Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

εχω περασει διαφορα προγραμματα e-tuners με διαφορετικες ιπποδυνάμεις οποτε χωρις dyno μπορω να καταλαβω πως ειμαι σιγουρα κατω απο 200,αλλα με την πρωτη ευκαιρια θα παω απο το Κριτωνα να κανω μια νεα χαρτογραφιση,κ θα κάνω κ dyno μετα! Αλλα να πω πως οι οδηγιες μου προς το προγραμματιστη είναι τερμα ασφαλες προγραμμα,για βενζινες 95αρες κ κακης ποιοτητας... γιατι οι εποχες της 100αρας τελειωσαν!

To 5ari με το 6αρι εχουν διαφορες , οσον αφορα στο μοτερ . Η κυρια διαφορα ειναι η αντλια βενζινης , που στο 6αρι ειναι αρκετα μεγαλυτερης παροχης .

Απο κει και περα , η ποιοτητα καυσιμου παιζει μεγαλο ρολο .

Χειροτερη ποιοτητα καυσιμου -> πιο πλουσιο μιγμα , για να αποφυγουμε την κρουστικη καυση ( πυρακια ) -> μεγαλυτερη απαιτηση παροχης απο την αντλια .

Επισης , κακη ποιοτητα καυσιμου -> λιγο αβανς -> μικροτερη ισχυς , με συγκεκριμενη πιεση υπερπληρωσης και μιγμα ( ποσοτητα καυσιμου )

Για τους λογους αυτους , ειδικα στα 5αρια που η αντλια ειναι μικροτερη , ειναι πολυ χρησιμο να εχουμεκαλης ποιοτητας καυσιμο , οταν απαιτουμε επιδοσεις .

Απολυτα σεβαστη και η απαιτηση της πλειοψηφιας των ιδιοκτητων , πλεον , που επιθυμουν να καινε 95αρα με οσο περισσοτερη αξιοπιστια . Γινεται ... με penalty φυσικα στις επιδοσεις , που δεν γινεται να ειναι οι μεγιστες δυνατες .

Link to comment
Share on other sites

To 5ari με το 6αρι εχουν διαφορες , οσον αφορα στο μοτερ . Η κυρια διαφορα ειναι η αντλια βενζινης , που στο 6αρι ειναι αρκετα μεγαλυτερης παροχης .

Απο κει και περα , η ποιοτητα καυσιμου παιζει μεγαλο ρολο .

Χειροτερη ποιοτητα καυσιμου -> πιο πλουσιο μιγμα , για να αποφυγουμε την κρουστικη καυση ( πυρακια ) -> μεγαλυτερη απαιτηση παροχης απο την αντλια .

Επισης , κακη ποιοτητα καυσιμου -> λιγο αβανς -> μικροτερη ισχυς , με συγκεκριμενη πιεση υπερπληρωσης και μιγμα ( ποσοτητα καυσιμου )

Για τους λογους αυτους , ειδικα στα 5αρια που η αντλια ειναι μικροτερη , ειναι πολυ χρησιμο να εχουμεκαλης ποιοτητας καυσιμο , οταν απαιτουμε επιδοσεις .

Απολυτα σεβαστη και η απαιτηση της πλειοψηφιας των ιδιοκτητων , πλεον , που επιθυμουν να καινε 95αρα με οσο περισσοτερη αξιοπιστια . Γινεται ... με penalty φυσικα στις επιδοσεις , που δεν γινεται να ειναι οι μεγιστες δυνατες .

Προφανώς Κρίτωνα, αλλά ΕΣΥ τι γνώμη έχεις για το αμάξι του Fanis, ΦΠΕ και να μην βγάζει 200άλογα ?

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς Κρίτωνα, αλλά ΕΣΥ τι γνώμη έχεις για το αμάξι του Fanis, ΦΠΕ και να μην βγάζει 200άλογα ?

θα επαναλαβω πως εμενα το μόνο που με νοιαζει είναι η μέγιστη αξιοπιστια κ τα μηδενικα προβλήματα στο αμαξι μου... αν θα εχω 195 ή 205 δεν με απασχολει κ ιδιαιτερα!!!

αυτη την αξιοπιστια εχω ζητησει κ αυτην έχω τόσα χρόνια (4χρόνια με προγραμμα δεν είναι κ λίγα!) είχα δυνατο πρόγραμμα κ ξερω τι μπορει να κάνει το αμαξι μας με 100αρα ρυθμιση, αλλά δυστυχώς οι καιροι έχουν αλλαξει δραματικα :sad:

Edited by FANIS-TSI-
Link to comment
Share on other sites

Χθες ο Κρίτωνας έφτιαξε ένα gt με υβρίδιο στα 310 άλογα στις 6300 με 100άρα πρατηρίου! :o

Ήμουν μπροστά...

Τώρα παίρνω σειρά και γω για 320+

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Χθες ο Κρίτωνας έφτιαξε ένα gt με υβρίδιο στα 310 άλογα στις 6300 με 100άρα πρατηρίου! :o

Ήμουν μπροστά...

Τώρα παίρνω σειρά και γω για 320+

αυτα ειναι τι να λεμε τωρα
Link to comment
Share on other sites

Χθες ο Κρίτωνας έφτιαξε ένα gt με υβρίδιο στα 310 άλογα στις 6300 με 100άρα πρατηρίου! :o

Ήμουν μπροστά...

Τώρα παίρνω σειρά και γω για 320+

Φτιάξε μας.

Link to comment
Share on other sites

Χθες ο Κρίτωνας έφτιαξε ένα gt με υβρίδιο στα 310 άλογα στις 6300 με 100άρα πρατηρίου! :o

Ήμουν μπροστά...

Τώρα παίρνω σειρά και γω για 320+

με το καλο ,ειλικρινα Project car και πρωτοπορος :thumbsup:

απλα αν θες ενημερωσε μας για τυχον προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει εως τωρα ή μελλοντικα ;

θέλω να πω τι μπορει να σταθει εμποδιο σε ένα τέτοιο Project ; η αντλία επαρκεί ; τα μπεκ ; πιστόνια (αντέχουν ; ) ,σασμάν; τι ροπη υπολογίζεις ότι θα φτασεις τώρα;

και τέλος το αυτοκινητο μπορει να συνεχίσει να είναι καθημερινο και γενικης χρήσης ή θα χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης;

όλα τα παραπανω εννοειτα ότι είναι απορίες καλοπροαίρετες έτσι ;

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

με το καλο ,ειλικρινα Project car και πρωτοπορος :thumbsup:

απλα αν θες ενημερωσε μας για τυχον προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει εως τωρα ή μελλοντικα ;

θέλω να πω τι μπορει να σταθει εμποδιο σε ένα τέτοιο Project ; η αντλία επαρκεί ; τα μπεκ ; πιστόνια (αντέχουν ; ) ,σασμάν; τι ροπη υπολογίζεις ότι θα φτασεις τώρα;

και τέλος το αυτοκινητο μπορει να συνεχίσει να είναι καθημερινο και γενικης χρήσης ή θα χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης;

όλα τα παραπανω εννοειτα ότι είναι απορίες καλοπροαίρετες έτσι ;

Λοιπόν δυσκολίες ως τώρα δεν μπορώ να πω πως έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα!

Πριν 8-9 μήνες είχα κάτι θέματα με πίεση και πολύ αραιά κανένα safe mode. Τελικά έφταιγε η N75! Αλλάχτηκε και όλα καλά!

Αργότερα όταν ήθελα να σηκώσω παραπάνω πίεση (πάνω από 1.5 σταθερή) είχα πρόβλημα στην αλλαγή της ταχύτητας πάλι με την πίεση! Έκανε τα μαγικά του ο Κριτ και τώρα παίζω με 2.1 over 1.65 σταθερή χωρίς πρόβλημα!

Από κει και πέρα η τρόμπα και τα μπεκ έχουμε παρατηρήσει πως πάνω από 2.25 με 2.3 over αρχίζουν και τα παίζουν! Σε θέμα ροπής συνεχίζω να παίζω εδώ και καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα γύρω στα 40 κιλά! Πιστεύω πως αν κρατήσω τη ροπή σε λογικά επίπεδα 35-38 άντε στιγμιαία 40 κιλά αλλά για περισσότερη ώρα και βασιζόμενος σε μία μετατροπή στο τούρμπο που ελπίζω να έχει τα αποτελέσματα που προσδοκώ τα 310-330 άλογα θα είναι εφεικτά (με ή χωρίς torco)!

Όσον αφορά το σασμάν δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος... Μέχρι στιγμής πάντως όλα ρολόι!

Τέλος μπορώ να πω πως το αμάξι είναι μία χαρά για καθημερινή χρήση! Προσωπικά το χρησιμοποιώ για τις μετακινήσεις μου και όχι τόσο για κόντρες και πατήματα!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

κατατοπιστικότατος :thumbsup:

να το χαίρεσαι το γκάζι ,πάντα απροβλημάτιστο ! πρεπει να σκάβει χωρίς πλάκα!

(βάλε κανα φίλο να τραβήξει κανα videaki αν μπορείς )

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν δυσκολίες ως τώρα δεν μπορώ να πω πως έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα!

Πριν 8-9 μήνες είχα κάτι θέματα με πίεση και πολύ αραιά κανένα safe mode. Τελικά έφταιγε η N75! Αλλάχτηκε και όλα καλά!

Αργότερα όταν ήθελα να σηκώσω παραπάνω πίεση (πάνω από 1.5 σταθερή) είχα πρόβλημα στην αλλαγή της ταχύτητας πάλι με την πίεση! Έκανε τα μαγικά του ο Κριτ και τώρα παίζω με 2.1 over 1.65 σταθερή χωρίς πρόβλημα!

Από κει και πέρα η τρόμπα και τα μπεκ έχουμε παρατηρήσει πως πάνω από 2.25 με 2.3 over αρχίζουν και τα παίζουν! Σε θέμα ροπής συνεχίζω να παίζω εδώ και καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα γύρω στα 40 κιλά! Πιστεύω πως αν κρατήσω τη ροπή σε λογικά επίπεδα 35-38 άντε στιγμιαία 40 κιλά αλλά για περισσότερη ώρα και βασιζόμενος σε μία μετατροπή στο τούρμπο που ελπίζω να έχει τα αποτελέσματα που προσδοκώ τα 310-330 άλογα θα είναι εφεικτά (με ή χωρίς torco)!

Όσον αφορά το σασμάν δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος... Μέχρι στιγμής πάντως όλα ρολόι!

Τέλος μπορώ να πω πως το αμάξι είναι μία χαρά για καθημερινή χρήση! Προσωπικά το χρησιμοποιώ για τις μετακινήσεις μου και όχι τόσο για κόντρες και πατήματα!

Nικο , η επομενη μετατροπη θα περιλαμβανει ενα πραγμα : ΜΑΝΤΕΜΙ ! Δεν αρκουν αξονες , φτερωτες , αλουμινιο ... πρεπει να γινει η μετατροπη ( που ειχε και το κοκκινο) στο A/R του μαντεμουι για να πεσει η πιεση καυσαεριου και να εχει σωστοτερη αναπνοη ο κινητηρας ψηλα . Ετσι με χαμηλοτερη πιεση θα βγαινει δυναμη . Εκει ειναι το "bottleneck" ισχυος αυτη τη στιγμη .

Η τρομπα τελειωνει απο πιεση στο 2.1 στο 0.77 λ , αλλα ηδη ειναι υπερβολικη πιεση χωρις σφυρηλατα εντοστια . Το σασμαν απ οτι αποδεικνυεται αντεχει σε ροπη της ταξης των 40-41kgrm , που βγαινει στα 2bar περιπου .

Link to comment
Share on other sites

Άντε Νίκο είχες υποσχεθεί video :p

Βιντεάκια που τράβηξα μόνος μου...

Άνοιγμα με 4η:

Άνοιγμα με 5η:

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Τα υβριδια σε λιγο καιρο θα θελουν μπιελες...!!!Εκτος και το πηγαινεις συνεχεια ρελαντι δεν αντεχουν αυτες τις πιεσεις οι διωστηρες.....

Link to comment
Share on other sites

Nικο , η επομενη μετατροπη θα περιλαμβανει ενα πραγμα : ΜΑΝΤΕΜΙ ! Δεν αρκουν αξονες , φτερωτες , αλουμινιο ... πρεπει να γινει η μετατροπη ( που ειχε και το κοκκινο) στο A/R του μαντεμουι για να πεσει η πιεση καυσαεριου και να εχει σωστοτερη αναπνοη ο κινητηρας ψηλα . Ετσι με χαμηλοτερη πιεση θα βγαινει δυναμη . Εκει ειναι το "bottleneck" ισχυος αυτη τη στιγμη .

Η τρομπα τελειωνει απο πιεση στο 2.1 στο 0.77 λ , αλλα ηδη ειναι υπερβολικη πιεση χωρις σφυρηλατα εντοστια . Το σασμαν απ οτι αποδεικνυεται αντεχει σε ροπη της ταξης των 40-41kgrm , που βγαινει στα 2bar περιπου .

τι μετατροπή έχει στο μαντέμι ρε παιδιά?το gt με τα 310 ηταν με τα σκληρα ελατηρια βαλβιδων?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξανά πήγαμε δυναμόμετρο με τον Κρίτωνα. Το αμάξι έβγαλε κάτι παραπάνω από 300 hp με 100άρα πρατηρίου(χωρίς torco πλέον!) και απόλυτα γραμικές καμπύλες και τόση γραμμικότα στην πίεση που δεν συναντάς ούτε σε μαμά αμάξι. Το αμάξι πλέον δουλεύει γύρω στο 1.65 over με 1.6 κόφτη!

Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα κατά τη ρύθμιση καθώς πλέον αντλία και μπεκ δουλεύουν οριακά! Προσεχώς θα πέσει λίγη μελέτη μήπως και βγουν παραπάνω άλογα με κάποια tips σε προγραμματισμό! Το τούρμπο είναι σε θέση να βγάλει και 330 hp αλλά ελατήρια βαλβιδών, αντλία και μπεκ απλά δεν θέλουν να ακολουθήσουν!!!

Από αύριο θα ανεβάσω δυναμομέτρηση και βιντεάκι της πίεσης στο μπαρόμετρο κατά τη διάρκεια της δυναμομέτρησης!

Link to comment
Share on other sites

ποσα αλογα βγαζει το golfaki παιδια το συγκεκριμενο και ποια ειναι τα specs ?απο αντλια και μπεκ τι φοραει γιατι βλεπω ειναι το παλιο με τα 170 που δεν εχει καλα μπεκ και ανλτια

Link to comment
Share on other sites

58dab943-5bef-6f46.jpg

Έκανα κάτι δοκιμές σήμερα με εξωτερική θερμοκρασία 25 βαθμούς Κελσίου (στη σκιά). Το αμάξι μέχρι το 3ο, 4ο πάτημα πήγαινε πολύ καλά! Μετά σαν ψύθηκε και σταδιακά η απόδοση του έπεσε, μέχρι που στο 7ο πάτημα η 4η αντί για 1.65 έπαιζε με 1.3! Τα λαδάκια είχαν πάει στους 106C!

Πριν λίγο έκανα κάτι πατήματα μόνος μου με 16 βαθμούς εξωτερική χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα'

Τον επόμενο μήνα θα μπουν νέα μπουζάκια (2 βαθμούς ψυχρότερα) και θα το προγραμματήσω εκ νέου με λίγο πιο πλούσιο μείγμα (74-75) από 76 που έχει τώρα, ένα κλικ κάτω η Ν75 αλλά κόφτη στις 7200-7300 με λογικά λίγο χαμηλότερο απόλυτο νούμερο ιπποδύναμης αλλά πιο φουσκωμένο στον κόφτη! Αυτό θα είναι και το τελευταίο πράγμα που θα κάνω στο αμάξι. Επόμενη κίνηση θα είναι μάλλον σφυριά αν και κάτι τέτοιο το κόβω να αργεί αρκετά!

Κρίτωνα φίλε και πάλι ευχαρστώ! Σου χω φάει ατελείωτες ώρες και από κοντά και από το τηλ και πάντα είσαι εκεί και κάνεις αυτό που ζητάω! ;)

Πιστεύω πως πλέον αν όχι τα 300άρια τα 280άρια τα φτάσαμε!

Ενδειτικά όσοι φοράνε εισαγωγή, I/c και dp (δεν απαιτείται ολόσωμη) μπορούν με 400 ευρώ (κόστος προγράμματος) + 500 ευρώ (τόσα θα ζητήσει ο τουρμπινάς για φτερωτή εισαγωγής k04, άξονα και φτερωτή εξαγωγής k04, ξυράφιασμα και φάγωμα στο μαντέμι καθώς και service στο τούρμπο), να πάει στα 280+!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στον κριτωνα ωραια νουμερα ωραιες καμπυλες .κριτωνα απλα σε λυπαμαι φιλε τιποτα αλλο δεν εχω να πω εχεις μπλεξει πολυ ασχημα μια με τον crisnik(χρηστο) και μια με τον νικο χαχαχαχαχαχαχαχ και αλλοι ποσοι ειναι δεν ξερω σε λυπαμαι ειλικρινα χαχαχαχαχα.να σε γερος νικο και να το χαιρεσαι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.