Jump to content
dimis65

Τοποθέτηση Φρεσκων Ελαστικών....

Recommended Posts

Έχω την εξής απορία...Αν θέλουμε να τοποθετίσουμε 2 καινούργια ελαστικά στο αυτοκίνητό μας. που είναι σωστό να τα βάλουμε..εμπρός που έχουμε κίνηση-τιμόνι ή πίσω??? :help:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εξής απορία...Αν θέλουμε να τοποθετίσουμε 2 καινούργια ελαστικά στο αυτοκίνητό μας. που είναι σωστό να τα βάλουμε..εμπρός που έχουμε κίνηση-τιμόνι ή πίσω??? :help:

Σαφος μπροστα φιλε μου ......

Link to comment
Share on other sites

Kι όμως οι γνώμες διίστανται.....

Από επίσημο φυλλάδιο της Michelin:

Κατά την αντικατάσταση δύο μόνο ελαστικών του αυτοκινήτου σας, οι μηχανολόγοι της Michelin συμβουλεύουν να τοποθετήσετε τα δύο καινούργια ελαστικά στον ΠΙΣΩ άξονα.

Η συμβουλή αυτή βασίζεται στο γεγονός ότι συνήθως οι κρίσιμες καταστάσεις που δημιουργούνται (και πρέπει να αποφεύγονται) συμβαίνουν, συνηθέστατα σε βρεγμένους δρόμους. Εάν λοιπόν τα εμπρός ελαστικά δημιουργούν υδρολίσθηση (ακουαπλάνινγκ) το αυτοκίνητο χάνει μεν προσωρινά την κατευθυντική του ικανότητα, αλλά θα διατηρήσει, λιγότερο ή περισσότερο, τη δυνατότητα κινητικότητας (κινήσεως).

Εάν αντιθέτως, αυτή η απώλεια της προσφύσεως συμβεί στους οπίσθιους τροχούς, τότε το αυτοκίνητο θα πλαγιολισθήσει (ντεραπάρει). Αυτή η κατάσταση θα είναι πολύ δυσκολότερο να ελεγχθεί από ένα μέσο οδηγό, απ’ ότι η προσωρινή απώλεια της ικανότητας κατευθυντικότητας.

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο είναι προτιμότερο να τοποθετείτε, σε περίπτωση αλλαγής μόνο δύο (2) από τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας τα καινούργια ελαστικά στον ΠΙΣΩ άξονα. Και τούτο ανεξάρτητα αν το αυτοκίνητό σας έχει κίνηση στους εμπρόσθιους ή τους οπίσθιους τροχούς.

Link to comment
Share on other sites

προφανως θα παρεις 2 λαστιχα για οικονομικους λογους. αν ομως η φθορα ειναι μεγαλη και στα 4 λαστιχα, αυτο που θα εκανα εγω ειναι να παρω 4 λαστιχα αλλα χαμηλοτερης ποιοτητας  και τιμης. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην καλοκαιρινή τετράδα έχω 4 λάστιχα που τα πήρα πέρυσι καινούργια αλλά έπαθα λάστιχο τέλος της σεζόν και το ένα πήγε στα σκουπίδια. Τώρα θέλω να πάρω ένα καινούργιο αλλά τα άλλα έχουν ήδη 4-5 μήνες χρήσης να το βάλω μπροστά ή πίσω (4κίνηση).

 

Μήπως θα ήταν καλύτερο να βρω ένα ίδιο αλλά μεταχειρισμένο;

Link to comment
Share on other sites

Άν τα υπόλοιπα 3 ελαστικά σου έχουν διανύσει μέχρι 5 - 6 χιλιάδες χλμ πάρε ένα καινούργιο. Μη μπλέξεις με μεταχειρισμένο. Δεν ξέρεις τα χιλιόμετρα του. Άν είσαι πάνω από 10 χιλιάδες χλμ μάλλον πας για ζευγάρι και το μονό το κρατάς για καμιά άλλη άτυχη στιγμή...

Link to comment
Share on other sites

Τα πισω θα πανε εμπρος και τα καινουργια πισω.

 

Οσο και εαν φαινεται περιεργο σε μπροσθοκινητο.

 

Ο λογος ειναι εκτος απο τον παραπανω που λεει ο professor οτι η ειναι πιο ευκολο να κοντραλαρεις την υποστροφη απο την υπερστροφη.

 

Βεβαια οχι σε αυτο το Φορουμ γιατι εδω εχει μονο χεραδες αλλα για αλλους τα λεμε

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Πάτροκλε, κοιτάζω και ξανακοιτάζω το συγκεκριμένο θέμα του dimis65 και πραγματικά δεν είδα κανένα μέλος να μας παραθέτει πόσο "χεράς" είναι. Ο καθένας λέει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του και όλες πιστεύω οτι είναι σεβαστές. Ίσως να μην κατάλαβα καλά τί θέλεις να πεις ή δεν το έγραψες έτσι όπως το σκεφτόσουν. Όμως είναι τόσο νορμάλ οι απόψεις που παρατέθηκαν που δεν αξίζει σε κανέναν η ειρωνεία. Πιθανώς να τα έχεις πάρει στο κρανίο από άλλα θέματα του φόρουμ (και ίσως να χεις και δίκιο) αλλά σε αυτό το θέμα μάλλον δεν ταιριάζει. Πάντα φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Πάτροκλε, κοιτάζω και ξανακοιτάζω το συγκεκριμένο θέμα του dimis65 και πραγματικά δεν είδα κανένα μέλος να μας παραθέτει πόσο "χεράς" είναι. Ο καθένας λέει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του και όλες πιστεύω οτι είναι σεβαστές. Ίσως να μην κατάλαβα καλά τί θέλεις να πεις ή δεν το έγραψες έτσι όπως το σκεφτόσουν. Όμως είναι τόσο νορμάλ οι απόψεις που παρατέθηκαν που δεν αξίζει σε κανέναν η ειρωνεία. Πιθανώς να τα έχεις πάρει στο κρανίο από άλλα θέματα του φόρουμ (και ίσως να χεις και δίκιο) αλλά σε αυτό το θέμα μάλλον δεν ταιριάζει. Πάντα φιλικά.

+1

Link to comment
Share on other sites

Τα πισω θα πανε εμπρος και τα καινουργια πισω.

 

Οσο και εαν φαινεται περιεργο σε μπροσθοκινητο.

 

Ο λογος ειναι εκτος απο τον παραπανω που λεει ο professor οτι η ειναι πιο ευκολο να κοντραλαρεις την υποστροφη απο την υπερστροφη.

 

Βεβαια οχι σε αυτο το Φορουμ γιατι εδω εχει μονο χεραδες αλλα για αλλους τα λεμε

Μήπως μπέρδεψες υπερστροφη-υποστροφη?Γιατί στα μπροστοκίνητα αυτό που δεν μπορείς να ελέγξεις είναι την υποστροφή στα πολλά

Link to comment
Share on other sites

Σαφος μπροστα φιλε μου ......

 

+1000

και ο λόγος είναι απλός. Στις καθημερινές μετακινήσεις μας,όταν θα χρειαστεί να φρενάρεις, δεν θα τραβήξεις χειρόφρενο επειδή πίσω έχεις τα φρέσκα... 

Η φθορά στην τετράδα γίνεται περισσότερο στα μπροστινά: φρενάρισμα, σπινάρισμα, στρίψιμο....

και στην τελική αν πας ταξίδι νύχτα με βροχή, να έχεις το νού σου οτι πίσω δεν έχεις καθόλου λάστιχα στις στροφές και να πηγαίνεις ανάλογα....  

Link to comment
Share on other sites

Σαφος μπροστα φιλε μου ......

Πισω:)

προφανως θα παρεις 2 λαστιχα για οικονομικους λογους. αν ομως η φθορα ειναι μεγαλη και στα 4 λαστιχα, αυτο που θα εκανα εγω ειναι να παρω 4 λαστιχα αλλα χαμηλοτερης ποιοτητας και τιμης.

+1

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μπέρδεψες υπερστροφη-υποστροφη?Γιατί στα μπροστοκίνητα αυτό που δεν μπορείς να ελέγξεις είναι την υποστροφή στα πολλά

Η υπερστροφη δεν ελενχεται σε μπροσθοκινητο οχι η υποστροφη.Σε μεσαιου επιπεδου οδηγους!!!!

 

 

Φίλε Πάτροκλε, κοιτάζω και ξανακοιτάζω το συγκεκριμένο θέμα του dimis65 και πραγματικά δεν είδα κανένα μέλος να μας παραθέτει πόσο "χεράς" είναι. Ο καθένας λέει τη γνώμη του ανάλογα με τις εμπειρίες του και όλες πιστεύω οτι είναι σεβαστές. Ίσως να μην κατάλαβα καλά τί θέλεις να πεις ή δεν το έγραψες έτσι όπως το σκεφτόσουν. Όμως είναι τόσο νορμάλ οι απόψεις που παρατέθηκαν που δεν αξίζει σε κανέναν η ειρωνεία. Πιθανώς να τα έχεις πάρει στο κρανίο από άλλα θέματα του φόρουμ (και ίσως να χεις και δίκιο) αλλά σε αυτό το θέμα μάλλον δεν ταιριάζει. Πάντα φιλικά.

 

 Καποιο προβλήμα υπαρχουν μαλλον στα ελληνικα μου αλλιως δεν εξηγειται αλλιως.Δεν ειρωνευομαι κανεναν ουτε τα εχω παρει με κανεναν.Αλλα πως να το κανουμε ολα τα βιβλια και τεστ λενε πισω.

 

Πιστεψε με υπαρχουν εδω πολλοι που θεωρουν τον εαυτο τους θεους τις αυτοκινησης αλλα δεν εννουσα ΚΑΝΕΝΑΝ απο αυτους που μεχρι στιγμης (μεχρι στιγμης) εχουν γραψει σε αυτην την ενοτητα αλλα πιστεψε με θα μυριστουν αιμα και θα ερθουν να κανουν τους εξυπνους με επιχειρηματα "οτι εγω  εκανα αυτο" και στριβω χωρις λαστιχα εγω και αλλα τετοια ... Χωρις καμια επιστημονικη απαντηση που εχει βγει απο καποια ερευνα και τεστ.

Link to comment
Share on other sites

Η υπερστροφη δεν ελενχεται σε μπροσθοκινητο οχι η υποστροφη.Σε μεσαιου επιπεδου οδηγους!!!!

 

 

 

 Καποιο προβλήμα υπαρχουν μαλλον στα ελληνικα μου αλλιως δεν εξηγειται αλλιως.Δεν ειρωνευομαι κανεναν ουτε τα εχω παρει με κανεναν.Αλλα πως να το κανουμε ολα τα βιβλια και τεστ λενε πισω.

 

Πιστεψε με υπαρχουν εδω πολλοι που θεωρουν τον εαυτο τους θεους τις αυτοκινησης αλλα δεν εννουσα ΚΑΝΕΝΑΝ απο αυτους που μεχρι στιγμης (μεχρι στιγμης) εχουν γραψει σε αυτην την ενοτητα αλλα πιστεψε με θα μυριστουν αιμα και θα ερθουν να κανουν τους εξυπνους με επιχειρηματα "οτι εγω  εκανα αυτο" και στριβω χωρις λαστιχα εγω και αλλα τετοια ... Χωρις καμια επιστημονικη απαντηση που εχει βγει απο καποια ερευνα και τεστ.

Σίγουρα ο γραπτός λόγος διαφέρει από τον προφορικό γι αυτό και δεν ήμουν απόλυτος στην φιλική κριτική μου. Πάντως μέχρι στιγμής κανένας δεν έκανε τον έξυπνο και αυτό είναι πολύ καλό, δε νομίζεις? Υπάρχει ένα επίπεδο στο club και ευτυχώς υπάρχει και πολύ χιούμορ (γενικά μιλώντας). Τώρα, για την υπερστροφή και την υποστροφή σας συστήνω το βιβλίο του θρυλικού Βάλτερ Ρέρλ με τίτλο "Αυτή είναι η οδήγηση" που αναλύει εκτενώς το θέμα τόσο στη θεωρία του όσο και στην πράξη με φωτό σε χιονισμένη πίστα τόσο με προσθιοκίνητα όσο και με οπισθοκίνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με όσα λέει σχεδόν όλοι έχετε δίκιο!! Οι διαφορές είναι στις συνθήκες οδήγησης (οδόστρωμα, ταχύτητα, τύπος αυτοκινήτου, γνώσεις οδηγού).

Link to comment
Share on other sites

"Εχουν περασει απο τα χερια μου πολλα και πολυ δυνατα και ξεχωριστα αυτοκινητα...Και τολμαω να πω οτι το σιροκκο εχει ισως την καλυτερη οδικη συμπεριφορα για εναν οδηγο που οδηγαει με καποιο ενθουσιασμο...Ειναι σφικτο χωρις να κοπαναει,εχει υπεροχο turn in που μου θυμιζει 911 με αρκετο αρνητικο καμπερ μπροστα...και εχει μια ουρα που ειναι βιδωμενη κατω σχεδον οτι και να κανεις...
περαν τουτου θα ηθελα να επισημανω οτι οταν αγορασα το αμαξι τα μπροστινα λαστιχα ηταν στο 50% και τα πισω στο 80%...(λογικο για 2.0 τουρμπο μπροστοκινητο) και ειχαν τοποθετηθει και τα 4 μαζι...το αμαξι το οδηγησα ετσι ενα μηνα στριβωντας το καθε μερα στο 80-90% στην περ υμηττου...και με ενθουσιαζε το κρατημα και η σταθεροτητα του...επισης μου αρεσε παρα πολυ οτι στα φρενα μεσα στην στροφη δεν γυριζε με τιποτα...(ενω ενα γκολφ 5 gti που οδηγαω συχνα πυκνα ειναι αρκετα πιο happy tail...)Τοτε ειπα νααλλαξω τα λαστιχα μπρος πισω ωστε να αποκτησω λιγο καλυτερη ελκτικη προσφυση εμπρος (ειναι και κ4 το ρημαδι)...και στην πρωτη βολτα αρχισε αμεσως να παιζει (σε ευχαριστο αλλα και λιγο αγχωτικο ρυθμο) η ουριτσα του...ξαναεβαλα λοιπον τα καλα λαστιχα πισω και τα μετρια μπροστα...και ειμαι παλι χαρουμενος...καθως οταν αναγκαζομαι να φρεναρω δυνατα μεσα σε μια στροφη ενω πηγαινω αρκετα γρηγορα το αμαξι απλα φρεναρει χωρις να αποσταθεροποιηται καθολου...Τωρα θα παραγγειλω 2 λαστιχα καινουργια και θα τα βαλω πισω...βαζοντας τα πισω μπρος...και ετσι θα εχω παντα λιγο καλυτερα λαστιχα πισω..."

 

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Πατροκλε καλησπέρα. Μερικές φορές νομίζω ότι λειτουργούμε σαν να ανακάλυψαμε το χρυσό. Αναφέρεται το κείμενο σε ειδική οδήγηση στο όριο. Δεν ειναι κς. Και προφανώς ο φίλος που ξεκίνησε το ποστ μάλλον για οικονομία και Ασφαλεια στον μέσο όρο. Για την ειδική οδήγηση μπορει να ισχύει αυτο που περιγράφεις αλλα δεν έχει σχέση ούτε με την οδήγηση που κάνει το 95% απο εμάς , ουτε με το 95% απο τα αυτοκίνητα που έχουμε εμείς. Και στην formula 1 αναλόγως των συνθηκών και των απαιτήσεων πολλές φορές επιλέγουν ακόμα και χρησιμοποιημενα ελαστικά. Μπορούμε να φτιάξουμε εναν κανόνα ότι πρέπει να βάζουμε χρησιμοποιημενα ελαστικά για το μάξιμουμ των επιδόσεων;

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Με μπερδεψες αλλα μαλλον εννοεις και εσυ οτι το καλυτερο ειναι εμπρος.

 

Παντως το παιδι που τα λεει αυτα ειναι απο το γειτονικο Φορουμ.

 

Ισως ολα αυτα να μην ισχυουν για την Ελλαδα που δεν εχει πολλες βροχες αρα τα πισω φαγωμενα λαστιχα δεν ειναι προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

όταν αγοράζουμε 2 ελαστικά τα βάζουμε ΠΑΝΤΑ πίσω.

http://www.youtube.com/watch?v=-rvAJSMT5jc

 

+ 1000. Αυτο το βιντεο αποδεικνυει αυτο που ελεγα αλλα στην Ελλαδα ισως εχουν δικιο τα παιδια στο στεγνο δεν ισχυει το ιδιο θα τα προτιμουσα εμπρος.Αρα μπορεις τωρα να τα βαλεις εμπρος και τον Οκτωμβριο τα αλλαζεις μπρος πισω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όλοι δυσκολευόμαστε οικονομικά αυτές τις εποχές.Εγώ πάντως πέρυσι που αλλαξα λάστιχα έκανα κάτι άλλο.Κάθε μήνα έπαιρνα και απο ένα λάστιχο και το έβαζα στην αποθήκη.Οπότε σε 3,5 μήνες πήγα και τα έβαλα.

Link to comment
Share on other sites

ειναι και αυτο μια λυση. αλλα αν αντι να παιρνεις ενα λαστιχο καθε φορα αν εβαζες τα λεφτα σου στην ακρη και να τα επαιρνες ολα μαζι οταν θα συμπληρωνες το ποσο, ενδεχομενος να τα επαιρνες πιο φθηνα

Link to comment
Share on other sites

Να γραψω και γω την αποψή μου.

Με 4 εντελώς φθαρμένα λάστιχα που είχα, είχα ως συνέπεια φρενάρισμα του κώλου. Δεν σταματούσε με τίποτα ανεξαρτήτως οδοστρώματος κλπ.

Ως γνωστόν γνωρίζουμε όλοι νομίζω ότι, το φρενάρισμα στο αυτ/το είναι κατ αναλογία περίπου 70% στους μπροστινούς τροχούς και 30% στους πίσω τροχούς.

Επομένως  αν κάποιος αλλάξει μόνο 2 λάστιχα (καινούργια)  το ορθό είναι να τα βάλει μπροστά.

Εγώ αλλαξα και τα 4 και είδα μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα (λογικό).

γιατί λοιπόν αν άλλαζα μόνο 2 λαστιχα να  τα έβαζα τα 2 καινούργια πίσω  ??   άσκοπο κατ εμέ.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό έγραψα πιο πάνω οτι σχεδόν όλοι έχετε δίκιο. Νωρίτερα τα παιδιά πρότειναν τα φρέσκα λάστιχα πίσω, τονίζοντας τη δυναμική συμπεριφορά του πίσω άξονα (video). Ο Chrispant όμως βάζει τον έτερο παράγοντα και πιο συχνά συναντόμενο, αυτόν του φρεναρίσματος. Άρα ο καθένας αποφασίζει με γνώμονα τις δικές του ανάγκες αρκεί να γνωρίζει και τα μειονεκτήματα της επιλογής του.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.