Jump to content
Volkswagen1992

Golf 5 - 1.4 Tsi Πρόβλημα Με Πιέσης Καυσίμου, Αλλαγή Προγράμματος ? [Λυθηκε]

Recommended Posts

Καλησπέρα. Έχω ένα πρόβλημα εδώ και μερικές βδομάδες και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας μπας και βρω καμιά άκρη.

 

Έβαλα πρόγραμμα σε golf 5 tsi 140ps(bmy) και είχα προβλήματα στις πιέσεις καυσίμου και αρκετά missfires. Άλλαξα coils, πίσω αντλία βενζίνης και μπροστινή αντλία βενζίνης ως πιθανά προβλήματα και είχαμε πάλι τα ίδια. Όταν μετρήσαμε με ρολόι την πίεση καυσίμου από την πίσω αντλία, με 4η στις 4.000 στροφές η πίεση κατέβαινε στα 2bar και μετά αμέσως ανέβαινε στα κανονικά επίπεδα. Άλλαξα και το πίσω εγκεφαλάκι τις αντλίας μπας και είχε αυτό πρόβλημα αλλά είχαμε πάλι τα ίδια. Κατεβάσαμε τις πιέσεις σχεδόν στις εργοστασιακές (1.25bar) και πάλι τα ίδια. Τι μπορεί να φταίει;;; Διάβασα και άλλα ποστ με παρόμοια προβλήματα, σχεδόν όλα λύθηκαν με μείωση πίεσης, εμένα όμως το πρόβλημα παραμένει.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς τα ίδια έκανε και σε εμένα εριξα πιέσεις και πάλι τίποτα! τα άλλαξα όλα και πάλι τίποτα! πάλι πέφτει η πίεση του καυσίμου. τελικά βρέθηκε λύση?

Link to comment
Share on other sites

Τι προγραμμα φορας;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Custom δοκίμασα 2 custom αλλα τα ίδια μου έκανε

Να επισημάνω ότι είναι gt του 2006 με εγκέφαλο 9.5.1 BG

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτα μαλλον ειναι απο πραγραμμα...γαιτι δεν δοκιμασες μια κονσερβα επωνυμη να ειχες το κεφαλι σου ησυχο και οτι να εβαζες θα ησουν εκτου ασφαλους....κανα ρεβο-απρ ....απλα τα πραγματα...

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα uni αλλα δεν υπάρχει ο εγκεφαλος μoυ στη βαση τους!οποτε άκυρο απο εκει !και τωρα σκεφτομαι apr η revo αν και τείνω πιο πολυ προς apr αλλα φοβαμαι μη τα ξανακάνει τα κοψίματα !

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει πιθανότητα να ειναι απο κάποιο μπεκ που αντι να ψεκαζει κατουραει? Και λογο του πολυ καυσιμου που ζηταει καυουραει πιο πολυ και κανει ανεβοκατεβασμα της πιεσης καυσιμου στην 4η?

Link to comment
Share on other sites

ενας φιλος ειχε περιπου το ιδιο θεμα και μολις αλλαξε μπαταρια η πιεση ηρθε κατα μαγιας στα κανονικα της...................τη να πω...........αυτα τα αυτοκινητα θελουν και το λουκουμακι τους καμια φορα.

Link to comment
Share on other sites

Λύθηκε.

Link to comment
Share on other sites

On 20/4/2013 at 12:58 ΠΜ, Volkswagen1992 said:

Καλησπέρα. Έχω ένα πρόβλημα εδώ και μερικές βδομάδες και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας μπας και βρω καμιά άκρη.

 

Έβαλα πρόγραμμα σε golf 5 tsi 140ps(bmy) και είχα προβλήματα στις πιέσεις καυσίμου και αρκετά missfires. Άλλαξα coils, πίσω αντλία βενζίνης και μπροστινή αντλία βενζίνης ως πιθανά προβλήματα και είχαμε πάλι τα ίδια. Όταν μετρήσαμε με ρολόι την πίεση καυσίμου από την πίσω αντλία, με 4η στις 4.000 στροφές η πίεση κατέβαινε στα 2bar και μετά αμέσως ανέβαινε στα κανονικά επίπεδα. Άλλαξα και το πίσω εγκεφαλάκι τις αντλίας μπας και είχε αυτό πρόβλημα αλλά είχαμε πάλι τα ίδια. Κατεβάσαμε τις πιέσεις σχεδόν στις εργοστασιακές (1.25bar) και πάλι τα ίδια. Τι μπορεί να φταίει;;; Διάβασα και άλλα ποστ με παρόμοια προβλήματα, σχεδόν όλα λύθηκαν με μείωση πίεσης, εμένα όμως το πρόβλημα παραμένει.

Μπορείς να μας πεις τι ήταν τελικά ;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.