Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Οχι εγω που εχω βαλει προγραμμα δεν ειδα διαφορα στον ηχο.ισως να ακουγεται λιγο πιο "οργισμενο" το μοτερ,αλλα κ αυτο ισως να ειναι απλως ιδεα μου..

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση σχετικά με την ενδεδειγμένη χρήση κινητήρα:

Ποιος είναι ο ελάχιστος χρόνος από την ενεργοποίηση ως την απενεργοποίηση του, (φαντάζομαι τα 'άναψε-σβήσε' ανά 5λέπτο είναι προς αποφυγήν)

/ ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

H τουρμπινα γενικα χαλαει στην εδραση της ( thrust bearing ) . Αυτο μπορει να αντικατασταθει . Με καινουριο θρος , φιλνγκερ , κλπ , και ζυγοσταθμιση , το turbo ουσιαστικα γινεται καινουριο . Εννοειται οτι πρεπει να μην εχουν παθει ζημια οι φτερωτες και τα κελυφη ( μαντεμι και αλουμινιο ) . Τετοια δουλεια απ οσο γνωριζω κοστιζει κοντα στα 200 Ευρω ( η αναβαθμισμενη τουμρπινα , που εχει μεγαλυτερη φτερωτη εισαγωγης και εχει γινει reprofiling στο αλουμινιο κοστιζει 350 Ευρω ) . οποτε γενικα αν καποιο αυτοκινητο παθει τετοια ζημια στο τουρμπο , μαλλον συμφερει να το επισκευασει / αναβαθμισει , παρα να αγορασει μια καινουρια , που ειναι ακριβη . Ειναι σαν να λεμε οτι επειδη σε ενα μοτερ εχουν φθαρει τα ελατηρια εμβολων και καιει λαδι πρεπει να αντικατασταθει ολο το μοτερ , ενω μπορουν να μπουν 4 σετ ελατηριων εμβολων .

διεγραψε κανα εισερχομενο ρε μαστορα!!! :tongue::thumbsup::thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την εξής απορία:

Μετά το πρόγραμμα ακούγεται περισσότερο ο ήχος από την τουρμπίνα??

Λόγω υψηλότερης πίεσης λειτουργίας να φανταστώ?

ακουγεται λιγο παραπανω η τουρμπινα ενα ελαχιστο με μαμα downpipe.....εμενα με το decat μολις παιρνει η τουρμπινα ακουγεται το σφυριγμα της..

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερωσω, επειδη αρκετοι εχουμε θεμα με τους πολλαπλασιαστες οτι εχουν εγγυηση 5χρονια κ αλλαζονται στην αντιπροσωπεια ασχετα αν εχει τελειωσει η εγγυηση μας,μην τους πληρωνετε τζαμπα!!!

Και μια ερωτηση ασχετη μπορει στο 5αρι με manual κιβωτιο να μπει το DSG (το 6αρι ή ακομα καλυτερα το 7αρι)???

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερωσω, επειδη αρκετοι εχουμε θεμα με τους πολλαπλασιαστες οτι εχουν εγγυηση 5χρονια κ αλλαζονται στην αντιπροσωπεια ασχετα αν εχει τελειωσει η εγγυηση μας,μην τους πληρωνετε τζαμπα!!!

Και μια ερωτηση ασχετη μπορει στο 5αρι με manual κιβωτιο να μπει το DSG (το 6αρι ή ακομα καλυτερα το 7αρι)???

Ισχύει.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να χαλασει για να τον αλαξουν?να κανει δηλαδη σαν διχρονο...και να χοροπηδαει...

παιδια μου ειχε τυχει μια φορα να καει ενκινηση σε πολη.

η φοβια μου ειναι αν καει σε ταξιδι τι κανουμε?μηπως να εχω εναν μαζι μου για καλο και για κακο?η ενισχυμενη αξιζουν?να παρω εναν τετοιο?συνηθως ενα μονοσ του δεν καιγεται?

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να χαλασει για να τον αλαξουν?να κανει δηλαδη σαν διχρονο...και να χοροπηδαει...

παιδια μου ειχε τυχει μια φορα να καει ενκινηση σε πολη.

η φοβια μου ειναι αν καει σε ταξιδι τι κανουμε?μηπως να εχω εναν μαζι μου για καλο και για κακο?η ενισχυμενη αξιζουν?να παρω εναν τετοιο?συνηθως ενα μονοσ του δεν καιγεται?

δεν μενεις απλα σου κανει κοψιματα!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν μενεις απλα σου κανει κοψιματα!!!

ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΟΨΙΜΑΤΑ!δες τι λεω κανει σαν διχρονο οχι οτι μενει!τεσπα μια φορα μου χει τυχει σε πιο παλιο αμαξι!σκεψου να σε ομως στην ακρη του τοπου και να σου τυχει?:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ..........

Ως γνωστόν έχω revo. Πρόσφατα έβαλα Remus διπλή στην μέση r32 style και μεσαίο Απο gti mk6. ΜΈΧΡΙ πρόσφατα φοραγα εξατμιση Απο gti mkv και ομολογουμένως τώρα είναι ΠΟΛΎ πιο ήσυχο. Προχθές έβαλα και την καινούργια εισαγωγή της forge που την δίνει για το Rocco. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο είναι πύραυλος. Αλλα ...... Ακούγεται κακασχημα η εισαγωγή. Ειδικά στην όπισθεν. Στο ταξίδι δεν ακούγεται τίποτα και κάνω πλάκα με ΌΛΟΥΣ.

Τώρα πάω για αντιστρεπτικες eibach με ελατηρια prokit και αμορτισέρ bilstein και intercooler Απο s3

Θέλω αν υπάρχει κανεις αντίστοιχος για φιλικό άνοιγμα ώστε να δω ότι δεν είναι ιδέα μου

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ..........

Ως γνωστόν έχω revo. Πρόσφατα έβαλα Remus διπλή στην μέση r32 style και μεσαίο Απο gti mk6. ΜΈΧΡΙ πρόσφατα φοραγα εξατμιση Απο gti mkv και ομολογουμένως τώρα είναι ΠΟΛΎ πιο ήσυχο. Προχθές έβαλα και την καινούργια εισαγωγή της forge που την δίνει για το Rocco. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο είναι πύραυλος. Αλλα ...... Ακούγεται κακασχημα η εισαγωγή. Ειδικά στην όπισθεν. Στο ταξίδι δεν ακούγεται τίποτα και κάνω πλάκα με ΌΛΟΥΣ.

Τώρα πάω για αντιστρεπτικες eibach με ελατηρια prokit και αμορτισέρ bilstein και intercooler Απο s3

Θέλω αν υπάρχει κανεις αντίστοιχος για φιλικό άνοιγμα ώστε να δω ότι δεν είναι ιδέα μου

Κατσε ησυχα ρε διαολε :whistling: και μολις εβαλα την καινουρια τουρμπινα ... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια

μολις δυναμομετρησα και εγω το αμαξι και εδειξε 193 αλογα τροχο και 27 κιλα ροπη σε 38 βαθμους κελσιου

το αμαξι ειναι golf mk5 tsi (140bhp) και εχει εισαγωγη forge, 200 αρη downpipe και s3 i/c

τι λενε τα νουμερΑ?

ακουω γιατι η ροπη μου φαινεται λιγη

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια

μολις δυναμομετρησα και εγω το αμαξι και εδειξε 193 αλογα τροχο και 27 κιλα ροπη σε 38 βαθμους κελσιου

το αμαξι ειναι golf mk5 tsi (140bhp) και εχει εισαγωγη forge, 200 αρη downpipe και s3 i/c

τι λενε τα νουμερΑ?

ακουω γιατι η ροπη μου φαινεται λιγη

Ξέχασες να αναφέρεις τι πρόγραμμα φοράς και με τι βενζίνη έκανες το dyno.(Γιατί χωρίς πρόγραμμα δύσκολα...)

Link to comment
Share on other sites

φίλε ποιο revo έχεις?

εσύ μπορεί να βάζεις μόνο 100αρα αλλά εάν έχεις προγραμμα για 95αρα δεν θα δεις αυτα που θες να δεις-

τα νουμερα που βγάζεις είναι για προγραμμα για 95αρα...

βέβαια οι συνθηκες είναι οι χειρότερες αυτην την εποχή ,,,

θα έπρεπε ροπή να βγάζεις γύρω στα 32 με τα περιφερειακα που έχεις-

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια

μολις δυναμομετρησα και εγω το αμαξι και εδειξε 193 αλογα τροχο και 27 κιλα ροπη σε 38 βαθμους κελσιου

το αμαξι ειναι golf mk5 tsi (140bhp) και εχει εισαγωγη forge, 200 αρη downpipe και s3 i/c

τι λενε τα νουμερΑ?

ακουω γιατι η ροπη μου φαινεται λιγη

Γεια χαρά και συλλυπητήρια για την τραγωδία στη ναυτική βάση, μιας και είσαι από τη Μεγαλόνησο φίλε μας.

Τα άλογά σου αν είναι σε τροχό είναι πολύ καλά βάσει περιφερειακών, γιατί σε στρόφαλο λογικά θα προσεγγίζουν τα 220ΗΡ. Βέβαια η έλλειψη ολόσωμης εξάτμισης σου "δείχνει" ότι θα τα πήγαινε καλύτερα. Τώρα η ροπή αν δεν μας ανεβάσεις διάγρμμα τί να πούμε; Μπορεί το πρόγραμμα να είναι ρυθμισμένο να δίνει γραμμικά ισχύ και να κρατά σχτικά χαμηλή τη ροπή (όμως το μοτέρ σου προβλέπεται ότι έτσι θα "μακροημερεύσει"!) ή λόγω ακραίων συνθηκών δυναμομετρήσεως να δίνει εντολή περί λιγότερου over για λόγους ασφαλείας!Δεν μας ανεβάζεις διάγραμμα ούτε ξέρουμε θερμοκρασία εισαγωγής στο "πάτημα" οn dyno. Αν είχαμε θα σου λέγαμε πιο πολλά. Πάντως αρκετά καλό φαίνεται...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

το συντομοτερο δυνατο θα ανεβασω τη δυναμομετρηση

τα 5ρακι παει μεχρι και 32 κιλα ροπης?εαν ναι τοτε ειμαι χαμηλα

το προγραμμα ειναι ρυθμισμενο για χρηση 100ρας

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

οι 38 βαθμοι που αναφερω ειναι η θερμοκρασια εισαγωγης

το συντομοτερο δυνατο θα ανεβασω και τη δυναμομετρηση

τα 5ρακι παει μεχρι και 32 κιλα ροπης?εαν ναι τοτε ειμαι χαμηλα

το προγραμμα ειναι ρυθμισμενο για χρηση 100ρας

Αν έχεις 38 Κελσίου εισαγωγής είσαι μια χαρά από θερμοκρασίες. Τώρα όπως τα λες (για Revo με file 100οct) η αλήθεια είναι ότι τα 27Kg.m είναι σχετικά "λίγα", ειδικά αν δεν τα "κρατάει" σε παρατεταμένο φάσμα στροφών, γιατί ως stock βγάζει 25Kg.m! Εσύ πώς το "νιώθεις" το μοτέρ όταν γκαζώνεις; Έχει τη διαφορά όταν σε "κολλάει" στο κάθισμα στη φάση επιταχύνσεως σε σχέση με πριν; "Άνοιξες" με κανα φίλο σου με ίδιο πρόγραμμα ή άλλο να δεις διαφορές; Αν το "άλλο" Golf Tsi "χάνεται", κάτι δε πάει καλά. Μήπως έχουν μπερδευτεί και στο έκαναν τελικά για 95άρα; Να στο λογκάρουν να δεις αν "κόβει" κάπου ο εγκέφαλος (π.χ κάποιο ελαττωματικό περιφερειακό, κάποια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα Ν75 Ν249 κ.λπ αν και δε νομίζω) ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ γιατί: <<Κύριοι άλλα λέτε στη διαφήμηση του προ'ι'όντος σας κι άλλα δείχνει το Dyno>>!

Υ.Γ: Επίσης κάτι που θα έπρεπε να αναφέρω αλλά ξέχασα, κι αν ακόμα υποτεθεί ότι το dyno αυτό "μετράει" τροχό, οπότε μετράει και την ροπή αντίστοιχα (δηλαδή "μειωμένη" κατά τις τιμές στροφάλου), κατά τη γνώμη μου η απόκλιση είναι μεγάλη δηλαδή -5Kg.m, εκτός κι αν κάποιος που ξέρει από Dynojet διαφωνήσει και τελικά τα 27Kg.m του παιδιού στον τροχό είναι =32-33Kg.m κατά τα προβλεπόμενα σε REVO St.1 100oct.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει τιποτα το ελαττωματικο στο αμαξι

αντιθετως

απλα και σε εμενα τα 27 κιλα ροπης φαινονται λιγα

αυτη τη ροπη την κραταει αρκετα μπορω να πω

οταν ανεβασω καια τη δυναμομετρηση θα το δειτε

απλα το 1.25 που δουλευει σταθερη μου φαινεται λιγο

τι να πω???

ειδωμεν

(6ρι μονο προγραμμα εδειξε σχεδον 31 κιλα ροπη και σιροκκο σχεδον 33 κιλα)

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει τιποτα το ελαττωματικο στο αμαξι

αντιθετως

απλα και σε εμενα τα 27 κιλα ροπης φαινονται λιγα

αυτη τη ροπη την κραταει αρκετα μπορω να πω

οταν ανεβασω καια τη δυναμομετρηση θα το δειτε

απλα το 1.25 που δουλευει σταθερη μου φαινεται λιγο

τι να πω???

ειδωμεν

1,25bar;;; :nea: Έλα βρε παιδί μου λέω κι εγώ! Κανονικά όλα τα δυνατά προγράμματα (συμπεριλαμβανομένου και της Revo) έχουν over 1,45-1,5 bar που τα κρατάνε σε μεγάλο φάσμα στροφών (άντε να πηγαίνει 1,35) και στο κόφτη 1-1,1bar! Πιστεύω θα το επιβεβαιώσουν όσοι το φοράνε. Κάπου "χάνει" λίγη πίεση το αμάξι -όχι τραγικά πράγματα βέβαια- (κάνε εξονυχιστικό έλεγχο σε i/c, σε σωληνώσεις, σκάστρα κλπ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ).

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

1,25bar;;; :nea: Έλα βρε παιδί μου λέω κι εγώ! Κανονικά όλα τα δυνατά προγράμματα (συμπεριλαμβανομένου και της Revo) έχουν over 1,45-1,5 bar που τα κρατάνε σε μεγάλο φάσμα στροφών (άντε να πηγαίνει 1,35) και στο κόφτη 1-1,1bar! Πιστεύω θα το επιβεβαιώσουν όσοι το φοράνε. Κάπου "χάνει" λίγη πίεση το αμάξι -όχι τραγικά πράγματα βέβαια- (κάνε εξονυχιστικό έλεγχο σε i/c, σε σωληνώσεις, σκάστρα κλπ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ).

ισχυει,1.6 κραταει το δικο μου,και 1.2 στον κοφτη.(δεν εχω revo). μηπως σου εχουν περασει το εντελως απλο revo που περνανε στις αντιπροσωπειες?γιατι εχουν διαφορες αυτα των αντιπροσωπειων με αυτα της cargate απ' οσο ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.