blugosi Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Λοιπόν, μόλις πήρα το αμάξι μου από το συνεργείο. Στο παρελθόν είχα αναφέρει στο συνεργείο ότι αφενός μεν κάνει θόρυβο η καδένα του εκκεντροφόρου (βλ. σχετικό θέμα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52273&page=1) και ότι μου σκορτσάρει από πρώτη σε δευτέρα το DSG. Και στα δύο θέματα ο τεχνικός σύμβουλος με είχε καθησυχάσει. Μετά όμως το πρόσφατο σέρβις των 60.000 χλμ., ξαναπήγα και τους τα ξαναείπα γιατί είχα ψύλλους στα αυτιά μου. Με ενημέρωσαν ότι έχει δοθεί τεχνική οδηγία για αντικατάσταση του πολύδισκου του DSG και καδένας- τεντωτήρα κλπ. Ξαναμπήκε μέσα το αμάξι, επιβεβαιώθηκε με την Cosmocar ότι ισχύει η τεχνική οδηγία για το συγκεκριμένο μοντέλο (03/2010) και παραγγέλθηκαν τα ανταλλακτικά. Μετά από τρεις εβδομάδες αναμονή περίπου, με κάλεσαν και τα άλλαξαν χωρίς χρέωση γιατί εχω την επέκταση εγγύησης. Το αναφέρω έτσι ώστε όσοι έχετε θέμα και είστε ακόμη στην εγγύηση,ίσως είναι σκόπιμο να δηλώσετε και τα δύο προβλήματα για να σας βάλουν τα νέα , βελτιωμένα ανταλλακτικά , αλλιώς αν τα πληρώσετε είναι τετραψήφια τα νούμερα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Σε ποια αντιπροσωπεια εγιναν αυτα?Για το DSG ειναι γνωστό σε ολα τα DSG7 του ομίλου , εχει βγει νεο ανταλλακτικο βελτιωμενο και αν εχεις πρόβλημα ακόμα και ετκος εγγυησης το καλύπτουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση ενός ηλίθιου ανθρώπου; Όταν αγοράσαμε τα αυτοκίνητά μας, εσείς VW εγώ Skoda, θεωρητικά ξέραμε ότι οι κινητήρες με καδένα δεν χρειάζονται αλλαγή αυτού του μέρους τους, τουλάχιστον για ένα πάρα πολύ μεγάλο διάστημα που σχεδόν αγγίζει τη ζωή του κινητήρα σε αντίθεση με τον ιμάντα που θέλει αλλαγή σε τακτά χρονικά διαστήματα. Γιατί λοιπόν μια βλάβη, που τείνει να είναι κατασκευαστικό σφάλμα, θα πρέπει να το πληρώσω ακόμη κι εκτός εγγύησης μιας και είναι ένα σημείο του κινητήρα που δεν έγγυται σε κάποια τακτική συντήρηση, πέραν των τακτικών λιπαντικών εργασιών συντήρησης του κινητήρα. Πόσο δε, αν όλες οι εργασίες συντήρησης του αυτοκινήτου μου έχουν πραγματοποιηθεί από συνεργεία που αποκλειστικά ανήκουν στο δίκτυο της εταιρείας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon_6r Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 εγω αν και ειμαι εκτος εγγυησης,τους ανεφερα το προβλημα με την καδενα και θα μου την αλλαξουν δωρεαν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 Δεν ακουμπάω το θέμα της εγγύησης.... Επικεντρώνω στο ότι ξεχάστε τα συνήθη περί καδένας, που δε θέλει συντήρηση κλπ. Στο συγκεκριμένο μοτέρ, καλό είναι να αναφέρετε ότι κάνει θόρυβο για να σας την αλλάξουνε.... Αν κάνει θόρυβο φυσικά!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Παιδιά, τώρα γύρισα κι εγώ από αντιπροσωπεία όπου ρώτησα για το θέμα της καδένας και ο υπεύθυνος στο service δεν ήξερε τίποτα. Μου είπε κιόλας στην αρχή αν μου ήρθε οδηγία δήθεν στο σπίτι, λες και για το θέμα με το σβήσιμο και τις ροδέλες διαφόρων διαμέτρων στείλανε ποτέ τίποτα (προτιμήσανε να σβήνει το αμάξι μας στη μέση του δρόμου). Αν δεν έμπαινα στο φορουμ τα ίδια θα πάθαινα κι εγώ. Έβαλε τον αριθμό πλαισίου στο κομπιούτερ, μου δειχνε εκεί σε μια οθόνη ότι δεν έχουν τέτοια οδηγία και τελικά είπε ότι άααααμα κάνει θόρυβο η καδένα να την κοιτάξουνε. Επειδή είναι σχετικά φανερό ότι ακόμα και σήμερα προσπαθούν να πάρουν τα λεφτά του κόσμου που δεν έχει χρόνο να σπουδάσει μηχανικός για να τα βγάλει πέρα μαζί τους, ήθελα να σας ρωτήσω: -από ποια χρονολογία (κυκλοφορίας του αυτοκινήτου) γίνεται η αλλαγή? το δικό μου είναι του 10 και κάπου εδώ μέσα διάβασα ότι από το 10 και μετά έχουν το θέμα -τίθεται θέμα εγγύησης? κανονικά δεν θα έπρεπε, εφόσον πρόκειται για ελαττωματικό κομμάτι -μήπως μπορεί κάποιος να ποστάρει βιντεο δικο του ή άλλο που να ακούγεται ο θόρυβος της καδένας? κι εμένα ακούγεται χαρακτηριστικός συνεχόμενος ήχος όταν είναι στο ραλαντί αλλά άντε να βγάλεις άκρη με το σέρβις αν πρόκειται για δυνατό ή σιγανό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 ... Επειδή είναι σχετικά φανερό ότι ακόμα και σήμερα προσπαθούν να πάρουν τα λεφτά του κόσμου που δεν έχει χρόνο να σπουδάσει μηχανικός για να τα βγάλει πέρα μαζί τους, ήθελα να σας ρωτήσω: -από ποια χρονολογία (κυκλοφορίας του αυτοκινήτου) γίνεται η αλλαγή? το δικό μου είναι του 10 και κάπου εδώ μέσα διάβασα ότι από το 10 και μετά έχουν το θέμα -τίθεται θέμα εγγύησης? κανονικά δεν θα έπρεπε, εφόσον πρόκειται για ελαττωματικό κομμάτι -μήπως μπορεί κάποιος να ποστάρει βιντεο δικο του ή άλλο που να ακούγεται ο θόρυβος της καδένας? κι εμένα ακούγεται χαρακτηριστικός συνεχόμενος ήχος όταν είναι στο ραλαντί αλλά άντε να βγάλεις άκρη με το σέρβις αν πρόκειται για δυνατό ή σιγανό Βίντεο είναι δύσκολο να ποστάρει κάποιος, γιατί ο θόρυβος παρατηρείται κατά την εκκίνηση, όταν ο κινητήρας έχει μείνει σβηστός πολλές ώρες. Οπότε αναφέρεις εσύ ότι ακούς το θόρυβο, και απαιτείς αλλαγή με το βελτιωμένο εξάρρτημα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το δικό μου είναι Μάρτης του 2010. Δεν ξέρω από πότε άλλαξε ο κωδικός της καδένας σε πιο πρόσφατα αυτοκίνητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 Εγω στο ΕΤΚΑ για το 1.2 TSI Polo 3κυλινδρο βλέπω οτι κωδικός Καδένας, γλυστριέρας, τεντοτήρα κα΄δενας δεν εχει αλλάξει ΠΟΤΕ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 Λοιπόν τα περαστικά μας όλοι μας! Για αυτο και τα 1.4 TSI και τα 1.2 TSI εχουν ιδια προβλήματα ! Γιατι όλο το συστημα και στα δυο μοτερ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ!!! Και τα part number δεν εχουν αλλάξει κωδικο ΠΟΤΕ !1.4 TSI 4 Cylinder CAVD1.2 TSI 3 Cylinder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 Εγω στο ΕΤΚΑ για το 1.2 TSI Polo 3κυλινδρο βλέπω οτι κωδικός Καδένας, γλυστριέρας, τεντοτήρα κα΄δενας δεν εχει αλλάξει ΠΟΤΕ ! Ποιο είναι το 3κύλινδρο Polo; Δεν το έχω ξανακούσει... Αφού έχεις το πρόγραμμα , δεν κοιτάς και για το 4κύλινδρο που έχουμε στην Ελλάδα αν έχει αλλάξει ο κωδικός; Για να τσεκάρεις αν το πρόγραμμα που έχεις είναι επικαιροποιημένο, δες τους κωδικούς πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλωδίων. Αυτά έχουν αλλάξει σίγουρα, το είδα με τα μάτια μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 3κυλινδρο 1.2 tsi δεν βγαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antypasgg Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do Στην παραπάνω διεύθυνση με μια μικρή συνδρομή 6 ευρώ για 1 ώρα προσβαση , αποκτώντας κωδικό κι όνομα χρήστη μόλις εισαχθεί το VIN του αυτοκινήτου , αμέσως σου εμφανίζει πλήθος στοιχείων και το κυριότερο ανακλήσεις κι οδηγίες του εργοστασίου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα χρησιμοποιούν (δωρεάν προφανώς) οι αντιπρόσωποι. Τώρα στο δικό μου που κατασκευάστηκε το 9/2010 και χαρακτηρίζεται σαν ΜΥ2011 δεν υπάρχει ανάκληση για την αλυσίδα εκκεντροφόρων. Το ίδιο πρόγραμμα με ενημέρωσε τον Μάρτιο του 2012 για την ροδέλα της τουρμπίνας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do Στην παραπάνω διεύθυνση με μια μικρή συνδρομή 6 ευρώ για 1 ώρα προσβαση , αποκτώντας κωδικό κι όνομα χρήστη μόλις εισαχθεί το VIN του αυτοκινήτου , αμέσως σου εμφανίζει πλήθος στοιχείων και το κυριότερο ανακλήσεις κι οδηγίες του εργοστασίου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα χρησιμοποιούν (δωρεάν προφανώς) οι αντιπρόσωποι. Τώρα στο δικό μου που κατασκευάστηκε το 9/2010 και χαρακτηρίζεται σαν ΜΥ2011 δεν υπάρχει ανάκληση για την αλυσίδα εκκεντροφόρων. Το ίδιο πρόγραμμα με ενημέρωσε τον Μάρτιο του 2012 για την ροδέλα της τουρμπίνας. Πάντως πριν από ένα μήνα που έκανα service το δικό μου (Skoda Roomster) δεν έβγαλε κάποια οδηγία στην οθόνη του υπολογιστή του αντιπροσώπου κάτι που είχε συμβεί πέρυσι, όταν με το που μπήκε το vin του αυτοκινήτου στην οθόνη είχε εμφανιστεί η οδηγία περί τοποθέτησης ροδέλας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 14, 2013 Author Report Share Posted April 14, 2013 Πάντως πριν από ένα μήνα που έκανα service το δικό μου (Skoda Roomster) δεν έβγαλε κάποια οδηγία στην οθόνη του υπολογιστή του αντιπροσώπου κάτι που είχε συμβεί πέρυσι, όταν με το που μπήκε το vin του αυτοκινήτου στην οθόνη είχε εμφανιστεί η οδηγία περί τοποθέτησης ροδέλας. Άλλη η τεχνική οδηγία για ενέργεια σε όλα τα αμάξια που μπαίνουν μέσα, και άλλη η τεχνική οδηγία για ενέργεια σε αμάξια των οποίων ο ιδιοκτήτης αναφέρει πρόβλημα σε ένα υποσύστημα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 Το έχω αναφέρει όμως. Δεν ξέρω τι να πω, θε δείξει ο καιρός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted April 15, 2013 Author Report Share Posted April 15, 2013 Το έχω αναφέρει όμως. Δεν ξέρω τι να πω, θε δείξει ο καιρός. Όταν το είχες αναφέρει, είχε βγει η σχετική οδηγία; Γιατί κι εγώ το είχα αναφέρει πέρυσι αλλά μου λέγανε ότι δεν είναι τίποτε..... Τώρα μου το είπαν, όταν τους ξαναγκρίνιαξα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 Τι να σου πω. Πριν από ένα μήνα τους το είχα αναφέρει, όταν έκανα το service. Τότε λοιπόν έβαλε τον αριθμό πλαισίου στον υπολογιστή του και στην οθόνη δεν εμφανίστηκε τίποτα. Εννοείται ότι έβλεπα την οθόνη. Δεν ξέρω αν τότε είχε βγει η οδηγία αυτή. Βέβαια να έχεις κατά νου ότι εγώ ανήκω σε άλλη εταιρεία του ομίλου κι όχι απ' ευθείας στη VW. Πάντως σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios2809 Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος. Έχω Polo Tsi 6/2010 με 45.000 χλμ. (όχι DSG) Έχω ακριβώς αυτό που προαναφέρεται '' ο θόρυβος παρατηρείται κατά την εκκίνηση, όταν ο κινητήρας έχει μείνει σβηστός πολλές ώρες''. Το θέμα είναι πως εγώ βρίσκομαι στο εξωτερικό τώρα προς αναζήτηση εργασίας και ο χρόνος επιστροφής άγνωστος... Λοιπόν , έκανα λογαριασμό στο λινκ και με 5 ευρω πήρα χρήση για μια ώρα. Γενικά δυσκολεύτηκα πολύ να βγάλω άκρη, αλλά απο την αναζήτηση βρήκα Κατηγορία : Τεχνικό εγχειρίδιο Service - μου έβγαλε 4 αποτελέσματα ένα εκ των οποίων λέει ''Steuerkette (2026777/3) (15D8)'' και ένα άλλο ''abgasturbolader1.2L Tsi(2028305/3) 24v9'' to πρώτο στο google translate το μεταφράζει καδένας χρονισμού.. έιμαι μέσα δλδ? .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Τελικά επειδή είχε ξεκινήσει να μου κάνει ένα μικρό σκορτσάρισμα και μένα (κανά - δύο φορές την εβδομάδα, όχι πάντα) μετά από 3.5 χρόνια (DSG7 σε Polo 6R 1.4 85ps) το πήγα και μου άλλαξαν πολυδίσκο χωρίς να πληρώσω απολύτως τίποτα. Ο νέος δεν εμφανίζει κανένα θέμα. Ήμουνα στην επέκταση εγγύησης (γι αυτό δεν πλήρωσα κάτι) και το είχα πάρει 12/2009. Από ότι με ενημέρωσαν το νέο ανταλλακτικό έχει ξεχωριστή εγγύηση 2 χρόνια (ανεξάρτητα από την εγγυήση του αμαξιού). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted May 19, 2013 Author Report Share Posted May 19, 2013 Ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος. Έχω Polo Tsi 6/2010 με 45.000 χλμ. (όχι DSG) Έχω ακριβώς αυτό που προαναφέρεται '' ο θόρυβος παρατηρείται κατά την εκκίνηση, όταν ο κινητήρας έχει μείνει σβηστός πολλές ώρες''. Το θέμα είναι πως εγώ βρίσκομαι στο εξωτερικό τώρα προς αναζήτηση εργασίας και ο χρόνος επιστροφής άγνωστος... Λοιπόν , έκανα λογαριασμό στο λινκ και με 5 ευρω πήρα χρήση για μια ώρα. Γενικά δυσκολεύτηκα πολύ να βγάλω άκρη, αλλά απο την αναζήτηση βρήκα Κατηγορία : Τεχνικό εγχειρίδιο Service - μου έβγαλε 4 αποτελέσματα ένα εκ των οποίων λέει ''Steuerkette (2026777/3) (15D8)'' και ένα άλλο ''abgasturbolader1.2L Tsi(2028305/3) 24v9'' to πρώτο στο google translate το μεταφράζει καδένας χρονισμού.. έιμαι μέσα δλδ? .... Ναι , είναι μέσα. Το αμάξι που βρίσκεται; Ελλάδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios2809 Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Ναι Ελλάδα. Δεν είναι λάθος που δεν με έχουν ειδοποιήσει ? Τι να κάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted May 21, 2013 Author Report Share Posted May 21, 2013 Ναι Ελλάδα. Δεν είναι λάθος που δεν με έχουν ειδοποιήσει ? Τι να κάνω? Χρειάζεται χειρισμό από άνθρωπο που θα ασχοληθεί εδώ στην Ελλάδα.Έχεις κάποιον; Αν δεν έχεις, φοβάμαι ότι δεν μπορείς να κάνεις πολλά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted December 12, 2017 Report Share Posted December 12, 2017 (edited) . Edited December 13, 2017 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...