Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Καλησπερα,εχω ενα γκολφ 6 με προγραμμα e-tuners,φιλτρο,εξατμηση(μεσαιο και τελικο,φ63,5)και ολα αυτα μαζι..215 αλογα!Τέλεια μεχρι εδω!Εχω ομως ενα νεο project...μεχρι το τελος του μηνα σχεδιαζω να παω πιο περα...δηλαδη αρχικα (ζαντες bbs ck 18") και μετα θα κανω το downpipe και θελω να κανω και κατι καλο για την εισαγωγη γιατι δεν μου φτανει το φιλτρο απο αποψη ηχου και αποδωσης...καλω λοιπον τον Κριττωνα να με βοηθησει..επισης θελω και τη γνωμη του για να το κανουμε με προγραμμα για 100οκτ βενζινη...

Νικο , μπορεις να τοποθετησεις ενα κιτ εισαγωγης με φιλτροχοανη και downpipe 63mm , με ελευθερο καταλυτη ή catless . Με καυσιμο 100οκτ ( αντι για 95 που χρησιμοποιεις τωρα ) μπορεις να ξεπερασεις τα 240ΗΡ ( κερδος 25ΗΡ απο το σημειο που εισαι τωρα ) .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Τα Φώτα Σας Έχω Golf GT Με Intercooler S3 Εισαγωγή K&n 57s,Full Εξάτμιση Milltek Με Καταλύτη HKS Και Revo Stage 2 Τον Τελευταίο Καιρό Έχω Συναντήσει Το Εξείς Πρόβλημα Όταν Πατάω Το Γκάζι Βλέπω Πως Το Boostόμετρο Δείχνει 1.5 Και Αμέσως Μετά Πέφτει Στα 0,5 Και Το Κρατάει Εκεί Αυτό Συμβαίνει Μετά Απο Λίγα Σκισιματάκια Στο Αυτοκίνητό Μου.Συνήθως Οι Πιέσεις Που Δουλεύω Είναι Απο 1 Μέχρι 1.5 Bar.

Υ.Γ.

Το Αμάξι Έχει Βγει Απο Καθαρισμό Βαλβίδων Και Πρόσφατο Service.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι μια από της δυο αντλίες φιλαράκι μου,το είχε πάθει και ένας γνωστός μου αυτό!!

Για Ποιες Αντλίες Μιλάς Φίλε Μου;;;

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σου βγάλει σφάλμα.

Ν249σκάστρα και Ν75βαλβίδα.

Πάρε και τις δύο από μια αντιπροσωπεία και δοκίμασέ τες.

Δεν θα πάνε χαμένες.

ΥΓ.Όχι αντλίες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

εννοουσε αντλια υψηλης και χαμηλης πιεσης βενζινης ,μαλλον...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Τα Φώτα Σας Έχω Golf GT Με Intercooler S3 Εισαγωγή K&n 57s,Full Εξάτμιση Milltek Με Καταλύτη HKS Και Revo Stage 2 Τον Τελευταίο Καιρό Έχω Συναντήσει Το Εξείς Πρόβλημα Όταν Πατάω Το Γκάζι Βλέπω Πως Το Boostόμετρο Δείχνει 1.5 Και Αμέσως Μετά Πέφτει Στα 0,5 Και Το Κρατάει Εκεί Αυτό Συμβαίνει Μετά Απο Λίγα Σκισιματάκια Στο Αυτοκίνητό Μου.Συνήθως Οι Πιέσεις Που Δουλεύω Είναι Απο 1 Μέχρι 1.5 Bar.

Υ.Γ.

Το Αμάξι Έχει Βγει Απο Καθαρισμό Βαλβίδων Και Πρόσφατο Service.

Κατα 99% προκειται για προβλημα στη Ν75 . Θα το εξακριβωσεις αν συμβαινει στις 3500σαλ , ενω πιο πριν εχει πιεση και εαν με διαγνωστικο βλεπεις τερματισμενο παλμο στη Ν75 ( καναλι 118 ) και πιεση 0.4bar . Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο ( 35-40 Ευρω ) και ειναι συνηθες φαινομενο να αστοχει .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σημερα στα 72.000 χλμ πηρα την τουρμπινα στα χερια ...

φοραγα προγραμμα REVO απο τα 28.000 χλμ και ημουν στα 210 hp

GAME OVER

Link to comment
Share on other sites

Το περιεργο που είναι ?

Κ πολυ κράτησε...

δηλαδη ρε μαστορα οποιος φοράει προγραμμα ανα 45000 χιλιομετρα αλλαζει τουρμπινες? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε μαστορα οποιος φοράει προγραμμα ανα 45000 χιλιομετρα αλλαζει τουρμπινες? :tongue:

Κοιτα να δείς αν το προγραμμα ειναι σε αμαξι 1400 κ αποδίδει 210 άλογα κ βάλεις ενα πυρόμετρο την ώρα που το σκίζεις θα καταλάβεις πολλα γιατι κρατάει η τουρμπίνα τοσο. Τωρα αν εσυ πιστεύεις οτι δεν ειναι φυσιολογικό μάλλον δεν έπρεπε να προχωρήσεις σε βελτίωση η δεν σε ενημέρωσαν για τους κινδύνους. Λέω την γνώμη μου μετα απο 10 χρόνια ερασιτεχνικής ενασχόλησης με την βελτίωση. Ειναι ατυχές αν παθει ζημια η τουρμπίνα αλλα αναμενόμενο για μενα. Το ρίσκο στην βελτίωση ειναι πάντα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

και πολυ κρατησε???? :tongue:

δηλαδη εγω που εχω προγραμμα εδω και 80.000χλμ+αλλα 90.000χλμ που εχω κανει χωρις προγραμμα,συνολο 170.000 απεριγραπτου σκισιματος...γιατι δεν εχει ουτε μια "τριχουλα" για ραγισμα ουτε τον παραμικρο τζογο η τουρμπινα?

ειναι τι θα σου κατσει και πως τις φερεσαι...αλλοι αλλαζαν τουρμπινα απο τα 20.000 και αλλοι τις εχουν φουσκωσει τερμα και ακομα δεν εχουν κανει κιχ...μην κατηγορουμε ολο το συνολο των τουρμπινων επειδη "καποιες" εχουν παραδωσει πνευμα πιο νωρις απ οτι επρεπε.ο αλλος μπορει με το που το βαζει μπροστα να το πηγαινει τερμα και μετα αμεσως μετα να το σβηνει,αλλος μπορει να το κρυωνει-ζεστενει ενα 5λεπτο καθε φορα.(οπως κανω εγω καθε φορα που θα παρει μπροστα η θα σβησει το αμαξι).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σημερα στα 72.000 χλμ πηρα την τουρμπινα στα χερια ...

φοραγα προγραμμα REVO απο τα 28.000 χλμ και ημουν στα 210 hp

GAME OVER

Δώσε καμιά λεπτομέρια αν θες Βασίλη. Όταν εννοείς στα χέρια ?

Σίγουρα γνωριζεις ότι είναι αναλώσιμο υλικό.

Υπήρξε κάτι άλλο εκτός από φυσιολογική φθορά ?

Καλό είναι να είμαστε ακριβείς γιατί διαβάζει και κόσμος με μικρή εμπειρία και ίσως βγουν λανθασμένα συμπεράσματα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δώσε καμιά λεπτομέρια αν θες Βασίλη. Όταν εννοείς στα χέρια ?

Σίγουρα γνωριζεις ότι είναι αναλώσιμο υλικό.

Υπήρξε κάτι άλλο εκτός από φυσιολογική φθορά ?

Καλό είναι να είμαστε ακριβείς γιατί διαβάζει και κόσμος με μικρή εμπειρία και ίσως βγουν λανθασμένα συμπεράσματα.

Τα πραγματα ειναι απλα το προγραμμα μπηκε στα 28.000 χλμ με νορμαλ χρηση και λιγα ανοιγματα... οποιος με ξερει γνωριζει.. αλλωστε ειμαι απο τους πρωτους που εγραψα σε αυτο το thread οσο για τα ζεσταματα και τα κρυωματα οποιος νομιζει οτι αν κανει αυτα θα βγαλει 200.000 χλμ ειναι γελασμενος... Αυτα απλα τα λεει για να καθησυχασει τον εαυτο του ...

να επανελθω λοιπον στο αμαξι μου ... μετα το προγραμμα το αυτοκινητο το δουλευα πιο πολυ σε ταξιδια αθηνα - γιαννενα με νορμαλ χρηση (για χαμηλη καταναλωση) δε μπορω να πω καποιες μερες το εσκιζα ναι αλλα αυτες οι φορες ηταν μετρημενες (δε νομιζω να υπαρχει ατομο που να εβαλε το προγραμμα και να μην το εχει σκισει ποτε μη τρελαθουμε...) Απο την αλλη ειδικα το τελευταιο χρονο το αμαξι δουλευε πολυ νορμαλ (σπανια το παταγα) τελος πριν 2 μερες και μετα απο μια χαλαρη βολτα αρχισε απο την εξατμιση να βγαινει πολυ καπνος ( νομιζα οτι ειχα παρει φωτια ) Το τονιζω υστερα απο χαλαρη βολτα και γενικα τον τελευταιο χρονο ειχα ηρεμισει πολυ (λογω της τιμης της βενζινης) παω στον μαστορα και μου λεει τουρμπινα μαλλον την κοιταμε και ναι οντως ειχε τζογο ...

Ξερω θα αρχισετε της αμπελοσοφιες αλλα τα πραγματα ειναι απλα για μενα η τουρμπινα δεν αντεχει!! αργα η γρηγορα .... (εκτος αν επεσα σε αστοχια υλικου τι να πω αν και το θεωρω απιθανο γιατι λογικα το προβλημα θα εμφανιζονταν πιο νωρις) Ισως να φταιει και το προγραμμα βεβαια...

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα το προγραμμα μπηκε στα 28.000 χλμ με νορμαλ χρηση και λιγα ανοιγματα... οποιος με ξερει γνωριζει.. αλλωστε ειμαι απο τους πρωτους που εγραψα σε αυτο το thread οσο για τα ζεσταματα και τα κρυωματα οποιος νομιζει οτι αν κανει αυτα θα βγαλει 200.000 χλμ ειναι γελασμενος... Αυτα απλα τα λεει για να καθησυχασει τον εαυτο του ...

να επανελθω λοιπον στο αμαξι μου ... μετα το προγραμμα το αυτοκινητο το δουλευα πιο πολυ σε ταξιδια αθηνα - γιαννενα με νορμαλ χρηση (για χαμηλη καταναλωση) δε μπορω να πω καποιες μερες το εσκιζα ναι αλλα αυτες οι φορες ηταν μετρημενες (δε νομιζω να υπαρχει ατομο που να εβαλε το προγραμμα και να μην το εχει σκισει ποτε μη τρελαθουμε...) Απο την αλλη ειδικα το τελευταιο χρονο το αμαξι δουλευε πολυ νορμαλ (σπανια το παταγα) τελος πριν 2 μερες και μετα απο μια χαλαρη βολτα αρχισε απο την εξατμιση να βγαινει πολυ καπνος ( νομιζα οτι ειχα παρει φωτια ) Το τονιζω υστερα απο χαλαρη βολτα και γενικα τον τελευταιο χρονο ειχα ηρεμισει πολυ (λογω της τιμης της βενζινης) παω στον μαστορα και μου λεει τουρμπινα μαλλον την κοιταμε και ναι οντως ειχε τζογο ...

Ξερω θα αρχισετε της αμπελοσοφιες αλλα τα πραγματα ειναι απλα για μενα η τουρμπινα δεν αντεχει!! αργα η γρηγορα .... (εκτος αν επεσα σε αστοχια υλικου τι να πω αν και το θεωρω απιθανο γιατι λογικα το προβλημα θα εμφανιζονταν πιο νωρις) Ισως να φταιει και το προγραμμα βεβαια...

REVO stage 1 ή stage 2 έχεις ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.