Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

εχω δει και 1,6 αναλογα τις συνθηκες βεβαια (φορτωμενος με a/c )

νορμαλ 1,55 στις 3200-3360 με 1,2 στις 6000 στροφες και 1 στις 6800 (κοφτη δεν έχω παει)

είμαι με εισαγωγη,revo 98 καταλυτη 200αρη και cooler

τα παραπανω τα έχω δει με vagcom και συμπιπτουν με αυτα που βλέπω στο μπαρομετρο-

1,4 over φίλε μου φαινεται λίγο light για revo ,μήπως έχεις απώλειες απο πουθενα ;

Ο sta8or έχει 5άρι golf.

Link to comment
Share on other sites

έχει διαφορα ; φανταστηκα ότι θα παιζει το ίδιο σε 5αρι και 6αρι-

είναι θέμα αντλιας βανζίνης;

Link to comment
Share on other sites

έχει διαφορα ; φανταστηκα ότι θα παιζει το ίδιο σε 5αρι και 6αρι-

είναι θέμα αντλιας βανζίνης;

Πολύ πιθανό να έχουν άλλη χαρτογράφηση τα Golf 5 με REVO. Σταθη αν δεν μπει το αμάξι στο δυναμόμετρο δεν θα ξέρεις :D

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

αν το προγραμμα το περασε στην αντιπροσωπεια τοτε αυτες ειναι οι πιεσεις οι σωστες,τα ρεβο αντιπροσωπειας με αυτα τις cargate εχουν διαφορες. και γω 5αρι εχω με custom προγραμμα,αλλα βαραει 1.6..οποτε δεν τιθεται θεμα αντλιας.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εγω εχω 1.4 over 1,1 σταθερο και 0,9 στον κοφτι.....( με revo ) και ειμαι φ.π.ε.+cooler .....έχω ρύθμιση για 98 οκτάνια βεζίνη ... καλά είμαι ???

Kαι εγω με revo 98 οκτανια απο VW Iωαννινων catback Miltek μια φορα εχω δει 1,5 over συνηθως 1,4 over και 1,1 σταθερη εχω.Βεβαια το APEXI μου δεν ειναι κεντραρισμενο στο 0 ειναι λιγοοοο πιο κατω(το βλεπω οταν ειναι σβηστη η μηχανη)οποτε πιστευα οτι εχω λαθος ενδειξη λογω αποκλισης αλλα βλεπω πως revo απο αντιπροσωπεια δινει πιο κατω συμφωνα με τα λεγομενα εδω...Παντως ειναι εντελως κουφο στην cargate να ειναι πιο power αφου 1ον προκειτε για κονσερβα και 2ον πιος ο λογος της διαφοροποιησης?? :logik:

Οταν ειχα παει στην αντιπροσωπεια για προβληματα με misfires και τελικα αλλαξα 3 πολλαπλασιαστες στην βολτα που το κανανε ειδαν στο laptop 1.6 over και τους εκανε εντυπωση κιολας.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Kαι εγω με revo 98 οκτανια απο VW Iωαννινων catback Miltek μια φορα εχω δει 1,5 over συνηθως 1,4 over και 1,1 σταθερη εχω.Βεβαια το APEXI μου δεν ειναι κεντραρισμενο στο 0 ειναι λιγοοοο πιο κατω(το βλεπω οταν ειναι σβηστη η μηχανη)οποτε πιστευα οτι εχω λαθος ενδειξη λογω αποκλισης αλλα βλεπω πως revo απο αντιπροσωπεια δινει πιο κατω συμφωνα με τα λεγομενα εδω...Παντως ειναι εντελως κουφο στην cargate να ειναι πιο power αφου 1ον προκειτε για κονσερβα και 2ον πιος ο λογος της διαφοροποιησης?? :logik:

Οταν ειχα παει στην αντιπροσωπεια για προβληματα με misfires και τελικα αλλαξα 3 πολλαπλασιαστες στην βολτα που το κανανε ειδαν στο laptop 1.6 over και τους εκανε εντυπωση κιολας.. :rolleyes:

Αυτο το ''κονσερβα'' κάποια στιγμη πρεπει να σταματησει νομίζω...

απο τη στιμη που υπαρχει stage 1 - stage 2 -stage 2,5 κτλ και απο τη στιγμη που κανεις βόλτα κ κοιταει χαρτες,παραμέτρους κ ρυθμιζει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΣΕΡΒΑ!!!

Ισως ''κονσερβα''να είναι στην αντιπροσωπεια,στο κουμπωνουν στο περνανε κ... καλημερα σας...καλοταξιδο...

Αλλα στην cargate απο οτι εχω καταλαβει, ευτυχως δεν ειναι κονσερβα, κ ρυθμιζονται οι παραμετροι πανω στον αγοραστη!!!λογικο δεν ειναι ...αν πχ.του πει ο πελατης εγω παω ταξιδια τερμα γκαζι...θα το κανει τερμα safe...αν ο αλλος του πει θελω να ειναι στο οριο δικια μου η ευθυνη αν σπασει... +τι βενζινη βαζει+τι βελτιωση εχει το αμαξι +++

λογικο δεν ειναι να εχουν αλλες ρυθμισεις?! διορθωστεμε αν κάνω λάθος?!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ''κονσερβα'' κάποια στιγμη πρεπει να σταματησει νομίζω...

απο τη στιμη που υπαρχει stage 1 - stage 2 -stage 2,5 κτλ και απο τη στιγμη που κανεις βόλτα κ κοιταει χαρτες,παραμέτρους κ ρυθμιζει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΣΕΡΒΑ!!!

Ισως ''κονσερβα''να είναι στην αντιπροσωπεια,στο κουμπωνουν στο περνανε κ... καλημερα σας...καλοταξιδο...

Αλλα στην cargate απο οτι εχω καταλαβει, ευτυχως δεν ειναι κονσερβα, κ ρυθμιζονται οι παραμετροι πανω στον αγοραστη!!!λογικο δεν ειναι ...αν πχ.του πει ο πελατης εγω παω ταξιδια τερμα γκαζι...θα το κανει τερμα safe...αν ο αλλος του πει θελω να ειναι στο οριο δικια μου η ευθυνη αν σπασει... +τι βενζινη βαζει+τι βελτιωση εχει το αμαξι +++

λογικο δεν ειναι να εχουν αλλες ρυθμισεις?! διορθωστεμε αν κάνω λάθος?!

Εχω revo και ειμαι ευχαριστημενος.Σε επικοινωνια που ειχα με την CARGATE πριν το βαλω ΔΕΝ μου ειπαν οτι το δικο τους ειναι διαφορετικο και μαλιστα οι ιδιοι με στειλαν σε αντιπροσωπεια λογω αποστασης.Οσο ξερω και εβλεπα την ωρα που το περναγαν εχει 3 ρυθμισεις αναλογα με την βενζινη που χρησιμοποιουμε. 95-98-100. Οσα εχω διαβασει και εχω ακουσει οι παραμετροι στο προγραμμα ρυθμιζονται αυτοματα στα πρωτα 100 με 250 χλμ adaptation το ονομαζουν.Τωρα αν στην cargate κανουν και αλλες μετατροπες λογισμικου αναλογα με τι θελει ο πελατης δεν ξερω,αλλα η κλασσικη και τυπικη διαδικασια ειναι η πιο πανω!!

Μιλαμε παντα για για μαμα αυτοκινητο,ισως σε διαφορα stage να κανουν κατι αλλο.Μην χαλιεσαι με την λεξη κονσερβα δεν σημαινει παντα κατι κακο!! απλα καποιες εταιριες εχουν τεχνογνωσια και πουλανε το πακετο τοσο απλο!!

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι για μενα η μεγαλυτερη βελτιωση.

Σημερα πηρα ABT κανονικα μεσα στην εγγυηση 2 χρονια αρκει τα σερβις να γινονται εκει η Auto marin,Gratsias και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.

300 ευρω σαν εγγυηση εαν γινονται τα σερβις στην Καρεντα η αλλου.

ΜΑΧ 210ΗΡ ουτε ενα παραπανω αλογο ειπε. 1200 με τοποθετηση.(GOLF VI 160ps DSG-7)

Τοποθετηση 5 ωρες εως 2 μερες αναλογα με τον εγκεφαλο.

2+2 Χρονια ειναι εγγυηση της ALLIANZ αρα δεν σε αποζημειωνει η VW αλλα η ασφαλιστικη εταιρια.Ουσιαστικα ασφαλιζεις το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι για μενα η μεγαλυτερη βελτιωση.

Σημερα πηρα ABT κανονικα μεσα στην εγγυηση 2 χρονια αρκει τα σερβις να γινονται εκει η Auto marin,Gratsias και αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.

300 ευρω σαν εγγυηση εαν γινονται τα σερβις στην Καρεντα η αλλου.

ΜΑΧ 210ΗΡ ουτε ενα παραπανω αλογο ειπε. 1200 με τοποθετηση.(GOLF VI 160ps DSG-7)

Τοποθετηση 5 ωρες εως 2 μερες αναλογα με τον εγκεφαλο.

2+2 Χρονια ειναι εγγυηση της ALLIANZ αρα δεν σε αποζημειωνει η VW αλλα η ασφαλιστικη εταιρια.Ουσιαστικα ασφαλιζεις το μοτερ.

Μακάρι φίλε μου να είναι όπως τα λες με την εγγύηση.....

Αυτό το 300άρι αν κάνεις το σέρβις αλλού πάντως, δεν μου αρέσει καθόλου....

Πρόσεξε καλά τι ασφαλίζει η allianz και σε ποιες περιπτώσεις το κάνει...

Αν θέλεις πάντως 210ps από 6άρι golf τότε μπορείς να το κάνεις με πολύ λιγότερα λεφτά (e-tuners, revo, overload κτλ)

και με κορυφαία αξιοπιστία...

Το δικό μου gt δουλεύει τα τελευταία 3 χρόνια με e-tuners περίπου στα 215ps

και δεν έχει κανει κιχ...

Τα 1500 ευρώ που θέλει η ABT πάντως, θεωρώ πως είναι εξωφρενική τιμή!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω revo και ειμαι ευχαριστημενος.Σε επικοινωνια που ειχα με την CARGATE πριν το βαλω ΔΕΝ μου ειπαν οτι το δικο τους ειναι διαφορετικο και μαλιστα οι ιδιοι με στειλαν σε αντιπροσωπεια λογω αποστασης.Οσο ξερω και εβλεπα την ωρα που το περναγαν εχει 3 ρυθμισεις αναλογα με την βενζινη που χρησιμοποιουμε. 95-98-100. Οσα εχω διαβασει και εχω ακουσει οι παραμετροι στο προγραμμα ρυθμιζονται αυτοματα στα πρωτα 100 με 250 χλμ adaptation το ονομαζουν.Τωρα αν στην cargate κανουν και αλλες μετατροπες λογισμικου αναλογα με τι θελει ο πελατης δεν ξερω,αλλα η κλασσικη και τυπικη διαδικασια ειναι η πιο πανω!!

Μιλαμε παντα για για μαμα αυτοκινητο,ισως σε διαφορα stage να κανουν κατι αλλο.Μην χαλιεσαι με την λεξη κονσερβα δεν σημαινει παντα κατι κακο!! απλα καποιες εταιριες εχουν τεχνογνωσια και πουλανε το πακετο τοσο απλο!!

Μάλλον δεν κατάλαβες,δε με χαλαει καθόλου η λεξη κονσερβα,απλά είναι 'παραπληροφόρηση'!

Στην αντιπροσωπεία ναι σου περνανε κονσερβα ή μαμα είναι το αμάξι ή ΦΠΕ+i/c το ίδιο πρόγραμμα θα περάσουν,στην cargate όμως ευτυχώς οχι... κ υπάρχει μια διάθεση υποτιμησης των ''customατζιδων' προγραμματιστών...που δεν έχουν την τεχνογνωσία όπως ανεφερες να πουλήσουν το πακετο!!!! ή μηπως έχουν τη τεχνογνωσια αλλά κ τη διαθεση να μη σου πουλησουν πακέτο αλλα εξατομικευμενο πρόγραμμα?!

οσο για την ABT για να καταλαβω 1500Ε + 300ε για την εγγυηση =1800Ε για ένα πρόγραμμα???

εσυ νομιζεις αν εχεις μαμα εγγυηση, θα στην κοψουν επειδη το αμαξι έχει πρόγραμμα???

εμένα γιατι μου φαινεται πως είναι το ίδιο ασφαλιστηριο της allinz που κάνει στην επέκταση εγγυησης???

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες,δε με χαλαει καθόλου η λεξη κονσερβα,απλά είναι 'παραπληροφόρηση'!

Στην αντιπροσωπεία ναι σου περνανε κονσερβα ή μαμα είναι το αμάξι ή ΦΠΕ+i/c το ίδιο πρόγραμμα θα περάσουν,στην cargate όμως ευτυχώς οχι... κ υπάρχει μια διάθεση υποτιμησης των ''customατζιδων' προγραμματιστών...που δεν έχουν την τεχνογνωσία όπως ανεφερες να πουλήσουν το πακετο!!!! ή μηπως έχουν τη τεχνογνωσια αλλά κ τη διαθεση να μη σου πουλησουν πακέτο αλλα εξατομικευμενο πρόγραμμα?!

οσο για την ABT για να καταλαβω 1500Ε + 300ε για την εγγυηση =1800Ε για ένα πρόγραμμα???

εσυ νομιζεις αν εχεις μαμα εγγυηση, θα στην κοψουν επειδη το αμαξι έχει πρόγραμμα???

εμένα γιατι μου φαινεται πως είναι το ίδιο ασφαλιστηριο της allinz που κάνει στην επέκταση εγγυησης???

Δεν υπαρχει καμια διαθεση υποτιμησης κανενος.Απλο ειναι το θεμα.Καποιοι περνουν κατι ετοιμο(κονσερβα) και δεν τους χαλαει καθολου και καποιοι θελουν κατι στα δικα τους μετρα (στα πλαισια του εφικτου προφανος)Παντως οπως εγραψα πιο πανω εγω σε αντιπροσωπεια το εβαλα το revo και οταν τους ειπα αν περασω αλλα περιφεριακα τι γινεται? μου ειπαν θα μηλησουν με Cargate για upgrade στο software.Ισως αν εμενα Αθηνα θα πηγαινα και εγω σε λυση custom προγραμματος αλλα δυστηχως δεν ειναι μονο η τοποθετηση..

ΝΑΙ η revo ,abt,mtm κτλπ σου πουλανε πακετο, κονσερβα 1 cd με software στην τελικη,ενω οι custoυματζιδες σου πουλανε γνωσεις και εμπειρια και ορισμενοι οσο διαβαζω με αξιεπαινα αποτελεσματα!Ομως μερικοι απο εμας (πελατες τους) που δεν ξερουν που ειναι το φιλτρο αερος ελκυονται και νιωθουν μεγαλυτερη ασφαλεια απο καποια πακετα που εχουν απο πισω τους Brand names .

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες,δε με χαλαει καθόλου η λεξη κονσερβα,απλά είναι 'παραπληροφόρηση'!

Στην αντιπροσωπεία ναι σου περνανε κονσερβα ή μαμα είναι το αμάξι ή ΦΠΕ+i/c το ίδιο πρόγραμμα θα περάσουν,στην cargate όμως ευτυχώς οχι... κ υπάρχει μια διάθεση υποτιμησης των ''customατζιδων' προγραμματιστών...που δεν έχουν την τεχνογνωσία όπως ανεφερες να πουλήσουν το πακετο!!!! ή μηπως έχουν τη τεχνογνωσια αλλά κ τη διαθεση να μη σου πουλησουν πακέτο αλλα εξατομικευμενο πρόγραμμα?!

οσο για την ABT για να καταλαβω 1500Ε + 300ε για την εγγυηση =1800Ε για ένα πρόγραμμα???

εσυ νομιζεις αν εχεις μαμα εγγυηση, θα στην κοψουν επειδη το αμαξι έχει πρόγραμμα???

εμένα γιατι μου φαινεται πως είναι το ίδιο ασφαλιστηριο της allinz που κάνει στην επέκταση εγγυησης???

1190 προγραμμα με εγγυηση και εργασιες συντηρησης σε Gratsia,Auto marin,Abt + 2 ακομα εταιριες

1490 προγραμμα με εγγυηση 2 χρονια και εργασιες συντηρησης σε αλλο συνεργειο επιλογης μου.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα παντως ισως το καλυτερο να ειναι της Volkswagen Racing UK.

Κατι θα ξερουν οι ανθρωποι παραπανω.Προτεινουν οχι μονο προγραμμα αλλα πακετο οπως το λετε.

195ps 1700 ευρω περιπου με φιλτρο και τελικο εξατμησης.

We recommend strongly that for all Stage 1 power increases, an upgraded VWR Rear Exhaust and VWR Performance Air Filter is fitted at the same time.<br class="style305"> <br class="style305"> Why? Well, these improve the efficiency of the engine's breathing quite significantly, and hence make the most of our recalibrations of the engine mapping in the ECU. So the engine works more efficiently, the fuel consumption and emissions are barely affected (sometimes even improved), reliability of components is protected, and you get the most enjoyable and well-engineered driving experience.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη Πάτροκλε, αλλά αν για ένα αυτοκίνητο με αξία 10.000Ε δώσεις 2.000Ε για πρόγραμμα μήπως χάνεις την ουσία;

Προφανώς οι βελτιωτικοί οίκοι θέλουν να σου πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα ανταλλακτικά στο ίδιο πακέτο,

πολύ περισσότερο επειδή είναι προιόντα τους.

Φίλτρο, εξάτμιση και πρόγραμμα είναι η ουσία της βελτίωσης ως εμπορικό πακέτο γιατί το κάνουν οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι

για μια αναβάθμιση.

Εις ό,τι αφορά τα υπόλοιπα περί εγγυήσεων, επειδή έχουν γραφτεί πολλές φορές τα ίδια πράγματα στο παρελθόν ας τα συμπτύξουμε

σε μια γραμμή:

Δεν υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα που να ασφαλίζουν βελτιωμένα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου κάτι τέτοιο

γίνεται (αλλά με πολύ τσουχτερά ασφάλιστρα). Για αυτό δεν υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν εγγύηση στο αυτοκίνητο ή τον κινητήρα, με τον ίδιο

τρόπο που το κάνει ο κατασκευαστής.

Αν κάποιος ισχυρίζεται το αντίθετο για την εταιρεία του, αρκεί να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους στο χαρτί της εγγύησης που δίνει.

Θα βρείτε ακριβώς γιατί επιβεβαιώνεται η αρχική υπόθεση.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη Πάτροκλε, αλλά αν για ένα αυτοκίνητο με αξία 10.000Ε δώσεις 2.000Ε για πρόγραμμα μήπως χάνεις την ουσία;

Προφανώς οι βελτιωτικοί οίκοι θέλουν να σου πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα ανταλλακτικά στο ίδιο πακέτο,

πολύ περισσότερο επειδή είναι προιόντα τους.

Φίλτρο, εξάτμιση και πρόγραμμα είναι η ουσία της βελτίωσης ως εμπορικό πακέτο γιατί το κάνουν οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι

για μια αναβάθμιση.

Εις ό,τι αφορά τα υπόλοιπα περί εγγυήσεων, επειδή έχουν γραφτεί πολλές φορές τα ίδια πράγματα στο παρελθόν ας τα συμπτύξουμε

σε μια γραμμή:

Δεν υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα που να ασφαλίζουν βελτιωμένα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου κάτι τέτοιο

γίνεται (αλλά με πολύ τσουχτερά ασφάλιστρα). Για αυτό δεν υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν εγγύηση στο αυτοκίνητο ή τον κινητήρα, με τον ίδιο

τρόπο που το κάνει ο κατασκευαστής.

Αν κάποιος ισχυρίζεται το αντίθετο για την εταιρεία του, αρκεί να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους στο χαρτί της εγγύησης που δίνει.

Θα βρείτε ακριβώς γιατί επιβεβαιώνεται η αρχική υπόθεση.

Το αμαξι μου κανει 26500 με την αποσυρση Golf VI 1.4 TSI 160ps DSG-7.Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

Αρα εσυ πιστευεις να μην το κανω καθολου η εχεις να μου προτεινεις μια πιο οικονομικη και αξιοπιστη λυση???

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μου κανει 26500 με την αποσυρση Golf VI 1.4 TSI 160ps DSG-7.Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

Αρα εσυ πιστευεις να μην το κανω καθολου η εχεις να μου προτεινεις μια πιο οικονομικη και αξιοπιστη λυση???

κανείς δεν θέλει να μειώσει το αμάξι σου, αφού όλοι πάνω-κάτω τα ίδια αμάξια έχουμε :)

αλλά το αμάξι σου έκανε 26500 όταν το πήρες όχι τώρα που είναι μεταχειρισμένο... !!!

απλά επειδή είμαστε σε περιόδους κρίσης τα 2000Ε είναι εξωπραγματικο εως εξοργιστικό νουμερο για πρόγραμμα!!! και σίγουρα ο salex έχει να σου προτείνει πολλές λύσεις...

κ σχολιάζουμε το θέμα των εγγυήσεων επειδη εχει αναλυθεί διεξοδικά στο φόρουμ το όλο ζήτημα...για να καταλαβεις εγω ειχα παει κ ειχα κανει αυτη τη συζητηση πριν 4χρονια στην ABT...κ οχι απλα δεν με επεισαν ...κ το απιστευτο είναι πως μετα απο τόσα χρονια λένε τα ίδια,μήπως σου είπαν κ οτι πρεπει να παει ο εγγεφαλος στη Γερμανια???? γιατι θελει 2μερες για να σου περασουν το προγραμμα???

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι είναι.

Μάλιστα η πίεση μέχρι τον κόφτη κατεβαίνει ακόμη περισσότερο στα 0.6bar

Πρακτικά η μείωση πίεσης αρχίζει μετά τις 5000-5500rpm, για αυτό σε εργοστασιακή μορφή το αυτοκίνητο αποδίδει λίγο περισσότερο

από 160 ίππους.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα.. Οχι, αυτη την περιΟδΟ μΟνΟ Οι κυπριΟι εχΟυν λεφτα για πειραματα.... :D :D

Off Topic

υγ. Πω πω, τι γραμματΟσειρα εκανα Ο ατιμΟς αθελα μΟυ..
Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα.. Οχι, αυτη την περιΟδΟ μΟνΟ Οι κυπριΟι εχΟυν λεφτα για πειραματα.... :D :D

Off Topic

υγ. Πω πω, τι γραμματΟσειρα εκανα Ο ατιμΟς αθελα μΟυ..

Off Topic

Βασίλη έμαθα δυνάμωσες αρκετά!!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.