Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Θεμη δεν θα ητανε καλυτερα να βαλεις ενα σωληνα αλουμινιου απο αριστερα παρα το μπλε σιλικωνουχο?

Link to comment
Share on other sites

Θεμη δεν θα ητανε καλυτερα να βαλεις ενα σωληνα αλουμινιου απο αριστερα παρα το μπλε σιλικωνουχο?

το εχει απαντησει !!!

''να βγαλω τα κολαρα και να βαλω αλουμινενιο σωληνα γτ μαλλον θα το πεταξει στο ρυθμισμα''

Link to comment
Share on other sites

Ναι εννοειτε αυτο θα γινει.απλα θα εμενε μεσα σαββατοκυργιακο.προτιμησα να το βγαλω ετσι,ουτος η αλλος δεν παταω μιας και ειναι αρυθμιστο.

Link to comment
Share on other sites

Θεμη με αυτον τον σωληνα που θα βαλεις σε τι χρησιμευει? Μηπως λογω διαμετρου παιρνει περισοτερο ογκο αερα? Αν ναι τι διαμετρος θα ναι?

Link to comment
Share on other sites

Θεμη με αυτον τον σωληνα που θα βαλεις σε τι χρησιμευει? Μηπως λογω διαμετρου παιρνει περισοτερο ογκο αερα? Αν ναι τι διαμετρος θα ναι?

δεν ξερω αν κερδιζω.απλα δεν μπαινει η μαμα οποτε πρεπει ν αλλαχτει.ακομα με τα κολαρα ισως εχουμε θεμα οπως προειπα.η διαμετρος θα ειναι μεγαλυτερη απο την μαμα σιγουρα.τωρα ακριβως δεν ξερω θα το δουμε αυριο.σκεφτομαι αλουμινιο αλλα μου λενε 100ευρο για το πολυ 30ποντους.θα δω αυριο…
Link to comment
Share on other sites

Το αλουμίνιο θερμαίνεται αλλά και ψύχεται γρηγορότερα από τον ανοξείδοτο χάλυβα(ατσαλι) .

Για αυτό και εκεί που θέλουμε γρήγορη μεταβολή της θερμοκρασίας χρησιμοποιούμε Αλουμίνιο (intercooler)

Μέσα στο μηχανοστάσιο δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ που να ψύχει οπότε το αλουμίνιο θα ζεσταθεί πολύ γρήγορα σε σχέση με τον inox σωλήνα !

Όμως οταν σβήσεις το μοτέρ το αλουμίνιο θα αρχίσει να κατεβάσει γρηγορότερα θερμοκρασίες από τον inox σωλήνα .(το μόνο θετικό)

Επίσης ο σωληνας αλουμινιο οσο αυξάνοντα τα πατήματα τόσο γρηγορότερα θα ζεσταίνεται ο inox θα θέλει διπλάσια ωρα για να ζεσταθεί

Εγω σου προτείνω inox και μάλιστα να ειναι χοντρός για να μην ζεσταίνεται εύκολα και αν θες και μόνωση . Ο Γερμανός κάτι ξέρει και τα έχει πλαστικά , το πλαστικό ειναι κακός αγωγός της θερμότητας .

Οτι βρίσκεται μέσα στο μηχανοστάσιο και δεν ψύχεται είτε απο αέρα είτε από ψυκτικό θες να ειναι θερμικά μονομένο και να μην περνάνε στο εσωτερικό του αντικειμενου(εδω μιλαμε για τον σωληνα) οι θερμοκρασιες . Οπότε χρησιμοποιείς υλικά που να μην ειναι καλοί αγωγοι της θερμότητας .

Οτι μπορει να ψυχθεί βάζεις αλουμίνιο

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

χοντρικά δηλαδή το καλύτερο θα ήταν ένα pvc όπως το μαμά. μπορώ να φτιάξω κάπου κάτι τέτοιο? αλλιώς για ινοξ έχω φίλο εξατμισα! ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Και γω σκεφτόμουν τη λύση του πλαστικού! Αλλά που θα βρούμε κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

σε εταιρια με καλούπια που φτιαχνει τέτοια πραγματα.

Θα ειναι πιο ακριβό από το inox γιατι θα χρειαστείς να το φτιάξεις πρώτα σε αλουμινιο να σου πάρει καλούπι πανω απο το αλουμινιο, να φτιαξει το καλουπι .

Και θες ειδική συνθεση πλαστικού που να αντέχει σε θερμοκρασίες .

Ίσως carbon να βγαίνει σε ιδιο κόστος και φυσικά με καλύτερα αποτελέσματα

midkin εσυ δεν εχεις αφήσει τον μαμα σωλήνα πάνω που ειναι πλαστικος?

Θέμη δεν ξέρω το pvc αν αντέχει . Το μαμά ειναι συνθετικό και είναι κατάλληλο για τέτοιες δουλειές .

Επίσης αρκετά ατομα πανε και ξυλώνουν όλες τις σωληνώσεις του IC τις μαμα που ειναι πλαστικές και βάζουν αλουμινιου , αραγε εν τελη εχουν μικρότερη ΙΑΤ? ή τσαμπα λεφτα.

Κάτι που σίγουρα χρειάζεται αλλαγή ειναι το κολάρο Γ που παει στην πεταλουδα , το μαμα κολάρο ειναι απίστευτα ελαστικό και χάνει για πλάκα την διατομή του, ενα άλλο καλύτερης ποιότητας πιστεύω χρειάζεται .

volkswagen_tsi_engine_aO6zHEL.jpg

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση,

σε ενα 1.4 tsi με 140 hp, αν βαλω 60mm σωληνα απο καταλυτη και πισω με ενα τελικο καζανακι στα 65mm εσωτερικη διαμετρο,θα εχω φασαρια αρκετη?

επισης απο αποδοση θα χασω ή θα κερδισω κατι?

ρωταω γιατι πριν ειχα 1.8 tsi και στα 1.4 δεν εχω εμπειρια.ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση,

σε ενα 1.4 tsi με 140 hp, αν βαλω 60mm σωληνα απο καταλυτη και πισω με ενα τελικο καζανακι στα 65mm εσωτερικη διαμετρο,θα εχω φασαρια αρκετη?

επισης απο αποδοση θα χασω ή θα κερδισω κατι?

ρωταω γιατι πριν ειχα 1.8 tsi και στα 1.4 δεν εχω εμπειρια.ευχαριστω.

Θα βάλεις 63,5 mm διαμετρο.Αυτη ειναι η σωστη για τα 1.4 tsi σε αλλαγη εξατμισης απο καταλυτη και πισω αφου θες.Με ενα ελευθερο καζανακι και αν εχεις θορυβο (που μαλλον δεν θα εχεις) βαζεις και ενα μεσαιο μετα.

Link to comment
Share on other sites

Θέμη καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο σεταπ!!!ευχομαι τα καλυτερα..ασπαστο και απροβληματιστο.!!Με το καλο να βγει στον δρομο και να ρυθμιστει..

τι πιεσεις θα παιξεις?

η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΣΤΟ 1,1 -1,2 ΑΠΟΔΙΔΕΙ 270 άλογα..

Εχω δει εφαρμογες σtον 1.6αρι κινητηρα της bmw που φοριεται στα pegeuot και στα νεα mini cooper και οι οποιες γυριζουν με φουλ πιεση κοντα στις 4.500. ( με αποδοση κοντα στα 45 κιλακια ροπης )

Σε 1,6αρια στις 4000 rpm βγαζουν 35 κιλα ροπης σε οχι και τοσο φιλικο προγραμμα με ενισχυμενα σωθικα.

Eyxomai na mporesei na synergastei αψογα με τον κομπρεσσορα χωρις ιχνη lag και υστερυσης .

Εσυ το εχεις οδηγησει καθθόλου έτσι? αντιλαμβάνεσαι καθόλου υστερηση στην εναλαγη πάνω?

Το a/r της τουρμπίνας αυτη ειναι 0.49 εχει μεγαλύτερη απόδοση απο μια 28αρα rs .

Με τα ελατηρια τι εγινε θεμη ?θα τα αφησετε ετσι ευελπιστώντας οτι με μεγαλυτερο κωλο δεν θα εχετε στα ψηλα backpressure και αρα missfires??

κοφτη που θα βαλετε γνωρίζεις..?

Ευχομαι τα καλυτερα!!

Υ.Γ Ο ήχος που θα κάνει όταν φουσκώνει θα ειναι απίστευτος..

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που σίγουρα χρειάζεται αλλαγή ειναι το κολάρο Γ που παει στην πεταλουδα , το μαμα κολάρο ειναι απίστευτα ελαστικό και χάνει για πλάκα την διατομή του, ενα άλλο καλύτερης ποιότητας πιστεύω χρειάζεται .

volkswagen_tsi_engine_aO6zHEL.jpg

Επειδή βλέπω ότι ψάχνεις για value for money πράγματα, θα σου πω ότι το κομμάτι που αναφέρεις είναι στο τμήμα της εισαγωγής μετά την τουρμπίνα που σημαίνει ότι έχει μεγάλη πίεση μέσα του. Έτσι, ακόμα και αν παραμορφώνεται, η διατομή του αυξάνεται, δε μειώνεται.

Αυτό που λες είχε νόημα στη λεγόμενη αγελάδα των 20vt που ήταν ανάμεσα στο φιλτροκούτι και την τουρμπίνα και όταν ρουφούσε αέρα η τουρμπίνα, αυτή παραμορφωνόταν προς τα μεσα και περιόριζε τη ροή του αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιοιος που ενδιαφέρεται να πάμε μαζί για το πρόγραμμα της Overload προκειμένου να εκμεταλλευτούμε την προσφορά για 2 αμάξια; 8)

Link to comment
Share on other sites

είμαι κατοχος ενος VW Golf GT 170ps 2007... σκοπευω πολυ συντομα να βαλω εγκεφαλο Revo  ο οποιος θα μου το ανεβασει απο τους 170 στα 215-220 αλογα και μετα να συνεχισω με φιλτροχοανη και εξατμηση...η ερωτηση μου ομως ειναι η εξης...μεχρι ποση βελτιωση αντεχει αυτος ο 1400ρις κινητηρας χωρις να αρχησει τα προβληματα και να ζωριζεται πολυ...μεχρι 240-250 αλογα 8α ειναι ενταξει πιστευεται αυτο το συγκερκιμενο αμαξι, ή θα ζωριζεται πολυ λογω του χαμηλου κυβισμου του?  πολοι με τους οποιους εχω συζητηση το θέμα μου είπαν οτι ηδη 1400ρι αμαξι ειναι ηδη τσιτομενο στα 170 αλογα και δεν αντεχει αλλη μετατροπη και δεν ξερω τι να κανω ..

θα χαρω ππολυ να ακουσω αποψεις κατοχων του συγκερκιμενου μοντελου που εκαναν ηδη μετατροπη να μου πουν τις εντυποσεις τοους

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.