Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Τα πραγματα ειναι απλα το προγραμμα μπηκε στα 28.000 χλμ με νορμαλ χρηση και λιγα ανοιγματα... οποιος με ξερει γνωριζει.. αλλωστε ειμαι απο τους πρωτους που εγραψα σε αυτο το thread οσο για τα ζεσταματα και τα κρυωματα οποιος νομιζει οτι αν κανει αυτα θα βγαλει 200.000 χλμ ειναι γελασμενος... Αυτα απλα τα λεει για να καθησυχασει τον εαυτο του ...

να επανελθω λοιπον στο αμαξι μου ... μετα το προγραμμα το αυτοκινητο το δουλευα πιο πολυ σε ταξιδια αθηνα - γιαννενα με νορμαλ χρηση (για χαμηλη καταναλωση) δε μπορω να πω καποιες μερες το εσκιζα ναι αλλα αυτες οι φορες ηταν μετρημενες (δε νομιζω να υπαρχει ατομο που να εβαλε το προγραμμα και να μην το εχει σκισει ποτε μη τρελαθουμε...) Απο την αλλη ειδικα το τελευταιο χρονο το αμαξι δουλευε πολυ νορμαλ (σπανια το παταγα) τελος πριν 2 μερες και μετα απο μια χαλαρη βολτα αρχισε απο την εξατμιση να βγαινει πολυ καπνος ( νομιζα οτι ειχα παρει φωτια ) Το τονιζω υστερα απο χαλαρη βολτα και γενικα τον τελευταιο χρονο ειχα ηρεμισει πολυ (λογω της τιμης της βενζινης) παω στον μαστορα και μου λεει τουρμπινα μαλλον την κοιταμε και ναι οντως ειχε τζογο ...

Ξερω θα αρχισετε της αμπελοσοφιες αλλα τα πραγματα ειναι απλα για μενα η τουρμπινα δεν αντεχει!! αργα η γρηγορα .... (εκτος αν επεσα σε αστοχια υλικου τι να πω αν και το θεωρω απιθανο γιατι λογικα το προβλημα θα εμφανιζονταν πιο νωρις) Ισως να φταιει και το προγραμμα βεβαια...

μαλον ειναι προγραμα.
Link to comment
Share on other sites

Καποια στιγμη ειναι λογικο να τα φτυσει η τουρμπινα...Οι πιεσεις οι μαμα και τα καυσαερια που περνανε δεν ειναι τα ιδια με οταν εχεις προγραμμα!Καμια επαφη...Οσο πιο καλα την προσεχεις με κρυωμα-ζεσταμα τοσο περρισοτερο θα αντεξει!Δεν προκειται να αντεξει ομως τοσο οσο ηταν μαμα το αμαξι...

Link to comment
Share on other sites

Και ήπιο πρόγραμμα να έχεις εάν πατάς από χαμηλά 2000+ με μεγάλη σχέση 4η και πάνω υπάρχει περίπτωση λόγω surging να δημιουργήσεις πρόωρη φθορά; και εδώ να φανταστώ μπαίνει ο παράγοντας πρόγραμμα; για την δημιουγία surging εννοώ!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι φοραγε REVO stage 1 (υπαρχει και stage 2 ??? καλα εχω μεινει πολυ πισω...) φιλτρο βαρελι K&N και εξατμιση catback 63.5 και ημουν στα 210+ hp με 27.5 κιλα ροπη και απο οσο θυμαμαι το AFR δεν ηταν και φτωχο απο οσο θυμαμαι κατω απο 12 ... οσο για τις πιεσεις αν θυμαμαι καλα ηταν 1.5-1.6 over και καπου 1.1 σταθερη αν θυμαμαι καλα.... Σημερα φορεσα την καινουρια τουρμπινα το αμαξι φυσικα πηγαινε οπως πριν.. δεν εχω βγαλει ακομη το προγραμμα θελω να ξανα μετρησω το AFR και τις πιεσεις που σηκωνει η τουρμπινα και θα πραξω μετα αναλογα ...

Παντως η αληθεια ειναι οτι δε περιμενα κατι τετοιο και φυσικα στα 70.000 τουρμπο ??? τελικα δεν ειναι και απο τα πιο αξιοποιστα ....

Link to comment
Share on other sites

Ε! κοίτα...στο 1,6 over καταπονείται σχετικά περισσότερο η τουρμπίνα....14άρι έχεις έτσι; Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο...τα γούστα πληρώνονται και εγώ γνωρίζω πώς πλέον με 1,3 over σε 18άρι tsi θα δώ την τουρμπίνα να λέει το ποίημα νωρίτερα..... άλλο 0,7 over με 0,3++ ψηλά και άλλο 1,3 over με 0,6+ ψηλά

Link to comment
Share on other sites

Ε! κοίτα...στο 1,6 over καταπονείται σχετικά περισσότερο η τουρμπίνα....14άρι έχεις έτσι; Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο...τα γούστα πληρώνονται και εγώ γνωρίζω πώς πλέον με 1,3 over σε 18άρι tsi θα δώ την τουρμπίνα να λέει το ποίημα νωρίτερα..... άλλο 0,7 over με 0,3++ ψηλά και άλλο 1,3 over με 0,6+ ψηλά

1.4 tsi εχω ναι ... απο οσο ξερω 1.5 over με 1.1 σταθερη δουλευουν τα πιο ηπια με προγραμμα 1.4tsi υπαρχουν tsi που σηκωνουν 1.8 over .... παντως απο εδω και περα ως παθων αλλαζει η αποψη που ειχα για τα 1.4tsi ... η τουρμπινα δεν ειναι για πολλα ...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά στο 1,6 η τουρμπινα γυρναει περίπου 185.000 στροφες το λεπτο οπου και πλσιαζει πολύ το όριο της

μαμα με 1,2 over είναι 160.000 στροφες το λεπτο και για πολύ λιγοτερες στροφες -

το ξέρουμε όλοι ότι με το προγραμμα μειωνουμε την διαρκεια ζωης της τουρμπινας-

σε άλλους θα βγάλει 100.000 σε άλλους λιγότερα σε αλλους περισσότερα-

δεν φταιει το συγκεκριμενο προγραμμα αφου όλα τα custom παίζουν πάνω κατω στις ιδιες πιεσεις-

ουτε η τουρμπινα η μαμα φταίει ή σημαινει ότι δεν είναι ανθεκτικη αφου είναι για ηπιοτερη χρήση..

όπως ειπα και παραπανω όλοι όσοι βάζουμε προγραμμα ξερουμε ότι παίρνουμε ένα ρίσκο

Link to comment
Share on other sites

Ασε ρε εδω σκεφτομαι να το βγαλω τελειως θα βαλω και stage 2 ???

θα δω πιεσεις και afr που ειμαι τωρα και θα πραξω αναλογα δεν ειμαι και για τριτη τουρμπινα .....

Link to comment
Share on other sites

Εκανες 70.000χλμ με +50αλογα σε συνθηκες που μονο εσυ ξερεις και δν θεωρεις αξιοπιστη την τουρμπινα?

Ζωντανη διαφημιση για τη VW εισαι...

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα το προγραμμα μπηκε στα 28.000 χλμ με νορμαλ χρηση και λιγα ανοιγματα... οποιος με ξερει γνωριζει.. αλλωστε ειμαι απο τους πρωτους που εγραψα σε αυτο το thread οσο για τα ζεσταματα και τα κρυωματα οποιος νομιζει οτι αν κανει αυτα θα βγαλει 200.000 χλμ ειναι γελασμενος... Αυτα απλα τα λεει για να καθησυχασει τον εαυτο του ...

να επανελθω λοιπον στο αμαξι μου ... μετα το προγραμμα το αυτοκινητο το δουλευα πιο πολυ σε ταξιδια αθηνα - γιαννενα με νορμαλ χρηση (για χαμηλη καταναλωση) δε μπορω να πω καποιες μερες το εσκιζα ναι αλλα αυτες οι φορες ηταν μετρημενες (δε νομιζω να υπαρχει ατομο που να εβαλε το προγραμμα και να μην το εχει σκισει ποτε μη τρελαθουμε...) Απο την αλλη ειδικα το τελευταιο χρονο το αμαξι δουλευε πολυ νορμαλ (σπανια το παταγα) τελος πριν 2 μερες και μετα απο μια χαλαρη βολτα αρχισε απο την εξατμιση να βγαινει πολυ καπνος ( νομιζα οτι ειχα παρει φωτια ) Το τονιζω υστερα απο χαλαρη βολτα και γενικα τον τελευταιο χρονο ειχα ηρεμισει πολυ (λογω της τιμης της βενζινης) παω στον μαστορα και μου λεει τουρμπινα μαλλον την κοιταμε και ναι οντως ειχε τζογο ...

Ξερω θα αρχισετε της αμπελοσοφιες αλλα τα πραγματα ειναι απλα για μενα η τουρμπινα δεν αντεχει!! αργα η γρηγορα .... (εκτος αν επεσα σε αστοχια υλικου τι να πω αν και το θεωρω απιθανο γιατι λογικα το προβλημα θα εμφανιζονταν πιο νωρις) Ισως να φταιει και το προγραμμα βεβαια...

βρε ανθρωπε ποιον εαυτο μας να ξεγελαμε?σου λεω οτι εχω tsi με 170.000χλμ και προγραμμα περιπου 90.000χλμ και με χρηση που η μονη λεξη μου μου ταιριαζει ειναι "ΚΑΦΤΗΣ" αλλα παντα 5λεπτο κρυωμα-ζεσταμα και μου λες τωρα εμενα οτι δεν ειναι αξιοπιστη η τουρμπινα και οτι το κρυωμα ζεσταμα ειναι για να ξεγελαμε τον εαυτο μας?την ειδε ο μηχανικος μου και μου λεει αυτη αποκλειεται να ειναι η δικια σου τουρμπινα(επειδη με ξερει) και να ειναι σε τετοια κατασταση χωρις ραγισματα και τζογους...βεβαια καποιες οτι και να τους κανει αν ειναι να σπασουν θα σπασουν αλλα μικρα ποσοστα.

τωρα ασε εμας να ξεγελαμε τον αυτο μας τοτε με 170.000χλμ και εσυ αλλαζε τουρμπινες καθε χρονο και μετα απο καθε πατημα να το σβηνεις αμεσως και το πρωι μολις ειναι κρυο πατα το τερμα τι να σου πω δικο σου ειναι το αμαξι οτι θες το κανεις.

Edited by tsi.xristos
Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπίνα είναι αναλώσιμο υλικό. Πέραν της αστοχίας υλικού, θέλει αλλαγή για να έχεις την ίδια απόδοση όπως όταν ήταν καινούργιο. Άσχετα αν μπορείς να διανύσεις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και με μια "πεσμένη" με τζόγο στον άξονα, μικρά ραγίσματα στο μαντέμι ή πολλαπλή. Δυστυχώς αναλόγως χρήσης και λοιπών παραγόντων σε άλλους κρατάει 20,000χλμ σε άλλους 220,000χλμ.

Βασίλη εσύ ξέρεις καλύτερα. Σίγουρα χωρίς πρόγραμμα θα βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα σαν 140ps.(Αλλά δεν μπορείς να είσαι και πάλι σίγουρος 100%):nea:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

βρε ανθρωπε ποιον εαυτο μας να ξεγελαμε?σου λεω οτι εχω tsi με 170.000χλμ και προγραμμα περιπου 90.000χλμ και με χρηση που η μονη λεξη μου μου ταιριαζει ειναι "ΚΑΦΤΗΣ" αλλα παντα 5λεπτο κρυωμα-ζεσταμα και μου λες τωρα εμενα οτι δεν ειναι αξιοπιστη η τουρμπινα και οτι το κρυωμα ζεσταμα ειναι για να ξεγελαμε τον εαυτο μας?την ειδε ο μηχανικος μου και μου λεει αυτη αποκλειεται να ειναι η δικια σου τουρμπινα(επειδη με ξερει) και να ειναι σε τετοια κατασταση χωρις ραγισματα και τζογους...βεβαια καποιες οτι και να τους κανει αν ειναι να σπασουν θα σπασουν αλλα μικρα ποσοστα.

τωρα ασε εμας να ξεγελαμε τον αυτο μας τοτε με 170.000χλμ και εσυ αλλαζε τουρμπινες καθε χρονο και μετα απο καθε πατημα να το σβηνεις αμεσως και το πρωι μολις ειναι κρυο πατα το τερμα τι να σου πω δικο σου ειναι το αμαξι οτι θες το κανεις.

Πρωτο και κυριον δεν ειπα εγω οτι το αμαξι δε το αφηνα να ζεσταθει και μετα δε το αφηνα να κρυωσει ξερω να το δουλευω το αμαξι δε θα μου πεις εσυ... Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι δε σημαινει οτι αν τηρεις τα παραπανω η τουρμπινα δε θα σου παθει τιποτα.. εγω ως παθων μιλησα την τουρπινα την πηρα στα χερια στα 70.000 χλμ και με περασμενο προγραμμα για 40.000 χλμ και με σχετικα νορμαλ χρηση για καποιον με προγραμμα..(και ναι το αφηνα και να ζεσταθει αλλα και να κρυωσει) Τωρα η δικια σου τουρμπινα μπορει να ειναι κατασκευασμενη απο υλικα της NASA και να μην παθαινει τιποτα εμενα παντως ψοφησε και για μενα ναι δεν ειναι αξιοπιστη αφου εβγαλα απο την τσεπη ενα χιλιαρικο για καινουρια

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σε περιπτωση που βγει of η τουρμπινα και παμε για αντικατασταση μπορουμε να βαλουμε μια καλυτερη τουρμπινα ετσι ωστε να μην εχουμε τοσο αυξημενες πιεσης ?εαν ναι θα πρεπει να φοραμε απαρετιτα και προγραμα στο αυτ/το?

μιλαω παντα για εναν που εχει ενα golf(140-170 hp)tsi.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σε περιπτωση που βγει of η τουρμπινα και παμε για αντικατασταση μπορουμε να βαλουμε μια καλυτερη τουρμπινα ετσι ωστε να μην εχουμε τοσο αυξημενες πιεσης ?εαν ναι θα πρεπει να φοραμε απαρετιτα και προγραμα στο αυτ/το?

μιλαω παντα για εναν που εχει ενα golf(140-170 hp)tsi.

H τουρμπινα γενικα χαλαει στην εδραση της ( thrust bearing ) . Αυτο μπορει να αντικατασταθει . Με καινουριο θρος , φιλνγκερ , κλπ , και ζυγοσταθμιση , το turbo ουσιαστικα γινεται καινουριο . Εννοειται οτι πρεπει να μην εχουν παθει ζημια οι φτερωτες και τα κελυφη ( μαντεμι και αλουμινιο ) . Τετοια δουλεια απ οσο γνωριζω κοστιζει κοντα στα 200 Ευρω ( η αναβαθμισμενη τουμρπινα , που εχει μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης και εχει γινει reprofiling στο αλουμινιο κοστιζει 350 Ευρω ) . οποτε γενικα αν καποιο αυτοκινητο παθει τετοια ζημια στο τουρμπο , μαλλον συμφερει να το επισκευασει / αναβαθμισει , παρα να αγορασει μια καινουρια , που ειναι ακριβη . Ειναι σαν να λεμε οτι επειδη σε ενα μοτερ εχουν φθαρει τα ελατηρια εμβολων και καιει λαδι πρεπει να αντικατασταθει ολο το μοτερ , ενω μπορουν να μπουν 4 σετ ελατηριων εμβολων .

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονος οτι αφηνεις να κρυωσει η τουρμπίνα μετα απο καθε βολτα ή ζεσταινεις ευλαβικα τον κινητηρα σου ,δεν σημαινει αναγκαστικα οτι η τουρμπινα θα βγάλει 300.000 χλμ ζωης.Ειναι αναγκαιο να προσεχεις κατα τη χρηση της τουρμπινας ,για να την βοηθησεις να μακροημερευσει αλλα το ενα δεν συνεπαγεται αναγκαστικα και το αλλο.

Το γεγονος οτι ΕΝΑΣ κινητηρας του Χ Αποστολη ,άντεξε να δουλευει στα 300 αλογα δεν σημαινει οτι θα αντεξουν όλοι οι ιδιοι κινητηρες τα 300 αλογα.Το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Χ tsi.xristos έβγαλε 100.000χλμ ζωης με σκισημο ,δεν σημαινει οτι ολες οι ιδιες τουρμπίνες θα εχουν την ιδια διαρκεια ζωής.Ουτε βεβαια το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Ψ BillVWRuleZ αντεξε για ''μόλις'' 40.000χλμ ,σημαινει οτι τοσο αντεχουν οι τουρμπίνες.

Μην γενικευετε καταστασεις και βγάζετε αυθαιρετα συμπερασματα.Ενα συμπερασμα που βγαινει απο στατιστικο δειγμα 1 ατόμου ,αντε και αλλων 3-4 φιλων του που εχουν το ιδιο μοτερ με αντιστοιχες βελτιωσεις ειναι το λιγοτερο για γέλια ,για να μην πω οτι ειναι για λαικη καταναλωση σε επιπεδο φόρουμ.

Ολοι καταλαβαινουν οτι οταν ενα μηχανικο μερος απο εκει που δουλευε στο 60% της δυναμικοτητας του ,το κανεις να δουλευει στο 95% ,ειναι αυτονοητο οτι δεν θα εχει την ιδια διαρκεια ζωης.Το αν αυτη η ζωη θα κρατησει 40.000χλμ ή 200.000χλμ δεν το ξερει κανει εκ των προτερων.Απλά συμβαίνει!Η ολη βελτιωση μεσω ενος προγραμματος του κινητηρα ειναι ενα ρισκο και οποιος δεν ειναι διατεθειμενος να το αναλαβει (να βαλει το χερι στην τσεπη στην περιπτωση στραβής) καλο θα ειναι να καθεται στα αυγα του.

Εν κατακλειδι , μην ψαχνετε τι εφταιξε και του Χ η τουρμπινα εζησε Χ καιρο ,ενω του Ψ αντεξε για Ψ καιρο.Δεν ειναι επειδη ο Ψ ειχε κρεμασει ενα ματακι στην τουρμπίνα ,ουτε βοηθησε το ευχελαιο που εκανε ο Ψ για να ζησει περισσοτερο η τουρμπίνα του.Απλά εννιοτε στη μηχανολογία ''shit happens'' και κατι χαλάει χωρις να το περιμενεις (αν και θα επρεπε να το περιμενεις).

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Το γεγονος οτι αφηνεις να κρυωσει η τουρμπίνα μετα απο καθε βολτα ή ζεσταινεις ευλαβικα τον κινητηρα σου ,δεν σημαινει αναγκαστικα οτι η τουρμπινα θα βγάλει 300.000 χλμ ζωης.Ειναι αναγκαιο να προσεχεις κατα τη χρηση της τουρμπινας ,για να την βοηθησεις να μακροημερευσει αλλα το ενα δεν συνεπαγεται αναγκαστικα και το αλλο.

Το γεγονος οτι ΕΝΑΣ κινητηρας του Χ Αποστολη ,άντεξε να δουλευει στα 300 αλογα δεν σημαινει οτι θα αντεξουν όλοι οι ιδιοι κινητηρες τα 300 αλογα.Το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Χ tsi.xristos έβγαλε 100.000χλμ ζωης με σκισημο ,δεν σημαινει οτι ολες οι ιδιες τουρμπίνες θα εχουν την ιδια διαρκεια ζωής.Ουτε βεβαια το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Ψ BillVWRuleZ αντεξε για ''μόλις'' 40.000χλμ ,σημαινει οτι τοσο αντεχουν οι τουρμπίνες.

Μην γενικευετε καταστασεις και βγάζετε αυθαιρετα συμπερασματα.Ενα συμπερασμα που βγαινει απο στατιστικο δειγμα 1 ατόμου ,αντε και αλλων 3-4 φιλων του που εχουν το ιδιο μοτερ με αντιστοιχες βελτιωσεις ειναι το λιγοτερο για γέλια ,για να μην πω οτι ειναι για λαικη καταναλωση σε επιπεδο φόρουμ.

Ολοι καταλαβαινουν οτι οταν ενα μηχανικο μερος απο εκει που δουλευε στο 60% της δυναμικοτητας του ,το κανεις να δουλευει στο 95% ,ειναι αυτονοητο οτι δεν θα εχει την ιδια διαρκεια ζωης.Το αν αυτη η ζωη θα κρατησει 40.000χλμ ή 200.000χλμ δεν το ξερει κανει εκ των προτερων.Απλά συμβαίνει!Η ολη βελτιωση μεσω ενος προγραμματος του κινητηρα ειναι ενα ρισκο και οποιος δεν ειναι διατεθειμενος να το αναλαβει (να βαλει το χερι στην τσεπη στην περιπτωση στραβής) καλο θα ειναι να καθεται στα αυγα του.

Εν κατακλειδι , μην ψαχνετε τι εφταιξε και του Χ η τουρμπινα εζησε Χ καιρο ,ενω του Ψ αντεξε για Ψ καιρο.Δεν ειναι επειδη ο Ψ ειχε κρεμασει ενα ματακι στην τουρμπίνα ,ουτε βοηθησε το ευχελαιο που εκανε ο Ψ για να ζησει περισσοτερο η τουρμπίνα του.Απλά εννιοτε στη μηχανολογία ''shit happens'' και κατι χαλάει χωρις να το περιμενεις (αν και θα επρεπε να το περιμενεις).

+1000 !

Στη μηχανολογια , η αστοχια ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την εννοια της στατιστικης .

Σε μεγαλο πληθος αυτοκινητων , αυτα που καταπονουνται περισσοτερο θα εμφανισουν και μεγαλυτερο αριθμο αστοχιων σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα ( και μπορει αυτο το ποσοστο να ειναι επισης ελαχιστο ) .

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα αναφερθηκε οτι τα golf 6 και τα σιροκο με ενα α'σταδιο κ ρυθμιση 95αρας φτανουν 220 αλογα,ενω τα 5αρια με τα ιδια πραγματα φτανουν τα 200!

για να γινει το ιδιο κ στα 5αρια τι χρειαζεται? η αλλαγη της μπροστα τρομπας και τί ακομα???

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα αναφερθηκε οτι τα golf 6 και τα σιροκο με ενα α'σταδιο κ ρυθμιση 95αρας φτανουν 220 αλογα,ενω τα 5αρια με τα ιδια πραγματα φτανουν τα 200!

για να γινει το ιδιο κ στα 5αρια τι χρειαζεται? η αλλαγη της μπροστα τρομπας και τί ακομα???

H διαφορα των CAVD κινητηρων ειναι στο οτι μπορουν να εχουν επαρκη πιεση μπεκιερας σε καθε περιπτωση βελτιωσης , με τα ΟΕΜ parts . Eπισης , το καυσιμο ελεγχεται απο τον MED17.5.5 με wideband , και η ρυθμιση ειναι λιγο πιο ακριβης .

Αυτα δινουν ενα προβαδισμα στο να αποδιδουν λιγο περισσοτερη ισχυ ψηλα ( +5-10ΗΡ ) , αλλα πιο σημαντικο , πολυ ροπη στις μεσαιες , αφου μπορουμε να σηκωσουμε χωρις προβληματα πιεση με ασφαλες μιγμα και χωρις δυσλειουργιες .

Για να γινει ετσι ενα Golf V πρεπει να αναβαθμιστει η αντλια ΥΠ . Απ οσο γνωριζω , χωρις να το εχω δει στην πραξη και χωρις να ειναι σιγουρο , δεν μπαινει απο Golf VI . σιγουρα μπαινουν τα εντοστια της Autotech ( με ολα τα μειονεκτηματα που εχει κατι τετοιο ) .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την εξής απορία:

Μετά το πρόγραμμα ακούγεται περισσότερο ο ήχος από την τουρμπίνα??

Λόγω υψηλότερης πίεσης λειτουργίας να φανταστώ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.