Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Off Topic

Φημες, Φημες...... 8)

Off Topic

είσαι σίγουρος????γιατί άλλο είδα εγώ στον δρόμο....... :D:rolleyes::whistle::gym:
Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Μακη θα τον δοκιμασω εγω και θα σε πω... Fsi vs Fsi

ακομα δεν ξερω που ειναι το οφφτοπικ ε...

Link to comment
Share on other sites

Μακη θα τον δοκιμασω εγω και θα σε πω... Fsi vs Fsi

ακομα δεν ξερω που ειναι το οφφτοπικ ε...

Off Topic

Πάτα στο εικονίδιο αριστερά απο εκεί που λέει font και επέλεξε πάνω τον ιδικό κώδικα που θέλεις!!

αν ανοίξετε πρόσεχε.... :p

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Off Topic

Μακη θα τον δοκιμασω εγω και θα σε πω... Fsi vs Fsi

δεν παιζω... το δικο σου ειναι Fsi stage 2 με 16αρες!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μιΚροί Και μεγάλοι του club! Ήμουν Καψούρης με το Polo Gti του '10, αλλά τελιΚά έπεσε στα χέρια μου ένα μεταχείρο Golf Gti του '05 με 57.000 χιλ. σε γενιΚές γραμμές ήταν σε άριστη Κατάσταση! αυτό που θα ήθελα από τους ψαγμένους στα Golf εδω μέσα, είναι να μου πουν λίγα πράγματα για τα ρεπρίζ του αυτοΚινήτου. αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. το εργαλείο απλά σΚοτώνει...! γενιΚά δεν έχει πειραχτεί Κάτι μηχανιΚά απλά θα ήθελα να μάθω λίγη θεωρία παραπάνω για το τούμπανο που πήρα.

ευχαριστώ εΚ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μιΚροί Και μεγάλοι του club! Ήμουν Καψούρης με το Polo Gti του '10, αλλά τελιΚά έπεσε στα χέρια μου ένα μεταχείρο Golf Gti του '05 με 57.000 χιλ. σε γενιΚές γραμμές ήταν σε άριστη Κατάσταση! αυτό που θα ήθελα από τους ψαγμένους στα Golf εδω μέσα, είναι να μου πουν λίγα πράγματα για τα ρεπρίζ του αυτοΚινήτου. αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. το εργαλείο απλά σΚοτώνει...! γενιΚά δεν έχει πειραχτεί Κάτι μηχανιΚά απλά θα ήθελα να μάθω λίγη θεωρία παραπάνω για το τούμπανο που πήρα.

ευχαριστώ εΚ των προτέρων!

αν εχεις GTI τοτε εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&st=1660

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω κατι που το εχω απορια καιρο. Γιατι ενας προγραμματιστης που φτιαχνει custom προγραμμα δν μπορει να μου κανει στο αμαξι να εχω επιλογη προγραμματος απο 95αρας βενζινης file σε 100αρας ταυτοχρονα η και σε στοκ και να αλλαζω οποτε θελω εγω? σε ερωτηση μου σε προγραμματιστη ειπε οτι απλα δν γινετε χωρις να το συζητησει παραπανω. Θελω να πω ναι μεν εγω θελω το προγραμμα κτλπ το γκαζι αλλα δεν θελω να βαζω 100αρα συνεχεια λογω οικονομιας + νοθειας βενζινης. Και αν τυχει κανα βραδυ καμια 'γρηγορη' βολτα με φιλους κτλπ να μπορω να γυρισω τον διακοπτη ας πουμε και να παρω το 100% της δυναμης του προγραμματος με 100αρα τζινα, αυτα δλδ τα 10-15 αλογα τα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι προφανως Γιαννη δεν εχουν την τεχνογνωσια που διαθετουν και οι ξενοι προγραμματιστες... Ισως αργοτερα καταφερουν κατι τετοιο. Αν θες κατι τετοιο κοιτα προς revo, giac, apr.

Edited by alex_peir
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα γνωσεων αλλα τροπου προγραμματισμου, οι εταιρειες που ανεφερες και δινουν την επιλογη κανουν flash (γραφουν απο πανω-κατι σαν παραλληλος αλλα μεσα στον εγκεφαλο) οι υπολοιπες επωνυμες η οχι, κανουν σειριακο προγραμματισμο (αδειαζουν τον εγκεφαλο και τον ξαναγραφουν απο την αρχη). Για αυτο και οι πρωτες οταν βγαλεις το προγραμμα αφηνουν καταλοιπα ενω στο σειριακο τα πραγματα ειναι διαφορετικα...

Για μενα ο σειριακος ειναι πιο σωστη διαδικασια.

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό και ωραίες καμπύλες!

Υβριδική τουρμπίνα?

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Που μπορούμε να διαβάσουμε λεπτομέρειες? Μπράβο σε μηχανικό και προγραμματιστή.

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακά νούμερα πάντως. Υπάρχουν 14άρια με υβριδικές τουρμπίνες που δεν τα έχουν πιάσει.

Link to comment
Share on other sites

Για δείτε! :)

Με προσεκτικη παρατηρηση βλεπουμε οτι υο μοτερ στις 6300-6400σαλ μπαινει σε safe mode .

Στο βιντεο φαινεται καθαρα στο 16ο δευτερολεπτο .

Επισης το δυναμομετρο αυτο τα νουμερα ειναι ... καπως ...

Μια φορα ειχα παει με ενα Golf K04 με χαλαρες πιεσεις ( 1.6οver - 1.3ct ) και εβγαλε 390ΗΡ , δεν περιμενα ουτε 350 να ειχε ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.