Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ειμαι καινουργιος στο forum,εχω διαβασει προσεκτικα ολες της σελιδες,και εχω μια απορια,που δεν ειναι και τοσο απορια αλλα θα την πω...Γιατι μεγαλες εταιριες οπως REVO - UNITRONIC - GIAC - APR - MTM - ABT και αλλες που δεν μου ερχονται αυτη την στιγμη,δεν εχουν αυτου του ειδους τα προβληματα,και δεν μπαινουν στα forum να την λενε αναμεταξει τους και να βγαζουν ζημιες,σπασμενα μοτερ,μπαροβαλβιδες κλπ στην φορα?

Μηπως επειδει ειναι ΜΕΓΑΛΕΣ εταιριες,και δεν ασχολουνται με ΜΙΚΡΟΥΛΕΣ ΕΤΕΡΕΙΟΥΛΕΣ....!!!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

παιδια προβλημα!! προχθες πηρα το αμαξι απ το service (2ο) και ενω ολα πηγαιναν καλα, χθες γυρνοντας απ το αεροδρομιο το αμα3ι ειχε ενα σκαλοπατι στις 4000 με 4500 και δν πηγαινε και πλ(χειροτερα και απο τον κομπρεσσορα με 4η-5η)! στο πηγαινε δν το κανε ή δν το παρατηρησα! το βραδυ πηγαμε μια βολτιτσα(οχι για κοντρες, ποσειδονιο αλλα 1-2 ανοιγματακια μεχρι 4ες εγιναν) και πλ το αμαξι στις 4000-4500 τα ιδια! λεω καμια ν75 θα ναι! στο γυρισμο μου σκαει και check engine! εκει λεω την γ@@ησαμε θα σκασουμε κανενα 1000 στη vw..

εχω μονο προγραμμα, το αυτοκινητο ειναι tsi 140ari μοντελο του 09 με 19200 χλμ πρπ!! βενζινη εβαλα 2 φορες τις τελευταιες μερες απο εναν στην γειτονια μου, δν ειχα ξαναβαλει γτ ποτε δν τον πετυχαινα ανοιχτο(βαζω βραδυ εγω)! ο πατερας μου βαζει συχνα σε αυτον στο Q5 δν ειχαμε καποιο προβλημα μεχρι στιγμης!!

βρες κάποιον φίλο που να έχει vag com να δεις μήπως και βγάζει κάποιο σφάλμα

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι καινουργιος στο forum,εχω διαβασει προσεκτικα ολες της σελιδες,και εχω μια απορια,που δεν ειναι και τοσο απορια αλλα θα την πω...Γιατι μεγαλες εταιριες οπως REVO - UNITRONIC - GIAC - APR - MTM - ABT και αλλες που δεν μου ερχονται αυτη την στιγμη,δεν εχουν αυτου του ειδους τα προβληματα,και δεν μπαινουν στα forum να την λενε αναμεταξει τους και να βγαζουν ζημιες,σπασμενα μοτερ,μπαροβαλβιδες κλπ στην φορα?

Μηπως επειδει ειναι ΜΕΓΑΛΕΣ εταιριες,και δεν ασχολουνται με ΜΙΚΡΟΥΛΕΣ ΕΤΕΡΕΙΟΥΛΕΣ....!!!

Ότι διάβασες 329 σελίδες και προσεκτικά?...μάλιστα

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη activious, ορθά επραξες εφόσον έτσι έκρινες, με βάση όσα είδες, αφού δεν απαντούσε κανείς

στα τηλέφωνα και στα pm σου. Πράγμα ιδιαίτερα αφύσικο και παράξενο εκ μέρους μας καθώς ειδικά στο

κομμάτι της υποστήριξης δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας.

τηλεφωνα ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και 2 p.m σε εσενα προσωπικα.σου ελεγα οτι προσπαθω να σας βρω αλλα δεν το σηκωνει κανεις...

τες πα...

δεν εχει σημασια πλεον αυτο.το προβλημα διορθωθηκε...

ισως για καποιους ναι..και για μενα πριν λιγο καιρο.αλλα οχι στο τελος...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Moderators είστε λάθος.

Παρακαλώ ρωτήστε τον doumasj να σας ενημερώσει αν είμαστε συνεργάτες ή όχι.

Πριν από 3 χρόνια μας έφερε ολόκληρη συμφωνία και κανονισμούς τους οποίους υπογράψαμε.

Εγώ ο ίδιος υπέγραψα τη συγκεκριμένη φυλλάδα που έφερε ο Γιάννης, ακριβώς επειδή η κοινότητα

του VWClub διέπεται από κανονισμούς και υπάρχει νομικό υπόβαθρο για όλα αυτά που γίνονται εδώ

μέσα.

Λοιπόν ενημερωθείτε ή εν πάσει περιπτώσει συντονιστείτε μεταξύ σας γιατί κάθε κακοπροαίρετος γράφει

ό,τι θέλει εδώ μέσα, να βρίζει και δεν φαίνεται να σας ενδιαφέρει καθόλου.

Ελπίζω να τιμάτε την ύπαρξη και την σοβαρότητα του συλλόγου που υποστηρίζετε.

Σίγουρα δεν σας τιμά ότι δεν το γνωρίζετε ή ότι δεν έχετε ενημερωθεί γιατί ο Γιάννης εκπροσωπούσε

το VWClub όταν ήρθε σε εμάς τότε και τα χαρτιά υπάρχουν ακόμη και σήμερα.

Παναγιώτη activious, ορθά επραξες εφόσον έτσι έκρινες, με βάση όσα είδες, αφού δεν απαντούσε κανείς

στα τηλέφωνα και στα pm σου. Πράγμα ιδιαίτερα αφύσικο και παράξενο εκ μέρους μας καθώς ειδικά στο

κομμάτι της υποστήριξης δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Αυτό το γνωρίζουν καλά ακόμη και όσοι δεν

μας έχουν προτιμήσει ή λάβει τις υπηρεσίες μας.

Εις ό,τι αφορά τον Tasos 1.8T, δεν πρόκειται να μπούμε στη διαδικασία να απαντάμε σε κάθε κακοπροαίρετο

που αναφέρει φήμες, σχόλια ή δήθεν πληροφορίες από φίλους φίλων για να συκοφαντήσει εμάς και να δυσφημίσει

τη δουλειά μας.

Γιατί οι μόνοι tuners που βρίζουν είναι αυτοί που μας επιτίθενται σε κάθε ευκαιρία. Ούτε προκαλέσαμε, ούτε

βρίσαμε αλλά ούτε ξεκινήσαμε αυτή την εκστρατεία λάσπης και καιρός είναι να σταματήσει.

αυτο που υπεγραψες ειναι προσφορα προς τα μελη αν δεν κανω λαθος.οτι δλδ υπογραψανε οι κατα καιρους εξατμισαδες φανοποιοι ταπετσεριδες φρεναδες αντιπροσωπειες κ γενικα οτι εχει σχεση με την αυτοκινηση

αυτο δε σε βαζει σε καποια ιδιαιτερη θεση ουτε εχεις καποια παραπανω δικαιωματα απο τα μελη.

τα VIP members εχουν καποια εξτρα δικαιωματα πχ να εχουν καλυτερες τιμες σε προσφορες εκδρομες μπλουζακια κλπ

Link to comment
Share on other sites

θα παω απο βδομαδα στον βελτιωτη να δουμε!! ελπιζω να μν ειναι κατι το ανισυχητικο!!

φιλε μου μαλλον τα χει φτυσει η τρομπα υψηλης λογω του προγραμματος κλασικο προβλημα στα 5αρια.βαλτο στο διαγνωστικο και αν δειξει σφαλμα ν276 τοτε αυτο ειναι....στο δρομο κανει ενα πραγμα σα να λαγκαρει εε???

Link to comment
Share on other sites

ακριβως!! ειμαι στην εγγυηση ακομα, λγκ θα με καλυψει!! αλλιως γνωριζεις ποσο κανει?? υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο?? το check engine αναβει με αυτο το σφαλμα??

300 ευρω με τα περαστικα κανει!

Link to comment
Share on other sites

αυτη η αντλια της autotech που διαβαζω υπαρχει στην ελλαδα ή μονο απ εξω?? γνωριζουμε τιμη? διαφορες που θα δω σε σχεση με την εργοστασιακη??

η autotech δεν εχει καμια σχεση με την εργοστασιακη ουτε του mkv ουτε με του mk6... επαρκει για πολυ μεγαλυτερη παροχη και αν θελεις να δεις παραπανω πραγματα ειναι must... και ειναι και ευκολο να μπει

Link to comment
Share on other sites

όλες οι aftermarket καλές είναι. Όπως λέει και ο Τόλης και μπαίνουν και σε μαμά αντλία τα σωθικά. KMD v2.1 και autotech

Link to comment
Share on other sites

παιδια προβλημα!! προχθες πηρα το αμαξι απ το service (2ο) και ενω ολα πηγαιναν καλα, χθες γυρνοντας απ το αεροδρομιο το αμα3ι ειχε ενα σκαλοπατι στις 4000 με 4500 και δν πηγαινε και πλ(χειροτερα και απο τον κομπρεσσορα με 4η-5η)! στο πηγαινε δν το κανε ή δν το παρατηρησα! το βραδυ πηγαμε μια βολτιτσα(οχι για κοντρες, ποσειδονιο αλλα 1-2 ανοιγματακια μεχρι 4ες εγιναν) και πλ το αμαξι στις 4000-4500 τα ιδια! λεω καμια ν75 θα ναι! στο γυρισμο μου σκαει και check engine! εκει λεω την γ@@ησαμε θα σκασουμε κανενα 1000 στη vw..

εχω μονο προγραμμα, το αυτοκινητο ειναι tsi 140ari μοντελο του 09 με 19200 χλμ πρπ!! βενζινη εβαλα 2 φορες τις τελευταιες μερες απο εναν στην γειτονια μου, δν ειχα ξαναβαλει γτ ποτε δν τον πετυχαινα ανοιχτο(βαζω βραδυ εγω)! ο πατερας μου βαζει συχνα σε αυτον στο Q5 δν ειχαμε καποιο προβλημα μεχρι στιγμης!!

Mαλλον Ν75 πρεπει να ειναι. Με 60 ευρουλακια ολα μαζι αντιπροσωπεια καθαρισες

Link to comment
Share on other sites

ψηνετε κανεις για καμια συναντησουλα ολα τα Tsi/Gt εδω αθηνα για αυριο κυριακη?Κανα ολυμπιακο χωριο η αλλου δν υπαρχει θεμα.

Link to comment
Share on other sites

να το κανετε επισημο ωστε να εχετε και συνοδεια....στρουμφακια...προσοχη μεγαλη γιατι οταν μαζευονται πανω απο 2 κατοχοι vw συχνα πυκνα εμφανιζονται τασεις αυτο σχεδιων κοντρων και επικινδυνων ελιγμων για να μη αναφερω την προσωρινη ταση τρελλας οπου τα τελευtαια χρονια πληττει τους κατοχους vw..

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! προβλημα μεγαλο εχω που μεταφραζεται σε ευρω!! λοιπον εχω ενα golf tsi με τα 140 αλογα...το προβλημα μου τωρα....εβαλα στο αυτοκινητο μου ενα προγραμμα απο εναν φιλο μου... μου εβαλε την πιεση στο 1.4 overboost και να κραταει σταθερη πιεση 1.2...το προβλημμα τωρα ειναι το αυτοκινητο στεγνωνει απο καυσιμα οταν μπαινει το τουρμπο...ζηταει 130bar στην αντλια υψηλης στις 3000 τα δινει αλλα καθως αναιβαινουν οι στροφες η πιεση παιφτει στα 40bar με αποτελεσμα να μενει απο καυσιμα...ξαναπερασαμε το μαμα προγραμα και ολα μελι γαλα....ξαναβαλαμε μετα το προγραμα και ξανα μενει απο καυσιμα...! ο φιλος μου μου ειπε δεν ειναι απο το προγραμμα....ειναι απο την αντλια υψηλης η απο την τρομπα βενζινης...το ιδιο μου ειπε και ο μαστωρας...οτι δεν φταιει το προγραμμα αλλα το αμαξι εχει προβλημα και γιατι πιεζεται το παρουσιαζει...και το προγραμα να μην ειχα αργα η γρηγορα θα το βγαλει το προβλημα...το βγαζει με το προγραμμα μου ειπε γιατι ζοριζεται παραπανω και το παρουσιαζει...μοθ ειπε δλδ οτι με προγραμμα η χωρις υπαρχει προβλημα με τις βενζινες...πανω σε ανοιγμα μπηκε σε safe mode ο κινητηρας (με το προγραμα τοθ φιλου μου)και κρατησε μια βλαβη με σε μια βαλβιδα της υψηλης...τι να παιζει?? γνωριζει κανενας επι του θεματος??

φταιει το προγραμμα η εχει προβλημα το αυτοκινητο??

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια λεμε απλα ο ενας μας δεν παει στο μυαλο του σε αυτα μαλλον λογω αγνοιας...εγω αναφερομαι στο μετα την καφετερια,πχ προς το βρωμικο η σε κανα ανοιγματακι προς τη καφετερια η μετα απο αυτη...παντα γινονται αυτα φιλε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.