Jump to content

Recommended Posts

Χαιρετω ολους τους συμφορουμιτες και καλως σας βρηκα.

 

Ειπα σαν πρωτο ποστ στο site να κανω ενα θεμα για το αυτοκινητακι μου που επεσε θυμα ενος S3 με απροσεκτο οδηγο.

Το λοιπον ερχομενος ολος τυχαια εκ της Φραγκοβασιλη ενα S3 παραβιαζοντας σηματοδοτη και προτεραιοτητα μου κανει "ψιτ ψιτ την ψησαμε" και σκαει με ολη την δυναμη πανω στην κολωνα του οδηγου. Και με πεταει μαζι με το αυτοκινητο απεναντι με αποτελεσμα να πεσω σε μια κολωνα φωτισμου.

 

Και ιδου το αποτελεσμα.

 

post-23779-0-35170500-1364894290_thumb.jpost-23779-0-75255300-1364894295_thumb.jpost-23779-0-91707700-1364894298_thumb.jpost-23779-0-05900900-1364894305_thumb.jpost-23779-0-97359900-1364894312_thumb.jpost-23779-0-07604900-1364894318_thumb.j

 

Για την ιστορια το αυτοκινητο ειναι γνησιο GTI (AGU 1J1) το οποιο αγοραστηκε το 2007 (78.000 χλμ) ελαφρως μεταχειρισμενο απο ενα ξαδερφο που ειναι στην γερμανια. Σε μενα εφτασε μαμα κατασταση και το χερακι μου δεν αντεξε να μην το γαργαλησει. Ετσι σαν αρχη μπηκαν 17" Autostrata ζαντες με λαστιχα 215/45/17 και xenon φωτα. Ακολουθησε κιτ εξατμισης 73mm με τελικο Isotta Firestorm, σχαστρα ρυθμιζομενη turbosmart, φιλτρο ελευθερας ροης K&N και προγραμμα 1ου σταδιου. Εσωτερικα εβαλα μονο δυο οργανα κολωνας ( μπαρομετρο και hallmeter), οθονη 2 Din Pioneer, engine start button, full led φωτισμο, και εναν καινουργιο εγκεφαλο συναγερμου.

 

Ετσι αποφασισα να το πλακωσω στις καρπαζιες και να το φτιαξω εξ ολοκληρου και με την μια.

 

Εξωτερικα αποφασισα να παω για το clean german look που εχει γινει μοδα σε ολη την ευρωπη. Ουτως ειπην εργοστασιακοι προφυλακτηρες με αφαιρεμενα ολα τα bumper guards (σηρητια) και αφαιρεση των guards και απο τις πορτες. Επισης θα αλλαχτει και το χρωμα με το εργοστασιακο ασημι να πηγαινει περιπατο και την θεση του να παιρνει το Gun Metal της Mipa που χρησιμοποιει και η Avendator (σσσσσ δεν θελω σχολια :-) ) Ιδου το project μεχρι τωρα.

 

post-23779-0-56673500-1364894827_thumb.jpost-23779-0-32396400-1364894836_thumb.jpost-23779-0-91237800-1364894842_thumb.jpost-23779-0-95500400-1364894848_thumb.jpost-23779-0-96553300-1364894852_thumb.jpost-23779-0-09557300-1364894863_thumb.jpost-23779-0-69890200-1364894867_thumb.j

 

Τα μπετα εχουν ξεκινησει να πεφτουν και στους προφυλακτηρες χρησιμοποιηθηκε μια κολλα 2 συστατικων (πανακριβη αλλα τα αξιζει τα cents της) για να αποφυγουμε σπασιματα και λοιπα παρατραγουδα στο μελλον.

 

Το σαλονι μαζι με τα πλαινα ειχαν πεσει θυμα ενος απατεωνα (pardon my french) οπου σε βιολογικο που το ειχα παει να το κανουν αποφασισε πως η καλυτερη λυση ειναι να στεγνωσει με τις πορτες κλειστες μεσα στο κατακαλοκαιρο. Ετσι εφυγαν ολα για τον ταπετσιερη οπου επιλεχθηκε αγγλικο δερμα Soft grain απο jaguar με χρωμα warm charcoal και κοκκινες πλακοραφες. Ο ουρανος και τα πλαινα εγιναν νωριτερα μεσα στον χρονο και απο γκρι εγιναν μαυρα. Ο ταπετσιερης με καλεσε να δω οταν ξηλωσε τα εργοστασιακα υφασματα. Ιδου τι ειδαν τα ματακια μου.

 

post-23779-0-28055500-1364895363_thumb.jpost-23779-0-24735700-1364895359_thumb.jpost-23779-0-69128900-1364895354_thumb.jpost-23779-0-08371100-1364895350_thumb.j

 

Με απλα λογια στο τσακ προλαβαμε πριν σαπισουν τα αφρολεξ και χρειαστει να πεταξω τα recaro στα σκουπιδια. Τα σχολια δικα σας.

 

Επισης εχει παραγγελθει και ειναι προς παραλαβη. Full kit APR 3ου σταδιου (turbo, intercooler, εγκεφαλος κλπ), AP Galfer φρενα (εμπρος - πισω), FK - Automotive full coilovers, λαστιχα continental contactsport 5 225/40/17, ZF custom made σασμαν, short shift, τιμονι R32, ταμπλω οργανων immo3 και καινουργια εσωτερικα φινιρισματα custom made αντι για τα κλασικα αλουμινενια η κατι αλλο.

 

Θα προσπαθησω να ενημερωνω το ποστ για το project ει δυνατον καθημερινα εαν γινετε.

 

 

Εν καιρο περιμενουμε να ερθουν απο την carglass για να αφαιρεθουν τα τζαμια ωστε να γινει σωστα το βαψιμο. Το αποτελεσμα που περιμενω ειναι καπως ετσι.

 

post-23779-0-79779700-1364896400_thumb.j

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Αδερφε κριμα που στο τρακαραν αλλα μολις θα ετοιμαστει θα ειναι πανεμορφο και θα ανταγωνιζεται ανετα τα υπολοιπα που παιζουν στην ευρωπη να το χαρεις με υγεια και προσοχη απο δω και περα .

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε μου για τα καλα σου λογια, ολοι μας να χαιρομαστε τα VW μας με υγεια και με ασφαλεια πανω απο ολα.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι και εγω clean look στο passat που εχω αλλα θα αφαιρεσω τα παντα τις ριγες στους προφυλακτηρες στις πορτες τα χερουλια απο τις πορτες και θα κανω flat το πορτμπαγκαζ και η πινακιδα θα κατεβει στον προφυλακτηρα οπου θα φτιαχτει θεση στα δεξια και βαψιμο απο την αρχη το καλοκαιρακι λεω να το κανω.

Link to comment
Share on other sites

Στο Passat που εχει μεγαλυτερες επιφανειες απο Golf θα δειξει πολυ προσεξε στην επιλογη υλικων και στον μαστορα μονο και απεφυγε την χρηση πολυεστερα οπως ο διαολος το λιβανι....ειχα δει ενα σαν το δικο σου με clean look στο Worthersee στην γερμανια και εμοιαζε λες και ηταν 100 χρονια μπροστα...

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

Πολλά μπράβο.Το να το ξηλώνεις και να το φτιάχνεις απ την αρχή θέλει μεράκι,χρήμα,κόπο και άπειρες εργατοώρες!Εύχομαι να γίνει όπως το θες και να μας κρατάς ενήμερους!

Link to comment
Share on other sites

Τα πιο όμορφα mk4 είναι όντως τα clean /flashed look. Καλή αρχή και από εμένα. Αφού θα κάνεις όλα αυτά, σκέψου και για mk5 bootlid. Θέλει πολύ δουλειά αλλά αξίζει. Ή και για τάπα ρεζερβουάρ από tt mk1 βαμμένη είτε μαύρη η στο χρώμα σου. Μπορείς να βάλεις και διακριτικά anni sideskirts και να τα στοκαρεις ώστε να γίνουν ένα σώμα. Πρόσεξε πάντως πόσο θα χαμηλώσεις γιατί ωραίο το static αλλά δεν πας πουθενά. Βάλε και top mounts από audi 80 με top cups από polo 9n. Θα χαμηλώσεις 12mm χωρίς να χάσεις από διαδρομή των coils. Καλή συνέχεια εύχομαι

SAM_0667.jpg

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Edited by archon_rc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τα καλα σας λογια και archon_rc ευχαριστω για τις συμβουλες....θα περιμενω να ερθει η αναρτηση να δω τι ride height θα κανω και επειτα εχουμε ακομα δρομο με τις ζαντες και τα φρενα γιατι κατι μου λεει δεν θα τις αποφυγω τις 18" η τις 19" λογω μεγεθους των φρενων...ειδωμεν...παντως το project προχωραει αργα αλλα σταθερα...

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου που δεν το παράτησες μετά από το συμβάν, μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι για τέτοιου είδους project.. Με το καλό να τελειώσει και να δώσει μια άλλη νότα στην καθημερινότητα σου ;) Κράτησε μας ενήμερους σχετικά με την πορεία του !

Link to comment
Share on other sites

περαστικά φίλε για το τρακάρισμα... εσύ να σε καλά . όσο για το project σου προχώρα το. θα είναι κάτι ξεχωριστό.... 

Link to comment
Share on other sites

Οι παλιοι λεγανε "Εαν δεν φτιαξεις σπιτι και δεν παντρεψεις κορη δεν ξερεις τι θα πει ταλαιπωρια" εγω ερχομαι να συμπληρωσω οτι και "εαν δεν κανεις ανακατασκευη αμαξι επισης" εχουμε πνιγει στην σκονη αλλα το αποτελεσμα ερχετε να μας δικαιωσει.

 

Οι προφυλακτηρες σχεδον εχουν ολοκληρωθει απο στοκαρισματα και καναμε και ενα μικρο προβαρισμα για να κ@βλ@ντισουμε λιγο και να παρουμε κουραγιο...

 

golf32p.jpg
 

golf31h.jpg
 

golf30o.jpg
 

Ολα καλα η μεταφορικη μας ενημερωσε οτι τα υπολοιπα ανταλλακτικα ειναι καθ'οδον και σημερα μπηκε παραγγελια για το κιτ της Wossner σε πιστονια και μπιελες και της Total Seal για τα ελατηρια στα πιστονια...

 

Το σαλονι εξελισσετε σε υπερπαραγωγη και αναμενουμε τα πισω καθισματα σαν πρωτη φαση...

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο πατρίδαααααα.. Καλη συνεχεια κ ευχομαι να γινει οπως το περιμενεις..Χαρα στο κουραγιο σου,Το αποτελεσμα θα σε ανταμήφσει κ με το παραπανω πιστεύω.. 

Link to comment
Share on other sites

φιλε πολλα συγχαρητηρια για το project... με το καλο να το ολοκληρωσεις κ να μας ενημερωνεις με φωτο...

σε αυτους τους δυσκολους καιρους ενω θα μπορουσες να παρεις κατι ετοιμο,μπαινεις στον κοπο να φτιαξεις κατι τελειως δικο σου,με τη δικη σου πινελια!!! 

 

ερωτήσεις... μπηκες σε διαδικασία να το βαψεις κ εσωτερικα ή στο χωρο του μοτερ?θα κανεις επιπλεον ραψιματα? εχω δει δουλειες απο ταπετσεριδες που αυξανουν τα αφρολεξ κ γινετε αρκετα ''πιο μπακετ'' γνωριζεις κατι για αυτη τη διαδικασια?

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε φιλε περιμενουμε κι αλλες φωτο απο το project θα ειναι το πιο ομορφο σε ολη την ελλαδα και στην ευρωπη θα εχει σιγουρα θεση αναμεσα στα πιο ομορφα 4αρια. 

Link to comment
Share on other sites

φιλε πολλα συγχαρητηρια για το project... με το καλο να το ολοκληρωσεις κ να μας ενημερωνεις με φωτο...

σε αυτους τους δυσκολους καιρους ενω θα μπορουσες να παρεις κατι ετοιμο,μπαινεις στον κοπο να φτιαξεις κατι τελειως δικο σου,με τη δικη σου πινελια!!! 

 

ερωτήσεις... μπηκες σε διαδικασία να το βαψεις κ εσωτερικα ή στο χωρο του μοτερ?θα κανεις επιπλεον ραψιματα? εχω δει δουλειες απο ταπετσεριδες που αυξανουν τα αφρολεξ κ γινετε αρκετα ''πιο μπακετ'' γνωριζεις κατι για αυτη τη διαδικασια?

 

Ευχαριστω φιλε μου...Εννοειτε πως θα βαφουν σοκορα και το μηχανοστασιο σε καποια μερη (εκει που βλεπει η πεθερα για το μηχανοστασιο) ολα τα υπολοιπα θα βαφουν μεχρι τελους...το παλιο χρωμα θα ειναι παρελθον...τα ραψιματα θα ειναι κοκκινα και θα γινουν πλακοραφες σε ολα τα καθισματα ΚΑΙ στα πλαινα ετσι για τον μεζε...χαχα :frantics: ... οσο για το αφρολεξ Ναι γινετε ενισχυση αναλογως το καθισμα, στα Recaro π.χ. μπαινει αφρολεξ 3mm ενω σε αλλα καθισματα μεχρι και 10mm...τωρα βεβαια λογω καταστασης θα γινει και στα παλια αφρολεξ ενα σενιαρισματακι γιατι τα σιδερακια που κανουν τις γωνιες στα καθισματα ειναι λιγο χαλια...ο ταπετσιερης μου παντως ειναι μερακλης και καλος ανθρωπος και το πηρε ζεστα το θεμα και μου λεει παντα βαλε μια γυρα σουβλακια και κανε μου διαφημιση και θα σου κανω κατι καθισματα να τα ζηλευουν ολοι...

 

Μπραβο ρε φιλε περιμενουμε κι αλλες φωτο απο το project θα ειναι το πιο ομορφο σε ολη την ελλαδα και στην ευρωπη θα εχει σιγουρα θεση αναμεσα στα πιο ομορφα 4αρια. 

 

Σταυρο με εχεις σκλαβωσει αδερφε... :D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε μου...Εννοειτε πως θα βαφουν σοκορα και το μηχανοστασιο σε καποια μερη (εκει που βλεπει η πεθερα για το μηχανοστασιο) ολα τα υπολοιπα θα βαφουν μεχρι τελους...το παλιο χρωμα θα ειναι παρελθον...τα ραψιματα θα ειναι κοκκινα και θα γινουν πλακοραφες σε ολα τα καθισματα ΚΑΙ στα πλαινα ετσι για τον μεζε...χαχα :frantics: ... οσο για το αφρολεξ Ναι γινετε ενισχυση αναλογως το καθισμα, στα Recaro π.χ. μπαινει αφρολεξ 3mm ενω σε αλλα καθισματα μεχρι και 10mm...τωρα βεβαια λογω καταστασης θα γινει και στα παλια αφρολεξ ενα σενιαρισματακι γιατι τα σιδερακια που κανουν τις γωνιες στα καθισματα ειναι λιγο χαλια...ο ταπετσιερης μου παντως ειναι μερακλης και καλος ανθρωπος και το πηρε ζεστα το θεμα και μου λεει παντα βαλε μια γυρα σουβλακια και κανε μου διαφημιση και θα σου κανω κατι καθισματα να τα ζηλευουν ολοι...

Ωραίος ο ταπετσέρης!!Σπανίζουν οι σωστοί επαγγελματίες και ακόμα περισσότερο σπανίζουν οι καλοί άνθρωποι κ επαγγελματίες

Link to comment
Share on other sites

''ραψιμο'' εννοουσα στο αμαξωμα εσωτερικα για να αυξησεις την ακαμψία (δλδ αν θα μπεις στη δυσκολη διαδικασια να ξηλωσεις τα παντα ξαι να βαψεις το αμαξι εσωτερικα!) πολλα μπραβο όπως και να έχει!!!

βγαλε φωτο και video με όλες τις εργασίες!!! αν θες γραψε κ που γίνονται όλες αυτες οι εργασίες... πχ.ταπετσερι που να ασχολειται με τα αφρολεξ δύσκολα βρίσκεις,όλοι σου πετανε ενα δερμα απο πάνω και τελος! 

Link to comment
Share on other sites

ΑΑΑΑ οχι δεν θα μπω σε αυτην την διαδικασια...ειδα την γλυκα οταν καναμε την ανακατασκευη στον σκαραβαιο του αδερφου μου (βγαλε αρμοκολλα-ραψε-τριψε-ξαναβαλε αρμοκολλα)... επειτα ολοι οι "ειδικοι" εξυμνουν την ακαμψια και γενικα το τελικο αποτελεσμα που εχει γινει στο αμαξωμα του MK4 οποτε δεν εχει ουσια...μονο στο πατωμα του πισω μερους (εκει που ειναι ρεζερβα και οι πισω θολοι εκει εχει γινει ενα ραψιμο καλο).

 

Φωτο βγαζω καθημερινα αλλα ακομα εχει τριψιμο πολυ και δεν θα εχουν διαφορα η μια με την αλλη...το ιδιο και με το βιντεο αλλα κυριακη κοντη γιορτη σιγα σιγα που θα αρχισουν οι στοκοι πιστολιου και θα αρχισει να παιρνει μορφη το project θα ανεβουν...

 

Τωρα οσο για τα credits (και ελπιζω να μην παραβαινω κανεναν κανονα περι διαφημισης)

 

Τα βαψιματα και τα του αμαξωματος τα κανει ο Νικος Μαντης που ειναι ο ιδιοκτητης της Mantis Carosseria και ειναι αποκλειστικος συνεργατης της Jaguar που δουλευω...φωνακλας αλλα αμα αποφασισει να κανει δουλεια τριβεις τα ματια σου... και γενικα και τα παιδια που δουλευουν εκει μανιωδεις με την λεπτομερια...υλικα πανακριβα γερμανικα και αγγλικα (κυριως Mipa) που δεν σηκωνουν λαθη και γενικα δουλεια πολυ υψηλης ποιοτητας... Σωκρατους 119 πισω απο την Jaguar.

 

Το σαλονι το κανει ο Βασιλης Μαυρατζας...απο τους ποιο παλιους ταπετσερηδες στην Λαρισα και απο τους ποιο ακριβους (ααααχ) αλλα και ο μονος που δινει εγγυηση στην δουλεια του...χωρια οτι εχει φτιαξει ολες τις αντικες της Λαρισας και περιχωρων... Καρδιτσης 104 απεναντι απο την ΔΕΗ.

 

Τα μηχανικα θα γινουν στις εγκαταστασεις μας εδω στην Jaguar Land Rover Gotzias Motors με την επιβλεψη του αφεντικου μου Γιωργου Γκοτζια...ψειρας μεχρι παρεξηγησεως δεν αφηνει τιποτα στην τυχη...κατι να του μυρισει η να το δει στραβα το πεταει και παιρνει καινουργιο... επισης Σωκρατους 119....

 

Ολα τα παραπανω ανεβαζουν το κοστος κατιτις αλλα μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος, και επειτα δεν ειμαστε για ημιμετρα...ημιμετρα ισον πισωγυρισματα για μπαλωματα και διορθωσεις και καταληγει να γινετε απο project καραγκιοζ μπερντες...λιγο γιατι δεν σφιξαμε την βιδα και τρεχουν λαδια, κατι το βερνικι εσταξε και εχουμε νερα και λιγο η πλακοραφη δεν πετυχε και καταληγεις να εχεις αποτελεσμα χειροτερο απο οτι ηταν...ολα απο την αρχη και σε μερακληδες παρα να τρεχουμε να δωσουμε αυτα που γλιτωσαμε για να μαζεψουμε τα αμαζευτα...

 

golf38.jpg
 

Τα τριψιματα συνεχιζονται αργα αλλα σταθερα και η σκονη εχει μπει παντου...

 

golf37.jpg
 

Το σηματακι της πισω πορτας μας ειπε αντιο...

 

golf36.jpg
 

golf35x.jpg
 

Τα φαναρακια πηγανε για ενα ρετουσαρισμα και να αλλαχτουνε η μεγαλη σκαλα και οι ψειρες με λευκες...

 

golf34x.jpg
 

Η μουριτσα ετοιμη για στοκο πιστολιου και μετα για makeup lol

 

golf40.jpg
 

Και το εσωτερικο αγκομαχαει απο την σκονη (ακαταλληλον δια ασθματικους)...

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

Δώσε φώτο στο λαό!Προσπάθεια αντάξια εκείνων του εξωτερικού!

 

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Το σήμα μπροστά? Θα το αφήσεις? Γιατί δε κλείνεις τα κενά και να βάλεις μία δίμπαρη badgeless grill ή ακόμη καλύτερα κάτι τέτοιο στοκαρισμένο εννοείται?  $T2eC16N,!zUE9s389zOcBQN!U7HRo!~~60_12.J

 

 

Ακόμη και τα πλαινά φλας θα μπορούσες να σβήσεις και να βάλεις αυτά $(KGrHqV,!hEE2f02p32KBN7h3+E8s!~~0_12.JP

 

Απλά ιδέες ρίχνω για να γίνει πιο "clean"

 

DSC00073-1-1.jpg

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ετσι βαλε με και σ'αλλα εξοδα χαχαχαχα.... τους εχω μπανισει τους καθρεπτες εδω και καιρο αλλα προς παρον επιλεγω να τους αγνοω... το badgeless grille ειναι ηδη εδω και περιμενει την σειρα του...το μονο που δεν θα κανω ειναι angry look...την θελω την γκολφω χαρωπη σαν και μενα...

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

Αντε το φαγαμε το γαιδουρι που λενε σημερα πεσανε οι στοκοι πιστολιου και η Γκολφω ξεκινησε να παιρνει μορφη...

 

Δεν ξερω για σας αλλα μου φαινετε πολυ κτηνος αυτος ο προφυλακτηρας

 

golf43.jpg
 

Ετοιμο και το brazilian

 

golf41y.jpg
 

Λαααααααααρα μου που ελεγε και ο Σεφε

 

golf46.jpg
 

Ζαααααρες μου επισης

 

golf48.jpg
 

golf47.jpg
 

golf45.jpg
 

golf44e.jpg
 

golf42.jpg
 

Και μερικες ακομα χωρις τα μασκαρισματα

 

golf52.jpg
 

golf51.jpg
 

golf50.jpg
 

golf49.jpg
 

golf53.jpg
 

Τα χοντρα φυγανε....σειρα εχουν οι λεπτομερειες θα ξαναγθυθει το αμαξι απο πορτες καπω εμπρος - πισω για να πιασουμε τις λεπτομερειες και γενικα οπου υπαρχει πιθανοτητα να φαινετε το παλιο χρωμα (ασημι).

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

Ωραιος !!! ανυπομονω να δω το σαλονι το μονο που δεν μου αρεσει ειναι το τελικο να βαλεις ενα αλλο με πιο μικρη αποληξη και να ειναι πλαγιο .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.