Jump to content
Andritsos

Polo 6R 1.6 Tdi Bmt Σε Pepper Grey.

Recommended Posts

Οκ φιλέ μ.... Απλα λέω για τα castrol γτ κ η vw castrol προτείνει και μέχρι κ στην ταπα λαδιού του αυτοκινήτου γράφει castrol.....γι'αυτο έλεγα να τα προτίμησω!!

Και η Renault συνιστά μόνο Elf.Είναι όλα θέμα μαρκετινγκ!

Υπάρχουν πολύ αξιόλογες εταιρίες οι οποίες δεν είναι τόσο γνωστές.

Σκέψου ότι η AMSOIL Αμερικάνικη εταιρία πίνουν νερό στο όνομα της οι petrolheads

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο θέμα μάρκας .

Γιατί να πληρώσω αρχική 23 ευρώ 1 λίτρο λάδι που ο ίδιος κωδικός πωλείται έξω 11 ευρώ. . . ??????????????

 

Δεν το κατάλαβα είναι μάγκες αυτοί. . . . ?

 

Άσε που λόγω δουλειάς πρέπει να ψωνίσω και απο αλού. . . .

 

Castrol edge 5w-30 profesional VW/Audi (με το σηματάκι επάνω της μάρκας στο εμπόριο το χρεώνουν 11 έως 15 ευρώ ΑΡΧΙΚΗ. Το ίδιο η αντιπροσωπία το ξεκινάει περίπου 24 ευρώ και με την '' έκπτωση '' στο πάει στα 15 ευρώ περίπου. . . .αν είσαι επαγγελματίας . Αν δεν είσαι νομίζω λίγο πιο πάνω. . . . 

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι τα castrol αλλα υπαρχουν και καλυτερα...9,5 ευρω/λιτρο ειναι μια δελεαστικη τιμη εκει που ο ανταγωνισμος ειναι 1-1,5 ευρω παραπανω

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάγκες το πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο και πρωτη φορά λέω να το αλλάξω λάδια μονος μου μιας και δεν είμαι στην εγγύηση... Βρήκα απο γνωστό μου τα castrol edge 5L 44€ και πιστεύω οτι είναι πολύ καλη τιμή για castrol και λέω να τλβαλω αυτά για πρωτη φορά!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να έχει τις αντίστοιχες προδιαγραφές. . . . . 

Αν έχεις tdi οπωσδήποτε 5w - 30 με 504 -507 

Υπάρχουν πολλά edge.

Καλή τιμή τα 44 ευρά. . . 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάγκες το πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο και πρωτη φορά λέω να το αλλάξω λάδια μονος μου μιας και δεν είμαι στην εγγύηση... Βρήκα απο γνωστό μου τα castrol edge 5L 44€ και πιστεύω οτι είναι πολύ καλη τιμή για castrol και λέω να τλβαλω αυτά για πρωτη φορά!!

Μια χαρα τιμη προχωρα αφοβα...και συγχαρητηρια που θα κανεις μονος σου την αλλαγη αυτο δειχνει οτι επιτελους ο κοσμος ξυπνησε και δεν πληρωνει τσαμπα μαγκες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και ναι λοιπόν το εργαλείο έγραψε τα πρώτα του 50.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob: 

Λίγο πριν κλείσει τα 2 του χρόνια πέρασε τα 50.000 χιλιόμετρα, βγάζοντας το μεροκάματο του με άνεση χωρίς ταλαιπωρίες και με πολύ καλές καταναλώσεις καυσίμου. Από τώρα όμως αρχίζουμε να περιορίζουμε τα πολλά εξτρά χιλιόμετρα μιας και στόχος μας είναι να είμαστε κοντά στα 100.000 χιλ. όταν (πρώτα ο Θεός) το δώσουμε για τον αντικαταστάτη του, που από ότι βλέπω θα είναι πάλι polo . . . .  :crazysmile: 

 

 

IMG_20150319_143102_1.jpg

 

 

Ορίστε και μια εικόνα αμέσως μετά από γέμισμα . . . . . . . 1020χιλ μου υπολογίζει (μετά από αρκετό ecodriving) για αυτό το φουλάρισμα.

IMG_20150319_145518_1.jpg

 

:bling:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φιλέ andritsoula το tdi του 2011 έχεις?? Αν ναι..... Γνωρίζεις πως γίνεται να βαφουμε να φαίνεται η θερμόκρασιά λαδιού στα δικά μας??

Link to comment
Share on other sites



Φιλέ andritsoula το tdi του 2011 έχεις?? Αν ναι..... Γνωρίζεις πως γίνεται να βαφουμε να φαίνεται η θερμόκρασιά λαδιού στα δικά μας??


Γεια σου φίλτατε. Το δικό μου είναι το 1.6 tdi bluemotion με τον CAYB κινητήρα και το πήρα το 2013.

Αν εννοείς για θερμοκρασία λαδιού . . . . .δεν γνωρίζω ,λογικά με κάποιο οργανάκι θα μπορείς να έχεις την συγκεκριμένη ένδειξη.


:goodjob: :goodjob: :goodjob: :goodjob: :goodjob:Και ναι χθες κλείσαμε τα 2 χρόνια συμβίωσης με το εργαλείο. . . . . . :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu:

10 Απριλίου του 2013 έως 10 Απριλίου 2015. . . . . Επίσημα εκτός ''εργοστασιακής εγγύησης'' συνεχίζουμε για άλλα 2 χρόνια έχοντας επέκταση εγγύησης από την πρώτη ημέρα αγοράς του.
Να συνεχίσει έτσι χωρίς προβλήματα.


Καλή Ανάσταση υγεία και προσοχή σε όσους ταξιδεύουν . . . . . .

:bling: Edited by activious
merge posts
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 Να ‘μαι κι εγώ. . . . . . .

 Με αφορμή το σέρβις των 60.000χιλ είπα να ανανεώσω το θέμα μιας και έχω καιρό. . . . Όλα καλά με το εργαλείο , κανένα απολύτως πρόβλημα , καμία βλάβη , κελαηδάει σαν καινούργιο.

Η μόνη μ@λ@κί@ που έγινε ,κάπου μέσα στον Ιούνιο, ήταν που έπεσε ένας από πίσω μου ενώ είχα σταματήσει προκειμένου να περάσει πεζός. Ξενέρωσα πολύ αλλά ευτυχώς ήταν μόνο μια τρύπα στον προφυλακτήρα πίσω και κάτι κόπιτσες. Αντικαταστάθηκε όλος ο προφυλακτήρας με καινούργιο όπως θα έπρεπε και είναι σαν να μην έγινε ποτέ. Το κόστος του προφυλακτήρα γνήσιος από την αντιπροσωπεία ,άβαφος, ανέρχεται στα 260 ευρά με τον φ.π.α. Προσωπικά το περίμενα για πολύ ακριβότερο.

IMG_20150528_090218.jpg

IMG_20150528_090210.jpg

IMG_20150528_110938.jpg

 

 Όσον αφορά τώρα τα υπόλοιπα, έγινε το σέρβις των 60.000χιλ. Ως γνωστόν αντί για κάθε 30.000χιλ εγώ το δικό μου το κάνω σέρβις κάθε 15.000χιλ. Έτσι λοιπόν την περασμένη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου πήγα στην αντιπροσωπεία έχοντας τα δικά μου λαδάκια (Liqui Moly 5w-30 TOP TEC 4200 longlife3) για την καθιερωμένη αλλαγή φίλτρων λαδιού – καμπίνας και αν χρειάζεται φίλτρο αέρα. Όλα καλά και φυσιολογικά.

 Αφού είχα φύγει αφήνοντας το να το περιποιηθούν στο μισάωρο με παίρνουν στο τηλ. Για να μου πούν πως θέλει και τακάκια εμπρός. Λέω αν όντως χρειάζεται ας τα αλλάξουν. Ρωτάω την τιμή τους και μου λένε από 85ευρώ στα 68(αν θυμάμαι καλά) + 20 ευρώ η εργασία χωρίς το φ.π.α.

Επειδή δεν είχα υπολογίσει το συγκεκριμένο κόστος για τακάκια , είπα αν γίνεται να τα αφήσουμε προσωρινά. Φυσικά μου λένε πρέπει να αντικατασταθούν ΑΜΕΣΑ. Τους είπα για μια εβδομάδα παρά πίσω και μου αρνήθηκαν. Πραγματικά ήθελα να βάλω τα γνήσια αλλά δεν έβγαινα για + 100 εκείνη την ημέρα. Τελικά τους ζήτησα αρ. πλαισίου για να τα πάρω από συνεργάτη με ανταλλακτικά που λογικά θα ήταν πιο φθηνά. Εκεί τσίνησαν . . . . και μου λένε και για μια άλλη σειρά από 60 στα 40 ευρώ χωρίς διευκρίνιση για τον φ.π.α.  Τελικά πήγα και πείρα τακάκια της remsa τα htp στα 30 ευρώ από 40 κομπλέ με φ.π.α.

 Εκ των υστέρων είδα πως τα τακάκια που άλλαξα είχαν ψωμί για τουλάχιστον 5.000 χιλ. Δεν πειράζει αυτοί χάσανε. Θα τα άλλαζα την άλλη εβδομάδα – μήνα και θα έπαιρνα τα γνήσια.

Τελικό κόστος:

-Εργασία για αλλαγές (λαδιών ,φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρα, τακάκια.)= 86,10 ευρώ

-φίλτρο καμπίνας = 20,90

-φίλτρο αέρα = 24,00

-φίλτρο λαδιού = 11,55

-λάδια 5l (δικά μου) = 53,10

-τακάκια (δικά μου) = 30,00                               Γενικό σύνολο = 225,65 ευρώ.

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να 'μαι πάλι . . . . 

Ίδη περάσαμε και τα 75.000χιλ. και πήγαμε για το καθιερωμένο service μας. Είπαμε κάθε 15.000χιλ. για να είμαστε σίγουροι.

Σε αυτό το λοιπόν αλλάχτηκαν κανονικά τα λαδάκια του, φίλτρο λαδιού, και τακάκια πίσω.

Χρεώσεις με φπα :

Εργασία για αλλαγές (λαδιών ,φίλτρο λαδιού, τακάκια.) = 61,94 ευρώ

- Τάπα κάρτερ = 1,95 ευρώ

- Σετ τακάκια πίσω (οικονομική σειρά αντιπροσωπίας) = 35,10 ευρώ

- Φίλτρο λαδιού = 11,77

- Λάδια (δικά μου) όπως πάντα Lyqui moly τα 5 λίτρα  : 50,22 ευρώ                       Γενικό σύνολο = 160,98 ευρώ

 

Κανένα απολύτως πρόβλημα το εργαλείο μέχρι στιγμής. Όλα βαίνουν καλώς. 

Επίσης αλλάχτηκαν και τα λάστιχα του λίγο αργότερα. Μπορώ να πώ πως έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο τα μαμίσια Dunlop  που φόραγε. 3+ χρόνια πάνω στις ρόδες του και 76500 χιλ. περπάτημα . . . .  Και πάλι πολύ καλή πρόσφυση παρά τη φθορά τους.

Πλέον είμαστε στα 79.000 χιλ. και συνεχίζουμε. . . .  

Κάτι μου λέει πάντως πως μπορεί να χρειαστώ δισκόπλακες μπροστά στο επόμενο service . Έχουν εμφανή φθορά και χρίζουν αντικατάστασης . . . . 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολα για δισκόπλακες νομίζω είναι λίγα τα χιλιόμετρα. Τα λάδια τα παίρνεις από τον γνωστό εισαγωγέα της Λαμίας??? (είναι πάρα πολύ εξυπηρετικοί και επαγγελματίες).  Τελικά αυτά τα Liqui Moly έχουν μπει γερά στο παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Λάδια βάζω πάντα L/M από τον γνωστό κύριο Τζι@Ne. . . . . . :thumbsu:

 

Τώρα όσον αφορά τις δισκόπλακες έχουν καλό ''δοντάκι''. μικρόμετρο δεν πείρα να μετρήσω αλλά οι μπροστινές φαίνεται να έχουν 3mm ''δοντάκι'' στην κάθε πλευρά. Αν οι μπροστά έχουν 3mm τότε οι πίσω έχουν 2mm. Ίσως στο μεθεπόμενο (στα 105.000χιλ) θα πρέπει να τις αλλάξω πιστεύω .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά το κατάλαβα το μαγαζί (χαχαχαχα) είναι τοπ στην Λαμία. θέλω να τα βάλω και εγώ τα λάδια αυτά αλλά θα δω πότε... Όσο για τις δισκόπλακες εσύ ξέρεις καλύτερα... Να σου πω  τα ανταλλακτικά τα παίρνεις από έξω και πας αντιπροσωπία (μπουζί, φίλτρα κλπ). Γδέρνουν άσχημα ρε συ εκεί μέσα.... Εγώ βρήκα έξω και το πάω και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δείς. . . . 

Αφού έχω κάνει επέκταση εγγύησης , και για να μην έχω γκρίνια , μιας και είναι εκπαιδευτικό το αυτοκίνητο (το έχω για την σχολή μου και σαν προσωπικό μου) όλα τα ανταλλακτικά που αφορούν τον κινητήρα πάντα γνήσια καθώς επίσης και για την εργασία πάω στην αντιπροσωπεία. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να μείνω χωρίς αμάξι να μην μπορώ να κάνω την δουλειά μου επειδή δεν θα βγάζω άκρη με την αντιπροσωπεία για το αν με καλύπτει ή όχι η εγγύηση επειδή  δεν ήταν γνήσιο το ανταλλακτικό ή δεν έγινε σωστά η τοποθέτηση του (ίσως και καλά).

Φαντάσου πως μια φορά μου είχαν πει πως αν σπάσει η τουρμπίνα επειδή φοράω άλλα λάδια από την μάρκα που προτείνει ο κατασκευαστής ,άκουσον άκουσον, δεν θα με καλύψει η εγγύηση, άσχετα αν έχει έγκριση τύπου απο την VW . . . . . (έχω γράψει πιο πάνω για το σκηνικό).

Από εμπειρίες άλλων έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα:

Έχεις καινούργιο dieselοκίνητο όχημα ?

1ον. Καύσιμο πάντα απο συγκεκριμένο πρατήριο εταιρικό, που να εμπιστευόμαστε, αν είναι δυνατόν και να έχεις μια σχετικά καλή πελατειακή σχέση , αν όχι φιλική μαζί του.

2ον. Τουλάχιστον στην περίπτωση μου να επαληθεύεται το προηγούμενο με αρχείο τιμολογίων - αποδείξεων 

3ον. Φίλτρο καυσίμου αλλαγή πιο συχνά απο ότι αναφέρει ο κατασκευαστής και ΠΑΝΤΑ το γνήσιο. Ας είναι το ίδιο πράγμα με το μη γνήσιο και ας είναι στη διπλάσια τιμή.

4ον. Κάποιο βελτιωτικό-καθαριστικό καυσίμου για biodiesel .

5ον. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ πάντα τους όρους εγγύησης και επέκτασης εγγύησης για να ξέρουμε τι μας γίνεται. 

 

Προσωπικά:

- βάζω πάντα Vpower diesel από 2 συγκεκριμένα πρατήρια της ίδιας εταιρίας (Α.Ε.) οπού με το προσωπικό τους είμαστε φίλοι χρόνια τώρα και απο πρίν πιάσουν δουλειά εκεί.

- όλα τα καύσιμα μου είναι αποδείξεις με σφραγίδα - τιμολόγιο.

- Άλλαξα φίλτρο καυσίμου στις 45.000 χιλ. και θα ξανα αλλάξω πάλι στα 90.000 χιλ.

- Κάθε 5000 χιλ. αντιβακτηριδιακό στο ντεπόζιτο.

Φυσικά και έχω διαβάσει τους όρους εγγύησης και ξέρω τι και πότε κάτι είναι εκτός αυτής. . . . .  

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό για το πρατήριο που λες είναι mast... Και εγώ από το shell μετά το μουσικό βάζω άσε που βολεύει κιόλας γιατί μένω Σταυρό οπότε μια χαρά. 

Link to comment
Share on other sites

Βάζω κι εγώ που και που απο εκεί . . . . όταν τύχει να πηγαίνω με μάθημα προς τα εκεί . . . 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 5 χρόνια έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του Polo 1.6tdi bmt. Με υπηρέτησε πιστά και απροβλημάτιστα αυτά τα χρόνια κάνοντας 121.780 χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν σαν ένα μικρό μακροχρόνιο Review θα έλεγα τα εξής:

 

Πολύ καλός κινητήρας, δυνατός και ροπάτος. Σκαρί δυνατό και σταθερό και πολύ ουδέτερο υπο πίεση.

 

Θετικά:

- Οικονομικότατο, Το λιγότερο 650 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο ΜΕΣΑ σε επαρχιακή πόλη φουλ μάθημα (εκπαιδευτικό) σε ανηφόρες / σταμάτα ξεκίνα κλπ. 900 χιλιόμετρα άνετα με φυσιολογική μεικτή χρήση (πόλη - εθνική - επαρχιακό) Προσωπικό ρεκόρ 1350 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο μέχρι να ανάψει ρεζέρβα.

- Ροπάτος αργόστροφος κινητήρας, Ξεκινάς σε ανηφόρες ΜΟΝΟ με συμπλέκτη εύκολα και ανεβαίνει.

- Όσο υπάρχει το φίλτρο μικροσοματιδίων δεν υπάρχει ίχνος καρβούνας . Αναζωογόνηση σπάνια ζητούσε απο μόνο του. Αρκεί μια ήρεμη βόλτα με 4η ταχύτητα για λίγο.

- Ομαλή λειτουργία κινητήρα χωρίς κραδασμούς κλπ.

- Στα 5 χρόνια και 120.000+ χιλιόμετρα δε ζήτησε αμορτισέρ ακόμη. Και στο ΚΤΕΟ κανένα παράπονο, παρόλο την λακούβα που έτρωγε καμιά φορά.

- Σχετικά οικονομκό σε σέρβις Λάδια φίλτρο λαδιού και αναλόγως φίλτρο καμπίνας κάθε 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια. Εγώ το έκανα κάθε 15.000 χιλιόμετρα λόγω εκπαιδευτικής χρήσης.

- Συμπλέκτης χωρίς κιχ όλον αυτόν τον καιρό. . . . 

 

Αρνητικά:

 

- Ο θόρυβος του κινητήρα (κροτάλισμα) αυξανόταν όσο μάζευε χιλιόμετρα. Δηλαδή μέχρι τα πρώτα 30.000-40.000 νομίζω ήταν πιο ήσυχο.

- ''Αμολάει'' στις χαμηλές στροφές και θέλει λίγο συνήθεια στην αρχή. Πρέπει απλά να βάζεις πρώτη ταχύτητα πιο εύκολα. Εκεί που μπαίνεις με βενζινοκίνητο 2α κρεμασμένη αυτό θέλει πρώτη.

- Όλον αυτόν τον καιρό είχε δύο προβλήματα: Μία καμένη λάμπα φλάς και χάλασε το μοτεράκι που κλειδώνει την τάπα για το καύσιμο. Μόνο αυτά σαν αστοχίες. . . . 

 

Γενικά είναι πολύ καλή επιλογή για μεταχειρισμένο και αξίζει τα λεφτά του.

Απόλυτα ικανοποιημένος.

 

Το εν λόγω όχημα αντικαταστάθηκε με το νέο polo tgi (aw) 2018. 1.000cc 90Hp tgi. Φυσικό αέριο και βενζίνη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.