Jump to content
mmike

Ικανοποιημένοι Ή Όχι Με Το Polo Gti 6R ?

Recommended Posts

Επειδή πολλά έχουν γραφτεί κατά καιρούς για το συγκεκριμένο αμάξι, επειδή έχει και θερμούς φίλους αλλά και εχθρούς, επειδή έχει το κάτι να ασχολούμαστε και το γουστάρουμε ή το θάβουμε, λέω μέσα από αυτό το post, να πούμε ως κάτοχοι τελικά αν είμαστε ικανοποιημένοι ή όχι, τι προβλήματα έχει βγάλει προσωπικά στον καθένα, τι λύσεις βρήκαμε στο όποιο πρόβλημα και στην τελική αν εξακολουθούμε να μας αρέσει.

Ξεκινάω εγώ λοιπόν, το αγόρασα τον Ιούνιο του 2011, έχει κάνει 19000 χλμ, έχει κάνει ένα ετήσιο service και έχω προσθέσει ακριβώς 750ml λάδι, από την αρχή.

Είμαι ικανοποιημένος, δεν μετάνιωσα για την αγορά του, αυτά που ζητάω μου τα παρέχει και για την τωρινή πραγματικότητα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο ( φθηνό κόστος χρήσης, λίγα κυβικά, μεγάλη ιπποδύναμη, ελεύθερο στο δακτύλιο, σύγχρονο, υπερπλούσιος εξοπλισμός ).

 

 

Link to comment
Share on other sites

το δικό μου παρελήφθει τον Απρίλιο του 2011. 2 χρόνια και 93000χλμ μετά είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος. το αυτοκίνητο έχει γυρήσει οδικώς την ευρώπη 2 φορές και έχει φτάσει απο Ολλανδία μέχρι και Ισπανία.

στις 62000 αλλάχτηκε ο γρύλλος του αριστερού παραθύρου στα πλαίσια της εγγύησης. η κατανάλωση λαδιού είναι περι τα 600ml ανα αλλαγή (15000χλμ).

με το dsg δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. η αλήθεια είναι οτι δεν κάνω κανιβαλισμούς όταν οδηγώ. όποτε έχει άπλα ο δρόμος το ανοίγω, αλλα καφριλίκια, κόντρες κλπ δεν με απασχολούν.

εαν οδηγεί κανείς πολιτισμένα η κατανάλωση είναι ΑΠΟΛΥΤΑ λογική. μοναδικό μου παράπονο οι μικροτριγμοί απο την ηλιοροφή που εμφανίζονται όμως σε άτακτα χρονικά διαστήματα και όχι πάντα σε κακής ποιότητας οδόστρωμα καθώς και ο μικρός χώρος αποσκευών που πλέον είναι πολύ μικρός για τις ανάγκες μου.

 

σε καμία περίπωση δεν μετανιώνω την αγορά του, απλά δεν θα το αγόραζα ξανά σε μαύρο χρώμα, το οποίο λερώνει και γρατζουνιέται πολύ εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον να πω και εγω. εχοντας το γνωστο προβλημα με τα λαδια 1L/1600Km στα 24000χλμ αλλαξα κινητηρα.απο τοτε στις 5600χλμ δηλαδη περιπου 30000χλμ συνολο προσθεσα 500ml λαδι.εκ τοτε και εχοντας κανει αλλα1400χλμ συνολο 31400χλμ περιπου δεν εχω ξαναβαλει λαδι και δεν εχει καψει μεχρι τωρα.

επισης

1)αλλαγη δεξιου γρυλλου και εγκεφαλο παραθυρου

2) αλλαγη κομπρεσερ air condition

αυτα στην εγγυηση την οποια εχω επεκτηνει

εαν παραμεινουν ετσι τα πραγματα και δεν συνεχισει να καιει οχι δεν μετανιωνω που το πηρα.απλα αν εδινα τωρα 20000 ευρω για αμαξι θα επερνα σιγουρα πετρελαιο καθαρα για οικονομικους λογους.

δυνατο εργαλειο ομορφο και σιγουρα εαν δεν ειχαν το θεμα με τα λαδια κατ εμε θα ηταν ισως η πιο τοπ επιλογη για καποιον που θελει κατι γρηγορο αξιοπιστο σχετικα οικονομικο και μουρατο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το δικο μου το παρελαβα Μαιο του 11..Εχει μεχρι τωρα 26500 χιλιομετρα. Απο καταναλωση λαδιου μεχρι τωρα ειναι max 250-300 ml ανα 1000 χιλιομετρα. Μεχρι τωρα δεν εχω αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα..Γενικα ειμαι ικανοποιιμενος απο το αυτοκινητο και το χαιρομαι καθημερινα οσο μπορω.(αν και οσο μικρη και να ειναι η καταναλωση λαδιου ειναι ενα γεγονος που με ξενερωνει). Καλα χιλιομετρα σε ολους...

Edited by ptm
Link to comment
Share on other sites

Εγω απο τον ιανουριο του 12 που εχω το αμαξι στην κατοχη μου  και με 30000χλμ ειμαι πολυ ευχαρηστημενος σε ολα του. Και το προβλημα που αντιμετωπησα με τα λαδια και αυτο φανηκε να λυθηκε με την μεγαλη συμβολη της δευτερης αντιπροσοπιας που πηγα και η εξηπηρετηση του ηταν απλα αριστη. Σε γενικες γραμμες δεν μετανιωσα καθολου για την αγορα του!

Link to comment
Share on other sites

πολλά καις και εσύ φίλε μου.... το maximum στο 1000χιλ είναι 50ml...

Το ξερω φιλε μου :sad: . 50 ml/1000 km εκαιγε μεχρι τα 20000 χιλιομετρα και μετα αρχισε να καιει 250. Κινητηρα δεν εχει αλλαξει αλλα τωρα κοντοζυγωνει η αλλαγη και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ειναι 10/2010 και την πρωτη του βλαβη την αντιλειφθηκα σημερα,εχει πεταξει βυζι ενα λαστιχο.

Λαδια ποτε δεν εκαψε.

Δεν ειμαι ευχαρεστημενος με το μη μεταλικο χρωμα που γρατζουνιεται ευκολα και το μικρο πορτμπαγκαζ.

Αλλα δεν αλλαζω οτι εχω 7 στο τιμονι,ξεκιναει σαν τετρακινητο,καθαριζει στα φαναρια το 95% των αμαξιων,παταει στον δρομο σαν μεγαλο αυτοκινητο.

 

Θα το ξανααγοραζα? Σαν αμαξι και αξιοπιστια ναι .Σαν Ελλαδα οχι.Μπορει τιποτα μπορει πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.