας να παραπλανήσεις τον κόσμο με τις δηθεν προφεσορογνώμες.

Δε πα να βάλεις καμια μπαροβαλβίδα PuntoGT σε κανένα δίλιτρο αμάξι του 2010 των 30.000 ευρώ, που κάθεσαι και ασχολείσαι με τα 1400άρια...

Δεν πειράζει. Εφ'οσον σε πόνεσε τώρα που δεν έχει και καλή καμπύλη, φαντάζομαι τι κολοτούμπες θα φέρεις όταν καταφέρει και πατήσει σωστά στο ντυνο....

Προς το παρόν προφεσσοράκο κάτσε στα αυγά σου και θαυμάζε τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ αποτελέσματα vs τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ...

Μουχαχαχα εγώ τουλάχιστον έχω 215Nm, εσένα γιατί σε βλέπω κάτω από τα 200; new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Πές ότι τελικά ΚΑΝΕΝΑ από τα δυο σου προτζεκτς hybrid 1400 δεν έχουν δουλέψει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΩΣΤΑ. Κάτι κοψίματα, κάτι safe modes, κάτι καντράν με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια new_lol.gifnew_lol.gif

¨

Πιστεύω πως οι προσωπικές "διαμάχες" του κάθε βελτιωτή δεν αφορούν κανέναν από εμάς .

Συνεπώς ας μεταφερθούν σε άλλο forum, στο οποίο ίσως υπάρχει ενδιαφέρον για ίντριγκες.

Turborabbit, αν και δεν σε γνωρίζω, πιστεύω με τα λεγόμενά σου, οτι μάλλον εσύ είναι η ντροπή του

Ελληνικού tuning......

Τέτοια λόγια και ύφος δεν αρμόζουν σε κάποιον που θέλει να λέγεται επαγγελματίας....

.....όπως λέει και ο TwoFaCe, ας αποφασίσουν οι admin...

Link to comment
Share on other sites

Οι διαχειριστές πότε θα ξεκινήσουν τα BAN να ησυχάσουμε απο τους " επαγγελματίες " ;;

====

Από τους απατεώνες και τα τσιράκια τους πότε θα ισυχάσουμε Γωγω;

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως οι προσωπικές "διαμάχες" του κάθε βελτιωτή δεν αφορούν κανέναν από εμάς .

Συνεπώς ας μεταφερθούν σε άλλο forum, στο οποίο ίσως υπάρχει ενδιαφέρον για ίντριγκες.

Turborabbit, αν και δεν σε γνωρίζω, πιστεύω με τα λεγόμενά σου, οτι μάλλον εσύ είναι η ντροπή του

Ελληνικού tuning......

Τέτοια λόγια και ύφος δεν αρμόζουν σε κάποιον που θέλει να λέγεται επαγγελματίας....

.....όπως λέει και ο TwoFaCe, ας αποφασίσουν οι admin...

=====

Μουχαχαχα, άλλο ένα κρικριδοκρατουμενο παινεύει το σπίτι του;

παιδια οποιος εχει Decat του βγαζει λαμπακι μεσα??

καρτα καυσαεριων δεν βγαζουμε ουτε για πλακα ε?

====

Μια χαρά βγάζεις την κάρτα και με το decat.

Λαμπάκι δεν ανάβει, όχι

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια 290+ δεν ειναι στο ΜΑΗΑ που μετράμε συνήθως με καμια παναγια.

====

Ακόμα ένας κρικριδοκρατούμενος να υποστηρίξει τους προφεσόρους.

Ελάτε και άλλοι.

Μπορείτε να πετάξετε και εσείς την κοτσάνα σας για να υποστηρίξετε τους κρικριδες ;)

Τσουζει έ; :)

πρώτον η διόρθωση δεν ειναι ISO, δευτερον οι απώλειες ειναι διαφορετικές για ίδια σχεδόν αυτοκίνητα..

στο δυναμόμετρο στα Σπάτα ειναι 75 σχεδόν ενω το κυπριακό ειναι 55

====

Ακόμα χειρότερα.

Λιγότερα άλογα βγάζουν αυτά που έχουν τις λιγότερες απώλειες.

Περισσότερα - αυτά που έχουν περισσότερες.

¶λογα μοτέρ = ¶λογα τροχού + Απώλειες new_rtfm.gif

Link to comment
Share on other sites

====

Ακόμα ένας κρικριδοκρατούμενος να υποστηρίξει τους προφεσόρους.

Ελάτε και άλλοι.

Μπορείτε να πετάξετε και εσείς την κοτσάνα σας για να υποστηρίξετε τους κρικριδες ;)

Τσουζει έ; :)

====

Ακόμα χειρότερα.

Λιγότερα άλογα βγάζουν αυτά που έχουν τις λιγότερες απώλειες.

Περισσότερα - αυτά που έχουν περισσότερες.

¶λογα μοτέρ = ¶λογα τροχού + Απώλειες new_rtfm.gif

ιδού σε ISO correction:

dyno-correction.gif

http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=dyno-conv

Οι μεγάλες απώλειες να σε "φοβίζουν" ... μολις βρώ καιρό, θα ετοιμάσω και ενα αρθράκι

" οδηγός αρχαρίων περί δυναμομετρήσεων - τι να προσέχετε " να δείς μερικά κολπάκια που μπορούν να ανεβάσουν τις απώλειες :D

Link to comment
Share on other sites

====

Από τους απατεώνες πότε θα ισυχάσουμε Γωγω;

Έλα ντε

Μιχάλης corsaopc

Πανος GTC

Ιορδάνης Corsa OPC

Αντώνης GTC

Μερικά απο τα πολλά θύματά σου , αλλά τώρα έγινες master στα σφυρήλατα opel.

Ξέρεις γιατί ;;;

Γιατί αντέχουν

Μπορεί να είσαι καλύτερος προγραμματιστής απο τον Κρίτωνα ( βέβαια τα πιο δυνατά TFSi μόνο αυτός τα έχει ) αλλά μόνο και μόνο ο τρόπος σου σε κάνει μεγάλο ......

Οι Admin κάποια στιγμή πρέπει να επέμβουν και να απομακρύνουν όλους τους βελτιωτές.

Όσο τους αφήνουν τόσο θα υπάρχει αυτή η κατάντια

Edited by TwoFaCe
Link to comment
Share on other sites

φιλε turborabbit οταν καποιος βαζει ενα προγραμμα σε καποιον το πληρωνει (νομιζω) οποτε δεν ειναι υποχρεωμενος να υποστηριξει δημοσια τον προγραμματιστη του (νομιζω)

Εφτιαξες το πιο δυνατο tsi (που παρουσιαζεται επισημα και οχι ραδιοαρβυλα) και αντι να το υποστηριξεις με αυτο τον τροπο υποβιβαζεις την πολυ σοβαρη δουλεια σου (το λεω με ολη την καλη διαθεση!)

Το να ανεβαζεις ''κωλοδαχτυλα'' σε φορουμ προς συναδελφο σου νομιζω σε αδικει όσο και δικιο να εχεις! Εγω θα ελεγα να μην επεμβουν οι admin και απλα να μας πεις αν το project σου ειναι ολοκληρωμενο? -τι ακριβως εχει?- και αν πηγαινει και αλλο!!!???

Link to comment
Share on other sites

====

Ακόμα ένας κρικριδοκρατούμενος να υποστηρίξει τους προφεσόρους.

Ελάτε και άλλοι.

Μπορείτε να πετάξετε και εσείς την κοτσάνα σας για να υποστηρίξετε τους κρικριδες ;)

Τσουζει έ; :)

====

Ακόμα χειρότερα.

Λιγότερα άλογα βγάζουν αυτά που έχουν τις λιγότερες απώλειες.

Περισσότερα - αυτά που έχουν περισσότερες.

Άλογα μοτέρ = Άλογα τροχού + Απώλειες new_rtfm.gif

καλα.. οτι να ναι.

δεν υποστήριξα κανένα.

σου είπα μπράβο. ωραίο νούμερο αλλα δεν ειναι τόσα οσα θέλετε.

Προφανώς ειναι πιο δυνατό απο το αντίστοιχο golf απο etuners που φτιαξανε πριν 2 χρόνια και απο το αντιστοιχο scirocco πριν 1 χρόνο.

Οπως και το τωρινό file των etuners ειναι πιο δυνατο απο τα πιο παλία.

Απόδειξη το δικό μου αυτοκινητο..

επίσης για τις απώλειες που λές, ειναι πιο ξεκουραστο το dynorun και δεν κουράζεται το αυτοκινητο.

Οταν με το καλό φτιάξετε ενα ελληνικό, και να ξέρουμε και απο πιο κοντά, τι παίζει και μετρηθεί στο "κλασικό" dyno τα λέμε.

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

επίσης για τις απώλειες που λές, ειναι πιο ξεκουραστο το dynorun και δεν κουράζεται το αυτοκινητο.

Αν απο κάτι κουράζεται το αυτοκίνητο πάνω στο δυναμόμετρο, δεν είναι οι απώλειες αλλά τα ηλεκτρομαγνητικά φρενα που θα επιλεχθούν ώστε να δημιουργήσουν φορτίο στη μέτρηση.

Επίσης, αυτό που εσύ αποκαλείς κούραση, στα υπερτροφοδοτούμενα χρειάζεται ώστε να φορτιστεί ο κινητήρας και να ανεβάσει πίεση. :)

Οι απώλειες φυσικά και δεν παίζουν ρόλο στη μέτρηση της ιπποδύναμης στο στροφαλο(που ειναι και αυτη που κοιταμε στα MAHA) γιατί μετρώνται κατά το ρολάρισμα στο τέλος της μέτρησης και προστίθενται στην ιπποδύναμη που έχει μετρηθει στους τροχούς κατα το πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο λέμε.Το ξαναλέω....

Το δυναομετρο το συγκεκριμένο δεν ξέρουμε αν έχει τα πολλά φρένα, οσα εχει στα Σπάτα.

Οπότε ειναι πιο ξεκούραστο να βγάλει άλογα..

Το γνωρίζω οτι τα αλογα μοτερ ειναι αλογα τροχο+ απώλεις, αλλα αν εχει τα φρένα που εχουν τα σπάτα, ναι μεν οι απώλειες ειναι περισσότερες, αλλα και τα άλογα τροχο πολύ λιγότερα.

Τεσπα, μπράβο για το αποτέλεσμα, αλλα 293 δεν ειναι. 270+++ εως 280 παίζει.

αν και πάλι ειναι πολλά.

τεσπά. οταν με το καλό γίνει κατι αντίστοιχο Ελλάδα, θα τα ξαναπουμε

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

Μα, έβγαλε 280 μετρημένα άλογα. Αυτό πως το αμφισβητείς?

Αν τα φρένα ήταν περισσότερα, μπορεί να ανεβαζε μεγαλύτερη θερμοκρασία εισαγωγης, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να κρατούσε και μεγαλύτρη πίεση οποτε δεν μπορείς να ξέρεις αν τελικά θα απέδιδε περισσότερα ή λιγότερα άλογα.

Όσο για το αν είναι Ελλάδα ή όχι, τι σχεση έχει? Αν δεν είναι Ελλάδα δεν πρέπει να ασχοληθουμε?

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

εβγαλε 280 αδιορθωτη με λιγότερα φρένα. αυτο αμφισβητώ.

Και εκτός απο αυτό , εχει μια δίορθωση που, προσωπικα, πρώτη φορά βλέπω.

Ουτε καν din ουτε και ISO...

Οσο αφορά το Κυπρο-Ελλάδα, ειδαμε ενα dyno. δεν ξέρουμε τπτ αλλο για το αυτοκινητο. πώς πάει, τι ακριβώς φοράει, με το πιο εύκολο πιο κωδικο φτερωτήες έως μηπως ειναι η μούρη της κ04 μπροστα (?), εως το γεγονός αν θα αντέξει με μαμά πιστόνια με τέτοιες πιέσεις και μειγματα 11.6-12+ στο βαθος χρόνου.

Και εγώ πχ μπορώ να σου βγάλω 301, λογου χάρη, αλλα μόνο για ενα dyno. Μετά μπορεί να κρίνω οτι δεν θα αντέξει και να το κατεβάσω, ή ακόμα χειρότερα να μην αντέξει,(πράγμα που εννοειται ΔΕΝ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ).

Ελλάδα θα ειχαμε μέτρο σύγκρισης στο δρόμο, στο ίδιο dyno κτλ...

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων, δε βλέπω να καταφέρνουμε να συμφωνήσουμε οπότε δεν επιμένω. Άσχετα αν θα το επελεγα για το αυτοκινητο μου, εγώ το βλέπω απλά ως ένα μεγάλο βήμα για τον 1.4 tsi.

Edit: Η διορθωση μου φαινεται πολύ μετριοπάθής. Αν γινόταν σύμφωνα με τα γνωστά μας πρότυπα, πιστεύω πως η διορθωμένη θα ήταν μεγαλύτερη.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

to θεμα να παραμεινει οπως εχει θα παρακαλουσα και να μην σβησεται τιποτα,επιτελους θα πρεπει να μπορουμε να βγαζουμε ακρη για το τι μπορει να κανει ο καθενας και να μην αφηνεται οτι βολευει ,οκ απο παλια υπηρχε στα σιτε ενα υγιης ανταγωνισμος,δεν ειναι κακο...και οσο αφορα θεμα διαφημισης περισσοτερο βλεπω το ε παρα το ο εδω μεσα...

+10000 για την βελτιωση μου κανει χαρη να ηταν και στην αιγυπτο...

Link to comment
Share on other sites

Turborabbit, αν και δεν σε γνωρίζω, πιστεύω με τα λεγόμενά σου, οτι μάλλον εσύ είναι η ντροπή του

Ελληνικού tuning......

Τέτοια λόγια και ύφος δεν αρμόζουν σε κάποιον που θέλει να λέγεται επαγγελματίας....

.....όπως λέει και ο TwoFaCe, ας αποφασίσουν οι admin...

Απλως για αλλη μια φορα απεδειξε οτι ειναι απαραδεκτος σαν επαγγελματιας και οχι μονο ... !

Συμφωνων για το "... Η ντροπη του ελληνικου tuning σε ολο της το μεγαλειο " !

Δυστυχως απειρα σπασμενα μοτερ σε συνδιασμο με απειρα υβριστικα ποστ ...

Η απολυτη ξεφτυλα και δεν εχει να κανει ουτε με διορθωσεις SAE ή την αποδοση ή οτιδηποτε αλλο ...

Τελος απο μενα εδω , για την απολυτη ξεφτυλα του ελληνικου tuning ... Περαστικα μας ...

Link to comment
Share on other sites

Απλως για αλλη μια φορα απεδειξε οτι ειναι απαραδεκτος σαν επαγγελματιας και οχι μονο ... !

Περαστικα μας ...

Α ρε επαγγελματιες του κολου και της αρπαχτης

εχετε βρει τα πιτσιρικια και τα δουλευετε...

κριμα γιατι δεν υπαρχει καταλληλη υπηρεσια στην Ελλαδα να σας βαλει φυλακη

Link to comment
Share on other sites

Α ρε επαγγελματιες του κολου και της αρπαχτης

εχετε βρει τα πιτσιρικια και τα δουλευετε...

κριμα γιατι δεν υπαρχει καταλληλη υπηρεσια στην Ελλαδα να σας βαλει φυλακη

Οπα φιλαρακι μεσηλικα εσυ......Αν νομιζεις οτι ειναι ολοι πιτσιρικια γελιεσαι οικτρα....Τι εγινε?Τοσο τσουξιμο πια δεν το εχω δει ποτε ξανα....

Ακομη περιμενετε να σπασει κανενα μοτερ?Θα περιμενετε πολυ καιρο ακομη κ το κακο ξερεις ποιο ειναι οτι μερικοι θα εχουν κλεισει τα μαγαζακια τους αφου δεν πατει σχεδον κανενας......

Αντε ολοι μαζι.....Κριτωνα ποσο ασχετος μπορεις να εισαι που εχεις βγαλει σχεδον αλλα τα ΒΤ TFSI κ ακομη δεν κυκλοφορει ουτε ενα σωστο απο τους αλλους?Ποσο ασχετος εισαι που κ το δικο μου δεν παει κ ολα οσα εχεις φτιαξει......

Ελα παμε ολοι μαζι να κραξουμε τον Κρι-κρι..........χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ειστε για γελια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Κατινες για μεσημεριανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αντε στην Λαμπιρη ολοι μαζι να κραξουμε τον Κριτωνα.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αντι να ασχολειστε με τα δικα σας κοτετσια κ τα κατορθωματα ασχολειστε με των αλλωνων......Κ μετα θελετε να παει κ μπροστα η Ελλαδα......Ουσσσσσσσσσσσσσσσσσσσστττττττττττττττττττττττττττ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.