Jump to content
vagelisrc

Επιλογη Μεταχειρισμενου Vw Polo Gti

Recommended Posts

Καλημερα,

επειδη ειμαι στο ψαξιμο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και επειδη εχω τρομαξει με ολα αυτα που ακουγονται και γραφονται εδω μεσα, θα ηθελα αν μπορειτε να με ενημερωσετε για το θεμα με τα λαδια. Το ξερω οτι ολα τα γκρουπ vag καινε λιγο λαδι, και το γνωριζω και απο πρωτο χερι ως κατοχος Α3 1.6 FSi, αλλα με αυτα που διαβαζω εδω μεσα εχω πραγματικα φοβηθει. Επισης τι αλλο θα πρεπει να προσεξω γενικα στο μεταχειρισμενο και ιδιαιτερα σε αυτο το αμαξι. Ειναι το πρωτο αμαξι που επιλεγω εγω μεταχειρισμενο οποτε οποια βοηθεια δεκτη.

Ευχαριστω εκ των προτερω.

Link to comment
Share on other sites

προσπάθησε να εξασφαλίσεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εγγύηση αν μη τι άλλο!, από την κοσμοκαρ. Αν ειδικά το πάρεις από μάντρα τότε απαίτησε εγγύηση... για να είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε που πας να μπλέξεις; Εγώ θα δε θα το κοιτούσα καν. Ακόμα είναι άλυτο το πρόβλημα καταναλωσης λαδιού και φυσικά δε μιλάμε για τις ποσότητες που καίει το 1,6 FSI σου. Εδώ μιλάμε για πρόβλημα που η αντιπροσωπεία αδυνατεί να δώσει οριστική λύση. Γνώμη μου να αποφύγεις πάση θυσια αυτό το μοτέρ στο polo gti και τα αδερφάκια του ibiza cupra, audi a1 και fabia rs.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε που πας να μπλέξεις; Εγώ θα δε θα το κοιτούσα καν. Ακόμα είναι άλυτο το πρόβλημα καταναλωσης λαδιού και φυσικά δε μιλάμε για τις ποσότητες που καίει το 1,6 FSI σου. Εδώ μιλάμε για πρόβλημα που η αντιπροσωπεία αδυνατεί να δώσει οριστική λύση. Γνώμη μου να αποφύγεις πάση θυσια αυτό το μοτέρ στο polo gti και τα αδερφάκια του ibiza cupra, audi a1 και fabia rs.

Το θεμα ειναι οτι μου αρεσει απιστευτα και ειναι και πολυ γρηγορο... Το αλλο που σκεφτομουν ειναι το scirocco αλλα πρωτον πλεον το εχουν ολοι και δευτερον δεν μου αρεσει ο κ@@@ς του (γουστα ειναι αυτα, μην βαρατε).

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι μου αρεσει απιστευτα και ειναι και πολυ γρηγορο... Το αλλο που σκεφτομουν ειναι το scirocco αλλα πρωτον πλεον το εχουν ολοι και δευτερον δεν μου αρεσει ο κ@@@ς του (γουστα ειναι αυτα, μην βαρατε).

Τουλάχιστον δε θα έχεις αυτό το θεμα στο ρόκκο. Και αν το πάρεις και χειροκίνητο ακόμη καλύτερα. Πάντως αν πας για ρόκκο, να προσέξεις όταν το βάζεις μπροστά για τυχόν κροτάλισμα κινητήρα (σαν diesel) γιατί πιθανόν να χρειάζεται αλλαγή η καδένα. Κατά τ άλλα αν θες σουπερμίνι γρήγορο, εγώ δε θα κοιτούσα εντός του group vag για λόγους αξιοπιστίας. Και στο λέω όντας κάτοχος 2 vw. Επίσης ούτε group PSA θα πρότεινα.

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον δε θα έχεις αυτό το θεμα στο ρόκκο. Και αν το πάρεις και χειροκίνητο ακόμη καλύτερα. Πάντως αν πας για ρόκκο, να προσέξεις όταν το βάζεις μπροστά για τυχόν κροτάλισμα κινητήρα (σαν diesel) γιατί πιθανόν να χρειάζεται αλλαγή η καδένα. Κατά τ άλλα αν θες σουπερμίνι γρήγορο, εγώ δε θα κοιτούσα εντός του group vag για λόγους αξιοπιστίας. Και στο λέω όντας κάτοχος 2 vw. Επίσης ούτε group PSA θα πρότεινα.

Εσυ ποιο εχεις? Και σου καιει λαδια? Φιλος μου με POLO 1.2 TSI του καει 300-500ml στην αλλαγη...

Link to comment
Share on other sites

to 1.2 tsi εχω κι εγώ. Δε καίει όχι, δηλαδή ανα 15k που αλλάζω δε συμπληρώνω ανάμεσα. Η στάθμη ίσως πεφτει λίγο στη βέργα, αλλα δε με απασχολεί. Στο GTi θα συμπληρώνεις λίτρο κάθε 2000χλμ... Και με ίσως μακροπροθεσμες αρνητικές συνέπειες (πχ καταλύτης). Γι αυτό σου λέω μακριά απο GTi. Με το μικρό Tsi θα είσαι σίγουρα πιο ευχαριστημένος. Και ίσως στα χρήματα που θα έπαιρνες μεταχειρισμένο GTi να βρεις καινούριο TSi (με λιγότερο εξοπλισμό βέβαια αλλά οκ). Επίσης έχε στο νου σου ότι έρχεται νέος 1,2 τσι, ίδια αλογα, αλλά 16v αντί 8v και με ιμάντα αντί -προβληματικής- καδένας.

 

Τέλος, για τί ποσό θες να δώσεις; Γιατί δε ξέρω αν το ξέρεις, αλλά βγήκε και Polo GT 1.4 140 Με νέο κινητήρα, μονο turbo (χωρίς κομπρέσσορα, καμία σχεση δλδ με golf tsi ή ibiza fr η vw tiguan) και καινούριο βγαίνει στα 17κ περίπου. Εγώ αυτό θα κοιτούσα αν θες σβελτο vw.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προτείνω καινούρια κυκλοφορία! Δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει! Πήγαινε καλύτερα σε Scirocco από VAG που είναι και δοκιμασμένο και όχι DSG7...!

Link to comment
Share on other sites

to 1.2 tsi εχω κι εγώ. Δε καίει όχι, δηλαδή ανα 15k που αλλάζω δε συμπληρώνω ανάμεσα. Η στάθμη ίσως πεφτει λίγο στη βέργα, αλλα δε με απασχολεί. Στο GTi θα συμπληρώνεις λίτρο κάθε 2000χλμ... Και με ίσως μακροπροθεσμες αρνητικές συνέπειες (πχ καταλύτης). Γι αυτό σου λέω μακριά απο GTi. Με το μικρό Tsi θα είσαι σίγουρα πιο ευχαριστημένος. Και ίσως στα χρήματα που θα έπαιρνες μεταχειρισμένο GTi να βρεις καινούριο TSi (με λιγότερο εξοπλισμό βέβαια αλλά οκ). Επίσης έχε στο νου σου ότι έρχεται νέος 1,2 τσι, ίδια αλογα, αλλά 16v αντί 8v και με ιμάντα αντί -προβληματικής- καδένας.

 

Τέλος, για τί ποσό θες να δώσεις; Γιατί δε ξέρω αν το ξέρεις, αλλά βγήκε και Polo GT 1.4 140 Με νέο κινητήρα, μονο turbo (χωρίς κομπρέσσορα, καμία σχεση δλδ με golf tsi ή ibiza fr η vw tiguan) και καινούριο βγαίνει στα 17κ περίπου. Εγώ αυτό θα κοιτούσα αν θες σβελτο vw.

 

 

Δεν προτείνω καινούρια κυκλοφορία! Δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει! Πήγαινε καλύτερα σε Scirocco από VAG που είναι και δοκιμασμένο και όχι DSG7...!

Δηλαδη με αποθαρρυνετε τελειως απο την αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου?

 

Απλως το Scirocco ειναι 160hp σε σχεση με τα 180hp του Polo και αρκετα πιο βαρυ και πιο μεγαλο.

 

Εσυ Τσολια που το εχεις το συγκεκριμενο ποσο σου καει?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε δεν έκαιγα σταγόνα αλλά είναι ολόκληρη ιστορία ... Δες εδώ!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52407

Το εχω διαβασει.... Τωρα που αλλαξες τα ελατηρια εισαι οκ?

Απο εκει και περα διαβαζω για καποιους που λενε οτι καει και αλλους οχι... Τι τελικα ισχυει? Και αν οντως καει ποσο τελικα?

Link to comment
Share on other sites

Το Scirocco ειναι 160 οπως λες αλλα με ενα προγραμμα πας απλα και ανετα στα 210+ YPEΡSAFE! ουτε λαδια ουτε τιποτα !
Rocco και απο εμένα! , αυτό εχω . Και για να ειμαι πιο αντικειμενικός
Παρε οποιοδήποτε 1.4 TSI εκτός απο το 180αρι. Παρε το Golf R-Line 160αρι ή το Rocco μην πας να μπλεξεις με το Polo , ποσο μάλλον μεταχειρισμένο που δεν θα βγάλεις ΠΟΤΕ ΑΚΡΗ !

 

Link to comment
Share on other sites

Το εχω διαβασει.... Τωρα που αλλαξες τα ελατηρια εισαι οκ?

Απο εκει και περα διαβαζω για καποιους που λενε οτι καει και αλλους οχι... Τι τελικα ισχυει? Και αν οντως καει ποσο τελικα?

Ναι όλα μια χαρά τώρα! Οτι να ναι ισχύει φίλε! Μην το ψάχνεις καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

 σου πουλαω το δικο μου να παω να παρω εγω scirocco :db:

Θες να φυγεις απο το Polo λογω των λαδιων? Αν ναι, ποσο σου καει? Και αν οντως το πουλας ενημερωσε με.

 

Το θεμα μου δεν ειναι τα 20Hp παραπανω. Ειναι το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6200χλμ αλλαξα κινητηρα λογο λαδιων. μου εκαιγε 1 λιτρο καθε 1700χλμ. τωρα στα 5600 χλμ αφοτου αλλαξα μου ελειπε μισο λιτρο και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο στα πρωτα 5000χλμ να καψει λαδι.συμπληρωσαμε και απο τοτε εχω κανει 600χλμ και δεν μου εχει καψει ακομα προχθες που το επλυνα το κοιταξα... μου ειπαν στα 3000χλμ να παω να το ξαναδουν. την παρασκευη την αλλη θα κανω ενα μικρο ταξιδακι γυρω στα 350 χλμ οποτε σιγουρα θα εχω συμπληρωση 1000χλμ μεχρι την αλλη παρασκευη και θα το μετρησω και τοτε.(χρησιμοποιω μηχανη απο τωρα εως αρχες οκτωμβρη και δεν κανω χλμ με το αμαξι) συνολο εχω τωρα 30200 χλμ κατι αλλο σοβαρο οπως προβλημα στο κιβωτιο δεν μου εχει βγαλει και εχω 2 χρονια ακομα εγγυηση αλλα περαν απο την ταλαιπωρια που περασα με τα λαδια θελω να το δωσω να παω σε πετρελαιο και μαλλον προς το golf tdi λεω να ριξω την καταναλωση και να μεγαλωσω και σε χωρο. πηγα στην vw και εχω παρει προσφορες και περιμενω να μου πουν ποσο περνουν το δικο μου. αν δεν με ικανοποιησει η προσφορα τους κατα πασα πιθανοτητα θα το βαλω στο car οποτε και θα σου πω αν ειναι. και εγω δεν θελω να το δωσω μου αρεσει παρα πολυ και εξωτερικα και σαν οδικη συμπεριφορα αλλα σκεφτομαι σοβαρα να παω σε κατι οικονομικοτερο και πιο οικογενειακο.

απο αθηνα εισαι η επαρχια? εχεις και amarok οποτε μαλλον επαρχια σε κοβω. ηθελε να το παρει ο πατερας μου το amarok αλλα ακριβο και τελικα πηγε σε mazda bt50 4x4

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

πριν 6200χλμ αλλαξα κινητηρα λογο λαδιων. μου εκαιγε 1 λιτρο καθε 1700χλμ. τωρα στα 5600 χλμ αφοτου αλλαξα μου ελειπε μισο λιτρο και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο στα πρωτα 5000χλμ να καψει λαδι.συμπληρωσαμε και απο τοτε εχω κανει 600χλμ και δεν μου εχει καψει ακομα προχθες που το επλυνα το κοιταξα... μου ειπαν στα 3000χλμ να παω να το ξαναδουν. την παρασκευη την αλλη θα κανω ενα μικρο ταξιδακι γυρω στα 350 χλμ οποτε σιγουρα θα εχω συμπληρωση 1000χλμ μεχρι την αλλη παρασκευη και θα το μετρησω και τοτε.(χρησιμοποιω μηχανη απο τωρα εως αρχες οκτωμβρη και δεν κανω χλμ με το αμαξι) συνολο εχω τωρα 30200 χλμ κατι αλλο σοβαρο οπως προβλημα στο κιβωτιο δεν μου εχει βγαλει και εχω 2 χρονια ακομα εγγυηση αλλα περαν απο την ταλαιπωρια που περασα με τα λαδια θελω να το δωσω να παω σε πετρελαιο και μαλλον προς το golf tdi λεω να ριξω την καταναλωση και να μεγαλωσω και σε χωρο. πηγα στην vw και εχω παρει προσφορες και περιμενω να μου πουν ποσο περνουν το δικο μου. αν δεν με ικανοποιησει η προσφορα τους κατα πασα πιθανοτητα θα το βαλω στο car οποτε και θα σου πω αν ειναι. και εγω δεν θελω να το δωσω μου αρεσει παρα πολυ και εξωτερικα και σαν οδικη συμπεριφορα αλλα σκεφτομαι σοβαρα να παω σε κατι οικονομικοτερο και πιο οικογενειακο.

απο αθηνα εισαι η επαρχια? εχεις και amarok οποτε μαλλον επαρχια σε κοβω. ηθελε να το παρει ο πατερας μου το amarok αλλα ακριβο και τελικα πηγε σε mazda bt50 4x4

Οχι και αμαροκ :p

Α3 εχω το 1.6 FSi. Και αυτο μου τσιμπαει λαδι και ξερω οτι τα πιο πολλα-γερμανικα-με υψηλη συμπιεση μοτερ καινε λαδι. Αλλα θα ηθελα να ξερω πανω κατω ποσο καιει στα 1000χλμ.

Απο Αθηνα ειμαι Καλλιθεα συγκεκριμενα. Θελοντας να πουλησεις το αμαξι σου θα μου ελεγες να το παρω (λογικα) σαν παθων ομως τι θα με συμβουλευες?

Το scirocco το εχω τελευταια επιλογη γιατι ειναι 4θεσιο και δεν μου αρεσει καθολου ο κωλος του.

Link to comment
Share on other sites

προσεξε εγω εχω ενα θεμα. αν πουλησω το αμαξι σε ιδιωτη δεν υπαρχει περιπτωση να κρυψω τι εχει γινει στο αμαξι αλλωστε εχει γραφτει και στο bookservice οτι αλλαχτηκε κινητηρας. οπως ειπα στα 1000χλμ δεν μου ειχε καψει τιποτα αλλα μεχρι τα 5200 συμπληρωσα 500 ml. τωρα απο τοτε δεν εχει καψει τιποτα. θα σε συμβουλευα να μην το παρεις γιατι δεν ξερεις τι θα σου βγει και εννοω το θεμα με τα λαδια και μονο αυτο. μπορει να ειναι νορμαλ 500-1000ml απο αλλαγη σε αλλαγη η και καθολου και  μπορει να θελει 1 λιτρο καθε 1000χλμ. βεβαια και το δικο μου που καιει αλλα οχι πολυ δεν περνω ορκο οτι ξαφνικα δεν θα αρχισει να καιει. και τωρα θα μου πεις εσυ οτι δεν προκειται να το πουλησω το αμαξι αν λεω ετσι αλλα ρε φιλε δεν μπορω να παρω στο λαιμο εναν ανθρωπο που θελει να δωσει τα λεφτα του. οσο μου καιει θα το πω και εχω και τα χαρτια απο την αντιπροσωπεια. βλεπω κατι αγγελιες στο καρ και βαζω τα γελια βλεπεις κατι polo gti με 10000-15000-20000χλμ και κανεις δεν αναφερει καν το προβλημα με τα λαδια εστω οτι αλλαχτηκε κινητηρας η οχι. δηλαδη τα πουλανε με τοσα λιγα χλμ 2 χρονων η 1 χρονου αμαξια επειδη τα βαρεθηκαν????? ε ας γινουμαι σοβαροι........εγω λοιπον και στο καρ να το βαλω θα γραψω αναλυτικα για το προβλημα και οποιος θελει ας το παρει εις γνωση του.να σου πω τι οτι δεν καει σταγονα και οτι ολα κοπλε και μετα να δεις στο βιβλιο οτι εχει αλλαχτει κινητηρας????η να πας για σερβις στην αντιπροσωπεια να στο χτυπησουν στο συστημα και να φενονται οι τοσες φορες που εχω παει για τσεκαρισμα και να σου πω δεν καιει?απατεωνας δεν ειμαι...αν παρεις αποφαση παντως και κινηθεις τελικα να δεις το bookservice οπωσδηποτε και να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια τι ενεργειες εχουν γινει στο καθε αμαξι. εγω αν το δωσω τελικα σε ιδιωτη θα δωσω πακετο και τα χαρτια ολα με τους ελεγχους σταθμης λαδιων που γινονταν να ξερει και ο ανθρωπος που θα το παρει και φυσικα την επεκταση εγγυησης...πιστευω μεχρι τελος βδομαδας να ξερω την προσφορα της αντιπροσωπειας και μετα αν δεν μου αρεσει θα το βαλω στο καρ

 

προσωπικα παντως εχω στεναχωρηθει παρα πολυ γιατι ηταν το πρωτο μου αμαξι που το πληρωσα ολο εγω και το αγαπω και το προσεχω σαν τα ματια μου..πλαστικα πατακια πανω απο τα κανονικα ,κανενας με τσιγαρο δεν μπαινει μεσα ουτε με φαγητο, το καλοκαιρι επερνα την κουκουλα οπου πηγαινα και το σκεπαζα να μην γεμιζει κουτσουλιες μεχρι και εκεινο το μαραφετι εχω αγορασει με τις αυτοκολλητες ταινιες για να τραβαω χνουδια απο τα καθισματα.αλλα εχω σκασει παρα πολυ και εχω ταλαιπωρηθει πιο πολυ ψυχολογικα.

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

προσεξε εγω εχω ενα θεμα. αν πουλησω το αμαξι σε ιδιωτη δεν υπαρχει περιπτωση να κρυψω τι εχει γινει στο αμαξι αλλωστε εχει γραφτει και στο bookservice οτι αλλαχτηκε κινητηρας. οπως ειπα στα 1000χλμ δεν μου ειχε καψει τιποτα αλλα μεχρι τα 5200 συμπληρωσα 500 ml. τωρα απο τοτε δεν εχει καψει τιποτα. θα σε συμβουλευα να μην το παρεις γιατι δεν ξερεις τι θα σου βγει και εννοω το θεμα με τα λαδια και μονο αυτο. μπορει να ειναι νορμαλ 500-1000ml απο αλλαγη σε αλλαγη η και καθολου και  μπορει να θελει 1 λιτρο καθε 1000χλμ. βεβαια και το δικο μου που καιει αλλα οχι πολυ δεν περνω ορκο οτι ξαφνικα δεν θα αρχισει να καιει. και τωρα θα μου πεις εσυ οτι δεν προκειται να το πουλησω το αμαξι αν λεω ετσι αλλα ρε φιλε δεν μπορω να παρω στο λαιμο εναν ανθρωπο που θελει να δωσει τα λεφτα του. οσο μου καιει θα το πω και εχω και τα χαρτια απο την αντιπροσωπεια. βλεπω κατι αγγελιες στο καρ και βαζω τα γελια βλεπεις κατι polo gti με 10000-15000-20000χλμ και κανεις δεν αναφερει καν το προβλημα με τα λαδια εστω οτι αλλαχτηκε κινητηρας η οχι. δηλαδη τα πουλανε με τοσα λιγα χλμ 2 χρονων η 1 χρονου αμαξια επειδη τα βαρεθηκαν????? ε ας γινουμαι σοβαροι........εγω λοιπον και στο καρ να το βαλω θα γραψω αναλυτικα για το προβλημα και οποιος θελει ας το παρει εις γνωση του.να σου πω τι οτι δεν καει σταγονα και οτι ολα κοπλε και μετα να δεις στο βιβλιο οτι εχει αλλαχτει κινητηρας????η να πας για σερβις στην αντιπροσωπεια να στο χτυπησουν στο συστημα και να φενονται οι τοσες φορες που εχω παει για τσεκαρισμα και να σου πω δεν καιει?απατεωνας δεν ειμαι...αν παρεις αποφαση παντως και κινηθεις τελικα να δεις το bookservice οπωσδηποτε και να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια τι ενεργειες εχουν γινει στο καθε αμαξι. εγω αν το δωσω τελικα σε ιδιωτη θα δωσω πακετο και τα χαρτια ολα με τους ελεγχους σταθμης λαδιων που γινονταν να ξερει και ο ανθρωπος που θα το παρει και φυσικα την επεκταση εγγυησης...πιστευω μεχρι τελος βδομαδας να ξερω την προσφορα της αντιπροσωπειας και μετα αν δεν μου αρεσει θα το βαλω στο καρ

Κοιτα αν ειναι στα 5200χλμ να συμπληρωνω 500-1000ml πραγματικα δεν με νοιαζει. Ενημερωσε με αν θελεις οταν αποφασισεις. Οσο για το υπολοιπο της εγγυησης μεταφερεται στον επομενο κατοχο ? Τι τιμη σκεφτεσαι? Καθως και τι εχει πανω το αμαξι? Δεν σε ρωταω μονο για το δικο σου απλως να ξερω πως παιζουν οι τιμες με τα εξτρα του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

ριξε μια ματια στο καρ αναλογα με τα εξτρα που εχει το καθε αμαξι και θα δεις. το δικο μου προσωπικα απο εξτρα δεν εχει τιποτα. οτι ειχε απο την μανα του ειναι του 2011 μοντελο 24000 χλμ περιπου με το παλιο κινητηρα και συνολο 30200 χλμ..μεσα και εξω ειναι σε αριστη κατασταση και εχει μεχρι 01/2015 εγγυηση.

αν ριξει μια ματια στο καρ θα δεις ποσο πανε.ακομα δεν εχω σκεφτει ποσο θα το βαλω αλλα μεχρι την παρασκευη θα ξερω...σιγουρα θελω να το παρακολουθησω και λιγα χλμ ακομα να δω με το θεμα με τα λαδια πως θα μου παει.αν αποφασισω να το δωσω θα ενημερωσω αν και ειμαι λιγο μακρια 300 χλμ απο αθηνα.το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα κρυψω τιποτα αλλωστε τα εχω γραψει και εδω μεσα δημοσια...παντως αν κινηθεις για αποκτηση gtι ψαξτω καλα. λιγα ειναι αυτα που δεν καινε τιποτα....αγγελιες τυπου<< πωλειται polo gti 2011-2012 με 15000χλμ σε αριστη κατασταση >> ξερω εγω τα ακουω βερεσε. ωπα ρε μεγαλε ουτε πρωτο σερβις δεν εκανες και το δινεις το αμαξι. ενταξει υπαρχουν πολλοι που εχουν οικονομικο προβλημα αλλα μεσα σε 10-20 μηνες το αποκτησες οταν εσκαγες 21000 ευρω δεν το ειχες...???πολυ μου την σπανε που δεν λενε αληθειες... νομιζω και ο tsolias πουλαει το δικο του και αυτου δεν καιει πια

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

παντως στο δικο μου book servis δεν γραφει τπτ για αλλαγη κινητηρα ,για αλλαγη ελατηριων στο προηγουμενο κινητηρα..βασικα δεν λεει τπτ απο καμια εργασια πανς στο αμαξι περα απο μια αλλαγη λαδιων που εκανα στα 3000 χιλιομετρα τρομαρα μου :bad: προσοχη φιλε αν πραγματικα θες αυτο το αμαξι ζητα ιστορικο απο vw.

Link to comment
Share on other sites

ριξε μια ματια στο καρ αναλογα με τα εξτρα που εχει το καθε αμαξι και θα δεις. το δικο μου προσωπικα απο εξτρα δεν εχει τιποτα. οτι ειχε απο την μανα του ειναι του 2011 μοντελο 24000 χλμ περιπου με το παλιο κινητηρα και συνολο 30200 χλμ..μεσα και εξω ειναι σε αριστη κατασταση και εχει μεχρι 01/2015 εγγυηση.

αν ριξει μια ματια στο καρ θα δεις ποσο πανε.ακομα δεν εχω σκεφτει ποσο θα το βαλω αλλα μεχρι την παρασκευη θα ξερω...σιγουρα θελω να το παρακολουθησω και λιγα χλμ ακομα να δω με το θεμα με τα λαδια πως θα μου παει.αν αποφασισω να το δωσω θα ενημερωσω αν και ειμαι λιγο μακρια 300 χλμ απο αθηνα.το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα κρυψω τιποτα αλλωστε τα εχω γραψει και εδω μεσα δημοσια...παντως αν κινηθεις για αποκτηση gtι ψαξτω καλα. λιγα ειναι αυτα που δεν καινε τιποτα....αγγελιες τυπου<< πωλειται polo gti 2011-2012 με 15000χλμ σε αριστη κατασταση >> ξερω εγω τα ακουω βερεσε. ωπα ρε μεγαλε ουτε πρωτο σερβις δεν εκανες και το δινεις το αμαξι. ενταξει υπαρχουν πολλοι που εχουν οικονομικο προβλημα αλλα μεσα σε 10-20 μηνες το αποκτησες οταν εσκαγες 21000 ευρω δεν το ειχες...???πολυ μου την σπανε που δεν λενε αληθειες... νομιζω και ο tsolias πουλαει το δικο του και αυτου δεν καιει πια

 

 

παντως στο δικο μου book servis δεν γραφει τπτ για αλλαγη κινητηρα ,για αλλαγη ελατηριων στο προηγουμενο κινητηρα..βασικα δεν λεει τπτ απο καμια εργασια πανς στο αμαξι περα απο μια αλλαγη λαδιων που εκανα στα 3000 χιλιομετρα τρομαρα μου :bad: προσοχη φιλε αν πραγματικα θες αυτο το αμαξι ζητα ιστορικο απο vw.

Εννοειται οτι θα το ψαξω και σε μηχανικο αλλα και στην VW. Αλλα κανεις δεν μου γραφει περιπου ποσο καιει...

Τι αλλο περα απο τα λαδια να κοιταξω? 

Link to comment
Share on other sites

ριξε μια ματια στο καρ αναλογα με τα εξτρα που εχει το καθε αμαξι και θα δεις. το δικο μου προσωπικα απο εξτρα δεν εχει τιποτα. οτι ειχε απο την μανα του ειναι του 2011 μοντελο 24000 χλμ περιπου με το παλιο κινητηρα και συνολο 30200 χλμ..μεσα και εξω ειναι σε αριστη κατασταση και εχει μεχρι 01/2015 εγγυηση.

αν ριξει μια ματια στο καρ θα δεις ποσο πανε.ακομα δεν εχω σκεφτει ποσο θα το βαλω αλλα μεχρι την παρασκευη θα ξερω...σιγουρα θελω να το παρακολουθησω και λιγα χλμ ακομα να δω με το θεμα με τα λαδια πως θα μου παει.αν αποφασισω να το δωσω θα ενημερωσω αν και ειμαι λιγο μακρια 300 χλμ απο αθηνα.το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα κρυψω τιποτα αλλωστε τα εχω γραψει και εδω μεσα δημοσια...παντως αν κινηθεις για αποκτηση gtι ψαξτω καλα. λιγα ειναι αυτα που δεν καινε τιποτα....αγγελιες τυπου<< πωλειται polo gti 2011-2012 με 15000χλμ σε αριστη κατασταση >> ξερω εγω τα ακουω βερεσε. ωπα ρε μεγαλε ουτε πρωτο σερβις δεν εκανες και το δινεις το αμαξι. ενταξει υπαρχουν πολλοι που εχουν οικονομικο προβλημα αλλα μεσα σε 10-20 μηνες το αποκτησες οταν εσκαγες 21000 ευρω δεν το ειχες...???πολυ μου την σπανε που δεν λενε αληθειες... νομιζω και ο tsolias πουλαει το δικο του και αυτου δεν καιει πια

Ετσι μπράβο !!! Πρέπει να λες την αλήθεια στον υποψήφιο αγοραστή! Το εκτιμάν δεόντως! Είναι θέμα εμπιστοσύνης! Είναι και ο λόγος που κατάφερα τελικά να πουλήσω το αμάξι! 

 

Πλέον είμαι με ένα 206!  8)

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

Ετσι μπράβο !!! Πρέπει να λες την αλήθεια στον υποψήφιο αγοραστή! Το εκτιμάν δεόντως! Είναι θέμα εμπιστοσύνης! Είναι και ο λόγος που κατάφερα τελικά να πουλήσω το αμάξι! 

 

Πλέον είμαι με ένα 206!  8)

Εσυ τσολια το πουλησες λογω του οτι σου εκαιγε λαδι? Τον αγοραστη δεν τον πειραξε που εκαιγε λαδι στο παρελθον και εστω τωρα οχι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.