Jump to content
wolfburg

Αυτοκίνητα Που Έχουν Γράψει Ιστορία

Recommended Posts

Nα με συγχωρείτε, αλλά η έννοια "έγραψαν ιστορία", όπως αυτή τέθηκε από τον ιδρυτή του συγκεκριμένου post, είναι μία γενική ιδέα που περιλαμβάνει αυτοκίνητα τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας.

 

Επίσης, σε ένα VW forum, δεν μπορεί παρά να κατέχουν περίοπτη θέση τα turbo τετρακίνητα μοντέλα, με τα οποία η VAG, (ΑUDI Quattro, turbo), σάρωσε τον ανταγωνισμό στους διεθνείς αγώνες.

 

audi_quattro_1stgen_rally1_A1.jpg

 

Αλλά και τα μοντέλλα της VW, που παρουσίασε λίγο αργότερα, με δύο, κατ' εμέ, ακόμα εξωτικότερες, παράλληλες, τεχνολογίες, (Syncro, G40/60 compressor),  που, αν και λιγότερο γνωστές στο ευρύ κοινό, προς το οποίο απευθύνονταν σαν εναλλακτικές, βελτιωμένες, προτάσεις, προκάλεσαν  μεγάλες τεχνολογικές ανατροπές.

 

Φυσικά ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, λογικής ιπποδύναμης για καθημερινή χρήση, δεν σπινάρει στις αλλαγές ταχυτήτων! 

 

Όσο για το στρίψιμο σε ορεινές διαδρομές... Ένα Syncro στρίβει αθόρυβα, αποτελεσματικά, με ακρίβεια και ασφάλεια,  πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος, και φυσικά πολύ πιο γρήγορα, τουλάχιστον για τον καθημερινό οδηγό προς τον οποίο απευθύνεται, (κυρίως αλλά όχι μόνο), το σύστημα αυτό.

 

θυμαμαι τον εαυτο μου πιτσιρικα 8 ετων οταν ημουν στον λονδινο και 2 τετραγωνα πιο περα απο κει που εμενα,  ηταν στην μια γωνια αντιπροσωπεια της audi και στην αλλη της vw!!! ειχα παθει τρελη πλακα με το audi  quattro (ηταν και σε μαυρο χρωμα)

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

θυμαμαι τον εαυτο μου πιτσιρικα 8 ετων οταν ημουν στον λονδινο και 2 τετραγωνα πιο περα απο κει που εμενα,  ηταν στην μια γωνια αντιπροσωπεια της audi και στην αλλη της vw!!! ειχα παθει τρελη πλακα με το audi  quattro (ηταν και σε μαυρο χρωμα)

Kαι είχα αρχίσει να σκέπτομαι πως είμαι ο μόνος λάτρης της τετρακίνησης, στο παρόν forum!

 

Οπότε, σε κάποιο άλλο post, θα έχουμε μία ενδιαφέρουσα, ελπίζω, σύγκριση: quattro, haldex η syncro;

 

 

:frantics:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω εν μερη με καποιους απο εσας , εχετε σημειωσει οχηματα που εγραψαν ιστορια εντος και εκτος Ελλαδος .

Να προσθεσω και εγω μερικα :

 

 Alfa romeo 155 2.5 v6 turbo (ηρωικο αμαξι της Ελληνικης Αστυνομιας)

 

Alfa romeo 33 boxer    (ακομα θυμαμαι τον ηχο της , σαπησε ομως απο την αλμυρα στο νησι)

 

Fiat 131 super mirafiori

 

Και καποια με καινοτομιες οπως :

 

Lancia Fulvia 1.3cc V4 , με κινηση στους εμπρος τροχους και η πρωτη Lancia που κερδισε στο WRC

 

Lancia Montecarlo

 

Lancia Stratos 2.4cc V6 με μοτερ FERRARI , Bertone , μονο 500 σε ολo τον κοσμο και 3 φορες νικητρια στο WRC

 

Lancia 037 , το μονο με κινηση στους 2 τροχους που νικησε το AUDI QUATTRO στο WRC και το τελευταιο με κινηση στους 2 τροχους που κερδισε στο WRC..

 

Lancia Fema 832 , με μοτερ V8 FERRARI

 

Lancia Delta Integralle , 4κινητο τουρμπο , κερδισε 6 φορες στη σειρα το WRC και το μονο Lancia που κατασκευαστηκε αποκλειστικα αριστεροτιμονο .

 

Και για την ιστορια η Lancia ηταν η πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια που πουλησε αμαξι με μονοκοκ , η πρωτη που κατασκευασε 5ταχυτο σασμαν , κινητηρα με κομπρεσορα και τουρμπο , αυτοκινητο δρομου με V6 μοτερ και ηλεκτρικη αεροτομη .

Edited by passatebos
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Lancia 037 με κίνηση εμπρός;

 

The Lancia Rally 037 (also known as the Lancia Abarth #037) was a mid-engine rally car built by Lancia in the early 1980s purely for the FIA Group B World Rally Championship. Driven by Markku AlénAttilio Bettega, and Walter Röhrl, the car won Lancia themanufacturers' world championship in the 1983 season. It is the last rear-wheel drive car to win the WRC.

 

800px-Lancia_Rally_037_19.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_037

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Ιταλιακιας full....  :p :p

@Billgr4 ποτε δεν ημουν ιταλακιας , παντα ηθελα audi A4 ή vw passat και τελικα το πηρα . Ειχα βεβαια για λιγο καιρο punto gt turbo και alfa romeo 33 boxer. Αλλα δεν ηταν για μενα αυτα ..

 

Lancia 037 με κίνηση εμπρός;

 

The Lancia Rally 037 (also known as the Lancia Abarth #037) was a mid-engine rally car built by Lancia in the early 1980s purely for the FIA Group B World Rally Championship. Driven by Markku AlénAttilio Bettega, and Walter Röhrl, the car won Lancia themanufacturers' world championship in the 1983 season. It is the last rear-wheel drive car to win the WRC.

 

800px-Lancia_Rally_037_19.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_037

@hellenic vanagon εχεις δικιο .παρασυρθηκα απο αυτα που εγραφα στα απο πανω και μου βγηκε αυθορμητο το εμπρος τροχοι . Ζητω ταπεινα συγγνωμη για την αναστατωση ... :good: :good: :good:

Link to comment
Share on other sites

@Billgr4 ποτε δεν ημουν ιταλακιας , παντα ηθελα audi A4 ή vw passat και τελικα το πηρα . Ειχα βεβαια για λιγο καιρο punto gt turbo και alfa romeo 33 boxer. Αλλα δεν ηταν για μενα αυτα ..

Αστα αυτα... χαχχα

 

Περα απο την πλακα, ηταν η περιοδος που οι Ιταλοι ειχαν ξεφυγει τεχνολογικα!!

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

@Billgr4 ποτε δεν ημουν ιταλακιας , παντα ηθελα audi A4 ή vw passat και τελικα το πηρα . Ειχα βεβαια για λιγο καιρο punto gt turbo και alfa romeo 33 boxer. Αλλα δεν ηταν για μενα αυτα ..

 

@hellenic vanagon εχεις δικιο .παρασυρθηκα απο αυτα που εγραφα στα απο πανω και μου βγηκε αυθορμητο το εμπρος τροχοι . Ζητω ταπεινα συγγνωμη για την αναστατωση ... :good: :good: :good:

Και 'γω ζητάω συγνώμη αν υπήρξα κάπως...άκομψος.

 

Ήταν πάντως μια ευκαιρία να θυμηθούμε αυτό το φοβερό αυτοκίνητο της LANCIA, που  κατασκεύαζε και κατασκευάζει, (ας είμαι τουλάχιστον εδώ..κομψότερος), αυτοκίνητα μιας άλλης φιλοσοφίας. (Και ποιότητας λαμαρίνας...).

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αστα αυτα... χαχχα

 

Περα απο την πλακα, ηταν η περιοδος που οι Ιταλοι ειχαν ξεφυγει τεχνολογικα!!

Ειχαν ξεφυγει τεχνολογικα αλλα στη δεκαετια του '80 επαθε μεγαλη ζημια η Lancia με σκουρια που εβγαλε η Beta ,αναγκαστηκε να τις αποσυρει και να αγορασει νεα αμαξια στους ιδιοκτητες .

 

Και 'γω ζητάω συγνώμη αν υπήρξα κάπως...άκομψος.

 

Ήταν πάντως μια ευκαιρία να θυμηθούμε αυτό το φοβερό αυτοκίνητο της LANCIA, που πάντως κατασκεύαζε και κατασκευάζει, (ας είμαι τουλάχιστον εδώ..κομψότερος), αυτοκίνητα μιας άλλης φιλοσοφίας. (Και ποιότητας λαμαρίνας...).

Δεν πειραζει εμεις να ειμαστε καλα ..

Link to comment
Share on other sites

H Lancia έχει να διδάξει ιστορία.Κρίμα που έχει ξεπέσει τόσο τα τελευταία χρόνια.Οι Ιταλοί έχουν αποδείξει όμως ότι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα με ψυχή

Link to comment
Share on other sites

Ήταν πάντως μια ευκαιρία να θυμηθούμε αυτό το φοβερό αυτοκίνητο της LANCIA, που  κατασκεύαζε και κατασκευάζει, (ας είμαι τουλάχιστον εδώ..κομψότερος), αυτοκίνητα μιας άλλης φιλοσοφίας. (Και ποιότητας λαμαρίνας...).

 

ασε λεμε ειχα παθει τρελη πλακα τοτε :drool:

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε και τα Ford Esocrt MK2 και Cosworth καθώς και τα Sierra RS500

Edited by wolfburg
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους.!!!!

μην ξεχνάμε και το NSU TT..1200cc με 65 ίππους αερόψυκτο και η μηχανή πίσω.Νευρικό αυτοκίνητο για την εποχή(1967-1972) το οποίο δεν άγγιζε τα 700 κιλά...κορυφαίο στις αναβάσεις..βλέπε ανάβαση Πάρνηθας ακόμα και σήμερα..Πορταριά, Ριτσώνα.

nsutts04.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους.!!!!

μην ξεχνάμε και το NSU TT..1200cc με 65 ίππους αερόψυκτο και η μηχανή πίσω.Νευρικό αυτοκίνητο για την εποχή(1967-1972) το οποίο δεν άγγιζε τα 700 κιλά...κορυφαίο στις αναβάσεις..βλέπε ανάβαση Πάρνηθας ακόμα και σήμερα..Πορταριά, Ριτσώνα.

nsutts04.jpg

και Berg Cup Γερμανίας

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Σας περίμενα πιο σκληροπυρηνικούς φολκσβαγκενικούς! :laugh:

 

Ελπίζω να μου επιτρέπετε να επιμείνω μέσα στην οικογένεια, αναφερόμενος σε ένα αυτοκίνητο που ούτε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία γνώρισε, αλλά ούτε τεχνολογική! (Είναι χαρακτηριστικό,  πως υπήρξε το κόκκινο πανί για τον εκδότη/δημοσιογράφο των 4τροχών, τον Κώστα τον Καββαθά, που το θεωρούσε απαράδεκτο!).

 

Εμένα όμως μου άρεσαν:

 

1)H εμφάνισή του.

 

2)Ο ήχος του αερόψυκτου κινητήρα του, (1.800 κυβικά 85 hp), που δεν θύμιζε παρά μόνο PORSCHE, που τερέτιζε χαρούμενα και έμοιαζε με αυτόν ενός μονοκινητήριου αεροπλάνου!

 

3)Το τεχνολογικό "περπάτημα του" στην αρχιτεκτονική μιας PORSCHE του λαού! (Mηχανή/κίνηση πίσω).

 

Πέρασε δίπλα μου, δεκαετία ΄70,σε ένα διάλειμμα του ταξιδιού, καθώς περπατούσα για ξεμούδιασμα,  με επιβάτες ένα ζευγάρι τουριστών, σε μία ανάβαση προς παρακείμενο μοναστήρι.

 

Δεν θα ξεχάσω τον ήχο του και την υπέροχη, για μένα, πίσω όψη που είδα καθώς απομακρυνόταν:

 

VW 412 (Λεπτομέρεια: πίσω έβγαιναν δύο εξατμίσεις, η μία του κινητήρα και η άλλη  του  καυστήρα EBERSPACHER!).

autowpru_volkswagen_412_4-door_sedan_2_z

 

VW 412 

autowpru_volkswagen_412_4-door_sedan_1_z

 

 

Χαρακτηριστικά  VW!

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Hellenic vanagon αερόψυκτοι και VW έχουν τσακωθεί απο χρόνια.όπως από χρόνια έχουν τσακωθεί και οι αερόψυκτοι με την αξιοπιστία.Εμένα πιο πολύ μου θύμιζαν τα στούκας ειδικά όταν άκουγα αερόψυκτο Transporter Τ2 να δουλεύει.Βέβαια βελτιώθηκαν οι μετά απο Τ2 κινητήρες γι αυτό και κάποια Bettle έχουν επιζήσει μέχρι σήμερα.Όσων αφορά το vw 412 είναι αμφιβόλου αισθητικής.Αυτό που ήταν κούκλα και αρκετά σπάνιο είναι το Karmman Ghia

 

http://www.automotiveaddicts.com/9764/internet-find-of-the-week-volkswagen-karmann-ghia#prettyPhoto[9764]/0/

 

Βέβαια και αυτό αερόψυκτο αλλά στην μεταγενέστερη εκδοχή του με τα 32άρια Solex άξιζε να ασχοληθείς μαζί του

Edited by wolfburg
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Hellenic vanagon αερόψυκτοι και VW έχουν τσακωθεί απο χρόνια.όπως από χρόνια έχουν τσακωθεί και οι αερόψυκτοι με την αξιοπιστία.Εμένα πιο πολύ μου θύμιζαν τα στούκας ειδικά όταν άκουγα αερόψυκτο Transporter Τ2 να δουλεύει.Βέβαια βελτιώθηκαν οι μετά απο Τ2 κινητήρες γι αυτό και κάποια Bettle έχουν επιζήσει μέχρι σήμερα.Όσων αφορά το vw 412 είναι αμφιβόλου αισθητικής.Αυτό που ήταν κούκλα και αρκετά σπάνιο είναι το Karmman Ghia

http://www.automotiveaddicts.com/9764/internet-find-of-the-week-volkswagen-karmann-ghia#prettyPhoto[9764]/0/

Βέβαια και αυτό αερόψυκτο αλλά στην μεταγενέστερη εκδοχή του με τα 32άρια Solex άξιζε να ασχοληθείς μαζί του

1)Υποκειμενική άποψη αναφέρω, αλλά πιστεύω ότι πολύ άσχημα έκανε η VW και διέκοψε την παραγωγή αερόψυκτων κινητήρων.

Θα μπορούσε να τους εξελίξει και έτσι να κρατήσει μόνο τα πλεονεκτήματα τους, που είναι πολλά, όπως και η ίδια διεξοδικά έχει εξηγήσει στο παρελθόν, ξεπερνώντας τα όποια μειονεκτήματα τους, εφαρμόζοντας μία σχεδόν αποκλειστική τεχνολογία, διατηρώντας δηλαδή το πολυπόθητο και πολυαναζητούμενο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό!

2)Αερόψυκτοι κινητήρες και αξιοπιστία μπορούν θαυμάσια να συνυπάρξουν αρκεί η σχεδίαση και η κατασκευή να είναι τόσο προχωρημένη ώστε, όπως προανέφερα, να ακυρώνονται τα μειονεκτήματα.

Σήμερα στις Η.Π.Α.(!), που δεν ανήκουν στους διψασμένους για τεχνολογία γιατί και δική τους έχουν και εύκολη πρόσβαση σε οποιαδήποτε άλλη, τριάντα, σχεδόν, χρόνια μετά την διακοπή της παραγωγής από την VW, υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές αυτής της τεχνοτροπίας, έχοντας λύσει πάρα πολλά θέματα και έχοντας πετύχει αξιοθαύμαστες επιδόσεις. Φυσικά δεν ήταν καθόλου εύκολοι, όπως κάποιοι πολύ έξυπνοι, πολύ γνωστοί μας, στην αποδοχή της κατάργησης, προτίμησαν, αν και ιδιώτες, τον δύσκολο δρόμο της εξέλιξης, που θα μπορούσε να είναι ακόμα πολύ καλύτερη με την συμμετοχή της VW!

Kαι εδώ θα ήταν σκόπιμο να αναφέρω πόσο πολύ εντυπωσιάστηκαν οι Αμερικανοί από τα εκπληκτικά αερόψυκτα και με ανεξάρτητη ανάρτηση παντού, φορτηγά της Τσέχικης TATRA, που στον πόλεμο του κόλπου, συνέχιζαν στην έρημο, χωρίς πρόβλημα, εκεί που τα Αμερικάνικα θηρία κολλούσαν και άναβαν! Κατέληξαν να παραγγείλουν ΤΑΤRA για δική τους χρήση!

2007040311355_trucks_tatra_002%20jamal.j

 

TATRA diesel triple aircooled

Tatra_T955_engine.JPG

Επαναλήφθηκε δηλαδή ότι και στον β΄ παγκόσμιο, όπου οι στρατιές του Ρόμελ, με μεγάλο αριθμό αερόψυκτων αυτοκινήτων, είχαν την υπεροχή στην κίνηση με πολύ υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.

VW KUBELWAGEN

VW_Kuebelwagen_1.jpg

3)"Αμφίβολη" αισθητική σημαίνει δικαίωμα σε κάποιους να αρέσει!

:)

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

VW 412: το τελευταίο, (χρονολογικά/εξελικτικά), επιβατικό, αερόψυκτο VW (διακρίνεται ο αερόψυκτος, 85 hp, 1.800 c.c.κινητήρας του, πίσω).

412genom.jpg

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Φιλε hellenik vanagon αεροψυκτοι κινητηρες και αξιοπιστια φυσικα και πανε μαζι και σου το λεω εγω που λογο δουλειας τους γνωριζω καλα. Απλα το θεμα της εξελιξης σε αεροψυκτους κινητηρες εχει μεγαλυτερο κοστος για αυτο δεν προτιμουνται απο τους κατασκευαστες. π,χ  Η DEUTZ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Φιλε hellenik vanagon αεροψυκτοι κινητηρες και αξιοπιστια φυσικα και πανε μαζι και σου το λεω εγω που λογο δουλειας τους γνωριζω καλα. Απλα το θεμα της εξελιξης σε αεροψυκτους κινητηρες εχει μεγαλυτερο κοστος για αυτο δεν προτιμουνται απο τους κατασκευαστες. π,χ  Η DEUTZ

Ακριβώς!

 

(Την MAGIRUS DEUTZ την αναφέρεις σαν παράδειγμα με εξαιρετικά αξιόπιστους αερόψυκτους κινητήρες η δεν κατάλαβα καλά ; ) .

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Στην Αμερική υπάρχουν club αυτοκινήτων πχ "aircooled Vws" με εξαιρετικά βελτιωμένα και αναπαλαιωμένα σκαθάρια και βανάκια Τ3 και Τ2.Το θέμα είναι ότι οι ιδιοκτήτες τους έχουν ρίξει αρκετό τρέξιμο, ψάξιμο και χρήματα.Μάλιστα κάποιοι έχουν αλλάξει τους κινητήρες τους με αντίστοιχους της Porsche.Συμφωνώ ότι η VW έμαθε απ τα λάθη της από το T3 ακόμα όταν αποφάσισε να τελειοποιήσει κάποια προβλήματα των αερόψυκτων κινητήρων.Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει να ασχοληθείς με αερόψυκτους κινητήρες και να τους βελτιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Αλλά μιας και το thread αυτό είναι γενικού ενδιαφέροντος, και μιας και αναφέρθηκα στα φορτηγά της TATRA που κέρδισαν τον θαυμασμό του Αμερικάνικου στρατού, θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ και στα επιβατικά της ΤATRA, που έχουν σταματήσει να παράγονται πλέον εδώ και 15 χρόνια.

Δείτε:

Tα τελευταία TATRA



V8 αερόψυκτος, διπλής φτερωτής, 2.500 C.C., 99 hp., 1956 (-1962). Xωρίς εξάτμιση.


Κλιπάκι δεκαετίας 50. (Xιουμοριστικό, με εντελώς διαφορετικό πρίσμα θέασης των δεδομένων).


Τώρα αν σας κίνησε την περιέργεια πως η ΤATRA, η PORSCHE και η VW ξεκίνησαν με αερόψυκτα αυτοκίνητα και με τον κινητήρα πίσω, ναι υπάρχει εσωτερική διασύνδεση στην ροή των γεγονότων.

Στην πάλαι ποτέ Τσεχοσλοβακία υπήρξε ένα λαμπρό μυαλό ο καθηγητής Ηans Ledwinka.

Yπάρχουν πολλές αναφορές για παράλληλη πορεία στην εξέλιξη με τον Ferdinand Porsche, και ιστορίες για κλοπή σχεδίων και άλλα τινά.

Φαίνεται πάντως πως αν θεωρήσουμε πατέρα του πρώτου σκαθαριού τον Ledwinka εξ' ίσου με τον Porsche, δεν θα είμαστε πολύ μακριά από την αλήθεια:

"Volkswagen controversy
Both Hitler and Porsche were influenced by the Tatras.%5B1%5D Hitler was a keen automotive enthusiast, and had ridden in Tatras during political tours of Czechoslovakia.%5B1%5D He had also dined numerous times with Hans Ledwinka.%5B1%5D After one of these dinners Hitler remarked to Porsche, "This is the car for my roads".%5B2%5D%5B1%5D while the book Car Wars, quotes Hitler as saying it was "the kind of car I want for my highways".%5B3%5D In any case, of Ledwinka, Porsche admitted "Well, sometimes I looked over his shoulder and sometimes he looked over mine" while designing the Volkswagen.%5B4%5D%5B3%5D%5B1%5D There is no doubt that the Beetle bore a striking resemblance to earlier Tatra.%5B1%5D Tatra launched a lawsuit, but this was stopped when Germany invaded Czechoslovakia. At the same time, Tatra was forced to stop producing the T97. The matter was re-opened after World War II and in 1961 Volkswagen paid Ringhoffer-Tatra 3,000,000 Deutsche Marks in an out of court settlement.%5B5%5D%5B3%5D%5B1%5D"

Kαι ένα συχνό τέλος για τους σπουδαίους πρωτοπόρους:

Final years
After the Second World War, Ledwinka was accused of collaboration with the German occupation forces and jailed for five years in Czechoslovakia. After his release in 1951, he refused to work for Tatra, and retired to Munich, Germany where he died in 1967. In 1992, after the fall of Communism, Hans Ledwinka was posthumously fully rehabilitated by the Czech authorities."

Πηγή:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Ledwinka

 

Περισσότερα:

http://www.tatraplan.co.uk/

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!

 

(Την MAGIRUS DEUTZ την αναφέρεις σαν παράδειγμα με εξαιρετικά αξιόπιστους αερόψυκτους κινητήρες η δεν κατάλαβα καλά ; ) .

Aκριβως, καλα καταλαβες. Σε ερωτηση που ειχα κανει σε τεχνικο της εδω αντιπροσωπιας για το λογο που σταματησαν να κατασκευαζουν αεροψυκτους κινητηρες ,ο λογος ηταν καθαρα οικονομικος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.