Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

:...κανεις δεν κοιταει τη ροπη ομως τη στιγμη που η superchips δινει 30κιλα ενω η ρεβο μονο 24.μαμα εβγαλα 25...

Η Ρεβο δεν δινει 24 αλλα 31 κιλα ροπη και 215 αλογα, για τα 160αρια.

Μαλλον αναφερεσαι στο νουμερο 240 (απο 177 μαμα ροπη (torque)) που δινει το site Revo και που ειναι μετρησεις σε lb/ft. Μην τα μπερδευεις με τα κιλα που χρησιμοποιουμε εδω.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Η Ρεβο δεν δινει 24 αλλα 31 κιλα ροπη και 215 αλογα, για τα 160αρια.

Μαλλον αναφερεσαι στο νουμερο 240 (απο 177 μαμα ροπη (torque)) που δινει το site Revo και που ειναι μετρησεις σε lb/ft. Μην τα μπερδευεις με τα κιλα που χρησιμοποιουμε εδω.

δεν ξερω φιλε μου ισως ειναι κι ετσι.παντως η superchips ειναι απο τις πιο αξιοπιστες εταιριες!τα αλογα που δινει η ρεβο ειναι 95αρι η 100σταρι σεταπ?της superchips ειναι 95αρι μονο....

Link to comment
Share on other sites

Με τον τρόπο που ρωτάς θα έπρεπε να σου απαντήσω ως εξής. . Φαντάζομαι σαν μια σούπα θα την φάω και θα δω είναι κρύα.

Ωστόσο Δεν θα απαντήσω έτσι.

• Ως τώρα έχω ανταλλάξει 5-6 mail μια την superchips. Απαντάνε γρήγορα και κυρίως αυτό που ρωτάω. Αρά πρώτο πράγμα που θέλω να διαπιστώσω είναι αν η τεχνική υποστήριξη συνεχιστεί κυρίως όταν την χρειαστώ ποιο ουσιαστικά, ακόμα με μέσο e-mail έμενα μου κάνει.

• Με η χωρίς δυναμομέτρηση νομίζω ότι μπορώ να αξιολογήσω αν όντος ο tsi απέκτησε το κάτι παραπάνω που ζητάω. Άλλωστε το να πάω σε δυναμόμετρο και να ανακαλύψω ότι το αμάξι είναι 10 hp κάτω δεν θα μου πει τπτ 3-4 hp έχει εργοστασιακή ανοχή κάθε μοτέρ συν του ότι είναι ακόμα σφιχτό (1000km) κ.τ.λ.

• Αξιοπιστία αν δεν το περάσω και αν δεν τον δουλέψω 15-20Km πως θα αποκτήσω άποψη.

• Όπως είπα και στο αρχικό μου post το αμάξι είναι λίγο μαλακό αλλά δείχνει αρκετά συγκροτημένο στο δρόμο για να σηκώσει αλλά 20-30hp χωρίς αλλαγές η με κάποιες μικρές. Αν δεν δω το αμάξι λοιπόν με αλλά 20-30hp δεν μπορώ να κρίνω που.

Και μια συμβουλή. Τα forum έχουν στόχο την ανταλλαγή απόψεων, γνώσης, εμπειριών και τα λοιπά. Εγώ για αυτό έκανα αυτό το post. Δηλαδή για να μάθω κάτι παραπάνω, να μοιραστεί κανείς τυχών εμπειρίες του από superchips κ.τ.λ. Post του τύπου και πως θα το κρίνεις εσύ αυτό; με τη κριτήρια; Δεν προσφέρουν, ούτε σε μένα, ούτε σε σένα ,ούτε στο forum τπτ. Ελπίζω να μην έχασα την ώρα μου…

Ευχαριστω για τη συμβουλή-θα το εχω υπόψιν μου στο μελλον.

Οσον αφορα στο προηγούμενο μου ποστ ,μου κινησε την περιεργεια που εγραψες οτι ''θα δεις αν ηταν καλη επιλογή'' και γι αυτο ρωτησα με ποια βαση θα το κρινεις.Δεν ηταν ουτε ειρωνικο ουτε ασχετο το ερωτημα.Ηταν πολύ σοβαρό για να δω τι σε ενδιαφερει σε ενα προγραμμα , πόσα γνωριζεις απο τα πιθανα προβληματα που ενδεχομενως θα αντιμετωπίσεις , αν εχεις δοκιμασει καποιο αλλο ή αλλα προγραμματα για να κανεις συγκριση κτλ.

Κατ αρχην παιρνουμε σαν δεδομενο οτι θα κερδισεις σε δυναμη.Αν ηταν να βαζαμε προγραμμα και να πηγαινε χειροτερα απο πρίν δεν καναμε δουλειά.

Κατα δευτερον σε ρώτησα για να δω το κυριοτερο σου ενδιαφερον απο ενα προγραμμα.Αν ηθελες ΔΥΝΑΜΗ θα σου πρότεινα το Χ προγραμμα.Αν ηθελες after sales υποστηριξη θα σου προτεινα το Ψ προγραμμα κτλ...

Με βάση λοιπόν τα 4 Bullets που παραθετεις ,θα ελεγα οτι

Α)οι απαντησεις στα mails δινουν μια εικονα αλλα ειναι η εικονα πριν την αγορα.Μετα την αγορά ,όπως και μετα το γάμο :thumbsup: πολλά αλλάζουν.Ειναι μια ενδειξη αλλα οχι αποδειξη του after sales support.Αν (για παραδειγμα) ''κάψεις'' τον εγκεφαλο flashαρωντας τον ,τοτε θα φανει αν υπάρχει after sales support.

Β)Το οτι θα παρεις σε δυναμη ειναι δεδομενο.Αν το ζητουμενο ειναι αυτό ,οποτε ακομα και αν παρεις +5 αλογα θα εισαι ικανοποιημενος ,τοτε go for it!

Γ)Για την αξιοπιστία του προγραμματος λυπάμαι που θα σε στενοχωρησω αλλα δεν μπορεις να το κρινεις ουτε με 15-20km ούτε με περισσοτερα.Για να το κρινεις αυτό (οχι μονο εσυ αλλα ολοι μας) πρέπει να εχουμε αλλες γνωσεις που δεν ειναι του παρόντος.

Δ)Το αμαξι σου σηκωνει ανετα +20-30hp χωρις να χασει την ομοιγενεια του σε σημαντικο βαθμο.Μην το φοβασαι το προγραμμα.

Τελος πάντων εφοσον το διαλεξες δεν υπάρχει και λογος να το συζηταμε πλέον.Το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε τις εντυπώσεις σου.Καλά γκάζια λοιπόν.

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Παιδια η revo εχει φλασαρει χιλιαδες tsi μοτερ,ειτε 1.4 - 1.8 και εχει μεγαλη εμπειρια!!! φιλος μου με 160αρι μονο με revo stage 1 98αρα βενζινη,εβγαλε στο maha dyno 213αλογα με 30,7κιλα ροπη,καθολου ασχημα νουμερα μονο με προγραμμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια η revo εχει φλασαρει χιλιαδες tsi μοτερ,ειτε 1.4 - 1.8 και εχει μεγαλη εμπειρια!!! φιλος μου με 160αρι μονο με revo stage 1 98αρα βενζινη,εβγαλε στο maha dyno 213αλογα με 30,7κιλα ροπη,καθολου ασχημα νουμερα μονο με προγραμμα!!!

σιγουρα εχει εμπειρια η ρεβο στα αυτοκινητα μας ομως υπαρχουν εξισου καλοι οικοι προγραμματων!

οσο για τα νουμερα που λες αυτο ειναι παντα σχετικο με πολλους παραγοντες

και μην ξεχνας πως μερικα δυναμομετρα ειναι πολυ "γεναιοδωρα" με τα νουμερα

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα εχει εμπειρια η ρεβο στα αυτοκινητα μας ομως υπαρχουν εξισου καλοι οικοι προγραμματων!

οσο για τα νουμερα που λες αυτο ειναι παντα σχετικο με πολλους παραγοντες

και μην ξεχνας πως μερικα δυναμομετρα ειναι πολυ "γεναιοδωρα" με τα νουμερα

Φιλε μου το mahha ειναι απο αυτα που ειναι πολυ αυστηρα,στο λεω εκ πειρας!!! Στο συγκεκριμενο μου εβγαλε 11 αλογα λιγοτερα,απο αλλο που ειχα κανει dyno!!!

Link to comment
Share on other sites

Το βιντεακι ειναι αυτο?δεν φαινεται φιλε.Και ηθελα να σε ρωτησω 14αρι stage 1 ή stage 2?Ποσα αλογα δηλαδη?

τι δεν βλεπεις φιλε, το δεξια ειναι το δικο μου πουπερασε μπροστα στο 400αρι και αριστερα ειναι το gti, το αμαξι μου φοραει προγραμμα revo 100oct, cat back gti, φιλτρο kn.... :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

den εισαι και ασχημα για 1400 στα 220+++ αλογα οτι και ναβαλεις πανω σαν πρωτο σταδιο...δεν ξερω λες να ειναι οτι τα 220 αλογα που θα πρεπε να ειναι το γτι ,να μην ειναι?πιστευω οτι το δικο σου σαν ολοκληρωμενη λυση πρωτα απο ολα αποδιδουν τα μεγιστα τα πραγματα που εχεις βαλει...(και ρωταω εκτος προγραμματος ρεβο-catback-φιλτρο μηπως εχεις και τιποτα αλλοοο??? κανα shortshift?????καμια αντλια υψηλης??κανα ιντερκοολερ???καμια τροχαλια???κανα ελαφρωμα???ρεζερβα εχουμε?χαχα μαρεσουν τα δικαια.....

1.βεβαια δεν εχει αναφερθει καθολου τη ροπη δουλευεις εσυ και τι ροπη το αλλο στα 400...γιατι το αλλο μπορει να ειναι παραπανω αλογα(οπου δεν το νομιζω και να θελει ευθεια αθηνα-θεσσαλονικης)...οπου βραστα...

2.μπορει να εχασε σχεση...απο κουλαμαρα

ηταν φιλικο ανοιγμα?δηλαδη αν τον ξερεις ..παρτο εσυ το δικο του μηπως το πας καλυτερα...

προσωπικα στα δικα μας τα GTI δεν ειναι οτι καλυτερο να βαλουμε αλλη εξατμιση και περιφερειακα χωρις να βαλουμε προγραμμα γιατι πολυ απλα αντι να τα κανουμε καλυτερα τα πραγματα τα χειροτερευουμαι γιατι δεν εχουμε το προγραμμα για να γεμισει την εξατμιση που αδειαζει και κρεμαει πλεον λογω οτι δεν γεμιζουν οι μαμα ρυθμισεις την τουρμπινα τοσο ωστε να δικαιολογησουν το 70 απο 63.5 διαμετρο που εχει απο μαμα..ναι μεν ανοιγεις το χωρο για να φευγουν τα καυσαερια αλλα χωρις το κερασακι (προγραμμα) ειναι δωρον αδωρον και κρεμαει αλλα ολοι προσωρινα το ανεχομαστε μπροστα στο μετα οπου ειναι παρεα με προγραμμα...

τα δοντια του τα δειχνει το γτι με ενα προγραμμα οπου εκει ειναι πραγματικα απιαστο με ολα τα εχτρα περιεφερειακα αφου ειναι διλιτρο και εχει πλεονεκτημα σαν καλυτερη πλατφορμα για tuning.επομενως δεν ξερω αν ειναι ουσιωδες η συγκριση πρωτο σταδιο και φανταζομαι πληρες απτην πλευρα σου με ενα διλιτρο οπου ειναι in progress το τuning του.

παντως μου θυμισε συγκριση φουλ πρωτο σταδιο 122αρι που απεδιδε 160 αλογα και περναγε τσι 140 οπου ειναι μαμα 155 αλογα με φιλτρο και εξατμιση μονο...

συμπερασμα βγαζω εγω οτι οταν εχουμε μια ολοκληρωμενη λυση σιγουρα ειναι καλυτερο απο ενα αλλο οπου ειναι εφαμιλα αλογα αλλα κατα το ημισυν.....αν τα δουμε και τα δυο με τα ιδια πραγματα εχουμε μια ποιο αντικειμενικη αποψη...

και το δικο μου ισως το περναει καποιο τσι με φουλ περιφερειακα αφου και το δικου μου ειναι στην διαδικασια και ακριβως με ιδια πραγματα με το αλλο(φιλτρο και ολοσωμη εξατμιση)δεν εχω σκαστρα ακομη αλλα ουτε και προγραμμα....αλλα αυτο δεν μου λεει οτι σαν αμαξι ειναι υποδεεστερο...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

τι δεν βλεπεις φιλε, το δεξια ειναι το δικο μου πουπερασε μπροστα στο 400αρι και αριστερα ειναι το gti, το αμαξι μου φοραει προγραμμα revo 100oct, cat back gti, φιλτρο kn.... :rolleyes:

Μαλιστα τωρα φανηκε φιλε,καυλα το 14αρακι σου.Και γω τωρα κανα 2βδομαδο πηρα ενα 14αρι gtsport (αλλα εχω ποδι στον ναρθηκα και δεν τον χω παει ακομα:S)και ψιλοκοιταω να δω τι μπορω να του κανω, για αυτο σε ρωτησα.Μπομπατο παντως το golfaki σου.

Link to comment
Share on other sites

quicksilver αληθεια ρε φιλε δεν εχω τπτ αλλο στο αμαξι.. ;)

οσο για το πατημα να σου πω πως εγιναν 3,,, τα 2 απο σταση και το ενα απο ρεπριζ και στα 3 ημουν μπροστα, τωρα οσο για τον οδηγο του gti εχω να σου πω πως ειναι καλο ονομα στη ροδο, ειχε στην κατοχη του πολλα δυνατα αυτοκινητα (punto gt 350hp κτλ)...

giorgos1234 καταρχας περαστικα... λοιπον αυτο που θα κανεις ειναι να βαλεις προγραμμα παντα για 100αρα βενζινη μετα ενα φιλτρο και να αφαιρεσεις τον πνιχτη, και μετα μια εξατμιση (εγω μονο μεσαιο-τελικο εχω, αν σε περνει παραπανω , μαζι σου :drool: )

Link to comment
Share on other sites

Παιδια η revo εχει φλασαρει χιλιαδες tsi μοτερ,ειτε 1.4 - 1.8 και εχει μεγαλη εμπειρια!!! φιλος μου με 160αρι μονο με revo stage 1 98αρα βενζινη,εβγαλε στο maha dyno 213αλογα με 30,7κιλα ροπη,καθολου ασχημα νουμερα μονο με προγραμμα!!!

Αυτα ειναι τα νουμερα που πρεπει να δειχνει το 160αρι Revo!

δεν ξερω φιλε μου ισως ειναι κι ετσι.παντως η superchips ειναι απο τις πιο αξιοπιστες εταιριες!τα αλογα που δινει η ρεβο ειναι 95αρι η 100σταρι σεταπ?της superchips ειναι 95αρι μονο....

Πρεπει να ειναι 98+. Με 95αρα θα ειναι ελαχιστα χαμηλοτερα.

Link to comment
Share on other sites

kaklios design Rodos να σε ρωτησω κατι .

εχεις βαλει προγραμμα για 100 οκτανια τι διαφορα εχει με 95/98 οκτανια σε δυναμη hp και ροπη

παντα σε revo

και τελος σε περιπτωση που βαλεις super αμολυβδη και ειναι μαπα σου κανει μπερδεματα το μοτερ?

σε ρωταω γιατι ειμαι στο να βαλω προγραμμα........

Link to comment
Share on other sites

kaklios design Rodos να σε ρωτησω κατι .

εχεις βαλει προγραμμα για 100 οκτανια τι διαφορα εχει με 95/98 οκτανια σε δυναμη hp και ροπη

παντα σε revo

και τελος σε περιπτωση που βαλεις super αμολυβδη και ειναι μαπα σου κανει μπερδεματα το μοτερ?

σε ρωταω γιατι ειμαι στο να βαλω προγραμμα........

φιλε εχει διαφορα και σε αλογα και σε ροπη, λιγο αλλα εχει, το βαζεις που το βαζεις βαλε για 100, οταν εβαλα 95αρα λογο απεργιας που ειχαν και δεν υπηρχε 100αρα το αμαξι στο ρελαντι εκανε μπερδεματα....

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τη συμβουλή-θα το εχω υπόψιν μου στο μελλον.

Οσον αφορα στο προηγούμενο μου ποστ ,μου κινησε την περιεργεια που εγραψες οτι ''θα δεις αν ηταν καλη επιλογή'' και γι αυτο ρωτησα με ποια βαση θα το κρινεις.Δεν ηταν ουτε ειρωνικο ουτε ασχετο το ερωτημα.Ηταν πολύ σοβαρό για να δω τι σε ενδιαφερει σε ενα προγραμμα , πόσα γνωριζεις απο τα πιθανα προβληματα που ενδεχομενως θα αντιμετωπίσεις , αν εχεις δοκιμασει καποιο αλλο ή αλλα προγραμματα για να κανεις συγκριση κτλ.

Κατ αρχην παιρνουμε σαν δεδομενο οτι θα κερδισεις σε δυναμη.Αν ηταν να βαζαμε προγραμμα και να πηγαινε χειροτερα απο πρίν δεν καναμε δουλειά.

Κατα δευτερον σε ρώτησα για να δω το κυριοτερο σου ενδιαφερον απο ενα προγραμμα.Αν ηθελες ΔΥΝΑΜΗ θα σου πρότεινα το Χ προγραμμα.Αν ηθελες after sales υποστηριξη θα σου προτεινα το Ψ προγραμμα κτλ...

Με βάση λοιπόν τα 4 Bullets που παραθετεις ,θα ελεγα οτι

Α)οι απαντησεις στα mails δινουν μια εικονα αλλα ειναι η εικονα πριν την αγορα.Μετα την αγορά ,όπως και μετα το γάμο :laugh: πολλά αλλάζουν.Ειναι μια ενδειξη αλλα οχι αποδειξη του after sales support.Αν (για παραδειγμα) ''κάψεις'' τον εγκεφαλο flashαρωντας τον ,τοτε θα φανει αν υπάρχει after sales support.

Β)Το οτι θα παρεις σε δυναμη ειναι δεδομενο.Αν το ζητουμενο ειναι αυτό ,οποτε ακομα και αν παρεις +5 αλογα θα εισαι ικανοποιημενος ,τοτε go for it!

Γ)Για την αξιοπιστία του προγραμματος λυπάμαι που θα σε στενοχωρησω αλλα δεν μπορεις να το κρινεις ουτε με 15-20km ούτε με περισσοτερα.Για να το κρινεις αυτό (οχι μονο εσυ αλλα ολοι μας) πρέπει να εχουμε αλλες γνωσεις που δεν ειναι του παρόντος.

Δ)Το αμαξι σου σηκωνει ανετα +20-30hp χωρις να χασει την ομοιγενεια του σε σημαντικο βαθμο.Μην το φοβασαι το προγραμμα.

Τελος πάντων εφοσον το διαλεξες δεν υπάρχει και λογος να το συζηταμε πλέον.Το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε τις εντυπώσεις σου.Καλά γκάζια λοιπόν.

Πολύ πιο ουσιαστικό – χρήσιμο post. Σήμερα παραλαμβάνω. Τελικό κόστος με μεταφορικά 565 εύρο.

1) Ναι για την τεχνική υποστήριξη δεν έχει παρά να δω. Ωστόσο υπενθυμίζω ότι έχω ήδη στα χεριά μου αντίγραφο εγγύησης εφ όλου ζωής για ECU και ενός έτους για μηχανικά μέρη που θα υποστούν ζημιά λόγο προγράμματος. Το ξέρω ότι η ζημιές προκύπτουν αθροιστικά της περισσότερες φορές και αρά η εγγύηση των μηχανικών μερών είναι υπό διαπραγμάτευση. Τουλάχιστον όμως έχω κάτι στα χεριά μου. Ήδη επίσης τους έχω ενημερώσει ότι σκέπτομαι να βγάλω τον πνίχτη και με ενημέρωσαν ότι αν χιαστεί για καλύτερο τελικό αποτέλεσμα θα μου στείλουν αναθεωρημένο πρόγραμμα.

2) Με ψήσατε. Ναι θα πάω για δυναμομέτρηση ψάχνω για Maha που από ότι ακούω είναι τα ποιο αξιόπιστα και περιμένω πληροφόρηση για το που θα βρω. Εδώ θα πω ότι επειδή το μοτέρ είναι ακόμα σφιχτό δεν περιμένω να δω τα 197hp και 300Νm που υπόσχεται η superchips αλλά κάτι πάνω από 190. Θεωρώ ότι μέχρι τα 15.000Κm οι απώλειες στον κινητήρα αλλά και στην μετάδοσης θα πέσουν 2-3% και θα προκύψει και αλλη ισχύς.

3) Η καταπονήσεις κάθε μηχανικού συνόλου είναι δυο τύπων. Αθροιστικές και μη αθροιστικές. Κάθε μέταλλο έχει μνήμη, δηλαδή κάθε καινούργια καταπόνηση έρχεται και προστίθεται αθροιστικά στην προηγούμενη. Σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε συστήματα μετάδοσης κ.τ.λ. η κύριες αθροιστικές καταπονήσεις είναι:

a. Η γήρανση των μέταλλων λόγο θερμοκρασία και ειδικότερα λόγο βίαιων μεταβολών θερμοκρασίας. Εμβολοχιτώνια, έμβολα, πείροι, μπιέλες, κ.τ.λ. δέχονται μεγάλες θερμικές καταπονήσεις. Όσο μεγαλώνει λοιπόν η απορροφούμενη ισχύς από έναν κινητήρα τόσο μεγαλώνουν και οι θερμικές απώλειες. Άρα σε γενικές γραμμές όσο ανεβάζουμε την ικανότητα ενός κινητήρα παραγωγής ισχύος και ταυτόχρονα όμως του ζητάμε και να την παράγει ο κινητήρας καταπονείται.

b. Οι πλαστικές ή ελαστικές παραμορφώσεις που προκύπτουν από την άσκηση δύναμης-ροπης σε μέρη του κινητήρα, συστήματος μετάδοσης κίνησης κ.τ.λ.. Μόνιμες παραμόρφωσης της τάξις μικρομέτρου μπορούν να θεωρηθούν βλάβες στην σύγχρονη βιομηχανία.

Μη αθροιστικές καταπονήσεις καλούνται αυτές που το υλικό δεν κρατάει μνήμη ή η γήρανση του υπό εξέταση υλικού είναι σημαντικά μικρότερη του μέσου όρου ζωής του μηχανικού συνόλου. Αυτές οι καταπονήσεις του μηχανικού συνόλου θεωρούνται προβληματικές όταν οδηγούν σε θραύση, κοπή ή άλλο ελάττωμα.

Τελικά είναι προφανές ότι στο σύνολο του το αμάξι θα καταπονείται περισσότερο και αρά η πιθανότητα εμφάνισης βλαβών αυξάνεται ταυτόχρονα με την αύξηση της “απαίτησης” ισχύος και της ροπής από τον κινητήρα. Όπως και εσύ πολύ καλά αναφέρεις οι γνώσεις μας αλλά και ο εξοπλισμός που έχουμε στα χεριά μας δεν επαρκούν για να κρίνουμε πόσο τελικά η αυξήσει ισχύος και ροπής συνάρτηση της χρήσης θα μειώσει την αξιοπιστία του αυτοκίνητου.

Για αυτό και όταν αναφερόμουν σε αξιοπιστία αναφερόμουν κυρίως στην αξιοπιστία του ίδιου του προγράμματος.

Αν και δεν είμαι ειδικός χίλιες δυο παράμετροι λειτουργιάς του κινητήρα που ελέγχονται από την ECU επανατίθενται στο remap . Μίγμα, χρονισμός εκκεντροφόρων, ανάφλεξης, πίεση τουρμπίνας όλα αλλάζουν. Όλα αυτές οι νέες παράμετροι κατά την ανάπτυξη του προγράμματος τίθενται σε διαδικασίες trial an error. Όταν αναφέρομαι λοιπόν για αξιοπιστία εννοώ ότι το νέο map έχει υποστεί ικανό debugging ώστε να μην εμφανίζει προβλήματα σε διαφορετικές συνθήκες χρήσης. Π.χ. πάω βουνό το μίγμα δεν είναι σωστό για τις νέες συνθήκες πίεσης.

4) Είμαι πολύ χαρούμενος που το ακούω αν και το σετάκι koni fsd eibach pro θα ακολουθήσει σύντομα.

Αυτα ειναι τα νουμερα που πρεπει να δειχνει το 160αρι Revo!

Πρεπει να ειναι 98+. Με 95αρα θα ειναι ελαχιστα χαμηλοτερα.

Από ότι μου είπαν η καμπήλη δυναμομέτρησης είναι για πρόγραμμα 95αρας με 95αρα βενζίνης. Θα δούμε… Μόλις μου πείτε που και ποσο για Maha.

Edited by A3aderfos
Link to comment
Share on other sites

και κατι τελευτεο απο φιλτρο τι εχεισ βαλει ? και τελος εξατμιση πια εβαλες?

φιλτρο k&n (αυριο μπαινει εισαγωγη apr) και εξατμιση cat-back απο gti.. εδω θα δεις αναλυτικη περιγραφη του αυτοκινητου μου... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062

Edited by Speedy
επιδιορθωση link
Link to comment
Share on other sites

φιλτρο k&n (αυριο μπαινει εισαγωγη apr) και εξατμιση cat-back απο gti.. εδω θα δεις αναλυτικη περιγραφη του αυτοκινητου μου... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062

Μπομπα φιλε, μπομπα.Αλλα να σου κανω δυο ερωτησεις.Οσονουπο θα ψαχτω και για πισω bumper gti οποτε πες μου αν το πηρες απο αντιπροσωπεια και ποσο?Επισης ποσο σου στοιχισε ολο το σουλουπι του κινητηρα(προγραμμα,εισαγωγη κτλ)?και τελευταιο νομιζω υπαρχουν προγραμματα στη revo για 95 και 97oct σωστα?γιατι καλα ειναι φιλε τα 100oct αλλα δεν παιζουν τοσα φραγκα φιλε..Εδω Αθηνα 1.7φευγα η 100αρα..

quicksilver αληθεια ρε φιλε δεν εχω τπτ αλλο στο αμαξι.. :baby:

οσο για το πατημα να σου πω πως εγιναν 3,,, τα 2 απο σταση και το ενα απο ρεπριζ και στα 3 ημουν μπροστα, τωρα οσο για τον οδηγο του gti εχω να σου πω πως ειναι καλο ονομα στη ροδο, ειχε στην κατοχη του πολλα δυνατα αυτοκινητα (punto gt 350hp κτλ)...

giorgos1234 καταρχας περαστικα... λοιπον αυτο που θα κανεις ειναι να βαλεις προγραμμα παντα για 100αρα βενζινη μετα ενα φιλτρο και να αφαιρεσεις τον πνιχτη, και μετα μια εξατμιση (εγω μονο μεσαιο-τελικο εχω, αν σε περνει παραπανω , μαζι σου :sword: )

Α και ξεχασα, ευχαριστω για το ποδι :laugh:

Link to comment
Share on other sites

τον προφυλακτηρα τον ειχα παρει απο την vw κοντα στα 80€, το μεσαιο τελικο το πηρα μεταχειρισμενο 150€, το φιλτρο 70€ (την εισαγωγη 200€ μεταχειρησμενη) εδω η 100αρα εχει 1,90 αλλα οταν βαζεις προγραμμα κ ολα τα αλλα ε πιστευω αξιζει να βαλεις 100αρα, τωρα αν δεν θες βαλε το προγραμμα με 98αρα.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

τον προφυλακτηρα τον ειχα παρει απο την vw κοντα στα 80€, το μεσαιο τελικο το πηρα μεταχειρισμενο 150€, το φιλτρο 70€ (την εισαγωγη 200€ μεταχειρησμενη) εδω η 100αρα εχει 1,90 αλλα οταν βαζεις προγραμμα κ ολα τα αλλα ε πιστευω αξιζει να βαλεις 100αρα, τωρα αν δεν θες βαλε το προγραμμα με 98αρα.. ;)

Ωραιος,ευχαριστω για τις πληροφοριες :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.